Katso verkkoseminaari

Turvallinen, skaalautuva etäopetus

Lue transkriptio

0:06 (Brett Baldwin Lightspeed Systems: stä)

Hyvää iltapäivää kaikki. Tämä on Brett Baldwin Lightspeed-järjestelmät. Aloitamme täällä in noin kaksi minuuttia, Olemme aion anna kaikille mahdollisuus kirjautua sisään. 

1:15 

Täydellinen. Luulen, että meidät potkaistaan. Tina, oletko valmis? 

1:18 

Kyllä, olen fantastinen. Mielestäni meillä on hyvä mennä. Kiitos kaikille liittymisestäsi. On aina ilo katsoa osallistujaluetteloa ja nähdä paljon tuttuja nimiä. Olen erittäin innoissani siitä, että meillä on tänään arvostettu vieras. Tässä on Brett Baldwin wiitt Lightspeed Järjestelmät. Olen kansallinen myyntijohtaja Tinan kanssa Barrios Polkin piirikunnan kouluista iFlorida, olemme todella onnellisia saadessamme häneterittäin arvostettu vieras, kertoa mitä Polkin piirikunnan nykyiset koulut tekevät tänään. 

1:49 

Aion puhua tänään, ja olen varma, että monet teistä ovat nähneet, että koulutusympäristö muuttuu hyvin nopeasti pelkästään sen takia, että koulutus tapahtuu opiskelijoiden kanssa. Mutta osaan siitä vaikuttivat myös olosuhteet kovakovallaid Tina, kiitos paljon liittymisestä tänään. 

2:10 

Iloinen olla täällä. 

2:12 

Onko mahdollista, että voisit jakaa pienen taustan Polkin piirikunnan koulusta kaikkien kanssa? 

2:18 

Sure. Polk County -koulut ovat Keski-Floridassa eräänlainen squishtoim välillä Tampa, Hillsborough ja Orlando, Florida. Joten aivan käytävällä. Meillä on noin 105 000 opiskelijaa, joten olemme erittäin suuri piiri. Ja meillä on melko suuri, maaseutuyhteisö, joka esittää joitain haasteistamme, joita meillä on etäopetuksen ja Internet-yhteyden kanssa. 

2:47 

Haluatko kertoa vähän kaikkien kanssa siitä, mitä piirit tekevät etäopiskeluympäristössä ja miten olet siirtynyttoim sille? 

2:56 

Joten alussa, mielestäni, kuten kaikki, jotka heitettiin tähän, esitettiin hyvin nopeasti haasteita jo varhaisessa vaiheessa, ja eräät suurimmista haasteistamme varhaisessa vaiheessa olivat todella ymmärtää yhteisön todelliset tarpeet, ei vain opiskelijamme, vaan jopa henkilökuntamme. Ja kun olemme käyneet läpi tämän prosessin, olemme saaneet jonkinlaisen käsityksen siitä, mikä tuo tarve on. Olimme valmiita lähettämään me oli suunnitellut noin kaksi viikkoa ennen kouluja todella suljettu alas. 

3:31 

Joten, meillä oli ollut paljon keskusteluja, ja haluamme lähettää kyselyn. Ja olimme päättäneet paperikyselyn, koska tunsimme, että jos teemme sen verkossa, emme välttämättä kaappaa kaikkea. Ja se oli itse asiassa 16. maaliskuuta, kun lähetimme sen. Ja koulut suljettiin 13. päivänä. Joten meidän oli nopeasti pantava kysely verkkoon ja ainakin kaapattava joitain tietoja. Joten se esitti joitain haasteitamme. Meillä oli kyselyyn noin 46 000, hieman yli 46 000 vastausta. 

4:04 

Ja se osoitti meille, että näistä noin 90%: llä oli Internet-yhteys ja noin 83%: llä oli laitteita. 

4:12 

Ja yksi kysymys, jonka mielestäni ihmiset olettivat, mutta eivät välttämättä tienneet numeroita, on, että kysyimme, kuinka monella oli älypuhelin, jolla on rajoittamaton data. Ja vain noin 5055% niistä todella vastasi oli rajoittamaton data. Joten heti lepakosta, tiesimme, että meillä on joitain Internet-yhteysongelmia, joihin emme voi vain luottaa. Se, että ehkä monilla opiskelijoillamme saattaa olla kuulokkeita. Joten meidän piti, meidän piti, hyvin nopeasti, tarkastella sitä. Meillä oli noin 60000 laitetta, jotka valmistauduimme jakamaan. Jaoimme vain noin 23 000 laitetta. OSuurin esteemme oli se, että meillä ei ollut käytössä suodatusmekanismiaKoti. Meillä on varmasti had suodatusmekanismi piirilaitteille, mutta emme lähettäneet paljon laitteita kotiin. 

5:04 

Joten meillä ei ollut ratkaisua paikallaan, ja sanon, että missä Lightspeed todella tehosti ja työskentelitoim hyvin tiiviisti kanssamme. Joten se oli valtava este, joka meidän oli voitettava. Se johtui työstämme, jonka kanssa teimme lNopeus, pystyimme todella ratkaisemaan ongelman melko nopeasti. 

5:24 

Arvostan todella sitä palautetta, joka on osa palautteesta, jonkin verran mitkä strategiat ovat toteuttaneet parhaiten läänille? Ja onko olemassa parhaita käytäntöjä, jotka olisit valmis jakamaan kaikkien kanssa tässä puhelussa? 

5:39 

Sure. 

5:39 

Joten tiedät, että yksi niistä asioista, jotka sanon kriittiseksi, oli se, että meillä oli oltava erittäin yhtenäinen tiimi, joka työskenteli yhdessä ratkaisun löytämiseksi ja että myös hallituksenne tai ylemmän tason johtajanne tuki sai ymmärtää mitä Haasteena on siirtyminen hyvin nopeasti tällaiseen oppimisympäristöön. Havingilla oli melko monen vuoden kokemus viimeisten 18 vuoden aikana, 1: stä 1: een käyttöönotot, Tiesin joitain haasteita, joita kohtaamme, ja tiesin, että Polk ei ollut valmis joillakin alueilla. Ja onneksi meille, olimme valmiita ja muut alueet, ja niin, ensimmäinen asia, jonka meidän oli tehtävä, oli tunnistaa, mitkä olivat nämä kriittiset tarpeet? Mitkä olivat kriittiset alueet, joihin meidän oli ensin puututtava? Ja sitten meidän oli kehitettävä suunnitelma toteutettavaksi ja varmistettava, että voimme tukea tätä oppimista. ONiihin asioihin, joihin keskityimme varmasti keskittymään, olivat vanhuksemme ja pyrkimys saada heidät saada resursseja jatkaakseen koulutustaan, koska valmistuminen oli heille aivan kulman takana. Niinmeidän piti käsitellä joitain asioita siellä. 

6:47 

Olimme onnekkaita, että käytimme SCCM: ää ja HillofNiin, meillä oli mobiililaitteiden hallintaratkaisu paikallaan. Ja olemme työskennelleet useiden koulujen kanssa, jotka olivat ottaneet käyttöön luokan 1 laitteen. Emme lähettäneet näitä laitteita kotiin, mutta meillä oli jonkin verran kokemusta siitä, mitä sen hallinta tarvitsee. Ja meillä oli käytössä joitain koulutusmekanismeja, jotka tukivat sitä osaa ja varmasti näiden laitteiden hallintaa. Suodatinratkaisu oli varmasti meille ratkaiseva. Se oli valtava este. Uudelleen, Lightspeed työskenteli erittäin tiiviisti kanssamme. Ja sitten meillä oli myös yksi merkki ratkaisusta, joka on mielestäni kriittinen. 

7:32 

Ja lisäksi kun saimme asiat käyntiin, se kesti useita viikkoja. Ja sitten laitimme puhelinkeskuksen yhteen opiskelijoille ja vanhemmille. Ja se on ollut valtava tuki heille, että heillä on suora linja soittamaan ja soittamaan fyysisesti puhu jonkun kanssa käydäksesi läpi joitain teknisiä haasteita. Joten nämä olivat joitain asioita, jotka otimme käyttöön. Ja sitten varustimme myös 50 väylää solukkomittauksellaobile laitteet. Ja tilasimme 500. Se oli haaste, saada riittävästi laitteita, koska mielestäni kaikki maassa yrittivät katsoa, mitä he aikovat tehdä tukeakseen etäopetusta. Joten nämä olivat asioita, jotka teimme heti yrittääksemme ottaa käyttöön. Mutta jälleen kerran, se oli varmasti prosessi. Laitteiden saaminen ulos oli ensimmäinen haasteenamme, ohjekeskuksen saaminen päällä Internet-yhteyden puuttuminen joillakin alueilla. 

8:31 

Joo, näiden haasteiden voittamiseksi, those oli yksi heistä. He sanovat sinä liikuta neulaa eniten, kun voitit haasteen ja olitko tietyllä tavalla tapaa lähestyä tätä haastetta. 

8:44 

Minun olisi sanottava se. 

8:48 

Nopea vastaus Lnopeuden nopeus Systems, todella yhteistyössä kanssamme, koska emme olleet asiakkaamme Lnopeuden tuolloin. Meillä oli todella ollut ohjaamaan vähän. Meillä on, kuten sanoin, jatkuva asiaensisijainen ratkaisu piirilaitteille, mutta meillä ei ollut ratkaisua kodinkoneiden vastaanottamiseen, ja olimme tarkastelleet nykyisen ratkaisumme lisenssien laajentamista. Ja se oli haaste vain siksi, että se oli vain teknisiä haasteita. Ja niin, luultavasti helpoin voittaa oli suodatuksen saaminen, järjestelmän saaminen paikoilleen ja näiden haasteiden ratkaiseminen nopeasti oli luultavasti suurin este, joka auttoi meitä saamaan laitteen valmistautumaan kotiin. 

9:35 

Joo. Ettässjotain todella kiinnostavaa aToivottavasti pääset mukaan minuun. Minulla on ollut useita kouluja keskustelemaan kanssani siitä, kuinka voin kommunikoida superintendenttimme ja kabinettimme kanssa joidenkin aloitteiden suhteen, joita IT: llä on neuvoja, joita voit antaa tänään liittyville alueille. 

9:58 

Se on haaste. Olen ollut tällä alalla jo jonkin aikaa. Ja luulen sanovan, että vaikka tämä pandemia onkin vienyt meidät joihinkin haasteisiin, uskon, että se on antanut meille myös joitain mahdollisuuksia, koska luulen, että jos kabinettisi taso, päällikkösi ja toimitusjohtaja, talousjohtaja ja muut ihmiset eivät tiedä olevan vahvasti mukana, että tämä on varmasti korostettu IT-alueen mainostamisessa. Koska he olivat täysin riippuvaisia tietotekniikasta, joka tuli läpi, koska he eivät voineet tehdä sitä muuten. 

10:35 

Ja niin, luulen, mielestäni se varmasti korostettiin. Paitsi että, mielestäni se myös korosti opettajien päivittäin tekemän tärkeyttä. Luulen, että olet nähnyt paljon keinoja, ja siellä on paljon haasteita, jotka voivat olla opettaja kotona ja joutua työskentelemään kotona. Ja niin, luulen, että vaikka se on ollut haaste, luulen myös, että se on korostanut joitain asioita, joita pidämme tietyllä tavalla itsestäänselvyytenä. Odotamme vain tekniikan toimivan. Ja kun siirryt tällaiseen ympäristöön, se asettaa kokonaan uudenlaisen haasteen. Ja jälleen kerran, mahdollisuudet keskustella päällikkönne ja kabinettisi kanssa siitä, mitkä ovat todelliset tarpeet eteenpäin. Ja erityisesti meille ja todennäköisesti monille piirille. Se todella esitti, että se todella loi suuremman valon siitä, mikä todellinen digitaalinen kuilu on, koska mielestäni meillä on käsitys siitä, mikä se on. 

11:32 

Mutta itsekkäästä näkökulmasta luulen katsovan, mitä meidän on pitänyt tehdä. On todella selvää, että on eKaikille opiskelijoille on todellakin annettava jokaiselle oppilaselle vakiolaite, jotta voimme varmistaa, että jokaisella opiskelijalla on se, että hänellä on sama mahdollisuus luottaen asioihin, joita heillä saattaa olla kotona tai joita ei. Ja että ehkä heillä on laite, mutta se ei todellakaan riitä. Mielestäni tämä todella valaisee tarpeen standardisoida se ja varmistaa, että meillä on riittävät mahdollisuudet kaikille opiskelijoille, emmekä usko, että he tekevät. 

12:10 

Ehdottomasti. Hyvä sinulle. Joo. Pidän todella siitä, mitä teit vanhempien ja perheen äänestysten kanssa. Se on niin hieno idea saada tietoja takaisin, tavallaan ottaen se, kun otetaan huomioon tänään tiedät. Onko jotain, mitä olisit tehnyt eri tavalla alussa ja piirin sulkemisessa? 

12:27 

Tiedätkö, se on mielenkiintoinen kysymys, jota olen tavallaan miettinyt. En tiedä rehellisesti, mitä olisin tehnyt, mitä olisimme tehneet toisin, koska luulen, että olimme erittäin onnekkaita, varhaisessa vaiheessa kabinettimme taso oli mukana ja veti mukaan useita ihmisiä auttamaan meitä todella katsomaan, mitä ovat välittömät ydinkysymykset ja oikeastaan triage-suunnitelman laatiminen yhdessä osaamisalueiden kanssa ja niiden asettaminen ja sanominen: OK, tämä on sinun haasteesi. Mennä work tässä kappaleessa. Työskentele tämän kappaleen parissa ja koota se yhteen. Niin, En tiedä, että olisimme tehneet jotain toisin, kun otetaan huomioon nopeus, johon meidän oli vastattava. 

13:11 

Joo joo. Se tekee paljon järkeä. Monien piirien tuntemisesta ei välttämättä ollut saatavana 1: 1-aloitetta, mitä neuvo, jonka annat piirille, joka haluaa toteuttaa sen. 

13:24 

Ensimmäinen asia, jonka sanon, on vain vetää syvään henkeä. Koska joskus kun yrität katsoa kaikki mitä jos IFS ja tekniset haasteet, se tulee hieman ylivoimainen, joten luulen sinun ehdottomasti suunnitella se järjestelmällisesti. Olen aina sanonut, että tekniikka ei ole minulle oikea asia. Se on inhimillinen puoli haasteelle siirtyä 1: stä 1. Olemme todella poikki se ja mielestäni tänään kysymys on, pitäisi annamme jokaiselle lapselle laitteen? Kysymys on, kun Annammeko jokaiselle lapselle laitteen? Ja 10 vuotta sitten, en tiedä, että se oli kysymys, mutta varmasti tekniset kappaleet, sinulla on oltava mobiililaitteen hallinta. Sinulla on oltava vahva suodatin, jonka voit helposti muuttaa, ja työnnä päivitykset ulos ja hallitse todella hyvällä raportointijärjestelmällä, ja sitten varmasti yksi merkki sivulla pelice. 

14:22 

Sanoisin, että katsot todella digitaalisia resursseja, jotka sinulla on, ja yksinkertaistamme niitä, jotta ne eivät ole ylivoimaisia. Tarkoitan, että haasteemme ei todellakaan ollut se, ettei meillä olisi paljon digitaalisia resursseja. Haasteenamme oli, että meillä ei todellakaan ollut keskitettyä Po-oppimisen hallintajärjestelmäälk. Mutta mielestäni suurin pala on opettajien ammatillinen kehittyminen ja myös opiskelijoita. 

14:50 

Tarkoitan, että luulemme, että lapset ovat digitaalisia ja että he voivat oppia verkossa. Mutta se on todellakin täysin erilainen ympäristö, etkä voi vain ottaa mitä teet perinteisessä luokkahuoneessa, ja lyödä sitä online-ympäristössä. Sinun on todella ajateltava sitä, varsinkin varhaisoppijoiden kanssa. Luulen, että opimme päiväkodin ja ensimmäisen ja toisen luokan lapsia, vaikka numero yksi, et voi saada heitä istumaan tietokoneen eteen 4-5 tuntia. Ja mielestäni sinun on todella sekoitettava ja annettava heille toimintaa, joka kiinnostaa heitä, mutta myös yhdistää heidät. Luulen, että tiedät varsinkin nuoremmille lapsille, missä havaitsemme, että he todella haluavat olla yhdessä. Ja niin heille on todella haaste olla näkemättä luokkatovereitaan. Se on hieman helpompaa keski- ja lukioille. Mutta sitten sellainen istumapaikka ja katsominen, mitä tämä todella tarkoittaa, jos meidän on jatkettava tätä etäopiskelua, ja miten voimme käsitellä joitain niistä asioista, jotka näimme varhaisessa vaiheessa inhimillisen pääoman puolelta? 

15:53 

Varma. Pvuokrasopimus se otetaan huomioon, koska tämä vaikutti omaan pitkäaikainen piirin suunnittelu. 

16:00 

Ehdottomasti. Joten yksi ensimmäisistä asioista, jonka olemme tehneet, on se, että otamme oppimisen hallintajärjestelmän käyttöön tänä kesänä, se oli suurin aukkomme, eivät digitaaliset resurssit. Olimme paljon Google Classroomin ja Microsoft Teamsin, Office 365, käyttäjiä. Meillä oli paljon digitaalisia resursseja, mutta osa palautteestamme ja haasteistamme oli, annoimme henkilökunnalle joustavuutta siitä, mitä resursseja he käyttivät. Ja osa resursseista ei välttämättä ollut piirin resursseja, jotka käyvät läpi kertakirjautumisen. TDojo-luokan saranat, jotka ovat erittäin suosittuja Nkorvanpoistodja jotkut niistä asioista, jotka eivät välttämättä olleet piirin piirissä, tukivat sovellusta. Niin se oli haastavaa vanhemmillemme ja joskus oppilaillemme. 

16:48 

Niin etsimme todella sellaista käyttöliittymän virtaviivaistamista, jotta se olisi yhtenäinen ulkoasu, joka ei vain auta opiskelijaa navigointi ja vanhemmat tukevat sitä, but auttaa myös opettajiamme, vähän ja virtaviivaistaa ammatillista kehitystä. Ja käymme varmasti keskusteluja käyttämiemme digitaalisten resurssien todellisesta arvioinnista, koska kertakirjautumisen yhteydessä haemme päivittäin raportteja siitä, mihin resursseihin käytetään eniten. Kuinka kauan lapset käyttävät verkossa näitä resursseja ja katsovat sitten tietä, mikä oli sen vaikutus. 

17:34 

Voisit, tiedät, että monet koulut alkavat keskittää paljon ratkaisujaan. Opettajilla on pääsy heihin tästä salaisesta tilanteesta. Hän on hyvin kiinnostunut kuulemaan, mitä piirit tekevät. 

17:47 

Luulen, että monet meistä katsovat uutisia, ja näemme artikkeleita ensi viikolla covid Ontai kolmen vuoden kuluttua ovat me taistelee edelleen yhteistyössävid. Tee sinä, kuten sinäkin tarkastella ensi vuoden suunnittelua varten, onko jotain, mitä teet eri tavalla kuin edelliset vuodet valmistautuaksesi ensi vuoden lukuvuoteen? Ja ennakoitko, että ensi vuonna voi olla etäopetuksen odotuksia verrattuna tänä vuonna? 

18:12 

Varmasti tarkoitan, että luulen nyt, että se on edelleen hyvin ilmassa ja tuntematon siitä, miten aiomme hallita opiskelijoita, jotka palaavat kampukselle, ja miltä se näyttää? Budjetoinnin näkökulmasta, jos olet CDC-ohjeissa, mitä luulen kaikkien olevan isopimuksesta, että elokuuhun ja syyskuuhun mennessä se ei mene, se ei ole kadonnut, joten meillä on vielä paljon näitä tsaranat missä olet täytyy on käsien desinfiointiaine. Sinun on erotettava oppilaasi täytyy tarkastele vain jaettuja resursseja luokassa. Meillä on paljon keskusteluja siitä, tiedämmekö A-B aikataulu? Onko se sekoitettu ympäristö, jossa yksi päivä siellä, tiedätkö, puoli päivää täällä ja sitten puoli päivää kotona tai koko päivä? 

19:04 

Ja tällaiset asiat ryöstävät ja opiskelijoiden ruokinta on iso asia, jota tarkastelemme nyt siitä, miten käsitelläja kummallakin tavalla, ja se ei välttämättä kummallakaan tarpeeksi, bFloridassa, wOlemme myös keskellä hurrikaanikautta valmistautumista. Joten tiedät, että heittää päällekkäin, yrittää saada koulu auki, katsomme myös mitä tapahtuu, jos meillä on hurrikaani ja koulumme täytyy tulla turvakoti. Mutta katsomme varmasti jälleen kerran kaikki nämä erilaiset vaihtoehdot siitä, mikä tulee olemaan paras ja mitä voimme todella tukea. 

19:40 

Ehdottomasti, ehdottomasti. Joo. Vain niin vaikuttunut tapa, jolla piirisi hoitaad Tämä tilanne. Sen ei todellakaan tarvinnut katsella heitä myyjän puolella. Tunnen paljon ihmisiä, jotka soittavat. Olemme kiinnostuneita tuotteesta. Joten, jos et välitä, haluaisin esittää sinulle pari kysymystä Lightspeed-tuotes, ja sellainen mitä teki Rtee valinta valinnastasi etäsuodatuksen yhteydessä. 

20:03 

Varma. 

20:07 

Joten, oi, mene eteenpäin. 

20:10 

Joten tiedät, mikä teki RelanyEnsimmäinen valintamme oli heidän kyky tulla niin nopeasti pöydälle ja asettaa parin tunnin sisällä suodatinkappaleet useille alustoille ja sitten nopea käyttöönottoprosessi. Tarkoitan, että minusta oli hämmästyttävää, kuinka nopeasti 1-2 päivän kuluessa todella keskusteluista saimme pystyä saamaan tämän käyntiin ja asettamaan useita slatformit verittäin nopeasti. Ja se oli luultavasti yksi suurimmista helppous kuinka nopeasti, ja varmasti, tiimisi ihmisten tuki. 

21:01 

Arvostan sitä, että osa tiimistä menee läpi ja kulkee läpi. Miltä se näyttää toimivan Lightspeed: n kanssa? 

21:08 

Niin Lightspeed ei ole tuen suhteen ollut hämmästyttävää. He vastasivat erittäin nopeasti. He työskentelivät kanssamme erittäin tiiviisti ja pystyivät muutamassa tunnissa vastaamaan joihinkin kysymyksiin. Heidän tekninen urheilulajinsa on ollut nopea reagoimaan, ja yleensä he ratkaisevat kaikki ongelmamme tunnin sisällä. Joten luulisin, sanoisin todella, kuinka nopeasti pystyimme saamaan tämän perustettua ja suorittamaan alustan, sanoisin, ketteryyden sopeutumaan muutoksiin, jotka on muutettava lennossa. Ja sitten, ilmiömäiset ihmiset tukevat tiimiä LNopeus sekä toteutuksen puolelta että tekniseltä puolelta. 

22:00 

Paljon siitä palaa myös tiimillesi. Voin henkilökohtaisesti sanoa, että olen työskennellyt heidän kanssaan aikaisin ja ennen covid tilanne oli aina erittäin herkkä. Joten mielestäni meidän on myös tehtävä kiittää tiimisi, koska se on todella edistänyt tätä kumppanuutta. 

22:15 

Onko erityisiä piirteitä sisään ROletko sinä ja tiimisi mielestäsi hyödyllisimpiä ja puhutko tavallaan niiden kautta? 

22:24 

Yksi niistä ominaisuuksista, jonka haluaisimme äskettäin esittävän, antaa meille mahdollisuuden nähdä päivittäin, kuinka paljon aikaa vietetään Internetissä opetusresursseihin tai ei-koulutuksellinen resursseja. Ja kykymme saada jonkinlainen käsitys opiskelijoiden vierailemista verkkosivustoista ja siitä, mitä voimme lukita ja poistaa estot melko nopeasti. Joten osa raportointikyvystä on ollut erittäin hyödyllistä. Ja olemme käyttäneet sitä myös joka ikinen päivä. Kyky seurata laitetta, nähdä missä laite raportoi, IP-osoite on myös hyödyllinen, jos meidän on palautettava, if siellä on a kadonnut tai varastettu laite, kyky pystyä seuraamaan sitä on valtava apu, kun otat nopeasti käyttöön paljon laitteita. 

23:20 

Joten sanoisin, että tiedät, että asettamasi raportointiominaisuudet, alustan ketteryys, on ollut todella hyvä, ja sitten kyky seurata laitteita. 

23:32 

Arvostan todella tätä oivallusta. Mielestäni monet koulut ovat tällä hetkellä samanlaisia siinä mielessä, että joko ne on pakotettu kohtaamaan peitettynä hyvin lyhyessä ajassa. Menemme ensi vuoteen. Epävarmuustekijät toivat tämän. Meillä on oltava suunnitelma. Haluan antaa sinulle mahdollisuuden jakaa mitä tahansa muuta, jonka mielestäsi olisi hyödyllistä piirille, kun he käyvät läpi prosessin, ja sitten sen jälkeen käyn varmasti läpi pari erilaista tuotteen ominaisuutta. Haluamme todella saada kaiken tuotteen nopeasti itsetarkasteltavaksi ja sitten avaudumme kysymyksiin. 

24:04 

Luulen, että kun olet tehnyt sen jo jonkin aikaa, osa parhaista resursseistasi ovat ihmisiä, jotka kävelevät samoilla kengilläsi. Joten, todella työskentelemällä johtajien kanssa, yhteisössäsi, valtion johtajien kanssa, tiedätte, K12: n tai K20 teemme todella läheistä yhteistyötä K20-ympäristön kanssa. 

24:30 

Joten tavoittaa ne, joilla on, tavallaan kävele, että kävele. 

24:34 

Ja todella on hyödyllistä jakaa sellaisia päivittäisiä operatiivisia asioita, joita ihmiset pitävät itsestäänselvyytenä. Luulen, että siellä on paljon tietoja. Joten joskus se todella yrittää seuloa kaikki nämä tiedot ja löytää jotain, joka todella vastaa sitä, mikä vastaa yksilöllisiä tarpeitasi piiritasolla, ja joka vastaa paitsi budjettihaasteihisi ja mahdollisuuksiisi myös ammatilliseen kehitykseen. Koska se on kriittinen, kriittinen komponentti. Ja luultavasti vaikein kysymys, jota edelleen kysyn, ei ole, että emme pysty rakentamaan sitä ja asettamaan tätä infrastruktuuria paikoilleen. Mutta sellainen haasteeni on aina ollut, mikä on kestävyys? Ja siis meidän on mielestäni todella edistyttävä sekä valtiossa että johtamalla mihin tahansa kansalliseen liittovaltion tasoon, meidän on todella tarkasteltava kestävyyttä eteenpäin, jotta voimme laittaa laitteita jokaisen lapsen käsiin. Mielestäni tämä todella tuodaan esiin sen tarve. 

25:38 

Ja mielestäni laitteet ovat riittävän halpoja nykyään, kun verrataan niitä siihen, mitä maksaisimme oppikirjoista. Ja siellä on tänään vain monia, monia suuria resursseja, mukaan lukien jotkut sisäänrakennetulla tekoälyllä varustetuista asioista, joten ei resurssien puutteen takia, se on oikeastaan kestävän rahoituksen ylläpitäminen, johon mielestäni meidän on puututtava eteenpäin . 

26:05 

Palaisiko tällainen pala edelliseen keskusteluunne avoimesta kommunikoinnista hallituksen ja superintendenttien kanssa? Ja jotkut kabineteista? 

26:15 

Ehdottomasti. 

26:18 

Loistava, hyvä palaute. Olen aina hämmästynyt, varsinkin. Ja luulen, että olemme kaikki onnekkaita olla K 12 -avaruudessa, koska unkuten yritys, jossa et halua kertoa kilpailijoille, mitä olet tekemässä. Se on todella loistava tilaisuus toveruuteen ja ideoiden ja haasteiden jakamiseen. Ja se on todella kiinnostavaa. Minulla oli nyt useita keskusteluja toukokuun kanssa koulupiireissä, ja teillä kaikilla on paljon haasteita. Mutta olen yllättynyt siitä, kuinka monet teistä kommunikoivat ja työskentelevät keskenään saadakseen yli nämä haasteet. Luulen, että se on ollut oikein mahtava katsella ulkopuolelta. 

26:50 

Kaikki muu, jonka haluat lisätä, ja sitten teen ehkä viiden minuutin nopean läpikäynnin vain parilla korkean tason dioista niille teistä, jotka kiinnostavat tuotetta miltä näyttää. Mutta sitten avautumme kysymyksiin molemmille sivustossasi. Joo, ehdottomasti. 

27:05 

Täydellinen, täydellinen. 

27:09 

Joten, puhun vähän Relay-taso. Ja vähän taustaa Relay mennessä Lnopeuden nopeus Systems, aivan kuten monet suodattimet 5, 6 vuotta, vuotta sitten, ei ollut minun suodattimessani, joka otti huomioon liikenteen katselun, kun se meni sisään ja ulos verkostostasi kampuksella. 

27:24 

Sisällä, poika, asiat ovat muuttuneet, kaikki Snowdenin tapahtumista aina siihen, missä kaikki meni HTTPS: ään. Koko matkan covid Tapahtuma, olemme kaikki nyt kohtaamassa, missä laitteet menevät kotiin, ja ymmärsimme hyvin nopeasti, että meidän oli tehtävä parempaa työtä näiden laitteiden tukemisessa ja oppimisen perusmuutosten tukemisessa. Ja niin, muutama tällainen asia todella ottaen huomioon, kun olemme tarkastelleet Relay-liuos: Uudet laitteet ovat yleistymässä, etenkin ne, jotka menevät kotiin opiskelijoiden kanssa, Internet-yhteys. Sait tämän esille todella hyvin. Se on hieno kysymys, onko opiskelijoilla pääsy kotiin, ja jos he eivät, mihin he pääsevät? 

28:06 

Ja miten voimme varmistaa, että nämä opiskelijat ovat turvallisia, kun he käyttävät muita Internet-resursseja? A pilvipohjainen järjestelmä, joka voi toimia missä tahansa, ei vain paikan päällä. Ja Tina, kiitos paljon tämän jakamisesta. Se voi olla helppo osoittaa.  

28:18 

Me täytyy kääntyy hyvin nopeasti, päivät, jolloin täytyy muuttua lans ja muuta reititystä vain suodattimen mukauttamiseksi. Ja vaikka palaan takaisin, ja mielestäni tämä on tärkeintä, varsinkin jos siirryt seuraavaan vuosi käydään näitä keskusteluja, olin eilen puhelimessa piirin kanssa. Ja suurin asia, jonka kuulin sisään sanottiin pitkäaikainen. Piiri sanoi, "IEi ole kysymys, haluan saada etäopetussuunnitelman next vuosi, se on pakollista. Minulla on kauko-oppimissuunnitelma ensi vuonna. ” Minä ajatella monet meistä otettiin tähän hyvin lyhyesti covid skenaario vuonna sjotkut koulut ovat varautuneempia kuin toiset, mutta ei voida hyväksyä sitä ensi vuoden aikana. 

28:55 

Mutta vielä tärkeämpää on kyky sulattaa tietoa ja ottaa se tehdä päätöksiä missä onnistumme etäopetuksessa ja missä onnistumme? Joten käyn läpi muutaman nopean dian, pidämme vain tämän erittäin korkealla tasolla. Ne teistä, jotka haluavat lisätietoja, ottakaa meihin yhteyttä. Olisimme enemmän kuin iloisia voidessamme opastaa sinut tuotteen ja kaiken muun läpi. Kinda palaa suodatukseen, iso asia on kaikkialla, haluammeko laitteet kampuksella, kampuksen ulkopuolella, haluamme sen olevan turvallinen. Haluamme, että sinulla on toimiva raportointi. 

29:27 

Käytän, tämä on a oikein mahtava kohta ja sitten voit tuoda tämän esiin, kuinka moni opiskelijoistamme käyttää näitä koulutustarkoituksiin. Kuinka moni opiskelijoistamme käyttää näitä laitteita ei-koulutuksellinen tarkoituksiin? Millä opettajilla on paras menestys? Resimerkiksi lapsille suunnatut tavalliset oppitunnit, jotka todella esiintyvät oppitunneille määrättyinä aikoina, kun he ovat etäkäyttötilanteessa, ja nämä ovat sellaisia kysymyksiä, joita piirit vaativat ja pääsevät käsiksi siihen, mitä tapahtuu laitteen sisään- ja lähtevän datan kanssa with tuo selkeys, jotta saat todella hyvän käsityksen siitä, mitä tapahtuu. MinäJos et halua siirtyä seuraavalle dialle, tämä on online-toimintaloki, josta puhuttiin, ja minulla oli jopa tämä kysymys. Ja minulla ei ole vastausta. Mutta jaan kysymyksen. 

30:11 

Koska jos joku alkaa ajatella koulupohjainen rahoitus ilmoittautumisen ja kokopäiväisen vastaavuuden perusteella ja tietysti kuka ja kuka ei käy luokissaan milloin tahansa? Ja miten me mitataan sitä? Nyt laitteet ovat menossa Koti? 

30:28 

Ja miten voimme varmistaa, että saamme valtion ansaitseman piirirahoituksen a-alueemme perusteellattendance? Ja se työnnettiin takaisin meille vähän aikaa sitten, hei, voitko auttaa meitä raportoinnissa ymmärtämään, kuka käyttää näitä laitteita? Ja jos meiltä kysytään, kuka käyttää opetustarkoituksiin verrattuna niihin, jotka eivät käytä sitä? Joten nämä ovat joitain kysymyksiä, jotka meidän on täytynyt käsitellä. Joten meillä on uusi online-toimintaloki, joka on tosiasiallisesti rakennettu asiakkaidemme palautteista tänä vuonna ja jotka todella antavat selkeyden siitä, miten online-resurssejamme käytetään, kun näitä laitteita mennään kotiin ja annetaan IT-johtajille, kun hallinto tulee annat ne itse pois että he voivat ymmärtää ja sulattaa ja että he voivat tehdä nuo päätökset. Missä me kaksinkertaistamme ja missä emme? 

31:17 

Toinen asia, joka tuli esiin äskettäin, oli vanhempien pitäminen kurissa. Koska nyt, kun yhä useammalla oppilaalla on laitteita, miten voimme varmistaa, että vanhemmat tuntevat olonsa mukavaksi näiden laitteiden kanssa? Joten olemme ehdottomasti ottaneet tämän pään eteenpäin, jotta voimme antaa joitain raportteja vanhemmille, jotta he voivat ymmärtää, mitä oppilaat tekevät, kuinka he integroituvat kyseiseen laitteeseen ja miten he käyttävät laitetta. Ja jotain, joka on tullut paljon esiin mediassa, jonka olet varma, että olette kaikki nähneet, on mielenterveys. Karanteeniskenaariossa opiskelijat eivät ole enää ystäviensä luona kouluympäristössä. 

31:47 

Emme enää on kyky olla yhteydessä opiskelijoihin päivittäin. Ja taivaan, varo, pahin, että sinulla on skenaario, jossa kotielämä ei ole välttämättä suuri tuolle opiskelijalle. Onko olemassa tapoja sitoutua aikaisin, koska meillä on koulussa mielenterveyden ammattilaisia, jotka auttavat tämäntyyppisissä tilanteissa? 

32:04 

Ja siellä osa suodatinta kutsutaan Turvallisuus Tarkista, että opiskelijoiden toimintaa voidaan seurata, mutta ottaa tosiasiallisesti askeleen pidemmälle ja käyttää tekoälyä tarkastellakseen tuo opiskelija sinulla on mielenterveyskriisi, jossa he saattavat uhata itsemurhaa tai ehkä huolta siitä, että he saattavat satuttaa jotakuta muuta, tai edes ottamalla askeleen pidemmälle. Sopimattoman sisällön ympärillä on joitain lisätoimintoja, mutta just etsiminen termi itsemurha On oikeastaan todella katsomalla: mikä oli sen tarkoitus? Mikä on todellakin rakennettu verkkosivusto, johon he menevät, ja miten se vaikuttaa mihin? Tutkimuksen tulos, Miten selvitämmekö raportti vs. jotain, jota todella tarvitsemmes jonkin verran koulun osallistumista. Joten tästä näkökulmasta ottaen opiskelijoiden turvallisuus todella kädessä ja viettää siihen melko vähän aikaa. 

32:57 

Toinen asia, joka on tulossa äskettäin, on nimeltään Analytics tai Analysoi Relay-tuote. 

33:03 

Ja koska teemme niin hyvää työtä suodatettaessa ja toimittamalla tietoja Internetissä kulutettavista asioista, palasi kysymys otanko nyt tietoja sovelluksista ja tosiasiallisesti laittaa nämä kaksi yhdessä. 

33:18 

Ja niin meillä on toinen, yhä suositummaksi tuleva tuote, nimeltään Analytics, joka todella sallii näet sovelluksen hyödyntämisens, ymmärrä rogue-sovelluksia, joista on tulossa niin suuri osa thiäkeskustelu. Jei tarvitse toista puhelua acpari viikkoa sitten thOn alueella, ja koko keskustelu käytiin hallituksen ympärillä. Tämä tietyllä alueella oli ottanut käyttöön videoneuvotteluratkaisun, joka oli ennalta hyväksytty kouluttajille. Sen tiedettiin läpäisevän kaikki opiskelijatietojen yksityisyyden noudattamisen koulussa. Ja kun he todella laittaa Aympäristössä, huomasivat, että heidän opettajansa käyttävät 11 erilaista videota vähiten käytetty neuvotteluratkaisu oli piiri's. 

34:00 

Ja niin avautui koko tölkki matoja. Nyt keskustelu on yksiEmmekö tarjoa oikeita työkaluja, joita opettajat tarvitsevat haluamansa, koska nämä ovat todellisia aukkoja ja he vain panevat sen päälle. Tai onko tämä tilanne, jossa opettajat, koska se oli niin äkillistä, mutta he vain sekoittavat yrittäen selvittää, mitä he voivat käyttää. Ja kolme, olemmeko nyt vaarassa saada opiskelijatietoja? Ja nämä ovat kysymyksiä, jotka olivat Todella iso tässä ympäristössä. Analytics voi auttaa näiden kahden yhdistämisessä, joten kun te kaikki yritätte tehdä päätöksiä ensi vuonna, voit tehdä tämän päätöksen hyvin nopeasti, fiksusti. 

34:32 

Toinen pala Analyze, se on todella kiinnostavaa on myös ROI. Joten et vain saa komplikaatioitaance, voit myös saada ROI sovelluksessasi. Joten jos on kysyttävää, maksammeko liikaa lisensseistä, voit varmasti saada sen. Ja tämä ei koske vain koulun keskitetysti toteutettuja sovelluksia. Yhtenä asiana, joka tekee ratkaisusta hyvin erilaisen On keräämme myös tietoja sovelluksista, jotka asennettiin yksittäisiin laitteisiin. Joten vain muutama asia, jota yritämme todella edistää ympäristössä auttaaksemme piirejä käsittelemään covid ja palata kouluun. Joten en haluatko viettää liian paljon aikaa tuotteisiin, koska minä todella, koska meillä on Tina linjalla haluaisin todella viettää jonkin aikaa sitoutumalla hänen tietoonsa, mutta avaamme sen kysymyksille. Molemmat meistä asettavat nämä kysymykset. Marissa pelaa moderaattorina meille, mutta kysy kaikki kysymykset, jotka sinulla on, ja vastaamme niihin varmasti. 

35:22 

Joo. OK, joten tässä on kysymys Tinalle. Lyhytaikainen, 2020-Lukuvuoden 2021 rahoitus odotettavissa laskusuhdanteessa. Kuinka tällä on ollut vaikutusta hankintojen hyväksymiseen ja erityisesti EdTechin strategisiin suunnitelmiin? 

35:41 

Se on mielenkiintoinen kysymys, koska keskustelemme siitä lyhyellä aikavälillä mitä me olemme aion saada  sisään ehdot rahan infuusio. Ajattelemme tätä aion saada infuusio rahaa tänä vuonna sisään response to covid, mutta se on seuraava vuosi, josta olemme huolissamme. 

36:03 

Rahoitusta leikataan. Joten keskustelemme varmasti siitä, miten maksimoimme kaikki resursseja ja katsomme todella, mitä käytämme opetusmateriaaleihin. Palataan takaisin ja katsotaan, kuinka paljon rahaa käytämme tiettyihin digitaalisiin resursseihin, jotka eivät ehkä anna meille sijoitetun pääoman tuottoprosenttia. Joten puhun todella siitä datakappaleesta, luulen on kriittinen. 

36:31 

Me ovat varmasti käyttäneet rahoitusta. Oei niitä asioita, joita en maininnut, jotka teimme heti, olimme me tosiasiallisesti ostaaING 10,000 laitetta heti. 5,000, käytämme HP: n kannettavia tietokoneita ja iPadeja voimakkaasti perustasolla, ja ostimme 5,000 iPadia ja 5,000 HP-laitetta, koska me oletettu meillä oli tarvetta. Päädyimme käyttämättä niitä, so hyvä uutinen on, että tiesimme edetä, käytämme näitä laitteita. Niin, investoimme hyvin aikaisin joihinkin lisälaitteisiin valmistautuaksemme tähän tarpeeseen. Mainitsin myös, että olemme laittaneet kuumia pisteitä linja-autoissa etsivät ohjelman laajentamista. Ja me myös, yksi asia, jota en maininnut, on se, että myös laajennamme Wi-Fi-yhteyttä kaikille kampuksillemme. Joten se ulottuu kauemmas naapurustoon. 

37:30 

Joten yritämme leverage useita ratkaisuja edetessä, joita voimme ylläpitää budjetoinnilla. 

37:44 

Selvä. Tämä on Brett päälle the Safety Tarkista ominaisuus. Onko se jotain, joka kuuluu Relayn mukana? Ja jos on, onko sinun kytkettävä se päälle? Onko automatemaattisesti alkaa? 

38:00 

oikein mahtava kysymys. Joten kyllä, se sisältyy sisällönsuodatusosaan, mutta kun perustamme sen, eri kouluilla on erilaiset käytännöt. Mitä löydämme hyväksyttävän käytön käytännössä, jotkut piirit todella haluavat näitä tietoja ja haluavat todella saada opiskelijat mukaan mielenterveyden näkökulmasta. Toiset pyytävät, että tietoja ei kerätä, koska he eivät ilmoita vanhemmille, mutta ne kerätään. Niin, tavalla, jonka me asetimme, koska voit joko ottaa sen käyttöön tai poistaa sen käytöstä. Ja se on täysin sinun harkintasi mukaan. 

38:31 

Tämä on taas Tinalle. Kuinka kauan Relayn käyttöönotto kesti? Aja mitkä olivat vaiheet? Käytätkö Safety Chelvetti ja miten hoidat jälkikouluasioita? 

38:46 

Kun toteutimme Relay, sanon 2-3 päivän sisällä, koska liikevaihtomme oli hyvin, hyvin lyhyt ja kesti muutama tunti todella saada eri politiikkojen välillä. 

39:01 

Ja sitten olimme jälleen kerran, koska meillä oli mobiililaitteiden hallinnan kyky, pystyimme työntämään sen hyvin, hyvin nopeasti. Joten, tiedät, meillä oli jokainen koulu, jonka kanssa työskentelemme, laitteiden valmistelua. Lähetimme osan piirihenkilöstöstä auttamaan heidän valmistautumisessaan. Koska heillä oli oltava erilainen käytäntö, jotta he voivat kirjautua sisään ja mennä kotiin pois verkko. Mutta, meiltä kesti vain muutama päivä Rkäyttöönoton aloittamiseksi. Ja luultavasti eniten aika vievää osa on saada sovellus työntämään jokaiselle laitteelle. Tiedät, kanssa että laitteiden määrä. Mutta kesti vain pari päivää, mikä avoitto, olen aion palaa takaisin ja sano, se oli, ise oli aika uskomatonta. 

39:52 

Kaikille Relay siitä, sinä puhuit, On maksurakenne porrastettu, tai vaihtoehdoista ja ratkaisuista riippuen? 

40:01 

Suuri kysymys, Lightspeedillä on neljä erilaista tuotetta: Sisältösuodatin, joka kattaa kaiken paitsi tänään käsittelemämme sovellustiedot. Sovellustiedot ovat peräisin tuotteesta nimeltä Analytics, joka on erillinen SKU. Mukana on myös kaksi muuta Tuotteet emme käsittäneet tänäänyksi on luokkahuoneen hallinta, jonka avulla opettajat voivat jakaa linkkejä, hallita laitteiden näyttöjä ja wMeillä on myös mobiililaitteiden hallintatuote, ja ne voidaan niputtaa millä tahansa haluamallasi tavalla. Niin, Voit ostaa yhden tuotteen tai useita, on olemassa joitain vaihtoehtoja alennukseen jos niputat. 

40:43 

Mikä on vaikutus piirisi teknisen osaston toiminnasta?  Menossa 1 - 1, mikä muuttaa? Kuinka osallistut opettajiin, rehtoreihin ja järjestelmänvalvojiin? 

40:57 

Meillä oli tiimin kannalta melko hyvä infrastruktuuri. Kutsun sitä porrastetuksi tueksi. Joten kaikilla kouluillamme on verkkopäällikkö, joka työskentelee koulujen kanssa, ja jokaisella verkko-ohjaajamme on piiri, jota kutsumme, Paikallisverkko Ckoordinaattori, se on annettu. Joten meillä oli jo olemassa rakenne, jolla tuemme kouluja, joten meillä oli virtaviivainen tapa saada heille apua. 

41:30 

Se oli olemassa, ja toinen asia, jonka teimme, perustettiin että perustaa puhelinkeskus. Joten meillä oli jo tukikeskus, joka oli jo olemassa tukemaan päivittäistä toimintaa ja henkilökuntaa. Ja he keskittyivät koulun ja henkilökunnan tukemiseen. Ja sitten, kun saimme käyttöönottokappaleen valmiiksi, perustimme erillisen puhelinkeskuksen vanhemmille ja opiskelijoille. 

41:54 

Joten luulen, että meillä oli jo olemassa oleva rakenne, mutta aloimme myös hankkia lisää resursseja. Kun teimme käyttöönoton, me todella vedetty joissakin ohjelmoijissamme, jotka ovat entisiä opettajia tai joilla oli taustaa. Joten katsomme tavallaan ketään, jonka voisimme ottaa käyttöön, kun meidän oli ensin saatava laitteita ulos, joilla olisi voinut olla mitään tällaista kokemusta. Joten olimme tavallaan seurasi ja tarkasteli kykyjämme, joita meillä oli, ja miten voimme käyttää niitä nopeasti että saat ensimmäisen aallon tehtyä. Ja, sitten, kun teimme sen, sitten menimme perustamisen toiseen vaiheeseen. Tiedät nyt, kun he ovat kaikki poissa, miten aiomme tukea etäopetusta sekä henkilöstön että vanhempien opiskelijoiden näkökulmasta. 

42:44 

Hei, tämä on Brett. Onko kaistanleveyden kannalta hybridi-vaihtoehto suodattaa nykyisen rakettimme kanssa, kun piirin ja Relay meni piiriltä? 

42:56 

Hyvä kysymys. Kannustamme sinua todella juoksemaan Rele paikan päällä ja muuallaMeillä on kyky käyttää hybriditilaa, jossa olet vain laite todella tietoinen. 

43:08 

Syy, jonka vuoksi ehdotan sitä, ja tämä on tekninen näkökulma, thän tavalla että SSL-liikenne on todella erilainen kuin perinteinen tapa. Saat paljon enemmän näkyvyyttä ja hallittavuutta, koska olemme tosiasiallisesti käsittely kyseisen istunnon laitteessa tai käytä laitetta. Se tarkoittaa myös vähemmän yleiskustannuksia IT-tiimillesi. Joten sen sijaan, että tarvitsisi työntää varmenteita ja hallita tiedostoja ja miehen keskimmäisessä välityspalvelimessa, kaikki menee pois Relay. Joten on olemassa hybridikomponentti, mutta ehdotan ehdottomasti, että laitat Relay klo koulusi ja laitteesi ja sitten mitä hybridi käsittelee, BYOD IOT -tyyppiset laitteet. 

43:47 

Luulen, että meillä on aikaa tehdä viimeinen kysymys Tinalle etäopetuksella. As Useimmissa piirisuunnitelmissa, miten tämä käytäntöjen vaikutus laitteisiin, sosiaaliseen mediaan ja vanhempien ohjaukseen on vinoutunut? 

44:03 

En tiedä, että se on muuttunut paljon politiikan tavoin, koska meillä oli jo käytössämme politiikkaa. 

44:12 

Luulen, että suurin asia, suurin muutos, rehellisesti, kuten Brett mainitsi, on todella katsella henkistä vaikutus. 

44:23 

Henkinen vaikutus, joka sillä on ollut joillekin opiskelijoillemme, koska meillä on varmasti ollut joitain tapauksia tavallaan tuli etualalle kaikkien etäopiskelijoiden kanssa. Ja niin meillä on käytössä oleva seurantajärjestelmä, joka on ollut käytössä. Ja huomasimme, että mielenterveyspuolella on lisääntynyt joitain asioita tietyissä luokissa. Niin Luulen, että siellä on ollut joitain, ehkä kasvua siellä, mutta se ei ole oikeastaan saanut aikaan paljon politiikkamme muutosta. Koska meillä oli itse asiassa jo käynyt läpi. Olemme tarkastelleet voimakkaasti kaikki IT-käytäntömme ja niiden päivittäminen tänä vuonna. 

45:05 

Joten se oli osa jotain, joka oli jo olemassa meille politiikan näkökulmasta. 

45:14 

Selvä, no, luulen, että tämä kiteyttää aikamme tänään. En tiedä, haluatko sanoa erosanoja? 

45:24 

Vain jakavat sanat ovat kiittää sinä, Tina. Palautteesi on korvaamatonta että Piireissä rakastan tämäntyyppisiä keskusteluja, joissa ajattelijat voivat jakaa mitä tekevät ja miten he tekevät, ja kohtaamansa haasteet. Joten, enemmän kuin mitään, vain kiitos paljon ajastasi tässä. Niillä teistä, joilla on kysymyksiä, joihin emme päässeet tänään, on aivan suuri määrä kysymyksiä. Varmistan, että se pääsee joukkueille että saa vastauksen puolestasi, Mutta enemmän kuin mitään tähän, kiitos paljon liittymisestä tänään. Olet tervetullut ja kiitos mahdollisuudesta. 

45:57 

Ehdottomasti. Kiitos kaikille. Hauskaa iltaa. Pysy turvassa siellä.

kuvakaappaukset työpöydällä ja mobiililaitteilla etäopiskeluohjelmistoja varten

Tässä on demo meille

Teetkö vielä tutkimusta?
Anna meidän auttaa! Varaa ilmainen esittely yhden tuoteasiantuntijamme kanssa saadaksesi vastaukset kaikkiin kysymyksiisi nopeasti.

mies istuu pöydällä kannettavalla tietokoneella katsellen Lightspeed-suodattimen kojelautaa

Tervetuloa takaisin!

Etsitkö ratkaisujemme hintatietoja?
Kerro meille piirisi vaatimuksista, niin teemme mielellämme mukautetun tarjouksen.

Kuvittele uudelleen inspiroitu ja interaktiivinen luokkahuone etä-, hybridi- ja henkilökohtaiseen oppimiseen. Lightspeed Classroom Management™ tarjoaa opettajille reaaliaikaisen näkyvyyden ja hallinnan oppilaiden digitaalisiin työtiloihin ja verkkotoimintaan.

  • Varmista, että kaikki opiskelijat käyttävät vain oikeaa verkko-opetussuunnitelmaa – juuri silloin, kun heidän on tarkoitus käyttää sitä.
  • Työnnä tarkistettujen opetussuunnitelmien linkit kaikille opiskelijoille samanaikaisesti.
  • Estä sopimattomat tai häiritsevät verkkosivustot ja sovellukset.

Varmista skaalautuva ja tehokas oppimislaitteiden hallinta. Lightspeed Mobile Device Management™ -järjestelmä varmistaa opiskelijoiden oppimisresurssien turvallisen ja turvallisen hallinnan sekä reaaliaikaisen näkyvyyden ja raportoinnin, jotka ovat välttämättömiä tehokkaan etäopiskelun kannalta.

  • Keskitetty, pilvipohjainen ratkaisu rajattomasti skaalautuviin laitteiden, sovellusten ja käytäntöjen hallintaan
  • Itsepalvelusovelluskirjasto, jossa opettajat ja opiskelijat
    voi käyttää ja asentaa hyväksyttyjä opetussuunnitelmia ja oppimistyökaluja
  • Ota etäkäyttöön, muuta ja peruuttaa satoja käytäntöjä ja koulutussovelluksia vähentäen samalla tyypillisiä seisokkeja ja kustannuksia

Estä itsemurhat, verkkokiusaaminen ja kouluväkivalta. Lightspeed Alert™ tukee piirin ylläpitäjiä ja valittuja henkilöitä edistyneellä tekoälyllä havaitsemaan ja raportoimaan mahdolliset uhat ennen kuin on liian myöhäistä.

  • Ihmisten arvostelu
  • Reaaliaikaiset hälytykset, jotka ilmoittavat mahdollisen uhan merkkejä
  • Toimi nopeasti ennen onnettomuuden sattumista.
  • Toimintalokit tarjoavat näkyvyyttä verkkotoiminnasta ennen merkittyä tapahtumaa ja sen jälkeen

Suojaa oppilaita haitalliselta verkkosisällöltä. Lightspeed Filter™ on luokkansa paras ratkaisu, joka toimii vankana esteenä sopimattomalle tai laittomalle verkkosisällölle ja varmistaa opiskelijoiden verkkoturvallisuuden 24/7.

  • Alan kattavin tietokanta, joka on rakennettu 20 vuoden verkkoindeksoinnin ja koneoppimisen kautta.
  • Varmista CIPA:n noudattaminen
  • Estä miljoonia sopimattomia, haitallisia ja tuntemattomia sivustoja, kuvia ja videoita, mukaan lukien YouTube
  • Pidä vanhemmat ajan tasalla Lightspeed Parent Portal™:n avulla

Saat täydellisen näkyvyyden opiskelijoiden verkko-oppimiseen. Lightspeed Analytics™ antaa piireille vankat tiedot kaikkien niiden käyttöönomien työkalujen tehokkuudesta, jotta ne voivat omaksua strategisen lähestymistavan teknologiapinoonsa ja virtaviivaistaa raportointia.

  • Seuraa koulutusteknologian käyttöönottoa ja käyttötrendejä, poista redundanssi ja lisää sijoitetun pääoman tuottoprosenttia
  • Seuraa sovellusten ja sisällön kulutusta helpottaaksesi varhaista käyttöönottoa ja tehokasta käyttöä
  • Arvioi riskejä näkemällä opiskelijoiden tietosuojan ja turvallisuuden noudattamisen