Koti > Resurssit > Verkkoseminaarit > Paluu normaaliin: mitä "Takaisin kouluun" todella tarkoittaa
0:09
Amy Bennett Lightspeed Systems: stä:
Ensinnäkin, kiitos kaikille, että liittyitte meihin tänään.
0:12
Meillä on täällä todella hieno asiantuntijapaneeli, joka on valmis puhumaan siitä, miltä paluu normaaliin tapaan ja paluu kouluun näyttää.
0:22
Kun alamme ajatella seuraavaa lukuvuotta, tallennamme tämän tapahtuman. Joten jos tulet myöhässä tai eroat, sinulla on pääsy äänitykseen, jotta voit katsoa sitä myöhemmin ja jakaa kollegoillesi.
0:34
Ja tämä on keskustelu, joten jos sinulla on kysyttävää, kirjoita kysymykset kysymyspaneeliin tai GoToWebinar-paneelin kysymysruutuun, ja meillä on kysyttävää puhujillemme.
0:49
Aloitetaan joitain esittelyjä. Olen Amy Bennett, moderaattorisi tänään.
0:54
Mutta aiot kuulla näiltä muilta kasvoiltasi paljon enemmän kuin minä. Aloitan auttamalla sinua asettamaan joitain nimiä kasvoille, ja sitten hyppäämme sisään.
1:03
Ensinnäkin meillä on Stacy Roister. Hän on teknologiajohtaja Alabaman Opelika City Schoolsissa.
1:11
Sitten meillä on Stephen Langford, Beavertonin koulupiirin tietohallintojohtaja, Annie Chechitelli,
1:18
Hän on AWS: n kasvustrategioiden neuvonantaja, joka on sponsorimme tälle tapahtumalle, ja Rob Chambers.
1:28
Rob on asiakkaidemme menestysjohtaja, Lightspeed Systems.
1:32
Aloitetaan todella, tärkeimmistä asioista, joista me kaikki ajattelemme, eli opettamisesta ja oppimisesta.
1:40
Stacy, aloitamme kanssasi. Kuinka te olette vakuuttaneet sen
1:45
Opiskelijat saavat tarvitsemansa opetuksen, ja miten se näyttää erilaiselta tänä kesänä verrattuna siihen, mitä teit viime kesänä?
1:53
SR:
No, minä sanon sinulle, vaikka olemmekin kesällä, kouluvuotemme päättyi 20. toukokuuta. Minulla on vielä noin 600 opiskelijaa kampuksella, koska täytämme aukkoja. Järjestämme kesäkouluja auttamaan näitä opiskelijoita, jotka eivät suoriutuneet yhtä hyvin virtuaalisessa ympäristössä, ja tuomaan heidät takaisin sisään ja täydentämään, täydentämään, täydentämään heitä. Työnnä tuet ja oppitunnit siellä. Teemme PD: tä opettajamme kanssa, jotta voimme todella erilaistua. Koska ensi vuonna saamme kaikki lapsemme takaisin. Olemme jo päättäneet, ettemme tule olemaan virtuaalimallia ollenkaan ensi vuonna.
2:29
Joten kaikki lapsemme ovat palaamassa, ja meillä oli noin 15% virtuaalinen takaisin viime lukuvuonna toisen lukukauden ajan ja noin 30% ensimmäisen lukukauden. Joten siellä oli jonkin verran tappiota sen aikana. Emme yritä saada sitä takaisin, ja olen varma, että kaikki eri puolilla maata täyttävät osan tappiosta tällä hetkellä. Joten puhumme todella siitä, kuinka opettajamme voivat erota toisistaan, koska emme halua segmentoida noita lapsia ja laittaa heidät kaikki yhteen luokkaan. Tarvitsemme edelleen vertaisyhteistyötä kaikilla tasoilla sen sisällä. Joten, työskentelemällä eriytyneenä, työskentelemällä asioiden kanssa, jotka olemme todella luoneet takaisin pandemian aikana ja joita voimme käyttää toisen tason ja kolmannen tason opetukseen kotona ensi vuoden aikana, toivomme, että voimme korvata joitain näistä aukoista olemme huomanneet.
3:10
AB:
Joten sinulla on taas kiireinen kesä edessä, eikö?
SR:
Todella kiireinen.
3:15
AB:
Sinä, Steven. Mitä te teette, Beaverton? Ja miten se vertaa viime vuoteen ja Stacyin kuvaamiin?
3:21
SL:
Joo, kiitos, ja olemme noin 40 000 opiskelijaa Portlandin ulkopuolella Oregonissa, ja minä, mitä teemme tänä vuonna, ei vertaa mihinkään, mitä olemme tehneet aiemmin, mielestäni monille meistä koko koulussa järjestelmän johtajat ympäri maata. Ja tämä viime vuosi on ollut aivan niin erilainen opetuksen suhteen.
3:42
Olemme olleet täysin syrjäisiä, si- ja palasimme vasta huhtikuussa, joten opiskelijamme olivat etäopiskeluympäristössä koko viime vuoden. Ne alkoivat huhtikuussa huhtikuun lopussa ja palasivat takaisin. Ja.
3:56
Meille tämä kesä näyttää olevan jopa noin 10 kertaa suurempi kuin aikaisemmin perinteiset kesäohjelmamme. Joten, toisin kuin mitä olemme koskaan tehneet ja mitä Stacy puhuu, etsimme tapoja puuttua interventioihin. Laajennukset, paljon rikastumista opiskelijoille, suuri keskittyminen sosiaaliseen emotionaaliseen oppimiseen, koska opiskelijat liikkuvat tai tulevat muuttamaan syksyllä. Palataan kokopäiväiseen opetukseen viisi päivää viikossa henkilökohtaisesti.
4:31
Ja niin, meillä on päiväkotilaisia, jotka eivät astuneet luokkahuoneeseensa vasta huhtikuun loppuun vain muutaman tunnin. Pari päivää viikossa. Joten me, aivan kuten Stacy sanoi, olemme erittäin sitoutuneita siihen erottamiseen, joka kohdistuu puhumiseen, eräiden interventioiden tarjoamiseen, rikastamiseen ja laajentamiseen ja sen jälkeen myös sosiaalisen emotionaalisen näkökohdan hoitamiseen ymmärtämättä, mitä opiskelijat ja henkilökunta ovat kautta.
5:01
AB:
Joten, Stephen, viiden päivän ajan henkilökohtaisesti ensi vuonna, valmistaudutko minkäänlaiseen hybridiin tai virtuaaliseen vai…?
5:09
SL:
Me, avasimme virtuaalikoulun viime vuonna, ja on joitain opiskelijoita, jotka menestyivät täysin virtuaalisesti. Ja minä olen, tiedän, meille, haluamme tarjota opiskelijalle sen kokemuksen, joka liittyy eniten heidän oppimiseensa. Joten avasimme virtuaalikoulun. Jatkamme sitä virtuaalikoulua. Ja vanhemmat päättävät, haluavatko he palata henkilökohtaisesti viisi päivää viikossa?
5:40
Tai jos he eivät, he ilmoittautuvat virtuaalikouluun. Ja virtuaalikoulumme, tällä hetkellä, kuten sanoin, olemme 40 000 piiriä ja meillä on yli tuhat.
5:52
Juuri nyt opiskelijat, jotka jatkavat täysin kaukana
AB:
Joten, paljon vaihtoehtoja. Se liittyy siihen, mitä molemmat mainitsit, mikä on erilaistamista monin tavoin. Rob, mitä olemme kuulleet kahdelta piiriltä, mutta puhuit tuhansien piirien kanssa, miten tämä peilaa sen, mitä kuulet ensi vuoden ulkonäön suhteen?
6:15
RC:
Joo, luulen, että se on, tiedäthän, se on linjassa tämän kanssa, meillä on piirit kaikkialla, mitä he aikovat tehdä, mutta luulen, että se on suurin avain, jonka kuulemme kautta linjan.
6:29
Onko se, tiedä, uusi normaali, uusi paluu kouluun on erilainen kuin koskaan ennen.
6:36
Hmm, tiedät, Steven pisteeseen. Minä puhuin monien koulujen kanssa, joissa on oppilaita, jotka menestyivät ehdottomasti tässä ympäristössä, ja tiedät, että sinulla on nyt yhteisöjä, jotka sanovat: ei, et voi ottaa sitä pois, eikö? Tämä oli paljon parempi oppilailleni, he ovat, he kukoistavat, meidän on jatkettava sitä.
6:57
Lisäksi tiedät, että sinulla on vaihteleva aste, mitä eri yhteisöt haluavat takaisin kouluun täysin henkilökohtaisesti tai, tai tiedät, hybridi, tai, tai, tai täysin syrjäinen, ja niin, kaikki tämä muuttuu. Luulen, että me kaikki tunnustamme sen, hmm ...
7:15
jotain voi tapahtua uudelleen, olipa kyse säästä, onko se sairaus tai mikä tahansa, johon meidän on valmistauduttava.
7:22
Ja niin, mielestäni se on vain, se on uusi normaali, eikö? Suunnittelemme kaikki, miltä se näyttää?
7:30
Eikä ole todellista odotusta IN-koulusta koko vuoden, kaikkien opiskelijoiden enää.
7:38
AB:
Joo, asia, jonka kuulen teiltä kaikilta kolmelta, pidimme samanlaisen keskustelun kuin viime maaliskuussa.
7:45
Joten, aivan kuten etäopetuksen käynnistyminen, ja tärkein takeaway oli "Ole valmis kaikkeen", kuten kuka tietää, miltä tämä näyttää?
7:56
Nyt meillä on käsitys siitä, miltä palataan kouluun, mutta se ei enää ole yksi koko. Siellä on paljon erilaistumista.
8:05
SL:
Voi kyllä, halusin vain kertoa reaktion Robin sanoista. Koska luulen, että mitä sanoit, on tämä kiusaus, että meidän on palattava johonkin, ja koska se, se, siinä on suuri mukavuus, eikö? Kun sanot, mihin palaamme, syksyllä tapahtuvaan henkilökohtaiseen opastukseen. Siellä on paljon mukavuutta. Mutta.
8:27
Samalla menetät mahdollisuuden sanoa, emme aio palata takaisin. Meistä tulee parempia. Ja mitä meidän on tehtävä? Luulen, että tiedät ainakin Beavertonissa, että meidän on katsottava, mitä teimme ja mikä toimi.
8:41
Sitten emme palaa takaisin.
8:42
Meidän on mentävä eteenpäin johonkin uuteen, ja se on sinun tehtäväsi olla valmis, ja Robin huomautus, emme tiedä onko vaihtoehto, työnnämme meidät taas kaukosäätimeen, ja tiedätkö, taivas ei toivoa. Mutta meidän on oltava valmiita siihen. Mutta valmis oleminen ei tarkoita paluuta taaksepäin. Se tarkoittaa eteenpäin siirtymistä johonkin, joka vie oppimisen, ottaa dynaamisesti tekemämme tehtävät hyvin ja yhdistää sen pandemiassa oppimaamme luomaan jotain uutta.
8:11
SR:
No, ja meidän on ymmärrettävä ... Voi, mene eteenpäin Rob ...
9:14
RC:
Mene eteenpäin, Stacy.
9:16
SR:
… Että olemme muuttaneet koulutuksen kasvoja ja mitä se oli.
9:20
Kun sanomme palata normaaliksi, se ei ole normaalia, että se johtui siitä, että meillä on sidosryhmiä, joista aina puhuimme, oli osa koulutusta ennen tätä pandemiaa. Nuo ihmiset investoivat todella. Vanhemmat tuotiin nyt luokkahuoneeseen. Heistä tuli osa koulutusta. Vanhempamme tietävät enemmän standardeistamme ja opetussuunnitelmistamme, joita opetamme nyt, kuin heillä on koskaan aikaisemmin, he eivät anna sen mennä. Joten meidän on otettava se osallistuminen, joka meillä oli heiltä, ja siirrettävä se eteenpäin, kaikki nämä uudet asiat, jotka olemme oppineet, vaikka kerron teille, että olen ollut koulutuksessa 21 vuotta. Teknologialla on sydämeni, ja olen aina halunnut opettajien olevan tällaisia hienoja.
9:57
Tiedätkö, vain uskovat tekniikkaan ja käyttävät sitä, ja löysimme todella hyviä ratkaisuja asioihin, joita en ehkä saanut ennen ostamista, mutta pandemia pakotti sen. Otamme nämä asiat eteenpäin. Opimme, ja minulla on ollut niin paljon kommentteja, joten aion jatkaa tätä. Pysymmekö tämän X, Y, Z: n tilauksen, jotta voimme, tiedätkö, tehdä tämän? Ja kyllä, olemme. Koska sillä oli merkitystä siinä, mitä teit luokkahuoneessasi, ja annan sinulle työkalut parhaaksi. Joten tarkoitan, Steven löi sen päähän, ja me palataan takaisin, mutta ei takaisin siihen, mikä se oli, palaamme takaisin lapsiin edessämme ja teemme kaikki nämä muut asiat heidän kanssaan kun he ovat edessämme.
10:34
AB:
Puhutaan vielä opettajista, Stacy. Tiedän, että puhuit erilaistumisesta, ja tiedän, että se on yksi mielen tärkeimmistä asioista valmistautuessasi ensi vuoteen, koska nyt opettajat ovat valmiita, he käyttävät työkaluja, voit todella viedä sen seuraavalle tasolle. Keskustele enemmän miltä se todella näyttää.
10:50
SR:
Joten, opettajamme, heillä on nyt ja minä sanon teille, soitimme paljon viime vuonna. Kun pandemia iski, kaikki, joilla oli minkäänlaisia ohjelmistoja mitä tahansa, se oli villi, villi länsi, "kokeile tätä, yritä, tämä, kokeile sitä", OK? Joten, meillä oli miljoona erilaista ohjelmistoa, joita käytimme ja kokeilimme, ja ehkä se oli linjassa tai ei yhdenmukainen opetussuunnitelman kanssa.
11:10
Olemme kuin "pidä kiinni, kaikki". Lasten on opittava käyttämään tätä ilman sinua ohjaamaan heitä ja heidän vanhempiaan, jotka eivät tarkoita sitä, että vanhemmat eivät ole teknisesti tajuavia, mutta he eivät Emme osaa käyttää ohjelmistoja, joita voimme käyttää luokassa, kuten lapset.
11:24
Ja niin, soitimme ja sanoimme: Okei, nämä ovat paloja, jotka aiomme täydentää henkilökohtaisesti tekemäämme ja pysymme siinä ytimessä. No nyt kun olemme käyneet läpi pandemian ja tulemme siihen pisteeseen, jossa voimme olla siellä avustaessamme. Eikä sinun tarvitse luottaa vanhempien tietoon ohjelmistosta niin paljon, voimme mennä, OK, haluammeko pitää tämän? Vai haluammeko laajentaa näköalojamme ja tarkastella jotain, mikä auttaa sen lisäksi, ja olemme tehneet joitain muutoksia.
11:49
Teimme erittäin dramaattisen muutoksen, ja olimme luultavasti ainoat Yhdysvalloissa, jotka tekivät tämän viime vuonna pandemiassa, mutta käytimme itse asiassa 2: 1 Chromebook-mallia.
11:57
Meillä oli kotona lapsille tarkoitettu Chromebook. Meillä oli koulua varten Chromebook, joten meillä ei ollut siirtosidettä, murtumamme meni turhaan, koska niitä ei ollut mukana, mutta minun piti todella luottaa releeseen [Lightspeed-suodatin] ja hälytykseen luokkahuoneessamme auttaakseni minua valvomaan, pitämään turvallisuutta, että nämä laitteet ovat molemmissa paikoissa. Kun vanhempaportaali julkaistiin, vanhemmat olivat kuin: "Voi, kiitos. Voin katkaista YouTuben, jos haluan, lapsilleni näillä! " Ja niin siitä tuli tämä yhteistyö, koska on joitain vanhempia, jotka eivät halua lastensa olevan yhteydessä koko ajan, mutta sanon, ei, tarvitsen heitä pitämään tätä Chromebookia siellä. Joten olemme olleet me, opettajat ja vanhemmat yhdessä varmistaaksemme, että meillä on oikeat laitteet, oikeat ohjelmat, joita he voivat käyttää. Ja aiomme jatkaa sen läpi.
12:43
Meillä on suunniteltu tapaaminen vanhempien kanssa sanoa, mitä näit lastesi kanssa hyödyllisenä jälkikoulussa, mikä auttaisi sinua kotitehtävissä ensi vuonna, jos tarvitsemme niitä? ja pitääkö nuo keskustelut? Joten olemme täällä opettajien ja vanhempien kanssa juuri nyt.
12:59
AB:
Tämä vanhempien osallistuminen. Olet myös oikeassa, se on kriittinen numero yksi. Ja se on tällä hetkellä korkealla.
13:06
Kuten Steven, he näkevät tapahtuman tavalla, jota heillä ei ole koskaan ennen ollut. Lapseni käyvät molemmat Beavertonin koulupiirillä, joten saan nähdä viestinnän ja tekniikan ja työkalut, vanhempien sähköpostit, kaiken, mitä te teette.
13:20
Keskustele siitä, miten, miten viestintäsi ja vanhempiesi osallistuminen sidosryhminä muuttui, ja mikä sinulle todella toimi.
13:28
SL:
Joo, mielestäni Stacy, vain kaikki muut Stacyn esille ottamat seikat, oli avainasemassa.
13:33
Jokainen, kaikki muuttui viime maaliskuussa meille, koska maaliskuu, maaliskuun puolivälissä, kuvernööri sulki koulut, ja meillä oli alle 24 tuntia aikaa siirtää 40 000 opiskelijaa kauko-ohjaukseen ja 5000 tavaraa.
13:47
Niinpä vanhemmista tuli kotikoulunsa, heidän kotinsa koulun johtajat, ja heistä tuli talonmies, heistä tuli opettaja ja opettajan avustaja. Ja opettajien rinnalla, jotka opettavat etänä.
14:00
Ja vanhempien sitoutuminen muuttui parempaan suuntaan, koska sen oli pakko.
14:08
Koska vanhemmat näkivät nyt, mitä oppilaat tekivät, toisin kuin lähettivät heidät kouluun ja kuulivat siitä myöhemmin ehkä.
14:17
Ja niin, heidän sitoutumisestaan tuli välitöntä ja jatkuvaa, ja JA JA kaikki kokivat pandemiaan liittyviä traumeita, eikö? Olimme kaikki Oregonissa, käskettiin asua kodeissamme, ja niin, tämä oli asiayhteys.
14:33
Ja luulen, että se, mitä näimme, taas, peilaa, Stacy, näimme räjähdyksen tekniikkatyökaluista, ja samalla vanhemmat olivat hyvin sitoutuneita, ja tämä yhdistelmä aiheutti paljon sekaannusta. Ja mitä se tarkoitti meille, haluamme ravita vanhempien sitoutumista. Haluamme poistaa sekaannuskohdat.
14:55
Ja se pakotti meidät mielestäni upeisiin päätöksenteko- ja hallintoneuvotteluihin. Emme ole koskaan aiemmin puhuneet ohjelmistojen hallinnasta, ja nyt meillä on ryhmä, joka tekee ohjelmistohallintoja, joka koostuu kouluttajista ja teknologeista.
15:09
Joten, mitä voimme tehdä, on sitten ottaa kyseinen sovellusten universumi, kutistua se alaspäin opetussuunnitelman mukaisiin, yksityisyyden tarkistettuihin.
15:18
Ja sitten voimme osallistua vanhempiin, emme 100 eri sovellukseen, mutta voimme sanoa, että tässä on niitä, joiden kanssa sinun on työskenneltävä, ja aiomme tarjota sinulle jonkin verran tukea.
15:27
Tämä tuki näyttää kuin opiskelijoiden neuvontapalvelu, joka sai aikaan viiden päivän kuluessa: näkemys, toteutettu viidessä päivässä ja se oli painajainen, eikö? Vanhemmat odottivat meille kaksi tuntia puhelua, mutta meidän piti tehdä se, että pandemia sai meidät miettimään, mikä oli mahdollista.
15:46
Ja mielestäni se teki samoin vanhemmille, koska se tarjosi heille mahdollisuuden nähdä, mitä opiskelijoiden kanssa tapahtui ja oppia tavoilla, joita he eivät ole koskaan ennen nähneet.
15:56
AB:
No, ja mielestäni monille opiskelijoille ja monille perheille ympäri maailmaa tästä tuli ensimmäinen laite opiskelijan kotona.
16:08
Joten vanhemmilla ei ollut tietoa siitä, miten hallita sen käyttöä, kuinka varmistaa, että lapset nukkuvat edelleen tai eivät ole YouTubessa 24 tuntia vuorokaudessa, kuten Stacy sanoi, tällaisia asioita.
16:20
Joten opetat vanhempia yhdessä opiskelijoiden kanssa monin tavoin ja annat heille voimaa.
16:28
SR:
Loin siihen asti, että loin nimenomaan vanhemmille tarkoitetun verkkosivuston, joka opetti heitä käyttämään kaikkia Chromebookin pieniä osia ja kaikkia ohjelmistoja, jotka meillä oli, näytimme, lisää videoita ohjeiden oppaista, jotka ovat OCS-vanhempien akatemiassa . Ja se saa osumia, se saa osumia ympäri maailmaa, koska se näyttää kaikille, kuinka sitä käytetään. Se on hieno opettajille, on hieno opiskelijoille, mutta vanhemmat tarvitsivat nostoa, koska he eivät olleet aiemmin olleet osa lastensa koulutusta. Ja he olivat hauskoja, koska kun lähetimme Chromebookit ensimmäisen kerran kotiin takaisin, kun alkuperäinen maaliskuun sammutus tapahtui, he soittivat: "Kuinka voin, miten saan heidät kirjautumaan?" Et halua vain antaa heille laitetta kirjautumiseen. He osaavat tehdä sen. Vanhempien oli itse erittäin epämukavaa, kun he halusivat tietää, miten se tehdään, varmistaakseen, että heidän lapsensa tekivät sen oikein.
17:16
Joten meillä oli tämä toinen PD-tilaisuus kehittää meitä nyt antamalla vanhemmille ammatillista kehitystä voidaksemme olla tuohon kumppaniin tässä pyrkimyksessä.
17:25
AB:
Annie, miten se sopii yhteen sellaisten trendejen kanssa, joita kaverit näkevät AWS: ssä työkalujen ja tekniikan suhteen?
17:32
AC:
Joo, se on samanlainen, eikö. Sanoisin, mitä näemme seuraavaksi. Aivan. Ja puhuimme ketteryydestä ja ketteryydestä ja sitten olemisesta osa kulttuuria. Aivan. Ja tämä kulttuurimuutos on mielestäni todella tärkeä pala kuluneesta vuodesta, mutta nyt on se pala siitä, miten teet sen mittakaavassa? Kuinka teet siitä kestävämmän, eikö? Ja jopa vanhempana, kuten palkki nousee. Oikea tai. Joo. Se on hyvä. Aiomme nostaa sen, koska se alkaa, halusimme vain mennä. Se on kuin triagia sen käytön aloittamiseksi, mutta vanhempien ja opiskelijoiden odotukset ovat, että 'ok, olet tehnyt tämän vuoden ajan, meidän pitäisi toimia hieman paremmin tai meillä pitäisi olla paremmat odotukset mitä minulta odotetaan. ' Joten sellaista me näemme.
18:16
Ja siihen pisteeseen, rakastan sitä, mitä Steven on tehnyt helpdeskin ympärillä. Paljon enemmän keskustelua optimaalisesta ja tehokkaasta viestinnästä, kuten olen kolmen lapsen vanhempi. Joten heillä oli, mitä? kuusi opettajaa, ehkä seitsemän, eikö? Kerran kolme lasta joukkueena, jolla on B, sain 18 sähköpostia päivässä. Näin ei tapahdu, ja kuten, se ei ole tehokas käytäntö, me kaikki tiedämme, että meidän oli vain tehtävä, mutta miten se tapahtuu, mikä on oikea, oikea tapa opettajille kommunikoida tai vanhemmille kommunikoida koulu, ja miltä sen pitäisi näyttää? Ja mielestäni se on todella hyvä keskustelu. Meillä on nykyään paljon enemmän työkaluja. Sanoin lapsilleni, milloin.
18:59
Takaisin sinä päivänä, jolloin meillä oli lumipäiviä, ja kuten, saamme kuin puhelun, kuten puhelin soi, eikö? puhelin soi kello kuusi aamulla ja kerromme sinulle jotain sellaista tapahtuvaa niin kaukana, kaukana siitä. Ja on todella tehokkaita tapoja osallistua ja ilmoittaa. Nämä ovat kaksi erilaista asiaa, kuten mikä viestintä on, onko viestintä vain ilmoitus? Vai onko se keskustelu, ja sitten valitset parhaimman tekniikan, joka heille sopivat, ja jota yleisö tarvitsee. Joten, nämä ovat sellaisia keskusteluja, joita käymme.
19:30
AB:
Joo, olen todellakin nähnyt tuon muutoksen, kuvasit triagiasta. Tee vain jotain työtä, joka oli, ensimmäiset 30 päivää, oikein, OK, mikä täällä on fiksua? Kuinka standardoimme?
19:42
Kuinka valitsemme kaikki noista vaikeista päätöksistä?
19:46
Steven ja tiedän sen, että sinulla on paljon kokemusta näiden työkalujen analysoinnista ja teknisen budjetin määrittämisestä käytön ja opetussuunnitelman mukaisuuden perusteella. Keskustele vähän siitä, miten se meni, triage liian monista työkaluista päättämään, mikä todella on järkevää ja mikä toimii.
20:05
SL:
Joo. Ja minusta tuntuu, että jos sinulla on moderaattori, ole vanhempi piirissäsi, tuo lisää painetta. Sano vain tämän puhujana, koska Amy, soitat minulle, jos ilmoitan väärin jotain, joten…
20:17
Joten minusta tuntuu hieman epämukavalta, mutta, joka tapauksessa, joo, tiedä, meille, meille, yritimme kutistua maailmankaikkeutta, oli haaste. Mutta tiedät, meillä oli hienoja työkaluja, joita analysoimme, koska tiedot kulkevat järjestelmiemme läpi, erityisesti suodatusjärjestelmän kautta. Tiedämme, että voimme tarkastella kuka mitä käyttää ja kuinka usein sitä käytetään? Ja onko meillä joskus päällekkäisyyksiä, 2 tai 3 erilaista tuotetta, joita opettajat käyttävät. Ja meidän on vastustettava oletusta, että no, opettajat olivat vain siellä, se oli villi länsi, ja kaikki tekivät omia juttujaan.
20:55
He yrittivät ratkaista ongelmia, ja että he eivät monissa tapauksissa tienneet, mitä resursseja meillä oli.
21:02
Ja heidän täytyi mennä tutkimaan syklejä. OK, miten saan tämän opiskelijan harjoittamaan lukemista, tietämättä ehkä, että meillä on tuo sopimus. Ja meillä on standardi, ja meillä on jo luotu ammatillinen kehitys ja resurssit.
21:17
Joten tiedät, sillä meille ongelma oli yksi, eräänlainen tietojen saaminen, nähdäksesi mikä universumi oli, ja sitten tuli, OK, nyt, miten voimme tavoittaa opettajia, jotka ovat, oh, sinua pyydetään tekemään jotain, mitä he eivät ole koskaan ennen tehneet, ja ovat hukkua, ja sanovat: OK, autamme sinua, mutta tämä auttaa sitä, tässä ohjeessa, Se vie joitain jaksoja, jotta voimme tehdä sen.
21:40
Ja niin, kutistamme maailmankaikkeuden, mutta aiomme myös helpottaa tarvitsemiesi työkalujen hankkimista. Ja se oli meille haaste. Ja kuulimme sen vanhemmiltamme keväällä, kun kysyimme vanhemmiltamme. He näkivät, että heidän huolenaiheensa oli ykkönen, onko sinulla ... Annie sanoi sen täydellisesti, kuten, sinä ylität meidät, olemme jo vaarassa pandemian takia ...
22:04
Sinun on tehtävä tämä helpommaksi, jotta voimme olla sitoutuneita ja tukea lapsiamme.
22:09
AB:
Steven tajusin juuri puhuessasi siellä, että viimeinen pandemiaa edeltävä tapahtumani oli neuvoa-antava toimikunta, jonka pidimme täällä Portlandissa, jonne tuli pari muuta ihmistä alueeltasi.
22:21
Ja puhuimme kahdesta asiasta, jotka näyttivät todella todella voimakkailta täällä: Yhdessä he puhuivat Lightspeed-suodattimen kautta menevistä vanhempainraporteista.
22:29
Ja sanoin, hei, en saa niitä, puhuessani siitä, että soitan sinulle. Ja he olivat pilottivaiheessa ja sitten vain,
22:37
Todella varovaisesti, että he olivat tässä pilotissa, joka sitten pystyi laajentumaan kaikkiin vanhempiin.
22:43
Sama asia oli Lightspeed Analytics -työkalun kanssa.
22:46
He alkoivat tarkastella sitä ja analysoida, mitä käytetään?
22:51
Ja sitten siitä tulee todella perustava yhtäkkiä, kun kun konsolidoit työkaluja ja teet parhaita käytäntöjä ja kaikkia näitä ohjeita
SL:
Joo, pe-, tiedätkö, viittasin siihen, että todellisuutemme palautettiin pandemiassa.
23:05
Joten asiat, jotka meidän piti, poistettiin itsestämme ajan mahdottomuuden rajoituksista, koska pandemia pakotti meidät tekemään asioita, joita olisimme ajatelleet mahdottomiksi, tiedätkö? Ja se, joka mielestäni on hieno oppiminen tästä viime vuodesta, on joskus rajoitukset, joita teemme siihen, mitä voimme tehdä, tai muut voivat tehdä, ovat keinotekoisia. Ja meidän on kyettävä, työntämään ja ymmärtämään, että tiedämme, että teimme mahdotonta ympärillä, jota ei kirjoiteta kansakunnan ympärille.
23:36
Erityisesti IT-osastot tekivät mahdotonta viime vuonna. Nyt se ei ole kestävää.
25:42
Mutta monissa tapauksissa, mutta, mutta sen pitäisi olla opetus meille ajatella.
23:47
Tiedät, me rullasimme tämän työkalun käyttöön, ja, ja myös myyjämme tekivät, koska tulimme luoksesi ja sanoimme "tarvitsemme apua" ja myyjät nojautuivat ja sanoivat: "OK, me selvitämme tämän" ja aiomme ehkä kehittää tuotteen aikataulussa, jota emme ole koskaan ennen tehneet.
24:01
Joten luulen, että ajattelin minua viime vuodesta, se on oppitunti, jota meidän on vedettävä eteenpäin, emmekä luomaan kestämätöntä kiertoa, mutta ymmärrämme toisinaan, että omat ajattelumme rajoittavat meitä voi tehdä, ja se on meille rajoitus.
24:19
Ja se ei salli meidän tutkia jotain, mitä meidän pitäisi.
24:23
AB:
Ajattelet vain siirtymistä laitteeseen 1: een ja 16 kuukautta sitten, olimme 15 vuotta siinä vuorossa sanomalla, jäljellä on 10 vuotta, oikea, ja sitten olemme siellä. Ja sitten miettimällä mitä tapahtui ja kuinka monta piiriä pääsi sinne viime vuonna siitä tarpeesta, eikö?
24:45
Hmm, haluaisin, haluaisin kuulla sinulta, miltä se näyttää takaisin kouluun. Mitä aiot tehdä noilla laitteilla luokkahuoneissa?
24:54
Kuinka se muuttuu? Stacy, voit mennä eteenpäin ja mennä ensin.
24:58
SR:
Joten kanssamme, um, olemme edelleen menossa, syy siihen, että menimme viime vuonna yhteen malliin, johtuu siitä, että se, mitä pidimme 70%: n opiskelijoistamme, oli takaisin luokkahuoneessa. Mutta meillä on karanteeneja.
25:09
Joten tiesimme, että heidän pomppii sisään ja ulos, ja haluamme varmistaa, että heillä on aina laite kotona aina, kun heidän on mentävä. No, päätimme olla ottamatta noita laitteita tänä kesänä. Jätämme heidät sinne. Ensi vuonna. Annamme heidän käyttää näitä ja kaikkia oppitunteja, ja minä sanon teille, että monet koulupiirit kävivät läpi ja ostivat jonkinlaisen ohjelman tänään. Kuten verkkosisältö.
25:30
Me emme. Opettajamme olivat erittäin määrätietoisia. Tyyppinen opetus, jota olimme hyvin tutkivia ja matematiikan opetuksemme hyvin yksityiskohtaisia ja ajoimme lukemisessa. Ja niin, me esitämme sen opettajillemme. Hei, voimme joko XYZ-ohjelmassa täältä ja antaa sen antaa oppitunnit, ja sitten sinun on tuettava näitä oppitunteja heidän antamallaan tavalla. Tai jos haluat ponnistella, voit luoda kaiken sisältöämme, Opelika-tavan, ja juuri he päättivät tehdä sen. Joten meillä on kirjaimellisesti arkisto jokaiselle luokalle, K-5, ja sitten meillä on online-alusta 6-12-vuotiaille, koska Alabaman laki vaatii meitä tarjoamaan lapsillemme vuodesta 2014 lähtien parannetun virtuaalisen vaihtoehdon.
2611
Joten, kaikki nuo oppitunnit, jotka loimme K-5: ssä, joka oli erittäin iso rakennuspalikka, meidän on saatava lapset, jotta tiedät heidän menestyvän koko heidän koulutusuransa ajan.
26:21
Aiomme käyttää näitä oppitunteja tason 2 ja tason 3 opetukseen. Joten, jos minulla on kamppaileva opiskelija, joka ei ole palkkaluokalla, sanotaan, että se on neljännen luokan lapsi, voin palata noihin upeisiin oppitunneihin, antaa heille tehtävän ja sitten kun he ovat kotona, voin työskennellä joidenkin tuon toisen tason opetuksesta vanhempiensa kanssa. Aloita saada heidät takaisin palkkaluokkaan.
26:39
Otamme mukaan kaikki sidosryhmät, jotka ovat edelleen mukana, ja käytämme sitä täydentämään kykyämme, joka meillä on.
26:48
AB:
Palataan sitten erilaistumiseen, eikö?
26:50
Kuten laitteet ovat todella, niin entä kaverit, Steven, mikä on laitteiden paikka koulun takana ensi vuonna?
27:00
SL:
Joo, me tiedämme, olen kateellinen Stacylle. Tarkoitan 2-1, en ole koskaan kuullut sitä, se on mahtavaa.
27:09
Luulen, että olemme sellaisia, tiedätkö, olimme hyvin onnekkaita. Äänestäjämme suostuivat joukkoon, mikä antoi meille mahdollisuuden muuttaa sitä, miten tekniikka vaikuttaa oppimiseen. Ja se tapahtui vuonna 2014. Joten olimme 1–1, 6–12 kotiin viiden vuoden ajan.
27:22
Ja perusasteen mukaan olimme 2: 1, 3: 1, riippuen palkkaluokasta ja jotka olivat korteissa, joten meidän piti saada ne nopeasti lastemme käsiin ja sitten hankkia laitteet korvaamaan ero. Ja niin, menimme kuten sinun kohdallasi, Amy, menimme 1-1 yön yli ja se oli vain, olimme niin onnekkaita. Meillä oli joitain laitteita, jotka voisimme työntää takaisin palveluun ja vesiputoukselle. Jotta ne sopisivat parhaiten kullekin tasolle ja tehtäville. Mutta olemme tavallaan 1: stä 1: een, mitä?
27:54
Kuten mikä, koska käytimme ja siellä oli hienoja liittovaltion rahoja, jotka tulivat tukemaan pandemiaa ja koulujärjestelmät käyttävät sitä.
28:04
Se ei ole pysyvää rahaa, joten nyt olemme rakentaneet tämän todellisuuden opiskelijoillamme on laitteita.
28:10
He oppivat missä ja milloin tahansa, hm, ja siellä on, että sen jatkamiseksi on uusittava investointi. Ja niin, meidän on selvitettävä, miltä se näyttää tulevaisuudessa? Ja se on tietysti liitettävä opetussuunnitelmaan ja sen opetusta koskeviin päätöksiin sen tukemiseksi. Joten olemme, olemme erittäin onnekkaita siinä, että pystyimme monien koulujärjestelmien tavoin suorittamaan tämän työn, ja ajattelemme kovasti, miltä se näyttää tulevaisuudessa? Tiedätkö, jatkaako seuraava joukkolainamme nykyistä investointitasoamme teknologialla? Onko se, onko sen oltava 1: 1?
28:49
Mitkä ovat hyvät ja huonot puolet? Lähetätkö 400 laitteen, dollarin laitteen kotiin päiväkodin kanssa?
28:55
Ja sitten yhteisösi tietää, että pienet lapsemme kuljettavat erittäin kalliita laitteita.
29:01
Joten siellä on paljon purettavaa, mikä vaikuttaa turvallisuuteen, opettamiseen ja tietysti tekniikkaan, mutta ne, joita uskon olevan mielenkiintoinen asia seurata koulujärjestelmille ympäri maata ensi vuoden aikana .
29:14
AB:
Luulen, 1: stä 1: een, nyt? Mikä on seuraavan webinaaritapahtumamme otsikko?
29:20
Mainitsit turvallisuuden, Stevenin, ja turvallisuuden, suojauksen suodattamisen, jotka ovat todella ytimessä niin paljon mitä Lightspeed tekee.
29:28
Haluan kaivautua siihen vähän, Stacy, sinä ja juttelimme hieman yli vuosi sitten.
29:35
Ja yksi niistä asioista, jotka sanoit oli, kiitos Jumalalle, meillä on Lightspeed, pilvipohjainen suodatus ja seuranta, koska nämä lapset ovat hieman kriisissä.
31:45
Ja meidän on autettava heitä. Puhu, puhu vähän enemmän siitä ja miten se on kehittynyt viime vuodesta.
29:54
SR:
Tiedät,
29:54
Sanoin sen silloin ja sanon sen nyt. Jos emme, ota rele [Lightspeed-suodatin]. En tekisi virtuaalista oppimista, koska sinun on suojattava, mitä lähetit kotiin tälle kotitaloudelle. Tarkoitan, että se on vain henkilökohtainen vakaumukseni. Jos aion toimittaa laitteen, jos aion tarjota missä he pääsevät Internetiin, minun on varmistettava, että he pysyvät turvassa. Koska ne ovat pelottavia kappaleita Internetissä, joista meidän on varoitettava lapsiamme päivittäin. Joten, en edes muista, se on ollut muutama vuosi sitten, kun vaihdamme raketista releeseen, mutta kuka aloitti keskustelun, minulla oli ennakointi tehdä se, kiitos, että olit elämässäni, joka sai minut tekemään sen koska katsoin, kuinka monet ikäisistäni kamppailivat, koska en ollut siirtynyt pilvipohjaiseen suodatukseen. Ja nyt ei ole väliä mitä laitetta annan heille, kunhan he ovat kirjautuneet tililleen, kiinnittää kyseisen suodattimen sinne ja tiedän, että lapseni pysyvät turvassa. Ja tiedät, pandemian kautta ja puhuimme tästä Robin kanssa noin kuukausi sitten webinaarissa ...
30:44
Me, paitsi näimme lapsemme, näimme myös vanhempamme. Vanhemmat käyttävät näitä laitteita myös ollessaan kotona, ja me katselisimme vanhempia ja sanoisimme, että he etsivät työtä tai että heillä oli ongelmia, ja koska voimme lukea näistä suodattimista, voimme auttaa Koko perheessä olemme tukeneet sosioemotionaalista oppimista koko tämän ajan.
30:03
Olemme tukeneet elintarviketarpeita, työtarpeita, nimität sen, olemme nähneet sen kohtaavan siellä ja asioita, joita emme olleet nähneet ennen pandemiaa.
31:13
Ja niin, tarkoitan, etten voi sanoa tarpeeksi kuinka kiitollinen olen tästä tekniikasta ja mitä se antaa meille mahdollisuuden tehdä siitä, missä voin nukkua yöllä, tietäen, että tämä on siellä, ja että se on tapa, jolla voin auttaa ja tukea koko perhettä, joka meillä on.
31:29
AB:
Ja ajattelemalla sinua, että olet 2: 1, ajatus opiskelijoista kirjautumalla yhteen Chromebookiin kotona ja toiseen koulussa, ja mitä se siellä onkin, saat silti tämän kokonaisvaltaisen kuvan, koska se perustuu opiskelijaan, pilvi, kaikki tuo.
31:45
SR:
Ja se helpottaa navigointia.
AB:
Joo.
31:49
Kuinka voit, Steven? Kuinka se on ollut tärkeää, miten se on ollut tärkeää?
32:52
SL:
Joo, tiedät, se on mielenkiintoista, puhuin aiemmin. Katson vain dia täällä, tietysti, Lightspeed: n, tietysti AWS: n ja CoSN: n kanssa, ja tajuin, että puhuin aiemmin siitä, kuinka tärkeitä nämä kumppanuussuhteet olivat meille. Ja.
32:06
Tiedät esimerkiksi, että meidän piti nostaa CTE-ohjelman kauko-ohjainta, ja tiedät, että olemme työskennelleet AWS: n kanssa, ja me toteutimme sen päivissä, taas kuukausien sijaan. Koska todellisuus palautettiin.
32:20
Mutta tiedät, ja niin, olemme todella kiitollisia siitä, että CoSN
32:23
tarjosi meille runsaasti resursseja ja tietoa, joten me emme käyneet läpi yksin, ja voimme hyödyntää yhteisöämme. Joten kyseessä on todellakin kyseinen yhteisö ja kumppanimme, ja tiedämme, että osa työstä, jonka teimme, kuten Stacy sanoi, me, tuimme perheitä. Ja meidän oli ymmärrettävä se. Ja nuo perheet, taas, vanhemmat, opettavat, yrittävät tukea oppilaitaan, joille sanotaan, että sinun täytyy pysyä sisällä. Oppimasi on ruudulla, ehkä olet vain viihde, nyt on ruudulla.
32:57
Ja käsittelimme asioita, kuten vanhempien kanssa tekniikan riippuvuutta, ja sanoimme, etten voi saada opiskelijani pois.
33:03
Ja tiedät, että sinulla on kyky ja todella ajatella Lightspeed: n kiitosta tästä, kyky antaa vanhemmille, kyky sanoa, OK, talon laitteet ...
33:15
Mutta kello kahdeksan jälkeen yöllä, se ei, se ei ole, emme aio käyttää sitä.
33:20
Koska me tarvitsemme sinua, menemään pelaamaan, ja me tarvitsemme sinun levätä, mielestäni oli suuri apu opiskelijoidemme sosiaaliselle emotionaaliselle ja turvallisuudelle. Koska tiedät, et halua, etenkään ehkä nuorta, viettämään kaiken aikansa tuossa näytössä. Halusit tehdä heidät oppiakseen käyttämään sitä oikein. Ja niin arvostamme todella, että The Parent Reports, otimme sen käyttöön myös pandemian aikana. Se antoi vanhemmille näkyvyyden, jollaisia heillä ei ole koskaan ennen ollut, jotta he voisivat nähdä, mitä heidän oppilaat tekevät, ja tukea heitä. Ja minun täytyy kertoa teille, että kun otimme sen käyttöön, oli jonkin verran huolta siitä, että meidän oli keskusteltava lakimiehen sekä opetuksen ja oppimisen kanssa. Ja tiimimme kanssa tämä tulee olemaan ongelma vanhemmille ja opiskelijoille, ja onko, onko haasteita ja sitä?
34:14
Ja me, menimme, menimme eteenpäin ja veimme sen käyttöön, koska se on tietoa, jonka vanhemmilla olisi oltava.
34:21
Ja vastaus on ollut ylivoimaisesti myönteinen.
34:24
Sanoisin, että 100% on positiivinen vanhemmilta sanoen "kiitos, että annoit meille työkalun lapsemme auttamiseksi".
34:32
Joten, se on todella jännittävää, että keskellä tätä kriisiä, jossa olimme kaikki, tapahtui innovaatioita, ja se tapahtui, koska meidän piti, meidän oli mietittävä uudelleen kaikki, mitä teimme.
34:45
Joten, kiitos, ja tiedät
34:46
Ja se on todellakin se kumppanuus, jonka kanssa olemme tekemisissä myyjäkumppaneidemme kanssa, mikä tekee mahdolliseksi.
34:53
AB:
Kommenttisi siellä, tiedätkö, onko haasteita. Onko asioita, jotka meidän on ajateltava? Aikooko se herättää muita kysymyksiä?
34:59
Kaikki tämä saa minut ajattelemaan edes Hälytysten turvallisuuden seurannan ja ihmisten tarkastelun Lightspeed: n käyttöönottoa. Kuten, onko se vaikeaa? Joo, onko se pelottavaa tietoa, joo. Pitääkö meidän saada se oikeille ihmisille? Kuten kyllä, ehdottomasti. Kuin vaikeita asioita kannattaa tehdä.
35:21
Rob, Rob ensin ja sitten haluan puhua hieman Stacyn kanssa.
35:24
Kerro minulle, miten työskentelet piirien kanssa tässä ja kuinka hyvä mielenterveyskriisi, joka oli täällä aiemmin, mutta monien opiskelijoiden pahentama pandemia on tehnyt siitä niin tärkeän.
35:39
RC:
Joo, tarkoitan, tiedät, että menetimme yhteyden lapsiin, eikö?
35:44
He eivät menneet enää luokkahuoneeseen, ja ja koska heillä on tiedossa, kasvotusten vain näkymä opettajilta.
35:52
Opettajat erotettiin näytön, tekniikan kautta, etkä vain saa samaa näkymää. Ja tiedät, olemme kääntäneet ja ottaneet käyttöön joitain asioita nopeasti tietääksemme vastaamiseksi yhteisölle. Ja hälytys on yksi niistä, me tiedämme, että otimme työkalun, joka meillä oli, ja laajensimme sitä huomattavasti. Ja auta kouluja vastaamaan tähän tarpeeseen.
36:17
Ja tiedätkö, mitä me olemme, mitä näemme, on, kun olemme tienneet tämän jo pitkään, kun opiskelijat ovat vuorovaikutuksessa, he, he ovat koululaitteellaan, he ovat päällä henkilökohtainen laite, se on heille saumaton siirtymä.
36:32
He, he eivät todellakaan tee eroa näiden kahden välillä, ja mielestäni se on hyvä tältä osin, koska se antaa meille kyvyn saada työkalu, joka voi seurata sitä, ja työkalu, joka voi tavoittaa, ihmisiä ja saada apua.
36:47
Ja tiedät, se on minulle, yksi mielenkiintoisimmista asioista työssäni on tietää, että autamme, autamme opiskelijoita ja autamme kouluja pitämään heidät turvassa.
36:56
Joten, tiedät, me muutimme ja siirtyimme työkalusta, johon ei, oikeastaan keskityttiin, muutamaan asiaan, laajennettiin sitä, lisättiin inhimillisen tarkastelun komponentti, koska tiedät, että koulut ovat hukkua, eikö? Ja se oli yksi suurista palautteista. "Tämä on hienoa, mutta meillä on niin monia asioita meneillään. Meillä ei ole edes ihmisiä seuraamaan sitä. " Joten meidän piti, meidän oli vaihdettava ja selvitettävä, OK, miten voimme tehdä sen? Kuinka voimme tuoda sen sisään? Ja tiedätkö, vain Steven ja Stacy, olen tehnyt muistiinpanoja täällä. Mutta he sanovat jatkuvasti kaiken, mitä haluan sanoa, mikä on hienoa.
37:29
Mutta tiedämme, että meidän on pitänyt vastata myös, ja meidän on pitänyt nollata normimme. Ja tiedätkö, mitä on, mitä ajattelemme? Kuinka kauan kestää sellaisen tuotteen käyttöönotto, joka on halukas poistamaan sen käytöstä?
37:42
Tiedämme, että meidän on pitänyt siirtyä myös näihin asioihin, ja se on kumppanuus.
37:46
ja, ja minä, tiedät, minulla on ollut paljon keskusteluja, Stacy ja Steve koko tämän ajan. ja monet muut asiakkaat. Ja se tapahtuu sen läpi. Ja kuulemme mitä tarvitsemme ja miten voimme sopeutua?
37:57
Se on todella ollut avain.
37:58
Mutta kyllä, hälytyspuolelta, päivittäisen vuorovaikutuksen menetys, miten täytämme tuon tarpeen?
38:06
Ja se on todella ollut tärkeä työkalu, ja yksi, yksi, olen varsin ylpeä siitä, että pystyimme laajentumaan tämän vuoden aikana.
38:14
AB:
Ja tiedät, sinä, menetät niin paljon kontekstia siirtymällä salissa jonkun ohi, keskustelemalla luokkahuoneessa zoomaukseen, tai Teamsiin tai videoon.
38:26
Mutta sinulla on myös paljon opiskelijoita, jotka sammuttavat videon, joko siksi, että heidän Internet-yhteytensä ei ole tarpeeksi hyvä, tai siksi, missä tahansa he ovatkin kotitaloudessa, liian monta ihmistä, kaikki nämä erilaiset asiat.
38:37
Joten silloin sinulla ei ole visuaalista lainkaan, ja tarvitset näitä tapoja selvittää, miten tällä lapsella menee niin kuin Stacy puhui.
38:45
Joten, puhu vähän siitä, Stacy. Tiedän, että teette niin paljon sosiaalisen emotionaalisen terveyden ympärillä.
38:52
SR:
Joo, ja se todella yllätti minut. Ja sanon, että olen ollut Opelikan tekninen johtaja jo kahdeksan vuotta, ja tämä oli ensimmäinen vuosi, jonka minulla oli koskaan uudestaan. Hälytys opiskelijasta, niin nuorena kuin minä, tarkastelee itsensä vahingoittamista.
39:06
Ja kun ensimmäinen hälytys tuli toiselle luokalle, joka kirjaimellisesti kirjoitti Google-dokumentin, mutta hän halusi kuolla.
39:12
Olin kuin, kuten sydämeni upposi, minulla on omia lapsia, ja se melkein rikkoi minut. Se on hyvin surullinen tilasto. Mutta he ovat sanoneet, että raportit lasten hyväksikäytöstä tänä vuonna todella vähenivät. Ja syy siihen, että he menivät alas, eivät saaneet lapsia, eivät olleet koulun opettajia nähdäkseen, että se tapahtui.
39:27
Ja niin, meidän piti tarkkailla sitä näillä piilotetuilla tavoilla, ja lapset tulevat, he julkaisevat ja tekniikkaa. He julkaisevat Googlen tekemät haut. He julkaisevat pelaamiensa videopelien keskustelut. Google-dokumentin julkaisu, koska en usko kenenkään etsivän, en voi kertoa kuinka monta kertaa soitan lukiolaisille, ja heidän silmissään tulee niin iso, kun he huomasivat, että näin juuri e -postin, jonka he lähettivät ystävällesi.
39:48
Ja he menevät, oi, mies, se on kuin kyllä, yritimme pitää sinut turvassa tämän luokanopettajana, ennen kuin minusta tuli teknologiajohtaja.
39:57
Valitettavasti minulla ei ollut itsemurhaa tekevää opiskelijaa, ja yksi vannoistani, jonka annoin tullessani tähän rooliin, oli varmistaa, että voin suojella lapsiani ja valvoa heitä heidän elämänsä ulkopuolella ja ulkopuolella. Tarkoitan, että sanon lapsille, kun opetin luokkahuoneessa, aion huolehtia sinusta, kun olet täällä kanssani, ja opin kaiken, mitä teet viikonloppuisin, ja käymme keskusteluja, jos haluat minulle vai ei, arvaa mitä, täällä on Mama Royster. Tiedän, että otan tämän roolin, en ole normaali teknikko, jonka tapaat kadulla. Otan kaiken hyvin henkilökohtaista, joten minusta tehdään ahkera, kuten, en nuku, katson jatkuvasti sähköpostiani ja pysyn yhteydessä vain siksi, että uskon, että minun pitää varmistaa, että pidän 4700 lasta ja olen vastuussa turvallisuudesta. Ja opettajani, monet piirit eivät kytkeydy, varoita ja muuta heidän opettajatilinsä, mutta minä teen, koska he tarvitsevat tukea ja apua yhtä hyvin kuin muutkin ja olemme keskustelleet joidenkin kanssa ja olleet, Heidän täytyy hajota ja itkeä joka hetki ja nähdä, että he tekevät sen sähköpostitse, ja minä menen vain pitämään hyvää ystävällistä keskustelua heidän kanssaan, auttaa heitä.
40:54
Ja he ovat kuin, kiitos! Tarvitsin sitä. Tarvitsin vain sitä. Ja olen kuin me kaikki. Se on ollut kova vuosi. Olemme kaikki käyneet sen läpi.
41:01
Ja niin, kun esität inhimillisen elementin, olen kuin: 'En todellakaan voi olla huolissani sähköpostini tarkistamisesta.
41:06
Mutta jos se on jotain pahaa, joku soittaa minulle sellainen asia oli, oli hämmästyttävää.
41:11
Joten, nähdäksesi panoksen, nähdäksesi sen askel puolestasi todella auttoi meitä. Koska roolissani se on velvollisuuteni, ja teen kaiken voitavani varmistaakseni, että tarkkailen, mitä nämä lapset tekevät, ja että he pysyvät turvassa siellä ja etteivät he piiloutu.
41:26
Pieniä asioita, joihin meidän on kiinnitettävä viranomaisten tai korkean edustajan huomio joskus.
41:31
Meillä on ollut, tiedämme, missä olemme Alabamassa, olimme suuressa valtioiden välisessä valtiossa. Ja lapsikaappaukset ja seksikauppa ovat asioita, joita meidän on käsiteltävä. Saimme hälytyksen, joka tosiasiassa pysäytti yhden aiemmin käynnissä olleista. Se on mielen puhaltaa istua ja miettiä, mitä meidän on nähtävä päivittäin. Ja siellä on paljon, ja Steven todistaa tämän, asiat, joista emme puhu, pidämme tavallaan sisäisesti ja emme jaa sitä. Että ruma joka siellä on, että meidän on taisteltava.
41:59
Mutta se johtuu siitä, että meillä on yrityksiä, jotka asettavat asioita työskentelemään tämän tekniikan kanssa, auttamaan meitä näkemään tämä, tämä piilotettu osa, se on välttämätön osa sitä.
42:13
AB:
Vau! siellä oli paljon voimakkaita juttuja, Stacy
42:17
Luulen, että tarkoitan, että tiedän, että niin, monet koulut ovat ja teknologiatiimejä, neuvonantajia, opettajia, kaikki panostavat kaikkeensa siihen, että viimeiset 15 kuukautta toimivat, ja sitten ottavat ne asiat, jotka olemme oppineet siitä.
42:34
Se vie kylän, eikö? Se on vanhemmat, opettajat, opiskelijat, tekniikka, hallinto ja ohjelmistot sekä yhteistyökumppanit, toimittajat ja kaikki muut ihmiset.
42:45
Joten, hmm, on ollut, mielestäni, meille Lightspeed: ssä todella tehokasta työskennellä koulujen kanssa tämän vuoksi, koska me, olemme olleet EdTechissä pitkään.
42:55
Monet meistä täällä tällä näytöllä, ja enemmän kuin koskaan, näet todella vaikutukset ja tulokset ja kuinka se säästää lasten elämää, kuten sanoitte, ja kuinka se auttaa lapsia oppimaan ja auttaa opettajia opettamaan, tekemään kaikki erilaisia hämmästyttäviä asioita.
43:14
Haluan varmistaa, että meillä on aikaa lopullisiin noutoihin kaikilta, joten aiomme siirtyä siihen nyt.
43:22
Sitten numero yksi asia, jonka olet oppinut hullun 15 kuukauden aikana, ja miten se vaikuttaa ensi vuonna.
43:32
No, aloitamme Annie kanssa. Emme ole kuulleet sinusta vähään aikaan.
43:35
AC:
Aion ottaa sen matkan, olisinko vain vastannut, kuinka haluan vastata, riippumatta siitä, mikä kysymys on.
43:42
Joten ajattelin vain sitä. Takaisin siihen, mistä puhuimme, kuten 1: 1, sitten. Mitä tapahtuu sen jälkeen, eikö?
43:50
Ja minulla on tämä optimismin tunne ... Emme edes tiedä, missä määrin voimme todella parantaa joitain näistä asioista, koska niillä on vasta alkamassa tekniikkakulttuuri. Se on yhdestä toiseen opettanut enemmän opettajia. Meillä on pitkä matka kuljettaa sinne. Saamme nyt, saamme vanhemmat enemmän mukaan. Ja niin ajatus on, miksi emme tiedä nyt, ja niistä mahdollisuuksista, joita meille tulee tarjoamaan tulevaisuudessa, joita emme vain näe? Koska et ole nähnyt sitä, se ei ole, ja tapa, jolla asiat tehtiin, ja niin minulle on todella mielenkiintoista, ensi vuonna keskittyä, sellaisiin orgaanisiin asioihin, joita alkaa tapahtua, ja uusiin ideoita, takaisin siihen, mitä Stacy ja Stephen sanoivat, että ajattelu isompi, eikö?
44:36
Ja kyllä, tiedät, meidän on katsottava nurkista, kyllä, meidän on mietittävä toteutuksen yksityiskohtia, mutta älä aloita siitä, eikö? Aloitetaanpa siitä, ja yritetään todella ajatella ja kuunnella
44:48
ja kuvittele, mitä muuta voimme tehdä. Tarkoitan, ajattelen tietysti, että aion puhua tiedoista, mutta kuten sinä ajattelet sitä nyt. Tiedätkö, kuinka sinä opettajat eivät koskaan tule olemaan datatieteilijöitä? Emme odota, että se kirjoittaa päätieteen, joka opettaa datatietettä. Mitä voimme antaa heille, mikä auttaa heitä tekemään päätöksiä reaaliajassa? Miltä se näyttää? Millainen sisältö voisi näyttää tältä, eikö niin? Tai mitä opiskelijan tekemällä toiminnalla voisi sanoa oikein, tai voisivatko he ajatella ja sisällyttää sen?
45:17
Joten minusta, kuten, olen todella innoissani seuraavista 12 kuukaudesta nähdäkseni, mitä tapahtuu orgaanisesti, ja varmistaa, että kiinnitämme siihen huomiota.
45:28
AB:
Luulen, että vastait myös kysymykseen, hienoa työtä siellä. Entä sinä, Stacy.
45:36
SR:
Vai niin.
45:38
Kerron sinulle täynnä mahdollisuuksia.
45:40
Kuten minä rakastan, vaikka vuoden lopussa on ollut vaikea vuosi, ennen kuin annoimme puhuneille opettajille puhua saavutuksista, joita he eivät oikeastaan pumpanneet heihin, koska he vetivät pois käsittämättömän, kukaan ei olisi ymmärtänyt, mitä kävelimme läpi ja kuinka pystyimme kouluttamaan opiskelijoita
45:58
Virtuaalisesti, henkilökohtaisesti, molemmat. Meillä oli päivä. Se oli yksi robotiikan luokkahuoneistani. He menivät
46:04
Valtion opetusvaltuutettu oli itse asiassa tullut paikan päällä ja meillä oli kaksi lasta karanteenissa interaktiivisessa paneelissa puhumassa lasten kanssa ja katsomassa mitä tahti he yrittivät koota, ja se on kuin ... olemme muuttaneet kasvot miten me käyttää.
46:19
Onko se ok nyt
46:21
Hmm, voimme laittaa nuo oppitunnit sinne, elleivät he ole henkilökohtaisesti, jos vanhempien on mentävä valmistumiseen ja toiseen osavaltioon toisen lapsen puolesta, ja että lapset joutuvat kaipaamaan viikon koulun, ei tule olemaan aukko, he eivät tule olemaan takana. Olemme ehdollistaneet itsemme olemaan, olemaan joustavia, ja paikalla tämän mielestäni luulen, kuinka opimme olemaan joustavia tänä vuonna ja sopeutumaan mihin tahansa tiettyyn hetkeen heitettyyn, on suurin voimavara eteenpäin, koska me Olen nopeampi jaloillamme, ahkerampi päätöksenteossa.
46:50
Opimme todella tekemään elvytyssuunnitelman.
46:54
Kuten olemme toipumassa, olemme oppineet vianetsinnän, osaamisen, onko se tehokasta vai ei, ja se maksaa meille osinkoja tulevaisuudessa, uskon.
47:05
AB:
Se on yksi asia, jonka tiedän Robin aina sanovan olevan nyt, ja tämä tapahtuu työntekijöille ja opiskelijoille, nyt kun olet osoittautunut etätyöksi, voit työskennellä,
47:18
Ihmiset haluavat mennä noille lomille, mennä noille valmistumisille valtion ulkopuolella, kuten sanoit. Joten, haluaisitko muuttaa piirin käytäntöjä sen sallimiseksi ja antaa opiskelijoiden oppia etäyhteyden näissä tapauksissa?
SR:
Joo, etsimme erilaisia asioita jokaiseen tarpeeseen sopivaksi. Selvä, mitä Steven sanoi aiemmin siitä, kuinka tiedämme, että virtuaalinen on vedetty pois joillekin, ja se on parempi koulutusmuoto joillekin, koska he menestyvät tuossa ympäristössä. Luulen, että meillä kaikilla on nämä ympäristöt. Me menestymme, nyt se muuttaa osan siitä.
47:48
AB:
Entä sinä Steven? Paras noutosi?
SL:
Luulen, että siellä on kaksi, ja ne kuulostavat olevan ristiriidassa keskenään ja molemmat kuulostavat siltä kuin he kiistävät syvästi inhimillisen suhteen kanssa, joka liittyy koulutukseen. Mutta ensimmäinen on, ja puhuin vähän aiemmin, olemme oppineet, että meidän on lähestyttävä järjestelmiä ajattelemalla eri tavalla, eikö?
48:11
Ja meidän on mietittävä, kuinka perustamme järjestelmät ja joskus niiden hallintajärjestelmän, toisinaan niiden sovellukset ja käytön.
48:21
Meidän on ajateltava sitä tavalla, joka vie kivet tieltä opiskelijoiden ja henkilökunnan sallimaan heidän tehdä tärkeän oppimistyön.
48:29
Joten ne järjestelmäkomponentit, joiden uskon antaneen meidän selviytyä, koska meidän piti vain, koska maailmankaikkeus muuttui niin rajusti.
48:39
Toinen kuitenkin kuulostaa siltä, että kyseessä on tämä kiista, emme voi menettää ajatusta. No, miten voimme tehdä tämän? Kuten katsomalla mahdotonta ja menossa, ok, nyt miten saamme sen aikaan? Viikko, luulen me, emme voi menettää sitä, koska vapautimme itsemme mielestäni itsestämme ja olemme ajattelumme rajoituksia. Joten luulen, että meidän on nojauduttava siihen, kun työskentelemme jonkin verran järjestelmän parantamiseksi oppimamme perusteella. Ja meidän on tehtävä se syvästi henkilökohtaisen suhteellisen kentän yhteydessä, jolla olemme. Koulutus. Sanoin joukkueellemme, emme tee kenkiä. Emme tee kahvikuppeja. Olemme tekemisissä ihmisten kanssa ja meidän on asetettava työmme siihen asiayhteyteen.
49:29
AB:
Joo. Tiedät, todella, todella voimakkaita juttuja siellä, ja yksi asioista, jotka sai minut ajattelemaan, on jotain niin yksinkertaista kuin vanhempi raportoi monta vuotta Lightspeed: ssä. Puhuimme siitä.
49:40
Ja jopa puhua kouluille. Ja se oli kuin, ah, sitten tulee olemaan niin paljon kysymyksiä siitä, miksi he ovat tällä sivustolla? Missä he eivät ole tällä sivustolla? Mitä tämä todella tarkoittaa? Mitä he tekevät? Se kuulostaa kovalta.
49:51
Ei vaikuta sen arvoiselta, emmekä tee sitä.
49:54
Sitten tämä pakottaa sinut, ja kuten sanoit aiemmin, 100% positiivinen, eikö?
50:00
Sinulla on tämä ylimääräinen viestintä, lisää näkyvyyttä.
50:04
Vanhemmat pystyvät paremmin tukemaan oppilaitaan ja osallistumaan yhteistyöhön koulujen kanssa.
50:09
Joten, unohtamatta niitä kovia asioita, jotka todella ovat sen arvoisia lopulta.
50:16
Hyvää kamaa, OK, entä sinä, Rob?
50:19
RC:
Joo, tarkoitan, että se on toistunut uudestaan ja uudestaan koko tämän ajan, mutta luulen, että tiedät, epäröin sanoa, kuinka kauan olen ollut koulutustekniikan ympärillä, mutta, kauan.
50:28
Ja tiedätkö mitä, tiedät, se on varmasti ollut rankka vuosi ja kaikki muu.
50:36
Mutta nähdessään mitä, tiedät, on tapahtunut teollisuudessa, on tapahtunut kouluissa, ja tiedät, kollegani, kuten Stacy ja Steven, ja mitä he ovat tehneet, ja, ja tiedät, kuulet sen tästä, tämä webinaari tänään, tiedät, normin palauttaminen ja palauttaminen ja kyky ottaa ... tiedät, katson juttuja, jotka tiedät, Amy, sanoit sen, tiedämme aikajanan, joiden ajattelimme koulujen olevan 1–1 ja nyt, kuinka nopeasti se voi tapahtua.
51:01
Luulen, että nyt on muuttunut tapa, jolla koulut ajattelevat tekniikkaa, ajattelevat tekniikan toteuttamista ja, ja luulen, että se on täällä pysyä.
51:11
Ja se on mielestäni myönteisin asia tässä, että uuden järjestelmän käyttöönotto ei vie vuosia. Voit tehdä sen päivissä. Et ehkä halua, ja se ei ole aina ihanteellinen, mutta tiedät, jos joudut, se voidaan tehdä.
51:26
Tarkoitan, tuokaa minulle opiskelijoiden neuvontapiste viiden päivän kuluttua
51:29
Tiedän, että se olisi ollut vuoden projekti, kun olin kanssani, kouluni kanssa, tiedäthän, olisimme aloittaneet sen, pilotoineet, tiedät, suunnittele se ja kaikki muu.
51:37
Joten se on mielestäni jännittävää nähdä, mielenkiintoista tietää, että tämä on täällä, ja voimme sopeutua. Ja.
51:46
ja uskon, että tämä palautus on todella omaksunut tekniikan. Ja yleensä koulutuksessa.
51:53
AB:
Osa nopeudesta päästä 1: ään 1 tuli myös tunnistamalla, kuten, ehkä et tarvitse 40 000 täsmälleen samaa Chromebookia. Steven puhui muiden laitteiden löytämisestä.
52:07
Tiedän, Rob, olet puhunut monille kouluille, että se on kuin, emme voi ostaa laitteita juuri nyt, pula oli jo jonkin aikaa, kuten mitä sinulla on, mikä voi toimia, niin siitä on tullut totta, oikea ?
52:22
RC:
Joo, olen puhunut koulujen kanssa, jotka vetävät, tiedäthän, Windows-kannettavia tietokoneita, jotka olivat eläkkeellä ja tosiasiallisesti ylijäämässä, mutta joita ei ollut vielä hävitetty, eikö, ja tiedät, he vetävät ne ulos ja käyttämään niitä uudelleen ja hyödyntämään niitä hyvin.
52:35
Ja niin, joo, se on ollut tehdä kaikkesi hyvin luovilla tavoilla.
52:42
AB:
Joo.
52:42
Ja sitten huomaat, että tiedät, että jos teet mitä Stacy ja Steven ovat ja toteutat näitä järjestelmiä, kyse ei ole niinkään tekniikasta, eikö vain? Kyse on yhteyden luomisesta ja työkalujen tarjoamisesta opetussuunnitelman antamiseen.
52:56
Meillä oli juuri tullut kysymys, luulen luultavasti Stacy ja Steven, mutta, mutta ehkä Annie Rob, voit myös vastata tähän.
53:05
Kuinka koulut ja opettajat aikovat poistaa pandemian aikana aukkaneiden aukkojen?
53:13
Koskettitte sitä hieman. Stacy, mene siihen hieman enemmän siitä, miten hoidat osan oppimismenetyksestä.
53:20
SR:
Joten, koska meille on annettu paljon ESSER-rahaa, päätimme käyttää sitä laittaaksemme enemmän ruumiita maahan, rehellisesti sanottuna.
53:30
Olemme, ostamme opettajayksiköitä, enemmän opettajayksiköitä, lisää resurssiopettajia, jotka lisäämme kaikkiin peruskouluihimme kolme, joihinkin vakavampiin nimikouluihimme, jotka tarvitsevat enemmän tätä apua. Käytämme kaikkia niitä viime vuonna kehittämämme opetustietoja tason 2 ja tason 3 tekemiseen. Ja todellakin, tiedätte, luokkahuone ei tule olemaan siellä, missä lapsi menee sinne opiskelemaan yhdessä paikassa saadakseen sen siitä. yksi opettaja. Heistä tulee niin monia ruumiita, jotka liittyvät jokaiseen yksittäiseen opiskelijaan antamaan sosio-emotionaalista tukea, opetustukea. Mitä tarvitaan, se koskettaa tätä lasta, ja aiomme kiertää häntä, tulee olemaan sopeutuva ja eroteltu näiden lasten tarpeisiin. Meillä on niitä kesäkouluissa juuri nyt, varsinkin nähdäksemme, missä menetyksiä on, ja sitten selvitämme, kuinka saada ne takaisin sinne erikseen. Joten se vie paljon enemmän ihmisiä ja paljon enemmän aikaa, mutta haluamme mieluummin tehdä sen ja pitää kiddot edessämme sitten palata takaisin minne olimme viime vuonna.
54:28
AB:
Onko mitään lisättävää siihen, Steven?
SL:
Hyvin samanlainen, luulen, että tiedätte, ajattelemme, että tämä on, kuten Stacy sanoi, tiimikäsittely, kyse on ekosysteemin rakentamisesta tukemaan opiskelijoita ymmärtämään, mitä he ovat kokeneet, joten tarvitaan erilaisia erikoisuuksia pystyy tekemään niin.
54:44
Ei ole reilua opettajalle sanoa: "Hei, lapset ovat palanneet, sulje ovi, tee se vuodelle 2019", eikö?
54:52
Emme voi tehdä sitä, joten tiedämme, että samalla tavoin meillä on oltava tiimikäsitys tälle ja tälle tiimille erilaisilla erikoisuuksilla käsittelemään sosiaalista emotionaalisuutta tunnistamaan, mitä opiskelija tarvitsee, ja suunnittelemaan nämä toimenpiteet saada heille tarvitsemansa tuki. Joten olemme erittäin onnekkaita, koska meillä on tänä vuonna resurssit tehdä se kesästä alkaen.
55:16
Mutta se näyttää erilaiselta. Ja mielestäni meidän on muistettava, että henkilökuntamme, opettajamme mukaan lukien, ovat työskennelleet joskus viimeiset 15 kuukautta kestämättömällä vauhdilla, joten meidän on hoidettava heistä, jotta he voivat ottaa opiskelijoiden hoito.
55:34
AB:
Vaikka olemme täällä aikamme lopussa, haluan kiittää paneeliamme niin paljon.
55:39
Stacy ja Steven, todella inspiroivia tarinoita ja tietoja, jotka olet jakanut.
55:45
Ja tiedän, että tuhannet asiakkaat ympäri maailmaa tekevät samoja aivan mahtavia asioita viimeisten 15 kuukauden aikana ja odottavat tulevaisuutta.
55:55
Ja jos tämän tiivistän, sen teema on, että on tapahtunut todella hienoja asioita, joista voimme oppia tekemään vielä älykkäämpiä, parempia asioita eteenpäin.
56:06
Ja on todella hienoa olla kumppani sinulle ja vanhempi piiriesi alueella, ja nähdä kaiken tämän tapahtuvan.
56:13
Kiitos kaikille, jotka liittyivät meihin kuulemaan tästä paneelista. Lopussa on hyvin lyhyt kysely, jos täytät sen.
56:20
Arvostamme sitä todella, ja kaikilla on vain upea päivä, kiitos paljon liittymisestäsi!
Kaikki:
OK, kiitos, Amy.
Turvallisuus, turvallisuus ja tasapuolisuus. Valon nopeudella.
12013 Fitzhugh Rd.
Austin, TX 78736
1-512-439-3995
Yhdysvallat
+1 877-447-6244
[email protected]
Euroopassa
+44 (0) 20 4534 5200
Aasian ja Tyynenmeren alue
+61 2 8310 8686
Copyright © 2023 Lightspeed Systems | Tietosuojakäytäntö | Kalifornian tietosuojailmoitus | COPPA-ilmoitus | Luottamuskeskus | Hakijan ja työntekijän tietosuojakäytäntö | Käyttöehdot
Copyright © 2023 Lightspeed Systems
Tietosuojakäytäntö | Kalifornian tietosuojailmoitus | COPPA-ilmoitus | Luottamuskeskus | Hakijan ja työntekijän tietosuojakäytäntö | Käyttöehdot
Teetkö vielä tutkimusta?
Anna meidän auttaa! Varaa ilmainen esittely yhden tuoteasiantuntijamme kanssa saadaksesi vastaukset kaikkiin kysymyksiisi nopeasti.
Etsitkö ratkaisujemme hintatietoja?
Kerro meille piirisi vaatimuksista, niin teemme mielellämme mukautetun tarjouksen.
Kuvittele uudelleen inspiroitu ja interaktiivinen luokkahuone etä-, hybridi- ja henkilökohtaiseen oppimiseen. Lightspeed Classroom Management™ tarjoaa opettajille reaaliaikaisen näkyvyyden ja hallinnan oppilaiden digitaalisiin työtiloihin ja verkkotoimintaan.
Varmista skaalautuva ja tehokas oppimislaitteiden hallinta. Lightspeed Mobile Device Management™ -järjestelmä varmistaa opiskelijoiden oppimisresurssien turvallisen ja turvallisen hallinnan sekä reaaliaikaisen näkyvyyden ja raportoinnin, jotka ovat välttämättömiä tehokkaan etäopiskelun kannalta.
Estä itsemurhat, verkkokiusaaminen ja kouluväkivalta. Lightspeed Alert™ tukee piirin ylläpitäjiä ja valittuja henkilöitä edistyneellä tekoälyllä havaitsemaan ja raportoimaan mahdolliset uhat ennen kuin on liian myöhäistä.
Suojaa oppilaita haitalliselta verkkosisällöltä. Lightspeed Filter™ on luokkansa paras ratkaisu, joka toimii vankana esteenä sopimattomalle tai laittomalle verkkosisällölle ja varmistaa opiskelijoiden verkkoturvallisuuden 24/7.
Saat täydellisen näkyvyyden opiskelijoiden verkko-oppimiseen. Lightspeed Analytics™ antaa piireille vankat tiedot kaikkien niiden käyttöönomien työkalujen tehokkuudesta, jotta ne voivat omaksua strategisen lähestymistavan teknologiapinoonsa ja virtaviivaistaa raportointia.
Jatka jakamalla sijaintisi.
Tsekkaa help lisätietoja.