Bekijk webinar

Verplaats uw filter naar de cloud

Lees het transcript

0:04 

Hallo allemaal, Bedankt dat je vandaag bij ons bent gekomen. We gaan over een minuut aan de slag. 

0:11 

Laat alle anderen binnen druppelen en laat hun audio en video instellen. 

1:34 

Goed, laten we doorgaan en allereerst beginnen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om hier vandaag mee te doen. Ik weet dat het voor sommigen van jullie erg vroeg is, dit waren geen onderwerpen waar mensen over de hele wereld ons over vroegen, dus we proberen een tijd te vinden die voor zoveel mogelijk mensen werkt. 

1:55 

We gaan het vandaag natuurlijk hebben over het verplaatsen van uw filter naar de cloud, maar als onderdeel daarvan, over het algemeen, de voordelen van de cloud, wat dit alles betekent in de wereld waarmee we vandaag worden geconfronteerd. 

2:10 

Een paar opmerkingen hier. Aan het einde hebben we tijd voor Q&A. Dus als je vragen hebt terwijl we aan het praten zijn, voel je vrij om ze in het vragenvenster of het vragenvak in je GoToWebinar-paneel in te voeren. 

2:25 

We nemen dit ook vandaag op. U ontvangt automatisch een e-mail met een link naar de opname nadat we klaar zijn. Dus voel je vrij om dat te delen met de rest van je team, die het niet hebben kunnen redden, of ze werden weggeroepen bij al die noodsituaties die de neiging hebben om op te duiken. Maakt u zich geen zorgen. We krijgen de volledige presentatie. 

2:47 

En als u het webinar vandaag verlaat, is er een heel snelle enquête. 

2:50 

Ik zou het op prijs stellen als u deze paar vragen beantwoordt, zodat we u altijd de het beste informatie en inhoud. 

3:07 

Hier, vandaag met u sprekend, hebben we twee mensen die meededen jouw schoenen. 

3:13 

Ze hebben in technische directeuren in schooldistricten gezeten, nu praten ze echt de hele dag met mensen die in jouw schoenen staan en in de hoop oplossingen te ontwikkelen en te ontwerpen om te helpen met deze nieuwste uitdagingen, in plaats daarvan jezelf aan iedereen voor te stellen. 

3:32 

Bedankt, Amy. Hallo, ik ben Rob Chambers. Ik ben de VP van Customer Success L.ightspeed Systems. Zoals Amy zei, ik heb ongeveer 18 jaar aan de educatieve kant besteed en daarna is het zo geweest L.ightspeed voor een aantal jaren. 

3:48 

Tsjaad? 

3:50 

Ja, Chadvertentie Stevens. Ik ben onze leider voor K 12-onderwijs bij Amazon Web Services. En net als die van Rob, maar ongeveer 14 jaar op scholen, als leraar, directeur en chief technology officer, en nu krijgen we onze Amerikaanse strategie. 

4:10 

Heel veel ervaring en expertise dus. Jullie brengen hier allebei in. 

4:16 

Waar scholen nu mee te maken hebben, is echt ongekend. We hebben uiteraard panels en webinars en telefoontjes gedaan en allerlei discussies. En de belangrijkste vraag die we krijgen is: hoe zal het eruit zien? Hoe kan ik daar klaar voor zijn? 

4:36 

Er zijn staatsrichtlijnen, daar, districtsbrede plannen, die beginnen uit te komen, maar zelfs binnen die plannen is het antwoord: je kunt er niet 100% zeker van zijn. Wat we wel weten, is dat de herfst in het terug-naar-schoolseizoen er anders uit zal zien dan ooit. 

4:55 

Dat zou kunnen zijn, het opzetten van klaslokalen om sociale afstanden mogelijk te maken met minder studenten in elke kamer. Het kunnen delen van de schoolbevolking zijn. Volledig leren op afstand. We hebben met een aantal scholen gepraat die zojuist hebben besloten dat hun middelbare scholen zullen blijven, of verwijderd zullen worden, in ieder geval gedurende de eerste helft van het jaar. 

5:18 

Het kan een combinatie zijn van blended learning, waarbij wordt geprobeerd de helft van de schoolbevolking op de campus te huisvesten, met sociale afstand, een tijd, ofwel in de ochtend en middag of om de andere dag of om de week. 

5:34 

Echt, zelfs als de scholen van plan zijn om in de herfst of in augustus terug te gaan naar de campus, voor velen van jullie, zoals normaal, moeten er voorbereidingen zijn voor, als dat verandert, als er pieken zijn die leiden tot periodieke sluitingen. om de curve van het virus af te vlakken. Of als er gewoon langdurige afwezigheid is onder studenten en personeel waar je voor moet zorgen als een lid van het huishouden ziek wordt en studenten. Of leraren moeten thuis geïsoleerd worden. 

6:11 

Wees daar klaar voor, en weet dat het moeilijke hier is dat er geen solide antwoorden zijn. Je kunt geen exact vliegtuig hebben. 

6:23 

Het goede nieuws is dat we met veel scholen hebben gesproken die hieruit lessen trekken tijd voor helpen bij de voorbereiding op de herfst twee sleutels die ze zeggen, maakten dit gewoon gemakkelijker, niet gemakkelijk. Er waren nog veel uitdagingen, maar twee sleutels die een paar stappen vooruit zetten om klaar te zijn voor deze sluitingen. 

6:45 

One had de apparaten, wezen 1 op 1 of heel dichtbij, op 1 op 1, met de apparaten in handen van de studenten. 

6:59 

En de andere was het hebben van oplossingen in de klas, dat we niet gebonden zijn aan het schoolnetwerk, dat zou overal hebben gewerkt. En ik ben er allebei geweest L.ightspeed. Ongeveer 10 jaar. We hebben deze verschuiving naar de Cloud gezien. 

7:16 

Enigszins langzaam voor een tijdje, en echt eerder versnellen covID kaart, en zegt dan: wauw, hoe heb je die progressie zien gaan?  

7:26 

Ja, absoluut. En ik denk dat je dia-kaarten er veel van, weet je, de dingen zoals de LMS en Assist waren een paar van de eerste systemen waarvan we zagen dat scholen zich aan de cloud aanpasten. Ik denk dat de adoptie van Chromebooks, op veel scholen, dat ook heeft geleid tot, weet je, daar een soort cloud-first-apparaat te zijn. 

7:49 

Maar weet je, zoals Amy zei, de scholen die een beetje gemakkelijker tijd hadden, zijn degenen die deze oplossingen hadden, ze, weet je, ze waren er al, dus ze waren niet aan het klauteren om, hoe gaat het met ons krijg je toegang? Ik bedoel, weet je, ik heb met veel, heel veel mensen gesproken die niet eens naar hun school konden gaan. 

8:07 

Weet u, het was hun bijna verboden om zelfs maar deze kritieke systemen te beheren. 

8:13 

En dus, dit heeft echt, heeft zeker versneld dingen, maar weet u, het is al een tijdje aan de gang, maar nu is het gewoon, het is alledaags. Dit is alles waar iedereen het nu over heeft. 

8:28 

Ja. Het is vergelijkbaar met het pad. Zien. Geen wonder dat scholen deze richting bewogen en vervolgens versnelden vanwege de noodzaak omdat het bracht, toch? 

8:41 

Ja, laten we een enquête houden onder ons publiek. 

8:48 

Bepaalde systemen zijn overgegaan naar de cloud. We zien dat gebeuren, maar wat baart u zorgen als u aan deze verschuiving denkt? 

9:09 

Ik ben een beetje bang dat de peilingen niet werken, want niemand neemt het daar mee. We hebben er een paar. Laten we je nog een paar seconden geven. 

9:26 

Echt heel interessant hier. 

9:29 

Meestal kan ik de resultaten van deze peilingen voorspellen, maar deze is een beetje anders dan ik had gedacht. Laten we kijk eens bij deze resultaten. 

9:40 

Kosten en verlies van controle. 

9:44 

Werkelijk? Niemand onderscheidt de andere twee dingen. Daar gaan we het nog steeds over hebben, want misschien zijn ze dat niet. 

9:51 

Voor 2 of 3, omdat we het van genoeg mensen hebben gehoord, maar we zullen het zeker hebben over kostenbeheersing, twee dingen waarvan ik denk dat je ze kunt, die je echt kunt verbeteren met de verschuiving naar de cloud, brengt ons echt naar velen. Scholen op weg naar de AWS-cloud. Praat over het waarom daarachter, de voordelen die ze kunnen zien. 

10:23 

Amy, ik kan zeker praten over kosten en controle maar, dus ja. Ik bedoel, ik denk dat op dit moment de belangrijkste dingen die we naar scholen zien, misschien de cloud zijn, echt behendigheid en elasticiteit zijn. Dus, weet je, tijdens… reactie, stelt het scholen in staat te verhuizen heel snel, maar zorg er ook voor dat ze capaciteit hebben. Ik weet zeker dat er iets is waar Rob tegen heeft gesproken heel goed, maar zoals de vorige dia liet zien, het aantal LMS-systemen in de Cloud. 

10:54 

Het vermogen, en veel daarvan worden mogelijk gemaakt door het vermogen om die te verplaatsen en zeer snel te schalen, is ook iets waarvan we zagen dat de scholen het nodig hadden. 

11:04 

Weet u, het andere deel stelt ons in staat om te gebruiken, weet u, wanneer u de middelen niet langer nodig heeft, kunt u heel gemakkelijk de voorziening zonder dat kostenrisico. En ik denk dat dat echt is waar, weet je, de kosten in het spel komen. 

11:17 

Er is echt geen behoefte aan wat ik dat soort ongedifferentieerd zwaar werk van het beheer van infrastructuur of datacenters zou noemen. Je mag niet weten, we deden onze scholen op dezelfde manier. Ze zeggen dat we niet bij ons datacenter konden komen. Het was geweldig dat we konden profiteren een twee uniform zou moeten beschikken over de tools die we nodig hadden om ervoor te zorgen dat we leren op afstand gaande houden. 

11:38 

En ik denk dat het grootste deel waar we het over hebben, ik denk dat het volgende dat we zien, echt kostenbesparingen zijn, toch? 

11:44 

Op scholen zijn er veel zorgen over het budget. AWS gaat eigenlijk over alleen betalen voor het IP-adres dat u verbruikt. En dat is een grote verschuiving, dat is iets dat erg complex is. Het is niet iets dat u in een kort deel van een webinar kunt doen. Maar de manier waarop ik het aan mensen zou uitleggen, zal weten wat ik was, CTO, weet je, mijn transportsystemen waren erg druk in de ochtend en erg druk in de middag. Mijn kassasystemen zijn 's ochtends erg druk voor het ontbijt, behoorlijk druk voor de wacht. Studentenregistratiesystemen zijn erg druk in de herfst, een beetje druk in het vroege voorjaar. 

12:23 

En als je systemen test, als je al die beslissingen samenstelt om alleen voor je jeugd te betalen, is dat voor mij echt waar ik zie dat klanten die al 3 of 4 jaar zijn, echt de hogere kosten beginnen te krijgen. Ja, U kunt u uit de opslag halen, ervoor betalen naarmate u verder gaat, en zeker wat onmiddellijke besparingen behalen. En daar kunnen we doorheen werken, maar het is echt iets voor de lange termijns. En dan zou ik zeggen over controle, en ik weet zeker dat we hierover zullen praten om te weten, als er iets is, zou ik zeggen dat je veel meer controle hebt over je omgeving in de cloud, omdat je weet waar alles is. We hebben tools, uw cloud, trillers, logboekregistratie, tools die dat zijn echt gratis. U kunt dus letterlijk in de cloud zien, elke toetsaanslag op uw systeem, als u dat wilt, weet u, de granulariteit van uw bedieningselementen. 

13:16 

Is ruiteindelijk, zeer veel dieper, dus nogmaals, te diep om in je oor te gaan, maar dat is iets waarmee we gemakkelijk met scholen kunnen praten. 

13:28 

U kunt volledig afzonderlijke webinars doen, één over kosten, één controle. 

13:36 

Beveiliging van die berichten terwijl we de rest van de dia's doornemen. Voortbouwend op wat Chad zei, praat je een beetje over het eerste… verschil als je geen hardware koopt. 

13:54 

Ja, absoluut. Ik bedoel, weet je, ik, ik bekijk het van je weet, zowel de discussies die ik heb met een klant, maar zelfs wat we doen, weet je, om, zoals Chad zei, die diensten te besteden wanneer je ze nodig hebt. Weet je, naar beneden, als je dat niet doet. 

14:13 

Absoluut, jij weet je, bespaar kosten, weet je, vergeleken met het kopen van hardware en het leveren van die hardware, en het dan gewoon een groot deel van de tijd laten zitten. Wanneer wij praat met klanten over de filterkant van dingen. En, weet je, van een af, sprak over wat meer details over deze feature size. Maar verhuizen van, weet u, een systeem waar u moet pas uw maximale bandbreedte op de gateway toe aan een systeem waar u zich bevindt gewoon echt betalen voor de apparaten die u gebruikt. En dat verschuift daar echt veel van en kan een aanzienlijke kostenbesparing opleveren. 

14:51 

Ja, hier hebben we het over gehad, we hebben enkele voordelen gezien van slechts een algehele cloudinfrastructuur in de Cloud first-strategie. Maar als we kijken naar wat er gebeurde met een situatie als gecoate en onverwachte sluiters, scholen en we deden het nog steeds plotseling over de hele wereld leren. 

15:18 

Allereerst, op het schoolapparaatzus those wie wHier waren we erg op voorbereid. Zoals we al zeiden, ze hebben niet alleen de 1 op 1, maar ze hadden ze ook al met studenten naar huis gestuurd. Ze hadden een klein beetje over beleid en plannen daarvoor, anderen, apparaten die bleven en karren, of in de laboratoria, of gewoon in klaslokalen, en dus wees voorbereid om die studenten te beschermen. En die apparaten, en ze veilig buiten de campus houden, was gewoon, weet je, weer een van die dingen waar de klanten, de relaisklanten, waar we mee praten, dat echt mee waarderen. 

15:58 

Een ander ding dat ze een beetje heeft gekregen, want de realiteit is dat al deze teams die jullie allemaal doen, zijn om studenten veilig te houden en om het personeel te houden en ze te beschermen tegen het virus. 

16:13 

En als je daarover nadenkt, dan laat je studenten online leren, ze moeten dat ook veilig maken. En we zullen wat later praten over soort mentaal, gezondheid, emotioneel welzijn. 

16:31 

Maar door ze online veilig te houden, worden ze gedeeltelijk beschermd tegen echt ongepaste inhoud, door technologie en tools volledig te gebruiken om die persoonlijke interactie te vervangen, die leraren en personeel en counselors, en iedereen krijgt, wanneer je op de campus bent, hoe zijn ze aan het doen? Zijn ze in een crisis? 

16:53 

We hebben allemaal genoeg onderwijs gevolgd om de groeiende bezorgdheid over zelfmoord of zelfmoord op school en geweld op school in te zien, en deonderdrukking en cyberpesten en al deze dingen. 

17:09 

U moet kunnen monitoren, zelfs als ze hun gezichten niet zien. Dus dat is echt, weet je, wat de filteh from the cloud kan brengen naar scholen. 

17:20 

Juist, ik wil een beetje praten, over hoe het werkt om op een netwerk te filteren, of het nu via je firewall is of met een apparaat dat gescheiden is van je firewall. Kijken naar de registratie-informatie. We hebben een soort van verdeeldheid van mensen die een van deze twee dingen doen: Dus laten we het hebben over de netwerkfilterinfrastructuur, en dan zullen we het hebben over enkele voor- en nadelen en hoe dat eruit ziet. 

17:48 

Natuurlijk, dus weet je, een netwerkfilter is, wordt een apparaat of mogelijk een cluster van apparaten, afhankelijk van je grootte, waar al je verkeer doorheen gaat. 

18:00 

En als u inspecteert en een beleidsbeslissing neemt, is dat in wezen waar. Of je nu een stand-alone filter gebruikt of hetzelfde doet voor je firewall, weet je, soort van eindresultaat. Is dat ikt? Is er? 

18:14 

het verkeer loopt daar doorheen, weet je, de voordelen van de dingen, weet je, Haar weet je, als het eenmaal erin zit, ziet het gewoon al het verkeer. U hoeft zich daar geen zorgen over te maken. 

18:29 

Als er nieuwe apparaten opkomen, weet u, worden ze automatisch ingericht en worden enkele procedures en dingen die u daar moet doen, weergegeven. 

18:37 

En dat is, weet u, dat kan die eerste uitrol misschien vereenvoudigen. Maar weet je, als we hier naar kijken, en ik denk dat dit zal gebeuren meer waar, een beetje vooruitgaan. Is dat, weet je, als we onze behoefte om studenten altijd en overal op te leiden, verminderen of vergroten U weet, scholen kijken naar meer bandbreedte. Ik heb het over scholen die met elkaar praten. Scholen doen veel bandbreedte-upgrades. 

19:02 

Welnu, in een, soort van, een traditioneel netwerkfilter, betekent die bandbreedte-upgrade dat je je firewall upgradet, dat je je filter upgradet. 

19:11 

En dat zijn, weet u, in veel gevallen helaas een vervanging van een vorkheftruck, u haalt de oude apparatuur eruit, legt deze opzij en plaatst nieuwe apparatuur. Omdat u bent gegaan van een netwerk van één gig, verbinding naar een internetverbinding van 10 gig, of zoiets, zoals waar de, weet je, de apparaten moeten gewoon worden vervangen, en dat kan zijn, dat kunnen hoge kosten zijn, en iets dat aan de gang is, toch. 

19:32 

moet, als je meer bandbreedte toevoegt, jij moet doe dat keer op keer en opnieuw. Ook als je dit vanuit een onderhoudsperspectief bekijkt, en dit soort banden met sommige van de scholen waarmee ik sprak, die niet in staat waren om bij hun datacenters te komen, die onderhoud nodig hebben, moeten ze worden gepatcht. Ze moet worden bijgewerkt. En soms vereist dat, weet u, fysieke toegang tot het apparaat. 

19:56 

En dus heb je niet alleen tslangvereisten om ze onderhouden te houden, maar je hebt de voortdurende hardware, implementatie en dat alles. 

20:06 

Het is dus een goede manier om te filteren. W.Daarvoor werken we al jaren samen met klanten. 

20:13 

Maar zoals de wereld is verschoven, weet u, er zijn ook behoeften die zijn verschoven. 

20:21 

Werkelijk? Zelfs vóór deze toename van het aantal mobiele toestellen bleven de toestellen niet op de campus staan, soms zelfs gaande. 

20:33 

Nu, zal altijd de manier veranderen waarop u naar die cruciale tools zou moeten kijken, zoals filteren. 

20:43 

Ja, dat is een goed punt. 

20:44 

Ik meen het zou eigenlijk, jij weet je, als we naar apparaten zelf kijken, nee, zelfs een apparaat dat vandaag op de campus blijft staan en het maakt eigenlijk niet uit over welk besturingssysteem we het hebben. Dit geldt voor, weet je, Chrome OS, Mac OS, iOS-vensters. 

21:00 

Het maakt niet uit dat ze allemaal zijn, ze zijn tegenwoordig allemaal met internet verbonden apparaten, dat en al het andere dat in je netwerk gebeurt, toch? Ze zijn dus allemaal verbonden wanneer ze aan staan. 

21:11 

Dat is, weet u, traditioneel, misschien was dat niet waar, weet u. U start een computer op en deze laadt de software lokaal. Maar al deze apparaten zijn verbonden met internet en gebruikmakend van die Whatever ze doen, en dus, weet je, dat heeft een impact op hoe u die apparaten beheert en hoe u, weet u, daarmee omgaat, die knelpunten en dat soort dingen. 

21:34 

Ja, dus het gaat iets minder om het verkeer op je netwerk. En een beetje meer een apparaat. 

21:40 

De eerste manier om hier naar te kijken, ja. Ik weet het, jij bent gaan naar ga hier in detail op in over apparaten, versus onze schoolapparaten, versus alleen gastverkeer andere dingen op het netwerk. 

21:53 

Maar terwijl we hier zijn, weet ik dat veel scholen boten doen, ze hebben een netwerkcultuur, en dan doen ze iets anders voor als apparaten uitstaan. Wat zijn enkele van de uitdagingen die daarbij komen kijken? 

22:10 

Nou, ik denk, weet je, pre covid times. De at-home filter, het externe filter was een aanvullend hulpmiddel. Weet je, het was echt, ja, we willen onze kinderen beschermd houden en, weet je, dat zijn we ook gaan naar zet dit daar op. 

22:27 

Het was niet wat het nu is verschoven op manieren waar, weet u, uw primaire filter voor dat apparaat een filter op afstand is, omdat dat apparaat nu op afstand is. En. Dus ik denk dat dat echt de manier heeft veranderd waarop mensen ernaar keken. Je weet wel? Toen u Toen u er eerder over nadacht, nogmaals, ik had mijn gateway-filter, mijn firewall-soorten, of wat het ook moge zijn, dat was, weet u, mijn primaire dat was mijn tool. 

22:51 

en dan heb ik een aanvullende tool gehad die de rest van de tijd hielp, omdat je dat niet als instructietijd beschouwde. Je dacht daar aan, weet je, ik moet het apparaat beschermd houden, maar het is thuis. Het is, weet je, het is niet iets waar ik me echt zorgen over hoef te maken vanuit een dagelijks perspectief in IT, en dat is, dat is zeker verschoven in de wereld waarin we ons bevinden. 

23:10 

Nu dacht ik echt dat je het zou hebben over de niet-verbonden gebruikerservaring. Soms heb ik dit beleid, soms voelt het een beetje anders, maar jij bent helemaal juist en dat hangt zo nauw samen met de zorgen die onze aanwezigen hadden over wildgroei. 

23:28 

 Precies een oplossingverbinding met echt minimaal bedieningselementen en opties en werks voor tVeel mensen die met het filter associëren, kunnen het gevoel hebben dat ze die controle en zichtbaarheid verliezen die ze gewend zijn van een netwerkfilter. Zo laten we al die zorgen aanpakken. Ik wilde vertellen hoe het echt werkt op die schoolapparaten. Zeker. Dus recht is geen wolkenfilter. Maar het is, weet u, het is gebouwd voor onderwijs end weet je, als we praten over de controle als een punt van zorg. 

24:07 

Nee, het is gebouwd om u dezelfde reeks functies te geven waarvan u gewend bent L.ightspeed. 

24:13 

Je weet dat we dat hebben verschoven om om te gaan met, weet je, deze apparaten die allemaal met internet zijn verbonden. Tegenwoordig zijn ze allemaal mobiel, weet je. Veel apparaten hebben een mobiele verbinding, dus zelfs als ze op uw school zijn, weet u zeker dat ze op uw schoolnetwerk zijn aangesloten, weet u alles van dat soort dingen en zo. 

24:34 

Relay beschermt het apparaat met die feature-rijke set, waar ze zich ook bevinden. Echter, ze zijn verbonden door wat we hebben gedaan is, we hebben die filtering verschoven van de gateway naar het apparaat. Maar we hebben het gedaan op een manier die geeft, weet je, alles van die mogelijkheden. Al die functies die u bent, die u gewend bent, zijn beschikbaar op apparaatniveau-filter. Inclusief zaken als de mogelijkheid om SSL te decoderen. In feite was het toen we voor het eerst Relay begonnen te verkopen, dit was een groot punt omdat het de inspanningen om SSL te versleutelen enorm vereenvoudigde, omdat het nu allemaal is ingebouwd in die agent die in het apparaat is ingebouwd. U onderhoudt geen proxyservers en pac-bestanden en Security Trust-certificaten en alles van het soort gedoe dat erin zat. Omdat we dat naar het apparaat hebben verschoven. We hebben echt veel van die last weggenomen. 

25:26 

Maar weet u, nogmaals, dat werkt gewoon altijd en overal. 

25:31 

En, weet je, Amy, Amy heeft dit genoemd, maar veel van de scholen waarmee we spraken waren al op Relay, zelfs zij weten dat wijre gebruiken Relay op school. 

25:42 

Als er apparaten naar huis gingen, dachten ze Relay bijna op twee manieren. Bijna. Op dezelfde manier heb ik mijn Relay gefilterd op school en mijn, mijn supplement Relay filter thuis, toch. En dus, maar nu, weet je, het al op zijn plaats hebben, verlichtte die verschuiving. Rechtsaf. Want als het die bescherming zou bieden, en, tot jouw punt, weet je, ja, dan kunnen we regels onderscheiden met naschoolse regels, en dat soort dingen, maar echt die volledige bescherming geven, waar het apparaat zich ook bevindt. 

26:07 

Ja, de granulariteit van rollen aanpassen, now, is iets dat gewoon weer opkomt, en opnieuw en opnieuw. 

26:14 

Met scholen ceen segewoon tonnen werk precies zoals het is, en u zult eraan voldoen, incidenten zullen veilig zijn, maar als u die extra controlelagen nodig hebt, kunt u daar doen wat u maar wilt. 

26:32 

Nu waarschijnlijk nog meer, toch? Ik bedoel, weet je, met het kunnen onderscheiden van die toegang Ik spreek met veel scholen, maar de behoeften zijn ongelooflijk verschillend voor bijvoorbeeld K3 tot en met, weet je. 

26:46 

4, 3 tot en met 8, en dan op de middelbare school, en het is gewoon, weet je, in staat zijn om die gedifferentieerde toegang die gedifferentieerde tools te geven, is echt de sleutel. 

26:57 

Ja, juist, U Weet je, een van de functies die scholen eerder als leuk beschouwden, waren enkele van onze geavanceerde video- en YouTube-bedieningselementen. En nu vragen mensen ons daar de hele tijd naar, vanwege deze verschuiving in hoe instructies eruit zien en de noodzaak om zoiets als YouTube te nemen en er gewoon voor te zorgen dat het veilig is. 

27:23 

Absoluut. 

27:24 

Waarschijnlijk de functie waar ik het meest over praat op je scholen, weet je, voorheen, het geblokkeerde YouTube-beleid of, weet je, de beperkte modus, of, weet je, misschien geblokkeerd bij de basisschool en misschien is toegestaan en deventueel op de middelbare school. Maar in staat zijn om mee te gaan, met de functies en Relay kan dit doen vanwege een soort van ingebouwde SSL-decodering. En alles van die je die flexibiliteit geven om YouTube te beheren, docenten in staat te stellen video's naar hun kanaal te uploaden en deze automatisch te delen met de klas, zonder dat je de IT-afdeling hoeft te belasten, gewoon in de dagelijkse praktijk. Dus uploadde ik naar video's. Kunt u dit ter beschikking stellen? Kunt u dit ter beschikking stellen? 

28:10 

Laten we die last wegnemen. Maar gezien ze de mogelijkheid hebben, hebben we een enorme toename gezien in het gebruik van YouTube nu deze apparaten naar huis zijn gegaan. 

28:23 

En weet je, het is een manier om kinderen inhoud te geven waar veel scholen gebruik van maken. 

28:32 

Dus hoewel 0% van onze deelnemers het hier vermeldde als het aantal kwaliteitscontroles, weet ik, weet je, door met een deel van de school te praten dat wanneer je begint te praten over leeftijden, slimme agenten op het apparaat de volgende vraag is: hoe zit het met de apparaten waarop ik geen agent kan installeren? Hoe gaat dat echt om? 

28:56 

Ja, en weet je, je hebt die complete end-to-end-oplossing nodig. Weet je, ik zei dat we het hebben over BYOD-apparaten die op je gastapparaten op je netwerk zullen staan. Maar weet je, ook geen tv's in de klas. Het is bijna onmogelijk om een tv te kopen waar geen webbrowser in is geïntegreerd. 

29:12 

En zo je moet die apparaten ook beschermen, bereikt dat echt. We noemen het onze Relay Rocket, Zo die klanten die ons misschien kennen, kennen ons wel. En gebruikte onze Rockets in het verleden. We hebben die naam een beetje naar voren gehaald, maar anders dan het inline filter. Weet je, dit, dit integreert en met je netwerk. Het is een agentlijst voor die apparaten. U hoeft er dus niets op te installeren. Daar ben je niet van afhankelijk. Maar het geeft je nog steeds die controle. Het geeft je nog steeds die functie over alles van die apparaten En u in staat stellen om die, die beleidsregels te beheren, omdat u weet dat ze er zullen zijn. Dat is het gewoon. 

29:54 

Zoveel dingen. Nogmaals, vandaag zijn er internetverbindingen, maar je moet die bescherming aanzetten. 

30:02 

Dus al die dingen waar je zojuist over sprak tussen deze buitenlandse agenten op de gezichten en dat geldt echt voor elk besturingssysteem. We hebben slimme agents voor niet alleen Chromebooks, voor Windows en Mac en iOS. 

30:16 

En dan de oplossing voor die agentminder apparaten dat het eindresultaat is echt dit end-to-end, al het verkeer naadloze oplossing voor filtering. Ik weet dat ik de zo gedetailleerd heb als hier op de dia en dat gaat echt terug naar deze bedieningselementen. En u wilt het veiligheids- en filterbeleid op verschillende niveaus binnen hun organisatie waarborgen. Studentenoudere studenten, jongere studenten, u wilt controles implementeren op tijdstip van de dag. Weet je, wat vroeger op school en thuis was, is dat ook echt anders direct. Het zal zo zijn echt anders. 

31:02 

Zo door die ene naadloze oplossing te krijgen, worden de zaken alleen maar eenvoudiger voor uw eindgebruikers, voor uw ouders. En dan voor alle mensen die hier vandaag zijn, meestal technisch directeuren, eenICT-netwerktechnici. 

31:21 

Sorry, ik bedoel, als een goede sprong in heel snel. Ik denk echter dat dit ook verband houdt met het punt waar je het eerder over had, namelijk, weet je, het is van begin tot eind en het is consistent. 

31:29 

Het is een consistent beleid, dus die leraren hoeven zich geen zorgen te maken over, hé, dit werkte op, weet je, op school, doet het werk thuis. Je weet wel, would thoed bedriegsistent, weet je, in Cloud, Filtering agent-gebaseerd filtervermogen. 

31:48 

Ze zullen krijgen als de leraar dat moet toestaan, het maakt niet uit waar die student is, ze zullen toegang hebben tot de juiste inhoud. 

31:55 

ikn alle scholen waarmee ik de afgelopen drie maanden heb gesproken, is een van de dingen die me echt hebben verbaasd hoeveel ze waarde hechten aan de aanvullende monitoring van geestelijke gezondheid, sociaal-emotioneel welzijn Relay biedt. 

32:14 

Ik wist niet dat dit niet het geval was, omdat ik weet hoe toegewijd jullie allemaal en iedereen die op scholen werkt aan de gezondheid en het welzijn van studenten, en ze veilig houdt en waarom we zo hard werken, maar, weet je , in mijn gedachten, denken ze, ik dacht dat de studenten thuis waren now. Thij reality is dat we een toename hebben gezien in studentin crisis. 

32:41 

Je ziet een toename in districts willening naar mbekijk die activiteit op de apparaten om dat te voorkomen, toch, Rob? 

32:52 

Ja. Absoluut. 

32:53 

En Amy, je hebt dit eerder aangeraakt, maar weet je, we hebben die dagelijkse, contactpunt met de student verloren. 

33:01 

YJe bent het vermogen kwijtgeraakt om ze te zien en met ze om te gaan en gewoon, Nee, kijk naar hun gezicht, kijk naar hun lichaamstaal, kijk hoe het met ze gaat. En dus. 

33:12 

We moeten, weet je, tools hebben die dat kunnen vervangen en aanvullen, en dat is waar functie, zoals SEen veiligheidscontrole kan binnenkomen, omdat, weet je, het biedt die monitoring van wat een student online doet. En, het kijkt naar de context. Waar zoeken ze naar? Wat typen ze in hun Google Documenten, of, of hun Office 365 of documenten? 

33:33 

wat voor soort websites zijn they bezoeken en dat allemaal trekken samen en de mensen die het nodig hebben, waarschuwen en het bij hen krijgen. Je weet wel? 

33:47 

En wanneer ze het nodig hebben, en hoe ze het nodig hebben. 

33:50 

En, nogmaals, praten over het besparen van IT-tijd. We hebben veel IT-mensen bij dit gesprek. 

33:56 

Weet je, ik deed dit soort dingen, weet je, toen ik bij mijn district was, maar het was, was vaak reactief en, weet je, ik zou gegevens uit een heleboel verschillende bronnen moeten halen, stopten, moesten ze zich melden bij de school. Je weet wel. dit is de bedoeling. 

34:11 

Ja. 

34:12 

Weet je, automatisch afgeleverd bij de mensen die dat kunnen ikNterven met die student op een manier die ze kunnen begrijpen met die context, met screenshots met, weet je, met alles van de stukjes die ze nodig hebben. 

34:22 

Zonder opnieuw veel van mij te moeten binnenhalenT time om die rapporten voor te bereiden. 

34:28 

Niet alleen om tijd te besparen, 67% van haar mensen noemden kosten als een topprioriteit voor de cloud. Gewoon een soort monitoring, Leerlingenveiligheid is vaak een aparte oplossing met een aparte cost. Voor Relais, het wordt zonder extra kosten bij het filter geleverd, dus zeven keer per nacht. 

34:55 

Dat brengt ons terug bij een casestudy van slechts een van de vele voorbeelden waar Loudon en AWS werkten samen om deze districten te helpen al die voordelen te realiseren, vertel ons over een regel. 

35:14 

Ja tuurlijk, Zo in deze case dat, alleen omdat het echt veel van de dingen raakt waarover we vanmorgen al hebben gesproken. Dus echt Loudon eerste verhuizing naar de cloud. En zelfs als je naar de cloud kijkt, draait alles om gegarandeerde uptime en betrouwbaarheid. Ze hadden een stroomstoring gehad. Het district lag twee dagen stil. 

35:39 

Daarna realiseerden ze zich dat ze naar andere opties moesten kijken. Je mocht daar in Virginia zitten, waar veel van het internetverkeer in de wereld vandaag de dag door onze provincie loopt. Er zijn veel datacenters, en verken dateigenlijk hun eerste werklast die ze in de cloud deden. Met hun studenteninformatiesysteem denk ik dat dit een heel goed voorbeeld van de kostenbesparingen waar we het over hadden. Dus waar ze mee te maken hadden, was dat er piekperiodes waren, voor hun beoordelingsperiode. Elke ouder wilde natuurlijk tegelijkertijd het cijfer van hun kinderen zien, En dus ze hadden iets in de buurt van 65 servers die ze hadden voor het studenteninformatiesysteem. 

36:28 

Kortom, alleen voor die vier keer per jaar dat alle ouders daar wilden komen, wat logisch is, omdat je wilt dat je ouders toegang hebben, wil je geen bottlenecks hebben. Door naar de cloud te verhuizen. Ze zijn echt in staat, weet je, niet elk jaar, voor 65 servers zouden ze een serverbasis op een lager niveau kunnen hebben. En dan, weet je, pak die beoordelingsperiode op en ga dan weer naar beneden. En dat is echt een goed voorbeeld van slechts één systeem met vier weken per jaar waarin ze wat tijd en kosten konden besparen. Dus het andere wat ze deden, maar ik denk dat het echt interessant is, is dat ze ook naar een virtueel laboratoriummodel gaan, zodat Google zal verschillen, wat echt instructietijd bespaart. 

37:17 

Ze waren in het technische lab, de high-end computer wiskunde, computerwetenschappelijke clubs, en het duurde even 30 minuten laden, alle studenten ' informatie op deze apparaten, die naar Amazon-werkruimten gaan, onze virtuele desktop-tool. Ze verplaatsen dat naar een 32e golf. Dus kinderen kwamen de klas binnen, boem. Weet je, als voormalig directeur zit ik hier 30 minuten, keer, hoeveel studenten? je hebt bijna 90.000 studenten? 

37:48 

Echter veel van degenen die computerwetenschappen volgen, dat is meer dan geld. Instructietijd is meer waard dan geld, toen ik dat was een opdrachtgever. Jeerst die middelen krijgen, omdat, we hebben daar veel van gezien. Tijdens Covideo-19 reactie, een van onze snelst groeiende gereedschap met de applicatie-streaming, waar we extreme engineeringcursussen waren. 

38:11 

Tot jouw punt, Rob. Veel scholen hebben Chromebooks die deze technische tools konden streamen. 

38:22 

De projectleider, de weg, solide werkt, al die dingen naar een Chromebook in huis. En het kan die middelen echt krijgen. Dus dat is een ding dat Loudon deed het. EENEn ik zou gewoon dat een van de dingen willen toevoegen waarover ze praten, en ik zal hier een blog over posten, en ik zal het hier in de chat plaatsen, en ik weet zeker dat we het daarna kunnen uitzoeken. 

38:45 

webinar. Maar het andere waar ze het over hebben, is dat ze IT-tijd besparen door over te stappen op de infrastructuur, die meer geautomatiseerd en flexibeler was, of omdat ze niet altijd over de middelen beschikten. 

38:59 

Het stelde het IT-team in staat om aan workflows en processen en documentatie te werken totdat ze er veel over hadden, ja, dat hebben we niet echt gedaan. Ja, we krijgen wat kostenbesparingen, maar het betere is dat we innovatiever kunnen zijn omdat we meer dingen kunnen doen en dus wordt u als opdrachtgever CTO. Een van de dingen die altijd over woorden sprak, is dat we als schooldistrict op klasniveau zoveel mogelijk middelen moeten hebben. En dat, weet je, als je altijd branden blust in het datacenter, omdat we kapot zijn gegaan, of wat dan ook, uw beste pMensen zouden in de klas moeten zijn, en anderen, maar zoals, als we dat soort infrastructuur kunnen automatiseren en een beetje kunnen bereiken, weet je, dan kun je die middelen naar de klas duwen. Terwijl ik het teruggaf aan Rob, sprak ik over wat het leven is, want, ik zou gewoon zeggen, er zijn heel goed Bijvoorbeeld, er zijn veel verschillende manieren om de cloud te adopteren. 

39:51 

Of hybride, u kunt uw opslag uitbreiden, er zijn tools zoals, L.ightspeed die in de cloud zijn. 

40:02 

Veel verschillende partners. Ik denk dat we ongeveer 35.000 verschillende partners hebben die cloudtaken voor scholen kunnen doen. Er zijn dus veel verschillende manieren om uw cloud-footprint te hebben. Het is niet allemaal Infrastructure as a Service, of ze zijn allemaal in één ding. Dus ik ben een beetje geïnteresseerd om van Rob te horen, weet je, wat ik anders zou leven. 

40:29 

Bedankt, Jeff. Dus, ik bedoel, dit sluit aan bij veel van dezelfde thema's die je bent geweest, waar je het over had. 

40:39 

En ook met die van ons, maar als we ernaar kijken L.ouden, je noemde hun maat. Er is een groot schooldistrict, maar nee, ik wil doe een stap terug en kijk zelfs naar een kleine wijk vandaag met, weet u, misschien een paar duizend kinderen of zoiets, met zoveel apparaten. En, omdat, soort van, mijn eerdere punt van alles wat we vandaag hebben, is, is internet verbonden, goed, en genereert constant verkeer naar het internet. 

41:06 

Zelfs een kleine school kijkt naar, weet u, miljoenen verzoeken om internettoegang per dag. En als u daarover rapportage probeert te krijgen, zijn dat veel gegevens om door te nemen. Nu, je gaat naar, weet je, toegestaan met 90.000 studenten en je hebt het gewoon over een enorme hoeveelheid gegevens. 

41:24 

En als we met hen zouden werken, weet dan dat hun grootste zorg was echt rond rapportage en het, weet je, soort traditionele gateway-filter duurt gewoon lang om die gegevens te doorzoeken. Omdat u hardwarebeperkingen heeft. Je hebt daar een fysieke doos, toch. Dat kan alleen zoveel als we ze naar Relay hebben verplaatst. En we beschouwen dit als een cloudservice en Tsjaad, je hebt dit eerder besproken. Dat vermogen om op en neer te schalen, heeft echt geholpen in die omgeving. En het was een belangrijk ding. Omdat, nu kunnen we veel meer inzicht geven, veel, veel betere toegang. En bedankt, Amy, voor pop in deze dia's met zichtbaarheid hiervan. Weet je, het komt niet alleen uit, kunnen we ze zo veel sneller genereren, omdat we in AWS de mogelijkheid hebben om servers op en neer te laten draaien en op die manier met ze te werken. 

42:20 

Maar ga ook van, weet u, een soort van de oude spreadsheet, weet u, rij na rij na rij kolommen met gegevensweergave naar iets dat gemakkelijk buiten IT kan worden gedeeld en begrepen, en met het kunnen visualiseren van deze gegevens op veel manieren. 

42:36 

En dus, dat was echt een belangrijke drijfveer om die gegevens te krijgen en toegang te krijgen tot die gegevens en de gegevens in de juiste handen te krijgen op een manier dat ze het kunnen begrijpen. 

42:48 

En iets dat, wauw, wat is er mogelijk met hun, weet je, L.ightspeed gateway-filter, het heeft gewoon lang geduurd omdat er zoveel gegevens zijn om door te nemen. Versnel dat aanzienlijk door dat naar een cloudservice te verplaatsen. 

43:04 

Terwijl we het hebben over de zorgen over kosten, opdagen, controle of wat het ook is. Zichtbaarheid is echt het antwoord op een beter gevoel over al die dingen, met zichtbaarheid van wat er wordt gebruikt. U kunt slimme budgetbeslissingen nemen over welke tools essentieel zijn, welke te weinig worden gebruikt, waar professionele ontwikkeling naartoe moet. Je krijgt ook de zekerheid dat alles werkt met alle regels, dat studenten veilig zijn, dat de juiste dingen worden geblokkeerd, dat beleid wordt toegepast. 

43:43 

Dan, als je niet naar studenten kijkt, door de deur loopt en elke dag aan een bureau zit, de zekerheid dat ze verloofd zijn, dat ze leren, dat ze aanwezig zijn. 

43:55 

Dit proces van afstandsonderwijs werkt voor al die educatieve doelen, en, weet je, Tsjaad, tot nu toe, ze zijn niet in het eigenlijke klaslokaal. Nu. Het is een virtueel klaslokaal, dus zorg ervoor dat u kunt zien dat de bronnen die u gebruikt hun werk doen. 

44:14 

Okee. 

44:16 

Dat is echt verbonden met deze pijlers, die AWS heeft geschetst, dus om de juiste vragen te kunnen stellen en de antwoorden daarop te krijgen, vertel ons hoe u dit bekijkt. 

44:31 

Ja, dus ja. 

44:33 

Dus we hebben een beetje werk verricht in, niet de jouwe, schooldistricten, maar in de hele regering, over, hoe helpen we echt, weet je, scholen worden veerkrachtiger en kunnen ze vroegtijdig inschakelen. En, weet je, we hebben het min of meer teruggebracht tot twee simpele vragen en dan verder terug werken, weet je. 

44:55 

een, Kan we de beheerders van hun studenten adequaat opleiden, hun afdeling runnen, op een afgelegen locatie? En hoe snel kun je die overgang dan maken? Dus hoewel we het gevoel hebben dat u weet wanneer de Pulitzer-tijd is, zullen de meeste kritieke systemen in de cloud worden gebruikt, weet u, op meer zinvolle manieren eenEn er zijn veel systemen zoals Lightspeed en ze zijn er al. 

45:19 

Ik denk dat het ook belangrijk is om te onthouden dat, weet je, een cloud-first-strategie hebben, hoewel het je helpt om te verhuizen, verstoringen minimaliseren. 

45:30 

Tijdens leren op afstand is het heel goed voor gewoon normaal gebruik, zoals we zagen, weet u, met Loudon, en, als je kijkt, hoe hebben ze die verschuiving gemaakt? Tot uw punt eerder, ze kunnen het veel sneller laten gaan. 

45:44 

Dus, weet je, denk eraan, als je dat niet hebt, maar je kunt de vraag niet beantwoorden: hoe zou je achteruit werken om daar te komen om ervoor te zorgen dat iedereen gelijke toegang heeft? Dat communicatie en samenwerking op gang zijn, dat alles veilig en schaalbaar is? En dan weet je dat dat allemaal echt verlaagt. Weet je wat? Ik gebruik de term leercontinuïteit. 

46:06 

We besteden veel tijd aan bedrijfscontinuïteit en ervoor zorgen dat iedereen zijn salaris kan krijgen, wat allemaal belangrijk is en elke school, maar als we er echt voor zorgen dat, als we niet alleen leerresultaten kunnen behalen, de leerling uitkomsten op basis van de gegevens die we uit het systeem halen, weet je, kunnen we alles gaande houden? 

46:28 

Dus, weet je, één ding zou ik gewoon willen aanmoedigen, terwijl je erover nadenkt, oké, nou, ik wil, ik wil veerkrachtiger worden, en ik wil misschien overwegen om naar de cloud te gaan, zoals lightspeed, of je nu ' Het is waarschijnlijk dat die scholen worden benut, is echt, weet je, deze stap voor mij, nadat ik de afgelopen vier jaar veel scholen heb zien overstappen naar een TBI, gaat het echt meer om mensen en cultuur en gaat het om technologie. De technologie heeft bewezen dat de cloud al een hele tijd bestaat. Het is een geweldige, ontwrichtende technologie, maar het heeft een versleten pad. Er zijn genoeg mensen die naar de cloud zijn gemigreerd, zodat we uw beslissing kunnen informeren. Dus ik moedig je gewoon aan om dat te doen. 

47:09 

Als je, als je geest draait in dit webinar, zoals veel mensen doen over alle dingen die ik moet doen, hetzelfde is als wat ik vroeger deed als de CTO, kies gewoon een paar kleine dingen en laat kleine dingen los, informeer je langere termijn planning. Je hoeft niet het hele ding te pakken. 

47:25 

Weet je, denk erover na Loudon, kies misschien virtuele labs of kies een ander systeem dat echt is gIk bezorg je wat pijn. 

47:35 

En laten we gewoon samenwerken om dat te doen, dat zal uw beslissing informeren, het zal uw kosten informeren en uw controles informeren. Het gaat alles informeren en dan kun je dat vertrouwen opbouwen en dan groeien. 

47:46 

De realiteit is dat iedereen een aantal systemen heeft en of ze er nu op die manier over denken of niet, het 'ssomething, wat sommige van de vragen die tot nu toe binnenkwamen, specifiek rond zijn, als ik zei, ik ken echt mijn andere systemen in AWS. Hoe ziet dat eruit? Het is het antwoord, denk ik, tot op jouw punt. 

48:19 

Jij bent Tsjaad, ja. Je kunt met een aantal dingen beginnen en het hoeft niet alles of geen te zijn. Ja. 

48:27 

Over de onboarding-strategie, vooral met onze IT-directeuren en alles van onze aanwezigen hier pthuis, niet vaak naar kantoor. Wat doet, wat heeft dat met de uitvoering te maken? en die verschuiving van filteren naar de cluid eruit zien? 

48:47 

Ja, implementatie. 

48:49 

Weet je, het komt er echt op neer de agent op het apparaat te krijgen. 

48:52 

En weet je, ik heb dit een paar keer genoemd, maar het goede nieuws is dat de apparaten van vandaag zijn gebouwd om te verwachten dat ze een soort van cloudconnectiviteit hebben en ook met wat ingebouwd cloudbeheer, en zo u kunt deze tools in alle besturingssystemen gebruiken om de agent op het apparaat te krijgen. Het kan dus in, weet u, in de meeste gevallen worden gedaan zonder aanraking. 

49:20 

Ik bene samengewerkt met veel scholen die, weet je, we kunnen dit doen. En, weet je, en hij zei, we trekken apparaten van karren en delen ze uit. En ze waren in staat om dat te doen, ze uit te delen, en dat hoefde niet, een soort prehet proces terwijl de apparaten online kwamen, zouden ze de software krijgen die ze nodig hadden en de tools die ze nodig hadden van Relate om dat te beheren. 

49:44 

En dus, en dan echt, als er eenmaal een agent is, doet hij wat hij moet doen. En, weet u, dan uw imEen bevestiging ervan wordt, oké, hoe wil ik het beleid differentiëren? Welke gebruikers hebben een ander soort toegang nodig dan anderen, u weten? Maar, weet je, toen dit soort van alles op gang kwam, werkte ik met scholen, laten we gewoon een basisbeleid uitbrengen en die overgang vergemakkelijken, toch? Laten we dat gaan doen. 

50:10 

En toen, weet je, toen de zaken eenmaal rustig begonnen te worden, werkten we om het beleid te differentiëren en hebben we, weet je, een basisschool en een middelbare school, leraren, gedifferentieerd beleid en zo. En dus, ja, absoluut. 

50:25 

Iets waar je je in kunt ontspannen en nu we de zomer ingaan en plannen maken om, op een bepaald niveau, mensen in de herfst weer op school te hebben. Nu kijken we naar, weet u, die implementeren Relay Rockets en het ophalen van alle soorten BYOD- en IOT- en gastapparaten. Ik heb me daar de afgelopen maanden geen zorgen over hoeven maken, maar nu, weet je, een beetje voorbereiden op de herfst, die gereedschappen op hun plaats krijgen. En zo is het zeker iets je kunt rustig beginnen met je tijdlijn die niet hoeft te worden gedaan, weet je, alles tegelijk. 

51:00 

En het andere punt om dat te maken is, niet alleen op webinars, maar elke dag snelheid en een AWS-werk heel dichtbij samen om die overgang te maken. Echter, scholen willen er op ingaan. Echt gemakkelijk dat we processen zijn, helpt je daarbij. 

51:21 

Wijheb duidelijk veel gratis oplossingen zien opduiken. Veel bedrijven die je nog nooit hebt gehoord, Forsake, zei de leraar, beginnen ze te gebruiken om te leren en onze scholen in de staat. echt bezorgd over de privacy van studentgegevens. Over, weet je, bedrijven waarmee ze samenwerken en de zichtbaarheid in die systemen zoals Rob eerder had gezegd, wij hebben hier vandaag ook veel bezoekers uit het VK. U denkt na over AVG-compliance voor lichtsnelheid en AWS en de oplossingen. 

51:59 

Rob sprak daar een beetje over. 

52:02 

Ik denk, weet je, we zijn, we zijn, nou, ik denk niet dat ik weet dat we hierin erg goed gepositioneerd zijn, en dit komt omdat, weet je, omdat wij, een daarvan een onderwijstechnologiebedrijf is geweest en werken met scholen. 

52:15 

Ik bedoel, dit is altijd een topprioriteit voor ons, aangezien we oplossingen uitrollen, maar het feit dat, weet je, we Relay hebben gehad voor een tijdje, we hadden te maken met al deze compliance. En inclusief, weet je, beide, beide VS. En internationaal met naleving van de AVG enige tijd geleden. Dus, dit is, weet je, dit is niet iets waar we ons voor moesten haasten toen de verschuiving plaatsvond en zo. Zo Ik zal zeggen dat AWS daar een geweldige partner voor was en ons hielp bij het evalueren van onze systemen en onze implementatie om ervoor te zorgen dat we aan die regels en al het andere blijven voldoen. En zo u zult zien dat we veel informatie online hebben. Je zult zien dat we, weet je, een paar geweldige hier hebben geplaatst, de studentengegevens, Privacy Pledge, FERPA, COPPA, weet je, al die dingen staan trouwens in mijn nieuwsfeed. Ik krijg er veel over te lezen. Haar. 

53:11 

Het is iets dat we heel serieus nemen, en gewoon iets dat als u naar een oplossing als Relay kijkt, u erop kunt vertrouwen dat deze dingen aanwezig zijn en klaar voor gebruik. 

53:28 

Ja, ik weet dat we op tijd dichtbij zijn. Ik wilde net zeggen, ja, we weten het, FERPA-richtlijnen, beveiliging en naleving, beknopte handleidingen. 

53:39 

Ik zou alleen maar zeggen dat AWS werkt, en enkele van de meest gereguleerde industrieën ter wereld. Gezondheidszorg, financiën, overheid en zo, we werken graag met alle soorten beveiligingsprivacy-items die u maar kunt bedenken SchoolDoen. Wil dat graag benadrukken. We hebben een model voor gedeelde verantwoordelijkheid, dus we zouden er graag over nadenken, AWS beheert controles om uit de cloud te komen, maar de klant heeft alle controle over hun gegevens en hun services waaraan ze werken, en waarin ze inbouwen cluid ding voor L.ightspeed, tot hun volledige controle over hoe ze deze dingen implementeren. Een video, een fantastische baan en je partner met. 

54:28 

Net als ik om het te doen. 

54:31 

Waardeer het. 

54:33 

We hebben het gehad over al deze voordelen van de cloud in de AWS cloud first-strategie.  

54:39 

En, echt, een van de dingen die we zeker hebben gezien, is dat wanneer je dingen verplaatst naar een meer schaalbare, altijd en overal, infrastructuur, er is een volledig netwerk, je het meeste haalt uit het delen van bronnen, zoals jezelf. of uw LMS. Daar kun je op voortbouwen, dus je dupliceert werk niet op dezelfde manier. U bespaart dus tijd en geld. En dat is waar een relais echt is gebouwd om niet alleen een filterplatform te zijn om 1 op 1 te helpen programma's. 

55:18 

Vooral in deze tijden van afstandsonderwijs kunnen docenten inzicht geven in wat studenten aan het doen zijn terfgenamen schermen, kunnen u via de ether helpen zonder apparaten aan te raken. Apps naar uw apparaat pushen zijn uw iPads die thuis zijn bij studenten net zo en om u die webfiltering en de veiligheid van studenten te bieden en alles van de robuuste geavanceerde rapportage over die dingen. 

55:50 

We hebben een aantal van de vragen gaandeweg beantwoord, maar hier zijn we aan het begin van het uur, echt goede training, denk ik, een laatste vraag, en dan ga ik jullie allemaal vragen. 

56:03 

W.hoed zou een advies zijn dat je aan scholen zou geven als ze dit zomerseizoen ingaan en nadenken over de herfst? We beginnen met jou, Chad. 

56:20 

Ja, dus een advies, Gaan eenIk kom binnen, cloud, zou ik zeggen, weet je wat, maak gebruik van de ervaring van anderen. Veel scholen zijn eerder geweest. U weet dat u in staat bent om de juiste strategie voor uw huidige omgeving te vinden, elk omgeving is anders, dus het is niet een one size fits all. U. moet je dat echt onderzoeken, je team mengen en trainen. 

56:47 

Ik denk dat wat we met scholen hebben gedaan het meest succesvol is geweest, de cloud is echt zwaar geïnvesteerd in training, en Amy die verschuiving maken zodat je er het beste uit kunt halen, en dan, ja, denk ik dat zou waarschijnlijk zijn, misschien is dat er niet een. Dat zijn er drie. Dat zijn die drie adviezen die ik je zou geven. Goed advies, dus ik heb het niet aangeroerd. Mensen halen het er niet eens uit. 

57:16 

Nummer 1, 2, wat ik zou zeggen, is. 

57:22 

Hefboom of je collega's die in het onderwijs zitten, want die zijn er meerdere scholen die u zijn voorgegaan en dit hebben gedaan. Maar maak ook gebruik van uw partners en uw partners, zoals L.ightspeed of zoiets, AWS, want, weet je, toen ik bij mijn district was, praat ik met mijn district en een handvol anderen die in mijn buurt waren. Rechtsaf? Maar, nu, weet je, ik praat met honderden scholen. Duizenden scholen. 

57:51 

Weet je, ik denk, wees niet bang om je partners te gebruiken, we zijn hier om te helpen, en, weet je, we krijgen gewoon meer variatie te zien alleen vanwege wat we niet doen. Weet je, het is gewoon onze, onze focus en jij hebt je school om je zorgen over te maken. Maar we kunnen gewoon met meer praten en waar we u kunnen helpen bij het ontwikkelen van die strategieën en u kunnen helpen dat uit te rollen. Omdat de kans groot is, weet je, dat er in het onderwijs veel dingen vergelijkbaar zijn, van school tot school. Er zijn beslist dingen die anders zijn. 

58:18 

En, weet je, voel je niet zoals jij moet ga deze weg alleen. 

58:25 

Nou, en iedereen bedankt dat je hier vandaag bent gekomen. Als we uw vragen niet hebben beantwoord, nemen we persoonlijk contact met u op. Maar zoals ik al zei, je krijgt een enquête als je weggaat. En lace feed AWS, we zullen contact met u opnemen om meer informatie te geven over hoe deze verschuiving er individueel voor u uit kan zien, of een demo van food systems dot com slash. 

58:53 

Bedankt, Chad en Rob, voor het delen alles van uw kennis vandaag, en iedereen bedankt voor uw komst.

screenshots op desktop en mobiele apparaten voor software voor afstandsonderwijs

Hier is een demo, over ons

Doe je nog steeds je onderzoek?
Laat ons helpen! Plan een gratis demo met een van onze productexperts om al uw vragen snel beantwoord te krijgen.

man zit aan bureau op laptop en kijkt naar Lightspeed Filter-dashboard

Welkom terug!

Op zoek naar prijsinformatie voor onze oplossingen?
Laat ons weten wat de vereisten van uw district zijn en we maken graag een offerte op maat.

Herontdek het geïnspireerde en interactieve klaslokaal voor leren op afstand, hybride en persoonlijk. Lightspeed Classroom Management™ geeft docenten realtime zichtbaarheid en controle over de digitale werkruimten en online activiteiten van hun leerlingen.

  • Zorg ervoor dat alle studenten alleen het juiste online curriculum gebruiken, precies wanneer ze het zouden moeten gebruiken.
  • Duw doorgelichte curriculumlinks tegelijkertijd naar alle studenten.
  • Blokkeer ongepaste of afleidende websites en apps.

Zorg voor schaalbaar en efficiënt beheer van leerapparatuur. Het Lightspeed Mobile Device Management™-systeem zorgt voor veilig en beveiligd beheer van leermiddelen voor studenten met realtime zichtbaarheid en rapportage die essentieel zijn voor effectief afstandsonderwijs.

  • Een gecentraliseerde, cloudgebaseerde oplossing voor oneindig schaalbare apparaat-, applicatie- en beleidscontroles
  • Selfservice-app-bibliotheek, waar docenten en studenten
    kan toegang krijgen tot goedgekeurd curriculum en leerhulpmiddelen en deze installeren
  • Implementeer, wijzig en trek honderden beleidsregels en educatieve applicaties op afstand in, terwijl de typische downtime en kosten worden verminderd

Voorkom zelfmoorden, cyberpesten en schoolgeweld. Lightspeed Alert™ ondersteunt districtsbeheerders en geselecteerd personeel met geavanceerde AI om potentiële bedreigingen te detecteren en te melden voordat het te laat is.

  • Menselijke beoordeling
  • Realtime waarschuwingen die tekenen van een potentiële dreiging signaleren
  • Snel ingrijpen voordat zich een incident voordoet.
  • Activiteitenlogboeken bieden inzicht in online activiteiten voor en na een gemarkeerde gebeurtenis

Bescherm studenten tegen schadelijke online inhoud. Lightspeed Filter™ is de best-in-class oplossing die fungeert als een solide barrière tegen ongepaste of illegale online inhoud om de online veiligheid van studenten 24/7 te garanderen.

  • Aangedreven door de meest uitgebreide database in de branche, gebouwd door 20 jaar webindexering en machine learning.
  • Zorgen voor CIPA-compliance
  • Blokkeer miljoenen ongepaste, schadelijke en onbekende sites, afbeeldingen en video's, waaronder YouTube
  • Houd ouders op de hoogte met het Lightspeed Parent Portal™

Krijg volledig inzicht in het online leren van studenten. Lightspeed Analytics™ geeft districten robuuste gegevens over de effectiviteit van alle tools die ze implementeren, zodat ze een strategische benadering van hun technologiestack kunnen volgen en de rapportage kunnen stroomlijnen.

  • Volg de adoptie en gebruikstrends van onderwijstechnologie, elimineer redundantie en verhoog de ROI
  • Monitor app- en contentconsumptie om vroege acceptatie en effectief gebruik te vergemakkelijken
  • Risico's beoordelen met inzicht in de privacy van studentengegevens en naleving van de beveiliging