Bekijk webinar

Terugkeren naar normaal: wat "Terug naar school" echt betekent

Lees het transcript

0:09

Amy Bennett van Lightspeed Systems:
Allereerst, iedereen bedankt dat jullie vandaag bij ons zijn gekomen.

0:12

We hebben hier gewoon een geweldig panel van experts, klaar om te praten over hoe terugkeren naar normaal en terug naar school eruit ziet.

0:22

Terwijl we vooruit denken aan het volgende schooljaar, nemen we deze gebeurtenis op. Dus als je te laat komt of weggaat, heb je toegang tot de opname om later te bekijken en te delen met je collega's.

0:34

En dit is een discussie, dus als je onderweg vragen hebt, voer die dan in in het vragenvenster of het vragenvak in je GoToWebinar-paneel, en we zullen onderweg vragen hebben voor onze sprekers.

0:49

Laten we beginnen met enkele introducties. Ik ben Amy Bennett, je moderator voor vandaag.

0:54

Maar je zult veel meer van die andere gezichten op je scherm horen dan ik. Ik zal je helpen om wat namen op de gezichten te zetten, en dan springen we er meteen in.

1:03

Allereerst hebben we Stacy Roister. Ze is de CTO van Opelika City Schools in Alabama.

1:11

Dan hebben we Stephen Langford, de CIO van Beaverton School District, Annie Chechitelli,

1:18

Zij is de Growth Strategies Advisor bij AWS, die onze co-sponsor is voor dit evenement, en Rob Chambers.

1:28

Rob is onze Vice President Customer Success hier bij Lightspeed Systems.

1:32

Laten we beginnen met het meest fundamentele waar we allemaal aan denken, namelijk onderwijzen en leren.

1:40

Stacy, we beginnen met jou. Hoe hebben jullie dat verzekerd?

1:45

Studenten krijgen de instructie die ze nodig hebben, en hoe ziet dat er deze zomer anders uit dan wat jij afgelopen zomer deed?

1:53

SR:
Nou, ik zal je vertellen, ook al zijn we in de zomer, ons schooljaar eindigde op 20 mei. Ik heb nog zo'n 600 studenten op de campus, want we vullen gaten. We organiseren zomercursussen om deze studenten te helpen die niet zo goed presteerden in een virtuele omgeving en ze weer binnen te halen en aan te vullen, aan te vullen, aan te vullen. We pushen ondersteuning en lessen die er zijn. We doen PD met onze docenten om echt te hameren op differentiatie. Want volgend jaar krijgen we al onze kinderen terug. We hebben al bepaald dat we volgend jaar helemaal niet in een virtueel model zullen zitten.

2:29

Dus al onze kinderen komen terug, en we hadden vorig schooljaar ongeveer 15% virtueel terug voor een tweede semester, en ongeveer 30% in het eerste semester. Dus daar zat wat verlies in. We proberen dat niet terug te krijgen, en ik weet zeker dat iedereen in het hele land op dit moment een deel van dat verlies opvult. Dus we gaan het echt hebben over hoe onze leraren kunnen differentiëren, want we willen die kinderen niet segmenteren en ze allemaal in één klas samenbrengen. We hebben nog steeds die onderlinge samenwerking nodig van alle verschillende niveaus daarbinnen. En dus, differentiërend werkend, werkend met dingen die we tijdens de pandemie daadwerkelijk hebben gemaakt en die we kunnen gebruiken voor Tier Two en Tier Three instructie thuis, hopen we volgend jaar te gebruiken om enkele van deze hiaten op te vullen die we hebben gemerkt.

3:10

AB:

Dus je hebt weer een drukke zomer voor de boeg, toch? 

SR:

Erg druk.

3:15

AB:

Jij, Steven. Wat doen jullie ermee, Beaverton? En hoe verhoudt het zich tot vorig jaar en met wat Stacy beschreef?

3:21

NL:

Ja, bedankt, en we zijn met ongeveer 40.000 studenten buiten Portland, Oregon, en ik, wat we dit jaar doen, is niet te vergelijken met wat we in het verleden hebben gedaan, denk ik voor velen van ons op school systeemleiders in het hele land. En dit laatste jaar was net zo anders in termen van instructie.

3:42

We zijn volledig op afstand geweest, en kwamen pas in april terug, dus onze studenten zaten het hele jaar in een omgeving voor afstandsonderwijs. Ze begonnen in april, eind april, en kwamen terug. En.

3:56

Voor ons lijkt deze zomer tot ongeveer 10 keer zo groot te zijn als onze traditionele zomerprogramma's in het verleden. Dus, in tegenstelling tot alles wat we ooit hebben gedaan en heel veel van waar Stacy het over heeft, kijken we naar manieren om interventies aan te pakken. Uitbreidingen, veel verrijking voor leerlingen, veel aandacht voor sociaal emotioneel leren omdat leerlingen gaan verhuizen of in het najaar gaan verhuizen. We komen vijf dagen per week fulltime terug om persoonlijk les te geven.

4:31

En dus hebben we kleuters die pas eind april voor een paar uur hun klas binnenkwamen. Een paar dagen per week. En dus, zoals Stacy al zei, zijn we erg bezig met dat onderscheid tussen adresseren, enkele interventies bieden, wat verrijking en uitbreidingen bieden, en dan ook zorgen voor dit sociaal-emotionele aspect door te beseffen wat studenten en medewerkers zijn geweest door.

5:01

AB:

Dus, Stephen, met vijf dagen terug in persoon volgend jaar, bereid je je voor op een soort hybride of virtuele of ...?

5:09

NL:

Wij, we hebben vorig jaar een virtuele school geopend, en er zijn enkele studenten die het absoluut geweldig vonden om virtueel te zijn. En ik ben, ik ben, weet je, voor ons, we willen die ervaring bieden aan de student die het meest aansluit bij hun lessen. Dus openden we een virtuele school. Die virtuele school zetten we voort. En ouders zullen beslissen, willen ze vijf dagen per week persoonlijk terug zijn?

5:40

Of als ze dat niet doen, dan schrijven ze zich in op onze virtuele school. En onze virtuele school, op dit moment, wij, zoals ik al zei, we hebben een district van 40.000, en we hebben er meer dan duizend.

5:52

Op dit moment gaan studenten die volledig op afstand verder

AB:

Veel opties dus. Het sluit aan bij wat jullie allebei noemden, namelijk differentiatie in veel opzichten. Rob, wat we van twee districten hebben gehoord, maar je hebt met duizenden districten gesproken, hoe weerspiegelt dit wat je hoort in termen van hoe volgend jaar eruitziet?

6:15

RC:

Ja, ik denk dat het hiermee overeenkomt, we hebben districten over het hele spectrum van wat ze van plan zijn te doen, maar ik denk dat dat de grootste sleutel is die we over de hele linie horen.

6:29

Is dat, weet je, het nieuwe normaal, het nieuwe terug naar school is anders dan het ooit was.

6:36

Um, weet je, op Steve's punt. Weet je, ik heb met veel scholen gesproken die studenten hebben die absoluut gedijen in, in deze omgeving, en, weet je, je hebt nu gemeenschappen die zeggen, nee, dat kun je niet wegnemen, toch? Dit was veel beter voor mijn studenten, ze zijn, ze bloeien, we moeten dat volhouden.

6:57

Ook, weet je, je hebt verschillende gradaties van wat de verschillende gemeenschappen willen van terug naar school in termen van volledig persoonlijk of, of, je weet wel, hybride, of, of, of volledig op afstand, en dus, dat is allemaal aan het veranderen. Ik denk dat we dat allemaal herkennen, euh...

7:15

er kan weer iets gebeuren, of het nu het weer is, of het een ziekte is of wat dan ook, we moeten hierop voorbereid zijn.

7:22

En dus, ik denk dat dat gewoon is, het is het nieuwe normaal, toch? We zijn allemaal van plan, hoe ziet dat eruit?

7:30

En er is geen echte verwachting meer van IN-school de hele tijd, het hele jaar, alle studenten.

7:38

AB:

Ja, wat ik van jullie alle drie hoor, we hebben afgelopen maart een soortgelijk gesprek gehad.

7:45

Dus, net zoals de start van leren op afstand, en de belangrijkste afhaalmaaltijd was, wees klaar voor alles, zoals wie weet hoe dit er terug uit zal zien?

7:56

Nu hebben we een idee van hoe terug naar school eruit ziet, maar het is niet langer one size fits all. Er is daar veel differentiatie.

8:05

NL:

Oh ja, ik wilde even reageren op wat Rob zei. Omdat, ik denk dat wat je zei, er een verleiding is dat we ergens op terug moeten komen, en omdat dat, dat, daar zit een grote troost in, toch? Als je zegt waar we in de herfst naartoe gaan, persoonlijke instructie. Er zit veel comfort in. Maar.

8:27

Tegelijkertijd verlies je de kans om te zeggen, we gaan niet terug. We worden beter. En wat zullen we moeten doen? Ik denk, weet je, in Beaverton moeten we tenminste kijken naar wat we deden en wat werkte.

8:41

Dan gaan we niet terug.

8:42

We moeten iets nieuws beginnen, en het is jouw punt om klaar te zijn, en Rob's punt, we weten niet of een variant is, zal ons weer op afstand duwen, en, weet je, de hemel hoopt van niet. Maar daar moeten we wel klaar voor zijn. Maar klaar zijn betekent niet achteruitgaan. Het betekent vooruitgaan naar iets dat het leren vergt, wat we zo goed voorbereid dynamisch hebben gedaan, en het combineert met wat we tijdens de pandemie hebben geleerd om iets nieuws te creëren.

8:11

SR:

Nou, en we moeten ons realiseren ... Oh, ga je gang Rob ...

9:14

RC:

Ga je gang, Stacy.

9:16

SR:

… die we hebben, hebben we het gezicht van het onderwijs veranderd en wat het was.

9:20

Als we zeggen dat we weer normaal moeten worden, is dat niet normaal omdat we de belanghebbenden hebben waar we altijd over spraken, die vóór deze pandemie deel uitmaakten van het onderwijs. Die mensen werden echt geïnvesteerd. Ouders werden nu naar de klas gebracht. Ze werden onderdeel van het onderwijs. Onze ouders weten meer over onze normen en leerplannen die we nu onderwijzen dan ooit in het verleden, ze laten dat niet los. Dus we moeten die betrokkenheid die we van hen hadden, meenemen en verder brengen, al deze nieuwe dingen die we hebben geleerd, ook al, ik zal je zeggen, ik heb 21 jaar in het onderwijs gezeten. Technologie heeft mijn hart en ik heb altijd gewild dat leraren zo geweldig waren.

9:57

Weet je, gewoon gelovigen in technologie en gebruiken het en we hebben een aantal echt geweldige oplossingen gevonden voor dingen die ik misschien niet eerder had gekocht, maar de pandemie dwong het een beetje. Die dingen nemen we voor ons mee. We leren en ik heb zoveel opmerkingen gehad, dus ik blijf dit doen. Houden we het abonnement op deze X, Y, Z zodat we dit kunnen doen? En ja, dat zijn we. Omdat het verschil maakte in wat je in je klas deed, en ik ga je de tools geven om de beste te zijn. Dus, ik bedoel, Steven sloeg het erop en we gaan terug, maar niet terug naar wat het was. We gaan terug om onze kinderen voor ons te hebben en al deze andere dingen met hen te doen terwijl ze voor ons staan.

10:34

AB:

Laten we het nog even hebben over leraren, Stacy. Ik weet dat je het over differentiatie hebt gehad en ik weet dat dat een van de dingen is waar je echt aan denkt als je je voorbereidt op volgend jaar, want nu zijn leraren klaar, ze gebruiken tools, je kunt dat echt naar een hoger niveau tillen. Praat meer over hoe dat er echt uitziet.

10:50

SR:

Dus, onze leraren, die hebben ze nu, en ik zal je zeggen, we hebben vorig jaar veel gebeld. Toen de pandemie toesloeg, iedereen die enige vorm van software had iets, het was het Wilde, Wilde Westen, "probeer dit, probeer, dit, probeer dat", OK? We hadden dus een miljoen verschillende stukjes software die we gebruikten en probeerden en misschien kwam het wel of niet overeen met het curriculum.

11:10

We hebben zoiets van, "wacht even, jullie" De kinderen zullen moeten leren hoe ze dit moeten gebruiken zonder dat jij erbij bent om hen en hun ouders te begeleiden, die, om niet te zeggen dat ouders niet technisch onderlegd zijn, maar ze niet Ik weet niet hoe we de software die we in de klas gebruiken, moeten gebruiken zoals de kinderen dat doen.

11:24

En dus belden we en zeiden: OK, dit zijn de stukjes die we gaan aanvullen wat we persoonlijk hebben gedaan en een beetje bij die kern blijven. Welnu, nu we door de pandemie zijn gegaan en we op het punt zijn dat we er kunnen zijn om te helpen. En we hoeven niet zoveel te vertrouwen op de kennis van de ouders over die software, we kunnen gaan, oké, willen we dit houden? Of willen we onze horizon verbreden en kijken naar iets dat daarbij gaat helpen en hebben we wat veranderingen doorgevoerd.

11:49

We hebben een zeer drastische verandering doorgevoerd, en we waren waarschijnlijk de enige in de Verenigde Staten die dit vorig jaar tijdens de pandemie deden, maar we gingen eigenlijk naar een 2 op 1 Chromebook-model.

11:57

We hadden thuis een Chromebook voor de kinderen. We hadden een Chromebook voor de school, dus die, we hadden geen overdrachtkiemen, onze breuk werd tot niets teruggebracht omdat ze niet werden vervoerd, maar ik moest echt vertrouwen op Relay [Lightspeed Filter] en Alert in ons klaslokaal om me te helpen toezicht te houden, de veiligheid te behouden, om die apparaten op beide plaatsen te hebben. Toen het ouderportaal werd vrijgegeven, zeiden de ouders: "oh, bedankt. Ik kan YouTube afsluiten als ik dat wil, voor mijn kinderen op deze!” En dus werd het deze samenwerking omdat er enkele ouders zijn die niet willen dat hun kinderen altijd verbonden zijn, maar ik zal zeggen, nee, ik heb ze nodig om deze Chromebook daar te houden. Dus wij, de leraren en de ouders werken samen om ervoor te zorgen dat we de juiste apparatuur hebben, de juiste programma's die ze kunnen gebruiken. En daar blijven we mee doorgaan.

12:43

We hebben een vergadering gepland met ouders om te zeggen, wat vond je van je kinderen als nuttig in de naschoolse opvang die je volgend jaar zou helpen met huiswerk als we het nodig hebben? en die gesprekken voeren? Dus dat is waar we nu zijn met onze leraren en ouders.

12:59

AB:

Die ouderbetrokkenheid. Je hebt ook gelijk, het is kritieke nummer één. En het staat nu op een hoogtepunt.

13:06

Alsof ze zien wat er gaande is op een manier die ze nog nooit eerder hebben gezien, Steven. Mijn kinderen gaan allebei naar het Beaverton School-district, dus ik krijg de communicatie en de technologie en de tools te zien, de e-mails van de ouders, alles wat jullie doen.

13:20

Praat over hoe, hoe uw communicatie en betrokkenheid van ouders als belanghebbenden is verschoven en wat daar echt voor u heeft gewerkt.

13:28

NL:

Ja, ik denk dat Stacy, alleen al het andere punt dat Stacy naar voren bracht, de sleutel was.

13:33

Weet je, alles veranderde afgelopen maart voor ons, omdat maart, um half maart, de gouverneur de scholen sloot, en we minder dan 24 uur hadden om 40.000 studenten op afstand te verplaatsen en 5000 spullen.

13:47

En dus werden ouders de directeur van hun thuisschool, de school in hun huis, en zij werden de conciërge, en zij werden de leraar en de assistent van de leraar. En naast de docenten die op afstand lesgeven.

14:00

En dus veranderde de ouderbetrokkenheid ten goede, omdat het moest.

14:08

Omdat de ouders nu zagen wat hun leerlingen aan het doen waren, in plaats van ze naar school te sturen en daar later misschien over te horen.

14:17

En dus werd hun betrokkenheid onmiddellijk en constant, en, en, EN iedereen ging door een trauma in verband met de pandemie, toch? We waren allemaal in Oregon en kregen te horen dat we thuis moesten blijven, dus dat was de context hiervoor.

14:33

En ik denk dat voor ons, wat we zagen, weer spiegelend, Stacy, we een explosie van technologische hulpmiddelen zagen, en tegelijkertijd raakten ouders zeer betrokken, en die combinatie veroorzaakte veel verwarring. En dus, wat het voor ons betekende, is dat we die ouderbetrokkenheid willen koesteren. We willen verwarringspunten wegnemen.

14:55

En het dwong ons, denk ik, tot een aantal geweldige besluitvorming en bestuursgesprekken. We hebben nog nooit over softwarebeheer gesproken en nu hebben we een groep die softwareregeringen doet, bestaande uit onderwijzers en technologen.

15:09

Wat we dus kunnen doen, is dat universum van apps nemen, het verkleinen tot degenen die het best aansluiten bij het curriculum, doorgelicht op privacy.

15:18

En dan kunnen we ouders betrekken, niet op 100 verschillende apps, maar we kunnen zeggen dat dit degenen zijn waarmee je moet werken en we gaan je wat ondersteuning bieden.

15:27

Die ondersteuning ziet eruit als een helpdesk voor studenten die in vijf dagen op gang is gekomen: gevisualiseerd, geïmplementeerd in vijf dagen en het was een nachtmerrie, toch? Ouders wachtten twee uur op een telefoontje voor ons, maar we moesten het pandemie deed ons heroverwegen wat mogelijk was.

15:46

En ik denk dat het hetzelfde deed voor ouders in de zin dat het hen de mogelijkheid bood om te zien wat er met hun leerlingen gebeurde en te leren op manieren die ze nog nooit eerder hebben gezien.

15:56

AB:

Nou, en ik denk dat dit voor veel studenten, en voor veel gezinnen over de hele wereld, een eerste apparaat voor thuis werd voor de student.

16:08

Dus ouders wisten niet hoe ze het gebruik ervan konden controleren, hoe ze ervoor konden zorgen dat kinderen nog sliepen of niet 24 uur per dag op YouTube waren, zoals Stacy zei, dat soort dingen.

16:20

Dus je onderwijst de ouders samen met de studenten op veel manieren en geeft hen kracht.

16:28

SR:

Ter zake, ik heb speciaal voor ouders een website gemaakt en hen geleerd hoe ze elk stukje van een Chromebook en elk stukje software dat we hadden, moesten gebruiken, we screenden meer video's van instructievideo's die er zijn in onze OCS Parent Academy . En het krijgt hits, het krijgt hits over de hele wereld, omdat het iedereen laat zien hoe het te gebruiken. Het is geweldig voor leraren, is geweldig voor studenten, maar de ouders waren degenen die die lift nodig hadden omdat ze in het verleden geen deel uitmaakten van dat deel van de opvoeding van hun kind. En zij, het was grappig, want toen we de Chromebooks voor het eerst weer naar huis stuurden, toen de oorspronkelijke sluiting in maart plaatsvond, riepen ze: "Hoe kan ik, hoe krijg ik ze ingelogd?" Je wilt ze niet zomaar het apparaat overhandigen om in te loggen. Ze weten hoe het moet. Het waren de ouders die zich erg ongemakkelijk voelden omdat ze wilden weten hoe ze het moesten doen, om er zeker van te zijn dat hun kinderen het goed deden.

17:16

Dus we hadden deze andere PD-kans om nu van ons te veranderen, professionele ontwikkeling aan ouders te geven, om die zijpartner te kunnen zijn in dit streven.

17:25

AB:

Annie, hoe komt dat overeen met het soort trends dat jullie in AWS zien in termen van tools en technologie?

17:32

AC:

Ja, het is vergelijkbaar, toch. Ik zou zeggen wat we hierna gaan zien. Rechtsaf. En we spraken over de behendigheid en behendig zijn en dan deel uitmaken van de cultuur. Rechtsaf. En die cultuurverandering, denk ik, is een heel belangrijk stuk van het afgelopen jaar, maar er is nu dat stukje van hoe doe je het op grote schaal? Hoe maak je het duurzamer, toch? En zelfs als ouder gaat de lat hoger liggen. Juist, of. Ja. Dat is goed. We gaan het verhogen, want het gaat beginnen, we wilden gewoon aan de slag. Het is zoiets als een triage om het te gaan gebruiken, maar de verwachtingen van zowel ouders als studenten zijn dat 'ok, je hebt dit een jaar gedaan, we zouden het een beetje beter moeten doen, of we zouden betere verwachtingen moeten hebben over wat er van mij wordt verwacht.' Dus dat is een beetje wat we zien.

18:16

En ter zake, ik vind het geweldig wat Steven bij de helpdesk heeft gedaan. Veel meer discussie over optimale en effectieve communicatie, zoals, ik ben een ouder van drie kinderen. Dus ze hadden, wat? zes leraren, misschien zeven, toch? Driemaal drie kinderen, als een team, met een B, kreeg ik 18 e-mails per dag. Zoals, dat gaat niet gebeuren, en zoals, dat is geen effectieve oefening, we weten allemaal dat het gewoon moest gebeuren, maar hoe werkt dat, wat is de juiste, de juiste manier voor leraren om te communiceren of voor de ouder om te communiceren met de school, en hoe moet dat, moet dat eruit zien? En dat vind ik een heel goed gesprek. We hebben tegenwoordig veel meer tools. Ik heb mijn kinderen verteld wanneer.

18:59

Vroeger, toen we sneeuwdagen hadden, kregen we een telefoontje, alsof de telefoon ging, toch? de telefoon ging om zes uur 's ochtends en we zullen je vertellen dat zoiets zo ver, ver weg van dat gebeurt. En er zijn echt effectieve manieren om te communiceren en te informeren. Dat zijn twee verschillende dingen, zoals, wat is de communicatie, is de communicatie slechts een melding? Of is het een gesprek en dan de beste technologie kiezen die ze nodig hebben, voor het publiek. Dat is dus het soort gesprekken dat we voeren.

19:30

AB:

Ja, ik heb die overgang zeker gezien, die je beschreef vanuit triage. Laat gewoon iets werken dat leek op, de eerste 30 dagen, oké, oké, wat is hier slim? Hoe standaardiseren we?

19:42

Hoe kiezen we al die moeilijke beslissingen?

19:46

Steven, en dat weet ik, dat je veel ervaring hebt met het analyseren van die tools en het bepalen van je technische budget op basis van gebruik en afstemming op het curriculum. Praat een beetje over hoe dat ging, van de triage te veel tools tot het beslissen wat echt logisch is en wat werkt.

20:05

NL:

Ja. En ik heb het gevoel dat als het hebben van een moderator, ouder zijn in je district, een extra niveau van druk legt. Ik zeg dit gewoon als spreker, want Amy, je gaat me roepen als ik iets verkeerd zeg, dus...

20:17

Dus, ik voel me een beetje ongemakkelijk, maar ja, weet je, voor ons, wij, was het een uitdaging om het universum te verkleinen. Maar weet je, we hadden een aantal geweldige tools die we hebben geanalyseerd, omdat gegevens door onze systemen gaan, met name een filtersysteem. Weet je, dat we kunnen kijken wie wat gebruikt en hoe vaak het wordt gebruikt? En hebben we soms duplicatie, 2 of 3 verschillende producten die door docenten worden gebruikt. En we moeten weerstand bieden aan de veronderstelling dat, nou ja, leraren waren er gewoon, het was het Wilde Westen, en iedereen deed zijn eigen ding.

20:55

Ze probeerden problemen op te lossen, en in veel gevallen wisten ze niet welke middelen we hadden.

21:02

En dus moesten ze cycli besteden om te onderzoeken. Oké, hoe krijg ik deze student bezig met lezen, zonder misschien te weten dat we dat contract hebben. En we hebben een standaard, en we hebben al professionele ontwikkeling en middelen gecreëerd.

21:17

Dus, weet je, want voor ons was het probleem er één, een soort van gegevens krijgen om te zien wat het universum was, en toen werd het, oké, hoe kunnen we contact opnemen met leraren die, oh, wordt gevraagd om iets te doen wat ze nog nooit eerder hebben gedaan, en zijn overweldigd, en zeggen: OK, we gaan je helpen, maar dit helpt het, in deze hulp, het duurt enkele cycli voordat we dat doen.

21:40

En dus gaan we het universum verkleinen, maar we gaan het je ook gemakkelijk maken om de tools te krijgen die je nodig hebt. En dat, dat was een uitdaging voor ons. En we hoorden het van onze ouders in het voorjaar toen we onze ouders ondervroegen. Ze zagen dat hun grootste zorg was dat je … Annie zei het perfect, zoals, je overweldigt ons, we zijn al gecompromitteerd door de pandemie …

22:04

Je moet dit gemakkelijker maken, zodat we betrokken kunnen blijven en onze kinderen kunnen ondersteunen.

22:09

AB:

Weet je, terwijl je daar aan het praten was, realiseerde ik me net dat mijn laatste pre-pandemie evenement een adviesraad was die we hier in Portland hielden waar een paar andere mensen uit jouw district kwamen.

22:21

En we hadden het over twee dingen die hier gewoon heel krachtig leken: een ze spraken over de ouderrapporten die door het Lightspeed-filter gingen.

22:29

En ik zei, hé, die krijg ik niet, ik heb het erover om je eruit te roepen. En ze waren in een proeffase en toen gewoon,

22:37

Nogal heel toevallig dat ze in deze pilot zaten die toen kon uitbreiden naar alle ouders.

22:43

Hetzelfde gold voor de Lightspeed Analytics-tool.

22:46

Ze begonnen daar naar te kijken en te analyseren, wat wordt er gebruikt?

22:51

En dan wordt het ineens heel fundamenteel wanneer, wanneer je tools consolideert en best practices en al die richtlijnen maakt

NL:
Ja, de pe-, weet je, ik noemde het de, onze realiteit werd gereset tijdens de pandemie.

23:05

Dus dingen die we moesten doen om onszelf te bevrijden van de beperkingen van tijdonmogelijkheid omdat de pandemie ons dwong om dingen te doen waarvan we dachten dat ze onmogelijk waren, weet je? En dat ik denk dat het een geweldige les is van dit afgelopen jaar, is dat de beperkingen die we stellen aan wat we kunnen doen, of anderen kunnen doen, soms kunstmatig zijn. En we moeten in staat zijn om te pushen en te beseffen dat, weet je, we het onmogelijke hebben gedaan om niet in het hele land te worden geschreven.

23:36

Vooral IT-afdelingen hebben het afgelopen jaar het onmogelijke gedaan. Nu is het niet houdbaar.

25:42

Maar, in veel gevallen, maar, maar het zou een les voor ons moeten zijn om over na te denken.

23:47

Weet je, we hebben die tool uitgerold en, en, en onze verkopers deden dat ook omdat we naar je toe kwamen en zeiden: "we hebben wat hulp nodig" en verkopers leunden naar voren en zeiden: "Ok, we gaan dit uitzoeken" en we gaan misschien een product ontwikkelen op een tijdlijn die we nog nooit eerder hebben gedaan.

24:01

Dus ik denk dat het voor mij was, ik denk terug aan dat vorig jaar, dat is een les die we moeten trekken, niet om een onhoudbare cyclus te creëren, maar besef dat we soms worden beperkt door ons eigen denken over wat we doen. kunnen doen, en dat is voor ons een beperking.

24:19

En het staat ons niet toe om iets te onderzoeken dat we misschien zouden moeten onderzoeken.

24:23

AB:

Je denkt alleen maar aan de overgang naar 1 op 1 met apparaten en 16 maanden geleden waren we 15 jaar bezig met die verschuiving en zeiden: er zijn nog 10 jaar te gaan, oké, en dan zijn we er. En dan, nadenkend over wat er is gebeurd en hoeveel districten er het afgelopen jaar zijn uit die noodzaak, toch?

24:45

Eh, ik zou graag, ik zou graag van je willen horen hoe dat eruit ziet op school. Wat ga je doen met die apparaten in de klas?

24:54

Hoe verandert dat? Stacy, je kunt doorgaan en eerst gaan.

24:58

SR:

Dus, met ons, um, we gaan nog steeds, de reden dat we vorig jaar naar het totale model gingen, is omdat wat we 70% van onze studenten vasthielden terug in de klas was. Maar we hebben quarantaines.

25:09

Dus we wisten dat ze in en uit zouden stuiteren en we willen ervoor zorgen dat ze altijd een apparaat in huis hebben wanneer ze moeten gaan. We hebben ervoor gekozen om die apparaten deze zomer niet op te halen. We laten ze daar achter. Volgend jaar. We gaan ze toestaan om die en alle lessen te gebruiken, en ik zal je zeggen, veel schooldistricten zijn er doorheen gegaan en hebben vandaag een soort programma gekocht. Zoals de online inhoud.

25:30

Wij niet. Onze leraren waren zeer doelgericht in. Het soort instructie dat we waren zeer onderzoekend en onze wiskunde instructie zeer gedetailleerd en rijdend in onze leesinstructie. En dus legden we het voor aan onze leraren van, Hé, we kunnen ofwel via het XYZ-programma hier, en het de lessen laten afleveren, en dan moet je die lessen ondersteunen op de manier waarop ze worden gegeven. Of als je er moeite voor wilt doen, kun je al onze inhoud maken, op de Opelika-manier, en dat is waar ze voor hebben gekozen. Dus we hebben letterlijk een opslagplaats van lessen voor elk leerjaar, K-5, en dan hebben we een online platform voor 6-12, omdat de wet van Alabama vereist dat we virtuele opties aanbieden die sinds 2014 zijn verbeterd, voor onze kinderen.

2611

Dus al die lessen die we in K-5 hebben gemaakt, die zeer grote bouwstenen waren die we nodig hebben om kinderen, weet je, succesvol te laten zijn gedurende hun hele onderwijscarrière.

26:21

We gaan die lessen gebruiken voor Tier 2 en Tier 3 instructie. Dus als ik een leerling heb die het moeilijk heeft, die niet op het niveau zit, laten we zeggen dat het een vierdeklasser is, kan ik weer aan die geweldige lessen beginnen, ze toewijzen, en dan, als ze thuis zijn, wat doorwerken van die Tier 2-instructie met hun ouders. Begin ze weer op niveau te krijgen.

26:39

We gaan al die belanghebbenden erbij halen die nog steeds betrokken zijn en het gebruiken om het maximale uit ons vermogen te halen.

26:48

AB:

Het is dan terug naar de differentiatie, toch?

26:50

Zoals de apparaten echt heel erg zijn, hoe zit het met jullie, Steven, wat is de plaats van apparaten in back-to-school volgend jaar?

27:00

NL:

Ja, we zijn, weet je, ik ben zo jaloers op Stacy. Ik bedoel 2 tegen 1, dat heb ik nog nooit gehoord, dat is geweldig.

27:09

Ik denk dat we een beetje, weet je, we hadden veel geluk. Onze kiezers hebben een obligatie aangenomen en dat stelde ons in staat om te transformeren hoe technologie het leren beïnvloedt. En dat was in 2014. We waren dus 5 jaar 1 op 1, 6-12 mee naar huis.

27:22

En elementair, we waren 2 tegen 1, 3 tegen 1, afhankelijk van het niveau en die zaten in kaarten en dus moesten we die snel in de handen van onze kinderen krijgen en dan apparaten krijgen om het verschil te maken. En dus gingen we zoals, op jouw punt, Amy, we gingen van de ene op de andere dag naar 1 op 1 en het was gewoon, we hadden zoveel geluk. We hadden een aantal apparaten die we weer in dienst en waterval konden zetten. Zodat ze het meest geschikt zijn voor elk niveau en de taken. Maar we zitten een beetje in een 1 op 1 tot nu toe, wat?

27:54

Zoals wat is, want we gebruikten en er was geweldig federaal geld dat kwam om de pandemie te ondersteunen en schoolsystemen gebruiken dat.

28:04

Dat is geen permanent geld en dus hebben we nu deze realiteit opgezet dat onze studenten apparaten hebben.

28:10

Ze leren altijd en overal, eh, en om dat voort te zetten, moet er opnieuw geïnvesteerd worden. En dus moeten we uitzoeken hoe dat er in de toekomst uitziet? En het moet natuurlijk verbonden zijn met het curriculum en de beslissingen over instructie om dat te ondersteunen. Dus we hebben het geluk dat we, zoals veel schoolsystemen, in staat waren om dat werk te doen, en we denken hard na over hoe dat er in de toekomst uitziet? Weet je, zal onze volgende obligatie ons huidige investeringsniveau met technologie voortzetten? Is het, moet het 1 op 1 zijn?

28:49

Wat zijn de voor- en nadelen? Weet je, ga je een apparaat van 400 dollar naar huis sturen met een kleuterschool?

28:55

En dan weet uw gemeenschap dat onze kleine kinderen zeer dure apparatuur gaan vervoeren.

29:01

Er is dus veel om uit te pakken dat van invloed is op veiligheid, lesgeven en leren, natuurlijk, technologie, maar die, uh, waarvan ik denk dat ze het komende jaar interessant zullen zijn voor schoolsystemen in het hele land .

29:14

AB:

Ik denk, 1 op 1, tot nu, wat? Wat moet de titel zijn van ons volgende webinar-evenement?

29:20

Je noemde daar veiligheid, Steven, en veiligheid, beveiligingsfiltering, dat is echt de kern van zoveel van wat Lightspeed doet.

29:28

Ik wil daar wat dieper op ingaan, Stacy, jij, en ik praatten iets meer dan een jaar geleden.

29:35

En een van de dingen die je zei was, godzijdank, we hebben Lightspeed, onze cloudgebaseerde filtering en monitoring, omdat deze kinderen een beetje in een crisis verkeren.

31:45

En we moeten ze helpen. Praat, praat daar een beetje meer over, en hoe dat zich sinds vorig jaar heeft ontwikkeld.

29:54

SR:

Je weet wel,

29:54

Ik zei het toen en ik zeg het nu. Als we dat niet hadden, zou ik Relay [Lightspeed Filter] hebben, dan zou ik geen virtueel leren doen, omdat je moet beschermen wat je naar deze huishoudens hebt gestuurd. Ik bedoel, dat is gewoon een persoonlijke overtuiging van mij. Dat als ik het apparaat ga leveren, als ik geef waar ze op internet komen, ik ervoor moet zorgen dat ze veilig blijven. Omdat het enge stukjes op internet zijn waar we onze kinderen dagelijks voor moeten waarschuwen. Dus ik kan het me niet eens herinneren, het is een paar jaar geleden dat we van Rocket naar Relay zijn overgestapt, maar wie dat gesprek ook begon, ik had de vooruitziende blik om het te doen, bedankt dat je in mijn leven was waardoor ik het deed omdat ik veel van mijn leeftijdsgenoten heb zien worstelen, omdat ik niet was overgestapt op die cloudgebaseerde filtering. En dus maakt het nu niet uit welk apparaat ik ze geef, zolang ze maar zijn ingelogd op hun account, dat filter daar aanhangt en ik weet dat mijn kinderen veilig blijven. En weet je, door de pandemie en we spraken hierover ongeveer een maand geleden met Rob in een webinar …

30:44

Wij zagen niet alleen onze kinderen, maar we zagen ook onze ouders, weet je. De ouders gebruiken deze apparaten ook als ze thuis zijn en we keken naar ouders en we zouden zeggen dat ze op zoek waren naar een baan of dat ze problemen hadden en vanwege wat we uit die filters konden lezen, kunnen we helpen dat hele gezin hebben we sociaal-emotioneel leren hierin ondersteund.

30:03

We hebben voedselbehoeften ondersteund, werkbehoeften, noem maar op, we hebben het daar zien gebeuren en dingen die we vóór de pandemie niet hadden gezien.

31:13

En dus, ik bedoel, ik kan niet genoeg zeggen hoe dankbaar ik ben voor dit stukje technologie op zijn plaats, en wat het ons in staat stelt te doen, om het te maken waar ik 's nachts kan slapen, wetende dat dit daarbuiten is, en dat het een manier is waarop ik het gezin als geheel kan helpen en ondersteunen.

31:29

AB:

En als ik aan jou denk, als twee tegen één, dat idee van leerlingen die thuis inloggen op de ene Chromebook en op school een andere, en wat het ook is daartussenin, krijg je nog steeds dit holistische beeld, omdat het gebaseerd is op de leerling, de wolk, dat alles.

31:45

SR:

En het maakt het zo gemakkelijk om te navigeren.

AB:

Ja.

31:49

Hoe gaat het met jullie, Steven? Hoe is, hoe is dat belangrijk geweest?

32:52

NL:

Ja, weet je, het is interessant, ik sprak eerder. Ik kijk gewoon naar de dia hier, weet je, met Lightspeed, natuurlijk, AWS en CoSN, en realiseer me dat ik eerder heb gesproken over hoe belangrijk die partnerrelaties voor ons waren. En.

32:06

Weet je, we moesten bijvoorbeeld tillen om een CTE-programma op afstand te verplaatsen, en weet je, we werkten met AWS, en we implementeerden dat in dagen, opnieuw, in plaats van maanden, toch. Omdat de realiteit werd gereset.

32:20

Maar, weet je, en dus waarderen we het enorm dat CoSN

32:23

heeft ons een heleboel middelen en kennis opgeleverd, zodat we, we waren er niet alleen doorheen, en we in staat zijn om gebruik te maken van onze gemeenschap. Dus het gaat echt over die gemeenschap en onze partners, en voor Lightspeed, weet je, een deel van het werk dat we deden, zoals Stacy zei, we, we steunden gezinnen. En dat moesten we beseffen. En die gezinnen, nogmaals, om les te geven, ouders, proberen hun studenten te ondersteunen die te horen krijgen dat je binnen moet blijven. Je leerproces is op een scherm, misschien ben je alleen maar entertainment, nu op het scherm.

32:57

En we behandelden dingen als, je weet wel, technologieverslaving met ouders, en zeiden: ik krijg mijn leerling er niet uit.

33:03

En weet je, het vermogen hebben om, en echt denken dankzij Lightspeed hiervoor, het vermogen hebben om aan ouders te geven, dat vermogen om te zeggen, oké, de apparaten in huis …

33:15

Maar na acht uur 's avonds is het, nee, dat is het niet, we gaan het niet gebruiken.

33:20

Omdat we je nodig hebben om te gaan spelen, en we hebben je nodig om te rusten, denk ik dat het een grote hulp was voor de sociaal-emotionele en veiligheid van onze studenten. Want weet je, je wilt niet, zeker niet een jong persoon, al hun tijd op dat scherm doorbrengen. Je wilde ze doen om te kunnen leren hoe je het op de juiste manier kunt gebruiken. En zo waardeer het enorm dat The Parent Reports dat ook tijdens de pandemie heeft uitgerold. Dat gaf een zichtbaarheid voor ouders zoals ze nog nooit eerder hebben gehad om te kunnen zien wat hun leerlingen doen en hen te ondersteunen. En ik moet je zeggen, toen we het uitrolden, waren er wat zorgen over, weet je, we moesten gesprekken voeren met juridisch adviseurs, en met lesgeven en leren. En met ons team in de buurt, wordt dit een probleem voor ouders en voor studenten, en is het, zijn er uitdagingen en het uitrollen ervan?

34:14

En wij, we gingen, gingen door en rolden dat uit, omdat het informatie is die ouders zouden moeten hebben.

34:21

En de reacties waren overweldigend positief.

34:24

Ik zou 100% positief zeggen als ouders zeggen: "Bedankt dat je ons de tool hebt gegeven om onze kinderen te helpen."

34:32

Dus dat is echt opwindend, dat in het midden van deze crisis waarin we ons allemaal bevonden, innovatie plaatsvond, en het gebeurde omdat het moest, we moesten alles wat we deden heroverwegen.

34:45

Dus, bedankt, en je weet het

34:46

En het is echt dat partnerschap dat we hebben met, met onze leverancierspartners, dat het mogelijk maakt.

34:53

AB:

Je opmerkingen daar over, weet je, zijn er uitdagingen. Zijn er dingen waar we aan moeten denken? Zal het andere vragen oproepen?

34:59

Dat alles zet me aan het denken, zelfs aan onze uitrol bij Lightspeed van de Alerts Safety monitoring en Human Review die daarbij horen. Zoals, is het moeilijk? Ja, is het enge informatie, ja. Moeten we het bij de juiste mensen krijgen? Zoals ja, absoluut. Alsof moeilijke dingen de moeite waard zijn om te doen.

35:21

Rob, eerst Rob en dan wil ik er even met Stacy over praten.

35:24

Vertel me eens hoe je daar met districten aan werkt en hoe godverdomme de geestelijke gezondheidscrisis die hier eerder was, maar de pandemie die voor veel studenten is verergerd, dat zo belangrijk heeft gemaakt.

35:39

RC:

Ja, ik bedoel, weet je, we verloren die band met kinderen, toch?

35:44

Ze gingen niet meer naar het klaslokaal en dat, je weet wel, gewoon van aangezicht tot aangezicht gezien door de leraren.

35:52

De leraren, weet je, waren gescheiden door het scherm, door de technologie en je krijgt gewoon niet hetzelfde beeld. En weet je, we hebben een aantal dingen heel snel omgedraaid en uitgerold om op te reageren, voor de gemeenschap. En Alert is een van die, we, weet je, we hebben een tool genomen die we hadden en die enorm uitgebreid. En, en, scholen helpen om in die behoefte te voorzien.

36:17

En, weet je, wat, we zijn, wat we zien is, als we dit al heel lang weten, wanneer studenten met elkaar omgaan, zijn ze op hun schoolapparaat, ze zijn op het persoonlijke apparaat, het is, het is een naadloze overgang voor hen.

36:32

Zij, ze maken niet echt onderscheid tussen de twee en, en ik denk dat dat is, is goed vanuit dit oogpunt, omdat het ons de mogelijkheid geeft om een tool te hebben die het kan controleren en een tool die ons kan bereiken, om de mensen en zoek hulp.

36:47

En, weet je, het is voor mij, een van de meest opwindende dingen in mijn werk, te weten dat we er zijn om studenten te helpen, te helpen en scholen te helpen ze veilig te houden.

36:56

Dus, weet je, we veranderden en gingen van een tool die, nee, echt gefocust was op, op een paar dingen, dat uitbreidde, de menselijke beoordelingscomponent toevoegde, want, weet je, scholen zijn overweldigd, Rechtsaf? En dat, dat was een van de grote reacties. “Dit is geweldig, maar we hebben zoveel dingen aan de hand. We hebben niet eens mensen om het in de gaten te houden.” Dus we moesten, we moesten verschuiven en uitzoeken, oké, hoe kunnen we dat doen? Hoe kunnen we dat binnenhalen? En, weet je, Steven en Stacy, ik heb hier aantekeningen gemaakt. Maar ze blijven alles zeggen wat ik wil zeggen, wat geweldig is.

37:29

Maar, weet je, we moesten ook reageren, en we moesten onze norm opnieuw instellen. En, weet je, wat is, wat we denken? Hoe lang duurt het om een product uit te rollen dat bereid is de uitrol uit dienst te nemen?

37:42

Weet je, wij, we hebben ook op die dingen moeten schuiven, en het is een partnerschap.

37:46

en, en, ik, weet je, ik heb veel gesprekken gehad, je weet wel, Stacy en Steve gedurende dit alles. en vele andere klanten. En, en het is, het is daardoor. En horen wat we nodig hebben en hoe kunnen we ons aanpassen?

37:57

Het is echt de sleutel geweest.

37:58

Maar ja, van de kant van Alert, het verlies van dagelijkse interactie, hoe vullen we die behoefte in?

38:06

En dat is echt een belangrijk hulpmiddel geweest en ik ben best trots dat we dat hebben kunnen doen in de loop van dit jaar.

38:14

AB:

En, weet je, jij, je verliest zoveel context door te verschuiven van langs iemand lopen in de gang, chatten in de klas naar Zoom, of, of Teams, of video.

38:26

Maar je hebt ook veel studenten die video uitschakelen, ofwel omdat hun internetverbinding niet goed genoeg is, ofwel vanwege waar ze ook zijn in het huishouden, te veel mensen, al deze verschillende dingen.

38:37

Dus dan heb je helemaal geen beeld, en je hebt deze manieren nodig om erachter te komen hoe het met deze jongen gaat zoals Stacy het had.

38:45

Dus praat daar een beetje over, Stacy. Ik weet dat jullie zoveel doen rond sociaal-emotionele gezondheid.

38:52

SR:

Ja, en het verbaasde me echt. En ik zal zeggen, ik ben nu acht jaar technisch directeur voor Opelika, en dit was het eerste jaar dat ik ooit weer had. Trigger alert op een student, zo jong als ik, kijk naar zelfbeschadiging.

39:06

En toen mijn eerste waarschuwing binnenkwam bij een tweedeklasser die letterlijk een Google-document aan het typen was, maar hij wilde sterven.

39:12

Ik had zoiets van, alsof mijn hart zonk, ik heb zelf kinderen, en het brak me zowat. Het is een zeer trieste statistiek. Maar ze hebben gezegd dat de meldingen van kindermishandeling dit jaar daadwerkelijk zijn gedaald. En de reden dat ze ten onder gingen, is dat de kinderen geen school waren voor de leraren om te zien dat het gebeurde.

39:27

En dus moesten we er op deze verborgen manieren op letten, en kinderen zullen, ze zullen vrijgeven en technologie. Ze zullen vrijgeven door de Google-zoekopdrachten die ze doen. Ze zullen loskomen door de chats in de videogames die ze spelen. De release in een Google-document, omdat ik denk dat niemand kijkt, ik kan je niet vertellen hoe vaak ik een middelbare scholier bel, en in hun ogen zo groot worden als ze zich realiseren dat ik net een e heb gezien -mail die ze naar hun vriend hebben gestuurd.

39:48

En ze gaan, oh, man, het is alsof ja, we probeerden je veilig te houden door een klasleraar te zijn voordat ik technologiedirecteur werd.

39:57

Helaas had ik geen student die zelfmoord pleegde en een van de geloften die ik deed toen ik in deze rol stapte, was ervoor te zorgen dat ik mijn kinderen kan beschermen en voor hen kan zorgen binnen en buiten hun leven. Ik bedoel, ik vertel de kinderen toen ik les gaf in de klas, ik zal voor je zorgen als je hier bij mij bent, en ik zal alles leren wat je doet in de weekenden en we zullen gesprekken hebben of je wilt ik wel of niet, raad eens, het is hier Mama Royster. Weet je, ik neem deze rol aan, ik ben niet de normale techneut die je op straat tegenkomt. Ik vat alles heel persoonlijk op, en daarom word ik ijverig gemaakt, zoals, ik slaap niet, ik kijk constant naar mijn e-mail en blijf verbonden, alleen omdat ik denk dat ik ervoor moet zorgen dat ik de 4700 kinderen houd en ik ben verantwoordelijk voor veilig. En mijn leraren, veel districten draaien niet op, alarmeren en dingen op voor hun lerarenaccounts, maar ik wel omdat ze steun en hulp nodig hebben net zo goed als de anderen en we hebben wat gesprekken gehad met sommigen en hadden, weet je, ze moeten instorten en zo nu en dan huilen en zien dat ze het in een e-mail doen en dat ik gewoon een goed vriendelijk gesprek met ze heb, helpt hen.

40:54

En ze zeggen: bedankt! Ik had dat nodig. Dat had ik gewoon nodig. En ik heb zoiets van, dat doen we allemaal. Het is een zwaar jaar geweest. We hebben het allemaal meegemaakt.

41:01

En dus, als jullie allemaal het menselijke element introduceren, en ik zeg: 'Ik kan me eigenlijk geen zorgen maken over het controleren van mijn e-mail.

41:06

Maar als het iets ergs is, zal iemand me bellen' zoiets was, was geweldig.

41:11

Dus, om die input te zien, om die stap voor jou te zien, heeft ons echt geholpen. Omdat het in mijn rol mijn plicht is, en ik zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ik kijk wat deze kinderen doen en dat ze daar veilig blijven, en dat ze zich niet verstoppen

41:26

Kleine problemen die we op een bepaald moment onder de aandacht van de autoriteiten of de HR moeten brengen.

41:31

We hebben, weet je, waar we ons bevinden in Alabama, op een grote interstate. En kinderontvoeringen en sekshandel is iets waar we mee te maken hebben. We hebben een waarschuwing gekregen, waardoor een van de lopende zaken is gestopt. Het is geweldig om te zitten en na te denken over wat we dagelijks moeten zien. En er zijn veel, en Steven zal dit bevestigen, de dingen waar we niet over praten, houden we intern en delen die niet. Dat het lelijke dat daar is, dat we moeten bestrijden.

41:59

Maar omdat we bedrijven hebben die dingen op de markt brengen om met deze technologie te werken, om ons te helpen dit te zien, dit verborgen aspect ervan, is dat een noodzakelijk onderdeel ervan.

42:13

AB:

Wauw! er zaten veel krachtige dingen in, Stacy

42:17

Ik denk dat, ik bedoel, ik weet dat dat zo is, veel scholen en technologieteams, counselors, leraren, iedereen zet alles in het werk om de afgelopen 15 maanden te laten werken, en dan de dingen te nemen die we ervan hebben geleerd.

42:34

Er is een dorp voor nodig, toch? Het zijn de ouders, de leraren, de studenten, de technologie, de administratie en de software, en de partners, en de leveranciers en al die andere mensen.

42:45

Dus het was, denk ik, heel krachtig voor ons bij Lightspeed om met scholen samen te werken om dit te doen, omdat we, we zijn al heel lang in EdTech.

42:55

Velen van ons hier op dit scherm, en meer dan ooit, zie je echt de impact en de resultaten, en hoe het levens van kinderen redt, zoals je zei, en hoe het kinderen helpt te leren en leraren helpen lesgeven, alles doen soorten verbazingwekkende dingen.

43:14

Ik wil ervoor zorgen dat we tijd hebben voor wat laatste afhaalmaaltijden van iedereen, dus daar gaan we nu op in.

43:22

Dan is het belangrijkste dat je hebt geleerd gedurende een gekke 15 maanden, en hoe dat volgend jaar beïnvloedt.

43:32

Nou, we beginnen met Annie. We hebben al een tijdje niets van je gehoord.

43:35

AC:

Ik ga die reis maken, waar ik gewoon antwoord hoe ik wil antwoorden, afhankelijk van, wat de vraag ook is.

43:42

Daar zat ik dus net aan te denken. Terug naar waar we het over hadden, zoals 1 op 1, dan. Wat gebeurt er verder, toch?

43:50

En, en er is een gevoel van optimisme dat ik om me heen heb... We weten niet eens in hoeverre we sommige van deze dingen echt kunnen verbeteren, omdat ze pas echt die technologiecultuur beginnen te krijgen. Het is in 1 op 1 meer van de leraren omgeschoold. Daar hebben we een lange weg te gaan. We krijgen nu de ouders meer betrokken. En dus is de gedachte als, waarom weten we nu niet, en de kansen die ons in de toekomst gaan bieden die we gewoon niet zien? Omdat je het niet hebt gezien, is het niet, en de manier waarop dingen werden gedaan, En dus, voor mij, zal het heel interessant zijn om het volgende jaar te focussen op, soort organische dingen die beginnen te gebeuren, en de nieuwe ideeën, terug naar wat Stacy en Stephen zeiden, groter denken, toch?

44:36

En ja, weet je, we moeten om de hoek kijken, ja, we moeten nadenken over implementatiedetails, maar begin daar niet, toch? Zoals, laten we daar beginnen, en laten we echt proberen na te denken en te luisteren

44:48

en stel je voor wat we nog meer kunnen doen. Ik bedoel, ik denk erover na, natuurlijk, ik ga het hebben over data, maar zoals je er nu over denkt. Weet je, hoe kunnen jullie leraren nooit datawetenschappers worden? Dat verwachten we niet om een master data science te schrijven. Wat kunnen we ze geven dat hen helpt om in realtime beslissingen te nemen? Hoe ziet dat eruit? Hoe zou content er zo uit kunnen zien, toch? Of wat zou, met de activiteit die een leerling doet, wat zegt dat goed, of kunnen ze bedenken en opnemen?

45:17

Dus voor mij, ik ben erg enthousiast over de komende 12 maanden om te zien wat er organisch gebeurt, en om ervoor te zorgen dat we er aandacht aan besteden.

45:28

AB:

Weet je, ik denk dat je de vraag ook hebt beantwoord, dus goed gedaan. En jij, Stacy.

45:36

SR:

Oh.

45:38

Ik zal je vertellen vol mogelijkheden.

45:40

Zoals ik liefheb, ook al was het een moeilijk jaar aan het einde van het jaar voordat we de leraren lieten praten en spraken over de prestaties van wat ze niet echt oppompten omdat ze het ondenkbare voor elkaar kregen, weet je, niemand zou hebben doorgrond wat we hebben meegemaakt en hoe we studenten konden opleiden

45:58

Virtueel, persoonlijk, beide. We hadden een dag. Het was een van mijn robotica-klaslokalen. Ze gingen naar de machinekamer van de of

46:04

De staatshoofdinspecteur van Onderwijs was daadwerkelijk ter plaatse gekomen en we hadden twee kinderen in quarantaine op het interactieve paneel terwijl ze met de kinderen praatten en keken naar het tempo dat ze probeerden samen te stellen, en het is alsof... we hebben het gezicht veranderd van hoe we bedienen.

46:19

Is het goed nu dat?

46:21

Um, we kunnen die lessen daar geven, als ze niet persoonlijk zijn, als de ouders moeten afstuderen en een andere staat voor een ander kind, en dat kinderen een week school moeten missen, zal er geen kloof, ze zullen niet achterblijven. We hebben onszelf geconditioneerd om flexibel te zijn, en ter plekke, ik denk dat hoe we leren om dit jaar flexibel te zijn en ons aan te passen aan wat er op een bepaald moment wordt gegooid, de grootste troef is die vooruit is genomen, omdat we' We zullen sneller op de been zijn en ijveriger zijn met beslissingen.

46:50

We hebben echt geleerd hoe we een herstelplan moeten maken.

46:54

Alsof we aan het herstellen zijn, hebben we geleerd hoe we het kunnen oplossen, knowhow of het effectief is of niet en dat zal in de toekomst voor ons vruchten afwerpen, denk ik.

47:05

AB:

Het is een van de dingen waarvan ik weet dat Rob altijd zegt dat nu, en dit gebeurt voor zowel werknemers als studenten, nu je hebt bewezen dat remote kan werken,

47:18

Mensen zullen op die vakanties willen gaan, naar die diploma-uitreikingen buiten de staat, zoals je zei. Dus, vind je het leuk om het districtsbeleid te veranderen om dat mogelijk te maken en studenten in die gevallen op afstand te laten leren? 

SR:

Ja, we kijken naar verschillende dingen om aan elke behoefte te voldoen. Een beetje wat Steven eerder zei over hoe we weten dat virtueel voor sommigen is gelukt en dat is voor sommigen een betere vorm van onderwijs, omdat ze in die omgeving gedijen. Ik denk dat we allemaal die omgevingen hebben. We gedijen in, nu gaat dat iets veranderen.

47:48

AB:

En jij Steven? Jouw beste afhaalmaaltijd?

NL:

Weet je, ik denk dat het er twee zijn, en ze zullen klinken alsof ze met elkaar in strijd zijn en beide zullen klinken als wat ze strijden met de diep menselijke relatie die betrokken is bij onderwijs. Maar de eerste is, en ik heb het al een beetje eerder gehad, we hebben geleerd dat we systemen anders moeten benaderen, toch?

48:11

En we moeten nadenken over hoe we systemen opzetten, en soms hun bestuurssysteem, soms hun toepassingen en gebruik.

48:21

We moeten daarover nadenken op een manier die de leerlingen en het personeel de weg vrijmaakt om hen het belangrijke leerwerk te laten doen.

48:29

Dus die systeemcomponent, waarvan ik denk dat we ons hebben laten overleven omdat we gewoon moesten, omdat het universum zo drastisch veranderde.

48:39

De tweede echter, het klinkt alsof het een stelling is, we kunnen dat idee van, nou ja, hoe kunnen we dit doen, niet verliezen? Zoals, kijken naar het onmogelijke en gaan, oké, hoe gaan we het nu voor elkaar krijgen? Week, ik denk dat we, dat kunnen we niet verliezen omdat we ons, denk ik, van onszelf hebben bevrijd en de beperkingen van ons denken zijn. Dus ik denk dat we daarop moeten leunen terwijl we werken aan hoe we het systeem beter kunnen maken, gebaseerd op wat we hebben geleerd. En we moeten dat doen in de context van een diep persoonlijk relationeel veld waarin we ons bevinden. Onderwijs. Ik zei tegen ons team dat we geen schoenen maken. Wij maken geen koffiekopjes. We hebben te maken met mensen en we moeten ons werk in die context plaatsen.

49:29

AB:

Ja. Weet je, echt, echt krachtige dingen daar, en een van de dingen waar het me aan deed denken, is zoiets eenvoudigs als de ouders jarenlang rapporteren bij Lightspeed. We hebben erover gepraat.

49:40

En zelfs met scholen praten. En het was alsof, ah, dan zullen er zoveel vragen zijn over waarom ze op deze site staan? Waar staan ze niet op deze site? Wat betekent dit echt? Wat zijn ze aan het doen? Het klinkt moeilijk.

49:51

Lijkt me niet de moeite waard, laten we dat maar niet doen.

49:54

Dan dwingt dit je om, en zoals je eerder zei, 100% positief, toch?

50:00

Je hebt deze extra communicatie, extra zichtbaarheid.

50:04

Ouders zijn beter in staat om hun leerlingen te ondersteunen en deel uit te maken van dat partnerschap met de scholen.

50:09

Dus, niet uit het oog verliezende, de moeilijke dingen die het uiteindelijk waard zijn.

50:16

Geweldig spul, oké, en jij, Rob?

50:19

RC:

Ja, ik bedoel, het is hier keer op keer herhaald, maar ik denk, weet je, ik aarzel om te zeggen hoe lang ik al met onderwijstechnologie bezig ben, maar, maar een lange tijd.

50:28

En weet je wat, weet je, het is zeker een moeilijk jaar geweest en al het andere.

50:36

Maar als je ziet wat er is gebeurd in de industrie, is er gebeurd op scholen, en, weet je, mijn collega's, zoals Stacy en Steven, en wat ze hebben gedaan, en, weet je, je hoort het hierover, dit webinar vandaag, je weet wel, het resetten en resetten van de norm en kunnen nemen... weet je, ik kijk naar dingen die, weet je, Amy, je zei het, we kennen de tijdlijn, waarvan we dachten dat scholen zouden worden 1 op 1 en nu, hoe snel kan dat gaan.

51:01

En ik denk dat de manier waarop scholen denken over technologie, denken over het implementeren van technologie, veranderd is, en ik denk dat dat hier blijft.

51:11

En dat is, dat is wat ik zie als het meest positieve hieraan, is dat, weet je, het niet jaren duurt om een nieuw systeem uit te rollen. Je kunt het in dagen doen. Misschien wil je dat niet, en dat is niet altijd ideaal, maar als het moet, kan het.

51:26

Ik bedoel, breng over vijf dagen een studentenhelpdesk naar mij toe

51:29

Ik weet dat dat een jaarproject zou zijn geweest toen ik met mijn school was, weet je, we zouden zijn begonnen, het, gepiloteerd, je weet wel, het plannen en al het andere.

51:37

Dus voor mij is het opwindend om te zien, opwindend om te weten dat dit hier is, en dat we ons kunnen aanpassen. En.

51:46

en ik geloof dat die reset echt een soort van greep heeft gekregen in de technologie. En in het onderwijs in het algemeen.

51:53

AB:

Een deel van de, de snelheid om 1 op 1 te krijgen, kwam ook van het herkennen van, misschien heb je geen 40.000 van exact dezelfde Chromebook nodig. Steven had het over het vinden van andere apparaten.

52:07

Ik weet het, Rob, je hebt met veel scholen gesproken dat het is alsof we nu geen apparaten kunnen kopen Er was al een tijdje een tekort, wat heb je dat kan werken, dan is het hierover geworden, toch ?

52:22

RC:

Ja, ik heb gesproken met scholen die, je weet wel, Windows-laptops die met pensioen waren en eigenlijk op de overtollige stapel lagen, maar die nog niet waren weggegooid, toch, en, weet je, ze trekken die eruit en hergebruiken en er veel gebruik van maken.

52:35

En dus, ja, het is, het heeft alles gedaan wat je kunt op zeer creatieve manieren.

52:42

AB:

Ja.

52:42

En dan realiseer je je dat, weet je, als je doet wat Stacy en Steven zijn en deze systemen implementeert, het niet zozeer om het stukje technologie gaat, toch? Het gaat om het maken van de verbinding en het hebben van de tools om het curriculum te geven.

52:56

We hadden een vraag die net binnenkwam, denk ik, waarschijnlijk Stacy en Steven, maar, maar misschien Annie Rob, jij kunt dit ook aanpakken.

53:05

Hoe zijn scholen en leraren van plan de onderwijskloof te dichten die tijdens de pandemie is ontstaan?

53:13

Jullie hebben het er allebei een beetje over gehad. Stacy, ga daar wat meer op in over hoe je een deel van dat leerverlies aanpakt.

53:20

SR:

Dus, vanwege het geweldige ESSER-geld dat velen van ons hebben gekregen, hebben we besloten om het te gebruiken om eerlijk te zijn meer lichamen op de grond.

53:30

We zijn, we kopen lerareneenheden, meer lerareneenheden, meer leraren die we aanvullen, aan al onze basisscholen, drie, aan enkele van onze zwaardere titelscholen die meer van dat nodig hebben, hulp daarbinnen. We gebruiken al die educatieve informatie die we vorig jaar hebben ontwikkeld om Tier 2 en Tier 3 te doen. En echt, weet je, het klaslokaal zal niet zijn waar het kind gaat studeren op die ene plek om het van die plek te krijgen één leraar. Het zullen zoveel instanties zijn die verbonden zijn met elke individuele student om de sociaal-emotionele ondersteuning te geven, de educatieve ondersteuning. Wat er ook nodig is, het zal dit kind raken, en we gaan ze roteren, het zal adaptief zijn en gedifferentieerd naar de behoeften van die kinderen. We hebben ze nu in zomerscholen, vooral om te zien waar er verliezen zijn, en dan zijn we aan het uitzoeken hoe we die er individueel weer in kunnen krijgen. Dus het zal veel meer mensen en veel meer tijd kosten, maar we doen dat liever en hebben de kinderen voor ons dan om terug te gaan naar waar we vorig jaar waren.

54:28

AB:

Heb je daar nog iets aan toe te voegen, Steven?

NL:

Zeer vergelijkbaar, denk ik, weet je, we denken hierover is, zoals Stacy zei, een teambenadering, dit gaat over het bouwen van een ecosysteem om studenten te ondersteunen bij het realiseren van wat ze hebben meegemaakt, dus er zijn verschillende specialiteiten nodig om te worden in staat om dat te doen.

54:44

Het is niet eerlijk tegenover de leraar om te zeggen: "Hé, de kinderen zijn terug, doe de deur dicht, maak het 2019", toch?

54:52

We kunnen dat niet doen, dus we erkennen dat we op vrijwel dezelfde manier een teambenadering moeten hebben van dit en dat team, met verschillende specialiteiten, om sociaal emotioneel aan te pakken om te identificeren wat een student nodig heeft en die interventies te ontwerpen om geef ze de steun die ze nodig hebben. We hebben dus het geluk dat we dit jaar de middelen hebben om het vanaf de zomer te doen.

55:16

Maar het gaat er anders uitzien. En ik denk dat we voor ons moeten onthouden dat ons personeel, inclusief onze leraren, de afgelopen 15 maanden soms in een onhoudbaar tempo hebben gewerkt en dat we daarom voor ze moeten zorgen, zodat ze studenten verzorgen.

55:34

AB:

Terwijl we het einde van onze tijd hier bereiken, wil ik ons panel heel erg bedanken.

55:39

Stacy en Steven, echt inspirerende verhalen en informatie die je hebt gedeeld.

55:45

En ik weet dat duizenden klanten over de hele wereld dezelfde geweldige dingen hebben gedaan in de afgelopen 15 maanden en uitkijken naar de toekomst.

55:55

En het thema hiervan, als ik het zou samenvatten, is dat er een aantal echt coole dingen zijn gebeurd waar we van kunnen leren om nog slimmere, betere dingen te doen terwijl we verder gaan.

56:06

En het is echt geweldig om een partner voor u en een ouder in uw districten te zijn en dit allemaal te zien gebeuren.

56:13

Bedankt, iedereen die zich bij ons heeft aangesloten om van dit panel te horen. Er is een zeer korte enquête aan het einde als u die zou willen invullen.

56:20

We waarderen het enorm, en iedereen, maak er een geweldige dag van, heel erg bedankt dat je bij ons bent gekomen!

Iedereen:

Oké, bedankt, Amy.

screenshots op desktop en mobiele apparaten voor software voor afstandsonderwijs

Hier is een demo, over ons

Doe je nog steeds je onderzoek?
Laat ons helpen! Plan een gratis demo met een van onze productexperts om al uw vragen snel beantwoord te krijgen.

man zit aan bureau op laptop en kijkt naar Lightspeed Filter-dashboard

Welkom terug!

Op zoek naar prijsinformatie voor onze oplossingen?
Laat ons weten wat de vereisten van uw district zijn en we maken graag een offerte op maat.

Herontdek het geïnspireerde en interactieve klaslokaal voor leren op afstand, hybride en persoonlijk. Lightspeed Classroom Management™ geeft docenten realtime zichtbaarheid en controle over de digitale werkruimten en online activiteiten van hun leerlingen.

  • Zorg ervoor dat alle studenten alleen het juiste online curriculum gebruiken, precies wanneer ze het zouden moeten gebruiken.
  • Duw doorgelichte curriculumlinks tegelijkertijd naar alle studenten.
  • Blokkeer ongepaste of afleidende websites en apps.

Zorg voor schaalbaar en efficiënt beheer van leerapparatuur. Het Lightspeed Mobile Device Management™-systeem zorgt voor veilig en beveiligd beheer van leermiddelen voor studenten met realtime zichtbaarheid en rapportage die essentieel zijn voor effectief afstandsonderwijs.

  • Een gecentraliseerde, cloudgebaseerde oplossing voor oneindig schaalbare apparaat-, applicatie- en beleidscontroles
  • Selfservice-app-bibliotheek, waar docenten en studenten
    kan toegang krijgen tot goedgekeurd curriculum en leerhulpmiddelen en deze installeren
  • Implementeer, wijzig en trek honderden beleidsregels en educatieve applicaties op afstand in, terwijl de typische downtime en kosten worden verminderd

Voorkom zelfmoorden, cyberpesten en schoolgeweld. Lightspeed Alert™ ondersteunt districtsbeheerders en geselecteerd personeel met geavanceerde AI om potentiële bedreigingen te detecteren en te melden voordat het te laat is.

  • Menselijke beoordeling
  • Realtime waarschuwingen die tekenen van een potentiële dreiging signaleren
  • Snel ingrijpen voordat zich een incident voordoet.
  • Activiteitenlogboeken bieden inzicht in online activiteiten voor en na een gemarkeerde gebeurtenis

Bescherm studenten tegen schadelijke online inhoud. Lightspeed Filter™ is de best-in-class oplossing die fungeert als een solide barrière tegen ongepaste of illegale online inhoud om de online veiligheid van studenten 24/7 te garanderen.

  • Aangedreven door de meest uitgebreide database in de branche, gebouwd door 20 jaar webindexering en machine learning.
  • Zorgen voor CIPA-compliance
  • Blokkeer miljoenen ongepaste, schadelijke en onbekende sites, afbeeldingen en video's, waaronder YouTube
  • Houd ouders op de hoogte met het Lightspeed Parent Portal™

Krijg volledig inzicht in het online leren van studenten. Lightspeed Analytics™ geeft districten robuuste gegevens over de effectiviteit van alle tools die ze implementeren, zodat ze een strategische benadering van hun technologiestack kunnen volgen en de rapportage kunnen stroomlijnen.

  • Volg de adoptie en gebruikstrends van onderwijstechnologie, elimineer redundantie en verhoog de ROI
  • Monitor app- en contentconsumptie om vroege acceptatie en effectief gebruik te vergemakkelijken
  • Risico's beoordelen met inzicht in de privacy van studentengegevens en naleving van de beveiliging