0:03 (Marissa Naab van Lightspeed Systems)
Goedemiddag. Bedankt allemaal om vandaag bij ons te zijn. We hebben daar een geweldige discussie over en we zijn super enthousiast om op deze inhoud in te gaan. We zijn maar een paar minuten te vroeg, dus ik ben gaan geef mensen nog een paar minuten om door te gaan en zich bij ons aan te sluiten. Dus bedankt dat je bij ons bent gekomen, en we zullen binnenkort beginnen.
1:09
Het lijkt erop dat er nog een paar mensen bij ons zijn gekomen, dus laten we doorgaan en aan de slag gaan. Mijn naam is Mariska. Ik zit in het webinar-team hier bij Lightspeed Systems. Ik vind jullie allemaal heel erg dat je vandaag bij ons bent gekomen. Ik weet dat je schema's erg druk zijn, dus we stellen het op prijs dat je de tijd neemt om met ons mee te doen aan deze geweldige discussie over data analyse, en terug naar school gaan.
1:31
Een paar snelle huishoudelijke artikelen voordat we aan de slag gaan met de presentatie. We zullen de sessie van vandaag opnemen en we sturen je de opname zodra de sessie is afgelopen.Zo je kunt het delen met je collega's, het op een later moment bekijken, of er echt mee doen wat je wilt.Zo dat sturen we je toe.
1:48
We zullen ook een vraag-en-antwoordsessie houden aan het einde van de discussie van vandaag. Dus, als er op enig moment tijdens het webinar een vraag is over een van de inhoud die wordt besproken, voer dat dan in de chatbox in. En we zullen ervoor zorgen dat we het aan het einde van de sessie bereiken.
2:04
En last but not least sturen we aan het einde van het webinar een enquête. Als je dat wilt invullen, sturen we je een $10 Starbucks-cadeaubon.
2:14
Dus ja, dat zou moeten verschijnen.
2:15
Zodra u het webinar verlaat en terwijl u de enquête invult, sturen we u een cadeaubon, dus dat is geweldig. Zonder verder oponthoud wil ik onze twee panelleden vandaag voorstellen, Anthony vaderdrnos, de uitvoerend directeur van technologie bij Osseo Gebiedsscholen, en Rregionaal Sales M.anager hier bij L.ightspeed Ssystemen. Anthony, wil je ons wat meer over jezelf vertellen?
2:42
Ja.
2:46
Geef me even hier. Laat me mijn scherm omhoog.
2:53
Oké, iedereen zou mijn scherm moeten zien. Een goedemiddag allemaal. En bedankt MarissA. Ik ben Anthony Padrnos de uitvoerend directeur van technologie voor Osseo Gebiedsscholen. Ik ben bij de O . geweestseo organisatie nu bijna vier jaar. Voorafgaand aan zijn bij Osseo, Ik diende als directeur technologie bij Richfield Public Schools, zuidelijke buitenwijk van de gemeenschap van Minneapolis.
3:22
Terwijl ik daar ongeveer 3,5 jaar was, leidde ik technologie, herontwerp en planning om ons te concentreren op hoe we technologie gebruiken om onze leerresultaten als organisatie te bereiken, en leidde ik de ontwikkeling van leerplannen, de implementatie van professionele leergemeenschappen.
3:41
ik laatd het districtsgegevens- en beoordelingsteam daar, en ik deed een korte stint als principal van het alternatieve leercentrum. In mijn tijd daar, voordat ik bij de Richfield-scholen, werkte ik met het Hopkins Public School District, een westelijke buitenwijk van de Twin Cities, Minneapolis Sis niet Paul, Twinnen Cities gebied, Minnesota. Ik heb daar vele jaren gewerkt als wiskundeleraar op een middelbare school en vervolgens als digitale leercoach om met het personeel te werken aan het verbeteren van hun instructiepraktijk door het gebruik van technologie.
4:17
Ik ben verheugd om vandaag te presenteren op know how Osseo heeft onze reis rond data en analyse doorlopen om te kijken hoe we door de pandemie navigeren en de instructiepraktijk en resultaten stimuleren terwijl we verder gaan.
4:37
Zo een beetje achtergrond over de Osseo EENecht Sscholen: We bedienen ongeveer 20.300 studenten. Vanuit een Minnesota-perspectief zijn we het vijfde grootste schooldistrict in de staat Minnesota.
4:50
We bedienen acht gemeenschappen die deel uitmaken van de noordwestelijke buitenwijken van het gebied van Minneapolis en in Minnesota Ouw studentenpopulatie is zeer divers. 60% van onze studentengemeenschap wordt vertegenwoordigd door onze BIPOC gemeenschap. We hebben ongeveer een 10%-studentenpopulatie die Engels als tweede taal leert, en 14% van onze studenten ontvangen aanvullende diensten via onze speciale onderwijsprogramma's. We hebben 29 schoolsites bestaande uit 17 elementary scholen, vier middelbare scholen, drie middelbare scholen, één alternatief leercentrum, en tweeo kinderdagverblijven.
5:32
En de Centrum voor Basiseducatie voor Volwassenen en dit jaar te beginnen met de pandemie en opties te creëren voor onze gezinnen. We lanceerden ons eerste K tot en met 12 online programma, Permanent Online Program, waar we momenteel ongeveer 25% van onze studenten hebben die ervoor hebben gekozen om in de loop van het schooljaar voltijds leren op afstand te volgen, en dat zal worden voortgezet als een van onze permanente scholen als we verder gaan.
6:03
Zo, als we denken in ons zegel rond gegevensverzameling en -analyse, wil ik beginnen, ik heb veel ervaring en kansen gehad door samen te werken met teams en organisaties rond het leiden van gegevenswerk. Dat ik geenszins de data-experts ben. En voor velen van jullie die deelnemen aan deze oproep, weet ik dat je de hele tijd bezig bent met gegevens. En weet, net zoals ik dat doe, het pad rond data en het gebruik van data om resultaten te behalen, is een reis. En we zijn allemaal samen op deze reis. En die reis rond data evolueert in de loop van de tijd.
6:45
En elk systeem moet ergens beginnen.
6:48
En ze moeten werken aan het opbouwen van capaciteit en cultuur binnen hun organisatie rond wat het betekent om naar data te kijken en data te gebruiken als onderdeel van wat er in de klas gebeurt, helemaal tot aan de bestuurskamer.
7:03
Serieuze scholen zijn al lang op deze datareis. Het begon voordat ik zelfs maar deel uitmaakte van het schooldistrict.
7:13
Vier jaar geleden, de de organisatie van het schoolsysteem werkte echt, en keek naar resultaatgegevens, en wat dat betekende, en hoe we resultaatgegevens opsplitsen in verschillende demografische gegevens om te begrijpen wat er feitelijk gebeurt, vanuit een educatieve lens. PLC's, professionele leergemeenschappen of PLC's, zoals we ze noemen, professionele leerteams, zijn operationeel geweest in Osseo voor een lange tijd. Echt die cultuur creëren in de klasruimte van leraren, kijkend naar formatieve beoordeling, gegevens over summatieve beoordelingsgegevens en analyseren dat in tegenstelling tot wat hun instructiepraktijken zijn om te proberen en te verbeteren wat ze doen vanuit een praktijkstandpunt. En al onze schoolsites hebben eigenlijk wat we studententeams noemen. Verbeterteams van studenten. En deze teams kijken specifiek naar gedrag, aanwezigheid en academische gegevens voor de studenten op hun schoolsite, om te begrijpen waar er hiaten of behoeften zijn voor gerichte interventie in hun ruimte.
8:20
Maar echt, zoals de pandemie, weet je, ons allemaal treft.
8:24
We moesten echt soort van heroverweeg en ontwikkel onze benadering rond data, over wat data betekent, en hoe we die data verzamelen, en hoe we naar die data kijken, en hoe we volgende stappen nemen in wat er werkelijk evolueert binnen ons onderwijssysteem. Door de ervaring die we allemaal hebben meegemaakt.
8:45
En voor ons, als we kijken naar, je weet wel, data als een proces, valt het eigenlijk in drie soorten categorieën: identificeren, verzamelen en analyseren. En, echt, als we nadenken over het identificeren van gegevens, gaat het echt om wat het doel is, of wat de vraag is die we proberen te beantwoorden voor onze organisatie terwijl we ons werk vooruit helpen. En dat echt gebruiken om de feitelijke gegevens te bepalen die nodig zijn om die vraag te beantwoorden.
9:17
Van daaruit kunnen we gaan nadenken over onze inzameltools. Gebruiken we een enquête waarmee we kijken naar onze verschillende systemen en tools? Weet je, waar verzamelen of verzamelen we die gegevens op verschillende plaatsen voor onze organisatie, gedurende vele jaren en voor veel van uw organisaties verzamelt u veel gegevens en deze zijn verspreid over verschillende plaatsen een spreadsheet hier, een database daar, een systeem hier in een systeem daar en proberen te achterhalen waar al die gegevens zich bevinden, kan soms zijn een uitdaging.
9:48
Maar, weet je, dat is de volgende stap om uit te zoeken hoe je dat verzamelt? En hoe verzamel je dat en krijg je dat op een centrale plek, zodat je de volgende stap kunt zetten om het echt te analyseren?
9:57
En, weet je, echt, om naar die plek te gaan van betekenis te geven en actie te ontwikkelen uit die data.
10:07
En onderwijs, is een entiteit die zeer gegevensrijk is en vaak weinig informatie. En weet je, wat ik daarmee bedoel, is dat we overal datapunten hebben, data die worden verzameld en een veelvoud aan systemen.
10:23
En het kan soms een uitdaging zijn of veel tijd kosten om al die gegevens daadwerkelijk bij elkaar te krijgen.
10:29
Om het ten slotte in een, je weet wel, een staafdiagram of een lijndiagram of een spreidingsdiagram te krijgen om gewoon te zien wat er gebeurt. U weet, desalniettemin, om daar nu betekenis aan te geven en informatie uit te drijven, om volgende bruikbare stappen binnen uw organisatie te nemen.
10:49
En zo, toen we de pandemie binnengingen, weet je, we moesten nadenken over wat? is het we aan het doen zijn en wat moeten we verzamelen, en waarom moeten we dat verzamelen. En er zijn een soort van drie gebieden, of drie ruimtes waar we naar zijn gaan kijken om gerichte datapunten te verzamelen, en dit is echt een geïdentificeerd stuk, en het was studentenbetrokkenheid.
11:14
Leraar ondersteunt, en uiteindelijk, dit jaar, begonnen we weer terug te komen, kijkend naar het stuk over de resultaten van studenten, weet je, historisch gezien, als we denken aan onderwijsorganisaties, wZe zijn vaak hyper gefocust op gegevens over leerlingresultaten. Dat zijn vaak onze door de staat gestandaardiseerde beoordelingen die we'worden vaak als schoolsystemen verantwoordelijk gehouden voor deze gestandaardiseerde beoordelingen, en ze zijn een goede datametriek en een data punten.
11:45
Maar ze zijn echt hyper gefocust op die uitkomstgegevens.
11:49
In tegenstelling tot sommige van de praktijken en kansen die uiteindelijk tot dat resultaat leiden. Dus, weet je, dit is een gebied waar... Osseo heeft, weet je, gewerkt aan en geëvolueerd rond en toen we afgelopen voorjaar met de pandemie begonnen, wij onze gegevensverzameling echt hypergericht, minder rond studentresultaten en echt rond studentenbetrokkenheid. En niet noodzakelijkerwijs rond ons traditionele denken over studentenbetrokkenheid, van zijn ze bezig met het leren, maar beginnen ze net met onze studenten die verbonden zijn met school. Kunnen we ze zien? Weten we waar ze zijn? Omdat dat van vitaal belang was als wat we hebben soort van dit lentetijdsbestek bedacht als onze noodleerperiode. We werden in deze ruimte voor afstandsonderwijs geduwd, wat een nieuwe en chaotische omgeving was voor ons personeel, onze studenten, onze families en onze gemeenschappen in het algemeen.En, we wilden er echt voor zorgen dat studenten nog steeds verbonden waren met en betrokken waren bij ons schoolsysteem, zodat we nog steeds manieren konden vinden om een gemeenschap op te bouwen en middelen beschikbaar te stellen om onze jonge wetenschappers door deze uitdagende periode heen te ondersteunen.
13:06
Nu, dat bleef evolueren terwijl we door de lente, en begonnen met het verzamelen van enkele extra gegevenspunten door middel van enquêtes onder studenten en personeel, en gezinnen om de praktijken die plaatsvonden binnen deze leeromgevingen op afstand echt te begrijpen, samen met, weet je, ervoor te zorgen dat onze studenten betrokken waren. En, beginnend te werken aan het identificeren whier zouden we heen gaan, en wat er daarna zou gebeuren als we terugkwamen in de herfst van het schooljaar.
13:37
En, en uiteindelijk, gebruik te maken van de betrokkenheid van studenten, waar ze verbonden waren met school, verhuisden naar en veranderden in hoe onze studenten daadwerkelijk betrokken raakten in onze leerruimten.
13:50
En dat is een van de schoonheden en waarden van technologie die, denk ik, in deze periode is versterkt, dat er veel nieuwe datapunten zijn waarmee we ons kunnen bezighouden en waar we naar kunnen kijken. Die datapunten hebben altijd bestaan, maar we hebben niet per se naar binnen gekeken en ze eruit gehaald via onze verschillende systemen om te zien hoe studenten omgingen met en betrokken waren bij leermogelijkheden die werden ontwikkeld via digitale platforms thoed stelde ons in staat om die betrokkenheid te begrijpen vanuit een instructie landen, en beginnen te identificeren via de enquêtes en dat onderdeel, wat en waar de hiaten zijn, de ondersteuning die leraren nodig hadden om effectief te zijn. Zo zijn effectief en in hun instructie en de onderwijsruimte.
14:38
En hoe verzamelen we middelen om onze leraren te ondersteunen bij het versterken? wdie ze nodig hebben van een instructiepraktijk.
14:46
Die hebben er uiteindelijk toe geleid, aangezien we dit schooljaar zijn geëvolueerd, om vervolgens enkele gegevens over de resultaten van studenten terug te nemen en te kijken wat dat betekent. Als we leerlingen betrokken hebben bij het leren, voor leraren, de juiste ondersteuning hebben, moeten we beginnen met het zien van de, uiteindelijk de resultaten die we willen zien.En, we beginnen er enkele van te zien, die verbanden. We gebruiken en identificeren ook waar u weet dat de potentiële hiaten bestaan binnen onze studenten en onze gemeenschappen om te creëren, weet je, wat onze volgende iteratie van leren zal zijn als we plannen maken voor het volgende schooljaar.
15:27
Weet je, gelukkig voor ons, in Osseo, als we kijken naar enkele van de digitale hulpmiddelen en de digitale leerruimte, yu weet dat onze organisatie al lange tijd een pad van digitaal leren bewandelt. We gaan ongeveer acht jaar door dat we een of andere vorm van 1 . hebben gehad–naar–1-apparaatimplementatie binnen ons systeem, opnieuw in verschillende mate gebruikt door onze leraren, toen we in een traditioneel leerformaat zaten.
15:59
Dat schiep nieuwe kansen voor ons toen we afstandsonderwijs gingen gebruiken om een aantal van die ruimtes te heroverwegen. En echt opnieuw benadrukken met onze leraren, onze kernstrategieën, binnen ons digitale leerplan.
16:11
Dat is, weet je, minder gericht op technologie en meer gericht op de instructiepraktijk en de leeromgevingen die we voor studenten willen creëren rond wat we gebruiken als onze huurders van pad, tempo en plaats.
16:24
En je kent de pandemie en het afstandsonderwijs dat, weet je, echt een rol speelde, waardoor leraren in een ruimte kwamen waar ze echt moesten omarmen Omogelijkheden om te differentiëren, tdenken dat studenten binnen hun leerproces op verschillende plaatsen en ervaringen kunnen komen en gaan. Hoe je ze kunt ontmoeten, waar ze zijn, om ze een beetje op een pleidooi voor succes te zetten.
16:52
En dan echt het begrijpen van verschillende paden en modaliteiten om studenten te betrekken, aangezien we de leerervaring met onze studenten hebben doorgemaakt.
17:05
Weet je, als we nadenken over hoe we begonnen met het verzamelen van deze gegevens, om het te gebruiken om onze praktijk aan te sturen, u weet je, betrokkenheidsgegevens waren soort van de eerste plaats, zoals ik al zei, waar we ons op hebben gefocust, en er zijn echt drie gebieden waar we naar hebben gekeken voor deze studentenbetrokkenheid bij ons systeem. Weet je, we hadden de traditionele aanwezigheidsgegevens waar we naar keken, en we moesten echt, in de afgelopen lente tot het schooljaar, echt heroverwegen wat dat doet. Hoe verzamelen we aanwezigheidsgegevens?
17:36
Hoe ziet de opkomst eruit in de staat Minnesota?
17:40
Zoals we vorige zomer bezig waren, hoe, hoe ziet de herfst eruit om te leren?
17:47
Weet je, we werden door ons ministerie van Onderwijs geleid om drie verschillende plannen te maken, een afstandsonderwijsplan, waarbij studenten 100% op afstand waren, een hybride leerplan, waarbij we delen van studenten in, eenen dan, een volledig persoonlijk leermodel met, weet je, met veiligheidsprotocollen en hoe scholen binnen die ruimte zouden werken. En weet je, voor onze organisatie zijn we in het najaar begonnen met afstandsonderwijs voor twee weken. We kwamen terug in een hybride leermodus voor ongeveer een maand, en we schakelden over op afstandsonderwijs gedurende een groot deel van de winterperiode, aangezien de Covid zaaktarieven gingen omhoog. En we weten nu dat we al weken volledig persoonlijk aan het leren zijn met onze studenten.
18:36
Dus, weet je, we moesten tijdens de zomer echt snel veel tijd doorbrengen met veel belangrijke belanghebbenden om leertrajecten te creëren voor onze studenten en onze leraren die zou zorgen voor verschuivingen en modaliteit in die leerruimten.
18:55
Weet je, dus toen we in de lente aan de aanwezigheidsgegevens dachten, waren we, we waren nogal los over waar we voor telden, voor opkomst, en leerden afgelopen voorjaar door die ruimte dat we moesten soort van onze aanwezigheidsprotocollen aanscherpen en soort van ga naar een meer traditionele huurders formatteren, maar ook heroverwegen hoe ziet de traditionele aanwezigheidspraktijk eruit als een student in een digitale ruimte verschijnt?
19:22
Weet je, ze checken in bij een klas om 8:00 PM, is dat goed? Moeten ze binnen hetzelfde tijdsbestek verschijnen?
19:28
Zo we moesten worstelen met wat dat betekende en het er zo uit laten zien. Maar ook, kijkend naar de tools en de systemen. Zoals ik al zei, bieden onze softwaretools echt veel gegevens, en twee van de systemen die we veel hebben gebruikt en nog steeds veel gebruiken om deze betrokkenheidsgegevens te verzamelen, zijn Lightspeed-filter door L.snelheid. Dus echt, is de tool die ik noemde, we gebruiken voor onze filtering. Maar deze tool is zeer waardevol geweest, vanwege de dashboarding en de rapporten die dit voor ons oplevert. Dus, het vertelt ons, zijn onze studenten die verbinding maken met hun in het district uitgegeven apparaten, en wanneer ze zijn verbonden met hun door de wijk uitgegeven apparaten, wat doen ze ermee? Is het onderwijsgerelateerd? Is niet niet-educatief gerelateerd? Hoeveel tijd besteden ze eraan? Welke softwaretoepassingen doorlopen ze in hun leerruimte? Hoeveel tijd besteden ze aan deze verschillende toepassingen?
20:21
Het zijn dus allemaal nieuwe betrokkenheidsgegevens die we konden inbrengen om te zien hoe studenten daadwerkelijk omgingen met de leeractiviteiten in de leerruimten die in deze digitale ruimte werden gecreëerd. En dan onze lverdienen management systeem. Dus, weet je, wij ging in onze lverdienen mbeheersysteem, dat ook veel gegevens bevat. En, weet je, echt denken aan onze lverdienen mmanagementsysteem, aangezien dit nu is wat we traditioneel beschouwden als de fysieke school. Dit is de fysieke school in de digitale ruimte. Verschijnen studenten in die digitale ruimte? Zijn zij betrokken zijn bij de leeractiviteiten die in die ruimte worden geplaatst en rond navigeren om te krijgen wat ze moeten zijn succesvol.
21:14
Weet je, er waren ook andere gegevensstatistieken die we verzamelden om bij deze gegevenspunten te komen.
21:18
Dus, weet je, we hebben historisch gezien elk jaar een jaarlijkse enquête gehouden, en we hebben die jaarlijkse enquête gehouden en het een beetje ingekort om te kijken naar, weet je, hoe verzamelen we korte rantwoorden in een kortere enquête, van gezinnen, studenten en personeel, om de ervaring die ze doormaken te begrijpen en echt kansen voor ons te benutten om te verbeteren.Zo, we hebben een zogenaamde pols-enquête gemaakt die we elk trimester in onze organisatie hebben gegeven om dat te doen, je weet wel, snelle duik, rekening in om te zien wat er gaande is met gezinnen en studenten en personeel.
21:56
En dan in staat zijn om strategieën te ontwikkelen om ze allemaal te ondersteunen terwijl we door het schooljaar blijven gaan. Nou, weet je, die enquête, nogmaals, in onze verschillende perioden, in de tijd, om daadwerkelijk te meten of we verbeteren ten opzichte van wat komen gaat.
22:12
En toen, zoals ik al zei, weet je, de uitkomstgegevens kwamen dit jaar eindelijk terug, en kijkend naar, weet je, opnieuw, en hoe begint de betrokkenheid zich te vertalen in een deel van die uitkomst? Dus we hebben onze trimestercijferrapporten. We hebben een gestandaardiseerde interne gestandaardiseerde beoordelingstool die we gebruiken, Fast Bridge genaamd. Het is een voortgangsbewaking beoordelingstool die we aan alle studenten verstrekken, K t/m 8, dat ons doorlopende resultaatgegevens oplevert die we kunnen begrijpen en waar we ons bevinden, en hoe we ons werk vooruit helpen.Net zoals, we zijn momenteel bezig met het doen van onze gestandaardiseerde beoordeling door de staat, die afgelopen voorjaar werd geannuleerd. En Minnesota houdt het vooruit. Dit jaar, zoals al veel van uw staten.
22:56
En zo we zitten nu in dat venster om dat echt, nogmaals, te gebruiken als een kans om te begrijpen welke behoeften er zijn als we beginnen met het in kaart brengen en plannen van de loop van volgend schooljaar.
23:12
Terwijl onze nieuwe normale leeromgevingen zich blijven ontwikkelen als we denken aan, je weet wel, het analysegedeelte van onze gegevens. Het is één ding dat het verzamelt en verzamelt en het ziet. En je kent deze spreadsheet hier, zoals ik al zei, en deze database hier, we hebben echt gewerkt, zelfs vóór de pandemie om oplossingen te vinden om ons te helpen, technologische oplossingen om ons te helpen met onze data-analeysis. We hebben dus het geluk dat we een zeer bekwaam onderzoeks- en beoordelingsteam hebben dat veel van dit gegevensanalysewerk kan doen. Maar we proberen te evolueren om minder tijd te besteden aan het verwerken van al die gegevens en meer tijd, waarbij we onze teams en onze expertise gebruiken om betekenis en informatie voor actie te stimuleren.
24:04
Dus, weet je, de twee systemen waar we nu zwaar naar kijken, zijn: EENanalyse door L.snelheid en Lightspeed-filter, die ons vanuit de technologielens veel informatie brengt met betrekking tot onze softwareoplossingen, onze educatieve softwareoplossingen en onze technologie, en hoe deze wordt gebruikt en geïntegreerd in het klaslokaal. En we kunnen veel rijke gesprekken voeren met onze onderwijs-, leer- en prestatieafdelingen over hoe onze praktijken plaatsvinden binnen de leerruimte, of het kan digitaal of persoonlijk zijn, en hoe versterken de tools dat woord dat we kopen, of gebruiken in ons systeem, zich. En het ondersteunen van de resultaten die we willen zien in de onderwijspraktijken die we willen voorkomen.
24:54
Hoonuit is ons andere platform dat we gebruiken als onze business intelligence-oplossing die we daadwerkelijk gebruiken om al de rest van onze gegevens te consumeren en er betekenis aan te geven.
25:05
Dus dat brengt onze beoordelingsgegevens met zich mee, het brengt onze academische gegevens, cijfergegevens, gedrag, gegevens, aanwezigheid, gegevens binnen en stelt ons in staat om dat te correleren, en een soort van ABC-werk, aanwezigheid, gedrag en correlaties met krediet- en slagingspercentages te doen en dat uit te splitsen op basis van verschillende demografische gegevens om te begrijpen hoe ons werk is terwijl we verder gaan. We hebben ook een aantal interne data-analyseprocessen die nog steeds plaatsvinden. een daarvan is wat we een veelbelovend praktijkonderzoek noemen.
25:39
Dus, we eigenlijk soort van neem een cohort, of een steekproef van leraren, en hun leerlingen, en kijk naar de praktijken die plaatsvinden in hun klaslokaal met betrekking tot praktijken en strategieën die we hebben geïdentificeerd als een systeem als beste praktijk.
26:00
En kijken hoe ze zich bij onze studenten daadwerkelijk vertalen in succes of resultaten. Dus we hebben een deel van dat werk kunnen doen om het echt te begrijpen. En in het bijzonder gerelateerd aan mijn werk met digitaal leren en de digitale leerstrategieën die we gebruiken, hwat medewerkers uitvoeren zijn pijlers van pad, plaats en tempo eenen het gebruik van technologie om die leerruimten te creëren.
26:29
W.e hebben kunnen identificeren en aantonen dat wanneer leraren die tools echt gebruiken en gebruiken zoals we zijn geweest pprofessionele ontwikkeling mogelijk maken en de omgeving omarmen die we proberen te creëren, we zien de resultaten die we willen hebben gecreëerd met het gebruik van technologie en instructie, of het nu opnieuw is, of het nu in de fysieke ruimte is of op afstandAce.
26:54
Dan, nogmaals, met onze Pulse Survey-gegevens, nogmaals, vaak, weet u, kunnen enquêtegegevens nog niet in uw grotere, al uw grotere systemen komen. Dus soms gebruik je Google Formulieren om die gegevens in te voeren. Of, weet je, een aantal andere enquêtetools die er zijn die een snelle analyse kunnen uitvoeren.
27:11
Maar we nemen die gegevens mee en maken een raster van groen naar rood. Die wij aan bestuursleden kunnen bieden. En schoolleiders rond die enquêtegegevens, aangezien deze verband houden met de verschillende strategieën en vragen en ondersteuningen die worden geïdentificeerd als nodig tussen onze verschillende studentengroepen en onze families, zoals ze geven ons veel waardevolle informatie. We hebben ook een beetje naar die betrokkenheidsgegevens kunnen kijken en die kunnen kruisen met sommige van onze academische en Pulse Survey-gegevens, wat, nogmaals, nog steeds een beetje een handmatig proces is.
27:46
En we kijken hoe we kunnen inbouwen in onze Hoonuhet of, weet je, gebruik de Lightspeed systeem om het analysestuk te vereenvoudigen. Maar doe echt wat zebrapaden.
27:58
En weet je, we hebben een aantal relaties met die betrokkenheidsgegevens kunnen aantonen wik trek me terug Lightspeed Filter en ons leerbeheersysteem dat hoe meer studenten betrokken zijn bij die leeractiviteiten. Het vertaalt zich in hogere academische resultaten of slaagpercentages voor cursussen. Dus, weet je, we zijn verheugd om te zien hoe we die stukjes data beginnen samen te brengen en te koppelen, om ons werk echt te stimuleren terwijl we onze organisatie vooruit blijven helpen.
28:34
Weet je, zoals ik een aantal van die softwarestukken heb aangeroerd met... Lightspeed Analytics en hoe bepaal je, je weet wel, apps en tools en, wat je moet houden en wat, je weetw, naar opzeggen binnen uw organisatie. Weet je, dit is echt een groot deel van mijn werk geweest in Osseo voor de afgelopen drie jaar en begrijpen welke platforms in ons systeem zitten. Hoe gebruiken we ze? Waarom gebruiken we ze en bereiken ze de resultaten die we willen bereiken?
29:07
En nogmaals, de pandemie heeft een geheel nieuwe ruimte gecreëerd, met name rond softwareoplossingen en instructietools of educatieve digitale bronnen die onze medewerkers op een geheel nieuwe manier en innovatieve manieren gebruiken om echt positieve resultaten te boeken bij onze studenten.
29:26
Maar uiteindelijk, pre-pandemie en tijdens de pandemie, en plannen voor volgend jaar, komt het voor mij en ons team altijd terug op leerdoelen, een van de dingen die voor ons als organisatie de kern vormen, als we het hebben over digitaal leren, is dat het niet om de software gaat. Het gaat niet om de technologie.
29:46
Het gaat om de resultaten van de leerlingen en de onderwijspraktijk, wat is de omgeving die we willen dat leraren creëren? Hoe willen we dat ze lesgeven en studenten betrekken?
29:56
En hoe komen deze verschillende technologische hulpmiddelen en technologieën dan binnen om dat te ondersteunen en te versterken en dat daadwerkelijk te laten gebeuren? Dus, weet je, dat is de mentaliteit. We gaan echt naar binnen voordat we een digitale bron of een hulpmiddel daadwerkelijk evalueren voordat we het in ons systeem brengen, en het is de manier waarop we de effectiviteit ervan blijven evalueren terwijl we verder gaan binnen ons systeem.
30:22
En jij weet, zoals wij werkte dit jaar door en keek naar verschillende bronnen die binnenkwamen. Zoals velen van jullie, stond elke leverancier van educatieve software klaar om elke leraar in elk systeem gratis toegang tot hun tool te bieden, wat, weet je, een geweldige tot op zekere hoogte ondersteuning tijdens het begin van de pandemie bu weet wel, we komen op een punt waar we moeten nadenken over de lange termijn. Wat betekent dat? En dus, weet je, dat leerdoel voor ogen hebben. Het volgende stuk dat we moeten doordenken en verwerken is budgetcapaciteit.
31:01
En we werken allemaal met eindige budgetten in onze K–12 schoolsystemen en ZORGT dollars die, weet je, we ontvangen via de federale overheid werken geweldig, but het is een eenmalige infusie van geld voor onze systemen, en lange termijn, hhoe beheert u financiële duurzaamheid? Omdat technologie een blijvende prijs met zich meebrengt. Als er is denken over of je hardware meeneemt, thoed hardware zal moeten worden vervangen. Als je software inbrengt, is er gaan zijn jaarlijkse softwareabonnementen die daarbij horen. En so, weet je, een van de tools die, weet je, die waardevol voor ons zijn geweest om in te brengen, was echt [Lightspeed] Analytics, wdie echt de gegevens van ons gebruik en onze acceptatiegraad binnen die softwaretools kan brengen daar investeren we in. Dus voordat we die tool hadden, zouden we opnieuw werken aan het verzamelen van die gegevens, we zouden naar de achterkant van de software gaan en kijken wat er gebeurt. We gingen de klaslokalen binnen en observeerden hoe er werd gebruikt en hoe ermee werd omgegaan.Zo het was veel werk om die gegevens te verzamelen, wat we deden en we kunnen, en kijken hoe we dat sneller kunnen doen en wat meer bruikbare kansen krijgen met die gegevens, dat echt EENnalytics-tool heeft ons daar echt bij geholpen en de adoptie geëvalueerd.
32:25
En, dus, weet je, een van de stukken die, weet je, wij, we kwamen leren... echt snel is, hadden we een leerbeheersysteem, een universeel leerbeheersysteem, voor kleuters tot en met de 12e klas voorafgaand aan de pandemie.
32:40
En, anekdotisch, we wisten het min of meer, het was geen oplossing die paste bij of voldeed aan al onze behoeften op het niveau. En de EENnalytics-tool heeft ons geholpen om de gegevens op een zinvolle manier te krijgen die: gedwongen wat we al zien en horen in onze ruimte.
33:02
Dus hebben we aan het begin van dit schooljaar een belangrijke stap gezet om een ander leerbeheersysteem te hebben, 6 naar 12, dan we deden in pre K door 5. We zouden dus de juiste tool en een effectieve tool voor onze leerlingen binnen die ruimtes hebben om te navigeren en zich bezig te houden met het digitale leren en de digitale middelen of middelen die ze nodig hebben om succesvol te zijn als student. Het heeft ons ook geholpen, omdat we, zoals velen van jullie, een aantal nieuwe tools hebben geïntroduceerd om willen we hier daadwerkelijk mee doorgaan. En dus waren er enkele nieuwe tools waar we historisch gezien aarzelden om in ons systeem te brengen bomdat we enig misbruik hebben gezien en waargenomen dat niet noodzakelijkerwijs in overeenstemming was met onze beste instructiepraktijken die we in de klas wilden voorkomen, maar we erkenden ook toen we deze leeromgeving op afstand binnengingen dat alle leraren daarin werden geduwd. We hebben misschien wat brugsteunen en wat digitale hulpmiddelen nodig die hen zullen helpen om te komen tot wat, wat moet gebeuren en een leerruimte.
34:17
En weet je, we hebben een aantal tools ingebracht die echt effectief werden gebruikt, vanwege de omstandigheden van de omgeving waarin we nu werken, die we hebben geïdentificeerd, weet je, effectieve tools, waarmee we kunnen doorgaan met praktijk.
34:36
Omdat we het hebben geïmplementeerd en gebogen op een manier die echt de opzettelijke praktijk aanstuurt die we willen laten plaatsvinden met het gebruik van die tool. Het andere deel, als we nadenken over hulpmiddelen voor in- en uitstappen, is, weet je, we hebben afgelopen lente echt geleerd van studenten en gezinnen voordat we dit schooljaar begonnen, dat we gewoon te veel hadden.
35:04
We hadden, weet je, leraren gebruikten veel verschillende gratis tools en gratis bronnen, en het werd erg omslachtig voor studenten en gezinnen om door die digitale omgeving te navigeren, vooral wanneer, weet je, ze niet in het klaslokaal zijn. En misschien heb je een leraar die een echt geweldig hulpmiddel vindt, een gratis hulpmiddel dat ze willen binnenbrengen en gebruiken. Wanneer ze dat binnenhalen en gebruiken in een fysieke klasomgeving, is er die intimiteit met de studenten in de klas om hen te helpen navigeren en ze daar doorheen te helpen. Waar, wanneer we ons in een afgelegen of een afstandsonderwijsomgeving bevinden, dat veel uitdagender is voor, weet je, de leraar om die directe ondersteuning te bieden aan de studenten in het gezin om te begrijpen hoe ze hun kind in die leerruimte kunnen ondersteunen. Als, als ze dat kunnen.
35:51
Dus, weet je, we zijn echt op weg gegaan naar en moesten deze balans vinden van hoe we als organisatie vereenvoudigen en standaardiseren rond wat werk, wat we dit jaar noemen, onze kerntools eenen leraren nog steeds de gelegenheid en flexibiliteit bieden om innovatief te zijn in hun onderwijspraktijk? Omdat er een aantal goede bronnen zijn die, weet je, leraren grijpen, en ze zijn zeer innovatief en ze zijn er effectief mee.
36:22
Dus, weet je, we hebben 5, 6 belangrijke digitale tools geïdentificeerd die de verwachting vormden, dat dit de standaardtools zijn die alle leraren moeten gebruiken en gebruiken als hun belangrijkste instructiepraktijk.
36:37
En weet je, in samenwerking met onze specialist in personeelsontwikkeling en onze digitale leercoaches, leraren, die een aantal verschillende tools op beperkte basis wilden verkennen, hebben nog steeds enige flexibiliteit, een mogelijkheid om door die ruimte te navigeren.
36:56
En dus, als we nadenken over de toekomst van gegevensverzameling, nee, nogmaals, geen enkel gegevensproces verandert niet echt van wat we in ons systeem hebben gedaan.
37:07
En Ik vermoed dat sommigen van jullie hierover geweldige dataprocessen hebben.
37:14
De uitdaging is, en de plaats waar we ons bevinden, is hoe we die echt geweldige bestaande ruimtes gebruiken en ze aanpassen aan onze nieuwe leeromgevingen en ze aanpassen voor het verzamelen van nieuwe, zinvolle gegevens, om whier willen we heen.
37:32
En dus, voor ons, weet je, doorlopen we echt continue verbeteringscycli.
37:37
We gaan door met die continue verbeteringscycli, maar kijkend naar mogelijke verschillende data-elementen, we hebben heb een nieuw strategisch plan dat goed wordt gebouwd nu, en voor volgend schooljaar wordt gelanceerd. En we zijn echt bewust bezig met dit nieuwe strategische plan, met meetbare resultaten verbonden aan elk van de strategieën erin, en het dan koppelen met wat we monitoringrapporten noemen, kunnen we die gegevens verzamelen en regelmatige monitoringrapporten terugbrengen naar onze organisatie en ons schoolbestuur om te begrijpen hoe we door dat plan vorderen.
38:16
Weet je, we hebben een begrotingsproces. Binnen onze organisatie doen we aan zero-based budgeting, dus alles komt elk jaar op tafel. En, zoals u weet, budgetmanagers en leiders brengen voorstellen bij elkaar. Ze moeten meetgegevens laten identificeren bij hun begrotingsvoorstellen. En hoe gaan ze de resultaten meten van waar we in investeren om afstemming te brengen op de dingen die niet effectief werken eenen hoe we misschien op een andere manier moeten herinvesteren? En, zoals altijd, we kijken naar gegevens om onze instructiepraktijk te stimuleren en de gewenste resultaten te behalen. Dus de studie naar veelbelovende praktijken die ik noemde, van het kijken naar focus- of steekproefgroepen van leraren en de praktijken die ze in hun klaslokaal, en dat afstemmen op de resultaten die we zien.
39:07
En dat te gebruiken om de praktijken in de klas te versterken die ons echt brengen waar we naartoe willen.
39:21
Dus, weet je, de belangrijkste tips die ik je zal geven, als je net begint aan je reis, rond gegevens, binnen je organisatie, houd het simpel en bouw erop voort.
39:33
Weet, vind de 1 of 2 data-elementen waarop u zich wilt concentreren en werk aan die stukken om opnieuw die capaciteit en cultuur binnen uw organisatie op te bouwen. Toen ik binnen was Richfield, data was een nieuw concept voor die organisatie, dus we moesten beginnen gemakkelijk. We werkten samen met gebouwen en gebouwleiders en personeel om te zeggen: deze jaar, we zijn gewoon gaan focus op wiskunde, wat zijn de strategieën die we gebruiken bij wiskunde.
40:01
Wat zijn de resultaten die we willen zien uitkomen met math, het simpel houden, een focus houden dat we een gemeenschappelijke visie en afstemming kunnen hebben met iedereen in dezelfde ruimte, yje weet, identificeer en definieer duidelijk wat je wilt weten.
40:18
Zoals ik al zei, we zijn als scholen, en schoolsystemen waren rijk aan gegevens. We hebben gegevens en zo ongeveer alles.
40:26
Maar als we dat op een zinvolle manier samenbrengen om een proces samen te stellen en ons te informeren over hoe we actiegerichte stappen kunnen nemen, moeten we terugkeren naar: wwat willen we duidelijk beantwoorden? Wat is die vraag? Wat is dat doel? Denk na over wat je al hebt en hoe het kan worden aangepast. Zoals ik al zei, vermoed ik dat velen van jullie gegevens, processen hebben, en protocollen waarop u mogelijk PLC's hebt geïmplementeerd. Dus, nogmaals, denk na over wat je al hebt, en hoe dat wordt aangepast in onze nieuwe omgeving.
40:59
En vind technologische oplossingen die daarbij kunnen helpen.
41:03
Nogmaals, met, weet je, het wordt een uitdaging en omslachtig om overal gegevens te hebben.Zo vinden hoe technologie kan worden benut en gebruikt om die gegevens samen te brengen en te synthetiseren.SO, we kunnen meer tijd besteden aan onze gesprekken over volgende stappen en acties, in plaats van alles bij elkaar te zoeken om het probleem dat we hebben te zien en te identificeren.
41:26
En houd dan altijd rekening met de afstemming met de doelen en strategieën van uw district en school. Nogmaals, het binnenhalen van gegevens die niet zijn gekoppeld aan doelen en strategieën, zal uw organisatie nergens toe leiden.
41:37
Er moet afstemming en een pad zijn, aangezien u, terwijl u doorgaat met uw werk vooruit te gaan en na te denken over hoe u die gegevens gaat gebruiken om te sturen op wat komend schooljaar komt, aangezien we langzaam uit de verhuizing beginnen te komen. pandemie en in deze post-pandemische leerervaring.
41:59
Dus ik ben gaan bedankt voor, voor de tijd, het delen van mijn ervaring met jullie allemaal, en ik ben gaan geef het aan Aiden Kahn, die iets gaat vertellen over de L.ightspeed-systeem zelf.
42:15
Heel erg bedankt, Antoon.
42:16
Echt genoten, weet je, luisterend naar je presentatie, het was een doorlopend plezier om te rWerk samen met een echte pionier op het gebied van data-analyse.
42:43
Dus nogmaals, mijn naam is Aiden Kahn, Ik ben een Regional Sales Manager hier bij Lightspeed Systeems, en opgewonden om te praten over enkele van de belangrijkste thema's die Anthony tijdens zijn presentatie illustreerde.
42:57
Dus, echt kick dingen.
43:00
We voeren veel lopende gesprekken met onze klanten, gewoon om te leren wat hun dagelijks wereld-s zijn, zoals, wat voor soort uitdagingen en kansen ze hebben gevonden, vooral in het afgelopen jaar.
43:14
Weet je, iedereen reageerde op verschillende manieren, en een van de gemeenschappelijke thema's die we hebben gezien, is gewoon de snelle acceptatie van nieuwe educatieve hulpmiddelen. Zoals je hier kunt zien, heeft het gemiddelde district elke maand meer dan duizend educatieve tools gebruikt, wat een stijging van 90% is in het afgelopen jaar.
43:31
En, weet je, zoals Anthony zei, zoveel leraren trekken de tools om te proberen het klaslokaal te gebruiken, ikHet is erg belangrijk om te begrijpen welke daadwerkelijk worden gebruikt. Je weet wel, praten met studenten welke ze gemakkelijk kunnen pakken.
43:45
En om ervoor te zorgen dat u in de toekomst consolideert met de juiste oplossing.
43:49
En dat speelt in op dat tweede datapunt, ongeveer 57% van alle districtslicenties die voor ons eigen gebruik zijn aangeschaft. En dat komt gewoon omdat je niet altijd goed zicht hebt op wat er wordt gebruikt. Je hoort misschien van een klein deel van de bevolking dat dol is op de tool en dat het misschien goed bij hen past, maar misschien is het niet voor iedereen geschikt. En door te begrijpen, kunt u beter beginnen met het nemen van die strategische beslissingen over het juiste formaat van bepaalde abonnementsverlengingen en om ervoor te zorgen dat elke student of elk leerjaar of elke school de oplossingen heeft die voor hen geschikt zijn.
44:26
Een ander ding dat heel verrassend was voor veel van de technologieteams waarmee we werken, is het aantal ongeautoriseerde applicaties dat wordt gevonden op het districtsnetwerk. En misschien had het niet zo'n verrassing moeten zijn, want nogmaals, de adoptie van al deze nieuwe tools die voor het eerst online leren, maar omdat, weet je, online leren nu een noodzaak is edaar gaat iedereen op een nieuwe manier op reageren. En alleen door beter te begrijpen welke applicaties zich in uw netwerk bevinden, kunt u beslissen, zowel vanuit het oogpunt van studentenbetrokkenheid als vanuit het oogpunt van gegevensbeveiliging, welke tools in de toekomst op uw netwerk moeten worden geïnstalleerd.
45:06
Sommige andere nummers zijn niet van toepassing op uw klanten die geen gebruik hebben gemaakt van onze EENnalytics-tool, besteden gezamenlijk $37 miljoen aan uw licenties. Weet je, nogmaals, twee–gemiddeld op een derde van alle licenties loopt, u, u kunt beginnen te zien hoe die aantallen vrij snel beginnen op te lopen.
45:22
En door alleen Analytics te implementeren, de district, ze hebben kunnen besparen, weet je, $300.000 je zou willen worden gepakt door de juiste maat daar, daar komen de hernieuwbare energiebronnen in het volgende jaar of zo weet je misschien in sommige gevallen waar je 100.000 bespaart en ergens 500.000 besparen. Dat is echt een van de belangrijkste doelen erachter. Wat we hier doen, is om u te helpen begrijpen hoe u de beschikbare fondsen beter kunt benutten om de juiste mix van softwaretoepassingen voor uw district te ontwikkelen.
45:52
Een ander ding waar ik later op in zal gaan, is verder dan alleen welke applicaties worden gebruikt. Er zijn andere applicaties die, zelfs als ze worden gebruikt, misschien niet geschikt zijn voor uw district, op basis van wat ze doen met uw studentgegevens. Dat is altijd een groeiende zorg, er komen steeds meer toepassingen eenEn er gebeurt steeds meer online leren, hoe kunnen we ervoor zorgen dat we een applicatie zijn die we toevertrouwen of studentgegevens worden geconfronteerd. Dat is dus een enorm onderdeel van het stuk over analyse waar we het vandaag over zullen hebben.
46:23
Gewoon wat achtergrond, weet je, ik weet het zeker mde meesten van jullie hebben hopelijk van ons gehoord, maar we werken samen met meer scholen dan enige andere provider in de branche. En dat geeft ons echt de mogelijkheid om van hen te leren en beter te updaten en te vernieuwen en, weet je, hen te helpen met nieuwe producten en nieuwe ideeën, op basis van de feedback die we elke dag van de klanten krijgen, hebben we de mogelijkheid om samen te werken met.
46:46
Zoals we het hier over hebben, zullen de verschillende oplossingen van vandaag vooral gericht zijn op het analytische stuk. Weet je, wij, velen van jullie kennen ons misschien van onze webfiltering. We hebben ook een aantal andere oplossingen, zoals waarschuwingen voor de veiligheid van studenten, een MDM-oplossing en een oplossing voor klasbeheer waarmee docenten studenten kunnen zien' scherm.
47:04
Maar waar we vandaag echt meer in gaan duiken en echt gebaseerd op wat Anthony kon delen over nieuwe lessen van het afgelopen jaar en hoe dat van invloed is op beslissingen die volgend jaar ingaan, zijn de analyses die we kunnen trekken.
47:17
Weet je, hier, denk ik, is iets wat Anthony noemde, dat treenck opgenomen, alleen de mogelijkheid om minder tijd te hoeven besteden, wat betekent om de gegevens te verwerken en meer tijd te besteden aan het bedenken en voeren van die gesprekken met uw team. Daar is de oplossing echt voor ontworpen. Weet je, je hoeft niet per se gegevens uit 12 verschillende bronnen te halen, en dan, weet je, die verschillende grafieken en diagrammen te maken. Waren gaan daar veel van doen, om die gesprekken te vergemakkelijken over welke richting ze op moeten.
47:46
Met deze gegevens is het erg belangrijk om te begrijpen, weet je, waar apparaten worden gebruikt, hoe ze worden gebruikt, who gebruikt ze, Fof welke verschillende toepassingen.
47:58
Al deze dingen dat is soort van naar binnen getrokken EENnalytics-platform om u te helpen een beter inzicht te krijgen in, u weet wel, alle verschillende datapunten die afkomstig zijn van, u weet wel, het beheer van een schooldistrictsnetwerk.
48:10
Oeen van de grote onderdelen, en ik weet dat een deel ervan eruit springt vanuit een getalsstandpunt, maar als het optimaliseren van uw technologiebudget, denk ik dat de eerste stap om het te optimaliseren, nogmaals, dat identificatiestuk is.
48:23
Weet je, hoe kun je begrijpen met welke tools je verder moet als je niet weet welke tools worden gebruikt.
48:29
En als je eenmaal weet welke tools worden gebruikt, kopen we dan het juiste aantal licenties voor ons district?
48:37
Dus, weet je, misschien is het iets? lzoals Anthony noemde, het LMS waar ze het districtsbreed kochten en er toen achter kwamen dat het misschien niet de beste pasvorm was voor de K tot en met vijf leerling.
48:47
Dan kunnen we code schrijven die het alleen gebruikt voor de 6 tot en met 12, en iets anders kopen voor de K tot en met vijf dat beter past bij wat ze hopen te bereiken.
48:56
EENs we beginnen er twee te zien–derde van de technische licenties die niet worden gebruikt, is dit hoe je die beslissingen kunt nemen en dat kwantitatieve bewijs hebt over welke verdunning je moet elimineren of welke oplossingen je moet verminderen.
49:09
En ook, alleen vanuit het oogpunt van individueel gebruik, weet je, hoe vaak in welke groepen individuele toepassingen gebruiken, zoals je hier ziet, het, je weet wel, EENbijvoorbeeld 3000 halen.
49:24
Veel staten gaan nu naar het gedeelte Data Compliance en introduceren nu hun eigen gegevens.
49:30
Naleving van privacy, voorschriften waarvan we willen dat ze worden nageleefd, zowel op federaal als op staatsniveau.
49:41
We doen dat allemaal zelf, en zorgen ervoor dat alle applicaties die door onze database worden gezien, we ervoor zorgen dat ze worden opgeslagen met studentgegevens.
49:51
Vanuit het oogpunt van bewaring, voor hoe ze uw informatie delen, of wat hun verplichtingen zijn met betrekking tot bepaalde privacybeloften, FERPA, COPPA, zal het geen handmatig proces zijn om eerst te identificeren welke applicaties er zijn en vervolgens om daar te komen , het verkrijgen van hun inzet voor bepaalde gegevensprivacystatuten.
50:13
We gaan al dat werk voor je doen om je weer meer tijd te geven om dit gesprek te voeren, in plaats van al hun gegevens zelf te moeten verzamelen.
50:24
We gaan een beetje verder met enkele van de verschillende opties die beschikbaar zijn binnen Analytics.
50:30
Ik denk nog iets dat echt krachtig was, en Anthony zei dat hij verschillende rapporten had waarvan sommige misschien meer op de klas liggen en andere op de bestuurskamer.
50:39
Weet je, iedereen zal verschillende informatie hebben waarnaar ze op zoek zijn, en we proberen je een verscheidenheid aan verschillende rapporten te gevens die kunnen worden gebruikt om hier verschillende vragen te beantwoorden. Je hebt zoveel verschillende online tools die de hele tijd worden geïmplementeerd. En misschien, weet je, een bestuurslid vroeg of er meer op school of na school wordt geleerd. En misschien maakt iemand anders zich zorgen over welke studenten het risico lopen achterop te raken, omdat ze er gewoon niet dagelijks mee bezig zijn, en misschien is er een derde persoon betrokken over wwelke toepassingen potentiële risico's opleveren vanuit het oogpunt van gegevenscompliance – Wat zijn onze meest gebruikte niet-goedgekeurde apps?
51:16
Dus, zoals het hebben van dit alles, jij bent klaar om te gaan, je hoeft niet, weet je, nogmaals, deze rapporten op te halen. Elke keer dat u een verzoek ontvangt, kunt u deze vanuit een doorlopend standpunt volgen.
51:29
Het andere ding dat ik zal vestigen op dit app-gebruiksrapport, dit is een geweldige manier om erachter te komen, en nogmaals, het voorbeeld van leraren die al deze nieuwe gratis tools binnenbrengen. Welke zijn degenen die we echt aan kracht zien winnen bij het verkrijgen van adoptie bij de studenten?. W.e introduceren iets nieuwe, we zouden graag zien dat het meer adoptie krijgt en meer betrokkenheid. Dit is een geweldige manier om doorlopende gegevens te hebben over hoe die uitrol verloopt, en misschien als we wat extra PD-middelen moeten toewijzen, die niet helemaal groeien zoals we hopen.
51:58
Dit zal hier een bekende naam en gezicht zijn. Dat wil zeggen, Anthony, ons geweldige co-host vandaag.
52:05
Maar we hadden de geweldige kans om het uit de eerste hand te zien, binnen zijn team en hen te helpen een hoop geld te besparen op, je zou willen dat ze het volhouden en binnen Analytics, en eigenlijk alleen maar om algemeen inzicht en bewustzijn te krijgen in hoe applicaties worden gebruikt, verschillende manieren waarop we onze strategische doelen die we hebben geschetst, beter kunnen bereiken.
52:28
Dus, het is geweest, weet je, het document hier is van onschatbare waarde geweest voor Anthony en het werken met Anthony was van onschatbare waarde voor ons.
52:38
En dan een soort van iets dat ik aanraakte het, maar het is zo belangrijk om deze gegevens in realtime en continu te hebben. Het hoeft niet iets te zijn dat, weet je, een keer per kwartaal op je lijst staat. Zoals, oh, nu heb ik al deze rapporten voor, je weet wel, een bestuursvergadering of ter beoordeling.
52:55
Jij bent gaan in staat zijn om het lopende te volgen en strategische beslissingen te nemen op basis van wat wel en niet werkt, wat misschien niet werkt, weet dat, zoals we zien in dit copyright met de geolocatie, een ding dat Anthony noemde een onderdeel is van studentenbetrokkenheid, is weten waar studenten zijn. Weet je, studenten leren thuis. Zorgen we ervoor dat we begrijpen waar ze zijn, waar hun apparaten zijn?
53:19
Alles wat samengaat met apparaatherstel en dan gewoon van voortdurende maatregel tegen districtsdoelen, zijn ontmoeten we die? Is er iets dat we kunnen doen om het beter aan te pakken?
53:31
Zo het is heel belangrijk om zoiets te hebben waar je binnen kunt komen, of het nu een keer per dag of een keer per week is, en gewoon als een soort barometer kunt vergelijken met een aantal van de doelen die je hebt geschetst.
53:43
Het was een genoegen om vandaag met je te praten, ik hoop dat je het hier weer interessant vond als herinnering aan enkele van de verschillende producten die we aanbieden.
53:52
Ik heb je er misschien niet eerder aan herinnerd, maar we nemen vragen in behandeling, dus ik hoop dat je de gelegenheid hebt gehad om vragen in het vragenvak te plaatsen, want we zouden ze graag beantwoorden. Zo niet, neem dan gerust de tijd om die vragen in te dienen, maar heel erg bedankt voor uw tijd.
54:14
Dank je, Anthony, en in beide, voor je zeer waardevolle inzichten, dat was zo'n geweldige sessie. Er is zoveel waardevolle inhoud besproken. Ik waardeer het echt dat je vandaag bij ons bent gekomen, Anthony. Ik bedoel, dat was een heel, heel goede discussie. Het verheugt me dat er al veel vragen zijn binnengekomen. Als u een vraag heeft, kunt u deze in het vragenvak invullen. We zullen ons best doen om er te komen.
54:37
Maar zonder verder oponthoud, laten we eens kijken naar enkele van deze vragen die zijn ingediend.
54:42
Zo hier is er een voor Anthony, zegt Anthony, waren er gegevens die je het afgelopen jaar hebt verzameld en die je hebben verrast?
54:54
ik denk dat mijn pauze maakt dat ik meteen nee zeg.
55:00
En ik denk dat het alleen maar is omdat we zo lang in de gegevens verbannen, weet je wel, voor een lange tijd. Maar echt de afgelopen maanden heb ik alles vrij regelmatig bekeken.
55:14
Dat nee, het was niet al te verrassend,je weet wel. Ik denk dat er gegevens waren die dat wel waren opwindend dus je weet dat we afgelopen voorjaar de pandemie ingingen en die betrokkenheids- en gebruiksgegevens konden binnenhalen om dat regelmatig te zien. Er kwamen 96% van onze studenten opdagen. Dat was spannend en ik zou zeggen verrassend vergeleken met, weet je, wat we hebben gehoord als uitdagingen in het hele land rond studenten, je weet wel, die leeromgeving op afstand, toen we die ruimte binnenkwamen.
55:53
Geweldig, hier is er nog een voor jou. En het zegt, wat soort gegevens wordt gevraagd door districtsbeheerders zoals superintendenten?
56:03
Oh het verandert, en het evolueert, zou ik nu zeggen, onze meest voorkomende gegevenspunten waar we naar kijken, zijn gewoon het verzuimpercentage. Omdat we een backend-persoon zijn, hebben we soort van kijk om te zien, je weet wel, hoe afwezigheden eruit zien bij medewerkers en studenten, om ervoor te zorgen dat persoonlijk leren kan functioneren.
56:21
Dat was, weet je, een beetje anders waar we onze online scholen hebben die 5000 studenten goed bedienen nu, en heeft ongeveer een kwart van ons personeel dat werkt anders met verzuim.Zo, Ik zou zeggen dat afwezigheid waarschijnlijk het meest voorkomende gegevenspunt is. We hebben de laatste, weet je, een paar maanden lang peilingen gehouden toen we de pandemische betrokkenheid begonnen, de gegevens die ze wilden garanderen dat studenten in onze ruimte kwamen opdagen en verbonden waren.
56:49
Dus nogmaals, het is in de loop van het jaar geëvolueerd, mm.
56:55
Absoluut, deze een is voor Aiden, houdt het alleen apps bij die de school installeert, of worden ook gedownloade apps van leerlingen bijgehouden?
57:06
Ja, dat is een geweldige vraag. En ik denk dat dat een van de waardevolle onderdelen van het product is, dat het je een overzicht geeft van elke applicatie die op je netwerk of op een van je schoolapparaten draait. Omdat ik denk dat het meest waardevolle deel soms de dingen zijn die je niet weet. En zeker een groot deel van dat identificatiestandpunt.
57:26
Zelfs degenen kunnen volgen die je vervolgens centraal uitzet, ja, kan ik uit ervaring toevoegen. Dat was meteen een van de hoogtepunten met, met de EENnalytics-tool ikhet komt van een Cybersecurity-lens. Het gaf ons inzicht in alles wat studenten gebruikten, gebruikten onze leraren in de klas.
57:49
Dat is geweldig.
57:51
Deze is voor jou Anthony. Er staat: ik zou graag toegang hebben tot deze informatie, maar ik weet niet zeker of het een noodzaak is. Is het bijhouden van gegevens een noodzaak in uw district?
58:00
Um, ik zou zeggen dat het ervan afhangt in meer van wat er achter die vraag zit. Maar ik zou zeggen, ja, het bijhouden van gegevens is een noodzaak binnen onze organisatie en het maakt deel uit van onze cultuur. En, weet je, echt om onze prestaties en onze resultaten te stimuleren, en om ervoor te zorgen dat de strategieën of als softwaretools waarin we investeren, ook daadwerkelijk resultaten opleveren.
58:34
Deze is voor Aikden. Doet EENnalytics gegevens verzamelt als de app in een browser wordt gebruikt?
58:41
Ja dat doet het.
58:42
Dus dat is een ander deel van het, denk ik, een compleet beeld willen geven, ongeacht waar de applicatie wordt gebruikt, of hoe studenten er toegang toe hebben, we, natuurlijk, wil u die informatie geven dat het wordt gebruikt.
58:55
Begrepen. Dit is er weer een voor jou. Er staat: rapporteren deze gegevens in realtime of is er een vertraging?
59:03
Zeker. Dus ja. Goede vraag daar, en het rapporteert in realtime.
59:06
Ik denk dat dat daarmee overeenkomt, de mogelijkheid die je hebt om het op een permanente basis te herzien. Zoals Anthony al zei, ervoor zorgen dat we zijn afgestemd op bepaalde districtsinitiatieven en doelen, is het hebben van die realtime rapportage-informatie.
59:22
Geweldig, OK, nou, deze vragen zijn geweldig, en we zijn net aan het einde van onze tijdslimiet voor vandaag, dus we hebben nog tijd voor nog een vraag. Als je een vraag hebt gesteld waar we niet aan toe zijn gekomen, nemen we contact met je op nadat het webinar is afgelopen via e-mail om ervoor te zorgen dat je vraag wordt beantwoord.
59:40
Dus, laatste vraag: Anthony: Heb je een verschil gezien in de uitkomst van vergaderingen en goedkeuring met dit soort gegevens?
59:48
Eh ja.
59:51
Ik zou het zeggen, omdat het echt het gesprek stuurt als we de gegevens hebben om het gesprek te voeren, in tegenstelling tot ik hoor dit, ik zie dit. We zullen. Hoe? Hoeveel wordt daar geobserveerd?
1:00:08
Hoe, hoeveel kost dat eigenlijk? vertegenwoordigt, je weet wel, de hele bevolking van gebruik.
1:00:15
Er zijn tools waarvan, weet je, we horen van sommige medewerkers dat, weet je, dit de beste tool is, en iedereen gebruikt het, en iedereen heeft het nodig. Maar als we kijken naar het gebruik, dan is het misschien wel 2% van ons hele schooldistrict, wat dan de vraag oproept, en het gesprek voert zoals we dat delen zonder stafleden of teams.
1:00:38
Dit is wat er werkelijk gebeurt, zodat we in een andere laag van gesprek kunnen komen.
1:00:43
Je weet wel, als Aiden soort van genoemd, als dit iets is dat we echt moeten gebruiken.
1:00:47
Dan moeten we ofwel de professionele ontwikkelingsondersteuning bieden om een hoger gebruiksniveau te krijgen, of het wordt niet zo goed gebruikt als we zouden willen.
1:00:56
Het is niet effectief zoals we willen dat het is, en nee, we moeten de beslissing nemen om het voorbij te gaan en verder te gaan om de effectieve strategieën op hun plaats te krijgen.
1:01:06
Ja, dat is geweldig, dank je.
1:01:10
We hebben eigenlijk geen tijd meer, in de loop van de tijd.Zo, bedankt dat je bij ons bent gebleven. En bedankt aan onze beide presentatoren. Ik waardeer echt alle waardevolle inhoud die u vandaag ter tafel hebt gebracht. En bedankt aan alle toeschouwers. Nogmaals, we weten dat uw tijd op dit moment super waardevol is. Je schema's zijn te gek.Zo, we waarderen het echt heel erg.
1:01:31
Klik op een van beide om die enquête aan het einde van het webinar in te vullen, en we sturen je een $10-cadeaubon.
1:01:37
En last but not least hebben we volgende week woensdag weer een webinar met tech and learning over het bouwen van een duurzame, sociaal-emotionele leeromgeving. Dus we hopen je daar te zien.
1:01:54
Iedereen nogmaals bedankt voor het meedoen wij en een fijne rest van je dag.
1:01:58
Bedankt jongens.
1:02:01
Dank je.
Veiligheid, beveiliging en rechtvaardigheid. Met de snelheid van het licht.
12013 Fitzhugh Rd.
Austin, TX 78736
1-512-439-3995
Verenigde Staten
+1 877-447-6244
[email protected]
Europa
+44 (0) 20 4534 5200
Aziatisch-Pacifisch
+61 2 8310 8686
Copyright © 2023 Lightspeed Systems | Privacybeleid | Privacyverklaring Californië | COPPA-kennisgeving | Vertrouwenscentrum | Privacybeleid voor sollicitanten en werknemers | Gebruiksvoorwaarden
Copyright © 2023 Lightspeed Systems
Privacybeleid | Privacyverklaring Californië | COPPA-kennisgeving | Vertrouwenscentrum | Privacybeleid voor sollicitanten en werknemers | Gebruiksvoorwaarden
Doe je nog steeds je onderzoek?
Laat ons helpen! Plan een gratis demo met een van onze productexperts om al uw vragen snel beantwoord te krijgen.
Op zoek naar prijsinformatie voor onze oplossingen?
Laat ons weten wat de vereisten van uw district zijn en we maken graag een offerte op maat.
Herontdek het geïnspireerde en interactieve klaslokaal voor leren op afstand, hybride en persoonlijk. Lightspeed Classroom Management™ geeft docenten realtime zichtbaarheid en controle over de digitale werkruimten en online activiteiten van hun leerlingen.
Zorg voor schaalbaar en efficiënt beheer van leerapparatuur. Het Lightspeed Mobile Device Management™-systeem zorgt voor veilig en beveiligd beheer van leermiddelen voor studenten met realtime zichtbaarheid en rapportage die essentieel zijn voor effectief afstandsonderwijs.
Voorkom zelfmoorden, cyberpesten en schoolgeweld. Lightspeed Alert™ ondersteunt districtsbeheerders en geselecteerd personeel met geavanceerde AI om potentiële bedreigingen te detecteren en te melden voordat het te laat is.
Bescherm studenten tegen schadelijke online inhoud. Lightspeed Filter™ is de best-in-class oplossing die fungeert als een solide barrière tegen ongepaste of illegale online inhoud om de online veiligheid van studenten 24/7 te garanderen.
Krijg volledig inzicht in het online leren van studenten. Lightspeed Analytics™ geeft districten robuuste gegevens over de effectiviteit van alle tools die ze implementeren, zodat ze een strategische benadering van hun technologiestack kunnen volgen en de rapportage kunnen stroomlijnen.
Deel je locatie om door te gaan.
Raadpleeg onze helpgids voor meer informatie.