Bekijk webinar

Lightspeed-productupdates die u niet wilt missen

Lees het transcript

1:30 

Rob Chambers, VP van Global Customer Success bij Lightspeed Systems: 

Okee. We gaan ervoor en gaan aan de slag. Bedankt, iedereen, om vandaag bij ons te zijn. Enthousiast om jullie allemaal hier te hebben. We zien een groot aantal aanwezigen. 

1:40 

Ik heb hier een geweldig paneel bij me. Dus ga je gang, en laat het iedereen weten terwijl we beginnen. 

1:48 

We zullen dit opnemen en rondsturen, als je een klein beetje mist, moet je teruggaan en het opnieuw afspelen. Daar krijg je de kans voor. Stel alle vragen die je hebt, en we zullen die vragen voor je beantwoorden. 

2:03 

En daarmee stellen we het op prijs dat iedereen vandaag bij ons is, ik wil graag de leden van het panel voorstellen die zich bij mij voegen. Ik ben Rob Chambers. 

2:11 

Ik ben de VP van Customer Success voor Lightspeed en ik zal deze discussie vandaag leiden. 

2:17 

Samen met mij heb ik Brett Baldwin VP Sales voor het westen van de VS. 

2:22 

Ik heb Ian Swanson, onze productdirecteur, en Jason Veselka, onze studentveiligheidsspecialist. 

2:32 

Akkoord. En daarmee denk ik dat we het gaan aftrappen met Ian gaat beginnen en begint ons enkele productupdates te geven. 

2:41 

Ian Swanson, directeur productbeheer:

Geweldig, bedankt, Rob. We hebben het dus erg druk gehad aan de productkant, hier bij Lightspeed deze eerste helft van 2021, voor al onze producten, en het was erg spannend om deze nieuwe functies aan klanten bekend te maken. En aangezien iedereen het schooljaar weer een beetje op gang komt, hebben jullie misschien een aantal van deze items gemist, dus we willen de aandacht vestigen op enkele van onze grootste, belangrijkste updates van elk van de verschillende producten. Dus we gaan een soort wervelwind doen door alle dingen van Lightspeed en wat we hebben gedaan. 

3:09 

Laten we beginnen, eigenlijk, opnieuw in Filter. 

3:14 

De grootste update, zou ik zeggen, een van de updates die een enorme impact heeft op jullie allemaal, wordt het ouderportaal. 

3:20 

Historisch gezien hebben we een wekelijkse e-mail gehad die nu al geruime tijd deel uitmaakt van Relay, maar we hadden veel feedback gekregen van onze districten en in wezen van ouders. 

3:30 

En hoe geweldig die wekelijkse e-mail ook was, er ontbrak iets. Ze konden niet dieper duiken. Ze konden niet verder beoordelen. 

3:39 

Als ze iets zagen waar ze nieuwsgierig of geïnteresseerd in waren, hadden ze gewoon geen tools om dat te doen. Dat is waar het ouderportaal om de hoek komt kijken. Dus hebben we een volledig ouderportaal gemaakt, waar de ouders in staat zijn om volledig inloggen, hun eigen accounts maken, hun studenten zien en de webgeschiedenis van die student bekijken. Het geeft ze net dat niveau van inzicht dat ze misten of misten, met alleen het wekelijkse rapport. Met dat ouderrapport hebben we echter enkele wijzigingen en aanpassingen aangebracht aan dat wekelijkse ouderrapport, omdat we ervoor willen zorgen dat de ouders de snelle, gemakkelijke, toegankelijke, wekelijkse informatie per e-mail hebben die hen een eenvoudig inzicht geeft in wat er aan de hand is met onze leerlingen, maar dan kunnen ze daar verder induiken, in het ouderportaal. 

4:18 

Maar ze kunnen niet alleen via het ouderportaal in hun studenten duiken, ze kunnen ook een beetje actie ondernemen, en dat is om het surfen op het web te pauzeren. 

4:26 

Wat we als ouder horen en zien, was dat ze op bepaalde momenten wilden kunnen zeggen: genoeg is genoeg, toch? Neem een pauze, ga even van dat apparaat af. Ik denk dat, vooral als ze uit COVID komen, die kinderen zo veel op apparaten zitten, ze willen dat het die gemoedsrust heeft dat ze dat af en toe kunnen stoppen. 

4:42 

We gaven dat op, gaven ze dat vermogen. 

4:44 

Wanneer u ze het surfen op het web laat pauzeren, kunnen ze dat in kleine stappen doen. 

4:48 

Ze kunnen ofwel een volledig uur pauze, een drie uur pauze, of, denk ik mijn persoonlijke favoriet, tot morgenochtend. Dus laat ze dat huiswerk zo'n beetje 's middags afmaken, en dan, de rest van de avond, iets anders gaan doen. Ga een boek lezen. 

5:02 

Maak je geen zorgen, IT, we hebben hier veel controles ingevoerd om ervoor te zorgen dat je geen rare conflicten krijgt. 

5:07 

We hebben het zo gebouwd dat het in orde is zodra ze weer naar school gaan. Het zal een beetje verdwijnen, of zelfs in de ochtend, het zal verlopen. U zult dus geen problemen tegenkomen waarbij een ouder in wezen uw districtsbeleid en uw regels opheft. We waren zeer gewetensvol om dit vanuit een schoolperspectief op te bouwen en ervoor te zorgen dat het functioneert op de manier die ze nodig hadden, en toch de ouders hielpen om te slagen met wat ze moesten doen. 

5:31 

Naast dat ouderportaal, wil ik je aandacht vragen voor een paar echt geweldige dingen aan de kant van Filter. 

5:37 

De eerste is Big Sur en de nieuwe M1-MacBooks die uitkomen. Als je niet al te bekend bent, is er de afgelopen jaren veel veranderd met Apple. De meeste van die veranderingen hebben veel te maken met privacy en veiligheid. 

5:50 

En er waren enkele belangrijke verschuivingen in de grote. En dan culmineert dat allemaal weer in de M1, toch? Toen ze begonnen met het bouwen van hun eigen chips, heeft het een heleboel dingen opnieuw ontworpen, dus we hebben nu een agent die in staat is om met al die veranderingen om te gaan en door te gaan met filteren, zoals je moet filteren, uit de wijk. 

6:10 

Dus dat is nu beschikbaar, het staat in je interface, je kunt er nu meteen naar toe. 

6:14 

Een ander deel ervan zijn gewoon voortdurende applicatieverbeteringen. Het lijkt misschien een klein item om gewoon door te lopen en hier of daar kleine dingen aan te passen, of hier of daar een kleine bug te repareren. Maar die kloppen toch? Als je in die interface zit en je bent een beetje bezig met je dagelijkse beheer, wil je er gemakkelijk en effectief doorheen kunnen. En je wilt niet echt struikelen over rare, beetje verwarrende dingen, dus we hebben de afgelopen maanden veel tijd besteed om dat voor je op te ruimen. 

6:39 

Er echt voor zorgen dat het eenvoudig en effectief en efficiënt voor u wordt om alles via uw interface te beheren en beleid te wijzigen en al uw rapportages te doen. 

6:49 

Dan, als laatste, aan de Filter-kant die echt de moeite waard is om te vermelden en over te praten, zijn iOS, Google en YouTube. 

6:56 

Voor degenen onder jullie die met ons hebben gefilterd en met iOS te maken hebben gehad, is het een beetje hoofdpijn. Apple legt veel beperkingen op. In het afgelopen jaar kwamen we uit met de verbinding tussen de iOS-agents en de netwerkagenten. 

7:09 

Als je beide instellingen had gekregen, zou je al die Google-zoekopdrachten en YouTube-video's via die methode volledig kunnen afhandelen door je iOS-apparaten aan te sluiten op een netwerkagent. 

7:19 

De agent op het apparaat, het iOS-apparaat, verwerkt 99.9% van uw filtering. Een beetje gaat over naar de netwerkagenten, maar daar wilden we niet stoppen. We dachten, 'hey, dit is geweldig'. Het lost de behoeften van veel mensen op. Maar het enige dat het niet doet, is het gemakkelijk voor hen maken om in te stellen, toch? Het kost wat moeite om al die kleine puntjes met elkaar te verbinden. Dus we zeiden: 'Hé, laten we dat gewoon inbouwen'. Laten we het een beetje native maken en die netwerkagenten niet nodig hebben. Dus dat is wat we deden. 

7:44 

We hebben het allemaal met dezelfde functionaliteit samengebracht die je had tussen die twee items, en we hebben het zo gemaakt dat je het niet hoefde te doen. U hoeft die netwerkagent niet meer in te stellen. Dit is iets dat we momenteel op verzoek uitdelen. Als je in gesprek bent, raad eens? Je bent welkom om het te hebben, neem gewoon contact met ons op, dan zorgen we ervoor dat je je daarvoor inschrijft, en je gaat naar de races. 

8:02 

Je krijgt alles wat je zoekt met je iOS-filtering, zonder dat je die netwerkagent hoeft in te stellen. 

8:12 

RC: 

Voordat we verder gingen, hadden we een vraag die binnenkwam, we gaan nu verder en behandelen, als dat in orde is. 

8:18 

En die vraag is: kun je met het ouderportaal beperken voor wie dat beschikbaar komt of is het alles of niets? 

8:26 

IS: 

Ik ga ervan uit dat het beperkt is voor zover ouders het ontvangen. Je hebt volledige en oneindige controle over welke ouders die updates zullen ontvangen, je wist heel goed dat, weet je, verschillende omstandigheden zouden kunnen bepalen wie deze informatie mag zien en niet dat de levens van mensen veranderen. En dat soort heeft rimpeleffecten op die gegevens. 

8:48 

Jij hebt er als IT'er dus de volledige controle over. Je zult die CSV moeten uploaden en zeggen, dit zijn de ouders die zijn toegestaan. 

8:56 

In het begin kan het een beetje zwaar aanvoelen om daarmee om te gaan, maar je doet het een keer, of je doet het doorlopend als dat nodig is. Het geeft je de controle die je zoekt. Niet alleen dat, maar je zou heel goed in een situatie kunnen komen waarin je iemand toegang geeft, en dan, nogmaals, het leven gebeurt. 

9:10 

Dan zou een van die ouders, die beide ouders geen toegang meer mogen krijgen. Zodra je ze van die CSV haalt, ben je klaar om te gaan. Die persoon ontvangt geen e-mails meer. Die persoon kan dan niet meer inloggen op het ouderportaal. De toegang is dus volledig gekoppeld aan die CSV die u uploadt en u heeft er volledige controle over. 

9:32 

RC: 

Super goed. Bedankt, Ian. 

9:37 

IS: 

Oké, laten we doorgaan naar Klaslokaalbeheer. 

9:40 

We hebben onlangs een aantal geweldige toevoegingen gehad aan Klaslokaalbeheer, een aantal zeer grote verbeteringen in hoe gemakkelijk je bent. Hoe gemakkelijk is het voor onze leraren om te beheren? 

9:50 

Iets dat we door COVID hebben ontdekt en geleerd, is dat ze een beetje meer flexibiliteit nodig hadden. Dus begonnen we meer tools toe te voegen waarmee ze wat meer aanpassingen konden doen. 

10:00 

Die eerste was simpel, toch, Start, Zoom Video. 

10:03 

We wilden er zeker van zijn dat, aangezien ze andere tools gebruikten, zoals een leraar die andere tools gebruikte, ze daar snel en gemakkelijk de punten met elkaar kunnen verbinden, toch? Dus door die Zoom-video te lanceren, een simpele link, zullen alle kinderen op dezelfde zoom gaan. Je bent niet aan het rommelen met al dat soort, interessante, rare problemen met zoomlinks, en een student heeft het er misschien wel goed in gedaan, toch? Alle, dat is een beetje weg. Eenvoudig, klik op de knop. 

10:26 

Maar verder was het, het werd duidelijk, toen hybride lesroosters ontstonden en mensen op afstand waren, maar mensen op de campus, we de IT een gemakkelijkere manier moesten geven om te controleren, wanneer komt dit goed? 

10:40 

We wilden niet dat ze vastzaten in een wereld waarin de docenten dit konden doen wanneer ze maar wilden. Toen dat een soort van tegenargumentenbeleid was. Dus stelden we de toegestane lesuren samen. 

10:50 

Wat dat betekent is dat de IT-beheerder gaat zeggen, dit zijn de uren dat een leraar dit gewoon kan opdraaien en aan de slag kan, toch? 

10:56 

Als je met een product als dit te maken hebt, en je kunt min of meer zien wat een leerling doet, kun je de webgeschiedenis bekijken of monitoren bekijken. Het is belangrijk dat de controles aanwezig zijn, dus dit is net dat extra niveau van controle dat IT over de situatie kan hebben. 

11:10 

Ze kunnen dat districtsbeleid hebben, en dat districtsbeleid kan een beetje worden gehouden, verantwoordelijk binnen Classroom en zeg nee. Sorry. U kunt dit niet op elk moment inschakelen. je hebt er zin in. Maar verder, in dezelfde trend van, willen we dat je dit aan het werk kunt zetten. wanneer en wanneer het niet is toegestaan. We laten je dan ook toe om bepaalde uren van de dag te doen. 

11:31 

Er zijn dus in wezen het soort schema's dat je kunt plannen, en wanneer, en dan zijn er de uren van de dag dat dit op elke dag van de week zal werken. Dus gewoon meer controle voor IT. Meer beleid dat ze kunnen afdwingen en controle houden over die situatie. 

11:51 

Daarnaast beginnen we hier in jouw klas te komen. 

11:55 

En het is niet altijd zo dat elke persoon die daar is, alle 15, 20, 30, precies hetzelfde gaat doen, toch? Soms moet je ze in groepen verdelen. 

12:03 

Soms heeft het ene kind iets nodig dat een ander kind niet nodig heeft, Classroom werd eerst gebouwd voor een hele groepservaring, en nu beginnen we dat op te splitsen en te zeggen, oké, je zou dingen moeten kunnen doen met slechts één persoon of naar slechts een groep mensen, dus het eerste wat we deden was de links naar individuele studenten sturen. Dus, als je één kind in het bijzonder hebt, heb je daar een hulpmiddel nodig, ofwel een beetje verder, misschien, of een beetje achter. 

12:27 

Je kunt ze individueel behandelen en ze direct een link sturen, in plaats van al die studenten dezelfde link te sturen. 

12:34 

Dan kom je in studentensegmenten, dit is enorm. Als iemand van jullie Classroom heeft gebruikt, weet je dat soms de ene groep op het ene punt is, de ene opdracht in andere groepen op de andere doet, toch. Ze gaan uit elkaar. Ze moeten anders worden behandeld. 

12:47 

Misschien één groep, je moet alles blokkeren behalve één pagina, misschien een andere groep, je hebt ze nodig voor een bepaalde quiz, al die dingen, studentensegmenten maken dat mogelijk. Dus de leraar zal in hun klas zijn, ze zullen iedereen daar hebben, en dan, in plaats van die set regels toe te passen op alle mensen, zeggen ze dat dit deze groep is, en dan is dit de achtergrond. 

13:06 

En ze kunnen vervolgens die verschillende segmentrollen instellen voor die verschillende groepen. 

13:12 

Dus dat zijn de enorme dingen die er gaande zijn, die net uitkwamen voor Classroom, hele grote, geweldige stukken. Ik denk dat leraren het erg leuk gaan vinden. En het zal hen helpen om de klassen te beheren die ze nu beheren, juist, omdat we voortdurend meer en meer technologie binnenbrengen en dat vermogen nodig hebben om tot in detail te controleren. 

13:30 

Maar laten we even naar Analytics gaan en praten over wat daar nieuw is. 

13:34 

Dit is echt groot. Ik weet dat het eruitziet als één enkel item, wat een nieuw dashboard is, maar het is een doorgewinterd dashboard. We hebben het helemaal opnieuw opgebouwd en het is erg afgestemd op wat scholen moeten weten. 

13:47 

We hebben Analytics uitgebracht en het was geweldig. 

13:50 

Groot succes onthulde echt de informatie die districten, die we missen, hen een soort nieuw perspectief op dingen gaven. Maar toen ze die gegevens konden bekijken, kwamen ze bij ons terug en gaven ons feedback, nou, dit zou nuttiger voor mij zijn. Of dit is dat ene ding dat ik niet wist dat ik echt moet weten. 

14:06 

We gingen terug en we hebben dit dashboard opnieuw opgebouwd en we hebben verschillende widgets samengesteld met informatie die iets meer actiegericht en specifiek is voor wat districten moeten weten. 

14:16 

We wilden echt dat dit dashboard de one-stop-shop zou zijn voor iedereen om die momentopname te krijgen. Dit is wat er gebeurt met mijn district, of dit is wat er gebeurt met mijn school, of zelfs, dit is wat er gebeurt met mijn klas, of mijn klas. We wilden al die dingen. 

14:28 

Als je maar naar één pagina ging, zou je snel zien wat er echt toe deed, en van daaruit zou je kunnen duiken. Dus dat nieuwe dashboard kwam een klein beetje uit, en je zult heel snel kunnen achterhalen wat voor jou belangrijk is. 

14:42 

Dat is wat er is gebeurd met een Analytics. Dus laten we nu naar Alert gaan. 

14:47 

Dit is een van onze nieuwste aanbiedingen, wat een product betreft. 

14:50 

Het is een ruimte waar we ons al heel lang op focussen, namelijk de veiligheid van studenten. 

14:54 

Dat concept is in de loop van de tijd enorm voor ons geëvolueerd. 

14:58 

En Alert is nu onze meest complete manier om om te gaan met dat gevoel van veiligheid van studenten en wat er met de student aan de hand is. 

15:05 

Daarmee, denk ik dat ik het aan Brett zal geven. 

15:07 

RC: 

Ian, heel erg bedankt. 

15:10 

BB: 

Ja. Bedankt, Rob. Zoals Ian al zei, is dit iets waar we erg trots op zijn. Al meer dan 20 jaar beschermen we studenten om ze veilig te houden. En dat is geëvolueerd van wat sommigen van jullie al heel lang bij ons zijn, waar dingen als verdachte zoekopdrachten en verschillende andere rapporten die we hebben gehad die je invoergegevens over studenten geven. Dat evolueerde naar een AI-functionaliteit. Velen van jullie wisten in het verleden dat veiligheidscontroles in feite bepaalde gegevens zouden nemen en ons inzicht zouden geven in alles wat zelfverwonding of schade aan anderen kan veroorzaken. 

15:40 

Dat is vrij snel gegroeid, uit feedback van wijken zoals jijzelf. Ze hebben ons gevraagd om echt te helpen met een aantal van de landelijke uitdagingen. Ze zien zoals op de dia, en ik ga deze individuele statistieken niet doornemen. Maar begrijp gewoon dat het exponentieel toeneemt. De uitdagingen die studenten zien vanuit het perspectief van de geestelijke gezondheid, en we geloven dat het bij Lightspeed onze verantwoordelijkheid is om het best mogelijke product te leveren. Ik kan me voorstellen dat sommigen van jullie tijdens deze oproep niet in de gelegenheid zijn geweest om Alert te zien. Als het iets van belang is aan het einde hiervan. Neem alstublieft contact op met uw vertegenwoordiger, maar ik ga enkele van de hoogtepunten doornemen en enkele van de dingen waaraan het team heeft gewerkt toen we overstapten naar Alert. Dus, wat is Alert precies? 

16:20 

Sommige uitdagingen die we terugkrijgen van onze schooldistricten waren tweeledig. een was, wat gebeurt er als ik een waarschuwing ontvang over een student die iets doet dat zorgwekkend is? Als het om twee uur 's nachts is, kan ik mijn personeel niet vragen om 24/7 op te staan. Ik kan mijn personeel niet vragen om meerdere petten te hebben en van hen verwachten dat ze op een zeer dringende manier op deze dingen reageren. En wat we ontdekken is dat veel van deze incidenten dingen zijn waar je binnenkort over kunt praten als we niet vooraan komen en niet reageren om te introduceren. 

16:49 

Het is een kwestie van iemand die gekwetst wordt, of iemand die niet gekwetst wordt, of een impact heeft. En dus, wat veiligheidscontrole is, is nu Alert. 

16:57 

Alertheid is ons vermogen om zelfbeschadiging en schade aan anderen te voorkomen. We kunnen u het district realtime meldingen geven van een incident waarvan we denken dat het henzelf of iemand anders schade zal berokkenen. 

17:11 

Naast dat. En hij ging niet naar de volgende dia. Lightspeed neemt die waarschuwingen nu zelf op en doet menselijke monitoring en onze kant. Jason is toevallig een van die personen die die gevallen beoordeelt, waar je op zoek bent naar mensen met een geestelijke gezondheid, professional, wijsheid en het vermogen om echt te graven in wat er aan de hand is. Is dit een gedragsmatig, geïsoleerd, doorlopend incident? Hoe belangrijk is dit voor iemand om uit te reiken naar en tijdens die uren? Moeten we het rechtstreeks naar de autoriteit brengen? We gaan jou en je wijk helpen om ervoor te zorgen dat de leerlingen veilig zijn. 

17:44 

Het breekt je hart als je iemand ziet die 10, 11, 12 jaar oud is en die op dit moment een heel grote mentale uitdaging doormaakt, en misschien niet de hulp krijgt die ze nodig hebben. En het hele concept en idee daarachter is dat we individuen gaan betrekken om jullie als district te helpen, begrijp je, wanneer moeten we meedoen? 

18:06 

Wat hebben we proactief gezien om voor deze domeineenheid te komen door daadwerkelijk een incident te zijn en dat ook 24/7 te beheren? 

18:13 

Dus daarmee laat ik Jason in het team wat van die informatie doornemen, evenals het stuk casemanagement. Omdat het niet alleen de waarschuwing is die ertoe doet, zoals ik al eerder heb gezegd. 

18:23 

Is dit een geïsoleerd incident, is het een doorlopend incident, en hoe gaan we hier intern mee om? Dus, Jason, daarmee zal ik het aan jou overdragen. Ian, ik denk dat het naar jou gaat voor de presentatie van de functie en dat stuk bijwerkt. 

18:41 

IS: 

Ja. Geen zorgen. Jason zal hier even zijn om dat stuk in te vullen. Weet je, een beetje komend uit wat Brett zei, ik denk dat het belangrijk voor ons is om te weten dat, terwijl we veiligheidscontrole naar Alert evolueren, wat we hoorden op feedbackniveau was: dit is geweldig, dit is geweldige informatie. Ik ben nu diep overweldigd door dit alles wat op me afkomt. 

19:01 

Dus, weet je, we gingen in veel verschillende richtingen, toch? 

19:03 

Sturen we je minder alerts omdat je overweldigd bent? En het antwoord was: dat is geen goed idee, want als die waarschuwingen geloofwaardig zijn, moeten we dat weten. 

19:12 

Dus dat is waar menselijke beoordeling echt is geëvolueerd. Het was een noodzaak. Als we deze studenten gaan monitoren, en we gaan op zoek naar hun welzijn, en we gaan op zoek naar een marker waarvan we denken dat die zorgwekkend is. 

19:23 

Dat kan je potentieel veel informatie geven, toch? En we werken er altijd aan om ervoor te zorgen dat er geen valse positieven op uw pad komen. Maar dat betekent niet dat er geen dingen zijn die tot je moeten doordringen. En het gaat veel informatie opleveren. En veel dingen die een processor moeten hebben, en dat is waar menselijke beoordeling binnenkomt, toch? Daarom hebben we het ontwikkeld en menselijke beoordeling ingevoerd, zodat we ervoor konden zorgen dat deze studenten veilig en beschermd waren. 

19:47 

Voor degenen onder u die bekend zijn met veiligheidscontrole, Alert is daar een enorme groei van. Het groeide enorm op toen het van safety, check naar Alert ging en een eigen product werd. 

19:57 

Hier zijn enkele van die stukken. Nummer één is Microsoft Integraties. 

20:01 

Dus we hebben agenten, velen van jullie zijn waarschijnlijk bekend met onze filteragenten. We hebben ook deze Alert agenten. En Alert-agenten zijn geweldig. Ze zijn een belangrijk stukje van de puzzel. 

20:11 

We zijn er diep van overtuigd dat wat ze kunnen doen erg diep en gedetailleerd is. Het is ingebed in het systeem en het is noodzakelijk. En het biedt dingen zoals schermafbeeldingen wanneer deze dingen worden gewaarschuwd en geactiveerd. 

20:23 

Studenten doen echter niet altijd al hun werk op apparaten die eigendom zijn van de scholen. Studenten staan niet altijd onder begeleiding van die agent. 

20:33 

In die gevallen helpen de integraties echt veel. We hebben een integratie met Microsoft in elkaar gezet en wat houdt dat in? Het betekent dat het niet uitmaakt waar de leerlingen mee bezig zijn, of het nu het apparaat van de school is of hun thuisapparaat, of ze zijn ingelogd op hun Microsoft-account en aan hun e-mail werken, of ze gebruiken de OneDrive-bestanden, zoals Word en Excel en PowerPoint, of ze praten met elkaar via Teams. Dat wordt allemaal gecontroleerd door Alert. Daarnaast hebben we een nieuwe agent voor Chrome uitgebracht naarmate we onze technologie verder ontwikkelen. We willen ervoor zorgen dat dit rechtstreeks bij jullie terechtkomt, en dat betekent in wezen extra dekking, toch? We verbeteren onze dekking op sociale-mediasites. We verbeteren onze dekking voor productiviteits-apps. 

21:16 

En belangrijker nog, voor iedereen die al bekend is met Alert of veiligheidscontrole, werken we eraan om alle soorten duplicaten te verminderen. Soms typen de leerlingen hetzelfde steeds opnieuw in een Word-document of een Google-document. Het kan zijn dat u twee keer een melding krijgt. Dus we proberen dat echt te verminderen om ervoor te zorgen dat u of het argumentbeoordelingsteam niet twee keer naar hetzelfde kijkt. 

21:38 

Naast de Chrome Agent hebben we nu ook de Windows en de Mac agents volledig uitgebracht. Dus als je doorgaat naar de veiligheid, naar Alert, kun je Chrome Windows of Mac krijgen en al die verschillende apparaten afdekken. Dus dat is het grote spul. Maar laten we daarnaast een beetje kijken naar menselijke Review hier. 

21:57 

En deze stukjes zijn ook erg belangrijk om je te helpen begrijpen hoe dit soort dingen erin functioneren. 

22:07 

Jason, wilde je dit in je portie bespreken? Wil je dat ik deze doorneem? 

22:15 

JV: 

Als je door wilt gaan en dat doorneemt, dan kan ik het opvolgen. 

22:19 

IS: 

Wanneer je menselijke beoordeling toevoegt, juist, voeg je een partner toe. Nu zijn het niet alleen jij en je districtspersoneel die verantwoordelijk zijn om dit op te lossen, ernaar te kijken, het te herzien, een idee te krijgen van de geschiedenis van het kind, het in de gaten te houden. Je hebt nu een partner en dat wordt ons menselijke beoordelingsteam. Dat wordt Jason en de rest van de studentenveiligheidsspecialisten. 

22:38 

Deel één is dat jullie meldingen ontvangen als onderdeel van Alert via e-mails, en zij ook. Iedereen krijgt die e-mails meteen. Het creëert gewoon een beetje een veiligere ruimte waar je weet dat veel mensen iets in het oog hebben. 

22:51 

Bovendien voegen we voor ons menselijke beoordelingsteam te allen tijde zoveel mogelijk case-context toe, dus wat je krijgt, en wat dan ook, we kunnen hun kant op gooien, zodat ze snel kunnen een beoordeling geven over deze leerlingen. Dus ze zien de schermafbeeldingen, ze zien de verstrekte websitegeschiedenis van de studentenactiviteit, en dat stelt hen in staat om slimmere, meer geïnformeerde actie te ondernemen op al deze dingen door al die casuscontext te zien. En dan, ten slotte, heb je aangepaste delegatie. 

23:20 

Dus als je Alert met menselijke beoordeling hebt, geef je ons een soort oproepboom. Je moet dat opzetten en met ons samenwerken. We gaan met jullie chatten. Je gaat het in de interface plaatsen. 

23:29 

We gaan het hebben over specifieke situaties, zodat we altijd weten wie we moeten bellen. 

23:35 

Dus, terwijl ze het menselijke beoordelingsteam beoordelen, gaan ze kijken. En dan, als ze denken dat iets geloofwaardig is en er meteen een vervolg aan moet worden gegeven, hebben ze daar alle informatie. Het is, ze jagen er niet naar. Ze zijn er niet naar op zoek. Het is volledig ingebouwd en het is afgestemd op wat je hebt gevraagd, juist, wat je hebt, gevraagd wat voor jou werkt. Dus dat zijn allemaal enorme stukken die deel uitmaken van deze menselijke beoordeling. Dit alles, en ik loop de jongens een beetje door. Dit is allemaal nieuw voor dit jaar, dus we hebben snel veel dingen in elkaar gezet. Omdat het een probleem is. Dat is onmiddellijk. Rechts. Dit is belangrijk voor ons. En het is belangrijk voor je. En het is belangrijk voor onze kinderen. Dus we wilden dat zo snel mogelijk beschikbaar hebben, zodat jullie daar allemaal mee aan de slag kunnen. 

24:12 

Daarmee kunnen we kleine vragen stellen over dat soort dingen, of ik kan het aan Jason overhandigen. 

24:18 

RC: 

Laten we doorgaan en Jason zijn gang laten gaan en we bewaren de vragen voor na de presentatie van Jason. 

24:30 

Okee. Ik laat je gaan, Jason. 

24:35 

JV: 

Bedankt. Mijn naam is Jason Veselka, Student Safety Specialist hier bij Lightspeed. 

24:40 

Ik kwam voor Lightspeed werken na 25 jaar in de wetshandhaving te hebben gewerkt, de laatste jaren werkte ik als rechercheur toegewezen aan de inlichtingeneenheid met speciale details over de FBI en de US Marshals Task Force. Door in het Student Safety Team te werken, hebben we de mogelijkheid om in te grijpen en geweld en zelfbeschadiging te voorkomen. 

25:04 

Door de context en de inhoud van de waarschuwing te onderzoeken, kunnen we een beetje een idee krijgen van de bedoelingen van de student achter de waarschuwing. 

25:14 

Als de waarschuwingen binnenkomen, zullen we, zoals ik al zei, de waarschuwing onderzoeken en dan evalueren. 

25:22 

Je weet bijvoorbeeld dat een student een waarschuwing kan activeren door te typen: ik wil dood. Ik zal teruggaan en de geschiedenis bekijken. 

25:30 

Het zijn twee studenten die praten over een foto die iemand hen heeft gepost, en het was: ik wil dood LOL. Tegen een student die triggers intypt, een waarschuwing met "wil dood", en ik ga terug en kijk naar de geschiedenis en ze kijken naar deprimerende video's op YouTube in andere dingen. Poëzie, deprimerende poëzie, ik heb studenten zien zoeken. 

25:56 

Dus dat is iets dat we zouden doen en zouden escaleren en het district op de hoogte zouden stellen en hen de juiste maatregelen zouden laten nemen. 

26:11 

We proberen te achterhalen waarom de waarschuwing is geactiveerd en gaan dan terug en doen als het ware een onderzoek. We zullen een beslissing nemen en deze escaleren in contact, ofwel de counselors of de directeur of wie u ook hebt ingesteld als uw escalatie op uw escalatielijst waarmee contact moet worden opgenomen. 

26:35 

Sommige dingen die ik heb gezien, vallen misschien niet altijd in de categorieën zelfbeschadiging of geweld. 

26:44 

Ik heb studenten zien zoeken naar bronnen voor huiselijk geweld. 

26:51 

En ik heb ook zoekopdrachten naar inhoud voor volwassenen en dat soort dingen gezien, in een poging om na te denken zonder hier al te veel in detail te treden. 

27:09 

Wat betreft activiteit, weet je, die valt misschien niet in die categorieën, maar zou als een zorgwekkende gebruiker voldoende zijn om door te gaan en de school of het district op de hoogte te stellen, zodat ze passende maatregelen kunnen nemen. 

27:25 

RC: 

Hé, Jason, dat is het, dat waardeer ik. 

27:31 

Je brengt zo'n soort diepte, kennis en begrip aan ons team, en met je achtergrond en met je geschiedenis, en ik denk dat dat echt de sleutel is, ik denk dat je dit een beetje hebt aangeroerd, en, weet je, dat, dat vermogen om het verschil in die soorten waarschuwingen te zien, en te weten welke die zorg rechtvaardigen. 

27:56 

Ik denk dat het echt een belangrijk onderdeel is van wat jij en de rest van het team doen. 

28:04 

JV: 

Dankjewel dat waardeer ik. 

28:07 

BB: 

Jason, ik kan je specifiek vertellen, van de verkoopkant, het aantal districten dat contact heeft opgenomen, en zei, als Lightspeed niet betrokken en betrokken was geweest, en we zouden nooit zijn gestopt. En of dat nu is, je moet heel snel iets zijn voordat iemand zichzelf of iemand anders iets aandoet. Of anders, zoals je zei, zijn het ons die de school op de hoogte stellen van iets dat een voortdurend gedragsprobleem is dat ze zouden moeten hebben, dat niet alleen geassocieerd kan worden met zelfbeschadiging of schade aan anderen. 

28:32 

Maar, de overweldigende input die we krijgen, en de dankbaarheid die we krijgen van districten, upload je dit van hun schouders en iets dat altijd een constante zorg voor hen is. Omdat ze echt geweldig zijn met onze klanten. En ik wil je gewoon bedanken. En het team, een aantal van jullie, doet geweldig werk. 

28:48 

En zonder jouw achtergrond en jouw ijver zouden er veel kinderen zijn. Het zou vandaag een minder veilige wereld zijn. 

28:57 

RC: 

Absoluut, weet je, ik had het vanmorgen net met de school over waarschuwingen en de uitrol daarvan, en weet dat ik denk dat dat zo'n belangrijk ding is. 

29:08 

Als we kijken naar zelfs oplossingen die lightspeed in het verleden heeft gehad, met vlaggetjes en dat soort dingen. 

29:15 

Alleen al de overweldigende hoeveelheid inhoud die je krijgt met wat het productteam ons heeft gebracht met Alert. 

29:26 

En in staat zijn om die echt te filteren, en die AI te gebruiken en ons op een beheersbare plek te krijgen, en scholen in een beheersbare plek te krijgen. Maar dan, denk ik, en ik kijk naar Jason en het team, het gaat nog een stap verder. En je hebt niet alleen die AI, die dat reduceert, maar ook een menselijk beoordelingsteam dat begrijpt waar ze naar op zoek zijn. De school waar ik mee sprak, terwijl studenten zoeken naar AK-47 en alleen dat zoeken, is dat genoeg om een alarm te activeren? Welke, als een vlagterm dat zou hebben veroorzaakt, zou dat hebben gegenereerd, toch? 

30:00 

Maar weet je, wanneer je de context toevoegt en je voegt de rest van de inhoud toe, dat is echt de sleutel, en dus zijn zowel het product als het menselijke stuk belangrijk om dat samen te brengen. 

30:12 

Om dat beheersbaar te maken en de aandacht te krijgen bij die studenten die het nodig hebben, precies op het moment dat ze dat nodig hebben. 

30:22 

BB: 

Rob bracht een goed punt naar voren en we hadden een incident, onlangs was een school waar ze spraken over Human Ballistics op een jachtblog. 

30:31 

Hoewel het slechts een leerling is die iets op een blog vermeldt, is dat iets waar de school zeker van op de hoogte moest zijn, en dat was voordat je met Jason begon, maar dingen die echt heel belangrijk zijn voor scholen, zijn bewustzijn hebben. Het is ongelooflijk belangrijk dat we Jason hebben uitgedaagd, heel erg bedankt om dat met ons te delen. 

30:51 

RC: 

Goed, en als u het op voorhand wilt doen, denk ik dat we nu door zullen gaan en op enkele vragen ingaan. 

30:57 

En de eerste vraag is voor jou. En dat gaat terug naar je discussie over iOS en Google en YouTube. En de vraag is, wat wordt er gebruikt in plaats van de netwerkagent? 

31:13 

IS: 

Dus we doen het allemaal in de cloud. Dus we nemen uw behoefte weg om iets op maat in te stellen. Het gaat gewoon rechtstreeks naar de cloud. 

31:25 

In plaats van te pushen als een eenvoudig pakketbestand, is het net zo eenvoudig en gemakkelijk in te stellen als de agent zelf. Dus, op dezelfde manier waarop dat soort gewoon zijn ding doet, doet dit ook zijn ding. Het gebruikt dus grotendeels dezelfde soort technologie die de agent zelf gebruikt bij de communicatie met de cloud. 

31:42 

RC: 

Oké, bedankt. 

31:44 

En dan hebben we ook nog een paar vragen over Google. En dit is, denk ik, aan de kant van de klas. 

31:55 

En vragen over: zijn we van plan om te integreren met Google Meets en die mogelijkheid voor studenten te lanceren? 

32:03 

IS: 

We zijn altijd geïnteresseerd om met districten en leraren te praten die zulke gedachten hebben. Dus waar die vraag ook vandaan kwam, als je me die gedetailleerde informatie wilt geven, Rob, nu kan ik contact opnemen met die school en hun specifieke behoeften beter begrijpen. Algemeen gesproken. We kijken altijd en vragen ons af, maar op dit moment staat het niet op de Roadmap, dus laten we een discussie hebben en kijken waar het past, en of dit de juiste manier is om verder te gaan. 

32:29 

RC: 

Oké, en aangezien we op Google zijn, gaan we een beetje over op Alert. En de vraag gaat over het integreren van Google-werkruimten in Alert. 

32:40 

IS: 

Ja, we kijken verder naar aanvullende Google-integraties. We werken op dit moment aan een Google Drive-integratie en we zullen vanaf daar waarschijnlijk doorgaan en extra integraties met Google toevoegen. 

32:59 

RC: 

Okee. Ik heb er een voor je, Brett, en dat is, wat zijn de gegevens die het team heeft gezien over zelfbeschadiging sinds het toevoegen van studentenrecensies? 

33:09 

Ik denk dat de vraag waarschijnlijk is, weet je, waarschijnlijk meer impact op scholen als ze die overgang hebben gemaakt. 

33:17 

BB: 

Rob, geweldige vraag, en ik hoop dat ik deze volledig beantwoord. De grootste impact die ik zie is, wat doen we na schooltijd? We ontdekten dat deze instanties doorgaans niet op de campus zijn, maar meestal buiten de campus. We bevinden ons nu in een tijd waarin veel kinderen uit wat ik zou zeggen zelfisolatie komen, met COVID en afgelegen zijn en er zijn veel uitdagingen op het gebied van geestelijke gezondheid die we zien. Dus het bezinksel dat we terugkrijgen van de school is Bedankt dat je dat van ons hebt weggeladen. Bedankt voor het hebben van professionals in de geestelijke gezondheidszorg die deze onmiddellijk kunnen aanpakken, en ik zal een school gebruiken, bijvoorbeeld in Californië, we ontvingen drie e-mails van de schooladministratie in de eerste week dat ze dit product gebruikten, waarin stond: bedankt, we hadden geen idee dat dit een probleem was met een van de studenten. Twee van de andere studenten waar we onze zorgen over hadden.  

34:25 

Dit bevestigde die zorgen voor ons om hen de hulp te geven die ze nodig hebben. En dus, hopelijk beantwoordde dat dat al met al. Maar echt, de impact van de wijk is geweest, een stel ogen die ze hier altijd op hebben willen richten. En veel van de scholen die ik heb gesproken, hebben dit in het verleden niet gedaan, wat hen altijd heeft tegengehouden dat je individuen hebt die naar binnen kunnen gaan en die gevallen daadwerkelijk kunnen beoordelen, en dat van de scholen terug kunnen halen , dan? 

34:33 

Laat ons weten of het een significante implicatie is van die persoon, of van iemand anders die we moeten weten, en we moeten er vroeg bij betrokken zijn. Dus hopelijk beantwoordt dat dat volledig. Zo niet, gebruik dan de chat om het me te laten weten, en er is meer specifiek. Die zal ik zeker beantwoorden. 

34:40 

RC: 

Bedankt, Brett. We hadden nog een vraag: als we ons aanmelden voor menselijke beoordeling, betekent dit dan dat al onze waarschuwingen worden beoordeeld voordat ze naar ons district worden verzonden? 

34:49 

Dus ik ga dat gewoon doen, en ik kan zeggen dat nee, de waarschuwingen worden in realtime afgeleverd aan zowel de school als het team van de veiligheidsspecialist van de student. 

35:04 

Dus het zal op hetzelfde moment zowel in de schoolrapporten als in de wachtrij voor ons team verschijnen. 

35:11 

Jason, misschien kun je een beetje praten over hoe je daarmee omgaat, die oproepboom of die wachtrij en hoe ze binnenkomen? 

35:19 

Misschien tijdens uren, na uren. Is er enig verschil, of is het dat je hetzelfde behandelde? Wat is het proces in je team daar? 

35:29 

JV: 

Dus, wat betreft de escalatie die dat zal veroorzaken, hoe het district het ook wil. Weet je, we hebben er een paar gehad, waarbij we iedereen op de escalatielijst e-mailen. 

35:42 

We hebben er enkele gehad waarbij we 1 of 2 mensen e-mailen, die lijst kan worden aangepast, maar ze passen dit aan hun behoeften aan. 

35:50 

Ik bedoel, zoals we allemaal weten, dat niet iedereen, elk district hetzelfde is. 

35:53 

Dus we hebben er een paar waar we de politie van het schooldistrict op de hoogte stellen, of we stellen de counselor en de hoofdinspecteur op de hoogte, dus dat is helemaal aan hen, hoe zij, we willen dat het wordt afgehandeld. 

36:06 

RC: 

Super goed. Bedankt. Ian, kun je iets vertellen over de informatie die is opgenomen in de ouderrapporten? 

36:18 

IS: 

Ja, de wekelijkse e-mail, het wil een overzicht op hoog niveau zijn. Ik probeer de ouder de essentie te geven van wat dat kind deed. Dus, het concentreert zich, een soort van top 10 stijlinformatie, waar, het is zoals, oké, nou, kinderen brachten het grootste deel van hun tijd door met dit in de loop van die week, wanneer je jezelf daadwerkelijk naar het ouderportaal verplaatst, gaat de ervaring om veel op u te lijken, als IT-beheerder. In de relay-interface, kijkend naar de websitegeschiedenis van een gebruiker, gaan ze naar het ouderportaal en zien ze in feite een logboek van alle webactiviteiten van de studenten. 

36:54 

En dus, de tussen de twee, je hebt het zeer gedetailleerde, ze gingen naar deze site op dit moment en dit uur, en dan de site en deze site, en ze kunnen daar een beetje doorheen bladeren. Of ze hebben dat hoge niveau, een soort van top 10 hosts die week die ze uit de wekelijkse ouder-e-mail zullen zien komen. 

37:12 

RC: 

OK, en dan zal ik het gewoon met je delen, omdat ik de vraag zie, maar ik weet dat het een functieverzoek voor je zal zijn. Ik zal alleen het functieverzoek met u laten zien. 

37:22 

En dat zou de mogelijkheid zijn voor een ouder om een vrije ruimte te hebben waar ze het district op de hoogte kunnen stellen als ze iets in het ouderrapport zien. 

37:33 

 Ik weet dat we dat niet doen, dus ik zal dat gewoon als een functieverzoek indienen. 

37:40 

IS: 

Ja, en wie dat ook heeft ingediend, ik zou graag een oproep met je willen hebben. 

37:45 

RC: 

Oh, ik weet het, we hebben een record van al deze, dus ik zal ervoor zorgen dat je die informatie krijgt. Brett, we hebben een vraag van een school. Hoe kunnen zij aan de slag met Ouderportaal? 

37:54 

BB: 

Ja, absoluut. Voor degenen onder u die aan de slag willen met uw ouderportaal, neem contact op met uw vertegenwoordiger om welke reden dan ook waarvan u niet weet wie uw vertegenwoordiger is, stuur een e-mail naar sales op lightspeed systems dot com, en we zullen ervoor zorgen dat we u naar de juiste vertegenwoordiger. Maar ze kunnen je helpen opstaan en je naar de juiste informatie brengen die jongens rennen. 

38:16 

RC: 

Geef het even de tijd om te zien of er nog meer vragen binnenkomen. Er zijn er een paar die een beetje specifieker zijn, ik zal ervoor zorgen dat je direct contact krijgt met je school hierover, voor die specifieke incidenten. Laten we eens kijken, slechts een minuut van genezing komt binnen. 

38:39 

We hebben er wel een. Kunnen de meldingen per school worden aangepast of geldt dat voor de hele wijk? Ik denk dat ik die naar je stuur Ian. 

38:48 

IS: 

Sorry, zeg het nog eens. 

38:53 

RC: 

Kan de menselijke beoordelingsmelding dit per school worden aangepast, of is dit hetzelfde voor het hele district? 

39:02 

IS: 

Uit de poort als je de informatie in het systeem invoert, als onderdeel van de interface, ga je het specifiek beantwoorden, gewoon de hele wijk. 

39:12 

Maar zoals Jason een soort van zinspeelde, zal het team altijd een soort van verbinding maken, en erachter komen dat er iets specifieks moet worden gewijzigd binnen het concept daarvan. We moeten er dus voor zorgen dat we onze basis afdekken op een zeer vooraf gedefinieerde districts-, top-downbenadering, maar als je daadwerkelijk samenwerkt met het menselijke beoordelingsteam, kun je een beetje meer nuanceren. 

39:37 

RC: 

Bedankt. Alleen omdat ik niet veel hoef te praten, omdat jullie zo goed werk hebben verricht bij de overgangen, neem ik deze vraag. 

39:46 

Dat wil zeggen, kunnen we aanpassen wie de menselijke beoordelingsmeldingen ziet? En absoluut, dat kan. Dat kan per, per school en ook per onderwerp worden aangepast. 

39:57 

En we gebruiken een functie, als je er nog niet naar hebt gekeken, in de software, beheerdersrollen genaamd. 

40:03 

U kunt mensen in het systeem definiëren die beheerders zijn voor waarschuwingen, maar niet specifiek, u hebt geen toegang tot de rest van het systeem. 

40:17 

En dus krijg je behoorlijk wat controle, en kun je dat naar de juiste mensen bellen, de juiste waarschuwingen op het juiste moment zien. 

40:28 

Dan nog een. Ian, moeten we iets bijwerken of wijzigen in de geïmplementeerde Chromebook-apps om een van deze functieverbeteringen te ondersteunen? Ik vermoed dat dit te maken heeft met een deel van de nieuwe Alert-functionaliteit. 

40:41 

IS: 

Nee, als je Alert, Filter, Classroom hebt en wat als die extensies worden gepusht, hoef je geen actie te ondernemen om de updates te krijgen. 

41:02 

RC: 

Okee. Ik denk dat dat het zowat is. Oh, sorry, er is er net nog een binnengekomen, en dit is gericht aan jou Ian. 

41:21 

Komt er iets aan de productkant rond Smart Play, nu Google een beperkte modus vereist voor iedereen onder de 18 jaar. 

41:34 

IS: 

We bekijken altijd de wijzigingen die Google aanbrengt, en we krijgen altijd wijzigingen die ze aanbrengen waar ze ons niet eens over vertellen. 

41:41 

En dus is het altijd een beetje een instroom. We zijn dat nu allemaal aan het bekijken en proberen te zien of er iets is dat we zullen doen als reactie daarop. Ik heb nu niets met je te delen. 

41:51 

Anders dan te zeggen, we zijn het een beetje aan het beoordelen en doornemen en zorgen ervoor dat we bieden wat scholen nodig hebben, voor zover de juiste hoeveelheid YouTube-filtering. 

42:03 

RC: 

Dan zou de laatste zijn, moeten we de iOS-app bijwerken om de nieuwe cloudservices voor Google en YouTube te gebruiken. 

42:13 

IS: 

U moet de nieuwste app gebruiken en dan moet u ook een specifiek pakketbestand pushen. Dus als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met je vertegenwoordiger, zodat we je daarmee op weg kunnen helpen. 

42:29 

BB: 

Rob, ik kreeg de laatste vraag die iemand die ik ken op de achtergrond me heeft gestuurd. De vraag was, kan Alert worden gebruikt met Microsoft Teams? Ja, het antwoord is absoluut. Ik heb veel scholen die het Microsoft-ecosysteem gebruiken en ze willen controleren wat er in Teams gebeurt, en we zullen dat zeker voor je behandelen en ervoor zorgen dat je die informatie krijgt. 

42:56 

RC: 

Dank je, Brett. Oké, voor iedereen, nogmaals, bedankt voor het nemen van wat tijd van je dag, en het bijwonen hiervan en het stellen van een aantal geweldige vragen. Het geeft ons een geweldige discussie, dus ik waardeer dat allemaal. 

43:12 

Aan het einde hiervan, wanneer we het webinar beëindigen, krijgt u een korte enquête. We vragen u om die enquête in te vullen en ons te helpen met die resultaten. 

43:23 

En nogmaals, er zal vervolginformatie zijn wanneer de opname naar iedereen wordt verzonden. Bij deze willen we iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en we wensen jullie een fijne dag. 

screenshots op desktop en mobiele apparaten voor software voor afstandsonderwijs

Hier is een demo, over ons

Doe je nog steeds je onderzoek?
Laat ons helpen! Plan een gratis demo met een van onze productexperts om al uw vragen snel beantwoord te krijgen.

man zit aan bureau op laptop en kijkt naar Lightspeed Filter-dashboard

Welkom terug!

Op zoek naar prijsinformatie voor onze oplossingen?
Laat ons weten wat de vereisten van uw district zijn en we maken graag een offerte op maat.

Herontdek het geïnspireerde en interactieve klaslokaal voor leren op afstand, hybride en persoonlijk. Lightspeed Classroom Management™ geeft docenten realtime zichtbaarheid en controle over de digitale werkruimten en online activiteiten van hun leerlingen.

  • Zorg ervoor dat alle studenten alleen het juiste online curriculum gebruiken, precies wanneer ze het zouden moeten gebruiken.
  • Duw doorgelichte curriculumlinks tegelijkertijd naar alle studenten.
  • Blokkeer ongepaste of afleidende websites en apps.

Zorg voor schaalbaar en efficiënt beheer van leerapparatuur. Het Lightspeed Mobile Device Management™-systeem zorgt voor veilig en beveiligd beheer van leermiddelen voor studenten met realtime zichtbaarheid en rapportage die essentieel zijn voor effectief afstandsonderwijs.

  • Een gecentraliseerde, cloudgebaseerde oplossing voor oneindig schaalbare apparaat-, applicatie- en beleidscontroles
  • Selfservice-app-bibliotheek, waar docenten en studenten
    kan toegang krijgen tot goedgekeurd curriculum en leerhulpmiddelen en deze installeren
  • Implementeer, wijzig en trek honderden beleidsregels en educatieve applicaties op afstand in, terwijl de typische downtime en kosten worden verminderd

Voorkom zelfmoorden, cyberpesten en schoolgeweld. Lightspeed Alert™ ondersteunt districtsbeheerders en geselecteerd personeel met geavanceerde AI om potentiële bedreigingen te detecteren en te melden voordat het te laat is.

  • Menselijke beoordeling
  • Realtime waarschuwingen die tekenen van een potentiële dreiging signaleren
  • Snel ingrijpen voordat zich een incident voordoet.
  • Activiteitenlogboeken bieden inzicht in online activiteiten voor en na een gemarkeerde gebeurtenis

Bescherm studenten tegen schadelijke online inhoud. Lightspeed Filter™ is de best-in-class oplossing die fungeert als een solide barrière tegen ongepaste of illegale online inhoud om de online veiligheid van studenten 24/7 te garanderen.

  • Aangedreven door de meest uitgebreide database in de branche, gebouwd door 20 jaar webindexering en machine learning.
  • Zorgen voor CIPA-compliance
  • Blokkeer miljoenen ongepaste, schadelijke en onbekende sites, afbeeldingen en video's, waaronder YouTube
  • Houd ouders op de hoogte met het Lightspeed Parent Portal™

Krijg volledig inzicht in het online leren van studenten. Lightspeed Analytics™ geeft districten robuuste gegevens over de effectiviteit van alle tools die ze implementeren, zodat ze een strategische benadering van hun technologiestack kunnen volgen en de rapportage kunnen stroomlijnen.

  • Volg de adoptie en gebruikstrends van onderwijstechnologie, elimineer redundantie en verhoog de ROI
  • Monitor app- en contentconsumptie om vroege acceptatie en effectief gebruik te vergemakkelijken
  • Risico's beoordelen met inzicht in de privacy van studentengegevens en naleving van de beveiliging