Lightspeed Systems® tildelt to patenter for filtreringsteknologi på virksomhedsniveau

• Medieudgivelse

Austin, Texas, 09. december 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- Lightspeed Systems® (Lightspeed), the leading K-12 online safety and effectiveness solutions provider, was awarded two patents for technology powering its enterprise-level filtering solution, Lightspeed Filter™, til enhedsbaseret virksomhedswebfiltrering og proxy-injektion af browser-eksekverbare funktioner.

Løsninger fra Lightspeed Systems hjælper skoler over hele verden med at levere sikker og effektiv online læring i en stadig mere digital verden. Med et voksende behov for skalerbare, mobile online sikkerhedsløsninger, udnytter nyligt patenterede enhedsbaserede smarte agenter i Lightspeed Filter AI-teknologi til effektivt at blokere millioner af upassende, skadelige eller ukendte websteder. Disse agenter sidder på skoleejede enheder for at sikre sikker studerendes web-surfing på tværs af alle enheder, operativsystemer og læringsmiljøer.

Ved at bruge Lightspeed enhedsbaseret filtrering muliggør patenteret proxy-injektionsteknologi korrekt rapportering og sporing af websideindhold for pålidelig ud-af-boksen-filtrering af skoleejede enheder. Begge patenterede teknologier understøttes af Lightspeed's 20 års erfaring med maskinlæring for at udvikle den mest omfattende og nøjagtige database inden for K-12-filtrering.

"Som virksomhed har vi arbejdet i over to årtier for at udvikle de løsninger, skoler har brug for for at sikre onlinesikkerhed," fortæller Brian Thomas, President & CEO, Lightspeed Systems. "I takt med at skoler og læring udvikler sig, muliggør disse patenterede teknologier sikker online læring hvor som helst."

Lightspeed Systems-løsninger bruges i skoler verden over for at beskytte elever online. Lightspeed Systems løsningspakke omfatter webfiltrering, elevsikkerhedsadvarsler, klasseværelsesstyringssoftware, enhedsadministration og analyse til enhver enhed, hvor som helst, for et virkelig omfattende økosystem af løsninger.

Omkring Lightspeed Systems

Med hovedkontor i Austin, Texas (med kontorer i Portland og Storbritannien), er Lightspeed Systems den førende online sikkerheds- og analyseplatform for skoler. Lightspeed bruger avanceret kunstig intelligens til at overvåge og analysere aktivitet på tværs af nettet for tegn på selvskade, selvmord, cybermobning og anden upassende adfærd. Når en potentiel trussel opdages, sendes der advarsler i realtid til udpeget personale, der giver skærmbilleder og anden vigtig information til at drive passende indgriben. Lightspeed er dedikeret til at hjælpe skoler verden over med at levere et sikkert, mobilt og håndterbart læringsmiljø. Lightspeed betjener over 15 millioner elever i 38 lande og 28.000 skoler globalt, herunder 6.500 skoledistrikter i USA.

For at lære mere, besøg lightspeedsystems.com.

Ida Yenney KCPR til Lightspeed Systems