Koti > Resurssit > Verkkoseminaarit > Raketeista Lightspeed-suodattimeen
0:04 (Amy Bennett Lightspeed Systems: stä)
Hei kaikki. Kiitos, että liittyit tänne tänään. Annamme kaikille vain yhden minuutin aikaa päästä sisään ja saada heidän äänisarjansa, ja sitten aloitamme pian.
1:13
Selvä, meillä on vielä joitain ihmisiä tiputtamassa sisään, mutta haluan olla tietoinen kaikkien ajasta. Niin, aloitetaan. Niille teistä, jotka tulette myöhässä tai joille soitetaan, jos soitat hätätilanteessamme, tallennamme tämän ja saat sähköpostiviestin noin tunnin kuluttua siitä, kun olemme lopettaneet, linkin kyseiseen nauhoitukseen, joten voi saada kiinni mitä ikävöit. Voit jakaa sen tiimiesi kanssa, mitä sinun tarvitsee tehdä.
1:41
Jos sinulla on kysyttävää, käy läpi kysymysruutu GoToWebinar paneeli esittää kysymyksiä. Vastaamme joihinkin mennessämme. Meillä on jonkin verran Q ja A lopussa, ja me jatkamme mitä tahansa, jonka menetimme. Lopuksi, jos poistut tai kun lopetamme webinaarin, meillä on todella nopea kysely. Jos otat aikaa vastaamiseen vain yhteen minuuttiin, se auttaa meitä varmistamaan, että täytämme sinun tarpeesi näillä verkkoseminaareilla ja kaikella muulla, mitä teemme. Joten tänään puhumme siirtymisestä Rakettis Rele. Paljon teitä täällä tänään, joten se osoittaa, että meillä on oikea viesti oikeaan aikaan.
2:24
Ilmeisesti kaiken kanssa, mitä maailmassa tapahtuu cov: n kanssaid,
2:28
Rele esittääs, uusi vaihtoehto, joka voi ratkaista paljon kaikkia kohtaamiasi haasteita. Olen Amy Bennett, markkinoinnin johtaja täällä Lightspeed. Rob Chambers liittyy minuun ja auttaa tässä esityksessä.
2:43
Hän on meidän Vjäätä Pasiakkaan menestyksen asukas, ja Wolemme olleet Lightspeed, molemmat ovat olleet Lightspeed yli 10 vuoden ajan. Niin, tiedämme paljon nykyisestä tilanteestasi. Autoimme todennäköisesti siirtymään täydellisestä liikenteenohjauksesta näihin Rakettis.
3:03
Niin, tietämyksemme näistä erilaisista tilanteista ja mobiililaitteiden kohtaamista haasteista tark 1:1 ohjelmia ja kaikki tuo tuo kaiken sinulle tänään. Puhumme koulujen, teknisten asiantuntijoiden ja asiakkaiden kanssa koko päivän joka päivä.
3:24
Ja ilmeisesti juuri nyt vain luokkahuone muuttuu. Mikä koulun ilmes kuten muuttuu.
3:30
Opiskelijat ovat ympäri maailmaa, oppivat kotoa, keittiön saarilta ja makuuhuoneista ja missä vain voivat. Ja ei, meillä ei ole kristallipalloa, mistä tämä näyttää syksyllä, mutta voimme odottaa, että koulun alkaminen voi viivästyä.
3:54
Voi olla, että suurin osa etäopetuksesta jatkuu siellä missä olemme tänään.
4:00
Viruksessa voi olla huippuja, jotka vaativat oppilaita palaamaan etäopiskeluun tietyksi ajaksi, vai onko olemassa joitain porrastettuja luokkien aikatauluja sosiaalisen etäisyyden tarjoamiseksi opiskelijoiden vapauttamiseksi luokkahuoneissa.
4:16
Haluamme auttaa sinua tekemään varautumisen mihin tahansa kohtaamastasi tilanteesta. Ja todellakin, mitä olemme nähneet, on se, että luokkahuone on muuttunut vuosien ajan. Opiskelijoilla on ollut enemmän laitteita työpöydällä luokan kautta. Heillä on ollut enemmän mahdollisuuksia 24: lle/7 oppiminen. Koulut lisäävät yhä enemmän näitä 1 :1 ohjelmaa.
4:42
Covid on juuri ollut tällainen villi, nopeatempoinen muutos miten kaikki ne työkalut, joita olet alkanut toteuttaa nyt todella välttämätöntä.
4:55
Aiomme tehdä kyselyn täällä.
4:59
Onko sinulla oppilaiden laitteita tai koulun omistamia laitteita, jotka ovat kotona opiskelijoiden kanssa juuri nyt? Ota hetki vastata siihen.
5:19
OK, vielä viisi sekuntia, aion sulkea sen.
5:33
Niin Tämä varmasti ottelut mitä olemme nähneet ja mitä olen ollut kuulo, että kouluilla on paljon laitteita, jotka ovat nyt kampuksen ulkopuolella, kotona opiskelijoiden kanssa.
5:45
Olen keskustellut monien koulujen kanssa, jotka, tiedätkö, tekivät kyselyjä vanhemmille ja yhteisöille selvittääkseen, kenellä oli laitteita, kuka tarvitsi niitä selvittääkseen, kuinka he voisivat tehdä mitä tahansa laitteita.
5:59
Heillä oli, mittakaavassa, yrittää todella nopeasti nosta niiden 1:1 ohjelmaa.
6:05
Mutta valtaosa vaikka koulussa ei olisikaan yksi laite jokaiselle yksittäiselle oppilaalle, kotona on koulun omistamia laitteita, ja haluamme auttaa sinua ratkaisemaan ne. Rob, tiedän, että olet puhunut monien koulujen kanssa aja auttaa heitä tässä. Keskustele siitä, kuinka nämä perusteet voivat auttaa juuri nyt.
6:28
Joo, niin, luulen, että tiedät, että olisimme tehneet tämän kyselyn, tiedät, vuoden alkupuolella, olisimme nähneet erilaisia tuloksia.
6:38
Luulen, että tiedät, että kouluilla oli laitteita, mutta ei niin monet lähettivät niitä kotiin, ilmeisesti, että muutos maailmassa on muuttunut.
6:50
Kuten sanoitte, luokkahuone on tavallaan otettu mitä on mennyt, ja työnsi sitä vain hieman pidemmälle.
6:58
Koska olen puhunut koulujen kanssa ja niiden kanssa, joilla on ollut helppo tai vaikeampaa aikaa siirtymiseen, nämä ovat joitain keskeisiä asioita. Joten, kun katsomme ilmeisesti laitteita, sinä täytyy osaa antaa opiskelijalle laite tai varmistaa, että heillä on käsissään laite, joka tulee.
7:17
Tee mitä tarvitset. Niin,
7:19
Tiedämme, että puhumme monien koulujen kanssa, jotka eivät ehkä olleet aivan heidän 1: nsä kanssa:1, tai ei ollut aiemmin lähettänyt laitteita kotiin ja nuoremmille luokille, ja niin tavallaan suurensin niitä ja saimme nuo laitteet valmiiksi lähtemään ovesta, mielestäni on todella avain, ja kun puhuin niiden koulujen kanssa, joilla oli siirtyminen,
7:40
Se on se, ehkä he eivät lähettäneet kaikkia laitteita kotiin, mutta heillä oli työkalut paikoillaan ja kaikki valmiina lähettämään niitä. Ja niin, luulen, että tiedät, tietysti, se on thatun numero yksi.
7:54
Internet-yhteys on mielenkiintoinen haaste, jonka kanssa monet koulut työskentelevät.
8:00
Joillakin alueilla on tietysti hyvin, erittäin korkea osuus Internet-yhteyksistä kouluissaan. Ja muilla on hyvin, hyvin alhainen.
8:09
Olisiko tiedä, että se voi olla sosioekonomisia kysymyksiä, se voi olla vain pääsyongelmia, jos tiedät, että jotkut maaseutuyhteisöt kamppailevat edelleen saamalla luotettavan Internet-yhteyden jokaiseen kotiin, ja niin, Luulen, että tarkastellaan valmistautumista siihen
8:28
Kuinka aiot tehdä sen ja sellainen jolla on valmistellad. Tiedätkö, tuleeko siitä hotspotteja? Onko se, tiedätkö, keskitetty Wi-Fi, tukiasemat, ovat hotspotteja Koti?
8:42
Kaikki tämä on strategioita, joita koulut tarkastelevat. Ja tietäen, että he täytyy ole valmis siihen jatkossa.
8:53
Mielestäni trendi pilviin–pohjaisia järjestelmiä on tapahtunut monien vuosien ajan. Tiedämme, näemme koulujen käyttävän sitä, kaikki heidän, eräänlaiset avainjärjestelmät ttänä päivänä. Sinun rahoitusjärjestelmä, opiskelijatietojärjestelmäsi, mutta
9:09
Kun tarkastelemme mobiililaitteidesi hallintaa, tiedämme, että luulen, että meidän kaikkien on pitänyt käsitellä myös tätä nopeaa muutosta.
9:20
Laitteen hallinta, jota et näe enää aeikä kykyä tuoda sitä takaisin, tiedät, kanssa kaikki kotona oleskelun ja sosiaalisen etäisyyden vaatimukset ja kaikki muu, sinä ei ole kykyä laittaa käytännön laitteeseen. Ja niin, se todella tuo esiin pilvipalvelun tarpeen–järjestelmään, jossa voit hallita the riippumatta siitä, onko se tiedossa, fyysisestä inventaariosta laitteen tilaan, laitteen sijainnista sisältöön on laite.
9:54
Ja sitten,
9:57
Puhuu paljon, Olin itse asiassa vain puhelimessa, soitin koululle viime yönä datan ongelmasta.
10:04
Tiedät kyllä, me olemme nyt maailmassa, jossa opiskelijat eivät ole vuorovaikutuksessa opettajansa kanssa päivittäin.
10:11
Tarkoitan, että se antoi paljon tietoja, joita tarvitsit ennen sitäei. Joten, mutta nyt sinä täytyy löytää muita tapoja saada tämä ja niin, työkaluja näiden kautta pilvipohjainen järjestelmät, jotka voivat tarjota sinulle näitä tietoja, sinun on tunnettava opiskelijamme verkossa. Työskentelevätkö he? Onko heillä pääsy tarvitsemaansa sisältöön? Käyttävätkö he oikeita työkaluja? Tiedät, asiat, joita olemme kaikki käsitelleet tietoturvan näkökulmasta ja tietosuojasta, CIPA, COPPA, FERPA, vaikka lait, joita koulujen on pidettävä, eivät ole muuttuneet vain siksi, että opiskelijoita ei ole siellä. Ja niin, sinulla on kaikki nämä tiedot, kun tiedät, että käytät oikeita työkaluja ja oikeaa paikkaa oikeaan aikaan, ja kaikki tämä on todennäköisesti vielä kriittisempää kuin ennen.
10:59
Joo, Robert, aja tiedämme, kun puhumme pilvipohjainen järjestelmät, ne voivat käyttää kyseisiä tietoja. He ovat todella välttämätöntä kaikesta tästä, ja se ei ole vain suodattimesi ja raporttisi sekä asiat, joista puhumme tänään. Koulut puhuvat miten ratkaisevan tärkeää se oli, että heidän järjestelmänsä oli pilvessä taiy oli paikalla LMS, joka oli pilvessä.
11:19
Mutta yksi todellisista ytimistä auttaa kouluja käsittelemään näitä neljää asiaa on todella, ja olen tehnyt paljon asiakashaastatteluja, jos seuraat Lightspeed sosiaalisessa mediassa, olet nähnyt kaiken pienen Zoom-chatinis asiakkaiden kanssa. Ja he kaikki puhuvat asioista, jotka tekivät tämän helpommaksi. Tietysti, sasti, monia haasteita ja tapoja parantaa tätä.
11:46
Mutta yksi asia, jonka kuulen yhä uudestaan ja uudestaan, on vain kiitos hyvyydelle, me siirtynyt Rele. Meillä oli se päällä kaikki laitteemme, yksi vähemmän huolenaihe, että laitteet voivat mennä kotiin, käydä koulua, mennä minne tahansa.
12:02
Ja heille voitiin varmistaa, että laitteet olivat suojattuja ja suodatettuja CMinäPHyväksyväinen, että opiskelijat olivat turvassa ja että heillä oli tarvittava näkyvyys kaikki nuo muut asiat. Ovatko opiskelijat yhteydessä toisiinsa? Ovatko ne laitteilla? Mikä on käytetään? How onko LMS? Rele alustan ja ikyky työskennellä missä tahansa mistä tahansa mistä tahansa, aivan kuten todella perustavaa laatua siihen, ja tiedätkö, puhumme askeleesta päästä käyrän edessä.
12:38
Minä, tiedät, luulen, että tämä voi todella olla yksi asioista,
12:42
Oei tärkeimpiä elementtejä, jotka auttavat sinua syksyllä riippumatta siitä, mihin virus vie meidät, ja riippumatta siitä, mitä politiikkoja koulusi on toteutettava, käsittelemään sitä pitää käyrä tasaisena viruksessa, eikö? Joten lisää vain tämä joustavuus suodatukseen ja opiskelijoiden suojaamiseen.
13:02
Aiomme puhua joistakin kohokohdista ja aiomme siirtyä käyttöliittymään.
13:07
Joillekin teistä, jotka eivät ole nähneet sitä, katsomme joitain uusia asioita, mutta Rob, tiedäthän, tässä vain asetetaan joitain noista avaimista miksi Rele suodatin on niin fiksu ratkaisu oikeaan. Nyt, tpiristyi tästä hieman.
13:23
Joo, luulen, että tämä, tiedät, on eräänlainen yhteys siihen, mitä me molemmat olemme sanoneet, tiedäthän, suodattamalla kampuksen ja hallinnoimalla näitä laitteita kampukselta, hallinnoimalla niiden sisältöä, ja heidän pääsynsä tuntui monissa tapauksissa kouluissa enemmän mukavaa saada, tiedät, aiemmin, tiedät, siellä.
13:43
Mutta se on nyt, a sinulla on oltava, tiedät, sinun on hallittava näitä laitteita missä tahansa bKoska peruskoulu, tiedämme, me kaikki käsittelemme tänään, peruskoulutus ei ole keskeisellä paikalla. Ja kuten Amy mainitsi, tiedät, me puhumme koulujen kanssa heidän syksyn strategioistaan.
14:04
Olen Kuulen paljon puhetta jakamastasi tiedät, A/B: llä on tällä hetkellä luokkahuoneessa vähemmän opiskelijoita.
14:14
Ja niin täällä voi olla luokkatilanne missä olet, sinä puolet opiskelijoista, jotka työskentelevät kotona, ja puolet opiskelijoista, jotka työskentelevät luokassa. Joten pystymme tarjoamaan yhtenäisen kokemuksen missä tahansa, niin opettaja, tiedät, se on sisällöstä, mutta Kyse on myös vain yrittämisestä lievittää opettajan stressiä, eikö? Joten he tietävät, hei, tiedät, lapseni suodatetaan samalla tavalla kotona ja koulussa. Niin, jos he valitsevat sisällön, jonka haluavat näyttää, se on kaikkien saatavilla.
14:45
Joten, saadaksesi sen, tiedät, missä tahansa, missä tahansa heillä on pääsy.
14:51
Ja että yhtenäinen kokemus on todella, todella avain, to aKaikki tänään toteutettavista strategioista.
14:59
The Älykäs agenttis, tiedät, olemme aion, aiomme puhua niistä vähän enemmän. Mutta kun sinulla on nämä ominaisuudet, kaikilla alustoilla, joita otat käyttöön, tarkoitan jälleen kerran puhumista kouluille, jotka vetävät laitteita, joita tiedät, ehkä jopa vanhoja Windows-kannettavia tietokoneita, joita he eivät olleet käyttäneet jonkin aikaa but, heillä oli vielä inventaariota, iPadeja tai mitä se voisi olla. Joten pystymme saamaan yhtenäisen kokemuksen kaikilla alustoilla voidaksemme tarjota saman suodatussäännönsatoinen pääsy on toinen avainosa, jälleen kerran, että menestys, koska sinun täytyy tulla toimeen laitteilla sinulla on.
15:42
Toimiva raportointi, voitto, trendi tässä näen on, tiedätkö, raportit ovat tietoja, joita meillä on, meillä ei ole sitä, todellista elämää, tiedät, kasvokkain vuorovaikutusta opiskelijoiden kanssa. Joten, näiden raporttien saaminen ja tietämys siitä, mitä todella tapahtuu, auttaa sekä ohjelmaa, tiedät, missä sinun on tehtävä muutoksia, mutta myös tiedät ehkä apua tarvitsevat opiskelijat tai tiedät ehkä don minulla ei ole niin luotettavaa pääsyä. Näet kuka on verkossa. Kuka ei ole.
16:15
Sen sen todella, hyvin avain. Viimeinen kohta siellä, ei laitteistoa sen ylläpitoon. Monissa tapauksissa henkilökunta ei voi käydä koulussa edes huoltaa laitteistoa. Ja niin, tarvitset, a pilvipohjainen järjestelmä, joka toimii missä tahansa oletkin.
16:43
Luulen, että ehkä Rob on katkaissut. Voisiko joku esittää kysymyksiä, jos pystyt kuulemaan Robin.
16:53
Joten, nyt olet palannut, Jep, OK. Uudelleen. Anteeksi siitä, ei tarkoittanut katkaista.
17:00
Joo.
17:01
Joten, jooinkin, sanoin vain, että tiedät, että tiedät missä tahansa, milloin tahansa pilvessä–pohjainen järjestelmä ei ole vain tiedä laitteiden opiskelijoista, mutta tiedät myös myös kyseisen järjestelmän hallinta.
17:15
Koska tiedät, IT-henkilöstö ei mene sinne, missä heillä voi olla käsiä päällä laite tai vastaava. Tarvitaan hallita kaikkea sitä pilvestä.
17:27
Tiedät, ja Rob katkaisi siellä sekunnin, teemme kaiken tämän todella samalla tavalla kuin koulut ja opiskelijat kokevat.
17:37
Ja kun ajattelet dataa, kun ajattelet kaikkia näitä asioita, on todella vaikeaa pystyä saamaan tällaista synkronista oppimista kouluille, joilla ei usein ole yhtä hyvää Internetiä kuin teemme kodeissamme.
17:55
Joten mahdollisuus saada nämä agentit ja saada ne paikalleen ja saada näkyvyys voi vain antaa paljon varmuutta siitä, että tiedät, jonkinlainen videon suoratoisto tai zoomaus tai niiden käyttö Teams on, on vain vähän liian vaikeaa aja sinulla on oman pääoman haasteita se. Joten siitä näkyvyydestä, kuten Rob sanoi, tulee vain niin avain. Kun sinulla ei ole luokanopettajia kävelemässä ja näkemässä opiskelijoiden laitteita, sinulla ei ole laitteita, jotka palaavat verkkoosi joka päivä aToisinaan sinulla ei ole mahdollisuutta opettajillesi tai kenellä tahansa, että jokaisella opiskelijalla olisi se kasvotusten -näyttö seulonta-aikaan.
18:39
Ja tiedät, että kaiken tämän avain on Älykäs agenttis, joista Rob puhui useista käyttöjärjestelmistä ja erilaisista laitteista, joita vedät ulos.
18:51
OSe, että pystymme tukemaan useita käyttöjärjestelmiä, pystyy työskentelemään eri laitteiden välillä. Toinen avain on, että siihen on rakennettu mies keskimmäisessä välityspalvelimessa. Se puretaanING turvallista liikennettä. Joten saat näkyvyyden ja käytäntöjen hallinnan ytarvitset muun muassa Google ja YouTube. Ja kun hyppäämme käyttöliittymään, näytämme osan kaikesta.
19:18
Mutta sitten, se, että se toimii missä ja milloin tahansa, eikä sitä voida poistaa, saat vain varmuuden saumattomasta suojauksesta. Ja odota, meillä on pari kysymystä. Ja haluan Robin puhumaan joistakin tärkeimmistä eroista niiden agenttien välillä, joita luultavasti käytät Rakettis ja nämä Rele Älykäs agenttis.
19:43
Ja Mielestäni mitä pari asiaa korostetaan tässä SSL: ssä, saumattomuudessa, että vaikka opiskelijat palaavat takaisin kampukselle, se on sama kokemus.
19:57
Rob, voitko, voitko tuoda esiin joitain niistä teknisistä eroista, jotka tekevät Älykäs agenttis?
20:06
Kiitos, Amy. Toivon, että olen nyt läpi OK.
20:09
Joten mielestäni ensimmäinen asia on purkaa SSL, eli todella, todella avain teknologian takana Älykäs agenttis ja tehdä tämä sujuva siirtyminen.
20:26
Tiedät, kun se ei ole vain se tosiasia, että tiedät, se poistaa IT-hallinnan saada luottamusvarmenteet laitteelle, tiedät, että sinun on määritettävä PAC tiedostoja tai mitä tahansa, toisella strategialla.
20:43
Koska jälleen kerran, sinulla ei ole monissa, monissa tapauksissa enää mahdollisuutta päästä käsiksi laitteeseen tai tehdä näitä päivityksiä tarvittaessa.
20:51
Mutta jälleen kerran, et ylläpidä keskitettyä välityspalvelinta, joka saattaa vaatia käytännön asioita ja sellaista. Niin, yksinkertaistat sekä hallintaa että laitteen hallintaa. Joten mielestäni se on suuri ero kanssa agentit on, thän Raketti agentit ei ollut sitä, tsisäänrakennettu salauksen purkukone. Niin heillä on tietysti tietysti ytimen tason suodatuskyky, mutta menetät jonkin verran näkyvyyttä ilman välityspalvelinkomponenttia. Niin, the Älykäs agentti todella tuo sen järjestelmään.
21:28
Toinen, sinä tiedä, toinen asia on, kun tarkastelemme identiteettiä, tiedätkö, että kaikki on sidottu takaisin siihen pilvijärjestelmään Rele. Saat tämän yhdenmukaisen identiteetin, johdonmukaisen käytännön ja tiedät sen, kuny työskenteli Raketti ja toimivat hyvin, tiedät, se käytti sellaista konseptia välimuistitiedoista laitteessa. Koska olet jälleen kerran olettanut, että laite oli palaamassa verkkoon ajanjakso, niin asiat olivat aiemmin.
21:58
Mutta tiedät, että Älykäs agentti saa inside a vähän eri tavalla ja liittyy toisiinsa Rele vähän erilainen kuin Raketti tekee, ja se on jälleen, koska se on suunniteltu mobiililaitteilleity maasta ylöspäin. Sen sen oletuksena on, että et ehkä koskaan näe näitä laitteitas. Meillä on kouluissa ketkä ovat
22:17
Aiemmin katetut, täysin virtuaalikoulut, joissa he eivät koskaan nähneet laitetta itse keskitetyssä kaupassaan, ja niin, tiedät, järjestelmä oli suunniteltava käsittelemään sitä. Se on siirtynyt hyvin maailmaan, että nyt kaikki koulut elävät samoilla kyvyillä.
22:36
Joten, nuo Luulen, ovatko suurimmat erot, jotka aiot nähdä. Jälleen tämä saumaton kokemus, saumaton salauksen purku, saumaton identiteetti.
22:46
Että tiedät kyllä kun etsit järjestelmää, joka on suunniteltu alusta alkaen mobiilipilvipalveluille.
22:56
Joten, Rob, kuten odotettiin. Kun alamme puhua Älykäs agenttiKysymyksiä siitä, mitä teet sitten, alkaa tulla aottamaan vastaan laitteet ja liikenne ei voi laittaa edustajaa miten voimme ratkaista sen Rele?
23:13
Niin, niin meillä on mitä kutsumme Rele Raketti. Tletku /,sinä tiedä nyt, tällä verkkoseminaarilla ovat jo, Raketti cAsiakkaat, kaikki laitteistosi voivat päivittää ohjelmiston tähän versioon wmikä siirtyy siihen
23:30
Tämä suodatin sisäisestä laitteesta linjaan ja linjasta pois, agenttiluettelon suodatus kohteelle laitteesi. Ja se tekee sen ensisijaisesti DNS-manipuloinnin avulla. Ja saatat ajatella, että tiedätkö, tämä on mukavaa, ja minä huolestun tästä, kun laitteet palaavat syksyllä tai mitä ikinä minäei sovi koululle, mutta minä olen
23:56
Oikeastaan toteuttaminen paljon Rele Rakettis asiakkaiden kanssa juuri nyt, koska he käyttävät niitä kentällä olevien hotspottien hallintaan. Tiedätkö, että saat tukiaseman matkapuhelinoperaattoriltasi, tiedätkö? Olipa kyseessä sitten Verizon, Sprint tai AT&T tai T-Mobile, tai kuka se sitten olisikaan, saat ne ja otat ne ulos joko kotiin tai keskitettyihin paikkoihin, anäissä tapauksissa sinä eivät välttämättä tunne laitetta. Se voi olla BYOD-laite tai se voi olla vieraslaite, joka liitetään. Ja niin, tosiasiallisesti Rele RakettiNiiden DNS-ominaisuuksien kanssa, jotka osoittavat näille mobiilikeskuksille, on hyvin yleinen toteutus, jota käsittelemme juuri nyt.
24:40
Joten vaikka agentti ei ehkä peitä laitetta itse, olemme silti tekemisissä BYOD: n ja IOT: n kanssa nykymaailmassa.
24:50
Ryöstää, käsittelemme pari kysymystä, jotka tulivat esiin täällä ollessamme. Numero yksi, sieppaako tämä kaikki DNS-kyselyt, joihin ei ole kohdistettu Rele?
25:01
Niin, tekisit sen yhdessä joidenkin muiden asetusten kanssa. Niin, kuten hotspotissa, voit määrittää sen. Joten kaikki DNS-asetukset reititetään takaisin Rele Raketti verkossasi, meillä on joitain oppaita ja voimme auttaa sinua, mutta strategia on periaatteessa estää kaikki muut DNS-pyynnöt ja pakottaa kaikki läpi Rele Raketti, yleensä melko yksinkertainen kokoonpano palomuuri voi määrittää tämän toiminnon.
25:31
No, ja aiomme lopuksi puhua menevistä kesä- ja juuri nyt toteutettavista ohjelmista, mutta toinen kysymys on oikeastaan sen kääntöpuoli, mutta myös toteutus. Ensinnäkin haluan korostaa tässä, että tulemme työskennellä koulujen kanssa selvittääkseen, mitkä agentit, miten ja mitä teet verkkoosi, koska olet kaikki hieman erilainen, mutta toinen kysymys, Rob, on back Älykäs agenttis. Voiko niitä käyttää laitteissa ilman, että heidän pitäisi saada opiskelijoita palaamaan kampukselle?
26:06
Joo, ehdottomasti. Toisin sanoen, yksi niistä asioista, jotka mainitsin, eräänlainen edellinen esimerkki, kun tiedät, että jotkut online-tilauskoulut, joiden kanssa olemme aiemmin työskennelleet, ovat edelleen, jotka eivät koskaan edes nähneet laitetta, ja niin laitteenhallintatyökalujen kautta, sanoa mobiililaitteiden hallinta, kuten Mobile Manager tai jokin muu, jota saatat käyttää, voit ottaa agentit käyttöön etänä. Joten sinun ei tarvitse olla käytännön laitteessa, ja sitten kun agentti saas Asentaatoim, muuten, se hoitaa kaikki omat SSL-salauksen purkuasetuksensa ja kaiken muun, joten sinun ei tarvitse huolehtia asiitä, Asensivatko he luottamusvarmenteen tai mitä he mahdollisesti tekivät kyseiseen laitteeseen. Joten, kaikki on automaattista ja ne voidaan työntää minkä tahansa niistä läpi käytettävissä olevat joukkoasennustyökalut.
26:55
Otamme vielä yhden Rele Raketti kysymys ennen kuin siirrymme joihinkin muihin ominaisuuksiin. Robert, miten Rele Raketti tarjoaako SSL-salauksen?
27:04
Joten, se on, eräänlainen perinteisempi mies keskellä niille laitteille, joissa sitä tarvitaan.
27:10
Määrität ne osoittamaan, tiedät, välityspalvelimeksi Rele Raketti ja sitten se hoitaisi todennuksen ja salauksen purku kuten tarvitset sitä.
27:24
Täydellinen. Kiitos. Olemme aion jatka eteenpäin, sinä Voimme jatkaa kysymyksiesi sijoittamista sinne, ja teemme vielä lisää lopussa. Mutta siellä on niin paljon muuta, haluamme puhua ja näyttää sinulle.
27:34
Tässä tarkastelemme verkkotoimintalokia, aLisäsin tämän, koska se on melko uusi ominaisuus Rele ja monet teistä ovat mielestäni nähneet demoja ehkä vuosi sitten. Olit demossa tai teit evalin, ja tätä pyysit, ja olemme toimittaneet sille samanlaisen toiminnan raportin kuin Rakettis.
27:59
Se on kattava loki kaikesta käynnissä olevasta, jonka voit suodattaa jota voit etsiä ftai nuo syvälliset tutkimuksets.
28:09
Apaljon meidän Rele raportointi on suunniteltu visuaaliseksi, käytännölliseksi ja helposti jaettavaksidwith esimiehet ja päämiehet ja kenen tahansa täytyy nähdä heidät ymmärtämään. Mutta tässä tarjoamme tämän IT-yksityiskohtaisen lokinäkymän. Että voit tehdä kaikki syvälliset analyysit ja perusteelliset tutkimukset, jotka meidän oli tehtävä.
28:37
Toinen raportti, joka todella asettaa Rele lukuun ottamatta sitä, mihin olet tottunut Rakettis ja että pyysit vanhempainraportteja. Rob, kerro meille siitä. Vielä tärkeämpää nyt kotona olevien laitteiden kanssa, eikö? Joo, ehdottomasti. Joten sellainen kuin yksityiskohtaisen verkkotoimintaraportin, the ajatus tämän takana on helppo lukea, helppo ymmärtää rjonka voit jakaa yhteisöllesi.
29:03
Ja jälleen kerran maailmassa, jossa olemme tänään, ja laitteet ovat kotona. Vanhemmat kyselevät, sinä tiedän, onko opiskelijani verkossa, käyttävätkö he laitetta education? Joskus on vaikea kertoa.
29:16
Minulla on itse lukion tytär, ja joskus tiedät sinä täytyy varmista, että hän on todella tekemässä hänen työnsä. Ja niin, toimittamalla nämä raportit vanhempasi yhteisölle, he voivat tietää, kun heidän oppilaansa on verkossa, mihin he käyttävät laitetta. Käyttävätkö he sitä koulutustarkoituksiin? Tekevätkö he heidän luokka työ? Vai käyttävätkö he enemmän aikaansa tekemällä jotain muuta laitteella?
29:42
Ja niin, tämä on itse asiassa sellainen, josta tiedät melkoisen määrän interest pre covid, mutta on hyppäsi myös melko vähän.
29:52
Koska tiedät, saat yhä enemmän kysymyksiä vanhempayhteisöltäsi, kun nämä laitteet ovat menossa kotiin. Monilla kouluilla ei ehkä ollut. Laite on itse asiassa koti aiemmin, ja nyt heidän on täytynyt kiirehtiä lähettämään heitä ulos. Ja niin, tämä auttaa sinua vastaamaan tähän kysymykseen vanhempasi yhteisölle. Ja nämä ovat automatisoituja, helposti luettavia, tiedät, lähetettyjä raportteja, jotka saapuvat heidän sähköposteihinsa, joten tietojen tekeminen on helppoa ja helpottaa tietotekniikkaan kohdistuvaa painetta ja vastaamista näihin kysymyksiin.
30:26
Ja onko kouluilla ollut-home srogrammit before yhteistyössävid, vai onko tämä ensimmäistä kertaa laitteet ovat kotona, aHeti kun vanhemmat näkevät laitteen, jota he eivät ostaneet lastensa käsissä kotona, he haluavat tietää, onko se turvallista? Mitä opiskelijani aikoo? Onko tämä opettavaista? Ja tämä antaa heille vain tämän varmuuden, eikä oikeastaan mitään työtä. Että meillä on se katettu. Oppilaasi ovat suojattuja, suodatus on paikallaan. Joten vain todellinen päänsärky saver kautta linjan.
30:58
Toinen tärkeä raportointi- ja turvallisuusominaisuus Rele että, sinä tiedä, siirtyminen cäänekäs ja keskittynyt cantaa meille paljon enemmän reaaliaikaisia analyysejä. Sitten, kun olemme, tiedät, mennä sisään Rakettis, verkostojen yli, koulujen kautta ympäri maailmaa,
31:21
Ja se on turvatarkastus. Ennen covid Todella, very äskettäin, ennen me kaikki kiinnid alkoi työskennellä kotoa, a raportti ilmestyi
31:33
Se osoitti, että nuorten itsemurha oli a 30 vuotta korkea ja että nuoremmat ja nuoremmat opiskelijat ajattelivat vakavasti itsemurhaa.
31:44
Ja nyt nämä opiskelijat ovat eristettyjä. Ne on erotettu muista tukijärjestelmistä, ystävistä, urheilusta ja oppimäärään kuulumaton toimintaa.
31:58
Sillä kaikki, kun ajattelet koulun roolia tässä, myös oppilaat on erotettu ohittamasta opettajaa tai neuvonantajaa salissa. Ja heidän on pystyttävä tekemään tämä visuaalinen tunnistus lkuten jotkut asiat näyttää olevan väärässä, thei eivät näytä näyttävät onnellineny. Luulen, että opiskelija on kriisissä.
32:21
Joten ilman tätä visuaalista yhteyttä ja aikaa kampuksella tämä on vielä tärkeämpää.
32:26
Se, mitä teemme, on tekoälyn ja koneoppimisteknologian käyttö reaaliaikaiseen analyysiin opiskelijoiden taustasta' toimintaa.
32:40
Ja sitten, kuten näet ruudun oikealla puolella, lähetän reaaliaikaisia hälytyksiä, kun se saavuttaa vakavuustason, jonka jonkun on toimittava.
32:53
Nyt tunnen teidät kaikki, enimmäkseen nämä ovat teidän kaikkia CTO: si, verkonvalvojat, teknologianimikkeet. Ja tiedän, että olet todella kiireinen ja ajattelua: ionko tämä edes työni? En voinut käsitellä kaikkia näitä? OTähän sisäänrakennettuihin avaimiin liittyy kyky delegoida hallinto.
33:13
Joten ohjaajien, rehtorien tai kenenkään muun saaminen kouluverkostoon ja ekosysteemiin on varoitettava näistä. Voit asettaa ne helposti.
33:27
Ja kuten kaikki sisällä Rele, kaikki asiat, joista puhumme, ovat konfiguroitavissa hierarkkisella ryhmätasolla. Joten, sinulla voi olla eri turvatarkastuksen järjestelmänvalvoja kullekin koululle tai eri ryhmille.
33:44
Ja yksi niistä asioista, joista tiedän Robin puhuvan vähän myöhemmin, on tapa, jolla voimme integroitua opiskelijatietojärjestelmään tai active directory, Google Directory tai mikä se on. Kaikilla luomillasi tasoilla voi olla eri järjestelmänvalvojia.
34:02
Joten, se on todella kysymys, tiedäthän, kylä vie oppilaat pitämäänfe, ja todella, me sulkivat koulut käytettäessä ennennäkemätön muutos kaikkien työskentelyssä ja oppimisessa ja opettaminen.
34:18
Teimme sen pitääksemme opiskelijat turvassa. Joten nyt he oppivat verkossa koululaitteilla. Tästä tulee vain entistä kriittisempi pala kouluille, joiden kanssa puhumme.
34:30
Sieltä siirrymme itse asiassa käyttöliittymään ja näytämme vain pari asiaa.
34:40
Tiedän, että joillakin teistä on ollut tämän esittelyjä. Jotkut teistä eivät ole koskaan ennen nähneet sitä, so, emme aio tehdä täydellistä esittelyä tänään, mutta haluamme tarkastella joitain sen kohokohtia.
34:52
Saat käsityksen siitä, mistä todella puhumme, miltä käyttöliittymä tuntuu, hieman erilainen kokemus kuin vain nähdä kuvakaappauksia ja dioja.
35:02
Joten tässä olemme Rele Kojelauta.
35:08
On selvää, että käyn läpi täällä, että se on hyvin visuaalinen kojelautakokemus ja missä me suunnittelemme tämän voidaksemme todella katsoa nopeasti ja tietää, jos sinun on toimittava, tiedä, hei, miksi On toimintaa todella pudonnut pois eilen? Tällaisia asioita.
35:30
Mutta toinen keskeisiä tapoja tämä on erilainen tapa, jolla raportoimme tästä luokasta. Tykkää aktiviteeteista, kuten YouTube sisään sinun Rakettis siinä web-toimintalokin toimintaraportti. En nyt muista, mitä sitä kutsutaan, an toimintaraportti. Näet kaiken YouTube-liikenteen. Voit suodattaa, että pääset siihen.
35:54
Mutta Rob, tämä on paljon erilaista ja sellaista, mitä koulut ovat pyytäneet meiltä, eikö? Joo! Ehdottomasti. Ja aiomme näyttää tämän useissa raporteissa.
36:05
Ja Amy mainitsi sen aiemmin, että tiedät, tnäiden on tarkoitus olla visuaalisesti toimintakelpoisia raportteja, ja huomaat, että kun perehdymme YouTube-luokkaan, ysaat paljon yksityiskohtia, mitä ihmiset tekevät YouTubessa. Se ei ole vain, ovatko he menossaING YouTubeen, but näet kuinka monta videota katsotaan. Tiedätkö, kuinka monta näkymää käyttäjää kohden, tiedät, sellainen asia. Mitkä ovat parhaimmat videosi, joita tapahtuu? Ja tässä tapauksessa näemme, numero yksi on Shakespeare, joten luultavasti on hyvä opetuksen kanssa prosessi.
36:43
Numero kaksi on Fortnite, jolla ei ehkä ole merkitystä kouluprosessille, so nähdä sen lennossa ja nähdä, kuka käyttää näitä videoita, blukitse video täältä.
36:56
Jos tarvitset, tiedä, missä avun määrä kasvaa merkittävästi YouTube-koulun hallinnoinnissa. Luulen, että koulut käyttivät jälleen kerran voimakkaasti YouTubea ennen yhteistyössävid, mutta nyt se on juuri kasvanut merkittävästi, koska tiedät, video on tulossa niin tärkeä osa meitä kommunikoida opiskelijoiden kanssa ja niin,
37:25
Tietäen kuinka YouTubea käytetään, sitä käytetään asianmukaisesti, mikä estää etkä
37:32
NSallittu pääsy pitää oppilaat tehtävässä, kun he ovat kyseisillä laitteilla ja yrittävät tehdä koulutyötä is todella, todella, vielä kriittisempi, kuin se oli ennen, koska tiedämme jälleen, palaamme tähän, but, tiedät, sinulla ei ole sitä opettajaa luokassa, jota ei ole reaaliajassa, kun opiskelija on poissa tehtävästä. Meidän on luotettava raportteihimme ja analyyseihimme.
37:57
That todella vie meidät suoraan tähän ajatukseen käyttäjien raportoinnista. Se on toinen tilanne, jossa samanlaisia tietoja oli y: ssämeidän Raketti lokit, jos sinulla on matkapuhelin agentit ja asiat paikallaan, kun laitteet ovat pois kampukselta,
38:16
Mutta tiedätkö, jos sinulla on 10,000 opiskelijaa saamaan käyttäjäraportin jokaisesta, luot nämä mukautetut raportit suodattimilla hperustuu järjestelmän integrointiin, hakemistoon, integraatioon, mikä se onkin, automaattisesti saat käyttäjäraportteja ja näin on todella tärkeä osa miten Rele on erilainen. Ryöstää.
38:45
Joo, aion aloittaa vain, sinä kun puhumme näiden jakamisesta IT: n ulkopuolella, aja tiedän Olen puhunut monien teidän kanssanne tästä puhelusta,
38:52
Tiedän kun olin kanssani kaupunginosa, wvietän aikaa tähän, sinä tiedä, wkana vedät käyttäjäraportin Raketti, ataas, he taas olivat voimassa useita vuosia,
39:02
En yritä puhua heistä negatiivisesti, but, tiedät, ensimmäinen asia, jonka tunnistimme, oli joko IP-osoite tai käyttäjänimi, opiskelijan tilin nimi, ei jotain, joka tarkoitti aina jotain tekniikan ulkopuolella oleville.
39:17
Jos näet täällä, nimi tämän yläosassa on Angie, sinä tiedä, tämä on vedetty, thkäyttäjän kohdalla liittäminen.
39:23
Tiedämme tarkalleen opiskelijan, josta puhumme, ja sitten tiedät, että raportit tekevät paljon analyysi sinulle, Joten, tiedät, miten Angie käyttää koulutusta aika, YouTube? Näet, että nämä on helppo lukea ja luovuttaa toisille IT-alan ulkopuolella, jälleen kerran, tiedät, suosituimmat verkkosivustot, suosituimmat haut, kaikki nämä tiedot olivat saatavilla Raketti, mutta sen kokoaminen olisi vaatinut huomattavan paljon aikaa.
39:50
Nyt syy johtuu siitä, että on päällä–esilaitetta, me vain tiedämme, emme pystyisi rakentamaan sitä tarpeeksi isoksi, eikö? Suorita nämä reaaliaikaiset analyysit. Et
40:01
ovat olleet tyytyväisiä kanssamme if mitä meidän olisi pitänyt pyytää kyseiseltä laitteelta. Mutta tämän olennon kanssa ckovaa–perustuu siihen kykyyn tee reaaliaikainen analyysi.
40:10
Sinulla on edelleen yksityiskohtaiset näkymät, kuten Amy on sallinut estettyjen sivustojen ajan, mutta tiedät, että olemme tehneet tämän uudelleen, helposti luettavaksi. Yksi asia täällä, Amy, jos vedät sen alas pudota alas luettelo, voimmeko suodattaa estetyt varat. Tiedät kyllä, jokaisella sivulla oleva Facebook-logo. Onko kaikki todella menossaING Facebookiin? Vai lataavatko he vain logoa?
40:34
Ja niin, tämä tekee jälleen kerran nämä raportit helposti ymmärrettäviksi, helposti katsottaviksi IT: n ulkopuolella oleville, saving sinun on aika työskennellä kaikki uudet haasteet ja ongelmat, joita olet käsitellyt nykypäivän koulutusmaailmassa.
40:49
Rob, emme todennäköisesti voi puhua SSL-salauksen purkamisesta tarpeeksi, ja tämä pudotusnäyttö todella korostaa sitä, näitä hakuja ja YouTube-videotas, nmitään voitei luku saadaksesi nämä tiedot.
41:03
Aivan, kun agentti on otettu käyttöön, it käsittelee kaikki SSL-salauksen purkut. Joten sinun Raketti olet saattanut päättää olla salaamatta SSL-salausta siihen liittyvien haasteiden takia, tai olet käynyt läpi työn truostesertifikaatit PAC tiedostot ja kaikki muu sinä tarvitaan tekemään. Mutta kanssa Rele että Älykäs agenttis, kerran agentit ovat käytössä, sinulla on kaikki tuo näkyvyys. Sinun ei tarvitse tehdä mitään ylimääräistä. Se tulee vain sinulle automaattisesti.
41:31
Toinen raportti, jota haluan tarkastella, oikeastaan koontinäyttö ja useita raportteja täällä, on Online Activity Dashboard. Ja tämä tuli vain pari viikkoa sitten. Se on hieno esimerkki siitä, kuinka tuote- ja kehitystiimimme kuuntelevat kouluja ja luovat asioita, jotka ratkaisevat heidän haasteensa.
41:53
Ja tämä tuli esiin vain pari viikkoa sitten vastauksena keskusteluihin, joita aloimme käydä, ja kehittäjämme alkoivat keskustella koulujen kanssa saadakseen selville, mitä voi tehdä tämän etäopiskelun sinulle helpommaksi?
42:08
Ja tämä oli se. Tietää kuka kirjautuu sisään, kuka on ja milloin? Kuinka paljon he tekevät koulussa? Tekevätkö he jotain muuta?
42:20
Rob, tiedän, että olet ollut. Olet puhunut ihmisille, jotka käyttävät tätä. Millaista palautetta saat näistä tiedoista?
42:28
Joo, tarkoitan
42:29
asioita, kuten tiedät, passiiviset käyttäjät oikeassa alakulmassa tietäen, että nämä opiskelijat eivät ole olleet verkossa nyt, sinä tiedä, mitä haasteita voidaan esittää ja jotka on voitettava. Ehkä kyseisellä opiskelijalla ei ole Internet-yhteyttä tai hänellä ei ole pääsyä laitteeseen tai kenties kyseiselle opiskelijalle On On tarvitsevat enemmän apua tai tiedät, in useita asiat voisivat vaikuttaa siihen. Mutta tiedät, tietäen thänen on, tiedät, melkein, Tiedän, ettei se ole täysin sama, mutta vastaava kuin tiedät, opiskelija on ollut poissa kolme päivää. Tiedät, mitä, mitä siellä tapahtuu. Ja niin, sinulla on nämä tiedot reaaliajassa. Ja jälleen kerran tiedät, että kehitystiimimme teki suuren työn kääntääkseen tämän. Suuri osa näistä tiedoista oli järjestelmässä, mutta aiemmin se vaati jonkun etsimään sitäja nyt vastaamalla näkemykseemme tänään, tiedät, rakentamalla tällaisen kojelaudan. Joten tiedät jälleen kerran yhdellä silmäyksellä wtässä laitetta käytetään. Tiedät kyllä.
43:29
Jälleen opiskelijat eivät ole verkossa.
43:31
Opiskelijat, jotka eivät ole olleet aktiivisia, käyttävätkö he sitä koulutustarkoituksiin vai eivät, tiedätkö, käyttäjille ajan kanssa päivän on yksi sopulaarinen report, koska tiedät, että koulut yrittävät rakentaa suunnitelmiaan tukeakseen yhteisöään, ja oppilaat tietävät, kun he ovat aktiivisia laitteessa, voivat olla avain myös siihen. Joten tiedät, milloin heillä on oltava jonkin verran tukea tai opettajat voivat vastata kysymyksiin tai mitä tahansa.
44:03
Meillä on pari muuta asiaa, jotka haluan näyttää käyttöliittymässä, mutta olen aion hyppää niiden läpi todella nopeasti koska olemme menossa kohti tunnin huippua täällä. Robert, tein yhden näistä webinaareista, thän sama Raketti että Rele eräänlainen keskustelu noin vuosi sitten. Ja katselin viime yön muistiinpanoja, jand teimme kyselyn. Ja numero yksi asia, jonka ihmiset sanoivat rakastavansa Raketti oli politiikkojen tarkkuus ja yksityiskohdat. Joten vain katsomalla joitain näistä Internet-yhteyksistä,
44:38
Paljon samoja asioita, joihin olet tottunut Rakettis, yksityiskohtien taso siitä, miten voit asettaa asioita, tietokannan todella rakeiset luokat, joiden avulla on helppo sallia koulutuspelit eikä aikuisten pelit.
44:56
Kaikki rakastamasi asiat näyttävät hieman erilaisilta, mutta ne ovat täällä ja ne kaikki voidaan asettaa, kuten sanoin, eri ryhmät, joihin hierarkiasi perustuu.
45:11
Samoin kuin videosäännöissä, Rob puhui, kun katselimme YouTuben raporttia siitä, kuinka tärkeästä videosta on tulossa tässä etäopetustilanteessa. Ja voimme tehdä niin paljon enemmän, että YouTube on turvallinen tässä Rele ympäristöön.
45:27
Rajoitettu tila ja Smart Pmaallikko, nämä ovat asioita, jotka pystyit tekemään omassa Raketti.
45:33
Mutta sivupalkkien piilottaminen, kommenttien piilottaminen, opiskelijoiden pitäminen todella keskittyen todelliseen sisältöön eikä kaikkiin niihin oheislaitteisiin, jotka voivat olla häiritseviä, vaarallisia tai sopimattomia, kyky muokata kaiken helposti. Vain paljon ylimääräistä hallintaa, jonka voimme antaa sinulle esimerkiksi YouTubesta tai sosiaalisesta mediasta tai kaikista näistä asioista.
46:03
Aion palata dioihimme täällä, ja Rob aikoo puhua joistakin näistä erityisistä eroista Raketti toimii ja miten Rele toimii ja mitkä ovat peruserot.
46:22
Kiitos, Amy. Joten mielestäni ensimmäinen luodinkohta on todella avain. Jos katsot, tiedät, Raketti, ensisijainen tunniste oli laitteen käyttämä IP-osoite.
46:35
Sisään Rele, se on tuo käyttäjä ja me eräänlainen osoitti sen käyttäjäraportissa, heidän henkilöllisyytensä on eräänlainen keskeinen osa raportointia. Olemme puhuneet, tiedätkö, nämä kaksi seuraavaa luettelomerkkiä paljon, että kaikki on pilvi–perustuvat ja agentit, jotka työskentelevät verkossa ja sen ulkopuolella, toisin kuin laitteisto, jota sinun on ylläpidettävä ja skaalattava ja rakennettava, kun muutoksesi tapahtuvat piirin sisällä. Koulujen sääntöjen ja aikataulujen jälkeen olemme tavallaan yksinkertaistaneet sitä aikataulutustoimintoa, joka perustuu monien koulujen palautteeseen, mutta annamme silti kyvyn olla erilaiset säännöt eri aikoina, kuten sinun on omassa ympäristössäsi.
47:18
Järjestelmänvalvojan roolit, me, tiedät, otimme tavallaan delegoidun järjestelmänvalvojan ja sitten ja jatkoimme sen kanssa vielä pidemmälle ja ilmoittautua, so se Todella liittyy sinuun, hierarkiaasi ja ympäristösi ja asetuksesi, kuka pääsee mihin ja voivatko he saada pääsyn? Me tiedämme näytti turvatarkastuksen aiemmin. Ehkä joillakin ihmisillä on pääsy kyseisiin tietoihin, ja muut ihmiset näkevät muut raportit järjestelmässä, joten sinulla on erittäin yksityiskohtaiset kontrollit kaikkeen siihen.
47:47
Joten tämä integraatio mielestäni on Todella iso. Me tiedämme jatka tietojen hakemista hakemistostasi, mutta hanki jälleen kerran myös sanotut tiedot, jotta voimme liittää nuo opiskelijat oikeisiin luokkiin ja oikeisiin käyttäjiin, oikeisiin käytäntöihin.
48:00
Uh, luulen viimeisen luetelmakohdan, jonka haluan tuoda esiin Rakettis tavallaan peitti kaiken ja sisään Rele agentti on ensisijainen suodattimesi ja yksi asioista, joita ei oikeastaan ole diassa, mutta puhun siitä ja tiedän, että puhumme toteutuksesta myöhemmin, mutta on olemassa siirtymä, joka tekee siitä sujuvan sinulle, jotta koska nämä laitteet ovat verkossa palaavat verkkoosi, kun olet siirtymässä Rele,
48:27
Nämä kaksi järjestelmää voivat olla tietoisia toisistaan, so, se ei ole kuin sinä täytyy luulen, että tämä on kriittinen tee kaikki kerralla, mutta meillä on toteutusstrategia, jonka avulla voit helpottaa sitä, koska tiedämme, että sinulla on paljon meneillään juuri nyt.
48:46
Rob, puhutaan vain nyt. Voitteko kertoa meille siitä siirtymisprosessista? Ja mitä teemme tai toteutamme juuri nyt, miltä se näyttäisi.
48:57
Toki, siis tarkoitan siirtymän näkökulmasta Raketti sohjelmisto on Rele aware niin että kun aloitat niiden käyttöönoton Rele agentit ympäristössäsi, Raketti on tietoinen siitä ja sitten vain antaa Rele käsittele suodatusta.
49:14
So, se antaa sinulle jonkin aikaa siirtymiseen. Sinun ei tarvitse huolehtia siitä, saivatko kaikki laitteeni sen kerralla vai tiedätkö, että minulla on laitteita, jotka eivät ole vielä palanneet kouluun, eikä niitä ole päivitetty. Niin, mitä se voisi olla ympäristössäsi, thän Rakettis on tietoinen siitä. Toteutuksen suhteen, wMinulla on joka viikko käynnissä oleva toteutusohjelma, joka auttaa sinua toteuttamaan tuotteen ja opastaa sinut läpi vaiheet ja vie sen läpi hyvin tiedät, helppo seurata helppo lähestymistapa insinöörin kanssa on viiva to tavallaan vie sinut läpi kappaleens.
49:55
Joo, ja tarkoitan, että mielestäni se on avain siellä. Käyttöjärjestelmien mukaan, verkon mukaan, useista asioista riippuen, se tulee ole hieman erilainen jokaiselle teille. Joten se on räätälöity, mutta se on koko prosessi. Ja me olemme tekemällä toteutuksia auttamaan kaikkia siinä. Rob puhuu vähän vanhan muuttamisen prosessista Raketti osaksi a Rele Raketti.
50:21
Joo, se on todella kaunis suoraviivaista. Monet teistä ovat todennäköisesti suorittaneet Flash-päivityksen Raketti ennen. Kuten tiedämme, olet edennyt versioiden kanssa ja päivityksen Rele Rakettion hyvin samanlainen. Tärkein ero on, että otat sen myös riviltä siinä vaiheessa ja käytät vain hallintaliittymää verkkoyhteyden muodostamiseen.
50:46
Mutta se on oikeastaan vain asia vilkkuu uudella koodilla, aSitten, liittymällä siihen, on pieni määritysvaihe, it kestää muutaman minuutinen liityt siihen Rele Raketti sinun Rele cäänekäs instanssi. Ja sitten, kun teet sen, olet vauhdissa. Sinulla on vaihtoehtoja tehdä asioita, kuten ottaa todennus käyttöön tai käyttäjän todennettua käytäntöä, ehkä vierasverkossasi tai missä tahansa.
51:16
Rob, meillä on useita kysymyksiä YouTubesta ja se liittyy siihen, mitä teemme Rele Rakettis. Tarkoitan anteeksi. Ei YouTube, iOS. Voitko puhua suunnitelmistamme iOS: ssä?
51:29
Joo.
51:29
Niin olemme edelleen yrittäneet ajaa iOS eteenpäin ja voittaa tiedät, iOS: n hiekkalaatikko ja eräänlainen luonne tuodaksesi sen muille laitteille asetetun ominaisuuden tasolle.
51:49
Ja niin, jos haluat ja minä aion saat vähän teknistä täältä, but kun tarkastelemme suodatusominaisuuksia ja sanomme a Windows- tai Mac-laite, siinä on todella kaksi komponenttia, ja me puhuimme niistä Earlie: siellä on SSL-salauksen purkukone ja sisäänrakennettu ytimen suodatin sekä sellainen, jotka toimivat saumattomasti yhdessä niissä agentit.
52:12
IOS: ssä, jossa käytämme todella samaa strategiaa, jossa meillä on iOS-agentti, joka voidaan, tietysti, työntää MDM: n läpi. Mutta hyödynnämme myös Rele Rakettis välityspalvelintilassa. Niille iOS-laitteille, niille asioille, joissa tarvitset salauksen purkamisen ja kaiken muun todella saa työnnettiin MDM: n läpi cmääritys. Joten sinun ei tarvitse olla käytännön laitteessa, mutta saat tavallaan parhaan molemmista, voit käyttää Rele Raketti että tee tämä salauksen purkuominaisuus ja Rele agentti saaliiksi kaikki siellä olevat antamaan sinulle täyden suojan ja salauksen purkukyvyn.
52:53
Kiitos, Rob. Olen on yllättynyt tästä kysymyksestä, mutta olemme saaneet sen useita kertoja. Ihmiset kysyvät, voivatko he kokeilla Rele ja Älykäs agenttis kun heidän Raketti suodatusaineet ovat paikallaan.
53:09
Luulen, että se johtuu laitteistaff verkkoon. Sen vaikeampaa poistaad ilmoitusd ja tee se testausprosessi. Voitteko puhua parhaasta käytännöstä?
53:20
Joo. Parhaan käytännön saavuttamiseksi sinun on poistettava laitteen edellinen suodatusagentti, Windows, say, Windows- tai Mac Mobile -suodatin. Jos sinulla olisi tunnistusasiamiehiä siellä, niillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta.
53:35
Mutta jos sinulla on kaksi suodatusainetta laitteessa, se voi aiheuttaa sinulle vaikeuksiasynti hallinta, jonkin verran kaksoissuodatusta ja sellainen asia.
53:44
Niin, paras käytäntö olisi poistaa Raketti suodatin ja korvaa se Rele agentti.
53:55
Loistava. Kiitos paljon. Tehdään vielä yksi kysymys. Haluan varmistaa, että jätän kaikille viisi minuuttia, joten ota pieni kyselyni ja pääsen sinne seuraava tehtävä.
54:04
Seuraava kysymys.
54:09
Useat ihmiset kysyivät äskettäin laitteiden keräämisestä agenttien työntämiseksi.
54:15
Wolisiko se tarpeen? Ja enimmäkseen, voi me ottaa ne käyttöön, kun laitteet ovat kotona? Milloin se ei ehkä ole kyse?
54:24
Sanoisin luultavasti, jos sinulla olisi a etä MDM tai, tiedät, näiden laitteiden etähallintakyky. Mutta silloinkin tiedät, että olen työskennellyt joidenkin koulujen kanssa, jotka eivät ehkä ole ajatelleet MDM: ää työkaluna hallita Windows-laitteitaan aiemmin.
54:42
Mutta on asioita, joita voit tehdä jopa rekisteröidä nämä Windows 10 -laitteet automaattisesti he ovat ulkona. Joten tiedät, se on tavallaan riippuu, tavallaan nimenomaan ympäristöstäsi, mutta on olemassa työkaluja ja strategioita, joiden avulla voit jopa tuoda ne etähallintaan etänä.
55:03
Joten luulen, että tästä voimme tietää teille. Toteutusryhmä voi puhua sinulle joistakin strategioista.
55:11
Mutta ei välttämättä ole tarvetta, vaikka sinulla ei olisi olemassa vastauksia mnäissä laitteissa.
55:21
Kiitos. Kiitos, Rob, kaikista näistä vastauksista kaikkien kysymyksiin. Kiitos kaikille tänään liittyneille, jotka ottivat tunnin pois tiedosta, jonka tiedän olevan todella kiireinen kaikille kysyttyihin kysymyksiin. Emme päässeet kaikkiin heihin, mutta varmistamme, että saat jatkoa tilivastaavilta tai insinööreiltä, tai tukea tai missä vain on kysymyksiisi sopivaa. Kuten sanoin, olisin todella kiitollinen siitä, jos otat tämän nopean kyselyn, joka tulee esiin, kun poistut.
55:52
Ja jos olet valmis saamaan jommankumman tarjouksen Rele, if sinulla ei ole sitä tai toteutusapua. Jos sinulla on Rele mutta eivät ole levittäneet sitä ja luotat omaan Rakettis,
56:05
Kumpi tahansa näistä asioista, voit kertoa meille kyselyssä, ja me seuraamme tai lähetämme sähköpostia tilisi johtajalle tai myynnille osoitteessa LightspeedSysteemit.com.
56:16
Ja jos et muista sitä kaikkea, napsauta vastata sähköpostiviesteihin, jotka olen lähettänyt sinulle kutsua sinut tähän ja jatka, että tallennuksen sisältävän sähköpostin avulla voit vain vastata minulle, ja autan sinut myös oikeaan paikkaan.
56:29
Paljon kiitoksia kaikille. Hyvää päivän jatkoa.
Turvallisuus, turvallisuus ja tasapuolisuus. Valon nopeudella.
12013 Fitzhugh Rd.
Austin, TX 78736
1-512-439-3995
Yhdysvallat
+1 877-447-6244
[email protected]
Euroopassa
+44 (0) 20 4534 5200
Aasian ja Tyynenmeren alue
+61 2 8310 8686
Copyright © 2023 Lightspeed Systems | Tietosuojakäytäntö | Kalifornian tietosuojailmoitus | COPPA-ilmoitus | Luottamuskeskus | Hakijan ja työntekijän tietosuojakäytäntö | Käyttöehdot
Copyright © 2023 Lightspeed Systems
Tietosuojakäytäntö | Kalifornian tietosuojailmoitus | COPPA-ilmoitus | Luottamuskeskus | Hakijan ja työntekijän tietosuojakäytäntö | Käyttöehdot
Teetkö vielä tutkimusta?
Anna meidän auttaa! Varaa ilmainen esittely yhden tuoteasiantuntijamme kanssa saadaksesi vastaukset kaikkiin kysymyksiisi nopeasti.
Etsitkö ratkaisujemme hintatietoja?
Kerro meille piirisi vaatimuksista, niin teemme mielellämme mukautetun tarjouksen.
Kuvittele uudelleen inspiroitu ja interaktiivinen luokkahuone etä-, hybridi- ja henkilökohtaiseen oppimiseen. Lightspeed Classroom Management™ tarjoaa opettajille reaaliaikaisen näkyvyyden ja hallinnan oppilaiden digitaalisiin työtiloihin ja verkkotoimintaan.
Varmista skaalautuva ja tehokas oppimislaitteiden hallinta. Lightspeed Mobile Device Management™ -järjestelmä varmistaa opiskelijoiden oppimisresurssien turvallisen ja turvallisen hallinnan sekä reaaliaikaisen näkyvyyden ja raportoinnin, jotka ovat välttämättömiä tehokkaan etäopiskelun kannalta.
Estä itsemurhat, verkkokiusaaminen ja kouluväkivalta. Lightspeed Alert™ tukee piirin ylläpitäjiä ja valittuja henkilöitä edistyneellä tekoälyllä havaitsemaan ja raportoimaan mahdolliset uhat ennen kuin on liian myöhäistä.
Suojaa oppilaita haitalliselta verkkosisällöltä. Lightspeed Filter™ on luokkansa paras ratkaisu, joka toimii vankana esteenä sopimattomalle tai laittomalle verkkosisällölle ja varmistaa opiskelijoiden verkkoturvallisuuden 24/7.
Saat täydellisen näkyvyyden opiskelijoiden verkko-oppimiseen. Lightspeed Analytics™ antaa piireille vankat tiedot kaikkien niiden käyttöönomien työkalujen tehokkuudesta, jotta ne voivat omaksua strategisen lähestymistavan teknologiapinoonsa ja virtaviivaistaa raportointia.