Bekijk webinar

Meer informatie over Lightspeed Analytics™- CatchOn-editie

Lees het transcript

Marissa Naab 0:03

Goedenavond iedereen. Hartelijk dank voor uw deelname aan de webinar Lightspeed Analytics CatchOn Edition, dus we zijn blij dat u hier vandaag bent gekomen. We geven de mensen nog een paar minuten om in te stappen, dus als je nog een minuut of twee volhoudt, zullen we de uitzending binnenkort starten.

0:47

OK, het lijkt erop dat er nog veel meer mensen zijn, dus laten we doorgaan en aan de slag gaan. Allemaal heel erg bedankt dat je bij ons bent gekomen. Mijn naam is Marissa, ik ben de Marketing Manager hier bij Lightspeed Systems. Ik word hier vandaag vergezeld door Kirk Langer. Hij is de CTO van Lincoln Public Schools in Nebraska. We hebben April Hughes, Regional Sales Manager bij Lightspeed Systems, en Chris Travis, de CRO bij Lightspeed Systems. Een paar snelle huishoudelijke artikelen voordat we vandaag beginnen. Deze sessie wordt opgenomen, dus we zullen de opname na het evenement met je delen. U bent van harte welkom om dat op uw gemak te bekijken, of te delen met uw collega's, wat u er ook mee wilt doen.

1:25

We hebben ook een vraag- en antwoordsessie aan het einde van de presentatie. Dus, als je vragen hebt over het materiaal dat vandaag is besproken, vul die dan in het vragenveld in, en we zullen ons best doen om die voor je beantwoord te krijgen.

1:38

Zonder verder oponthoud, laten we doorgaan en aan de slag gaan met Chris. Chris, ik weet dat de CatchOn-acquisitie vrij nieuw is voor Lightspeed, dus zou je het erg vinden om te praten over waarom we besloten om dat te doen, en hoe het eruit ziet als we verder gaan?

Chris Travis 1:52

Ja tuurlijk. Bedankt, Marissa, en bedankt iedereen, dat je de tijd hebt genomen om vandaag meer te leren over analyses.

1:58

Voor ons was het echt een no-brainer. Lightspeed ondersteunt scholen sinds 1999.

2:03

We hebben dit klanttraject zien evolueren van, we moeten ervoor zorgen dat kinderen worden gefilterd naar de proliferatie van apparaten, waardoor de behoefte ontstond aan complexere filtering, klasbeheer en beheer van mobiele apparaten.

2:17

Omdat apparaten op en buiten de campus waren, het lokaliseren van die apparaten en het veilig houden van die apparaten, toegevoegd aan ons Alert-product, dus niet het einde van die reis. Maar als districten er zijn, hebben ze een methode nodig om te rapporteren wat er gebeurt. Dat kan een zichtbaarheidstool zijn, dat kan een tool zijn die rendement op de investering oplevert voor de applicaties die ze hebben gekocht. Het zou een mechanisme kunnen zijn om deze naar de voorgrond te brengen, om te begrijpen waar ze hun PD-dollars het beste kunnen stoppen.

2:46

En je hoort van Kirk en April meer over de manier waarop districten een analysetoepassing gebruiken, maar voor Lightspeed hadden we ons eigen analyseproduct.

2:54

We hadden een paar miljoen studenten die het gebruikten, en realiseerden ons dat het product, het team en de missie bij CatchOn zo goed op ons afgestemd waren, dat het logisch was om onze krachten te bundelen en hen bij de groep te brengen.

3:07

En dus wat we collectief konden winnen, aangezien deze nieuwe organisatie een beter product is voor onze duizenden klanten in het schooldistrict, en een betere ervaring, omdat we nu, in plaats van met elkaar te concurreren, onze koppen bij elkaar steken en om hetzelfde probleem op te lossen, waren we in staat om dit krachtige team dat CatchOn heeft op te nemen en dat te combineren met ons Lightspeed-team, om het beste van twee werelden te krijgen.

3:28

En dus hebben we geweldige ontwikkelaars en geweldige verkopers, geweldige ondersteuningsmensen, professionele ontwikkelingsbronnen, al deze dingen die bij elkaar kwamen en die echt goed bij elkaar pasten.

3:37

En wat we tot nu toe zien, Marissa, en ik denk dat het drie maanden geleden is dat we dit hebben gedaan, is een betere klantervaring voor eindgebruikers. Onze bestaande Lightspeed Analytics-klanten stappen graag over naar CatchOn Edition.

3:51

Ik wil heel graag die volledige functieset krijgen, omdat we deze twee bedrijven in zo'n korte tijd hebben kunnen samenbrengen. We herhalen nu het product dat je vandaag gaat zien, en dus, in plaats van opnieuw te concurreren, bouwen we die blokken nu samen. En het is misschien een beetje een cliché-uitspraak, maar in dit geval is 1 plus 1 echt drie.

4:12

En zo geweldige feedback van ons klantenbestand, zowel onze bestaande klanten als de prospects die we momenteel hebben om de oplossing te evalueren.

4:20

En dus kennen we analytics als geheel. Het is een beetje troebel water op de markt. Er zijn verschillende mensen die beweren dat ze een versie van analyse hebben, nogmaals, Kirk en April zullen ons daar doorheen leiden.

4:34

Maar we weten dat naarmate districten door de situaties komen, ze de afgelopen twee jaar te maken hebben gehad met de toename van apparaten, en omdat we nu het belang van een hybride leeromgeving begrijpen.

4:47

Een analyseoplossing die platformonafhankelijk is, schaalbaar en OS-onafhankelijk, is het meest logisch voor klanten en dat is de feedback die we hebben. Dus we zijn enthousiast over de samenwerking, nogmaals, vroege dagen, maar de feedback was geweldig en we zijn er erg enthousiast over.

Marissa 5:04

Heel erg bedankt, Kris. En weet je, ik ben ook super enthousiast over deze samenwerking. Echt opgewonden om te zien wat er gaat gebeuren in de toekomst. Daarmee wil ik het graag doorgeven aan april. Ze gaat aan de slag en gaat aan de slag met dit gesprek met Kirk Langer. En Kirk, als je ons wat meer informatie zou kunnen geven over je ervaring als CTO bij Lincoln Public Schools en wat meer achtergrondinformatie zou geweldig zijn.

Kirk Langer 5:30

Oh dank je. Eh, ja. Ik zit al heel lang op Lincoln Public Schools.

5:36

En eh, het is niet altijd in de baan nu als CTO, maar in het verleden. In de afgelopen bijna 20 jaar heb ik in een administratieve rol veel dingen gedaan die zijn gestegen tot het niveau van nu waar onze districten echt zijn overgestapt van het denken over technologie als iets dat geïntegreerd is, terwijl technologie integraal is. Dus het idee om het wel of niet te hebben, heeft in onze huidige situatie niet veel zin. Het is dus echt gegroeid. En daarnaast, en de liefde die het hebben van een handicap is, is erg belangrijk vanuit het perspectief van de gegevensprivacy van studenten, vanuit het perspectief van informatiebeveiliging en uiteindelijk vanuit een onderwijs- en leerperspectief.

6:23

Er is dus veel veranderd in de jaren dat ik dit doe. We zijn een district van 42.000 studenten, we zijn ongeveer, we hebben, … middelbare scholen, we hebben 8, 12 middelbare scholen, 40 basisscholen, waren een 1:1-stad, één schooldistrictsgroep. Het zou dus gedefinieerd moeten worden als een stedelijk schooldistrict. We hebben ongeveer 50% gratis en gereduceerde lunch als maatstaf voor armoede.

6:53

En ik denk dat we een echt goed presterende schooldistrict zijn, en ik denk, weet je, ik denk dat we veel van dat te danken hebben aan zeer goed leiderschap, zowel op districtsniveau als op gebouwniveau en dan gewoon uitstekende leraren die in staat zijn om relaties op te bouwen als basisvertrouwen en, en uiteindelijk, kinderen te inspireren om te leren. Dus, goed schooldistrict, we zijn blij dat we een rol kunnen spelen in alles wat hier gebeurt.

April Hughes 7:27

Heel erg bedankt voor die tijd. En Marissa, bedankt dat je dit vandaag van start hebt laten gaan. Dus ik ben opgewonden om hier te zijn om dit gesprek met Kirk te hebben en dan een beetje. We zullen je wat meer laten zien over CatchOn, maar ik heb het voorrecht gehad om nu een paar jaar met Kirk en zijn team samen te werken. En geniet altijd van gesprekken met hem, dus laten we een beetje beginnen. Dus de afgelopen jaren hebben we een heel duidelijke paradigmaverschuiving gezien in het onderwijs, en we hebben geleerd dat de apparaten echt de verzender en ontvanger zijn geworden van alle educatieve informatie en mogelijk zelfs de toegangspoort tot soms in de klas. En daar heb je een tijdje geleden een beetje op ingespeeld. Maar wat het apparaat nu in de voorhoede is, dat heeft veel verschillende uitdagingen voor schooldistricten gecreëerd. Dus, zou je een aantal van die uitdagingen die je hebt meegemaakt met ons kunnen delen en misschien een paar manieren waarop je sommige ervan hebt overwonnen?

Kirk 8:18

Ik bedoel, apparaten hebben echt de rol van transport op zich genomen, toch? Dus een vervoermiddel is iets dat je van de ene plaats naar de andere brengt, of dat nu een auto, een fiets of een motor is, stem, jetski, wat het ook is, je kunt er plezier aan beleven, maar uiteindelijk is het een goede prijs voor een plaats naar een ander. En echt, voor veel van onze studenten, omdat we een apparaat ondersteund leren zijn, en instructie, is een beetje wat we het noemen. In plaats van het als een 1 op 1 te stellen, praten we er in die termen over. Omdat 1 op 1 een kwantitatieve maat is voor iets waarvan wij denken dat het uiteindelijk gaat over iets dat kwalitatief is. Het gaat om leren.

9:00

En weet je, vanuit dat perspectief, vanuit mijn perspectief, brengt dat overdracht met zich mee, je weet wel, veel studenten die zich gedragen en ook leraren. En het is leren sturen en focussen op de juiste context. En daar zullen we het tijdens het gesprek veel over hebben. Vandaag is echt heel belangrijk. En dus, denk ik, weet je, vanuit mijn perspectief, is een van de uitdagingen die we vaak hebben gehad, is dat je apparaten uitdeelt aan studenten. En een van de dingen die je zal worden gevraagd, is: waar zijn al onze studentgegevens?

9:43

Nou, dat kan nogal ontwapenend zijn om gevraagd te worden. Als het goed is, denk ik dat er veel plaatsen zijn, dus hoe beter je weet waar die zijn, hoe beter … Je bent natuurlijk in staat om te praten over zaken als studentgegevens, privacy, betere positie. Je gaat het hebben over informatiebeveiliging en als je niet weet waar je gegevens zijn, is het verschrikkelijk moeilijk om al die dingen te doen. Dus, wat komt er met … veel mensen? Veel studenten die dergelijke vervoermiddelen hebben, nemen een verantwoordelijke, weet je, benadering om ervoor te zorgen dat we ze helpen om hen de noodzakelijke vangrails te bieden. Ze rijden dus niet metaforisch van de weg af en komen niet op plaatsen waar ze niet zouden moeten zijn en brengen daardoor hun privacy in gevaar. En mogelijk dan de informatiebeveiliging van de wijk.

10 april: 35

Dus over dat onderwerp van studentgegevens. Dus ik weet dat jij en ik allebei behoorlijk gepassioneerd zijn over gegevensprivacy. En ik weet dat Nebraska hard werkt aan een standaard voor studentgegevens. Privacy met SPC. Dus wat we wel weten dat we de afgelopen jaren als data hebben geleerd, die studentdata, is niet meer wat het geweest is. Het zijn niet alleen cijfers en aanwezigheid en gedrag. Het zijn echt onze patronen en wat we online doen dat het product wordt.

11:03

Dus, hoe ga je nu om met het beheer van die studentgegevens en die privacy van studentengegevens?

Kirk 11:10

Weet je, ik denk dat je weet, zoals je een beetje zei, we hebben de paradigmaverschuiving in het onderwijs doorgemaakt, en ik denk dat er minstens twee zeer traditionele, twee concurrerende manieren zijn om naar paradigmaverschuiving te kijken. Een, en ik denk dat een van de meest bekende in deze ruimte, Thomas Kuhn sprak over paradigmaverschuivingen die vrijwel allemaal tegelijk plaatsvonden.

11:37

Als de theorieën, de theoretische principes waarop ze zijn gebaseerd, het paradigma niet langer kunnen ondersteunen of de paradigma's niet langer reageren, en dus, vindt de paradigmaverschuiving eenmalig plaats. Toen stond Karl Popper bekend omdat hij zei: nee, eigenlijk is het zo dat wat er feitelijk gebeurt, is dat ze in de loop van de tijd geleidelijk veranderen, totdat je je uiteindelijk realiseert dat je iets anders doet.

12:01

Welnu, de waarheid is dat ik denk dat het misschien niet dit of dat is in een zeer binaire telling, dit is um omdat onze recente verandering tijdens de pandemie, zou je kunnen zeggen, we het van de ene op de andere dag moesten doen. We hadden heel veel leerlingen op afstand en dat soort dingen.

12:17

En dat is waar.

12:18

En ik zou zeggen dat de technologie over het algemeen heel goed bleef hangen. Het vermogen van onze leraren om die technologie te gebruiken om te leren, terwijl het hen in dat opzicht ineens een beetje werd opgedrongen, was het een uitdaging. Het was een worsteling. En dus, weet je, als ik erover nadenk hoe, we de dingen doen die we moeten doen en wanneer dat paradigma schijnbaar zo snel was veranderd. Um, ik kijk altijd terug naar wat die incrementele verandering is geweest, of het echt incrementeel was, of leggen we in feite bloot dat we niet in staat zijn geweest om een deel van dat werk te doen? Dus als het gaat om het stuk privacy van studentengegevens, weet je, we zijn ons er allemaal heel goed van bewust, vanwege de ransomware-aanvallen die veel bekendheid hebben gekregen. En nu, hun huidige situatie geopolitiek.

13:11

Als we het hebben over misschien aanvullende geografische aanvullende belasting die plaatsvindt, we zijn ons er terdege van bewust dat de mensen zich niet altijd bewust zijn van zelfs maar enige basishygiëne die ze zouden kunnen doen om, weet je, te voorkomen dat ze zich in die situatie en districten bevinden. Nogmaals, gaat terug naar, weet u waar uw gegevens zijn?

13:34

Wat zijn die gegevens? Omdat, weet je, wat gegevens over elke zaak.

13:37

Nogmaals, het is openbaar gevoelig, wat uw telefoonnummer gevoelig is. Je wilt gewoon niet dat iedereen het heeft, maar weet je, het is niet vertrouwelijk zoals andere dingen over jou.

13:50

En dus, als je daar naar kijkt, en je kijkt naar dat continuüm, een van de dingen waarmee het begint, is dat de beste gegevensclassificatie ter wereld niets kan doen als je niet alle plaatsen kent waar de gegevens zijn. En dus, toen we naar Analytics keken, was het van cruciaal belang voor ons om dat te begrijpen, en de rol te begrijpen die de analyses spelen om ons te helpen dit te begrijpen. Ja, dit zijn de gesponsorde apps die het district voor deze doeleinden heeft uitgebracht. Maar wat zijn alle andere plaatsen die mensen gaan en gebruiken, en wat zijn de implicaties daarvan?

14 april: 20

Dus het is een beetje alsof je vaak teruggaat naar, zoals je al zei, je wilt weten hoe, maar voordat je weet hoe, moet je weten wat en waar en in staat zijn om dat te identificeren. Dus ja, praat een beetje met me over ROI, ik weet dat je er heel creatief naar kijkt.

14:36

En ROI is niet altijd iets geweest, noodzakelijkerwijs een acroniem, dat in de onderwijsruimte is gebruikt, maar we horen er tegenwoordig steeds meer over. Dus vertel me iets meer over uw perspectief op ROI.

Kirk 14:48

Nou, ik denk dat, je weet wel, ROI in een traditionele zin van rendement op investering. De investering is iets dat je, weet je, heel veel kunt doen, kijkend naar andere dingen zoals key performance indicators, enzovoort, enzovoort, om een idee te krijgen van, nou, we hebben dit ding gekocht, we hebben al deze licenties . Gebruiken we ze?

15:07

En hoewel dat zeker, als een maatstaf voor investeringen, mensen het gebruiken, zou ik dat zeggen als een noodzakelijke voorwaarde. Want als ze het niet gebruiken, ja, dan heb je waarschijnlijk helemaal geen vroege impact. Het grotere plaatje lijkt mij echter in een K 12-omgeving, als de I staat voor Instructie, wat levert dat dan op bij instructie? Als we dit ding gaan gebruiken? Hoeveel komt het eigenlijk ten goede aan het onderwijs- en leerproces? Hoe gemakkelijk is het om te worden ingezet om te leren?

15:42

Hoe, weet je, wat is het niveau van de implementatie in termen van de getrouwheid daarvan?

15:47

En dus, er echt naar gaan kijken op een manier die volgens mij veel holistischer is dan alleen maar te zeggen: gebruiken mensen het?

15:55

En April, weet je, je hebt me dit eerder horen zeggen, maar ik denk dat we vaak de neiging hebben om naar iets te kijken, en we zeggen: Nou, weet je, het lijkt erop dat mensen dat gebruiken, gebruiken die specifieke omgeving nogal wat, oké, wel, is dat goed?

16:11

En als de reactie ook, we hebben er een beetje naar gekeken, en we denken dat dit geen echte beveiligingsrisico's oplevert, of gegevensprivacykwesties die zo mooi geïntegreerd zijn in onze, kunnen we het zeker mogelijk maken om al te integreren. En toegangsbeheer. Dus een enkele aanmelding, dat is allemaal goed.

16:27

Uiteindelijk, als wat we zeggen is, is dat, nou, ik weet het niet, het zal niet, ik denk niet dat het iemand pijn zal doen die ongeveer verwant is aan de, je weet wel, meneer dat het FDA-stempel van goedkeuring op iets dat je zou kunnen eten. Ze zeggen niet dat het voedzaam is. Wat ze zeggen is dat het veilig voor je is om dat te eten, niet per se als je het constant eet, maar het is oké, ik denk dat wat er gebeurt, is dat het een vrij lage lat is om te raken. Waar hebben we het over fiscaal investeren en investeren in leertijd. Dat is dat de lat gewoon niet belangrijk genoeg is. Dus, echt, om het te zien in termen van rendement op instructiemiddelen, zullen we op een punt moeten komen waarop we beginnen te zeggen: wordt de omgeving gebruikt?

17:10

Maar het volgende waar we naar moeten kijken, is of het op zo'n manier wordt gebruikt dat het er een impact op heeft op de manier die we bedoelen, op het leren van studenten.

17:22 april

Dat is geweldig, dus dat is een goede reden om te vragen over dit volgende stuk, weet je.

17:26

Dus ik weet dat jij en je team een geweldige relatie hebben tussen je technologie en leerplan- en instructieteams, maar dat zien we niet altijd in het hele land. Dus we zien altijd, heel vaak, dat ze nog steeds in die silo's opereren. En deze paradigmaverschuiving die we meemaken, heeft onze districten echt gedwongen om echt samen te werken en anders samen te werken. Dus ik weet dat je daar een geweldig team hebt. Maar zou je met ons en het publiek willen delen hoe je die cultuur van samenwerken echt bevordert? Dus je kunt sommige van deze statistieken halen, waar je het over had?

Kirk 18:01

Ik denk, ten eerste, weet je, voor mij gaat het er echt altijd om, we hebben de teams die deel uitmaken van de afdeling die ik leid naar de divisie, dat ik die leid. We hebben onze informatietechnologiediensten, onze edtech-diensten, onze technologieondersteunende dienstengroep en dan onze informatiebeveiligingsdienstengroep. Het ding dat je zou opmerken in al die is "iets, iets" Diensten,,het begint met service en vanuit ons perspectief, en proberen die Servant Leader te hebben, zien we dat uiteindelijk ook.

18:38

of het nu is als je teruggaat naar de gedachte aan het apparaat als een vervoermiddel, het is niet het doel op zich. Het is waar ik wil dat het transport me brengt. En dus, echt, het is het doel. En het hebben van het in de eerste plaats is, omdat er plaatsen zijn waar je heen wilt, sommige die je om wat voor reden dan ook moet hebben, of de andere. Omdat je er graag wil komen. Je wilt kunnen ontdekken.

19:01

En dus, denk ik, in dat geval, als je begint met een service-mindset, als je begint en begrijpt dat dit nu in veel gevallen een hulpprogramma is. Het is een noodzakelijke voorwaarde en een startpunt of een manier om mensen daar te krijgen. Dat zet er de juiste toon voor.

19:16

En dat is echt, dan ga je en je zegt, OK, dus, vanuit een fundamenteel operationeel standpunt, is dit het ding dat ons daar kan brengen. Maar dan functioneel, weet je, wat zijn de dingen die het moet kunnen? En hoe zorgen we met jou, partner met jou, om ervoor te zorgen dat het die kan bereiken? En dus denk ik echt dat het bouwen van een gebouw, en het vestigen van een cultuur, het onderhouden van die cultuur begint vanuit het juiste perspectief.

19:44

Dat wil zeggen, ja, dit is een belangrijk ding. Er zijn veel dingen die we moeten doen om ervoor te zorgen dat het milieu opstaat en zijn doel kan vervullen.

19:53

Maar er is echt geen, bijna geen deel ervan dat een doel op zich is. Het dient tot de bottom line, en ik vertel mensen de groep dat ik het voorrecht heb om leiding te geven.

20:05

We zijn zowel verantwoordelijk voor het helpen van het district bij het zakendoen als het kopen van dingen, en het betalen van mensen, en dat alles, als het zakendoen. We zijn ook erg betrokken bij de zaken van het district, namelijk onderwijzen en leren. En dus spelen we beide.

20:25

En ik denk dat als je dat hebt, of je hebt dat soort cultuur, je kunt beginnen te zeggen dat we je kunnen helpen oplossingen te vinden. We kunnen helpen bij het begeleiden en sturen waar nodig. En het blijkt dat, omdat velen van ons dit al jaren en jaren doen, we onze eigen mening hebben, over vrijwel alles wat gezegd is, we niet uit het oog verliezen dat het uiteindelijk de juiste mix is. . Zodat mensen, zodat onze studenten de kansen krijgen, een gelijkwaardige indeling moeten hebben. Om ervoor te zorgen dat ze de niveaus kunnen bereiken die ze nodig hebben, om hun proces hun leven lang voort te zetten.

21:02

Geweldig. Welnu, het is geen geheim dat u en uw team daar Lightspeed Analytics-CatchOn Edition gebruiken.

21:11

Dus, zou je precies willen uitleggen hoe je de analyse-oplossing van ons gebruikt, om echt te helpen voldoen aan een aantal van deze statistieken waar we het over hadden?

Kirk 21:26

Ja, dus even teruggaan. We hebben gekeken naar een aantal verschillende platforms. En.

21:35

Ze, zou ik zeggen, ze zorgden voor enig zicht, maar we hadden niet het gevoel dat het in een aantal van die gevallen veilig was om echt sterke conclusies te trekken uit wat we zagen. En dat was een punt van zorg op het meest basale niveau. Als je gegevens hebt, maar je weet niet zeker of de gegevens echt representatief zijn voor alles wat er gaande is, dan zul je nalatig zijn als je iets doet. Anders dan gewoon dat genoeg zeggen, ga er niet een heleboel van maken om er veel voorbeelden van te maken. Dus we hadden nogal wat rondgekeken, en CatchOn was iets dat niet bedoeld was als woordspeling, en dat trok onze aandacht.

22:17

En toen kregen we door het werk met Digital Promise en de League of Innovative Schools de kans om deel te nemen aan een onderzoek waarbij de analytische omgeving CatchOn werd gebruikt om, je weet wel, in feite te vormen wat voor soort omgevingen we gebruikten. Hoe betalen zij de …? Al dat soort dingen die bij het onderzoek hoorden. En we verlengden die studie een beetje en bleven erbij. En uiteindelijk klant geworden van CatchOn. En voor ons was het eerst en vooral duidelijk dat de gegevens die ons worden gepresenteerd, waren wat we feitelijk aan het doen waren. En daar hadden we geen twijfels over, over eventuele vragen die we hadden. We waren in staat om door te werken en samen te werken met de datawetenschappers en mensen bij CatchOn.

23:14

Dus ik denk dat dat heel belangrijk was. En toen konden we alles bekijken, van hoe gebruiken we onze investering in onze licenties? Verschillende omgevingen? Wat zijn de andere omgevingen die worden gebruikt? Hoe vergelijken die die? Hoe verhoudt dat zich tot wat die bedrijven misschien zeggen dat we doen? Omdat ik je misschien een kwartaal geef, of ze hebben misschien wat basisdashboardweergaven, en die dingen synchroniseerden niet altijd.

23:38

En eerlijk gezegd, we hebben ontdekt dat het veel betrouwbaarder is. We hebben het gevoel dat als we kijken naar wat we in de CatchOn-gegevens krijgen, veel nauwer is afgestemd op onze ervaringen anekdotisch en in onze observaties van verschillende omgevingen. Dus we voelden dat dit duidelijk een veel betere kijk was op wat er werkelijk aan de hand was. Dat stelde ons in staat om wat werk te doen met onze Curriculum Instructie

24:07

Mensen. Ze probeerden te kijken naar een voortzetting van bepaalde licentieregelingen die ze hadden. En ze overwogen een andere richting in te kijken, en het gaf hen echt enig inzicht.

24:25

Ze hadden anders niet paraat hoeven te zijn om te zeggen, nou, kijk, ik bedoel, we zeggen niet dat dit gebruiksniveau goed of slecht is, of je gewoon presenteert. Dit is het gebruiksniveau. En u kunt beginnen met inzoomen en zien dat het gebruiksniveau differentieel is. Soms in de hele wijk. En dus beginnen die vragen eruit te komen. Ik denk dat Analytics uiteindelijk bedoeld is om je die context te bieden rond, oké, waar dingen echt gebeuren. Begrijp je dat? Zo kun je de juiste vragen stellen. Het gaat niet alleen maar om de antwoorden.

25:04

En het andere waar ik het net over wilde hebben, is, weet je, de vraag die eerder is gesteld over het kijken naar wat maakt dat analytics zo goed past? Als je het had over zoiets als filteren, over iets als veiligheid van studenten en dat soort dingen, wat het zo overtuigend maakt, zit in de gegevens. In de informatiebeveiligingsomgeving. We hebben het over een product of producten genaamd Lijkt Secure Event Management. Het is dus dit idee dat je al deze gegevens van al deze verschillende plaatsen in logbestanden neemt en ze door elkaar haalt, en je hebt de mogelijkheid om daartegen in te gaan. En het begint je te vertellen: je bent je er misschien niet van bewust dat deze persoon die zich hier op deze manier gedraagt, zich hier op dit systeem ook gedraagt. En tegelijkertijd lijken ze een soort zeer alomtegenwoordig individu te zijn, omdat ze schijnbaar ook in een ander deel van de wereld opereren. En je realiseert je niet dat dit aan de hand is, tenzij je die dingen begint te correleren.

26:06

Dus ik denk dat wat ik hier echt opwindend aan zie, is dat deze dingen bij elkaar worden gebracht, is dat CatchOn nu in een positie is om alle dingen te doen die ze hebben gedaan. Traditioneel ten opzichte van het hebben van die agent op een Chromebook en het zien, in ons geval, bijvoorbeeld, en het zien van alle plaatsen waar studenten naartoe gaan, enzovoort. Maar dat vervolgens koppelen aan een filterapparaat dat ook een heleboel gegevens eruit gooit die zegt, nou, het is niet alleen waar ze naartoe gaan, maar in een aantal gevallen, naar wat voor soort dingen zijn ze op zoek? Wat zijn de vragen die door hun hoofd spelen en zo? Wanneer je die dingen bij elkaar kunt brengen, is het een zeer krachtig hulpmiddel om de context te bieden waarin leren plaatsvindt, of de context waarin dat niet gebeurt.

26 april: 50

Geweldig. Dank je, Kirk. En dus ben ik blij dat je dat ter sprake hebt gebracht als onderdeel van waar we zo enthousiast over zijn als onderdeel van de Lightspeed-paraplu, producten en diensten die ze aanbieden. En dus weten we, naarmate we verder komen in deze relatie, dat de integratie erg nauw zal worden, en je hebt helemaal gelijk, we zullen in staat zijn om veel meer informatie en gegevens te verstrekken, en diensten aan onze klanten. Dus, Kirk, ik waardeer het echt dat je vandaag wat tijd met ons hebt gedeeld, en zoals altijd, ons een goed inzicht hebt gegeven in je kijk op de dingen, en we waarderen je echt heel erg vandaag. Dus ik hoop dat je nog wat langer bij ons blijft.

Marissa 27:30

Nogmaals hartelijk dank voor het delen van uw inzicht. Het is altijd zo geweldig om vanuit een districtsperspectief te horen hoe deze tools, werken en best practices te werken, en om uw succes te delen. Maar het publiek, ik hou gewoon van dit soort presentaties. Maar dat gezegd hebbende, ik weet dat we naar een snelle demo van de CatchOn-oplossing gaan voordat we dat doen. Ik wil echter het publiek krijgen, en we gaan een snelle peiling houden, als jullie ons een plezier kunnen doen, en niet echt snel, zodat we een beter idee kunnen hebben van

28:05

wat voor u voordelig zal zijn als we de demo doornemen.

28:08

Dus ik geef jullie allemaal een paar minuten om dat in te vullen.

28:22

Oké, het lijkt erop dat er nog een paar reacties binnenkomen. Laten we het nog een minuut of twee geven.

28:41

Okee.

28:42

Het lijkt er dus op dat 42% kijkt naar softwaregebruik en ROI, 33%, betrokkenheid en motivatie van studenten, 22% naleving van gegevensprivacy, 4%-nauwkeurigheid, werkzaamheid en 2% andere. Dus, dat gezegd hebbende, ik ga jou de teugels geven, April en je kunt die demo beginnen.

29 april:

Rechts. Geef me even.

29:14

Daar gaan we. Ik denk dat iedereen mijn scherm nu kan zien.

29:18

Dus, geweldig, dus laat me dit een beetje situeren. Dus ik ga dit een beetje anders volgen dan wat ik normaal zou doen. Even een waarschuwing, ik doe niet de beste pan-demo. Ik ga hier echt op in vanuit een perspectief van wanneer we praten met districten en onze klanten, begrijpend wat hun exacte behoeften zijn. Dus die peiling was echt geweldig, omdat het me een idee geeft van waar iedereen naar op zoek is. Dus rond die ROI van softwaregebruik, motivatie voor studentenbetrokkenheid en ook die gegevensprivacy en compliance.

29:51

Dus, een beetje op wat Kirk zei over hoe we de gegevens beheren. Dus, net als uw Lightspeed-filter, zien we elk stukje webverkeer dat er is. We voegen die gegevens echter specifiek toe aan educatieve tools. We hebben dus een applicatiebibliotheek die momenteel wordt gebouwd. We hebben daar iets meer dan bijna 4400 tools, en dit zijn dus allemaal globale profielen en zijn gemaakt voor al deze, wat wij beschouwen als educatieve tools. We aggregeren die gegevens vervolgens verder naar de apparaten op basis van opgesplitst per campus, niveau, zelfs dieper in uw gebruikersniveau. En als je onze Chrome- of Edge-extensie gebruikt, waren er sommigen, weet je, die studentenbetrokkenheid echt willen weten.

30:36

Zelfs tot aan dat actieve venstertijdsbestek, wanneer de studenten zich in die specifieke vensters bevinden. Dus ik ga hier in duiken, gewoon te snel, ik zal dit zo snel mogelijk doen. Dus, vanuit het oogpunt van een apparaat, geven we u een momentopname van wat de apparaatactiviteit is geweest, samen met uw gebruikers in het rooster en niet in het rooster van gebruikers. Dus, net als sommige van de andere tools die je gebruikt, halen we een rooster op uit je studenteninformatiesysteem, dat ons alle gegevens over je cursussen en die individuele gebruikers geeft. En dan, zo kunnen we zeggen, hebben die, aangezien geroosterde gebruikers geen geroosterde gebruikers zijn, niet geroosterd zou zijn. Als ik een nieuwe student ben. En ik begin vandaag, en onze roosterupload heeft niet plaatsgevonden, ik weet niet precies waar ik die gegevens moet verzamelen. Dus we kwantificeren het omdat ik op dit moment geen gebruiker in het rooster ben, dan corrigeert het zichzelf, zodra de nette roosters zijn geüpload.

31:27

U kunt dus uw actieve apparaten zien en we splitsen die op per apparaattype.

31:31

We weten dus van een demo gisteren met een district hier in South Carolina dat drie verschillende soorten apparaten in hun ecosysteem heeft. En dus was het voor hen erg belangrijk om te begrijpen hoe die apparaten worden gebruikt. Waar als Kirk ... chroom. En dus zou hij echt willen weten hoe die specifieke Chrome-apparaten zijn. Je kunt hier elke dag binnenlopen om een snelle momentopname te maken.

31:55

We splitsen het nog verder op van, weet je, kijkend naar je campusinformatie, naar je rangniveaus. En dan nog, ook door dat type apparaat ook.

32:05

Terugkomend op de campus, een geweldige use case hier is een van onze districten in New York. Ze gebruikte het echt als een checks and balance-systeem. Dus, laten we zeggen, bijvoorbeeld op Adams basisschool, wist ze het. Er waren 438 studenten. Er zijn gebruikers en ze had 450 apparaten ingezet, maar er zijn slechts 403 actieve apparaten.

32:26

Dus die campusbeheerder kwam en zei: ik heb onmiddellijk 10 extra apparaten nodig. Ze heeft zoiets van, oh, wacht even. We moeten begrijpen waar die andere 47 apparaten zijn voordat we extra apparaten gaan uitgeven? Dus voor haar was het een zwaar checks and balance-systeem. Gewoon een andere plek om er zeker van te zijn dat er toezicht was. En nogmaals, aangezien we het over ROI hebben, wilden we ook echt zeker zijn van de uitgaven aan die apparaten.

32:52

Dus dat is snel over onze, hoe we het opsplitsen vanuit een apparaatperspectief.

32:58

Bovendien, terwijl jullie het hebben over dat softwaregebruik en ROI, is een van de dingen die we doen, dat we een implementatieteam hebben. En dus werken we met u en met al onze klanten samen om inzicht te krijgen in alle applicaties die zijn gekocht op districtsniveau, of zelfs op locatieniveau.

33:15

Dus we willen die informatie in ons systeem invoeren, zodat je echt de uitsplitsing kunt zien van, weet je, hoe dat rendement eruitziet op basis van de daadwerkelijke gebruikers die de tool gebruiken.

33:26

Je kunt die informatie invoeren op basis van een districtsaankoop, of nogmaals, op een campusaankoop, en zoals je hier ziet, kun je die informatie opsplitsen.

33:35

Dus dat doen wij ook voor u.

33:37

Ja.

33:38

En dan kunnen we ook, sorry dat internet hier vandaag een beetje achterblijft, maar we kunnen het ook op campusniveau doen. Maar als we dan echt dieper willen ingaan op dat softwaregebruik en dat ROI-stuk, en we laten je die echte tools opnieuw zien. Dus we gaan hierheen en klikken op de techniek.

33:58

Maar zoals we weten, wordt … meestal gebruikt voor kredietherstel en leerverlies. In veel districten, aankopen, misschien voor hun middelbare scholen, dus hier krijg je een heel goed inzicht, zoals Kirk zei, weet je, als je begrijpt dat dit die gegevens zijn om te begrijpen hoe het is gebruikt. En dan kun je het aan de nodige teams geven om echt in te zoomen en te krijgen, ze meer in die FSA-doeltreffendheid te laten gaan en ervoor te zorgen dat het wordt gebruikt op de manier waarop ze willen dat het aansluit bij hun leerplandoelen.

34:27

Hier geven we u dus een momentopname van de gemiddelde dagelijkse gebruikers, het percentage van uw licenties, licenties die in de afgelopen zeven dagen zijn gebruikt, uw gemiddelde kosten per licentie en echt of de oplossing ten volle wordt gebruikt. Het wordt uw volledige opslagplaats voor al deze applicaties, gratis of betaald.

34:47

Hier is een goed voorbeeld daarvan. We laten u de dagen zien tot uw volgende verlenging. Dus nogmaals, het is echt robuust en heeft echt invloed op meerdere afdelingen binnen het district. Je kunt hier naar beneden scrollen en een kijkje nemen en zeggen: OK, hier gebruiken slechts twee van onze vier campussen deze tool. Als je, bij toeval, nogmaals, als je ... hebt gekocht voor gebruik en al je middelbare schoolcampussen, en slechts twee van die de tool gebruiken, heb je nu, zoals Kurt zei, die harde, feitelijke gegevens om te zeggen, ga naar die belanghebbenden. Open dat gesprek, ik zeg, Hé, waar je zegt dat je geen techniek gebruikt voor kredietherstel en leerverlies. Hoe kunnen we u helpen deze beter te benutten? Moeten we extra PD doen of kan ik het je binnen een paar minuten laten zien. Als er iets anders is geleerd, kun je die vragen stellen over waarom ze ervoor kiezen een andere tool te gebruiken, en de belanghebbenden echt bij die gesprekken te betrekken.

35:47

Dus nu gaan we in op Trending-tools.

35:49

Trending Applications, dit is voor mij echt waar alles plaatsvindt, eerlijk gezegd, en dit vertelt ons uw gegevensverhaal.

35:59

Dit vertelt ons wat er op een bepaald moment in uw district gebeurt. Dit zijn dus onze demogegevens, dus het is een beetje laag. Ik zou verwachten dat gemiddeld in de meeste districten dit aantal echt rondloopt, ergens boven de 750 tot 800. We hebben er maar liefst 2000 en specifieke districten gezien. Dus dit is nogmaals, zoals ik al zei, jouw gegevensverhaal, waarop je alle tools kunt zien. Zo weten we bijvoorbeeld dat ze in deze wijk … gebruiken voor hun LMS.

36:28

Ze zijn op Google Classroom, Um, Gebruiker hun rechtbanken gebruiken verbonden McGraw Hill, dus dat vertelt ons hoe ze worden gebruikt.

36:37

Als u een SSO-toepassing gebruikt, verwachten we dat deze trending hoog zal zijn. Als je je voorbereidt op het testen van testen over de hele staat die eraan komen, we weten dat voor veel districten we verwachten dat sommige van die tools een trend naar de top zullen zien.

36:50

Maar je ziet hier, je kunt zien dat er staat Licensed and Approved.

36:53

Dit is dus waar je al die tools kunt identificeren die dat misschien niet zijn, waarvan je je misschien niet bewust bent. Dus, zoals we eerder vermeldden, is het echt moeilijk om het hoe te begrijpen, zonder te weten, wat en waar. U kunt dus zeggen dat deze een licentie hebben en dat deze zijn goedgekeurd. We weten dus automatisch dat we het platform met onze teams hebben doorlopen om die tools goed te keuren. Ja, misschien zijn ze gratis en hebben we ze niet gekocht, maar ze zijn in lijn met onze normen voor gegevensprivacy en met onze curriculumnormen, en we kunnen het vanuit technologisch oogpunt ondersteunen.

37:23

Dus we hebben het al goedgekeurd, maar we kunnen naar beneden scrollen, hier doorheen, en we kunnen zien dat deze uitbraak EDU wordt beoordeeld. Dus je hebt de mogelijkheid om binnen ons systeem te verkopen, als goedgekeurd, niet goedgekeurd of, in beoordeling, en dan ben je ook in staat om die lijst naar je stakeholders te pushen, en je bent heel gemakkelijk toegankelijk. En dat laat ik je in één seconde zien.

37:45

We gaan hier klikken, en die Breakout Edu en er staat: We geven je dit globale profiel, het toont je een beetje informatie over de tool.

37:53

Je kunt ook zien waaraan het is gekoppeld aan een tag, en ook aan een categoriesysteem. En dan kun je hier ook zien dat het onderdeel is geweest van een beoordeling door een derde partij. Dit is iets waar we erg trots op zijn en we zijn verheugd dat we dit aan onze klanten kunnen bieden omdat het het proces automatiseert dat voor veel districten erg omslachtig en arbeidsintensief wordt.

38:15

Dus automatisch kunnen we je hier vertellen dat deze tool Breakout Edu zich heeft aangemeld bij CPC. En als het ook via het IMS global trust embedded apps-proces was gegaan, zou het daar ook worden vermeld.

38:33

Dus zoals ik hier al zei, kunt u deze gegevens daadwerkelijk opslaan. En het spijt me, het kijkt naar schermen, niet zeker wanneer het precies zo is als het zou moeten. Maar je kunt het hier echt nemen. U kunt dus sorteren op tags. U kunt sorteren op categorie. U kunt kijken naar het gebruik per campus, rangniveaus, financieringsbron. We hebben eigenlijk een district in Oklahoma dat eigendomsfondsen gebruikte om het grootste deel van de oplossing te betalen, omdat ze die oplossingen konden labelen die ze hadden, titelfondsen gebruikten om X te kunnen kopen en dat vervolgens konden exporteren. En overal waar u de pijl-omlaag en de oplossing ziet, kunt u deze exporteren naar een CSV of een Google-spreadsheet.

39:10

Als het ook een van de is, het spijt me, neem me niet kwalijk. een van de tabelindelingen kunt u het ook naar een PNG- of PDF-bestand exporteren.

39:21

We hebben ook Northbound API's voor iedereen die Microsoft Power BI of zelfs Google Data Studio gebruikt. En we kunnen onze geaggregeerde gegevens ook voor u naar die gegevens exporteren.

39:32

U kunt hier ook sorteren op die beoordelingen van derden, waar we teruggaan naar die gegevensprivacy.

39:38

Dus ik wil hier een kijkje nemen naar degenen die door IMS Global zijn geweest.

39:45

En dus gaan we heel snel naar nieuws LA kijken en zeggen, oh, we gaan naar beneden scrollen en kijken naar de recensie van derden. En je kunt hier zien, net zoals het was, op dezelfde manier kun je zien dat het GDPR-compatibel is, of niet GDPR-compatibel, FERPA en HIPAA-compatibel, nogmaals, het nemen van die last van jullie allemaal, weet dat, dat is iets dat een van uw teamleden, normaal gesproken zouden moeten doen. Als u een IMS Global-lid bent, kunt u daar zeker klikken en rechtstreeks naar hun website gaan om meer informatie te krijgen over wat die rubriek was en waarom ze eigenlijk beoordeelden op de manier waarop ze deden.

40:20

Dus, in Trending-applicaties, nogmaals, veel gedetailleerde informatie. Je kunt sorteren op tag, wat een van de … dit is een van onze favoriete oefeningen die we doen met nieuwe klanten.

40:31

Dus ik sorteerde gewoon op studentlogin.

40:33

Dus nogmaals, dit is, dit zijn applicaties waarvoor een soort referentie moet worden gemaakt, automatisch weten dat er een soort van PII mogelijk heen en weer wordt overgedragen. Dus, als een district, nogmaals, begrijpend wat en waar kan, ook, als we het over dat veiligheidsstuk hebben, weet je, echt begrijpend dat deze toegang hebben gekregen. Zo schreef mijn dochter in de vijfde klas zich in voor Duolingo. En zei: Hé, mam, ik heb me vandaag aangemeld voor Duolingo. En ik zei, geweldig, waarom. Ik wilde Japans spreken. En ik zei: oké, hoe meld je je aan? Ze zei, ik drukte op aanmelden bij Google, dus automatisch tekende ze bij Google, het district, en het was zich daar niet per se van bewust. Maar nogmaals, dit geeft je de kans om die gereedschappen te zien, omdat we weten hoe hard iedereen het ook probeert, deze kinderen zijn echt intelligent, en ze kunnen er op de een of andere manier altijd omheen.

41:26

Ik ga hier heel snel een paar andere dingen schrappen, nogmaals, privacy. We weten hoe moeizaam het is om te proberen dit privacybeleid veel minder te begrijpen als ze dat wel zijn. Er zijn wijzigingen aangebracht. Daarom doen we elke week een privacybeleidsscan. En in die scan merken we dat we zien dat een enkel teken is veranderd. En toen zeiden we dat we notificaties via e-mail versturen.

41:52

En dan hebben we ook een dashboard voor de privacy van studentengegevens, waar je die applicaties kunt zien die die wijzigingen hebben, ook, ik ga hier een kijkje nemen bij UCLA.

42:03

En dus automatiseren we dit proces voor u. En je kunt hier zien, alles in rood is verwijderd, en groen is toegevoegd. En alles in blauw was een opgemaakte tekstwijziging. Dus hier hebben ze de kleine letters en het einde van cookies vervangen en vervangen door hoofdletters. Vervolgens hebben ze hier een link toegevoegd voor gedragsadvertenties.

42:22

Dus we weten nu dat dit iets is dat, als het verandert, zeker invloed kan hebben op je privacybeleid, en vooral rond alle, je weet wel, die gegevens waar ze zijn verzameld, wat ze ermee doen.

42:37

Vervolgens, vanuit het oogpunt van goedkeuring, vermeldden we dat u met de applicaties kunt delen hoe u deze kunt goedkeuren. We geven u dus de mogelijkheid om deze lijst met goedgekeurde aanvragen te maken, degenen die in Review zijn en niet zijn goedgekeurd, zodat we het u daadwerkelijk kunnen laten zien. Je kunt die lijst hier beheren, je hebt de mogelijkheid om te delen met het publiek, in staat om te delen, OK, ik wil alleen de goedgekeurde of niet goedgekeurde tonen. Ik wil de bijlagen voorzien van hun servicevoorwaarden! Welke campus- of leerjaren mogen ze gebruiken?

43:11

We geven je de link die je kunt insluiten in je website, of mogelijk zelfs in een e-mail, naar ouders en, of aanvullende belanghebbenden, en dan kun je zien hoe het er voor je publiek uitziet, heel gemakkelijk te gebruiken. Het is geen document waar je heen moet om up-to-date te blijven. Het is iets dat geautomatiseerd is binnen onze processen.

43:35

En tot slot gaan we deze widgets hier bespreken voor hun vermogen om deze dashboards te maken. Dus hier heb ik er een gemaakt voor een inspecteur die specifieke informatie wilde. Het verhaal achter dit district is dat het een nieuw 1-op-1 district was, en de staat had net ook een nieuw initiatief voor een wiskundecurriculum uitgegeven. En dus wilde deze inspecteur vooral het zevendaagse gebruik van de districtsapparatuur zien, om te kunnen controleren hoe die tools, hoe die apparaten worden gebruikt.

44:10

En we geven je ook de mogelijkheid om binnen en buiten schooltijd te zeggen en te kunnen zien, weet je, hoe die apparaten worden gebruikt en hoe de applicatie wordt gebruikt? Het is geen geolocatie, het is eigenlijk dat tijdsbestek. Zodat uw curriculuminstructieteams die leerpatronen nog beter kunnen begrijpen.

44:28

En nogmaals, je kunt zien dat we alle tools hebben geïdentificeerd vanuit een kaartperspectief die in het hele district zijn gebruikt.

44:34

Deze widgets kunnen dus hier worden gemaakt. Deze zijn al voor u ingevuld en u heeft de mogelijkheid om deze te manipuleren op een manier die het beste bij u past, gebaseerd op uw rol binnen de wijk. Deze dashboards zijn dus specifiek voor jou. Die kun je delen. Je kunt de mensen geven, je deelt ze met rechten om wijzigingen aan te brengen of alleen te lezen. Dus dat is ook allemaal aan jou.

44:57

En tot slot ga ik naar gebruikersrapportage.

45:02

Dus dit is waar we het hadden over de mogelijkheid om in je te komen en die actieve minuten te zien, en wat die kinderen echt doen binnen de oplossing. Dus hier kun je in de gebruikersrapporten zien, je kunt alle gebruikers bekijken, actieve of inactieve gebruikers op campussen, die leerjaarniveaus, cursussectie en apparaattype, en zelfs in de categorieën en tags.

45:22

Maar dit gaat in op die gegevens op gebruikersniveau.

45:24

Dus we nemen ons mee om hier in Wade te kijken.

45:28

En dus, zoals Kurt al zei, weten we allemaal dat er meerdere verschillende providers zijn, en elke provider heeft een andere definitie van wat ze kwantificeren als een engagement, en ook wat ze kwantificeren als gebruik. Dus standaardiseren we add-on over de hele linie.

45:44

Dus we hebben ervoor gezorgd dat onze betrokkenheid één unieke gebruiker per uur is. En nogmaals, we kunnen u die actieve vensterinformatie geven als u onze Chrome- of Edge-extensie gebruikt.

45:54

Dus ik ga hier heel snel naar beneden scrollen en kijken wat Rate Wade aan het doen was. Maandag 28 maart gaan we kijken.

46:02

Je kunt hier zien, en de uren van 7 tot 8, er was één afspraak, weet je, twee afspraken daar, en dat is voor schooltijd, en dan kun je die minuten echt zien, vanwege dat actieve venster.

46:15

Als je hier kijkt, kun je tijdens de schooldag Gmail, Schoolologie, interactie met een ontworpen storyboard-tijd zien, Time Timer. Je kunt dus echt zien hoe de studenten omgaan met die verschillende applicaties. Dus daarmee is dat een heel snel, snel overzicht op hoog niveau van CatchOn, en het geeft ons wat tijd voor Q&A. En ik waardeer het dat jullie vandaag naar ons luisteren.

Marissa 46:44

Jij zo graag, April. Dat was echt geweldig. Het is zo spannend om het CatchOn Dashboard in actie te zien. Daarmee gaan we snel naar Q en A. Een snelle herinnering dat jullie, als je vragen hebt over wat er vandaag is besproken, deze in het vragenveld kunnen plaatsen en we zullen ons best doen om die te beantwoorden.

47:03

Laten we nu meteen beginnen. Deze vraag is voor Kirk. Er staat, welke functionaliteit van CatchOn gebruikt u het meest?

Kirk 47:12

Ik zou zeggen, uh, ik zou zeggen dat wat we het meest gebruiken de trends zijn, waar April over sprak. Er gebeuren daar veel dingen. Maar, ik zou ook zeggen, als we een beetje verder gaan dan alleen kijken naar waar de dingen staan, en we beginnen dieper in te gaan. We gebruiken het steeds vaker om te kijken naar wat er op klasniveau gebeurt en om beter te begrijpen in welke mate verschillende tools dag in dag uit worden gebruikt, en hoe dat in kaart wordt gebracht met de prestaties in die omgevingen.

Marissa 47:56

Dank u. Heb je een vraag van Rickie … wat voor soort lokaal geïnstalleerde applicaties kan CatchOn detecteren?

48 april:05

Hangt dus af van de lokaal geïnstalleerde applicaties. Dat is altijd een goede vraag, dus zolang die tools daadwerkelijk communiceren met internet, doen we het op hun DNS. Dus als het iets is, zeg ik altijd graag, als het op een iPad staat en Candy Crush zegt, gaan we Candy Crush of iets dergelijks niet monitoren zolang die tools interactie hebben met het web. Die informatie leggen we vast.

Marissa 48:31

Ik heb een vraag voor Kirk.

48:34

Waarom heeft uw district besloten om een analytische oplossing te gebruiken en hoe lang heeft u deze al?

Kirk 48:40

Nu, ik zou zeggen dat we het formeel hebben aangenomen, we hebben CatchOn aangenomen als onderdeel van dat werk waarmee we deden, met Digital Promise in League of Innovative Schools. Zoals ik al aangaf, hebben we lang daarvoor gekeken en met een aantal verschillende leveranciers, waarvan sommigen providers. Onze leverancier van klasbeheer bood bijvoorbeeld wat analyses en we gebruiken Bara of Hopper, afhankelijk van hoe je het zegt. Maar de waarheid is dat wat ze vastlegden echt specifiek was voor,

49:15

en alleen naar de Google-omgeving. We wilden veel, veel breder kijken en ademen dan dat. Dus we zijn, ik zou zeggen, meer dan matig geïntrigeerd door het hebben van een analytische oplossing voor, sinds we Chromebooks hebben, en het district, dat zes jaar geleden is. We zijn zeer, zeer geïnteresseerd geraakt en hebben de afgelopen 12 tot 18 maanden veel gebruikt.

Marissa 49:42

En wat is het belangrijkste gebruik van deze gegevens voor uw district?

Kirk 49:50

Nou, ik denk het, ik denk eerst dat het dat basisrendement op investering is, zodat we kunnen begrijpen of de oplossingen die we kochten, daadwerkelijk in gebruik zijn. Dat is, voor mij echter, dat is de inzet van de tafel met elke analytische oplossing. Waar we nu echt in geïnteresseerd zijn, wat we steeds meer doen, is dat we dat rechtstreeks koppelen aan verschillen in leerprestaties. Het betekent niet altijd dat hij of zij die een omgeving meer gebruikt dan iemand anders, alleen maar omdat de hoeveelheid gebruik die hun leerlingen zullen maken, beter zullen presteren. In sommige gevallen kan het zelfs een omgekeerde relatie hebben, maar we hebben die informatie ook nodig. Want het zou zomaar kunnen, het levert de studenten op. in plaats van betrokken te zijn, worden de studenten verleid, maar dat zijn ze niet, ze leren eigenlijk niets en leren ze dus wat we van ze verwachten? Dus we gebruiken het of we gebruiken het zoals je zou verwachten.

50:50

Op het, op dat basisniveau, om te begrijpen of we een goed gebruik krijgen van de tools voor inkoop. Welke andere tools die we niet kopen, worden daar gebruikt. Maar uiteindelijk willen we terug naar dat rendement op de investering en daar gaan we naartoe.

Marissa 51:04

Perfect.

51:05

En dan heb ik nog een vervolg hierop waar ik erg enthousiast over ben. Wat is je beste advies voor nieuwe gebruikers van analysetools?

Kirk 51:13

Hm.

51:14

Nu, vanuit mijn perspectief denk ik, is de eerste vermaning of ik denk dat het een beetje sterk is. Ik denk dat de eerste suggestie is, kook de oceaan niet.

51:25

Omdat je in deze omgeving zult zijn, waar je gewoon, je zult willen zeggen, we kunnen je al deze dingen nu vertellen. En de waarheid is dat de omgeving je alles gaat geven, je veel gegevens gaat opleveren. Die gegevens zullen niet, ze zullen gelijk hebben, ze gaan je vertellen wat er aan de hand is.

51:50

Cijfers liegen er wat dat betreft niet om.

51:52

Maar of de cijfers het je vertellen of niet, de waarheid is echt een kwestie van met welke vragen je begint en naar welke vragen je begint te evolueren. En, dus wat ik zou zeggen, is dat ik denk dat je moet beginnen met een basisbedrijfsmodel. Tot op zekere hoogte, een basisimplementatiemodel van krijgen we het gebruik en de betrouwbaarheid van het gebruik dat we zouden verwachten. En dan moet je in principe blijven evolueren en langs dat continuüm aangetrokken worden om diepere vragen over te gaan stellen. Ja tuurlijk. Het lijkt erop dat we hier al het gebruik van deze tool krijgen. Waarom zou dat zijn? We hebben gezien dat we een aantal verschillende tools voor studentenbetrokkenheid hebben, een die wordt gesponsord en wordt betaald door onze curriculuminstructie. En nog een die dat niet was, en ineens begonnen we degene te zien die niet omhoog kroop en ze gebruikten de premium-versie ervan.

52:37

En wat we echt zagen, was dat het helemaal niet gebonden was aan het leren van studenten. Het was verbonden met, het zorgde voor meer toeters en bellen en ze lokten studenten en het was de nieuwigheid ervan, meer dan wat dan ook.

52:54

Hij zei: Dat is, denk ik, misschien als verliesleider. Maar als dat alles is, biedt het u meer dan de andere omgeving waar we al veel kant-en-klare dingen hebben op het gebied van inhoud die u kunt gebruiken. Ja. Het is waarschijnlijk beter voor iedereen, aangezien je de weg terug naar hier vindt en de studenten echt de kans geeft om zich te concentreren op de dingen die het belangrijkst zullen zijn. Wat is jouw... leer?

Marissa 53:18

 Terug naar april. We gaan naar een lokale vraag, wat? Mijn excuses.

53:24

Werkt u met naleving van New York en wet twee D?

53:29 april

Ja, dat is waarschijnlijk een van mijn favoriete dingen om te doen. Dus ja, dat is iets waar we ons intensief mee bezig hebben gehouden. En daar helpen we dus ook echt bij. Omdat ik begrijp met ... dat ze een gedeelde overeenkomst voor gegevensprivacy moeten hebben ondertekend met elk van de providers, zelfs de ... overeenkomsten. Dus weer.

53:52

Om daaraan te kunnen voldoen, moet je weten waartoe toegang wordt verkregen. En dus door dat inzicht in die tools te hebben, kunnen de districten in de staat New York eropuit gaan om die gegevensprivacyovereenkomst te laten ondertekenen. Ook al. Ik kreeg niet de kans om je dit in de demo te laten zien, maar we geven onze klanten ook de mogelijkheid om die overeenkomsten te uploaden die openbaar kunnen worden gedeeld. En dus heb je dat vermogen binnen het systeemeffect. 

Marissa 54:15

En dan nog een vraag voor jou, April. Wanneer een app in de app-weergave wordt verplaatst van beoordeeld naar goedgekeurd, wordt dat dan rechtstreeks geïntegreerd in de Lightspeed-filterregels of is dat een apart proces?

april 54:30

Dat is een apart proces.

54:35

Gewoon, ik weet het, maar we hebben een mooie roadmap voor de toekomst van ons platform dat het onze is, alles samen meten en de integratie, maar op dit moment is dat een apart proces.

Marissa 54:48

Een beetje trouwen met Kirk's eerdere vraag waarom hij het meest waardevolle aan de oplossing vond. Wat zou u zeggen dat uw klanten het meest waardevol vinden? Zodra ze CatchOn gaan gebruiken?

54:59 april

Oh, wauw, weet je, ik denk dat het erg onafhankelijk is van elk district. Weet je, Kirk, hun doelen in Lincoln zijn één ding, waar Omaha een aangrenzende wijk heeft, kan iets heel anders zijn. Dus ik zou, het hangt er echt sterk van af. Zoals bijvoorbeeld in New York, veel van de districten waar ze waarde in vinden, in staat zijn om te voldoen, aan Ed Law TD, want ik heb een district waarmee ik werk in Texas waarvan je weet dat ze voor hen echt zijn boren in dat onze bondgenoot. Ik heb een district in Virginia waar ze 17% van hun digitale uitgaven aan al deze tools hebben bespaard, dus het hangt er echt van af wat die onafhankelijke doelen voor die districten zijn.

Marissa 55:49

Dank je.

55:50

Kirk, dit is een meer functionele vraag voor jou. Wie zitten er in uw team, beheren de oplossing van dag tot dag?

Kirk 55:59

Ik zou zeggen, op een dagelijks niveau, de persoon zou zijn die directeur onderwijstechnologie is.

56:06

Zij is de persoon die ik niet onnodig zou zeggen, maar zeker werkzaam in het milieu. En dan ervoor zorgen dat door het gebruik van widgets en het maken van widgets, enzovoort, om mensen het soort informatie en feedback te geven dat het meest nuttig voor hen zal zijn. Zij is de persoon die dat doet. Ze begrijpt de context waarin het moet werken en kan er de context naar toe maken. Er is niets meer ontwapenends dat soms in de omgeving terechtkomt. En er zijn zoveel dingen aan de hand. Het is alsof ik daar naar binnen keek, ik kan erachter komen waar ik naar moest kijken. Wat ze echt wil doen, is hen voorzien.

56:43

Je kunt op veel plaatsen kijken, maar dit is het gebied waarin je momenteel, momenteel, het meest geïnteresseerd bent. Dit is wat je de feedback zal geven die je nodig hebt om het echt, weet je, het is echt het beste te begrijpen dat je erom geeft.

Marissa 56:54

Super goed. Dank u. En als u deze informatie deelt met andere districts-, faculteitsleden, met wie deelt u deze dan het meest?

Kirk 57:04

Het is grappig, want ik zou zeggen dat we het delen. Weet je, ik deel het, en het is duidelijk dat ik eerder deze week op een conferentie was. En het is het soort informatie waar andere CTO's, Tech Director's, Chief Information, je weet wel, Tech en Innovation Officers naar kijken. Maar het geeft ook heel goed weer wat de Chief Academic Officers, directeuren van C&I, en hoe die mensen er ook in geïnteresseerd zijn. Dus, in ons geval, weet je, een van de dingen die ik aanmoedig is, als je binnen bent, dit gaat terug op de vraag die je een beetje eerder stelde: wat is echt belangrijk als je een analysetool meeneemt? En het is heel belangrijk om het op een heel transparante manier te brengen.

57:46

En er vertrouwen omheen bouwen, want er is altijd dat kleine ding dat zegt: Wel, betekent dit dat jullie alles in de gaten houden wat we doen? En zoiets, dan hoor je dat, weet je, het BB, het Big Brother-woord komt naar buiten. En dat is een Orwelliaanse soort grote broer die, je weet wel, iemand die over onze schouder meekijkt. De waarheid is dat we het probeerden te bouwen.

58:08

Zodat, in plaats van je, wel, je weet wel, Big Brothers, een soort Big Brother te zijn die ik had, die voor me zorgde.

58:14

En toen hij achter me stond, keek hij niet zozeer, hij keek niet zozeer over mijn schouder mee, wat vervelend is. Hij waakte over mij. En dat is echt wat we proberen te bieden en te zeggen, CatchOn, is slechts een van die dingen voor hem om onze zorgstandaard in wezen te verhogen, zodat we weten wat we doen en ze maximaal nuttig en effectief kunnen zijn voor studenten leren en docenten onderwijzen.

Marissa 58:36

Ja. Dank je, Kirk. En we hebben een vervolgvraag van de deelnemer die vroeg naar de best practices. Hoe was je leerproces toen je voor het eerst een aanraking aannam? Hoe lang duurde het om aan de slag te gaan?

Kirk 58:48

Nu, ik zou zeggen, je zult dat werk in het begin moeten doen, terwijl je meer klaar bent om je rooster en dat soort dingen te doen. In … met een omgeving met één rooster, was het vrij snel om op te staan en door te gaan, maar dat is de basis ervan. En dan is het een kwestie van, wanneer je begint te verhuizen, en het is alsof je naar een huis gaat. Je krijgt de eerste, maar daarbinnen, dan hangen jullie dingen aan de muren, enzovoort, enzovoort.

59:15

Dus, vanuit mijn perspectief, denk ik dat we konden weten dat het een vrij laag instappunt heeft.

59:24

Um, maar zoals een goed hulpmiddel met een laag instappunt is, loop je naar binnen en al snel zit je op je knieën. Je zit tot aan je middel.

59:31

Het kan helemaal tot in het diepe en je kunt er komen. Maar je hoeft daar niet te beginnen. Dus, ik zou zeggen, vanaf een beginpunt waar we naar keken, keken we naar gegevens zodra we de omgevingen hadden waar we naar gegevens keken. Kortom, we zeiden: kunnen we het op een stoel draaien, en ik kan het aanzetten.

59:47

En toen ze eenmaal zeiden, ja, het lijkt erop dat je omgeving goed is om te gaan, waren we. We zaten erin en begonnen er vrijwel meteen vragen over te stellen.

Marissa 59:58

Geweldig. Heel erg bedankt, Kirk en April. We hebben geweldige vragen gehad. Ik ben de tijd volledig uit het oog verloren, dus we zijn op tijd voor deze presentatie. Als je een vraag hebt gesteld en we zijn er niet aan toegekomen, nemen we contact met je op na het evenement. Even een herinnering, dit is opgenomen. We sturen je de opname binnenkort toe. Nogmaals bedankt, Kirk en April voor hun komst. En bedankt aan jullie allemaal, die tijd vrijmaakten van je zeer drukke dag om bij ons te komen.

1:00:22

Ik hoop je te zien bij het volgende webinar. Heb een geweldige rest van je dag.

1:00:27

Jongens, heel erg bedankt allemaal. Bedankt jongens.

screenshots op desktop en mobiele apparaten voor software voor afstandsonderwijs

Hier is een demo, over ons

Doe je nog steeds je onderzoek?
Laat ons helpen! Plan een gratis demo met een van onze productexperts om al uw vragen snel beantwoord te krijgen.

man zit aan bureau op laptop en kijkt naar Lightspeed Filter-dashboard

Welkom terug!

Op zoek naar prijsinformatie voor onze oplossingen?
Laat ons weten wat de vereisten van uw district zijn en we maken graag een offerte op maat.

Herontdek het geïnspireerde en interactieve klaslokaal voor leren op afstand, hybride en persoonlijk. Lightspeed Classroom Management™ geeft docenten realtime zichtbaarheid en controle over de digitale werkruimten en online activiteiten van hun leerlingen.

  • Zorg ervoor dat alle studenten alleen het juiste online curriculum gebruiken, precies wanneer ze het zouden moeten gebruiken.
  • Duw doorgelichte curriculumlinks tegelijkertijd naar alle studenten.
  • Blokkeer ongepaste of afleidende websites en apps.

Zorg voor schaalbaar en efficiënt beheer van leerapparatuur. Het Lightspeed Mobile Device Management™-systeem zorgt voor veilig en beveiligd beheer van leermiddelen voor studenten met realtime zichtbaarheid en rapportage die essentieel zijn voor effectief afstandsonderwijs.

  • Een gecentraliseerde, cloudgebaseerde oplossing voor oneindig schaalbare apparaat-, applicatie- en beleidscontroles
  • Selfservice-app-bibliotheek, waar docenten en studenten
    kan toegang krijgen tot goedgekeurd curriculum en leerhulpmiddelen en deze installeren
  • Implementeer, wijzig en trek honderden beleidsregels en educatieve applicaties op afstand in, terwijl de typische downtime en kosten worden verminderd

Voorkom zelfmoorden, cyberpesten en schoolgeweld. Lightspeed Alert™ ondersteunt districtsbeheerders en geselecteerd personeel met geavanceerde AI om potentiële bedreigingen te detecteren en te melden voordat het te laat is.

  • Menselijke beoordeling
  • Realtime waarschuwingen die tekenen van een potentiële dreiging signaleren
  • Snel ingrijpen voordat zich een incident voordoet.
  • Activiteitenlogboeken bieden inzicht in online activiteiten voor en na een gemarkeerde gebeurtenis

Bescherm studenten tegen schadelijke online inhoud. Lightspeed Filter™ is de best-in-class oplossing die fungeert als een solide barrière tegen ongepaste of illegale online inhoud om de online veiligheid van studenten 24/7 te garanderen.

  • Aangedreven door de meest uitgebreide database in de branche, gebouwd door 20 jaar webindexering en machine learning.
  • Zorgen voor CIPA-compliance
  • Blokkeer miljoenen ongepaste, schadelijke en onbekende sites, afbeeldingen en video's, waaronder YouTube
  • Houd ouders op de hoogte met het Lightspeed Parent Portal™

Krijg volledig inzicht in het online leren van studenten. Lightspeed Analytics™ geeft districten robuuste gegevens over de effectiviteit van alle tools die ze implementeren, zodat ze een strategische benadering van hun technologiestack kunnen volgen en de rapportage kunnen stroomlijnen.

  • Volg de adoptie en gebruikstrends van onderwijstechnologie, elimineer redundantie en verhoog de ROI
  • Monitor app- en contentconsumptie om vroege acceptatie en effectief gebruik te vergemakkelijken
  • Risico's beoordelen met inzicht in de privacy van studentengegevens en naleving van de beveiliging