Bekijk een webinar

Van raketten tot Lightspeed Filter ™

Lees het transcript

0:04 (Amy Bennett van Lightspeed Systems)

Hallo iedereen. Bedankt dat je hier vandaag bent gekomen. We geven iedereen nog één minuut om binnen te komen en hun audioset te halen, en dan gaan we binnenkort beginnen. 

1:13 

Oké, er druppelen nog steeds wat mensen binnen, maar ik wil rekening houden met ieders tijd. Zo, laten we beginnen. Voor degenen onder u die te laat komen of die worden gebeld, bellen we ons noodgeval, we nemen dit op en u krijgt ongeveer een uur nadat we klaar zijn een vervolgmail met een link naar die opname, dus u kan alles opvangen wat je hebt gemist. U kunt het met uw teams delen, wat u ook moet doen. 

1:41 

Als u vragen heeft, gebruik dan het vragenvak in het GoToWebinar panel om vragen te stellen. We zullen er enkele beantwoorden als we gaan. Aan het einde zullen we wat Q en A hebben, en we zullen alles wat we hebben gemist opvolgen. Ten slotte, als u vertrekt of wanneer we het webinar beëindigen, hebben we een heel snel enquête. Als u de tijd zou nemen om die ene minuut te beantwoorden, helpt het ons ervoor te zorgen dat we aan uw behoeften voldoen tijdens deze webinars en al het andere dat we doen. Dus vandaag hebben we het over verhuizen van Rakets naar Relais. Velen van u hier vandaag, dus het laat zien dat we de juiste boodschap op het juiste moment hebben. 

2:24 

Het is duidelijk dat met alles wat er gaande is in de wereld met covID kaart, 

2:28 

Relais Cadeaus, een nieuwe optie die veel van de uitdagingen waar jullie allemaal voor staan, kan oplossen. Ik ben Amy Bennett, de Vice President Marketing hier bij Lightspeed. Rob Chambers voegt zich bij mij en helpt bij deze presentatie. 

2:43 

Hij is van ons Vijs- P.bewoner van klantensucces, en Wwe zijn geweest bij Lightspeed, allebei geweest Lightspeed al meer dan 10 jaar. Zo, we weten veel over uw huidige situatie. We hebben waarschijnlijk geholpen bij de overgang van totale verkeerscontrole naar deze Rakets. 

3:03 

Zo, onze kennis van deze verschillende situaties en de uitdagingen waarmee u wordt geconfronteerd met mobiele apparaten amd 1:programma's en dat zal u vandaag allemaal brengen. We praten elke dag met scholen en CTO's en klanten. 

3:24 

En het is duidelijk dat op dit moment alleen de klas aan het veranderen is. Welke school ziet eruits zoals is aan het veranderen. 

3:30 

Studenten zijn over de hele wereld, leren vanuit huis, van keukeneilanden en slaapkamers en waar ze maar kunnen. En nee, we hebben geen kristallen bol voor hoe dit er in de herfst uitziet, maar we kunnen verwachten dat de start van de school kan worden uitgesteld. 

3:54 

Er kan een meerderheid van leren op afstand doorgaan waar we nu zijn. 

4:00 

Er kunnen pieken in het virus zijn die vereisen dat studenten een bepaalde tijd weer op afstand leren, of er kunnen een aantal gespreide lesroosters zijn om sociale afstand te bieden aan studenten in klaslokalen. 

4:16 

Wat we u willen helpen, is om u voor te bereiden op al die scenario's waarmee u wordt geconfronteerd. En wat we echt hebben gezien, is dat de klas al jaren aan het veranderen is. Studenten hebben tijdens de les meer apparaten op hun bureau gehad. Ze hebben meer kansen gehad voor 24/7 leren. Scholen voegen deze 1 steeds vaker toe :1 programma's. 

4:42 

Covid is zojuist zo'n wilde, snelle verschuiving geweest in hoe alles van die tools die u nu begint te implementeren zijn echt essentieel. 

4:55 

We gaan hier een enquête houden. 

4:59 

Heb je apparaten van leerlingen of apparaten die eigendom zijn van de school die momenteel bij leerlingen thuis zijn? Neem even de tijd om dat te beantwoorden. 

5:19 

Oké, nog vijf seconden, ik ga het sluiten. 

5:33 

Zo deze komt zeker overeen wat we hebben gezien en wat ik ben geweest horen, dat scholen veel apparaten hebben die nu buiten de campus staan, thuis bij studenten. 

5:45 

Ik heb met veel scholen gesproken die, weet je, enquêtes hebben gedaan onder de ouders en de gemeenschappen om erachter te komen wie apparaten hadden, wie ze nodig hadden, om erachter te komen hoe ze welke apparaten dan ook konden maken. 

5:59 

Ze hadden, schaal, probeerden heel snel verhoog hun 1:1 programma's. 

6:05 

Maar voor de overgrote meerderheid van scholen, ook al is het niet één apparaat voor elke leerling, er zijn thuis apparaten die eigendom zijn van de school en dat is wat we u willen helpen oplossen. Rob, ik weet dat je met veel scholen hebt gesproken eenen ze hierbij helpen. Bespreek hoe deze basisprincipes nu kunnen helpen. 

6:28 

Ja, dus ik denk, weet je, we hadden die peiling gedaan, weet je, tegen het begin van het jaar zouden we andere resultaten hebben gezien. 

6:38 

Ik denk, weet je, scholen hadden apparaten, maar niet zoveel stuurden ze naar huis, uiteraard, dat de verandering in de wereld is veranderd. 

6:50 

De klas is, zoals je zei, een beetje bezet wat er gaande is, en duwde het gewoon een beetje verder. 

6:58 

Zoals ik heb gesproken met scholen en met scholen die het gemakkelijk of moeilijk hebben gehad om de overgang te maken, zijn dit enkele van de belangrijkste dingen. Dus als we duidelijk naar apparaten kijken, jij moet een leerling een apparaat kunnen geven of ervoor zorgen dat ze een apparaat in handen hebben dat dat wel kan. 

7:17 

Doe waarvoor u het nodig heeft. Zo, 

7:19 

Weet je, we praten met veel scholen die er misschien niet helemaal waren met hun 1:1, of had niet eerder apparaten naar huis gestuurd en in jongere klassen, en die zo snel opschalen en die apparaten klaar maken om de deur uit te gaan, denk ik dat het echt belangrijk is, en toen ik met die scholen sprak die het gemakkelijker hadden overgang, 

7:40 

Het zijn degenen diemisschien stuurden ze niet alle apparaten naar huis, maar ze hadden de tools en alles klaar om die te verzenden. En dus, denk ik, weet je natuurlijk, dat is, thoed nummer één. 

7:54 

Internettoegang is een interessante uitdaging waar veel scholen mee werken. 

8:00 

Weet u, sommige gebieden hebben, weet u, zeer, zeer hoge percentages internettoegang voor hun scholen. En anderen hebben heel, heel laag. 

8:09 

Of het nu gaat om sociaaleconomische problemen, of om toegangsproblemen, als, weet je, sommige plattelandsgemeenschappen nog steeds moeite hebben om betrouwbare internettoegang in elk huis te krijgen, weet je. Ik denk dat ik daar voorbereiding op kijk 

8:28 

Hoe ga je dat doen en een beetje dat hebben bereidend. Weet je, worden het hotspots? Wordt het, weet je, gecentraliseerde wifi, toegangspunten, zijn hotspots in de huis? 

8:42 

Dat zijn allemaal strategieën waar scholen naar kijken. En, en wetende dat ze moet wees erop voorbereid in de toekomst. 

8:53 

Ik denk dat de trend naar cloudgebaseerde systemen vinden al vele jaren plaats. Weet je, we zien dat scholen dat gebruiken voor, weet je, alles van hun, weet je, soort sleutelsystemen tdeze dagen. Jouw financiële systeem, je studenteninformatiesysteem, maar 

9:09 

Als we kijken naar het beheer van uw mobiele apparaten, als we bedenken dat, weet u, ik denk dat we allemaal ook met deze snelle verschuiving te maken hebben gehad. 

9:20 

Een apparaat beheren dat u niet ziet meer eenen geen mogelijkheid om het terug te brengen, weet je wel, met alle vereisten voor thuisblijven en sociale afstand en al het andere, u niet de mogelijkheid hebben om hands-on op dat apparaat te zetten. En dus, het is echt brengt de behoefte aan een wolk naar vorengebaseerd systeem waar u kunt beheren de apparaat, of het nu gaat, weet u, van fysieke inventaris tot staat van het apparaat, locatie van het apparaat tot de inhoud On het apparaat. 

9:54 

En dan, 

9:57 

Veel praten, Ik was eigenlijk gewoon aan de telefoon, belde gisteravond met de school over het gegevensprobleem. 

10:04 

Je weet wel, wij zijn nu te maken met een wereld waarin studenten niet dagelijks met hun leraar omgaan. 

10:11 

Ik bedoel, dat leverde veel gegevens op die je nodig had voordat je dat deedniet. Dus, maar nu jij moet vind andere manieren om dat, en, en dus, tools door deze te krijgen cloudgebaseerd systemen die u die gegevens kunnen verstrekken, moet u onze studenten online kennen. Zijn zij aan het werk? Hebben ze toegang tot de inhoud die ze nodig hebben? Gebruiken ze de juiste tools? Weet je, dingen waar we allemaal mee te maken hebben gehad, weet je, beveiligingsstandpunt en gegevensprivacy, weet je, CIPA, COPPA, FERPA, hoewel de wetten waaraan scholen zich moeten houden niet zijn veranderd alleen omdat de studenten er niet zijn. En zo, met al die gegevens, wetende dat u de juiste tools en de juiste plaats op het juiste moment gebruikt, en dat is waarschijnlijk nog belangrijker dan voorheen. 

10:59 

Ja, Robert, eenEn, weet je, als we het over hebben cloudgebaseerd systemen, kunnen ze die gegevens aandrijven. Zij zijn echt essentieel voor dit alles, en het zijn niet alleen uw filtering en uw rapportage en de dingen waar we het vandaag over zullen hebben. Weet je, scholen praten over hoe cruciaal het was dat hun systeem in de cloud of dey had een LMS in de cloud. 

11:19 

Maar een van de echte kernen om scholen te helpen met deze vier dingen om te gaan, is echt, en ik heb heel veel klantinterviews gedaan, als je volgt Lightspeed op sociale media heb je al mijn kleine Zoom-chat geziens met onze klanten. En ze praten allemaal over de dingen die er waren die dit gemakkelijker maaktenNatuurlijk, stot veel uitdagingen en manieren om dit te verbeteren. 

11:46 

Maar een van de dingen die ik keer op keer hoor, is gewoon godzijdank, wij verschoven naar Relais. We hadden dat aan alles van onze apparatenéén ding minder om je zorgen over te maken, dat apparaten naar huis kunnen gaan, naar school kunnen gaan, waar dan ook. 

12:02 

En ze konden er zeker van zijn dat de apparaten waren beschermd en gefilterd, dat waren ze CikP.Een compliant, dat de studenten veilig waren en dat ze de zichtbaarheid hadden die ze nodig hadden alles van die andere dingen. Maken studenten verbinding? Zijn ze op apparaten? Wat is gebruikt worden? H.ow is onze LMS? De Relais platform en ikDe mogelijkheid om overal te werken, overal en altijd echt fundamenteel daarover en, weet je, we praten over een stap die je moet zetten voorsprong op de curve. 

12:38 

Ik, weet je, ik denk dat dit echt een van de dingen kan zijn, 

12:42 

OEen van de kernelementen die u in de herfst helpen, ongeacht waar het virus ons naartoe brengt en ongeacht het beleid dat uw school moet invoeren om ermee om te gaan om de curve vlak te houden voor het virus, toch? Dus voeg gewoon die flexibiliteit toe aan hoe u filtert en hoe u studenten beschermt. 

13:02 

We gaan het hebben over enkele hoogtepunten en we gaan naar de interface. 

13:07 

Voor sommigen van jullie die het niet hebben gezien, gaan we een paar van de nieuwe dingen bekijken, maar Rob, weet je, hier, dit geeft slechts enkele van die sleutels weer waarom de Relais filter is zo'n slimme oplossing voor rechts. Nu, tsprak hier een beetje over. 

13:23 

Ja, ik denk dat dit, weet je, een beetje aansluit bij wat we allebei hebben gezegd, weet je, filteren buiten de campus en die apparaten beheren buiten de campus, hun inhoud beheren, en hun toegang was in veel gevallen door scholen meer leuk om te hebben, weet je, vroeger, weet je, daar. 

13:43 

Maar het is echt, nu, een moet hebben, weet je, je moet het beheer van die apparaten hebben, waar ze ook zijn bOmdat het basisonderwijs, weet u, waar we vandaag allemaal mee te maken hebben, het basisonderwijs niet centraal staat. En, zoals Amy al zei, weet je, we praten met scholen over hun strategieën voor de herfst. 

14:04 

Im veel horen praten over een splitsing weet je, A/B was gepland om op dat moment minder studenten in de klas te hebben. 

14:14 

En dus hier zou je een klassensituatie kunnen hebben waarin je hebt, u weet je, de helft van de studenten werkt vanuit huis en de helft van de studenten die in de klas werken. Dus in staat zijn om een consistente ervaring te bieden, waar ze ook zijn, zodat die leraar, weet je, het is over de inhoud, maar het gaat er ook gewoon om dat je de stress van de leraar probeert te verminderen, toch? Zodat ze weten, hé, weet je, mijn kinderen worden thuis en op school op dezelfde manier gefilterd. Zo, als ze een stukje inhoud kiezen dat ze willen laten zien, wordt het voor iedereen toegankelijk. 

14:45 

Dus om dat te krijgen, weet je, overal, elke plaats waar ze toegang hebben. 

14:51 

En het bieden van die consistente ervaring is echt heel belangrijk, tO eenll van de strategieën die vandaag worden geïmplementeerd. 

14:59 

De Slimme agents, weet je, we zijn gaan, daar gaan we nog wat meer over praten. Maar met die mogelijkheden, weet je, op alle platforms die je implementeert, bedoel ik, nogmaals, praten met scholen die apparaten tevoorschijn halen die, weet je, zelfs misschien oude Windows-laptops, die ze niet hadden gebruikt in een tijdje bMaar ze hadden nog steeds een inventaris, of iPads, of wat het ook moge zijn. En dus een consistente ervaring op die platforms kunnen hebben om dezelfde filterregel te kunnen biedensae toegang is een ander belangrijk onderdeel van, nogmaals, het maken van dat succes, omdat je het moet doen met de apparaten die je hebt. 

15:42 

Bruikbare rapportage, winst, de trend die ik hier zie is, weet je, de rapporten zijn de gegevens die we hebben, die hebben we niet, die echte, je weet wel, persoonlijke interactie met de studenten. En dus, het hebben van die rapporten en weten wat er echt aan de hand is, helpt zowel het programma, weet je, waar je aanpassingen moet maken, maar ook, weet je, misschien studenten die hulp nodig hebben, of, weet je, misschien niet heb die betrouwbare toegang niet. U kunt zien wie er online is. Wie is er niet. 

16:15 

Haar haar Echt heel erg, erg belangrijk. Het laatste punt daar, geen hardware om het te onderhouden. In veel gevallen kan het personeel niet naar de school gaan om zelfs maar de hardware te onderhouden. En dus, weet je, je hebt een, een nodig cloudgebaseerd systeem dat werkt waar u ook bent. 

16:43 

Ik denk dat Rob misschien weg is. Kan iemand de vragen stellen als je Rob kunt horen. 

16:53 

Dus nu ben je terug, ja, oké. Nog een keer. Sorry daarvoor, ik wilde niet stoppen. 

17:00 

Ja. 

17:01 

Dus ja, ik was, ik zei net, weet je, dat het hebben van, je weet wel, overal en altijd cloudgebaseerd systeem gaat niet alleen over, weet je, de studenten op de apparaten, maar, weet je, de beheer van dat systeem. 

17:15 

Omdat, weet je, het IT-personeel niet gaat waar ze handen kunnen hebben Aan een apparaat of iets dergelijks. Dat alles vanuit de cloud moeten beheren. 

17:27 

Weet je, en Rob stopte even, we doen dit allemaal op een heel vergelijkbare manier als wat scholen en studenten ervaren. 

17:37 

En als je aan gegevens denkt, als je aan al deze dingen denkt, is het erg moeilijk om deze synchrone vorm van leren te krijgen voor scholen, die vaak niet zo goed internet hebben als we doen in onze huizen. 

17:55 

De mogelijkheid om die agenten te hebben en die op hun plaats te hebben en die zichtbaarheid te krijgen, kan dus veel zekerheid bieden dat, weet u, een soort videostreaming, of zoomen of gebruik van Teams is, is net iets te moeilijk eenen je komt equity-uitdagingen tegen met het. Zodat die zichtbaarheid, zoals Rob zei, gewoon zo belangrijk wordt. Wanneer je hebt geen leraren in een klas die rondlopen en zien studenten apparaten, je hebt niet elke dag apparaten die terugkomen op je netwerk eenEn vaak heb je niet de mogelijkheid voor je docenten, of wie het ook is, om die face-to-face scherm-naar-schermtijd te hebben, met elke individuele student. 

18:39 

En weet je, de sleutel tot dit alles is de Slimme agents, waarin Rob sprak over de meerdere besturingssystemen en de verschillende apparaten die je eruit haalt. 

18:51 

OEen van de dingen is het kunnen ondersteunen van meerdere besturingssystemen, het kunnen werken met uw mix van apparaten. Een andere sleutel is dat er een man in de middelste proxy in is ingebouwd. Het is ontsleutelding het beveiligde verkeer. U krijgt dus de zichtbaarheid en de beleidsopties ydie je nodig hebt, in zaken als Google en YouTube. En als we in de interface springen, gaan we dat allemaal laten zien. 

19:18 

Maar dan, het feit dat het altijd en overal werkt en niet kan worden verwijderd, u krijgt gewoon die zekerheid van naadloze bescherming. En wacht, er komen een paar vragen binnen. En ik wil dat Rob het heeft over enkele van de belangrijkste verschillen tussen de agents die mobiele filteragenten die u waarschijnlijk gebruikt met uw Rakets en deze Relais Slimme agents. 

19:43 

En Ik denk dat wat een paar dingen hier worden benadrukt, de SSL, de naadloosheid, dat zelfs als studenten terugkomen op de campus, het dezelfde ervaring is. 

19:57 

Rob, kun je, kun je enkele van die technische verschillen benadrukken die de Slimme agents? 

20:06 

Bedankt, Amy. Ik hoop dat ik nu goed doorkom. 

20:09 

Dus ik denk dat het eerste is dat SSL decodeert, dat is echt, echt de sleutel naar de technologie achter de Slimme agents en het maken van deze soepele overgang. 

20:26 

Weet je, als het niet alleen het feit is dat, weet je, het IT-beheer verwijdert om vertrouwenscertificaten op het apparaat te krijgen, weet je, dat je moet configureren PAC bestanden of wat dat ook mag zijn, met een andere strategie. 

20:43 

Omdat je, nogmaals, in veel, veel gevallen niet de mogelijkheid hebt om het apparaat in handen te krijgen of die updates uit te voeren als dat nodig is. 

20:51 

Maar nogmaals, u onderhoudt geen gecentraliseerde proxyserver die mogelijk hands-on vereist en dat soort dingen. Zo, u vereenvoudigt zowel uw beheer als het beheer van het apparaat. Dus ik denk dat dat een groot verschil is met de agenten is, thij Raket agenten had dat niet, that ingebouwde decoderingsengine. Zo ze hebben, je weet natuurlijk, de filterfunctie op kernelniveau, maar je zou wat zichtbaarheid verliezen zonder die proxycomponent. Zo, de Slimme agent brengt dat echt in het systeem. 

21:28 

De andere, u weet je, het andere is, als we naar identiteit kijken, weet je, het is allemaal teruggekoppeld aan dat cloud-systeem Relais. U krijgt die consistente identiteit, een consistent beleid, en dat weet u, terwijl dey werkte aan de Raket en werken heel goed, weet je, het gebruikte een soort concept van cachegegevens op het apparaat. Omdat, nogmaals, u de veronderstelling had dat dat apparaat terug zou komen op uw netwerk voor een tijdsperiode, zo waren de dingen vroeger. 

21:58 

Maar de, weet je, de Slimme agent krijgt iknside een een beetje anders en sluit aan bij Relais een beetje anders dan de Raket doet, en het is, nogmaals, omdat het is ontworpen voor mobielity Van de grond af. Haar haar Aangenomen wordt dat u deze apparaten misschien nooit zult ziens. Wij hebben scholen eigenlijk wie zijn  

22:17 

Dat waren vooraf volledig online virtuele scholen, waar ze het apparaat nooit echt in hun gecentraliseerde winkel zagen, en dus, weet je, het systeem moest daarvoor worden ontworpen. Het is heel goed overgegaan in de wereld, dat nu alle scholen met dezelfde mogelijkheden leven. 

22:36 

Dus die Ik denk dat dit de belangrijkste verschillen zijn die u zult zien. Nogmaals, die naadloze ervaring, een naadloze decodering, naadloze identiteit. 

22:46 

Dat je weet wel wanneer u op zoek bent naar een systeem dat vanaf de basis is ontworpen voor mobiele cloudservices. 

22:56 

Dus Rob, zoals verwacht. Zodra we beginnen te praten over Slimme agentEr komen vragen binnen over wat je dan doet eenover de apparaten en het verkeer dat u kan geen agent vertellen hoe we dat oplossen Relais? 

23:13 

Ja, dus we hebben wat we de Relais Raket. Tslang van,u weet het nu, op dit webinar zijn nu al, Raket cMeestal is uw hardware in staat om te updaten naar deze versie van de software wwelke overgangen dat 

23:30 

Dat filter van een inline apparaat naar en uit de lijn, filtert de agentlijst voor uw apparaten. En het doet dat voornamelijk door middel van DNS-manipulatie. En je zou kunnen denken dat, weet je, nou, dit is leuk, en ik maak me hier zorgen over als apparaten terugkomen in de herfst of wat dan ooksn niet geschikt voor uw school, maar ik ben  

23:56 

Eigenlijk implementeren Veel van Relais Rakets met, met klanten nu, omdat ze die gebruiken om de hotspots in het veld te beheren. Weet je, je krijgt een hotspot van je mobiele provider, weet je? Of het nu Verizon of Sprint of AT&T of T-Mobile is, of wie het ook is, u krijgt ze en implementeert ze naar huis of op gecentraliseerde locaties, eenen in die gevallen jij ken niet per se het apparaat. Het kan een BYOD-apparaat zijn, of het kan een gastapparaat zijn dat wordt gekoppeld. En dus, daadwerkelijk gebruiken Relais Rakets met de DNS-mogelijkheden, wijzend naar die mobiele hotspots, is een veel voorkomende implementatie waar we nu mee te maken hebben. 

24:40 

Dus zelfs als het apparaat zelf niet door een agent wordt gedekt, hebben we in de wereld van vandaag nog steeds te maken met BYOD en IOT. 

24:50 

Beroven, laten we een paar van de vragen bespreken die hierover binnenkwamen terwijl we hier zijn. Nummer één: onderschept dit alle DNS-vragen waarnaar niet is gericht Relais? 

25:01 

Zo, je zou dat doen in een combinatie van een aantal andere instellingen. Zo, zoals op een hotspot kun je dat configureren. Alle DNS-instellingen worden dus teruggestuurd naar het Relais Raket op uw netwerk hebben we enkele handleidingen en we kunnen u helpen, maar een strategie om in principe alle andere DNS-verzoeken te blokkeren en alles af te dwingen tot aan de Relais Raket, meestal kan een vrij eenvoudige configuratie op uw firewall het opzetten van die functionaliteit. 

25:31 

Nou, en we gaan het aan het einde hebben over de zomer- en momenteel lopende implementatieprogramma's, maar de andere vraag is echt de keerzijde daarvan, maar ook een implementatie. Allereerst wil ik hier benadrukken dat we werk met scholen om erachter te komen welke agenten en hoe en wat je doet met je netwerk, omdat jullie allemaal een beetje anders zijn, maar de andere vraag die binnenkwam, Rob, is back naar de Slimme agents. Kunnen die op apparaten worden geïmplementeerd zonder dat studenten terug moeten komen op de campus? 

26:06 

Ja, absoluut. Dat is, weet je, een van de dingen die ik noemde, een soort van eerder voorbeeld wanneer, weet je, sommige van de online handvestscholen waarmee we eerder werken nog steeds zijn, die het apparaat nog nooit hebben gezien en dus via hulpmiddelen voor apparaatbeheer, zeggen beheer van mobiele apparaten, zoals Mobile Manager of een andere die u mogelijk gebruikt, kunt u de agents op afstand inzetten. U hoeft dus geen hands-on op het apparaat te hebben, en dan wanneer de agent komts installerenedtrouwens, het verwerkt al zijn eigen SSL-decoderingsinstellingen en al het andere, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over eenover dat, hebben ze het vertrouwenscertificaat geïnstalleerd of wat ze ook doen op dat apparaat? Dus het is allemaal automatisch en ze kunnen door elk van deze worden geduwd hulpprogramma's voor massa-implementatie waarover u beschikt. 

26:55 

We nemen er nog een Relais Raket vraag voordat we ingaan op enkele andere functies. Robert, hoe werkt het Relais Raket SSL-decodering bieden? 

27:04 

Dus het is, weet je, een meer traditionele man in het midden krijgen voor die apparaten waar je het nodig hebt. 

27:10 

U zou ze configureren om, weet u, als een proxy naar het Relais Raket en dan zou het de authenticatie afhandelen en decodering zoals je het nodig hebt. 

27:24 

Perfect. Dank je. We zijn gaan ga verder, u kunt u daar uw vragen blijven stellen en aan het eind doen we er nog wat. Maar er is zoveel meer waar we het over willen hebben en je willen laten zien. 

27:34 

Waar we hier naar kijken, is het webactiviteitenlogboek, eenen ik heb dit toegevoegd omdat het een vrij nieuwe functie is voor Relais en velen van jullie hebben, denk ik, misschien een jaar geleden demo's gezien. Je was op een demo of je hebt een evaluatie gedaan, en dit is iets waar je om hebt gevraagd en we hebben het net als dat activiteitenrapport in je Rakets. 

27:59 

Het is een uitgebreid logboek van alles wat er gaande is, dat u kunt filteren die u kunt zoeken fof die diepgaande onderzoekens. 

28:09 

EENveel van onze Relais rapportage is ontworpen om visueel en actiegericht te zijn en gemakkelijk te delendwikth superintendenten en opdrachtgevers en voor iedereen die ze moet zien zodat ze het kunnen begrijpen. Maar hier bieden we deze IT-gedetailleerde logweergave. Dat u alle diepe analyses en diepgaand onderzoek kunt doen die we nodig hadden. 

28:37 

Een ander rapport dat echt gaat Relais afgezien van wat u gewend bent in uw Rakets en waar je om hebt gevraagd, zijn ouderrapporten. Rob, vertel ons daar eens over. Nu nog belangrijker met de apparaten in huis, toch? Ja, absoluut. Dus een beetje zoals de van het gedetailleerde webactiviteitenrapport, de idee hierachter is een gemakkelijk te lezen, gemakkelijk te begrijpen report dat u kunt delen met uw gemeenschap. 

29:03 

En nogmaals, in de wereld waarin we ons vandaag bevinden, en de apparaten zijn thuis. Je hebt ouders die vragen stellen u weet je, zijn mijn studenten online, gebruiken ze het apparaat voor? educatie? Weet je, het is soms moeilijk te zeggen. 

29:16 

Ik heb zelf een middelbare schooldochter, en soms, weet je, jij moet zorg ervoor dat ze dat is eigenlijk aan het doen haar werk. En zo, Als u deze rapporten aan uw oudergemeenschap verstrekt, kunnen ze weten, weet u, wanneer hun leerling online is, waarvoor ze het apparaat gebruiken. Gebruiken ze het voor educatieve doeleinden? Zijn ze aan het doen hun Klas werk? Of besteden ze meer tijd aan iets anders op het apparaat? 

29:42 

En zo, dit is er eigenlijk een die, weet je, een behoorlijke hoeveelheid had iknterest pre covID kaart, maar heeft sprong ook behoorlijk op. 

29:52 

Omdat, weet je, je steeds meer vragen krijgt van je oudergemeenschap, terwijl deze apparaten naar huis gaan. Weet je, veel scholen hadden dat misschien niet. Het apparaat is eigenlijk in het huis eerder, en nu moesten ze zich haasten om ze op pad te sturen. En zo, dit helpt je die vraag te beantwoorden aan je oudergemeenschap. En deze zijn geautomatiseerd, gemakkelijk te lezen, u weet wel, verzonden rapporten die in hun e-mail komen, zodat het gemakkelijk wordt om die informatie naar buiten te laten gaan en een deel van de druk op IT en het beantwoorden van die vragen kan verlichten. 

30:26 

En of scholen moesten nemen-home programmen before covid, of dat dit het eerste keer dat apparaten thuis zijn, eenZodra ouders een apparaat zien dat ze thuis niet in de handen van hun kinderen hebben gekocht, willen ze weten of het veilig is? Wat gaat mijn leerling? Is dit leerzaam? En dit geeft ze gewoon die zekerheid, en echt een manier waarop niet werkt. Dat we het gedekt hebben. Uw studenten zijn beschermd, we hebben filters geïmplementeerd. Dus gewoon een echte hoofdpijn saver over de hele linie. 

30:58 

Een ander belangrijk rapportage- en veiligheidskenmerk van Relais dat, weet, de verschuiving naar de cluid en gefocust in de cluid, laat ons zoveel meer real-time analyses doen. Dan, als we, weet u, ingaan Rakets, via netwerken, tussen scholen over de hele wereld, 

31:21 

En dat is een veiligheidscheckVoordat covID kaart werkelijk, very onlangs, voordat we alle dichtbijd down en begon te werken vanuit huis, een rapport kwam uit 

31:33 

Dat toonde aan dat zelfmoord onder jongeren op een 30 jaar high, en dat jongere en jongere studenten serieus aan zelfmoord dachten. 

31:44 

En nu zijn deze studenten geïsoleerd. Ze zijn afgesneden van andere ondersteuningssystemen, en van vrienden, en sport, en buitenschoolse activiteiten. 

31:58 

Want als jullie allemaal nadenken over de rol van de school hierin, worden de studenten ook afgesneden van, weet je, het passeren van een leraar of een raadgever in de gang. En dat ze deze visuele herkenning kunnen maken like, sommige dingen lijkt verkeerd te zijn, they niet lijken happy. Ik denk dat de student in een crisis verkeert. 

32:21 

Dus zonder die visuele connectie en die tijd op de campus is dit nog belangrijker. 

32:26 

We gebruiken AI en machine learning-technologie voor realtime analyse van de gevoelens achter studenten' activiteiten. 

32:40 

En dan, zoals je daar aan de rechterkant op mijn scherm ziet, realtime waarschuwingen verzenden wanneer het een ernstniveau bereikt dat iemand moet handelen. 

32:53 

Nu ken ik jullie allemaal, meestal zijn dit jullie allemaal CTO's, netwerkbeheerders, technologietitels. En ik weet dat je het bent erg druk en denken: ikis dit zelfs mijn baan? Ik kon deze niet allemaal aan? OEen van de sleutels die hierin zijn ingebouwd, is de mogelijkheid om het beheer te delegeren. 

33:13 

Dus, het krijgen van counselors, of directeurs, of wie dan ook, in het schoolnetwerk en ecosysteem moet hierop worden gewezen. U kunt ze eenvoudig instellen. 

33:27 

En, zoals alles in Relaisalles van de dingen waar we het over hebben zijn configureerbaar op een hiërarchisch groepsniveau. U kunt dus voor elke school of voor verschillende groepen een andere Safety Check-beheerder hebben. 

33:44 

En een van de dingen waarvan ik weet dat Rob het er later over zal hebben, is de manier waarop we kunnen integreren met je studenteninformatiesysteem, of je eenctive directory, of Google Directory, of wat dat ook is. Voor al die niveaus die u maakt, kunt u verschillende beheerders hebben. 

34:02 

Dus dat, het is echt een kwestie van, weet je, er is een dorp voor nodig om de studenten sa te houdenbijv, en echt, wij gesloten scholen in een ongekende verschuiving in de manier waarop iedereen werkt en leert en onderwijs. 

34:18 

We hebben het gedaan om studenten te beschermen. Dus nu leren ze online op de schoolapparaten. Dit wordt gewoon een nog kritischer stuk voor de scholen waarmee we praten. 

34:30 

Vanaf hier gaan we naar de interface en laten we een paar dingen zien. 

34:40 

Ik weet dat sommigen van jullie hier demo's van hebben gehad. Sommigen van jullie hebben het nog nooit eerder gezien, so, we gaan vandaag geen volledige demo doen, maar we willen een paar hoogtepunten daarvan bekijken. 

34:52 

Je krijgt een idee van waar we het echt over hebben, hoe de interface aanvoelt, een beetje andere ervaring dan alleen screenshots daar en dia's te zien. 

35:02 

Dus hier zijn we op de Relais Dashboard. 

35:08 

Het is duidelijk dat je, terwijl ik hier doorga, kunt zien dat het een zeer visuele dashboardervaring is en waar we dit ontwerpen om echt snel te kunnen kijken en te weten of je iets moet doen, weet je, hey, waarom is activiteit echt liet vallen gisteren af? Dat soort dingen. 

35:30 

Maar een van de andere belangrijkste manieren dit is anders is hoe we rapporteren over deze categorie. Zoals activiteit zoals YouTube in jouw Rakets daarin web activiteitenlogboek activiteitenrapport. Nu, ik kan me niet herinneren hoe het heet, eenn activiteiten rapport. Je ziet al je YouTube-verkeer. Je kunt filteren dat je erbij kunt komen. 

35:54 

Maar Rob, dit is het heel anders en het soort dingen waar scholen ons om hebben gevraagd, toch? Ja! Absoluut. En we gaan dit in verschillende rapporten laten zien. 

36:05 

En Amy noemde het eerder, dat weet je, tdeze zijn bedoeld als visueel bruikbare rapporten en, zie je dat wanneer we inzoomen op de YouTube-categorie, yJe krijgt veel details, weet je, over wat mensen doen op YouTube. Weet je, het is niet alleen, gaan zeing naar YouTube, bU kunt zien hoeveel video's er worden bekeken. Weet je, hoeveel views per gebruiker, weet je, dat soort dingen. Wat zijn je beste video's die zijn, die gebeuren? En, weet je, in dit geval zien we hetnummer één is Shakespeare, dus dat is waarschijnlijk goed met het onderwijs werkwijze. 

36:43 

Nummer twee is Fortnite, dat misschien niet zo relevant is voor het onderwijsproces, so dat on-the-fly kunnen zien, en zien wie deze video's gebruikt, bvergrendel de video hier. 

36:56 

Als het nodig is, weet dan waar we een aanzienlijke toename van de hulp zien bij het beheren van YouTube voor scholen. Weet je, ik denk dat scholen daarvoor al veel gebruik maakten van YouTube covid, maar nu is het gewoon aanzienlijk toegenomen omdat je weet dat video wordt zo'n belangrijk onderdeel van hoe we zijn communiceren met onze studenten en zo, 

37:25 

Weten hoe YouTube wordt gebruikt, wordt op de juiste manier gebruikt, waardoor dingen worden geblokkeerd die jij niet doet 

37:32 

Need toegang om de studenten aan het werk te houden terwijl ze op die apparaten waren en probeerden hun schoolwerk te doen ikis echt, echt, nog kritischer dan voorheen, want nogmaals, weet je, we komen hier steeds op terug, but, weet je, je hebt die leraar niet in de klas die geen tijd heeft als de student zijn taak niet heeft. Weet je, we moeten vertrouwen op de rapporten en de analyses die we hebben. 

37:57 

That leidt ons echt rechtstreeks naar dit idee van gebruikersrapportage. Het is een andere situatie waarin dezelfde soort gegevens in y warenonze Raket logs, als je de mobiel hebt agenten en dingen op hun plaats terwijl apparaten zich buiten de campus bevinden, 

38:16 

Maar weet je, als je er 10 hebt,000 studenten om voor elk een gebruikersrapport te krijgen, maakt u deze aangepaste rapporten met filters hzijn gebaseerd op uw systeemintegratie, uw directory, integratie, wat het ook is, eenU krijgt automatisch per gebruiker rapporten en dit is echt een fundamenteel onderdeel van hoe Relais is anders. Beroven. 

38:45 

Ja, ik ga beginnen met de, u weet je, als we het hebben over het delen van deze buiten ITeenen ik weet het Ik heb met velen van jullie gesproken tijdens dit telefoontje, 

38:52 

Ik weet wanneer ik bij mijn was wijk, wwe zouden hier tijd aan besteden, u ken de wwanneer u een gebruikersrapport in het Raketeenen nogmaals, zij waren effectief voor vele jaren, 

39:02 

Ik probeer er niet negatief over te praten, but, weet je, het eerste dat we identificeerden was of het IP-adres of de gebruikersnaam, de accountnaam van de student, niet iets dat altijd iets betekende voor mensen buiten het technologisch rijk. 

39:17 

Als je hier ziet, is de naam bovenaan Angie, u weet, dit wordt getrokken uit, thbij gebruiker integratie. 

39:23 

We weten precies de student waar we het over hebben, en dan, weet je, de rapporten doen veel van de analyse voor jou, dus, weet je, hoe besteedt Angie onderwijs tijd, YouTube? U kunt zien dat deze gemakkelijk te lezen zijn en aan iemand buiten IT kunnen worden overgedragen, nogmaals, weet u, topwebsites, topzoekopdrachten, al deze informatie was beschikbaar in de Raket, maar zou een aanzienlijke hoeveelheid tijd nodig hebben gehad om het te compileren. 

39:50 

Nu, de reden is omdat met een aanpremieapparaat, we konden het gewoon niet groot genoeg bouwen, toch? Om deze realtime analyses uit te voeren. U zou niet 

40:01 

zijn blij met ons geweest ikf wat we voor dat apparaat hadden moeten vragen. Maar met dit wezen cluidgebaseerd, hebben we dat vermogen om doe die real-time analyse. 

40:10 

Je hebt nog steeds de gedetailleerde weergaven, zoals Amy heeft een periode met toegestane geblokkeerde sites, maar weet je, we hebben dit weer gemakkelijk leesbaar gemaakt. Weet je, een van de dingen hier, Amy, als je dat naar beneden haalt laten vallen lijst, is dat we geblokkeerde activa kunnen filteren. Je weet wel, het Facebook-logo dat op elke pagina staat. Is iedereen echt weging op Facebook? Of laden ze dat logo gewoon? 

40:34 

En zo, dit maakt deze rapporten echt, nogmaals, gemakkelijk te begrijpen en gemakkelijk te bekijken voor mensen buiten ITsavinje tijd om aan te werken alle nieuwe uitdagingen en problemen waarmee je te maken hebt in de onderwijswereld van vandaag. 

40:49 

Rob, we kunnen waarschijnlijk niet genoeg praten over de SSL-decodering, en deze pulldown benadrukt het echt, die zoekopdrachten en de YouTube-videos, nniets wat je kunt't figuur om die informatie te krijgen. 

41:03 

Juist, als de agent eenmaal is ingezet, ikt verwerkt alle SSL-decodering. Dus op jouw Raket je hebt er misschien voor gekozen om geen SSL-decodering te gebruiken vanwege de uitdagingen die ermee gepaard gingen, of je hebt het werk doorlopen om de troestcertificaten in de PAC bestanden en al het andere nodig om te doen. Maar met Relais in de Slimme agents, eens de agenten zijn ingezet, heb je al die zichtbaarheid. U hoeft niets extra's te doen. Het komt gewoon automatisch voor je. 

41:31 

Een ander rapport, dat ik wil bekijken, eigenlijk een dashboard en meerdere rapporten hier, is het Online Activity Dashboard. En dit kwam net een paar weken geleden uit. Het is een geweldig voorbeeld van hoe onze product- en ontwikkelingsteams naar scholen luisteren en de dingen creëren die hun uitdagingen oplossen. 

41:53 

En dit kwam pas een paar weken geleden uit, als reactie op discussies die we begonnen te voeren, en onze ontwikkelaars begonnen met scholen om erachter te komen, wat kan dit afstandsonderwijs voor u gemakkelijker maken? 

42:08 

En dit was het. Weten wie er inlogt, wie is en wanneer? Hoeveel doen ze op school? Doen ze iets anders? 

42:20 

Rob, ik weet dat je bent geweest. Je hebt gesproken met mensen die dit gebruiken. Wat voor feedback krijg je over deze informatie? 

42:28 

Ja, ik bedoel 

42:29 

dingen zoals, weet je, inactieve gebruikers hier rechtsonder, wetende dat deze studenten nu niet online zijn geweest, u weet, welke uitdagingen kunnen worden gepresenteerd die moeten worden overwonnen. Misschien heeft die student geen internettoegang of heeft hij geen toegang tot een apparaat of misschien die student is is meer hulp nodig hebben of weet je, in een aantal dingen zouden daar invloed op kunnen hebben. Maar weet je, het weet tzijn isweet je, bijna de, Ik weet dat het niet zo is precies dezelfde, maar het equivalent van u weet, de student is al drie dagen afwezig. Weet je, wat is er aan de hand. En dus heb je die informatie in realtime. En nogmaals, weet je, ons ontwikkelingsteam heeft het geweldig gedaan om dit te veranderen. Weet je, veel van deze gegevens stonden in het systeem, maar voorheen moest iemand ernaar zoeken, en nu, als reactie op wat we vandaag bekijken, weet u, een dashboard als dit uitbouwen. Dus je weet het, nogmaals, in één oogopslag whier het apparaat wordt gebruikt. Je weet wel. 

43:29 

Nogmaals, studenten niet online. 

43:31 

Studenten die niet actief zijn geweest, gebruiken het voor educatieve doeleinden of niet, weet je, gebruikers op tijd van de dag is er een die is populair report, want, weet je, scholen proberen hun plannen uit te werken om hun gemeenschap te ondersteunen, en hun studenten weten wanneer ze actief zijn op het apparaat, kan daar ook de sleutel voor zijn. Dus, weet je, wanneer hebben ze ondersteuning nodig, of leraren die vragen kunnen beantwoorden of wat dan ook. 

44:03 

We hebben een paar andere dingen die ik in de interface wil laten zien, maar dat ben ik gaan spring er doorheen heel snel omdat we hier aan het begin van het uur komen. Robert, ik heb een van deze webinars gedaan, thij hetzelfde Raket naar Relais soort discussie ongeveer een jaar geleden. En ik bekeek de aantekeningen daarover gisteravondennd we hebben een enquête gehouden. En het nummer één ding dat mensen zeiden dat ze leuk vonden aan hun Raket was de gedetailleerdheid en details van het beleid. Dus, kijk maar naar enkele van deze internettoegang, 

44:38 

Veel van dezelfde dingen die u gewend bent Rakets, het detailniveau over hoe u dingen kunt instellen, de echt gedetailleerde categorieën van onze database die het gemakkelijk maken om educatieve games toe te staan en geen games voor volwassenen. 

44:56 

Al die dingen waar je van houdt, zien er een beetje anders uit, maar ze zijn hier en ze kunnen allemaal worden ingesteld, zoals ik al zei, door de verschillende groepen waarop je hiërarchie is gebaseerd. 

45:11 

Hetzelfde geldt voor videoregels, waar Rob mee sprak toen we naar het rapport van YouTube keken over hoe belangrijk video wordt in deze afstandsonderwijs situatie. En er is zoveel meer dat we kunnen doen om YouTube hierin veilig te maken Relais milieu. 

45:27 

Je weet wel, beperkte modus en Smart P.lay, dat zijn de dingen die je in je hebt kunnen doen Raket. 

45:33 

Maar zijbalken verbergen, opmerkingen verbergen, studenten echt gefocust houden op de feitelijke inhoud en niet al die randzaken die afleidend, gevaarlijk of ongepast kunnen zijn, de mogelijkheid om dat allemaal heel gemakkelijk aan te passen. We kunnen je gewoon een hoop extra controle geven voor zaken als YouTube of voor sociale media of al die dingen. 

46:03 

Ik ga hier terug naar onze dia's en Rob gaat het hebben over enkele van deze specifieke verschillen in hoe de Raket werkt en hoe Relais werkt en, en wat de fundamentele verschillen zijn er. 

46:22 

Bedankt, Amy. Dus ik denk dat het eerste opsommingsteken er is echt de sleutel. Als je kijkt naar, weet je, de Raket, was de primaire identificatie het IP-adres dat het apparaat gebruikte. 

46:35 

In Relais, het is die gebruiker, en wij soort van toonde dat in het gebruikersrapport, hun identiteit is het centrale deel van de berichtgeving. We hebben het er vaak over gehad, weet je, deze volgende twee punten, dat het allemaal wolk isgebaseerd, en agenten die op en buiten het netwerk werken, in tegenstelling tot een stuk hardware dat u moet onderhouden en opschalen en uitbouwen als uw veranderingen plaatsvinden binnen het district. Na schoolregels versus planningen, hebben we die planningsfunctie enigszins vereenvoudigd op basis van de feedback van veel scholen, maar bieden u nog steeds de mogelijkheid om op verschillende tijdstippen verschillende regels te hebben, zoals nodig is binnen uw omgeving. 

47:18 

Beheerdersrollen, we, weet je, we namen de gedelegeerde beheerder en toen gingen we er nog verder mee en inschrijven, shet werkelijk sluit aan bij uw, uw hiërarchie en uw omgeving en omgeving, weet u, wie kan toegang krijgen tot wat en kunnen ze toegang krijgen tot? Weet je, wij toonde eerder Safety Check. Weet u, misschien hebben bepaalde mensen toegang tot die gegevens en kunnen andere mensen andere rapporten in het systeem zien, dus u heeft daar zeer gedetailleerde controle over. 

47:47 

Dus deze integratie, denk ik, is echt groot. Weet je, wij blijf informatie uit uw directory halen, maar nogmaals, verkrijg ook dat zegt informatie zodat we die studenten kunnen associëren met de juiste klassen en de juiste gebruikers, het juiste beleid. 

48:00 

Uh, ik denk dat het laatste punt waar ik op wil wijzen, weet je, de Rakets soort van alles bedekt en erin Relais de agent is uw primaire filter en een van de dingen die niet echt op de dia staat, maar ik zal het erover hebben en ik weet dat we het later over de implementatie hebben, maar er is een overgang om dit voor u soepel te laten verlopen, zodat aangezien die apparaten zich op uw netwerk bevinden komen terug naar uw netwerk terwijl u overstapt naar Relais, 

48:27 

De twee systemen kunnen van elkaar op de hoogte zijn, so, het is niet zoals jij moet denk dat dit een, weet je, kritiek is doe alles in één keer, maar we hebben wel een implementatiestrategie waarmee je je daarin kunt verzachten, omdat we weten dat er op dit moment veel aan de hand is. 

48:46 

Rob, laten we even praten. Kunt u ons iets vertellen over dat overgangsproces? En wat we nu doen of implementeren, hoe dat eruit zou zien. 

48:57 

Zeker, dus ik bedoel, vanuit een overgangsstandpunt, de nieuwste release van het Raket svaak is Relais awarzodat u die begint te implementeren Relais agenten binnen uw omgeving, de Raket is zich daarvan bewust en laat het dan maar Relais behandel de filtering. 

49:14 

So, dat geeft je wat tijd om, weet je, over te stappen. U hoeft zich geen zorgen te maken: hebben al mijn apparaten het in één keer ontvangen of, weet u, ik heb apparaten die nog niet naar school zijn teruggekeerd en die niet zijn bijgewerkt. Zo, wat dat ook mag zijn in uw omgeving, thij Rakets zullen zich daarvan bewust zijn. Qua uitvoering, wWe hebben een implementatieprogramma dat nu elke week loopt om u te helpen bij het implementeren van het product en u door de stappen leidt en dat doorloopt op een zeer bekende, gemakkelijk te volgen eenvoudige aanpak met een ingenieur On de lijn to een beetje je door dat stuk leidens. 

49:55 

Ja, en ik bedoel, ik denk dat dat de sleutel is. Afhankelijk van welke besturingssystemen, afhankelijk van uw netwerk, afhankelijk van verschillende dingen, het zal wees een beetje anders voor ieder van jullie. Dus het is aangepast, maar dat is het algehele proces. En waren implementaties doen om iedereen daarbij te helpen. Rob praat een beetje over het proces om een oude te veranderen Raket in een Relais Raket. 

50:21 

Ja, dat is het eigenlijk mooi rechtdoorzee. Velen van jullie hebben waarschijnlijk een Flash-update gedaan op je Raket voordat. Zoals we weten, hebt u met ons de versies doorlopen en de update naar het Relais Raket's is in grote lijnen hetzelfde. Het belangrijkste verschil is dat u het op dat moment ook uit de lijn haalt en alleen de beheerinterface gebruikt om verbinding te maken met uw netwerk. 

50:46 

Maar het is echt gewoon een kwestie van knipperen met de nieuwe code, eenEn als je daar bij komt, is er een kleine configuratiestap, ikt duurt een paar minuten whnl je sluit je daarbij aan Relais Raket aan jouw Relais cluide instantie. En als je dat eenmaal hebt gedaan, kun je aan de slag. Je hebt opties om bijvoorbeeld authenticatie in te schakelen of gebruikersauthenticatiebeleid, misschien op uw gastnetwerk of waar dat ook mag zijn. 

51:16 

Rob, we hebben verschillende vragen over YouTube en dat sluit aan bij wat we doen met de Relais Rakets. Ik bedoel sorry. Niet YouTube, iOS. Kun je praten over onze plannen op iOS? 

51:29 

Ja. 

51:29 

Zo we zijn blijven proberen te rijden iOS vooruit en overwin je weet wel, de sandboxing en aard van iOS om het op het niveau van de functies van de andere apparaten te brengen. 

51:49 

En zo, als je wilt en ik ben gaan word hier een beetje technisch, but als we kijken naar de filtermogelijkheden en zeggen een Windows- of Mac-apparaat, er zijn echt twee componenten en we hebben erover gesproken Earlie: daar is de SSL-decoderingsengine en de en het soort ingebouwde kernelfilter en die om daarin naadloos samen te werken agenten. 

52:12 

In iOS, waar we echt dezelfde strategie gebruiken, waar we de iOS-agent hebben, die kan, weet je, door je MDM worden gepusht. Maar we gebruiken ook de Relais Rakets in de proxy-modus. Voor die iOS-apparaten, voor die dingen waarvoor je decodering nodig hebt en zo krijgt eigenlijk door uw MDM geduwd configuration. U hoeft dus geen hands-on op het apparaat te hebben, maar u krijgt het beste van beide, u kunt de Relais Raket naar doe dat decoderingsvermogen en de Relais agent als de vangst daar om u die volledige bescherming en voor decoderingsvermogen te geven. 

52:53 

Bedankt, Rob. Im nogal verbaasd over deze vraag, maar we hebben hem meerdere keren gekregen. Mensen vragen of ze kunnen testen Relais en de Slimme agents terwijl hun Raket filtermiddelen zijn aanwezig. 

53:09 

Ik kan me voorstellen dat dat komt omdat apparaten o zijnff netwerk. Haar moeilijker te verwijderend advertentied en doe dat testproces. Kun je daar een best practice voor bespreken? 

53:20 

Ja. Voor de beste praktijk wilt u de vorige filteragent verwijderen op het apparaat, de Windows, say, het Windows- of Mac Mobile-filter. Als je de identificatiemiddelen daar had, zouden die geen enkele impact moeten hebben. 

53:35 

Maar het hebben van de twee filtermiddelen op het apparaat kan u wat last bezorgenzonde beheer, wat dubbele filtering, en dat soort dingen. 

53:44 

Zo, de beste werkwijze zou zijn om de Raket filtermiddel en vervang dat door de Relais agent. 

53:55 

Super goed. Hartelijk dank. Laten we nog een vraag stellen. Ik zorg ervoor dat ik iedereen vijf minuten laat, dus vul mijn kleine enquête in en kom daar volgende plicht. 

54:04 

Volgende vraag. 

54:09 

Verschillende mensen hebben onlangs echt gevraagd naar het verzamelen van apparaten om de agenten eruit te duwen. 

54:15 

W.hoed omstandigheden zou dat nodig zijn? En meestal, kan wij ze inzetten terwijl de apparaten thuis zijn? Wanneer zou dat misschien niet het geval zijn? 

54:24 

Ik zou het waarschijnlijk zeggen als je dat had gedaan een afgelegen MDM ofje weet wel, de mogelijkheid voor beheer op afstand van die apparaten. Maar zelfs toen, weet je, ik heb met een aantal scholen gewerkt die MDM misschien niet eerder hadden gezien als een hulpmiddel om hun Windows-apparaten te beheren. 

54:42 

Maar er zijn dingen die u kunt doen om die Windows 10-apparaten automatisch zelfs in te schrijven als ze zijn buiten in het veld. Dus, weet je, het is soort van hangt nogal specifiek af van uw omgeving, maar er zijn tools en strategieën waarmee u ze zelfs op afstand kunt gebruiken voor beheer op afstand. 

55:03 

Zodat ik denk dat dat iets is waarover we, weet je, met je kunnen praten. Een implementatieteam kan daar met u over enkele strategieën praten. 

55:11 

Maar het is misschien niet echt nodig, zelfs als u geen bestaande afgewezen had management op die apparaten. 

55:21 

Dank je. Bedankt, Rob, voor al deze antwoorden op ieders vragen. Dank aan iedereen die vandaag bij ons is gekomen voor het nemen van een uur uit wat ik weet dat het een erg drukke tijd is voor alle geweldige vragen die je hebt gesteld. We hebben ze niet allemaal bereikt, maar we zullen ervoor zorgen dat u follow-ups krijgt van accountmanagers of ingenieurs, of ondersteuning of waar dan ook voor uw vragen. Zoals ik al zei, zou ik het erg op prijs stellen als u deze korte enquête invult die zal verschijnen wanneer u vertrekt. 

55:52 

En als u klaar bent om een offerte voor te krijgen Relais, ikals je het niet hebt, of hulp bij de implementatie. Als jij hebt Relais maar heb het niet uitgerold en u vertrouwt op uw Rakets, 

56:05 

Elk van deze dingen kunt u ons in de enquête vertellen, en we zullen uw accountmanager of sales op LightspeedSystemen.com. 

56:16 

En als u zich dat allemaal niet meer herinnert, klik dan op reageren op de e-mails die ik u heb gestuurd om u hiervoor uit te nodigen en de follow-up met de e-mail die de opname bevat, u kunt gewoon reageren voor mij, en ik zal u ook helpen om u op de juiste plek te krijgen. 

56:29 

Iedereen van harte bedankt. Fijne dag.