Katso verkkoseminaari

Opi Lightspeed Analytics™ - CatchOn Editionista

Lue transkriptio

Marissa Naab 0:03

Hyvää iltapäivää kaikki. Kiitos paljon liittymisestäsi webinaariimme Lightspeed Analytics CatchOn Edition, joten iloinen, että olette kaikki liittyneet tänne tänään. Annetaan ihmisille vielä pari minuuttia aikaa hypätä, joten jos odotat vielä minuutin tai kaksi, aloitamme lähetyksen pian.

0:38

Joo.

0:47

OK, näyttää siltä, että meillä on paljon enemmän ihmisiä, joten mennään eteenpäin ja aloitetaan. Kiitos teille kaikille, että liityitte joukkoomme. Nimeni on Marissa, olen markkinointipäällikkö täällä Lightspeed Systems:ssä. Minuun liittyy tänään Kirk Langer. Hän on teknologiajohtaja Lincoln Public Schoolsissa Nebraskassa. Meillä on April Hughes, alueellinen myyntipäällikkö Lightspeed Systems:ssä, ja Chris Travis, CRO Lightspeed Systems:ssä. Pari nopeaa taloudenhoitoa ennen kuin aloitamme tänään. Tämä istunto tallennetaan, joten jaamme tallenteen kanssasi tapahtuman jälkeen. Olet tervetullut katsomaan sitä rauhassa tai jakamaan kollegoidesi kanssa, mitä haluat tehdä sen kanssa.

1:25

Meillä on myös Q- ja A-istunto esityksen lopussa. Joten jos sinulla on kysyttävää tänään käsitellystä materiaalista, kirjoita ne kysymysruutuun, niin teemme parhaamme saadaksemme vastaukset puolestasi.

1:38

Pitkimättä puhetta, mennään eteenpäin ja aloitetaan Chrisin kanssa. Chris, tiedän, että CatchOn-hankinta on melko uusi Lightspeed:lle, joten haluaisitko vain puhua siitä, miksi päätimme tehdä niin ja miltä se näyttää, kun etenemme eteenpäin?

Chris Travis 1:52

Toki. Kiitos, Marissa, ja kiitos kaikille, että käytit aikaa oppiaksesi lisää analytiikasta tänään.

1:58

Meille se oli todella turhaa. Lightspeed on tukenut kouluja vuodesta 1999 lähtien.

2:03

Olemme nähneet tämän asiakaspolun edistyvän tarpeesta varmistaa lasten suodatus laitteiden leviämiseen, mikä avasi tarpeet monimutkaisempaan suodatukseen, luokkahuoneen hallintaan ja mobiililaitteiden hallintaan.

2:17

Koska laitteet olivat kampuksella ja sen ulkopuolella, laitteiden paikantaminen ja laitteiden pitäminen turvassa, lisätty Alert-tuotteeseemme, ei matkan loppu. Mutta kun piirit ovat olemassa, ne tarvitsevat menetelmän raportoida tapahtumista. Se voisi olla näkyvyystyökalu, joka voi olla työkalu, joka tarjoaa sijoitetun pääoman tuottoprosentin heidän ostamilleen sovelluksille. Se voisi olla mekanismi, jolla nämä tuodaan etualalle, jotta ymmärrettäisiin, mihin PD-dollarinsa voisi parhaiten sijoittaa eläkkeelle.

2:46

Kirk ja April kuulevat lisää tavasta, jolla piirit käyttävät analytiikkasovellusta, mutta Lightspeed:lle meillä oli oma analytiikkatuotteemme.

2:54

Meillä oli muutama miljoona opiskelijaa, jotka käyttivät sitä, ja ymmärsimme, että tuote, tiimi ja CatchOnin tehtävä olivat niin linjassa kanssamme, että oli järkevää yhdistää voimat ja tuoda heidät joukkoon.

3:07

Ja näin ollen se, mitä pystyimme saamaan yhdessä, koska tämä uusi organisaatio on parempi tuote tuhansille koulupiiriasiakkaillemme ja parempi kokemus, koska nyt sen sijaan, että kilpailisimme keskenään, laitamme päämme yhteen ja ratkaisimme saman ongelman, pystyimme yhdistämään tämän CatchOnin tehokkaan tiimin ja yhdistämään sen Lightspeed-tiimiimme saadaksemme molempien maailmojen parhaat puolet.

3:28

Ja niin meillä on loistavat kehittäjät ja mahtavat myyjät, loistavat tukihenkilöt, ammatillisen kehityksen resurssit, kaikki nämä asiat, jotka tulivat yhteen ja sopivat todella hyvin.

3:37

Ja se, mitä näemme tähän mennessä, Marissa, ja mielestäni kolme kuukautta sen tekemisestä on parempi asiakaskokemus loppukäyttäjille. Nykyiset Lightspeed Analytics -asiakkaamme siirtyvät mielellään CatchOn Editioniin.

3:51

Olen erittäin innokas saamaan koko ominaisuussarjan, koska olemme pystyneet yhdistämään nämä kaksi yritystä niin lyhyessä ajassa. Toistamme nyt tuotetta, jonka tulet näkemään tänään, ja siksi sen sijaan, että kilpailisimme uudelleen, rakennamme näitä lohkoja yhdessä. Ja se on ehkä hieman kliseinen lausunto, mutta tässä tapauksessa 1 plus 1 on todella kolme.

4:12

Ja niin hienoa palautetta asiakaskunnaltamme, sekä nykyisiltä asiakkailtamme että mahdollisilta asiakkailtamme, jotka arvioimme ratkaisua parhaillaan.

4:20

Ja niinpä tunnemme analytiikan kokonaisuutena. Se on hieman sameaa vettä torilla. Monet ihmiset väittävät, että heillä on jokin versio analytiikasta. Kirk ja April opastavat meidät sen läpi.

4:34

Mutta tiedämme, että kun piirit käyvät läpi tilanteet, ne ovat olleet tekemisissä viimeisten kahden vuoden aikana, kun laitteet lisääntyvät jatkuvasti, ja nyt ymmärrämme hybridi-oppimisympäristön tärkeyden.

4:47

Analytiikkaratkaisu, joka on monialustainen, skaalautuva, eli käyttöjärjestelmän agnostikko, on asiakkaiden kannalta järkevin, ja sitä palautetta saammekin. Olemme siis innoissamme kumppanuudesta, jälleen alkuaikoina, mutta palaute on ollut valtavaa ja olemme siitä erittäin innoissamme.

Marissa 5:04

Kiitos paljon, Chris. Ja tiedätkö, olen myös erittäin innoissani tästä kumppanuudesta. Todella jännittävää nähdä, mitä tästä eteenpäin tapahtuu. Sen myötä haluaisin siirtää sen huhtikuulle. Hän aikoo mennä eteenpäin ja aloittaa tämän keskustelun Kirk Langerin kanssa. Ja Kirk, jos voisit vain antaa meille lisätietoja kokemuksestasi teknologiajohtajana Lincoln Public Schoolsissa ja vähän enemmän taustatietoja, se olisi hienoa.

Kirk Langer 5:30

Oi kiitos. Kyllä. Olen ollut Lincoln Public Schoolsissa pitkään.

5:36

Ja se ei ole aina tehtävässä nyt teknologiajohtajana, mutta menneisyydessä. Viimeisen lähes 20 vuoden aikana olen ollut hallinnollisessa roolissa tekemässä monia asioita, jotka ovat nousseet nykyiselle tasolle, jossa piirimme ovat todella siirtyneet ajatuksesta, että teknologia on jotain integroivaa, teknologia on kiinteä. Joten ajatus siitä, onko se vai ei, ei ole nykyisessä tilanteessamme varsinkaan järkevä. Se on siis todella kasvanut. Ja sen lisäksi, ja rakkaus, jota vammaisuuden käyttäminen on, on todella tärkeää opiskelijoiden tietosuojan näkökulmasta, tietoturvan näkökulmasta ja viime kädessä opetuksen ja oppimisen näkökulmasta.

6:23

Joten paljon on muuttunut näiden vuosien aikana, kun olen tehnyt tätä. Olemme 42 000 opiskelijan piiri, olemme noin, meillä on… lukioita, meillä on 8, 12 yläkoulua, 40 peruskoulua, oli 1:1 kaupunki, yksi koulupiiriryhmä. Joten se olisi määriteltävä kaupungin koulualueeksi. Meillä on noin 50% ilmaista ja alennettua lounasta köyhyyden mittana.

6:53

Ja uskon, että olemme todella menestyvä koulupiiri, ja uskon, että tiedäthän, mielestäni olemme paljon velkaa siitä erittäin hyvälle johtajuudelle sekä piirin että rakennustasolla ja sitten vain loistaville opettajille. jotka pystyvät rakentamaan suhteita perustavanlaatuiseksi luottamukseksi ja lopulta innostamaan lapsia oppimaan. Joten, hyvä koulupiiri, olemme iloisia voidessamme olla mukana kaikessa täällä tapahtuvassa.

Huhtikuu Hughes 7:27

Kiitos paljon siitä ajasta. Ja Marissa, kiitos, että aloitit tämän tänään. Joten olen innoissani ollessani täällä keskustelemassa Kirkin kanssa ja sitten vähän. Näytämme sinulle hieman enemmän CatchOnista, mutta minulla on ollut etuoikeus työskennellä Kirkin ja hänen tiiminsä kanssa nyt parin vuoden ajan. Ja nauti aina keskusteluista hänen kanssaan, joten aloitetaanpa vähän. Joten parin viime vuoden aikana olemme nähneet hyvin selkeän paradigman muutoksen koulutuksessa, ja olemme oppineet, että laitteista on todella tullut kaiken koulutustiedon todellinen lähettäjä ja vastaanottaja ja mahdollisesti jopa portti luokkahuoneessa toisinaan. Ja osuit siihen vain hetki sitten. Mutta se, mikä laite on tällä hetkellä eturintamassa, on luonut monia erilaisia haasteita koulupiireille. Voisitko siis jakaa kanssamme joitain niistä haasteista, joita olet kokenut, ja ehkä muutamia tapoja, joilla voitit joistakin niistä?

Kirk 8:18

Tarkoitan, että laitteet ovat todella ottaneet kuljettajan roolin, eikö niin? Kuljetus on siis jotain, joka vie sinut paikasta toiseen, tai onko se auto, polkupyörä tai moottoripyörä, äänestys, vesiskootteriajelu, mitä tahansa, sinulla voi olla hauskaa tehdä sitä, mutta loppujen lopuksi se on hyvä hinta-laatusuhde. paikasta toiseen. Ja todellakin, monille opiskelijoillemme, koska olemme laiteavusteinen oppiminen, ja opetus on tavallaan sitä, mitä me kutsumme. Sen sijaan, että laittaisimme sen arvoksi 1:1, puhumme siitä näillä termeillä. Koska 1:1 on määrällinen mitta jollakin, jonka uskomme viime kädessä olevan jotain laadullista. Kyse on oppimisesta.

9:00

Ja tiedäthän, että minun näkökulmastani tuo siirto tuo mukanaan, tiedätkö, paljon käyttäytyviä opiskelijoita ja opettajia myös siinä asiassa. Ja se oppii ohjaamaan ja keskittymään sopivaan kontekstiin. Ja puhumme siitä paljon koko keskustelun ajan. Tänään on todella, todella tärkeä. Ja niinpä luulen, että tiedät minun näkökulmastani, yksi haasteista, joita meillä on usein ollut, on se, että jaat laitteita opiskelijoille. Ja yksi asioista, joita sinulta kysytään, on, missä ovat kaikki opiskelijatietomme?

9:43

No, se voi olla melko riisuttava asia kysyä. Jos kaikki on hyvin, uskon, että paikkoja on monia, joten mitä paremmin tiedät missä ne ovat, sitä parempi… On selvää, että pystyt puhumaan sellaisista asioista kuin opiskelijatiedoista, yksityisyydestä ja paremmasta asemasta. Aiot puhua tietoturvasta, ja jos et tiedä missä tietosi ovat, on hirveän vaikeaa tehdä mitään noista. Joten mitä tulee… monille ihmisille? Monet opiskelijat, joilla on tällaisia kuljetuksia, ottavat vastuullisen lähestymistavan varmistaakseen, että autamme tarjoamaan heille tarvittavat suojakaiteet. Joten he eivät aja pois tieltä metaforisesti sanottuna ja joutuvat paikkoihin, joissa heidän ei pitäisi olla ja vaarantavat siksi yksityisyytensä. Ja mahdollisesti kuin piirin tietoturva.

huhtikuuta klo 10.35

Joten tuosta opiskelijatietojen aiheesta. Tiedän siis, että sinä ja minä olemme molemmat melko intohimoisia tietosuojan suhteen. Ja tiedän, että Nebraska tekee todella kovasti töitä saavuttaakseen opiskelijatietojen standardin. Yksityisyys SPC:n kanssa. Tiedämme siis myös, että olemme oppineet viimeisten parin vuoden ajalta datana, että opiskelijatiedot eivät ole sitä, mitä se ennen oli. Se ei ole vain arvosanoja, läsnäoloa ja käyttäytymistä. Tuote on todella mallimme ja se, mitä teemme verkossa.

11:03

Miten suhtaudut opiskelijoiden tietojen hallintaan ja opiskelijatietojen tietosuojaan nyt?

Kirk 11:10

Tiedätkö, luulen sinun tietävän, kuten vähän mainitsit, että olemme käyneet läpi paradigman muutoksen koulutuksessa, ja mielestäni on olemassa ainakin kaksi hyvin perinteisesti, kaksi kilpailevaa tapaa tarkastella paradigman muutosta. Yksi, ja mielestäni yksi tunnetuimmista ja huomattavimmista tässä tilassa, Thomas Kuhn puhui paradigman muutoksista, jotka tapahtuvat melkein kaikki kerralla.

11:37

Kun teoriat, teoreettiset käskyt, joille ne perustuvat, eivät enää voi tukea paradigmaa tai paradigmat eivät enää reagoi, ja niin, paradigman muutos tapahtuu kerran. Sitten Karl Popper tunnettiin sanoneen: ei, itse asiassa on niin, että ne muuttuvat vähitellen ajan myötä, kunnes lopulta huomaat tekeväsi jotain erilaista.

12:01

No, totuus on, että mielestäni se ei ehkä ole tämä tai tuo hyvin binaarisessa väestölaskennassa tämä on hm, koska äskettäinen muutoksemme pandemian aikana, sanoisin, että meidän piti tehdä se yhdessä yössä. Meillä oli paljon etäopiskelijoita ja sellaisia asioita.

12:17

Ja se on totta.

12:18

Ja sanoisin, että tekniikka kesti yleisesti ottaen erittäin hyvin. Opettajien kyky hyödyntää tätä tekniikkaa oppimiseen, kun se yhtäkkiä vain nostettiin heidän päälleen siinä suhteessa, se oli haastavaa. Se oli kamppailua. Ja niin, tiedättekö, kun ajattelen kuinka, teemme ne asiat, jotka meidän on tehtävä, ja kun tuo paradigma oli ilmeisesti muuttunut niin nopeasti. Um, palaan aina takaisin tarkastelemaan, mitä tuo asteittainen muutos on ollut, onko se todella ollut vähitellen vai paljastammeko periaatteessa sen tosiasian, että emme ole pystyneet tekemään osaa siitä työstä? Joten mitä tulee opiskelijoiden tietosuojaan, tiedäthän, että olemme kaikki hyvin tietoisia kiristysohjelmahyökkäyksistä, jotka ovat saaneet paljon julkisuutta. Ja nyt heidän nykyinen geopoliittinen tilanne.

13:11

Puhuessamme mahdollisesti ylimääräisestä geolisäverosta, olemme hyvin tietoisia siitä, että ihmiset eivät aina välttämättä ole tietoisia edes jostain perushygieniasta, jota he voisivat tehdä, jotta, tiedätkö, estävät joutumasta siihen tilanteeseen ja piiriin. Palataan taas asiaan, tiedätkö missä tietosi ovat?

13:34

Mitä ne tiedot ovat? Koska, tiedäthän, jokaisesta tapauksesta joitain tietoja.

13:37

Jälleen, se on julkinen arkaluontoinen, mikä puhelinnumerosi on arkaluonteinen. Et vain halua kaikkien saavan sitä, mutta tiedäthän, se ei ole luottamuksellista sillä tavalla kuin muut asiat sinusta ovat.

13:50

Ja niin, kun katsot sitä ja katsot tuota jatkumoa, yksi asioista, joista se alkaa, on se, että maailman paras dataluokitus ei voi tehdä mitään hyvää, jos et tunne kaikkia paikkoja, jotka tiedot ovat. Ja siksi, kun tarkastelimme Analyticsia, meidän oli tärkeää ymmärtää se ja ymmärtää analytiikan rooli auttaa meitä ymmärtämään. Kyllä, nämä ovat sponsoroituja sovelluksia, jotka piiri on julkaissut näihin tarkoituksiin. Mutta mitkä ovat kaikki muut paikat, joissa ihmiset käyvät ja joita käytetään, ja mitkä ovat sen seuraukset?

huhtikuuta klo 14.20

Joten, se on vähän kuin palaisi takaisin, monta kertaa, kuten sanoit, haluat tietää miten, mutta ennen kuin tiedät kuinka, sinun on tiedettävä mitä ja missä ja kyettävä tunnistamaan se. Joten joo, joten puhu minulle vähän ROI:sta, tiedän, että sinulla on todella luova tapa tarkastella sitä.

14:36

Eikä ROI ole aina ollut jotain, välttämättä lyhenne, jota on käytetty koulutustilassa, mutta kuulemme siitä yhä enemmän nykyään. Joten kerro minulle hieman enemmän sijoitetun pääoman tuottoprosentin näkökulmasta.

Kirk 14:48

No, luulen, että sijoitetun pääoman tuottoprosentti perinteisessä sijoitetun pääoman tuoton merkityksessä. Investointi on jotain, mitä voit tehdä, kun tarkastellaan muita asioita, kuten keskeisiä suorituskykyindikaattoreita ja niin edelleen ja niin edelleen, jotta saadaan käsitys siitä, että ostimme tämän asian, meillä on kaikki nämä lisenssit. . Käytämmekö niitä?

15:07

Ja vaikka ihmiset varmasti käyttävät sitä investointimittarina, sanoisin sen välttämättömänä edellytyksenä. Koska jos he eivät käytä sitä, niin, sinulla ei todennäköisesti voi olla aikaisin mitään vaikutusta. Minusta K 12 -ympäristössä näyttää kuitenkin siltä, että jos minä tarkoittaa Instructiona, mitä se palauttaa opetuksessa? Jos aiomme käyttää tätä asiaa? Kuinka paljon se todella hyödyttää opetus- ja oppimisprosessia? Kuinka helppoa on hyödyntää oppimista?

15:42

Kuinka, tiedätkö, mikä on toteutuksen taso sen uskollisuuden suhteen?

15:47

Ja niin, todella alkaa tarkastella sitä tavalla, joka on mielestäni paljon kokonaisvaltaisempi kuin pelkkä sanominen, käyttävätkö ihmiset sitä?

15:55

Ja April, tiedäthän, olet kuullut minun sanovan tämän ennenkin, mutta luulen monta kertaa, että meillä on tapana katsoa jotain ja sanomme: No, tiedätkö, näyttää siltä, että ihmiset käyttävät sitä, käyttävät se tietty ympäristö melko vähän, OK, no, onko se ok?

16:11

Ja jos myös vastausta, me vähän katsoimme sitä, emmekä usko, että se aiheuta todellisia turvallisuusuhkia tai tietosuojaongelmia niin hyvin integroituna meidän osaamme, voimme varmasti tehdä integroinnin jo mahdolliseksi. Ja pääsynhallinta. Joten, yksi merkki päällä, kaikki on hyvä.

16:27

Loppujen lopuksi, jos se, mitä sanomme, on, että no, en tiedä, se ei aio, en usko, että se vahingoittaa ketään, joka on suunnilleen samankaltainen kuin FDA:n hyväksyntäleima. jotain, mitä saatat syödä. He eivät sano, että se on ravitsevaa. He sanovat, että sinun on turvallista syödä sitä, ei välttämättä, jos syöt sitä jatkuvasti, mutta se on okei. Luulen, että se, mitä tapahtuu, on melko matala taso. Puhumme verotuksellisista investoinneista ja opetusaikaan sijoittamisesta. Eli palkki ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi merkittävä. Joten todellakin, jos sitä tarkastellaan opetuksen tuoton kannalta, meidän on päästävä pisteeseen, jossa alamme sanoa, käytetäänkö ympäristöä?

17:10

Mutta sitten seuraava asia, johon meidän on päästävä, on se, että sitä käytetään niin, että se vaikuttaa siihen haluamallamme tavalla, opiskelijoiden oppimiseen.

huhtikuuta 17:22

Se on mahtavaa, joten se on hyvä tapa kysyä tästä seuraavasta kappaleesta.

17:26

Tiedän siis, että sinulla ja tiimilläsi on loistava suhde teknologian, opetussuunnitelman ja opetustiimien välillä, mutta emme aina näe sitä kaikkialla maassa. Joten, näemme aina, monta kertaa, ne toimivat edelleen noissa siiloissa. Ja tämä kokemamme paradigman muutos on todella pakottanut piirimme todella tarvitsemaan yhteistyötä ja toimimaan eri tavalla yhdessä. Tiedän siis, että teillä on mahtava joukkue. Mutta voisitko kertoa meille ja yleisölle, kuinka todella edistät tätä yhteistyökulttuuria? Joten voit osua joihinkin näistä mittareista, puhuitko?

Kirk 18:01

Ensinnäkin, tiedäthän, minulle on aina kyse siitä, että meillä on joukkueita, jotka ovat osa osastoa, joita johdan divisioonaan, ja minä johdan sitä. Meillä on tietotekniikkapalvelumme, edtech-palvelumme, teknologiatukipalveluryhmämme ja sitten tietoturvapalveluryhmämme. Asia, jonka huomioit näissä kaikissa, on "jotain, jotain" palvelut, se alkaa palvelusta ja meidän näkökulmastamme, ja yritämme saada palvelijan johtajan, näemme sen lopulta.

18:38

onko se, jos palaat ajatukseen laitteesta välitysvälineenä, se ei ole loppu itsessään. Sinne haluan kuljetuksen vievän minut. Ja niin, todella, se on tarkoitus. Ja sen saaminen ensisijaisesti johtuu siitä, että on paikkoja, joihin haluat mennä, joihin sinun on päästävä vain jostain syystä tai toisesta. Koska haluat päästä sinne. Haluat pystyä tutkimaan.

19:01

Ja niin, mielestäni siinä tapauksessa, kun aloitat palveluajattelusta, kun aloitat ja ymmärrät, että tämä on nyt monissa tapauksissa apu. Se on välttämätön edellytys ja hyppypaikka tai tapa saada ihmiset sinne. Se antaa sille oikean sävyn.

19:16

Ja sitten todellakin menet ja sanot: OK, joten toiminnan perusnäkökulmasta tämä on asia, joka saa meidät perille. Mutta sitten toiminnallisesti, tiedätkö, mitä asioita sen on voitava tehdä? Ja kuinka me välitämme sinusta, kumppanisi kanssasi varmistaaksemme, että se pääsee heidän luokseen? Ja niin, mielestäni rakennuksen rakentaminen ja kulttuurin perustaminen, sen ylläpitäminen alkaa oikeasta näkökulmasta.

19:44

Mikä on kyllä, tämä on tärkeä asia. Meidän on tehtävä monia asioita varmistaaksemme, että ympäristö kestää ja voi täyttää tarkoituksensa.

19:53

Mutta siinä ei todellakaan ole, tuskin mitään osaa, joka olisi päämäärä itsessään. Se palvelee lopputulosta, ja kerron ihmisille ryhmälle, että minulla on etuoikeus johtaa.

20:05

Olemme vastuussa sekä piirin auttamisesta liiketoiminnassa, joka on tavaroiden ostamista, että ihmisten maksamisesta, ja kaikesta tästä, sekä liiketoiminnan harjoittamisesta. Olemme myös hyvin paljon alueen bisneksestä, joka on opettaminen ja oppiminen. Ja niin, pelaamme molempia.

20:25

Ja luulen, että jos sinulla on sellainen tai sinulla on sellainen kulttuuri, voit alkaa tulla sanomaan, että voimme auttaa sinua löytämään ratkaisuja. Autamme tarvittaessa ohjaamaan ja ohjaamaan. Ja käy ilmi, koska monet meistä ovat tehneet tätä vuosia ja vuosia, meillä on omat mielipiteemme melkein kaikesta sanotusta, emme unohda sitä tosiasiaa, että lopulta se on määritelty oikeaksi yhdistelmäksi. . Joten, että ihmiset, jotta opiskelijoillamme olisi mahdollisuuksia, heidän on oltava tasapuolisessa muodossa. Varmistaakseen, että he voivat saavuttaa tarvitsemansa tasot, jatkaa prosessiaan koko elämänsä ajan.

huhtikuuta 21:02

Mahtava. No, ei ole mikään salaisuus, että sinä ja tiimisi käytätte siellä Lightspeed Analytics- CatchOn Edition -versiota.

21:11

Voisitko siis tarkentaa, kuinka käytät meidän analytiikkaratkaisuamme, jotta voimme todella saavuttaa joitain näistä puhumistamme mittareista?

Kirk 21:26

Kyllä, joten palataan hieman taaksepäin. Tarkastelimme useita eri alustoja. Ja.

21:35

Sanoisin, että ne tarjosivat jonkin verran näkyvyyttä, mutta emme kokeneet, että missään tapauksessa olisi turvallista tehdä todella vahvoja johtopäätöksiä näkemästämme. Ja se oli huolenaihe alkeellisimmalla tasolla. Jos sinulla on tietoja, mutta et ole varma, edustavatko tiedot todella kaikkea, mitä tapahtuu, olet välinpitämätön, jos teet jotain. Muutoin kuin vain sanoa, että tarpeeksi, älä tee siitä paljon piirrettynä paljon tapauksia. Joten, olimme katselleet ympärillemme melko vähän, ja CatchOn oli jotain, jolla ei ollut tarkoitusta sanoa, mikä pisti silmään.

22:17

Ja sitten meillä oli mahdollisuus työskennellä Digital Promisen kanssa ja League of Innovative Schools -järjestöllä oli mahdollisuus osallistua tutkimukseen, jossa CatchOnin analytiikkaympäristön avulla pohjimmiltaan muotoilimme, millaisia ympäristöjä käytämme. Miten ne maksavat…? Kaikki sellaiset asiat, jotka kuuluivat tutkimukseen. Ja me vain tavallaan pidentimme tuota tutkimusta ja pysyimme siinä. Ja lopulta hänestä tuli CatchOnin asiakas. Ja meille oli ennen kaikkea selvää, että meille esitettävä data oli sitä, mitä todella teemme. Ja meillä ei ollut mitään epäilyksiä siitä, kysymyksistämme. Pystyimme työstämään datatieteilijöiden ja CatchOnin henkilöiden kanssa ja työskentelemään niiden kanssa.

23:14

Joten mielestäni se oli todella tärkeää. Ja sitten se antoi meille mahdollisuuden alkaa tarkastella kaikkea siitä, kuinka käytämme investointeja lisensseihin? Eri ympäristöt? Mitä muita ympäristöjä käytetään? Miten ne vertaavat niitä? Miten se on verrattuna siihen, mitä nämä yritykset saattavat sanoa tekevämme? Koska annan sinulle ehkä neljännesvuosittain, tai heillä voi olla joitain perusnäkymää kojelautaan, eivätkä ne aina synkronoitu.

23:38

Ja suoraan sanottuna, tiedäthän, se, mitä löysimme, oli paljon luotettavampi. Katsomme, mitä saamme CatchOn-datasta, on paljon tiiviimmin linjassa kokemuksiemme ja eri ympäristöistä tehtyjen havaintojen kanssa. Joten meistä tuntui, että se oli selvästi parempi katsaus siihen, mitä todellisuudessa tapahtui. Tämä antoi meille mahdollisuuden tehdä työtä opetussuunnitelmamme kanssa

24:07

Ihmiset. He yrittivät tarkastella jatkoa tietyille lisensointijärjestelyille, joita heillä oli. Ja he harkitsivat katsomista toiseen suuntaan, ja se todella antoi heille oivalluksen.

24:25

Heidän ei muuten olisi tarvinnut olla valmiita sanomaan, että no, katso, tarkoitan, emme tarkoita, että tämän tason käyttö olisi hyvä tai huono, tai yksinkertaisesti esittelemään sinulle. Tämä on käytön taso. Ja voit alkaa syventyä ja nähdä, että käyttötaso vaihtelee. Joissain tapauksissa koko alueella. Ja niin, aloin saada nämä kysymykset esiin. Uskon, että Analyticsin on viime kädessä tarkoitus tarjota sinulle konteksti, jossa asiat todella tapahtuvat. Ymmärrätkö sinä sen? Joten voit kysyä oikeita kysymyksiä. Kaikki ei ole ilmeisesti kiinni vastauksista.

25:04

Ja toinen asia, jota halusin vain koskea, olisi, tiedätkö, aiemmin kysyttiin kysymys siitä, mikä tekee analytiikasta niin sopivan? Kun puhuit esimerkiksi suodattamisesta, opiskelijoiden turvallisuudesta ja sellaisista asioista, tieto tekee siitä niin vakuuttavan sopivuuden. Tietoturvaympäristössä. Puhumme tuotteesta tai tuotteista nimeltä Seems Secure Event Management. Joten tämä ajatus on, että otat kaikki nämä tiedot kaikista näistä eri paikoista, lokitiedostoista, ja sekoitat ne yhteen, ja sinulla on kyky alkaa vastustaa sitä. Ja se alkaa kertoa teille: et ehkä ole tietoinen, että tämä henkilö, joka käyttäytyy tällä tavalla täällä, tässä järjestelmässä, käyttäytyy myös täällä tässä järjestelmässä. Ja samalla he näyttävät olevan tietynlaisia hyvin kaikkialla läsnä olevia yksilöitä, koska he ovat myös eri osassa maailmaa ja toimivat näennäisesti. Etkä ymmärrä sitä tapahtuvan, ellet ala korreloida niitä asioita.

26:06

Joten mielestäni todella jännittävää tässä on näiden asioiden yhdistäminen, että CatchOn pystyy nyt tekemään kaiken, mitä he ovat tehneet. Perinteisesti verrattuna siihen, että agentti on Chromebookilla ja esimerkiksi meidän tapauksessamme nähdään kaikki paikat, joissa opiskelijat ovat menossa ja niin edelleen. Mutta sitten se naimisiin suodatuslaitteen kanssa, joka myös potkii ulos paljon dataa, joka sanoo, että kyse ei ole vain siitä, minne he ovat menossa, vaan missä tahansa tapauksessa, millaisia asioita he etsivät? Mitä kysymyksiä heidän mielessään pyörii ja mitä ei? Kun alat pystyä yhdistämään nämä asiat, se on erittäin tehokas työkalu tarjoamaan konteksti, jossa oppiminen tapahtuu, tai konteksti, jossa se ei ole.

huhtikuuta 26.50

Mahtava. Kiitos, Kirk. Ja siksi olen iloinen, että kosket siihen osana sitä, mistä olemme niin innoissamme kuuluessamme Lightspeed-sateenvarjoon, niiden tarjoamiin tuotteisiin ja palveluihin. Ja niin tiedämme, kun etenemme tässä suhteessa, että integraatiosta tulee erittäin tiukka, ja olet aivan oikeassa, voimme tarjota paljon enemmän tietoa ja dataa, ja palveluita asiakkaillemme. Joten, Kirk, arvostan todella sitä, että vietit aikaa kanssamme tänään, ja kuten aina, annoit meille erinomaisen käsityksen näkemyksestäsi asioista, ja arvostamme sinua todella paljon tänään. Joten toivon, että viihdyt kanssamme vielä vähän pidempään.

Marissa 27:30

Kiitos vielä kerran, paljon kun jaoit näkemyksesi. On aina hienoa kuulla piirin näkökulmasta näiden työkalujen, toimien ja parhaiden käytäntöjen jakamista ja menestymisen jakamista. Mutta yleisö, se on vain, rakastan tämän tyyppisiä esityksiä. Mutta tästä huolimatta tiedän, että siirrymme CatchOn-ratkaisun nopeaan esittelyyn ennen kuin teemme sen. Haluan kuitenkin saada yleisöt, ja teemme nopean kyselyn, jos voisitte tehdä meille palveluksen, etkä todella nopeasti, jotta voimme saada paremman käsityksen

28:05

mitä hyötyä sinulle on, kun käymme demon läpi.

28:08

Joten annan teille kaikille pari minuuttia sen täyttämiseen.

28:22

OK, näyttää siltä, että meillä on vielä muutama vastaus tulossa. Odotetaan vielä hetki tai kaksi.

28:41

Selvä.

28:42

Näyttää siis siltä, että 42% tarkastelee ohjelmistojen käyttöä ja sijoitetun pääoman tuottoprosenttia, 33%:tä, opiskelijoiden sitoutumista ja motivaatiota, 22%:n tietosuojan noudattamista, 4%:n tarkkuutta, tehokkuutta ja 2% muuta. Joten, tämän sanottua, annan ohjat sinulle, April, ja voit aloittaa demon.

huhtikuuta 29.08

Oikein. Anna minulle hetki.

29:14

Siinä mennään. Luulen, että kaikki voivat nähdä näytöni nyt.

29:18

Joten, mahtavaa, joten anna minun laittaa tämä hieman paikkaan. Joten aion seurata tätä hieman eri tavalla kuin mitä tavallisesti tekisin. Nopea varoitus, en tee parasta pann demoa. Suhtaudun asiaan todella siitä näkökulmasta, kun keskustelemme piirikuntien ja asiakkaidemme kanssa, ymmärtäen heidän tarkat tarpeensa. Kyseinen kysely oli siis todella hieno, koska se antaa minulle käsityksen siitä, mitä kaikki etsivät. Eli ohjelmiston käytön ROI, opiskelijoiden sitoutumismotivaatio ja myös tietojen yksityisyys ja vaatimustenmukaisuus.

29:51

Joten vähän siihen, mitä Kirk sanoi siitä, kuinka hallitsemme tietoja. Joten, aivan kuten Lightspeed-suodattimesi, näemme jokaisen verkkoliikenteen. Kokoamme kuitenkin tiedot erityisesti koulutustyökaluihin. Meillä on siis sovelluskirjasto, jota rakennetaan parhaillaan. Meillä on siellä hieman yli 4400 työkalua, joten nämä ovat kaikki globaaleja profiileja ja on luotu kaikkia näitä varten, joita pidämme opetusvälineinä. Kokoamme tiedot sitten laitteisiin kampuksen, luokkatason mukaan jaoteltuna, jopa syvemmälle käyttäjätasollesi. Ja jos käytät Chrome- tai Edge-laajennusta, jotkut haluavat todella tietää opiskelijoiden sitoutumisen.

30:36

Jopa tuohon aktiiviseen ikkunaan asti, kun opiskelijat ovat kyseisissä ikkunoissa. Joten aion sukeltaa tänne, vain nopeasti, teen tämän niin nopeasti kuin pystyn. Laitteen näkökulmasta katsottuna annamme sinulle tilannekuvan siitä, mitä laitetoiminta on ollut luettelossasi olevien käyttäjien kanssa, ei listattujen käyttäjien kanssa. Joten, kuten jotkut muutkin käyttämäsi työkalut, keräämme opiskelijatietojärjestelmästäsi luettelon, joka antaa meille kaikki tiedot kursseistasi ja yksittäisistä käyttäjistä. Ja sitten, joten voimme sanoa, ovat ne, koska rostered eivät ole rostered käyttäjiä, ei Rostered olisi. Jos olen uusi opiskelija. Ja aloitan tänään, ja listaamme ei ole ladattu, en tiedä tarkalleen, mihin nämä tiedot kootaan. Joten määritämme sen, koska en ole tällä hetkellä listattu käyttäjä, kuin se korjaa itse itsensä, kun siistit listat on ladattu.

31:27

Voit siis nähdä aktiiviset laitteesi, ja me erittelemme ne laitetyypin mukaan.

31:31

Tiedämme siis eilisestä esittelystä Etelä-Carolinan alueella, jonka ekosysteemissä on kolme erilaista laitetta. Ja siksi heille oli todella tärkeää ymmärtää, miten näitä laitteita käytetään. Missä kuin Kirk… kromi. Ja niinpä hän haluaisi todella tietää, miltä kyseiset Chrome-laitteet ovat. Voit käydä täällä joka päivä saadaksesi nopean tilannekuvan.

31:55

Jaotamme sen vielä pidemmälle kampustietojesi perusteella, arvosanatasosi perusteella. Ja sitten taas, myös sen laitetyypin mukaan.

32:05

Palatakseni kampukseen, hyvä käyttötapa tässä on yksi kaupunginosistamme New Yorkissa. Hän todella käytti sitä tarkastus- ja tasapainojärjestelmänä. Joten vaikka esimerkiksi Adamsin ala-asteella, hän tiesi. Oppilaita oli 438. Käyttäjiä on, ja hän oli ottanut käyttöön 450 laitetta, mutta siellä näkyy vain 403 aktiivista laitetta.

32:26

Joten kampuksen ylläpitäjä tuli ja sanoi, että tarvitsen heti 10 laitetta lisää. Hän on kuin, odota hetki. Meidän on ymmärrettävä, missä ne muut 47 laitetta ovat, ennen kuin alamme julkaista uusia? Joten hänelle se oli raskas tarkastus- ja tasapainojärjestelmä. Vain toinen paikka varmistaa, että valvonta oli siellä. Ja jälleen, kun puhumme ROI:sta, halusin todella varmistaa myös näiden laitteiden kulutuksen.

32:52

Joten, tämä on nopeasti meidän, kuinka me erittelemme sen laitteen näkökulmasta.

32:58

Lisäksi, kun te puhutte ohjelmiston käytöstä ja sijoitetun pääoman tuottoprosentista, yksi asia, jonka teemme, on, että meillä on käyttöönottotiimi. Niinpä työskentelemme kanssasi ja työskentelemme kaikkien asiakkaidemme kanssa ymmärtääksemme kaikki sovellukset, jotka on ostettu piiritasolta tai jopa sijaintitasolla.

33:15

Haluamme siis syöttää kyseiset tiedot järjestelmäämme, jotta voit todella nähdä erittelyn siitä, miltä tuo palautus näyttää työkalua käyttävien todellisten käyttäjien perusteella.

33:26

Voit syöttää nämä tiedot piirin oston perusteella tai uudelleen kampusoston perusteella, ja kuten näet tästä, voit eritellä tiedot.

33:35

Joten teemme sen myös sinulle.

33:37

Joo.

33:38

Ja sitten voimme myös, olen pahoillani, että Internet on hieman jäljessä täällä tänään, mutta voimme tehdä sen myös kampustasolla. Mutta sitten, jos haluamme todella perehtyä siihen ohjelmiston käyttöön ja tuohon ROI-osaan, näytämme sinulle ne todelliset työkalut uudelleen. Joten menemme tänne ja napsautamme suunnittelua.

33:58

Mutta kuten tiedämme, … käytetään enimmäkseen luottojen palautukseen ja oppimisen menettämiseen. Monilla piireillä hankitaan, ehkä heidän lukioilleen, joten täällä saat todella upean käsityksen, kuten Kirk sanoi, tiedäthän, tämän ymmärtäminen on dataa sen käytön ymmärtämiseksi. Ja sitten voit tarjota sen tarvittaville ryhmille, jotta ne todella perehtyvät ja pääsevät käsiksi, antaa heidän syventää FSA:n tehokkuutta ja varmistaa, että sitä käytetään tavalla, jonka he haluavat sen vastaavan opetussuunnitelman tavoitteita.

34:27

Joten tässä annamme sinulle tilannekuvan keskimääräisistä päivittäisistä käyttäjistä, lisenssiesi prosenttiosuudesta, viimeisen seitsemän päivän aikana käytetyistä lisensseistä, keskimääräisistä lisenssikohtaisista kustannuksistasi ja siitä, onko ratkaisua hyödynnetty täysimääräisesti. Siitä tulee kaikkien näiden sovellusten täydellinen arkisto, ilmaisia tai maksullisia.

34:47

Tässä on loistava esimerkki siitä. Näytämme sinulle päivät seuraavaan uusimiseen. Joten, jälleen kerran, se on todella vankka ja todella vaikuttaa useisiin osastoihin piirissä. Voit vierittää tätä alaspäin ja katsoa ja sanoa: OK, tässä, vain kaksi neljästä kampuksestamme käyttää tätä työkalua. Jos taas sattumalta, jos olet ostanut … käytettäväksi ja kaikki lukion kampukset ja vain kaksi heistä käyttää työkalua, sinulla on nyt, kuten Kurt mainitsi, ne kovat, tosiasialliset tiedot sanottavana, mene niitä sidosryhmiä. Avaa se keskustelu, sanon: Hei, jos sanot, että et käytä luotonpalautukseen ja oppimisen menettämiseen suunniteltua laitetta. Miten voimme auttaa sinua hyödyntämään sitä paremmin? Pitääkö meidän tehdä lisää PD:tä vai voinko näyttää sinulle muutamassa minuutissa. Jos opit jonkin muun käyttämisen, voit kysyä näitä kysymyksiä siitä, miksi he valitsevat toisenlaisen työkalun, mikä saa sidosryhmät todella mukaan näihin keskusteluihin.

35:47

Joten nyt siirrymme trendaaviin työkaluihin.

35:49

Trending Applications, tämä on minulle todella paikka, jossa kaikki tapahtuu, rehellisesti sanottuna, ja tämä kertoo meille tietotarinasi.

35:59

Tämä kertoo meille, mitä piirissäsi tapahtuu kulloinkin, Ja tämä on siis demotietomme, joten se on vähän alhainen. Odotan täysin, että keskimäärin useimmissa piireissä tämä luku todellakin pyörii, yli 750-800. Olemme nähneet joitakin jopa 2000 ja tiettyjä piirejä. Joten, tämä on jälleen, kuten sanoin, datatarinasi, jossa voit nähdä kaikki työkalut. Tiedämme siis, että esimerkiksi tällä alueella he käyttävät … LMS:ään.

36:28

He ovat Google Classroomissa, käyttäjä, heidän tuomioistuimensa käyttävät yhdistettyä McGraw-mäkeä, joten se kertoo meille, kuinka niitä käytetään.

36:37

Jos käytät SSO-sovellusta, odotamme niiden olevan korkealla. Jos valmistaudut tulevaan osavaltionlaajuiseen testaukseen, tiedämme monista piireistä, että odotamme näkevämme joidenkin näistä työkaluista huipulle.

36:50

Mutta näet täällä, näet, että siinä lukee Licensed and Approved.

36:53

Joten täältä voit tunnistaa kaikki ne työkalut, joita et ehkä ole tietoinen. Joten kuten aiemmin mainitsimme, on todella vaikeaa ymmärtää miten tietämättä mitä ja missä. Joten voit sanoa, että nämä ovat lisensoituja ja ne on hyväksytty. Tiedämme siis automaattisesti, että olemme työskennelleet alustan läpi tiimiemme kanssa hyväksyäksemme kyseiset työkalut. Kyllä, ehkä ne ovat ilmaisia, emmekä ostaneet niitä, mutta ne ovat tietoturvastandardimme ja opetussuunnitelmamme mukaisia, ja voimme tukea sitä teknisestä näkökulmasta.

37:23

Joten, olemme vielä hyväksyneet, mutta voimme vierittää alaspäin, täältä, ja voimme nähdä, että tämä EDU-katkaisu on tarkistettavana. Joten järjestelmässämme voit markkinoida hyväksyttyä, ei hyväksyttyä tai tarkistettavana, ja sitten voit myös jakaa luettelon sidosryhmillesi, ja niihin on todella helppo päästä käsiksi. Ja näytän sen sinulle hetkessä.

37:45

Napsautamme tätä ja tuo Breakout Edu ja siinä lukee: Annamme sinulle tämän maailmanlaajuisen profiilin, se näyttää sinulle vähän tietoa työkalusta.

37:53

Voit myös nähdä, mihin se liittyy tunnisteesta ja myös luokkajärjestelmästä. Ja sitten täällä, voit myös nähdä, että se on osa kolmannen osapuolen tarkistusta. Tästä olemme erittäin ylpeitä, ja olemme innoissamme voidessamme tarjota asiakkaillemme, koska se automatisoi prosessin, josta tulee monille piireille erittäin vaivalloinen ja työläs.

38:15

Joten automaattisesti voimme kertoa sinulle, että tämä Breakout Edu -työkalu on kirjautunut sisään CPC:llä. Ja jos se olisi myös käynyt läpi IMS:n maailmanlaajuisen luotettavuuden sulautettujen sovellusten prosessin, se olisi myös listattu siellä.

38:33

Joten kuten mainitsin täällä, voit itse asiassa tallentaa nämä tiedot. Ja pyydän anteeksi, se katsoo näyttöjä, eikä ole varma, milloin se on juuri niin kuin sen pitäisi. Mutta voit todella ottaa sen täältä. Voit siis lajitella tunnisteiden mukaan. Voit lajitella luokkien mukaan. Voit tarkastella käyttöä kampuksittain, luokkatasoittain, rahoituslähteittäin. Meillä on itse asiassa Oklahomassa piiri, joka käytti nimikevaroja maksaakseen suurimman osan ratkaisusta, koska he pystyivät merkitsemään ne ratkaisut, jotka heillä olivat käyttäneet omistusosuusvaroja ostaakseen X, ja sitten voineet viedä sen. Ja sitten missä tahansa näet alas osoittavan nuolen ja ratkaisun, voit viedä sen CSV-tiedostoon tai Google-taulukkoon.

39:10

Jos se on myös yksi niistä, olen pahoillani, anteeksi. Voit viedä sen myös PNG- tai PDF-tiedostoksi.

39:21

Meillä on myös pohjoiseen suuntautuvat sovellusliittymät kaikille teistä, jotka käyttävät Microsoft Power BI:tä tai jopa Google Data Studiota. Ja voimme viedä aggregoidut tietomme niihin myös sinulle.

39:32

Voit myös lajitella täällä näiden kolmansien osapuolien arvostelujen mukaan, jolloin palaamme tietosuojaan.

39:38

Joten haluan katsoa täällä kaikkia niistä, jotka ovat käyneet läpi IMS Globalin.

39:45

Ja niin, katsomme todella nopeasti LA-uutisia ja sanomme: oi, vieriämme alaspäin ja katsomme kolmannen osapuolen arvostelua. Ja voit nähdä täällä, aivan kuten oli, samoin, voit nähdä, onko se GDPR-yhteensopiva vai ei, FERPA- ja HIPAA-yhteensopiva, jälleen kerran, mikä ottaa sen taakan pois teiltä kaikilta, jotka tiedätte, että tiimin jäsenten on yleensä tehtävä. Jos olet IMS Global -jäsen, voit napsauttaa sitä ja siirtyä suoraan heidän verkkosivustoonsa saadaksesi lisätietoja siitä, mikä tämä rubriikki on ja miksi he todella arvioivat tavallaan.

40:20

Nousuissa sovelluksissa on siis jälleen paljon yksityiskohtaista tietoa. Voit lajitella tunnisteen mukaan, mikä on yksi… tämä on yksi suosikkiharjoituksistamme, joita teemme uusien asiakkaiden kanssa.

40:31

Joten lajittelin vain opiskelijan kirjautumisen mukaan.

40:33

Nämä ovat siis sovelluksia, jotka vaativat jonkin tyyppisten valtuustietojen luomisen. He tietävät automaattisesti, että jonkin tyyppisiä henkilökohtaisia tunnistetietoja mahdollisesti siirretään edestakaisin. Joten piirinä, jälleen ymmärtäminen, mitä ja missä voidaan, myös kun puhumme tuosta turvakappaleesta, tiedättehän, todella ymmärtäen, että näihin on päästy. Joten esimerkiksi tyttäreni viidennellä luokalla ilmoittautui Duolingoon. Ja sanoi: Hei, äiti, kirjauduin Duolingoon tänään. Ja minä sanoin, hienoa, miksi. Halusin puhua japania. Ja minä sanoin: OK, miten rekisteröidyt? Hän sanoi, että painoin rekisteröitymistä Googleen, joten automaattisesti, hän allekirjoitti piirin Googlen kanssa, eikä se välttämättä ollut tietoinen siitä. Mutta jälleen kerran, tämä antaa sinulle mahdollisuuden nähdä nuo työkalut, koska tiedämme niin kovasti kuin kaikki yrittävät, nämä lapset ovat todella älykkäitä ja jotenkin kiertävät sen koko ajan.

41:26

Aion leikata pari muuta asiaa erittäin nopeasti täällä, jälleen yksityisyys. Tiedämme, kuinka työlästä on yrittää ymmärtää näitä tietosuojakäytäntöjä paljon vähemmän, kun ne ovat. Muutoksia on tehty. Joten teemme joka viikko tietosuojakäytännön skannauksen. Ja siinä skannauksessa huomaamme, että yksittäinen merkki on muuttunut. Ja sitten sanoimme, että lähetämme ilmoituksia sähköpostitse.

41:52

Ja sitten meillä on myös kojelauta opiskelijoiden tietosuojaa varten, josta näet ne sovellukset, joissa on kyseiset muutokset, ja aion myös katsoa täällä UCLA:ssa.

42:03

Ja niinpä automatisoimme tämän prosessin puolestasi. Ja näet täältä, kaikki punaisella poistettiin ja lisättiin vihreää. Ja kaikki sinisellä oli muotoiltu tekstin muutos. Joten tässä he korvasivat pienet kirjaimet ja evästeiden loput ja korvasivat ne isoilla kirjaimilla. Sitten he lisäsivät tänne linkin käyttäytymismainonnasta.

42:22

Tiedämme siis nyt, että jos se muuttuu, se voi ehdottomasti vaikuttaa tietosuojakäytäntöihisi ja erityisesti kaikkiin tietoihin, joihin ne on kerätty ja mitä he tekevät niillä.

42:37

Sitten hyväksynnän näkökulmasta mainitsimme, että voimme jakaa sovellusten kanssa, kuinka voit hyväksyä ne. Joten annamme sinulle mahdollisuuden luoda tämä hyväksyttyjen hakemusten luettelo, ne, jotka ovat tarkistusvaiheessa, mutta joita ei ole hyväksytty, joten voimme todella näyttää sinulle. Voit hallita tätä luetteloa täällä, sinulla on mahdollisuus, minkä kanssa haluat jakaa, yleisö, voi jakaa, OK, haluan vain näyttää hyväksytyt tai ei hyväksytty. Haluan toimittaa liitteet heidän käyttöehdot! Millä kampuksella tai luokkatasoilla niitä saa käyttää?

43:11

Annamme sinulle vanhemmille ja/tai muille sidosryhmille linkin, jonka voit upottaa nettisivullesi tai mahdollisesti sähköpostiisi, ja sitten näet, miltä se näyttää yleisösi silmissä, erittäin helppokäyttöinen. Se ei ole asiakirja, johon sinun on mentävä pysyäksesi ajan tasalla. Se on jotain, joka on automatisoitu prosesseissamme.

43:35

Ja lopuksi, aiomme keskustella näistä widgeteistä täällä niiden kyvystä luoda näitä hallintapaneeleja. Joten tässä olen luonut sellaisen superintendentille, joka halusi tiettyjä tietoja. Ja tarina tämän piirin takana on, että se oli hiljattain 1-1-piiri, ja osavaltio oli juuri julkaissut uuden matematiikan opetussuunnitelma-aloitteen. Ja niinpä tämä superintendentti halusi erityisesti nähdä piirin seitsemän päivän laitteiden käytön, koska kykeni valvomaan, kuinka noita työkaluja ja laitteita käytetään.

44:10

Ja annamme sinulle myös mahdollisuuden sanoa koulun sisällä ja sen ulkopuolella tapahtuvan aikakehyksen ja nähdä, kuinka näitä laitteita käytetään ja kuinka sovellusta käytetään? Se ei ole maantieteellinen sijainti, se on itse asiassa aikakehys. Anna opetussuunnitelmasi opetusryhmien ymmärtää näitä oppimismalleja entistä paremmin.

44:28

Ja sitten taas, näet, tunnistimme karttanäkökulmasta kaikki työkalut, joita on käytetty kaikkialla alueella.

44:34

Joten nämä widgetit voidaan luoda täällä. Ne on jo valmiiksi täytetty sinua varten, ja sinulla on kyky manipuloida niitä tavalla, joka sopii sinulle parhaiten, perustuen rooliisi piirissä. Nämä hallintapaneelit ovat siis juuri sinua varten. Voit jakaa niitä. Voit antaa ihmisille, jaat heille oikeudet tehdä muutoksia tai vain lukuoikeus. Joten kaikki on myös sinusta kiinni.

44:57

Ja lopuksi siirryn käyttäjäraportointiin.

45:02

Joten, tässä puhuimme siitä, että voimme päästä sisään ja nähdä ne aktiiviset minuutit ja mitä nuo lapset todella tekevät ratkaisussa. Joten täällä, näet käyttäjäraporteissa, voit tarkastella kaikkia käyttäjiä, aktiivisia tai ei-aktiivisia käyttäjiä kampuksilla, arvosanatasoja, kurssiosioita ja laitetyyppejä, ja jopa luokat ja tunnisteet.

45:22

Mutta tämä menee käyttäjätason tietoihin.

45:24

Joten viemme meidät kurkistamaan tänne Wadeen.

45:28

Ja niinpä, kuten Kurt mainitsi, me kaikki tiedämme, että on olemassa useita erilaisia palveluntarjoajia, ja jokaisella palveluntarjoajalla on erilainen määritelmä siitä, mitä he määrittelevät sitoumuksena ja myös sen, mitä he määrittelevät käytöksi. Joten standardoimme lisäyksiä kautta linjan.

45:44

Olemme siis luoneet sitoutumisemme yhden yksilöllisen käyttäjän tunnissa. Ja sitten taas voimme tarjota sinulle aktiivisen ikkunan tiedot, jos käytät Chrome- tai Edge-laajennusta.

45:54

Joten rullaan tänne alas, todella nopeasti ja katson, mitä Rate Wade teki. Menemme katsomaan maanantaina 28.3.

46:02

Voit nähdä täältä, ja kello 7-8, siellä oli yksi kihlaus, tiedäthän, kaksi kihlausta, ja se on ennen kouluaikaa, ja sitten voit todella nähdä ne minuutit sen aktiivisen ikkunan takia.

46:15

Kun katsot tänne, voit koulupäivän aikana nähdä Gmailin, Schoolologyn käytön, vuorovaikutuksen suunnitellun kuvakäsikirjoituksen ajan, Time Timerin kanssa. Voit siis todella nähdä, kuinka opiskelijat ovat vuorovaikutuksessa eri sovellusten kanssa. Joten tämä on erittäin nopea, nopea ja korkeatasoinen yleiskatsaus CatchOnista, ja se antaa meille vähän aikaa Q&A:lle. Ja arvostan teitä, jotka kuuntelette meitä tänään.

Marissa 46:44

Sinä niin paljon, April. Se oli todella hienoa. On niin jännittävää nähdä CatchOn Dashboard toiminnassa. Tämän myötä siirrymme Q:iin ja A:hin. Nopea muistutus siitä, että jos sinulla on kysyttävää tänään keskustelusta, laita se kysymysruutuun, niin teemme parhaamme vastataksemme niihin.

47:03

Aloitetaan heti. Tämä kysymys on Kirkille. Siinä sanotaan, mitä CatchOnin toimintoja käytät eniten?

Kirk 47:12

Sanoisin, että käytämme eniten trendejä, kuten April puhui. Siellä tapahtuu paljon asioita. Mutta me myös, sanoisin, kun me tavallaan pääsemme katsomaan sitä pidemmälle, missä asiat ovat ja alamme porautua. Käytämme sitä yhä useammin katsoaksemme, mitä luokkahuoneella tapahtuu, ja ymmärtääksemme paremmin, missä määrin erilaisia työkaluja käytetään päivittäin ja miten se vaikuttaa saavutuksiin näissä olosuhteissa.

Marissa 47:56

Kiitos. Sait kysymyksen Rickieltä… millaisia paikallisesti asennettuja sovelluksia CatchOn pystyy havaitsemaan?

huhtikuuta 48:05

Riippuu siis paikallisesti asennetuista sovelluksista. Se on aina hyvä kysymys, joten niin kauan kuin työkalut ovat todella vuorovaikutuksessa Internetin kanssa, teemme sen heidän DNS:ään. Joten jos se on jotain, haluan aina sanoa, että jos se on iPadissa ja sanoa Candy Crush, emme aio valvoa tai mitään muuta kuin Candy Crushia niin kauan kuin työkalut ovat vuorovaikutuksessa verkon kanssa. Otamme ne tiedot.

Marissa 48:31

Minulla on kysymys Kirkille.

48:34

Miksi piirisi päätti ottaa käyttöön analyyttisen ratkaisun ja kuinka kauan se on ollut käytössäsi?

Kirk 48:40

Sanoisin nyt, että olemme hyväksyneet sen muodollisesti, otimme käyttöön CatchOnin osana työtä, jonka kanssa teimme Digital Promisen kanssa League of Innovative Schoolsissa. Kuten totesin, etsimme kauan ennen sitä ja useiden eri toimittajien kanssa, joista osa oli palveluntarjoajia. Esimerkiksi luokkahuoneen hallinnan tarjoajamme tarjosi analytiikkaa, ja käytämme Baraa tai Hopperia riippuen siitä, miten sen sanot. Mutta totuus on, että se, mitä he vangisivat, oli todella erityistä,

49:15

ja vain Google-ympäristöön. Halusimme paljon, paljon laajemman katseen ja hengityksen. Olemme siis olleet enemmän kuin vain kohtalaisen kiinnostuneita analyyttisestä ratkaisusta siitä lähtien, kun meillä on ollut Chromebookeja, ja piiri, joka on ollut kuusi vuotta. Olemme olleet erittäin kiinnostuneita ja käyttäneet paljon viimeisten 12–18 kuukauden aikana.

Marissa 49:42

Ja eräänlainen seuranta siitä, mikä on näiden tietojen pääasiallinen käyttö piirissäsi?

Kirk 49:50

No, luulen sen, mielestäni ensinnäkin se perustason sijoitetun pääoman tuotto, jotta voimme ymmärtää, ovatko ostetut ratkaisut todella käytössä vai eivät. Minulle se on kuitenkin taulukon panokset minkä tahansa analyyttisen ratkaisun kanssa. Olemme todella kiinnostuneita tekemään nyt, teemme yhä enemmän, yhdistämme sen suoraan opiskelijoiden saavutuksiin liittyvien erojen kanssa. Se ei aina tarkoita, että hän, joka käyttää ympäristöä enemmän kuin joku muu, vain siksi, että heidän oppilaidensa käyttömäärä on parempi. Itse asiassa sillä voi joissain tapauksissa olla käänteinen suhde, mutta tarvitsemme myös näitä tietoja. Koska se voi vain olla, se tarjoaa opiskelijoille. sitoutumisen sijaan opiskelijat houkutellaan, mutta he eivät ole, he eivät itse asiassa opi mitään ja oppivatko he myös sitä, mitä odotamme heidän oppivan? Joten käytämme sitä tai käytämme sitä odotetusti.

50:50

Tuolla perustasolla ymmärtämään, saammeko hankinnan työkalut hyvään käyttöön. Mitä muita työkaluja, joita emme osta, käytetään siellä. Mutta lopulta haluamme päästä alas tälle sijoitetun pääoman tuottotasolle, ja siihen olemme menossa.

Marissa 51:04

Täydellinen.

51:05

Ja sitten minulla on toinen seuranta, josta olen todella innoissani. Mikä on paras neuvosi uusille analytiikkatyökalun käyttäjille?

Kirk 51:13

Hmm.

51:14

Minun näkökulmastani ensimmäinen kehotus on tai luulen sen olevan hieman vahva. Luulen, että ensimmäinen ehdotus on, älä keitä merta.

51:25

Koska tulet olemaan tässä ympäristössä, jossa haluat vain sanoa, voimme kertoa sinulle kaikki nämä asiat nyt. Ja totuus on, että ympäristö antaa sinulle kaiken ja antaa sinulle paljon tietoa. Ne tiedot eivät tule olemaan, ne tulevat olemaan oikein, ne kertovat sinulle, mitä tapahtuu.

51:50

Numerot eivät valehtele tässä suhteessa.

51:52

Mutta kertovatko luvut sinulle vai eivät, totuus on todellakin kysymys siitä, millä kysymyksillä aloitat ja millaisiksi kysymyksiksi alat kehittyä. Ja siis se, mitä sanoisin, on, että mielestäni sinun on aloitettava perusliiketoimintamallista. Jossain määrin perustoteutusmalli siitä, saammeko käyttöön, ja käyttötarkkuuden, jota odotamme. Ja sitten sinun täytyy pohjimmiltaan jatkaa kehittymistä ja vauhtia tätä jatkumoa pitkin alkaaksesi kysyä syvempiä kysymyksiä. No tottakai. Näyttää siltä, että saamme kaiken hyödyn tästä työkalusta täällä. Miksi se voisi olla? Näimme, että meillä on pari erilaista opiskelijoiden sitouttamistyökalua, yksi, joka on sponsoroitu, ja se maksetaan opetussuunnitelmamme ohjeista. Ja toinen, joka ei ollut, ja yhtäkkiä aloimme nähdä sellaisen, joka ei hiipinyt esiin, ja he käyttivät sen premium-versiota.

52:37

Ja se, mitä todella tavallaan näimme, oli se, ettei se ollut sidottu opiskelijoiden oppimiseen ollenkaan. Se oli sidottu, se tarjosi enemmän kelloja ja pillejä ja ne houkuttelivat opiskelijoita ja se oli sen uutuus enemmän kuin mikään muu.

52:54

Hän sanoi, että se on, luulisin, ehkä tappiojohtajana. Mutta jos siinä kaikki, se tarjoaa sinulle yli muun ympäristön, jossa meillä on jo paljon lapiovalmiita juttuja sisällön tiellä, jota voit käyttää. Joo. Se on luultavasti parempi kaikille, kun löydät tiensä takaisin tänne ja annat oppilaiden todella keskittyä asioihin, jotka tulevat olemaan tärkeimpiä. Mitä … opetat?

Marissa 53:18

 Takaisin huhtikuuhun. Menemme paikalliseen kysymykseen, mitä? Olen pahoillani.

53:24

Työskenteletkö New Yorkin ja lain kaksi D mukaisesti?

huhtikuuta 53:29

Kyllä, se on luultavasti yksi suosikkitehtävistäni. Joten kyllä, se on asia, jonka kanssa olemme olleet vahvasti mukana. Ja me todella autamme siinä. Koska ymmärrän … kanssa, että heidän on allekirjoitettava tietosuojasopimus jokaisen palveluntarjoajan kanssa, jopa … sopimukset. Eli taas.

53:52

Voidaksesi noudattaa sitä, sinun on tiedettävä, mitä käytetään. Ja siksi, että heillä on käsitys noista työkaluista, New Yorkin osavaltion piirit voivat mennä ulos ja allekirjoittaa tietosuojasopimuksen. Jopa. Minulla ei ollut mahdollisuutta näyttää tätä sinulle demossa, mutta annamme asiakkaillemme myös mahdollisuuden ladata ne sopimukset, jotka voidaan jakaa julkisesti. Ja niin sinulla on tämä kyky järjestelmävaikutuksen sisällä. 

Marissa 54:15

Ja sitten toinen kysymys sinulle, April. Integroituuko se Lightspeed-suodatinsääntöihin suoraan sovellusnäkymässä, kun sovellus siirretään tarkistetusta kohdasta hyväksyttyyn, vai onko se erillinen prosessi?

huhtikuuta 54.30

Se on erillinen prosessi.

54:35

Tiedän vain, mutta meillä on kaunis etenemissuunnitelma meidän alustamme tulevaisuutta varten, joka mittaa kaikkea yhdessä ja integraatiota, mutta nyt se on erillinen prosessi.

Marissa 54:48

Jotenkin naimisiin Kirkin aikaisemman kysymyksen kanssa, miksi hän piti ratkaisussa arvokkainta. Mitä sanoisit asiakkaasi pitävän arvokkaimpana? Kun he alkavat käyttää CatchOnia?

huhtikuuta 54:59

Voi, vau, tiedä, se on mielestäni hyvin riippumaton jokaisesta piiristä. Tiedätkö, kuten Kirk, heidän tavoitteensa Lincolnissa ovat yksi asia, kun Omahalla on naapurialue, voi olla jotain aivan muuta. Joten, se riippuu todella paljon. Kuten esimerkiksi New Yorkissa, monet piirit, joissa he löytävät arvoa ja pystyvät noudattamaan Ed Law TD:tä, sillä minulla on alue, jonka kanssa työskentelen Texasissa ja jonka tiedät heidän olevan. perehdymme siihen liittolaiseen. Minulla on piiri Virginiassa, jossa he säästivät 17% digitaalisista kuluistaan kaikkiin näihin työkaluihin, joten se riippuu todellakin siitä, mitkä nämä itsenäiset tavoitteet ovat näille piireille.

Marissa 55:49

Kiitos.

55:50

Kirk, tämä on eräänlainen toiminnallisuuskysymys sinulle. Ketkä ovat tiimissäsi, hoitavat ratkaisun päivittäin?

Kirk 55:59

Sanoisin, että jokapäiväisellä tasolla hän olisi koulutusteknologiajohtaja.

56:06

Hän on se henkilö, jolle en sanoisi turhaan mutterit ja pultit, mutta varmasti työskentelee ympäristön parissa. Ja sitten varmistamalla, että widgetien käytöstä ja widgetien luomisesta ja niin edelleen tarjoamisesta ihmisille on sen tyyppistä tietoa ja palautetta, joka on heille hyödyllisin. Hän on henkilö, joka tekee sen. Hän ymmärtää kontekstin, jossa sen on toimittava, ja hän voi luoda kontekstin sille. Joskus ympäristöön joutuessa ei ole mitään riisuttavampaa. Ja niin paljon asioita on meneillään. Tuntuu siltä, että katsoin sinne ja ymmärrän mitä minun piti katsoa. Mitä hän todella haluaa tehdä, on tarjota niitä.

56:43

Voit katsoa monista paikoista, mutta tämä on alue, josta olet tällä hetkellä, tällä hetkellä eniten kiinnostunut. Tämä antaa sinulle palautetta, jota tarvitset todella, tiedäthän, se on todella ymmärtänyt sen parhaiten että välität.

Marissa 56:54

Loistava. Kiitos. Ja jos jaat tämän tiedon muiden piirien, tiedekunnan jäsenten kanssa, kenen kanssa jaat sen eniten?

Kirk 57:04

Se on hauskaa, koska sanoisin, että jaamme sen. Tiedätkö, minä jaan, ja ilmeisesti olin juuri konferenssissa aiemmin tällä viikolla. Ja se on sellaista tietoa, jota muut teknologiajohtajat, tekniset johtajat, tietopäälliköt, tiedäthän, teknologia- ja innovaatiovirkailijat katsovat. Mutta se kuvaa myös hyvin paljon sitä, mitä C&I:n akateemiset johtajat, johtajat, kuinka nuo ihmiset ovat myös kiinnostuneita siitä. Joten meidän tapauksessamme, tiedäthän, yksi niistä asioista, joihin rohkaisen, on se, että kun olet mukana, tämä palaa kysymykseen, jonka esitit vähän aikaisemmin, mikä on todella tärkeää, kun otat analytiikkatyökalun mukaan? Ja on todella tärkeää tuoda se hyvin läpinäkyvällä tavalla.

57:46

Ja luottamuksen rakentaminen sen ympärille, koska aina on se pieni asia, joka sanoo: No, tarkoittaako tämä, että katsotte kaikkea mitä teemme? Ja tavallaan, sitten kuulet, että BB, Big Brother -sana tulee ulos. Ja se on orwellilainen isoveli, joka, tiedätkö, joku katsoo olkapäämme yli. Totuus on, että yritimme rakentaa sen.

58:08

Sen sijaan, että olisitte teidän, isot veljenne, sellaiselle Isoveljelle, joka minulla oli, joka piti minusta huolta.

58:14

Ja kun hän seisoi takanani, hän ei niin paljon katsellut, Hän ei niinkään katsonut olkapääni yli, mikä on ärsyttävää. Hän tarkkaili minua. Ja juuri sitä yritämme tarjota ja sanoa, CatchOn on vain yksi niistä asioista hänelle, joka pohjimmiltaan parantaa hoitomme tasoa, jotta tiedämme tekemämme asiat ja ne voivat olla mahdollisimman hyödyllisiä ja tehokkaita opiskelijat oppivat ja opettajat opettavat.

Marissa 58:36

Joo. Kiitos, Kirk. Ja meillä on jatkokysymys osallistujalta, joka kysyi parhaista käytännöistä. Millaista oppimisesi oli, kun aloitit kosketuksen? Kauanko kesti päästä alkuun?

Kirk 58:48

Nyt sanoisin, että sinun täytyy tehdä se työ heti alussa, kun olet valmiimpi tekemään listaasi ja sellaisia asioita. … yhden listan tyyppisessä ympäristössä oli melko nopea nousta ylös ja jatkaa sitä, mutta se on sen perusta. Ja sitten on kysymys siitä, milloin aloitat muuttamisen, ja se on kuin muuttaisi kotiin. Saat kaiken ensimmäisen, mutta siellä, sitten te ripustatte tavaraa seinille ja niin edelleen, ja niin edelleen.

59:15

Joten minun näkökulmastani uskon, että pystyimme tietämään, että sen sisääntulopiste on melko alhainen.

59:24

Mutta kuten hyvä matalan sisääntulopisteen työkalu, kävelet sisään ja melko pian olet polvillesi asti. Olet vyötäröllesi asti.

59:31

Se voi mennä syvään päähän asti ja voit päästä sinne. Mutta sinun ei tarvitse aloittaa siitä. Joten sanoisin, että aloituspisteestä katsoimme, katselimme dataa, kun meillä oli ympäristöt, joissa katselimme dataa. Pohjimmiltaan sanoimme, voimmeko kääntää sen tuoliksi ja minä voin kytkeä sen päälle.

59:47

Ja kun he sanoivat, kyllä, näyttää siltä, että ympäristösi on hyvä mennä, me olimme. Olimme siinä ja aloimme esittää kysymyksiä siitä melko välittömästi.

Marissa 59:58

Mahtava. Kiitos paljon, Kirk ja April. Meillä on ollut hienoja kysymyksiä. Menetin täysin ajantajun, joten olemme tämän esityksen aikana. Jos esitit kysymyksen, mutta emme päässeet perille, otamme sinuun yhteyttä tapahtuman jälkeen. Muistutuksena, tämä on tallennettu. Lähetämme tallenteen sinulle pian. Kiitos vielä kerran, Kirk ja April, että liityitte joukkoomme. Ja kiitos teille kaikille, jotka vietitte aikaa kiireisestä päivästänne liittyessänne joukkoomme.

1:00:22

Toivottavasti nähdään seuraavassa webinaarissa. Hyvää loppupäivääsi.

1:00:27

Kaverit, kiitos paljon teille kaikille. Kiitos kaverit.

kuvakaappaukset työpöydällä ja mobiililaitteilla etäopiskeluohjelmistoja varten

Tässä on demo meille

Teetkö vielä tutkimusta?
Anna meidän auttaa! Varaa ilmainen esittely yhden tuoteasiantuntijamme kanssa saadaksesi vastaukset kaikkiin kysymyksiisi nopeasti.

mies istuu pöydällä kannettavalla tietokoneella katsellen Lightspeed-suodattimen kojelautaa

Tervetuloa takaisin!

Etsitkö ratkaisujemme hintatietoja?
Kerro meille piirisi vaatimuksista, niin teemme mielellämme mukautetun tarjouksen.