Katso verkkoseminaari

Paluu normaaliin: mitä se tarkoittaa IT-ryhmille

Lue transkriptio

0:03 (Marissa Naab, Lightspeed Systems)

Hyvää iltapäivää, kaikki, ja kiitos paljon liittymisestä tänään. Odotamme muutaman minuutin, jotta voimme antaa pari muuta ihmistä hyppäämään, joten webinaari alkaa pian ja kiitos liittymisestäsi. 

1:16 

Let mene eteenpäin ja aloita. Nimeni on Marissa Naab. Olen verkkoseminaaritiimissä täällä Lightspeed Systems. Minulla on ilo valvoa tämän päivän keskustelua. Ennen kuin aloitamme, halusin vain käydä läpi muutaman nopean taloudenhoitotarvikkeen kaikkien kanssa. Ensinnäkin tämä verkkoseminaari nauhoitetaan, ja lähetämme sen sinulle kaikille, kun istunto päättyy. Niin voit katsella sitä myöhempänä ajankohtana tai jaa työtovereidesi kanssa tai jaa haluamallasi tavalla. 

1:48 

Otamme vastaan yleisökysymyksiä webinaarin lopussa. Joten, jos sinulla on kysyttävää keskustelun aikana, kirjoita se keskusteluruutuun. Ja, yksi tiimimme jäsenistä varmistaa, että saamme sen relayed Robille, jotta voimme vastata siihen tänään esityksen lopussa. 

2:03 

Lopuksi, kun webinaari on päättynyt, näyttöön ilmestyy kysely. Jos voisit vain käyttää aikaa vastaamiseen joihinkin noihin kysymyksiin, arvostamme sitä suuresti. 

2:14 

Ja lähetämme sinulle myös $10 Starbucks -lahjakortin arvostuksena siitä. 

2:20 

Joten, ilman jatkoja, olen iloinen voidessani esitellä Rob Chambersin. Hän on globaalin asiakasmenestyksen johtaja täällä Lnopeusjärjestelmät. Rob, haluaisitko kertoa meille vähän enemmän itsestäsi? 

2:33 

Varma. Kiitos, Marissa. Kyllä, olen Rob Chambers. Olen asiakkaiden menestysjohtaja täällä Lnopeuden nopeus. 

2:40 

Työskentelen kaikkien asiakkaidemme kanssa vain varmistaakseni, että he saavat kaiken tarvitsemansa ohjelmistosta, että he voivat varmistaa, että se toimii oikein, se otetaan käyttöön ja toimii ja huolehtii kaikki nämä tarpeet. 

2:56 

Joten tänään puhun mielelläni miltä se näyttää, kun asiat alkavat palata normaaliksi. 

3:07 

Me led kysely julkaisee nämä tulokset aiemmin tänä vuonna, ja tässä on joitain tärkeimpiä asioita, jotka havaitsimme koulujen ollessa alkamassa valmistautua takaisin, valmistautua palaamaan normaaliin ympäristöön. 

3:26 

Katso, tiedät 82% sanoi heidän tärkein prioriteettinsa on vähentää menojen tehottomuutta ja maksimoida budjetti. 

3:34 

Ei, puhumme monista kouluista, jotta he tekisivät tarvittavat nopeat muutoksetK12 on an jatkuvasti muuttuva ympäristö, mutta varmasti nopeammin viime vuonna, ohjelmat otettiin käyttöön erittäin nopeasti ja ehkä ilman paljon normaalia prosessia ja suunnittelua, joka on saattanut mennä siihen, vain koska koulujen täytyi reagoida niin nopeasti. 

4:03 

Ja nyt, kun valmistaudumme palaamaan takaisin tavalliseen normaaliin ympäristöön, etenkin näiden mahdollisuuksien etsiminen menojen tehottomuuden vähentämiseksi on ehdottomasti etusijalla. 

4:19 

EiwLuulen, että se kohdistuu hyvin suoraan lähes kaikkiin 80%- ja 78%-laitteisiin, saaden käsityksen sovellusten käytöstä, ja se on oikeastaan sama asia, tiedät, wOlemme keskustelleet koulujen kanssa, he ovat ostaneet niin monia sovelluksia. 

4:33 

Joten monia uusia asioita tuli esiin, niin monta uutta ohjelmaa yrittää sopeutua niin nopeasti, ja koska kaikki ovat olleet etäyhteydessä tai hybriditilassa, on ollut erittäin vaikeaa mitata näiden ohjelmien käyttöä tavoilla, jotka tiedät aikaisemmin. 

4:54 

Kun meillä oli tekemisissä enemmän kasvotusten -ympäristön kanssa, tiedät, pystyt, voisit nähdä nuo asiat toiminnassa, etä- ja hybridimaailmassa,e'sisään, se ei vain ole yhtä helppoa. 

5:10 

Luulen, että ylhäällä on, tiedät, sellainen, että tämän teeman jatkaminen on heidän näkyvyyttään, sovelluksen käyttöön. 

5:20 

Tiedät, mitkä opiskelijat käyttävät sitä, missä he käyttävät sitä, mitkä koulut käyttävät missä luokissa. 

5:25 

Ja kaikki tuo vastaus on todella avain, ja sitten kysytään viimeinen kysymys, ja se on vain noin, mikä on, tiedät, 52% vastaajat, eivät käytä tänään ratkaisua, joka antaa heille näkyvyyden. 

5:38 

Joten on tietysti huomattava tarve ymmärtää, miten ohjelmia käytetään ympäristössä, mutta useimmilla kouluilla ei ole työkalua, joka auttaisi heitä saavuttamaan tämän. 

5:53 

Joten kun tarkastelemme K 12: n data-analytiikkaa. 

5:59 

Olemme nähneet vain valtavan muutoksen siinä, miten koulut käyttävät laitteita, miten he käyttävät ohjelmia. 

6:11 

Online-oppiminen. 

6:13 

Me olemme auttanut kouluja monien vuosien ajan tämän saavuttamiseksi, tiedät heidän mobiililaitteidensa hallinnan, näiden mobiililaitteiden sisällön hallinnan. 

6:23 

Pkorkeampi kuin viime vuosi, joka oli mukava saada tai apuväline, jota koulut käyttivät, ja nyt tiedät, että se on oltava. 

6:37 

Minät on tapa, jolla toimimme tänään. 

6:43 

Näiden mobiililaitteiden katseleminen, ympäristössäsi käytettyjen sovellusten katseleminen on todella avainasia, jota vietän paljon aikaa helping-koulut ymmärtävät, ja kuten he tulevat, tiedätte, tulevat Lylinopeus tulee luoksemme, ja he haluavat ymmärtää, mitä heidän ympäristössään todella tapahtuu, ja tavalla, jonka he eivät pystyneet katso aiemmin. 

7:07 

Tiedätkö, kun tarkastelemme sellaista perinteistä tietoa, jota koulu tarkastelee, monta kertaa Internetin käytön ympärillä, se keskittyy siihen, mitä tietty opiskelija teki ja miltä kyseinen opiskelijan toiminta näyttää. 

7:26 

Mutta yhä enemmän nyt tarkastelemme useita syitä mitkä sovellukset ovat käytössä ja miten niitä käytetään sisällä, enkä ympäristöni mobiilina oppimisena. Ja mobiililaitteista tulee siellä ensisijainen käyttöympäristö? 

7:45 

Siellä on yhä enemmän kysymyksiä aiheesta se ja the tiedot päällä suojaavatko nämä sovellukset minua opiskelijoille tietoja, käytetäänkö niitä oikein? Käyvätkö koulut IT-ohjelmien hyväksyminä ja käyttäminä sovelluksina oikein? 

8:00 

Joten kaikki nämä kysymykset ovat mitä koulujen kanssa on vaikeuksia, kun työskentelemme edelleen niiden kanssa, ja auttoi tämän siirtymän läpi. 

8:13 

Niin Odotamme, että tiedät joitain tilastoja täältä, tiedät, 90%: n kasvu opetusvälineiden käytössä yli the viime vuonna. 

8:22 

Tarkoitan ilmeisesti, että ymmärrämme miksi, mutta kun sinä itse asiassa se, sellaisina termeinä, näet kuinka merkittävä se on? 

8:32 

67% kaikista piirin ostamista EdTech-lisensseistä on käyttämättähEn tiedä, luulen, että tämä luku oli todennäköisesti totta before, mutta vielä enemmän nyt. 

8:43 

Koska kun katsomme mitä tapahtui, eikö? Sinulla on niin monia asioita jotka otettiin käyttöön niin nopeasti. 

8:52 

Et saanut sellaista tavanomaista ammatillista kehitystä kuin sinulla saattaa olla, ja tiedät, että sinulla on koulutusta ja toteutusta, koska sinulla ei ole aikaa. 

9:03 

Ja ovatko nämä lisenssit käyttämättä? 

9:06 

Puhuin oikeastaan vain koulun kanssa. 

9:10 

Se on heidän perinteinen johtamismallinsa thänen olisi kysely opettajista, ja tiedätkö, mitä sovelluksia käytät? 

9:19 

Joten he tekivät kyseisen kyselyn ja ottivat sitten käyttöön analyysityökalumme ja löysivät vastaukset eivät täsmää. 

9:30 

Ja niin, se oli todellinen IT: n silmien avaaja. 

9:33 

Ja antoi heille erilaisia näkökulmia. Joten tiedät kyselyssä kysyessäsi henkilökunnaltasi, ovat käytätkö tätä? 

9:42 

Vastaus oli usein, kyllä, ja ehkä he olivatkin, sinulla ei ollut adoptiota tai raskasta käyttöä, joka vastasi kyselyn tuloksia. 

9:53 

Ja niin pystyminen seuraamaan sitä reaaliajassa on todella tullutg yhä kriittisempi nykypäivänä ja hallita sitä. 

10:06 

IT-dollareille ja mihin se menee, kysyntä on suuri, joten se, että tiedämme, että käytät sitä tehokkaasti, on tärkeä kysymys, jonka koulut tänään kysyvät. 

10:18 

Tiedät, luvattomat sovellukset todella eräänlainen yhteys tähän, juuri näkemiemme kyselytuloksiin. 

10:24 

Mutta jotain mitä vain näemme kaikkialta kouluista, sinä tiedän jälleen, että paitsi koulut, myös virallisesti julkaisivat paljon sovelluksia viimeisen vuoden aikana. Mutta teillä oli opettajia, jotka vain tarttuivat siihen, mitä eivät voineet, ja rehellisesti sanottuna tiedätte, että he tekevät parhaansa. 

10:42 

He yrittävät sopeutua nopeasti ja tarjota ympäristön lapsille. 

10:49 

Mutta täyttävätkö sovellukset vaaditut, tiedät, tietojen säilyttämisen, tietoturvan ja vaatimustenmukaisuuden, joita koulut ovat pakko olla, ja niin tietäen mitä ympäristössäsi käytetään ja se on kirjoittajaOnko se jotain, kouluilla on vaikeuksia. 

11:10 

Olen työskennellyt koulujen kanssa useita toteaa nyt, että koulujen julkaisemat vaatimukset on pantu täytäntöön, luettelo käytetyistä sovelluksista, jotka voisivat kerätä oppilastietoja, mikä voisi opiskelijoiden tulee käyttää ympäristössä. 

11:28 

Jos sinulla on luvattomia sovelluksia, luettelo ei ehkä täsmää ja voi aiheuttaa vaikeus. Ja niin että on mahdollista saada tuo näkyvyys on todella avain. 

11:40 

Mielenkiintoista, tiedät, tilasto on tuo neljäs luetelmakohta. 

11:45 

Kun näemme, kun olemme toimittaneet data-analytiikkaa asiakkaille, löydämme yli 3,7 miljardia euroakäytetty lisenssejä. 

11:54 

Se on valtava määrä rahaa. 

11:55 

Sitä voitaisiin käyttää muilla tavoin, koulutuksessa tai ehkä, tiedät ehkä, se vain ajaa ammatillista kehitystä niin, että henkilökunta hyödyntää ja käyttää näitä lupia tehokkaasti. 

12:10 

Niin, sinä Kun säästöjä ei katsota, keskimääräinen asiakas, joka säästää $300000 käyttämättömissä lisenssikustannuksissa, on todella avain. Ja alat ymmärtää, tiedät, poikki kaikki opiskelijat, kaikki koulut, joiden kanssa työskentelemme. 

12:30 

Kuinka tärkeää tämä on ja kuinka kriittinen tämä muutos on mobiililaitteiden käyttäminen, yTiedätkö, käytät tätä peruskoulutuksena nyt. 

12:44 

Todellakin se tietää, että käytämme sitä tehokkaasti. Saat nämä kysymykset koululaiselta. 

12:49 

Saat nämä kysymykset yhteisöltäsi ja pystyt saamaan tietoja vastaamaan niihin, kuten mitä monet koulut kamppailevat, ja monet koulut puhuvat meille ja kuinka ratkaista tämä ongelma. 

13:08 

Että tiedät, yvastaat kyseiselle yhteisölle, vastauksellesi koululautakunnalle ja vanhempayhteisölle. 

13:19 

Kun kuulen kouluista ja puhun kollegoilleni, että se toimii, tiedätkö, iso piirit. Olemme aina halunneet, että vanhempainyhteisömme osallistuvat enemmän koulutuksessa tapahtuvaan toimintaan. 

13:30 

Viime vuosi on ajautunut siihen, ja nyt me täytyy vastausta joihinkin noihin asioihin. 

13:36 

Ja sitoutuneemman yhteisön kanssa he haluavat tietää, miten tekniikkaa käytetään koulutus? 

13:46 

Käytetäänkö sitä tehokkaasti? 

13:50 

Ja niin, tiedät, koulut ovat täytyy löytää uusia tapoja tunnistaa, missä näitä laitteita käytetään. 

14:00 

Oikeasti, tiedät, luodinkohta täällä, tiedä, ota arvaukset siitä ja tiedä mikä PP: t ovat käytössä, miten niitä käytetään, kun niitä käytetään, ja sinä täytyy pystyä vastaamaan näihin kysymyksiin. 

14:24 

Joten katsotaanpa. 

14:29 

Mistä se tulee. 

14:31 

No, paljon tätä on, tiedät, siellä on paljon rahaa, joka virtaa koulutukseen näinä päivinä, C: n kanssaARES ARP-rahoituksen rahoittaminen. 

14:42 

Ja tarvitset tietää missä nämä mahdollisuudet ovat jakaa, käyttää rahoitusta tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tiedät, se on eräänlainen mielenkiintoinen tilanne, josta puhun kouluille. Koska toisaalta sinulla on merkittävää rahoitusta virtana jotkut näistä rahoituslähteet, kuten CARES ja ARP. 

15:11 

Mutta siellä on myös haaste, koska viime vuoden tapahtumat ovat joissakin tapauksissa ehkä omistaa ajettu alas ilmoittautuminen tai keskimääräinen päivittäinen osallistumisesi. Ja niin, sisään yksi ämpäri rahaa rahaa on tulossa melko vähän ja iToisessa näet jonkin verran menetystä rahoituksesta. Ja niin, miten tasapainotat sen? 

15:35 

No, yksi niistä keskeisiä tapoja Voit tehdä sen tunnistamalla ne mahdollisuudet hyödyntää näitä muita rahoituslähteitä, mitä tekniikan osia, mitä sovelluksia, tiedät, ovat käytössä ympäristössäsi, jotka voivat hyödyntää näitä rahoituslähteitä. 

15:57 

Ja luulen että todella avainasemassa, koska silloin voit vapauttaa rahoitusta muilla aloilla perinteisemmät rahastosi, jotka tulevat kouluihin, asioihin, joita ei voida rahoittaa tällä tavalla. 

16:11 

Ja niin, se on tasapainottava teko. Ja haluat maksimoida tulevat uudet rahoituslähteet, jotta voit jatkaa alueella tarjottujen ohjelmien ylläpitämistä ja jopa kasvattamista. 

16:36 

Joten tiedät, kai puhumme sinusta tiedät, kuinka poistaa arvaus, luulisin, ja työtä budjetissa. 

16:43 

Ja niin, tiedät, kun meok a paljon laitteita tuli sisään, ja me, tiedät, näimme valtavan määrän määrä kouluja, jotka tilaavat laitteita pandemian alkaessa. 

16:52 

Ja siinä keskityttiin todellakin siihen, miten saamme laitteita oppilaiden käsiin etäkäyttämisen helpottamiseksi. 

17:01 

Mutta kun olemme käyneet läpi vuoden, tiedät, laitteet on käsitelty, liitettävyys on käsitelty. 

17:08 

Ja nyt, tiedät, nyt on aika ottaa askel taaksepäin ja tarkastella näitä sovelluksia. 

17:14 

Käytetäänkö sovelluksia? Onko heidät adoptoitu? 

17:17 

Onko sinulla paljon adoptiota ja sitoutumista kyseisiin sovelluksiin? 

17:20 

Ja siinä on ero, tiedät, että sinulla voi olla sovellus, jota vain pieni joukko käyttäjiä käyttää, mutta jotka käyttävät sitä hyvin paljon, tai sinulla voi olla sovellus, jota käytetään hyvin kevyesti , kirjoittanut kaikki käyttäjillesi, ja sitten sinulla on voimassa oleva lisenssisuunnitelma, vastaamaan siihen, eikö? 

17:42 

Joten siitä yksi sovellus, joka vaatii alhaisen hyväksynnän, pystytkö lisensoimaan sen asianmukaisesti? 

17:51 

Ja niin, pystymme todella tasapainottamaan niitä ja tiedä missä niitä käytetään. 

17:55 

Ja knyt missä laitteita käytetään etänä kampuksella. 

17:58 

Työskentelemme sen kanssa hybridiympäristöissä tänään, ja ne todennäköisesti jatkuvat, tai tiedätte, puhumme piirien kanssa, jotka ovat jo tulleet ja ilmoittaneet aiemmin, että hybridikoulutus jatkuu seuraavana lukuvuonna. 

18:15 

Joten, pystymme erottamaan nuo etäsovellukset sovellusten ja laitteiden paikallisesta käytöstä varmistaen sen adoptioprosentti. 

18:29 

Ja sitten lopuksi, ja tämä kohta on, on todella avain, nyt kun luulen, että pystyt siirtymään suunnittelutilanteeseen, ovatko nämä sovellukset yhteensopivia? 

18:42 

Ovatko ne, ei vain sovellus itse, se on hyväksytty käytettäväksi piirissä, mutta sitä ei ole otettu käyttöön hyväksytyllä tavalla? 

18:52 

Ja mielestäni nämä ovat todella kysymyksiä, joihin on vaikea vastata, koska olemme etätilassa tai hybriditilassa ilman tehokkaita työkaluja, jotta voit vastata näihin kysymyksiin. 

19:13 

Kun siirrymme takaisin sisään-henkilökoulutus tai ainakin hybridikoulutus, tämä on sinä luulen, että kohta, jossa monet koulut ovat, on nyt, arvioidaan uudelleen nämä hakemukset. 

19:31 

Ovatko ne oikea, pitkäaikainen valinta? Ovatko ne merkityksellisiä kokoustoiminnallaan? 

19:40 

Tarkastelet monia kouluja, joiden on otettava käyttöön uudet toiminnallisuuden työkalut, koska heillä oli aiemmin ollut ratkaisu, vaikka se saattoi olla erittäin tehokas ratkaisu opetussuunnitelman täyttämiseen, iSe on tehokas vain, kun kyseinen laite On kampuksella. Ja tarve saada jotain, joka toimii hybriditilassa tai etätilassa, on muuttanut sen tehokkuutta tietty työkalu. 

20:10 

The kaistanleveyden käytön ja hallinnan muutos. 

20:18 

Ja tiedät, etsit vain sovelluksia, jotka saattavat taas olla olleet ympäristössä pitkäaikaisia, ja vastaavatko ne edelleen sinun tarpeitasi? 

20:29 

Mutta tiedämme, että palaamme jatkuvasti käyttämättömiin lisensseihin menoissa. 

20:33 

Mutta se on luultavasti numero yksi aihe, kun keskustelen koulujen kanssa tänään, yrittää ymmärtää rahoituslähteitä. 

20:46 

Koska jälleen kerran sinä omistaa tämä tilanne, jossa joissakin erityiskäytössä tai tunnistetussa käytössä olevissa rahasäiliöissä virtaa paljon rahaa. Ja muissa ämpäreissä rahaa voi olla vähemmän. 

21:03 

Joten pystymme varmistamaan, että käytät mobiililaitteet ja mobiilisovellukset tehokkaasti, että ne otetaan käyttöön kouluissa, jotka käyttävät niitä, ovatko ne parhaassa ratkaisussa? 

21:21 

Minäjonka avulla voit tasapainottaa sen ja antaa sinulle kyvyn maksimoida sinun viettää. 

21:30 

Joten, kun katsomme, tiedät a sPandemiaympäristö, tiedät, teknologiaosastot ovat sitoutuneet enemmän. Heillä on paljon enemmän tukea, luultavasti kuin heillä on koskaan ollut. 

21:51 

Mutta toisaalta, paljon enemmän on, on heidän harteillaan. 

21:56 

Ja niin, käyttämällä tätä ja hyödyntämällä sitä maksimoimaan integraatio oppimiseen, maksimoimaan näiden laitteiden käyttö ja jatkamaan sitä, oikein. 

22:09 

Luulen tekniikan olevan ollut paljon enemmän täydentävää näkökulmaa monissa kouluissa. 

22:19 

Ja nyt se on eräänlainen ensisijainen menetelmä, joka todennäköisesti jatkuu. 

22:23 

Se on paljon kasvu että on jatkunut tällä tavoin vuosien varrella, mutta nyt se on täällä, ja haluamme pitää tuon vauhdin yllä ja pitää keskittymisen 

22:36 

Päällä tekniikan ja koulutuksen alalla, se antaa meille mahdollisuuden käsitellä pääomaa. Se antaa meille kyvyn käsitellä, ytiedät, helppokäyttöisyys. Ja mobiili, puhuin juuri toisen koulun kanssa vähän ennen tätä webinaaria tänään 

22:56 

Noin, tiedät, tämä, tämä maailma on muuttunut, tapa, jolla koulujen oli katsottava kalentereitaan ja, tiedätkö, rakentaminen ajoissa lumipäiviin, sulkemispäiviin tai vastaaviin. 

23:10 

Se ei todellakaan ole enää tarpeen. 

23:14 

Tiedämme, että koulut ovat oppineet ja pystyneet todistamaan, että he voivat opettaa lapsia etänä, ja nyt kun meillä on mahdollisuus, meidän ei tarvitse peruuttaa koulua lumen tai sään tai minkä tahansa muun tapahtuman vuoksi. 

23:31 

Koska nyt meillä ei ole vain työkaluja, vaan asiantuntemusta ja kaikkea muuta viime vuoden tapahtumien perusteella. 

23:42 

Joten tiedät, olemme puhuneet haasteista, miten päästä sinne, ja nyt, puhun vähän tuotteestamme aja miten se auttaa. 

23:51 

Ja niin, Lnopeuden nopeus Analytics vie tietoja, joita olemme auttaneet koulua keräämään vuosien varrella, mutta lisää myös uuden analyysikerroksen ja uuden helppokäyttöisyys siihen. 

24:10 

Bkoska meillä on ohjelmisto, pääasiassa asioiden suodatuspuolella, tunnemme jokaisen käytetyn sovelluksen, eikö? Koska kaikki se the laite tekee, on jo tänään muodissa Internetiin. 

24:25 

Ja sen avulla voimme tunnistaa sen. 

24:28 

Mutta kun tarkastelet näitä raakatietoja, tyypillisesti ne ovat saattaneet viedä huomattavan paljon aikaa. Ja oli enemmän jälkikäteen. 

24:38 

Tekijä iesittelemällä Lightspeed Analytics-työkalu ympäristössä, ynyt saat reaaliaikaisen näkymän ympäristöstäsi ja näet, miten tätä tekniikkaa toteutetaan? 

24:50 

Mitkä sovellukset ovat käytössä ympäristössäni? 

24:52 

Käytämmekö näitä sovelluksia päivittäin? Maksimoimmeko teknologiabudjetin? 

24:59 

Ja se on todella eräänlainen, on, tiedätkö, mitä olemme puhuneet koko ajan tässä webinaarissa, miten me teemme, kuinka todistat sen, Miten Tiedätkö sen? 

25:10 

Ja siellä Lnopeuden nopeus Analytics voi tulla sisään ja antaa sinulle nämä tiedot. 

25:15 

Voit huomata, että OK, olen lisensoinut 100 sovellusta tai tuhat tätä sovellusta, Miten monet ovat käytössä? Kuinka usein niitä käytetään? 

25:25 

Mitkä koulut käyttävät niitä, tai tosiasiallisesti jopa mitkä luokat, käyttävät niitä ja antavat sinulle sen kyvyn, näkyvyyden tietää, missä joko voimme säätää lisensointia, tai jälleen, ehkä sinun on mukautettava ammatillista kehitystä, jotta voit maksimoida että kyky. 

25:46 

Yksityisyyden ja noudattamisen seuranta on todella avain. 

25:51 

Tapasin yhden meidän, yhden strategisten kumppaneidemme kanssa, ja tiedätkö, että tämä oli kysymys, josta he usein puhuvat myös kouluille, mikä on, tiedätkö, miten opiskelijoiden tiedot suojataan tänään kaiken liikkuvan kanssa siihen digitaaliseen oppimiseen, online-järjestelmään? 

26:13 

Reagoimmekoriittävästi sisään suojella opiskelijaa tietoja? Ja jälleen, tiedät, joissakin osavaltioissa on nyt laki, jonka sinä täytyy tuottaa tämän luettelon sovelluksista, jotka ovat käytössä ympäristössä, ja täyttävätkö ne piirisi vaatimukset. Täyttävätkö he tietosuojakäytäntösi ja kaikki että? 

26:31 

Joten, on mahdollista seurata ympäristössäsi käytössä olevia sovelluksiasi, julkaista se yhteisöllesi on todella tärkeä asia. Se auttaa avoimuutta. 

26:44 

Se auttaa sinua ostamaan yhteisöltäsi tietäessäsi, että suhtaudut asiaan vakavasti ja suojaat näitä opiskelijatietoja. 

26:57 

Tiedät, katsot, pystyt, tiedät, hajottaa tämä ja porata tämä eri näkökohtiin ympäristössäsi. Joten tiedät, että yksi kaavioista on yksi suosikkini työskennellessäni koulujen kanssa tässä, on se, että sovelluksen käyttö on täällä vasemmalla. Täällä voimme nähdä sovelluksen käyttöönoton ja sitoutumisen. 

27:19 

Joten hyväksyminen on pohjimmiltaan kuinka monta näistä lisensoiduista käyttäjistä tai lisensoiduista käyttäjistä käytetään. Kuinka usein sitä käytetään sitoutumisesta? Kuinka monta istuntoa käytetään? 

27:32 

Joten, voit nähdä, että tiedän, että minulla on sovelluksia, jotka ovat erittäin sitoutuneita, mutta heikosti omaksuvia, mikä saattaa olla mahdollisuus ammatilliseen kehittymiseen. 

27:41 

Minulla on muita sovelluksia, jotka ovat erittäin omaksuttuja, mutta heikosti sitoutuneita. Nyt, jotka saattavat olla sopivia kyseiselle sovellukselle, tai se voi olla jälleen, ehkä meidän tiimiemme on tiedettävä enemmän, miten sovellusta voidaan käyttää, joten lisätä adoptiota. 

27:56 

Tarkastellessani trendisovelluksia ympäristössäni ja nähdäksesi sovelluksia, joiden käyttö lisääntyy tai vähenee, ja näet hallintapaneelissa, että meillä on, tiedät, hyväksymättömiä sovelluksia tai hyväksyttyjä sovelluksia. 

28:10 

Ei, tämä voi olla tärkeä asia, että tiedän, että työskentelen koulujen kanssa, jotka ovat standardoineetir video- ja ctarjousalusta. 

28:26 

Ja sinä tiedät, voi olla että joku on hyväksynyt sen kaupunginosa. Se on käynyt läpi kaikki turvatarkastukset, ja se on hyväksytty käytettäväksi piirissä, ja se täyttää standardit ja kaiken muun. 

28:37 

Hm, mutta haluat varmistaa, että sitä käytetään. 

28:40 

Ja niin, kun sinä, tiedät, voit juosta a ilmoita näin, ja näet, onkoy utorkuttu videoneuvottelusovellus tai mahdollisesti käytössä olevat asiat. 

28:50 

Toinen keskeinen asia on, että mielestäni nykypäivän ympäristössä koulun aikana ja koulun jälkeen sen linjat hämärtyvät, mutta se on tärkeä asia, jonka koulut voivat analysoida ja ymmärtää, koska jos sinulla on merkittävä tietty sovellus. 

29:11 

Tiedätko koulun ulkopuolella, ovat tarjoatko tukea henkilökunnallesi, oppilaillesi kyseisessä sovelluksessa? Vai onko heillä käytettävissä olevat resurssit? 

29:21 

Pitäisikö heidän olla ongelma tai tarvita apua? 

29:23 

Ja niin, luulen, että se on yhä tärkeämpi asia, jota tarkastelemme, koska se oli ennen, tiedät, minun piti huolehtia siitä 8 ja 3 välillä kouluaikani. 

29:35 

Mutta, nyt koulutuslaitteiden, koulutuspalveluiden käyttö on niin paljon lisääntyvää koko päivän ajan. 

29:43 

Se on hyvä opiskelijoiden näkökulmasta, koska he ovat, he ovat enemmän sitoutuneita. 

29:47 

Mutta, ovatko he, tiedätkö, saaneet tarvitsemaansa tukea noina aikoina ja Miten. Keskustelin toisen koulun kanssa tällaisella webinaarilla, ja kuinka he sopeutuivat tperillisen yhteisön tuki ja heidän käyttäjätuki näissä sovelluksissa näiden aikojen ulkopuolella. 

30:06 

Mutta tietäen mitkä nuo sovellukset olivat ja kun niitä käytettiin, antoivat heille mahdollisuuden keskittää nuo ponnistelut tavalla, jota heillä ei olisi, ellei hänellä olisi pääsyä tällaisiin tietoihin. 

30:25 

Joo, luulen, että tämä on käytännöllinen reaaliaikainen, kun aina, kun puhun raportoinnista, tämä on avainasia ja josta saamme paljon palautetta schoolit kuin jotain, jota he ehdottomasti arvostavat. 

30:41 

Toimivat tiedot ovat todella avain. 

30:44 

Sinulla voi olla valtava määrä tietoa, mutta et voi tulkita, se ei voi ryhtyä toimiin sen suhteen, sitten se menettää arvonsa. 

30:53 

Ja yksi tärkeimmistä asioista, jotka olemme tehneet samalla tavalla kuin tiedät, olemme rakentaneet nämä raportit ja olemme käyneet läpi useita iterointeja, on, tiedät, säätää sitä, vastaamaan koulujen tarpeisiin ja muuttuviin tarpeisiin. Tarkoitan, että katsot täällä olevaa maantieteellistä sijaintia, joka ei alun perin kuulunut kojelautaanmutta koska koulut käsittelevät hybridi- ja etätarvetta, heidän on tiedettävä, missä näitä laitteita käytetäänd. 

31:22 

avainasemassa, kun puhumme tiedämme siirtymisestä erittäin liikkuvaan opiskelijakuntaan ja asioihin osakeannit. 

31:33 

Niin jos tiedän, tiedät, laitteitani ei käytetä tietyllä alueella tai alueella, ehkä siksi, että tiedät, että tällä alueella ei ole helppoa Internet-yhteyttä. 

31:46 

Tämä antaa piirille mahdollisuuden keskittää nämä ponnistelut tarjoamaan kyseiset yhteydet ja tarjoamaan kyseiset kuormittajat tai mitä tahansa. Joten, tiedät, tiedät maantieteellisen sijainnin sillä aikaa että raakatiedot ovat saattaneet olla aiemmin olemassa, bpystymme näkemään, että reaaliaikaisessa, toimintakelpoisessa raportissa siitä todella tehdään toimivampi ja helpompaa käyttää kouluissa. 

32:09 

Ja niin se todella on teema koko ajan kaikki raporttimme. Joten onko se maantieteellinen sijainti tai tietojen noudattaminen, etsimme kaikkia näitä tapoja shallita näitä tietoja sidosryhmille. 

32:22 

Ja jälleen kerran tiedät, että monta kertaa nämä tiedot ovat perinteisesti katsoneet SE, SE näiden raporttien laatiminen vie aikaa nyt näiden kautta, ytiedät, tämä voidaan jakaa helposti. 

32:33 

Katsot sitä maantieteellisestä sijaintikartasta, joka voidaan helposti jakaa piirin asianmukaisten ihmisten kanssa ilman, että tarvitsee paljon selityksiä tai salauksia, jotka liittyvät siihen. 

32:50 

Joten, kuulet minun puhuvan paljon, aToinen, tiedän, saan edun puhuessani monien koulujen kanssa, mutta mielestäni se on aina paras kertoa, kun meillä on asiakastarina tämän kanssa. 

33:04 

Joten katsomalla tarinaa Osseo Julkista hänete, tiedät vain julkaisemalla analyysityökalun, joka tunnisti ja säästää kymmeniä tuhansia dollareita käyttämättömissä lisensseissä. 

33:18 

Ja tiedätkö, olen maininnut tämän muutaman kerran, mutta sillä on tärkeä merkitys näiden ammatillisen kehityksen ohjelmien kokoamisessa. 

33:23 

Se auttaakohdista se nyt, OK, tässä ovat käytössä olevat sovellukset. Tässä ovat sovellukset, joilla on korkea tai vähän sitoutumista. 

33:32 

Ja antaa sinun tietää kun me pystyvät tekemään ammatillista kehittymistä ja koulutusta meidän kanssa joukkueet juuri nyt, erityisesti ympäristössä wOlemme sisään. Haluamme varmistaa, että se on kohdennettua ja tehokasta. 

33:46 

Joten katsot tällaista koulutarinaa, jossa he, tiedätkö, asiakas pystyi, tiedät, keskittymään ponnisteluihin, säästämään rahat, on todella avain, kaksi heidän digitaalisen ohjelmansa menestykseen. Ei vain, tiedät, käytön Lnopeutta, mutta yleensä digitaaliseen ohjelmaan. 

34:12 

Joten puhuimme tänään paljon analytiikasta, mutta se on osa joukkoa työkaluja, jotka kaikki yhdessä parantavat digitaalista koulutusohjelmaa, alkaen Lnopeuden nopeus FTiedäthän, että aloimme siitä. 

34:32 

Siitä on kasvanut niin paljon enemmän ja että Analytics-tiedot ottavat liikennetiedot ja tuottavat nämä reaaliaikaiset, toimintakelpoiset raportit. Mobiililaitteiden hallinta varmistaa, että laitteilla on oikea kokoonpano, oikeat sovellukset ja oikeat työkalut. 

34:49 

Luokkahuone Msitoutuminen antaa opettajien tietää, että he ovat tehtävässä. 

34:56 

Työkalu, jonka olemme nähneet merkittävän käyttöönoton, kun olemme käyneet läpi, on se, jonka monet koulut pitivät ehkä mukavana aiemmin, ja siitä on tullut myös kriittinen komponentti, koska olet kadottanut sen, kasvot - kasvotusten, kun olemme siirtyneet hybridi- ja etäopetukseen. 

35:13 

Etkä ehkä tiedä, mitä opiskelija tekee laitteella, ja niin, että sinulla on kyseinen näkyvyys. 

35:19 

Sitten, Lnopeuden nopeus Alert on meidän uusin tuotteemme täällä, mutta yksi siitä meillä on ollut pitkään ollut osa Lightspeedin tehtävä, josta olemme erittäin ylpeitä, ja auttaa opiskelijoita. 

35:34 

Autamme kouluja pitämään oppilaat turvassa, saamaan varhaiset varoitusmerkit siitä, missä saatat kohdata tapahtuman, joka tarvitsee arviointia, ja nyt pystymme tuottamaan reaaliajassa ja tiimin kanssa työskentelemään koulusi tiimin kanssa . Joten, koko sarja toimii yhdessä, tiedät, AsamoinPuhuimme tänään paljon, mutta se on pala siitä, mitä teemme. 

36:01 

Ja että kaikki on yhdessä paikassa, yksi työkalupaketti antaa sinulle kyky hyödyntää sitä ja saada heidät toimimaan erittäin tehokkaasti. 

36:12 

En halua unohtaa kaikkia muita käytettävissäsi olevia työkaluja. 

36:17 

Ja sen kanssa, Marissa, näemme, onko meillä kysyttävää. 

36:21 

Joo, kiittää niin paljon siitä, että jaoit näitä oivalluksia tänään, Rob. 

36:24 

Siellä on paljon arvokasta tietoa, varsinkin vain funding ei ole menossa olla ikuisesti sisään sHarkitseminen strategiseksi ajaksi, mitä rahoitusta sinulla on jäljellä ja miten suunnitella tulevaisuutta, on vain joitakin todella upeita tietoja. Niin kiitos, että jaoit sen. 

36:41 

Tämä ensimmäinen kysymys: meillä on eräänlainen kosketusd siitä, mistä juuri sanoit, tiedät, että jotkut näistä asioista, jotka sinun on pantava täytäntöön, ovat, tiedät, on omistettavia vs. mukavia. 

36:51 

Tämä kysymys sanoo, Tämä työkalu luokitellaan mukavaksi saada, mutta en ole varma, voinko perustella sen ostamisen yhdellä tarvitsemistamme työkaluista, viitteistä keskustelusta järjestelmänvalvojien kanssa. 

37:03 

Varma. ja luulen tarina kertoo luultavasti sen paremmin kuin pystyn, mutta se todellakin on Analytics-työkalu säästää aikaa ja rahaa. 

37:19 

Joten, jos ajattelet sitä, niin kuin on tietää mikä sovellus on käytössä ympäristössäsi? Kuinka aiot kerätä nämä tiedot? Ja vaikka olisitkin tavallaan, aiemmin mainitsemani tarinan kanssa koulussa, joka ehkä teki kyselytuloksen hyvin, sinä täytyy tutkia. Sinä täytyy varmista, että henkilökuntasi osallistuu kyselyyn. Joku on koottava nuo tulokset. 

37:44 

Ja sitten, kuten olemme nähneet, että olemme päässeet rinnakkain näiden tutkimusten kanssa, tiedätkö, ovatko ne tehokkaita ja voitko luottaa noihin tuloksiin? 

37:52 

Ja niin, tämä vain kerää tietoja puolestasi. Joten, jos katsot sitä ja vain aikaa säästävää yksin, eikö? Minun ei tarvitse kartoittaa. Minun ei tarvitse kääntää, tämä kertoo minulle reaaliajassa, mikä on käytössä. Missä sitä käytetään, eikö olekin, iOnko se korkea adoptio? Matala adoptio, korkea sitoutuminen, matala sitoutuminen. 

38:10 

Joten vain sinä tiedät, kun katsomme vain ajansäästöä. 

38:13 

Ja sitten, kun voit tuo se sisään ja tietäen, mitkä käyttöluvat ovat käyttämättömiä, ja joko säästää rahaa näillä lisensseillä, or, voi olla, että löydät, Hei, Minulla on työkalu, jonka piiri maksoi, Mutta Minulla on näitä muita ihmisten käyttämiä työkaluja, joita ei ole tuotu sisään, joten niitä ei ole tuotu kunnolla ja hole läpäissyt vaatimustenmukaisuuden tarkastuksia. 

38:37 

Joten sinä suojelet aluetta tällä tavalla tietäen, että oikeat sovellukset ovat käytössä kaikkialla ympäristössä. 

38:45 

Joten, tiedät, säästät aikaa. 

38:47 

Olet aion säästää rahaa ja sitten sellaisia viimeisiä kappaleita, että ammatillinen kehitys. WTiedämme, että tätä sovellusta haluamme käyttää, mutta tiedämme, ettei sillä ole tarvitsemamme sitoutumista. Joten nyt minun on keskitettävä se ammatilliseen kehitykseen. 

39:00 

Kaikki tämä on todella tekniikan ja ympäristön maksimointia, ja itse työkalu, kun yhdistät ne yhteen, maksaa todella itsensä. 

39:09 

Joo. 

39:11 

Kiitos siitä. 

39:13 

Pidän todella tästä seuraavasta kysymyksestä. Se on jotain, jonka olen nähnyt tavanneen keskusteluissani. 

39:19 

Se sanoo, sisään mielestänne, onko parempi rekisteröityä monivuotisiin ohjelmistoratkaisuihin? Vai pitäisikö meidän pitää kiinni vuosisuunnitelmasta ja analysoida sitä mennessämme? 

39:31 

No, jos ostat Lnopeus, haluat ehdottomasti mennä monivuotiseen. 

39:36 

Luulen, että tiedät, että se riippuu todella työkalusta. 

39:42 

Ja luulen, että tiedät, Analytics voi kertoa sinulle, varsinkin kun arvioit joitain niistä pitkäaikainen sovelluksia, jotka ovat käyttää Ympäristössäsi näet, ovatko ne edelleen tehokkaita? Ovatko he käytetään? 

39:55 

Ja voi auttaa sinua tekemään päätöksen. Tiedätkö, onko se jotain, joka vastaa sinun tarpeitasi, noudattamaan vaatimuksiasi. 

40:00 

Se on korkea omaksuminen ja sitoutuminen, ytiedätkö, että sinulla on todisteita, eikö? 

40:06 

Niin kun menet tekemään monivuotisen ostoksen, onko puhut siitä sinun esimiehesi, yritystoimistosi, koululautasi kanssa sinulla on myös nämä tiedot. Joten siksi me ajatella monivuotinen, roikea. 

40:22 

Ja mielestäni tämän tiedon antaminen sinulle reaaliajassa on mielestäni todella avain näiden päätösten tekemisessä. 

40:34 

Olen samaa mieltä. 

40:36 

OK, joten suuri osa tämänpäiväisestä keskustelustamme keskittyi budjetin suunnitteluun, ja tämä kysymys kysyy, Miten auttaako Analytics IT-tiimejä koko lukuvuoden ajan? 

40:50 

Joo, luulen, tiedät, kuten heität tätä ulos, näemme koulujen, tiedätkö, kun he alun perin julkaisevat sen, he saavat keskittyä moniin asioihin sinä tiedät, nuo kelmi sovellukset käyttämättömät lisenssit ja sellainen asia. 

41:06 

Mutta kun jatkat tällaisen sovelluksen käyttöä koko vuoden ajan ja tarkastelet näitä analyyseja, alat nähdä muita suuntauksia, jotka voivat auttaa, ja niin, voit ehkä nähdä. 

41:19 

Ehkä tämä koulu käyttää tätä sovellusta tehokkaammin tai jolla on korkeampi sitoutuminen. Voit käyttää sitä auttaaksesi ymmärrä, miten ajaa sitä ja sitä sitoutumista muissa kouluissasi ja ympäristössäsi. 

41:35 

Voit käyttää sitä myös sinä, kun otat käyttöön uutta sovellusta, ja ympäristössäsi, etkä saa haluamaasi adoptiota. Näetkö that ei lisäänny käyttöä? 

41:46 

Ja niin, tiedä, että tulee olemaan uusia asioita ovat aiotaan ottaa käyttöön ympäri vuoden. 

41:55 

Ja tämä voi todella auttaa sinua seuraamaan sitä ja ymmärtämään sitä käytetään tehokkaasti, ja onko se käy niin, kuin piiri haluaisi? 

42:04 

Joo, ja luulen, että sellainen sesuolistot seuraavaan kysymykseen, joka sanoo: Voitteko mennä tarkemmin ga: stausaada opiskelijoiden sitoutuminen analyysityökaluun? 

42:14 

Toki, joten tiedämme, että seuraamme tietyn sovelluksen kaikkea käyttöä sisällä ympäristö. Luulen että todella avain. 

42:24 

Joten tiedät, siellä on joitain muita työkaluja. 

42:27 

Ja, ja monet niistä ovat menossa tarkastele vain sovelluksen käyttöä tai vain verkkoselaimen käyttöä tai vain käyttöä, joka käy läpi esimerkiksi kertakirjautumisen tai jotain sellaista. 

42:40 

Sen vuoksi, missä agenttimme istuvat laitteilla, näemme kaiken sen. Ja niin me olemme aion opiskelijat eivät vain merkinneet osaksi tietyn sovelluksen, joten he kirjautuivat sisään ja lataivat sen. Katson nyt kannettavan tietokoneen näyttöä ja siellä on todennäköisesti 12 sovellusta, jotka ovat auki, mutta olen tehnyt tämän webinaarin viimeisen tunnin ajan, joten en käytä niitä. En tiedä, tiedätkö, noilla sovelluksilla juuri nyt, mutta ne ovat auki. 

43:08 

Joten pystymme seuraamaan tätä hyödyntämistä riippumatta siitä, käytetäänkö sitä verkkoselaimessa vai omistetun sovelluksen kautta vai miten se kuitenkin on ja sitten on ne että aktiivinen, oikea? Käytänkö sitä aktiivisesti, vai onko se vain jotain, johon kirjauduin sisään päivän alussa? 

43:29 

Ja jotta pystyt tasapainottamaan sen ja sitten, tiedät, että sinulla on se tinnostunut ympäristöstäsi, joten voin tarkastella sitä, sinä tiedän koko piirini. 

43:37 

Voin tarkastella sitä koko koulutasolla, ja minulla on se kyky syventyä ja tietää missä sitä käytetään, ja on kaikki nämä tiedot käden ulottuvilla todella avain. 

43:47 

Kyllä ehdottomasti. 

43:49 

Tämä on kysymys maantieteellisestä sijainnista. Se sanoo, is Maantieteellinen sijainti toimii reaaliajassa? Ja minkä laitteiden kanssa tämä toimii? 

43:59 

Niin maantieteellinen sijainti toimii kaikki laitteesi. MinäSe noutaa tietoja riippuen tiedämme laitteen tyypistä, joistakin laitteista menossa saada se IP-osoitteen kautta. 

44:14 

Muissa laitteissa on, upotettu, GPS-tietoja, mutta kummallakin tavalla, joo, näytämme sinulle liikenteen, ja kun laite liikkuu, näytämme sen. 

44:25 

Tiedän, olen työskennellyt koulujen kanssa, varsinkin tänä aikana, missä, kun otamme tämän käyttöön,te olette, nähdä opiskelijat alueilla, joista olemme täysin odottamattomia, koska tiedä, kun olet kaukana, ja työskentelet etänä maybe opiskelija meni isovanhempiensa luo toiseen kaupunkiin ja muihin osavaltioihin, etkä edes tiennyt siitä. 

44:48 

Olen oikeastaan jopa puhunut joidenkin koulujen kanssa, jotka ovat löytäneet opiskelijoita muista maista etäopiskelun aikana. Joten, aettä opiskelija liikkuu, kyllä, että kaavio päivittää ja antaa sinulle nämä tiedot reaaliajassa. 

45:04 

Sain sen. Tässä sanotaan, seuraako analytiikka vain sovellusten käyttöä ja käyttöönottoa? 

45:12 

Joten, niin, aiomme seurata, sanon sovelluksia tai sovelluksia hyvin yleisessä mielessä, koska aiomme seurata sitä, onko kyse sovelluksesta laitteessa ja, tai jos se on pääsytoim alkaen selain. Ja aion käyttää sitä vain siksi, että se on minun ja näen sen juuri nyt. 

45:34 

Minulla on PowerPoint tähän diaesitykseen, jota käytimme tänään webinaariin, omistetussa työpöydässä, PowerPoint sovellus Minulla on myös yksi niistä välilehdistä, jota ei tällä hetkellä käytetä. Minulla on toinen PowerPoint-paketti, jonka parissa työskentelen verkossa. verkkopohjainen version siitä. 

45:57 

Minun tapauksessani se osoittaa, että kaikki PowerPointin käyttö on koottu yhteen raporttiin minulle. Joten minun ei tarvitse viettää paljon aikaa erilaistumiseen. 

46:10 

Ei, en käytä PowerPointia tällä laitteella tai laitteella. Tiedät kyllä, Voisin tuoda sen esille myös puhelimeni tai tabletini, ja tuomme sen kokonaan. Ja niin, ei ole väliä miten sisältöä käytetään. 

46:25 

Yhdistämme sen käytön erittäin helposti ymmärrettävään raporttiin. 

46:32 

Sain sen. 

46:33 

OK, näyttää siltä, että meillä on yksi viimeinen kysymys. Tässä sanotaan, mikä sovellukset voivat Lightspeed-analytiikan tuki päällä? Pitääkö minun syöttää ne itse? 

46:45 

Joten meillä on sovelluskirjasto, joka kasvaa jatkuvasti. Siellä on tuhansia sovelluksia. 

46:51 

Voit myös auttaa tunnistamaan uudet sovellukset, jotka saattavat olla käytössä ympäristössäsi tai joita emme ole ennen nähneet, ja voimme lisätä sen. 

47:00 

Mutta se on, tiedät, se on kuin kaikki muutkin. Uusia sovelluksia tulee päivittäin. 

47:06 

Uusia asioita otetaan käyttöön koulutuksessa. 

47:09 

Mutta meillä on, meillä on tuhansia heitä seuraamassa tänään, ja parannamme sitä edelleen, kun työskentelemme asiakkaidemme kanssa. 

47:20 

Selvä, hyvin, kiitos, Rob, se näyttää siltä, että loput kysymykset ovat. 

47:26 

Jos sinulla on kysymys, jota sinulla ei ole mahdollisuutta kysyä, tai emme käsittele esitystä, ota rohkeasti yhteyttä meihin myöhemmin, sitten Rob, jos voisit edetä seuraavalle dialle. 

47:40 

Ehdottomasti. 

47:41 

Joo, joten tämä on tämänpäiväisen esityksemme johtopäätös. Kiitos paljon, Rob, siitä kaikki arvokkaita oivalluksiasi. Paljon hyvää tietoa aOlen innoissani voidessani jakaa kaikkien kanssa. Kiitos kaikille, että otit aikaa kiireisestä aikataulustasi liittyäkseen meihin tänään. Tiedän, että asiat eivät ole, etenkään koulun lopussa, sellaisia juuri nyt. Joten todella kiitän teitä ottamasta aikaa ja niin iloinen, että voisitte liittyä meihin. Ja vain lyhyt muistutus kyselyn täyttämisestä, joka tulee esiin tämän verkkoseminaarin lopussa, ja lähetämme sinulle $10 Starbucks -lahjakortin. Seuraava webinaari on ensi keskiviikkona 28. huhtikuuta kello 2–3. Anthony Padrnos, hän on teknologiajohtaja vuodesta Osseo Alueen koulut Minnesotassa. Hän oli asiakas, jonka mainitsimme aiemmin esityksessämme. Hän puhuu erityisistä tietomittareista ne mitattu kuluneen vuoden aikana ja miten he käyttävät sitä koulun tehokkaaseen avaamiseen uudelleen ensi vuonna. 

48:41 

Joten toivottavasti nähdään siellä. Jälleen kerran kiitos paljon siitä, että liittyitte meihin. Ja kiitos, Rob, ja toivon, että teillä kaikilla on hieno päiväsi.