Katso verkkoseminaari

Etäopetus: Data Insights ja parhaat käytännöt

Lue transkriptio

0:06 (Eileen Shihadeh, yhteinen markkinajärjestely)

Hei kaikille, jotka ovat päällä. Näemme, että liittymisprosessissa on useita ihmisiä. Aloitamme muutamassa minuutissa. 

1:23 

Selvä. Hei, kaikki, ja kiitos osallistumisesta tämän päivän webinaariin. Olen Eileen Shihadeh, Lightspeed Systems: n CMO, ja minulla on ilo helpottaa tämän päivän paneelia, keskustelua, jossa puhumme etäopiskelun ainutlaatuisista haasteista, luovista ratkaisuista ja parhaista käytännöistä. 

1:42 

Vain pari muistiinpanoa ennen kuin aloitamme. Myöhemmin webinaarissa käsittelemme yleisön kysymyksiä. Joten, kirjoita kysymykset chat-ruutuun milloin tahansa. 

1:53 

Lisäksi lähetämme sinulle tämän webinaarin nauhoituksen sähköpostitse myöhemmin tänään. Joten, jos haluat palata tähän istuntoon, voit tehdä sen. 

2:02 

Joten, ilman lisäkysymyksiä, olen innoissani esitellessämme arvostetun paneelin tänään. liittyä meihin. Meillä on Monica Davis, joka on tietohallintojohtaja Georgian de cab School District -alueella, joka palvelee yli 101 000 opiskelijaa 132 koulussa. Rob Chambers, joka on tällä hetkellä valonopeutta, asiakkaiden menestysjohtaja, entinen Rosedale USD: n teknologiajohtaja ja joka on toiminut hallituksessa useita vuosia. 

2:32 

Ja lääkäri Chad Stevens K 12 AWS: n koulutusjohtaja. Entinen johtaja ISD: ssä ja aikaisemmin, entinen rehtori, niin syvällinen, syvä K 12 -osaaminen ja juuret sinne. 

2:46 

Eräänlainen keskustelun muotoilu halusin jakaa pari datapistettä kyselystä, jonka teimme viime kuussa yli 260 K 12 piirin johtajan kanssa. 

2:57 

Marissa, jos voit mennä seuraavalle dialle, kiitos. Joten yksi kysymyksistä oli paluun kouluun valmistumisen suurimmat haasteet ja mitä tekniset tiimit näkivät. Digitaalinen lukutaito oli ykköshaaste, jonka vastaajat mainitsivat paluukouluun. Sitten myös digitaalinen pääoma sijoittui ykköseksi yli viidenneksellä vastaajista, ja laitteiden määrä, joka ei mielestäni ole meille yllätys, on, koska laitepula on edelleen haaste. 

3:33 

Mitä tiimien toteuttamiin ratkaisuihin liittyy, tietenkin, lisälaitteiden ostaminen oli numero yksi, mutta mielenkiintoista oli, että ammatillinen kehitys keskittyi opettajiin ja oppinut opettamaan heitä etäopiskeluvälineistä ja -strategioista. yksi piirien tekemä toiminta. Lisäksi asiat, joita voit odottaa siirtänyt palveluja pilveen. Verkko asennettavaksi, suodattaa, myös pilvipohjaisia, ja kuulimme muun muassa niiden verkkojen ja työkalujen mukauttamisen tukemaan useita käyttöjärjestelmiä heidän hankkiessaan uusia laitteita. He ovat saattaneet ottaa käyttöön uuden käyttöjärjestelmän myös näiden laitteiden kanssa. 

4:19 

Joten, Monica, huomasin LinkedIn-viesteissäsi, yhteistyösi muiden Atlantan alueen piirin johtajien kanssa strategisoimiseksi takaisin kouluratkaisuihin, ja toisen viestin työstäsi digitaalisen kuilun kuromiseksi ja kuromiseksi. Joten toivon, että voit aloittaa meidät jakamalla vähän haasteista, joita sinä ja tiimisi kohtaat ja miten lähestyt heitä. 

4:42 

Toki, hyvää iltapäivää, kaikki. No, koulupiirinä tiedät, että digitaalinen kahtiajako ei ole uusi ja peitellyt tekivät siitä melkein rockstar-merkityksen siitä, että sillä ei ole merkitystä meille kaikille. Mutta digitaalinen kuilu on aina ollut olemassa. Ja lisää piiri on keskittynyt tasa-arvoon, digitaaliseen pääomaan digitaalisen kuilun torjumiseksi. Vau, vuodesta 20 17. lähtien aloitimme digitaalisella unettomalla ohjelmalla, joka on digitaalinen tyhjennys. Opiskelijamme on halu, että haluamme antaa opiskelijamme ajatella, oppia, arvioida, luoda sinut tietämään maailmassa, jonka heidän on asuminen, mikä edellyttää digitaalista kansalaisuutta. Lukutaito, tiedätkö kaikki nuo suuret asiat, joista usein puhumme. Joten tämä on ohjelmamme opiskelijoille ja puistoille sekä laitteille ja näiden laitteiden tarjoamiselle opiskelijoille. 

5:32 

Joten meillä, meillä on ollut a, 1-1 luokkillemme 6-12, ja meillä oli 2-1 kilpailulle ennen K: ta viiteen, joten meillä on etumatka. Meillä oli myös kumppanuus miljoonan Sprintin kanssa. He antoivat opiskelijoille hotspotit. Se oli todella tunnusmerkki, koska verkkoomme ilmeisesti mahtuu laitteet. Joten kun tarkastelet kaikkea sitä, teimme jo työtä kohti sitä kohti joka tapauksessa, joten kun meidän piti paljastaa se, ja tietysti meidän on sopeuduttava uudelleen ja joustava. Mutta suunnitellessamme kesän aikana syksyä tärkeysjärjestyksemme, olivatpa ne samat, niin meille, se oli oikeastaan vain skaalaus piirinä, etenkin, koska meillä oli jo paljon näitä perustuksia, noin 60 000 laitetta, jo tiedekunnat ovat kesäkursseja, opiskelijoita, joku koulussa. 

6:26 

Tiesimme, että meidän on lähestyttävä noin 30 000 enemmän kuin teimme, koska halusimme tulla järjestelmällisiksi 1: stä 1, jolloin kaikki kohtaavat, miten saamme italialaisen laitteen? Sitten tietysti liitettävyys. Meidän piti ylittää kotitehtävät. Joten kun katsot laitteita, hotspotteja, ajattelimme tätä kaasua niin kauan, koska tiedät, ettei sitä ollut tarkoitus käyttää koko päivän. Joten laitteen käyttö heck ketjut. Joten meidän piti työskennellä toimittajien kanssa kuin osastojen kanssa. ja onneksi kysyi Georgian sijasta opetusministeriö pystyi auttamaan meitä siinä. Mutta periaatteessa ostimme hotspotit 3000 perheelle. Ja niin tarjoamme heille myös Internet-yhteyden. Joten se oli myös meille ensisijainen tavoite. Ja sitten seuraava kappale oli tietysti digitaalinen lukutaito, koska sinulla voi olla laite. Sinulla on hotspotteja, mutta jos sinulla ei ole mitään katsottavaa. 

7:17 

Joten saimme virtuaalisen oppimisympäristön, mutta meidän on myös tarkasteltava digitaalista lukutaitoa. Näin sen yhtenä datapisteinä, ja se on totta meille. Digitaalinen lukutaito oli kriittinen. Onneksi olemme työskennelleet opettajamme kanssa sen tarjoamiseksi. Se, tiedät, nämä tiedot, tuet, kun etenemme. Mutta en ole koskaan ollut niin moni opettajamme valmistautumassa. Meidän on vain yhdistettävä pari ajatusta ja sanottava: OK, kaikki rauhalliset, muista nyt, kun me, ja he ovat kuin, oi, joo, joten meillä oli paljon ahaa hetkiä opettajamme kanssa, mutta työskentelimme myös heidän kanssaan perheitä, tai mitä kutsutaankin, kylät tekevät, eivät aina äiti ja isä. Se oli Se voi olla anti, se voi olla isoäiti, sen pitäisi olla naapurin naapuri, joka pitää kaikki lapset, jotta vanhemmat voivat työskennellä. Joten meidän piti työskennellä paljon tämän kanssa yhteisössämme. Joten nämä ovat ensisijaisia tavoitteitamme valmistellessamme koulua. Loppujen lopuksi uskon, että digitaalinen lukutaito oli suurin haaste. Toinen oli vasta hankkimassa laitteita, toimitusketjua. 

8:15 

Oli haaste meille, mutta halusin vain lopettaa tämän, tiedätkö, kommenttini puhuivat vain virtuaalisesta oppimisympäristöstämme ja joka on kokoelma piiriä pilvipohjaisista työkaluista. Joten meille oli jo alkanut siirtää kaikkia työkalujamme, ja niin pilvi, mutta se on kuin kutsua laitetta agnostiseksi ympäristöksi. Ja niin se oli erittäin hyödyllistä, koska jopa näiden työkalujen pyörittäminen oli meille normaalia. 

8:40 

Millimetri, mm hmm. Kiitos, Monica. Joo. Monet piirit joutuivat siirtämään ohjelmansa nopeasti pilvipohjaiseen tšadiin kokemuksestasi K 12 -johtajana AWS: ssä ja entisenä teknologiajohtajana. Kuinka piirien tulisi mielestäsi rakentaa pilvipohjainen ohjelma, joka voi kasvaa ja laajentua? 

8:59 

Asiat, kuten maaperä ja Marga Kaikki kuulostavat mahtavilta. Mahtavaa nähdä kylpyhuoneesi. 

9:06 

Joten, kyllä, tiedät, mielestäni ajateltava asia on, asia, jonka ajattelen kun ajattelemme kouluja, on, että pilvet ovat edelleen hyvin muutosmahdollisuuksia. Mutta se on todella hyvin kulunut polku, monet yritykset käyttävät pilviä isolla tavalla. Elektrolyytit ovat paljon kouluja, paljon instituutioitamme, joten ensimmäinen asia, josta haluan aina ajatella, on, että ihmiset ovat menneet ennen sinua, joten opi heiltä ja anna meidän auttaa sinua. 

9:36 

Pisteitä ja löydä ihmisiä, jotka ovat jo tehneet tällaista työtä. Ja sitten, tiedätkö, kannustan todella johtajia puhuessani heidän kanssaan. Missä sinä havaitsit puutteita siirtyessäsi etäopetukseen? 

9:47 

Tarkoitan, siellä on tavallaan kaksi kysymystä. 

9:52 

Voitko toimia a, koulusi toiminto ja etäopiskelu tapahtuu? Kestät rehtorin ja kaikkien näiden asioiden kanssa Kenian osastoilla, toimit, edistät oppimista. Joten ajattelemme joskus koulukappaletta, mutta tiedätkö, että entisenä teknologiajohtajana ja tiimini toimintana pääsen käsiksi työkaluihin, joita tarvitsen saadakseni työn suoritettua opetussuunnitelmassa, tiimihuutokaupassa tai kaikissa niissä työkaluissa ansio, jos siinä olisi aukkoja. Siellä todellakin tulee riski jatkuvuuden oppimisesta, ja niin siitä tulee tilanne. 

10:21 

Kuinka voin sitten päästä siihen pisteeseen, jossa voin kääntää kytkimen ja olen, ja tiedän, että kun sanon, OK, meidän on mentävä etäopiskeluun, kaikki toimii, ja se voi tapahtuu nopeasti ja turvallisesti. 

10:36 

Joten tiedät, mielestäni pilvipalvelun ensimmäinen strategia auttaa kouluja laajentamaan nopeammin.  

10:42 

Mutta se myös vähentää häiriöitä, mutta se on myös todella hyvä. mielestäni normaalia toimintaa. Kun Monica etsii, sinulla on nämä työkalut aiemmin, ja niin hän pystyi muistuttamaan kaikkia: Hei, olemme tehneet, olemme tehneet tämän, se tapahtui tässä fyysisessä tilassa, ja sen on tapahduttava tässä fyysisessä tilassa. Mutta tämä on uusi, ja meillä on. Joten ajattelet strategiasi. 

11:07 

Haluan todella puhua johtajien kanssa ja kannustaa heitä pitämään mielessä, että pilvi on usein enemmän ihmisistä ja kulttuurista, eli tekniikasta. Teknologia voi olla monissa eri paikoissa, mutta ihmiset, opettajat, ylläpitäjät, osaston johtajat ja johtajat ovat todella niitä, jotka pääsevät sen taakse. Ja sinun täytyy rakentaa tuo kulttuuri. 

11:29 

Joten sinulla on oltava suuri sitoutuminen koulutukseen. Tiedätkö, onko kyse opettajien kouluttamisesta, kuten Monica mainitsi, mutta kun siirryt pilviympäristöön, älä jätä heitä taakse kouluttamalla teknologiasi. Vaikka pilviympäristössä on paljon asioita, jotka ovat hyvin samankaltaisia. 

11:45 

Haluat varmistaa, että tekniikkasi tukevat, asioilla on mitä he tarvitsevat. 

11:50 

Ja sitten rohkaisen ihmisiä todella rakentamaan sellaisia lyhyen, keskipitkän ja pitkän aikavälin strategioita ja antamaan pienempien siirtymien pilveen tai muodostamaan lakisi. Pidemmät suuremmat. Luulen usein, että se on todella ylivoimainen. Kaikki on tulossa sinulle aikaisin. Koulut vastasivat, asiakkaamme olivat todella ylivoimaisia. Paksuus astui taaksepäin ja sanoi: OK, no, jatketaan vain tämän yhden asian parissa. 

12:17 

Tulemme todella hyviksi tässä yhdessä asiassa, ja tämä ilmoittaa päätöksistä, jotka saatat tehdä myöhemmin. Se voi olla iso asia. 

12:24 

Mutta mennään vain, työskentelemme vain tämän kanssa. Ongelma, joka sinulla on nyt. Katso, kuinka pilvi voi auttaa siellä, ja sitten tavallaan auttaa sinua rakentamaan suunnitelmaa. 

12:33 

Joten tämä on todella joitain neuvoja, jotka saan ihmiset ajattelemaan, miten kasvattaa sitä. Joten, pienet, vauvan askeleet. Syöt norsun. yksi purenta kerrallaan. 

12:43 

Se on hyvä muistutus, Tšad. Luulen, että tiedät, että tämä on erittäin stressaavaa aikaa monille ihmisille. Joten, rohkea, otat asiat kerrallaan. 

12:56 

Monica puhuu myös pääomasta, ja halusin palata takaisin, tiedät, yksi suurimmista ongelmista, joista olemme kaikki tietoisia, on tarvittavien laitteiden, erityisesti Chromebookien, puute, joita lotsa-piirit käyttävät, Rob, sinä olet työskenteleminen piirien kanssa joka päivä päivässä eri puolilla maata. Mitkä ovat luovia ratkaisuja, joita olet nähnyt laitteiden ja liitettävyyden ympärillä? 

13:18 

Joo. Näemme kaikenlaisia puutteita ja Monica on puuttunut, tiedäthän, joitain näistä huolenaiheista, mutta tiedät, alkaen laitteista ja tiedät, mielestäni sinulla on kouluja, joilla on ehkä ensisijainen alusta tai tiedät, ehkä yksi tai useampi 2 ensisijaista alustaa ja heidän on täytynyt muuttaa sitä. tiedät, siinä se toimitusketjun tarpeiden takia. Pohjimmiltaan ostetaan mitä tahansa laitetta, jonka he voivat pakottaa, IT: n liikkumaan nopeasti. Ja haara ja alueet, joihin he eivät ehkä olleet tyytyväisiä. Ja, ja niin, olen viettänyt paljon aikaa auttaakseni asiakkaita ymmärtämään uuden alustan määrittämistä. 

13:54 

Tai tiedät, he ottavat laitteita, jotka ovat, tiedä, ehkä erikoiskäyttöä, tai tiedät, kärrylaitteita, joita käytettiin jälleen erityistarkoitukseen tai erityiseen luokkahuoneeseen. Ja nyt luovutamme ne opiskelijoille. Joten heidän on eräänlainen siirtyminen laitteesta, joka oli ehkä tietysti jonkin verran paikallaan keskittynyt jonkin verran kouluympäristössä siihen asti, että tiedät, että sitä käytetään etänä ja mikä on valmistautuminen siihen? Mutta sitten, tiedät, Monica mainitsi, tiedät, kuumat kohdat ja pääoma, mutta niin paljon työskentelemme vuosien ajan koulujen kanssa, että meillä on mobiiliohjelma, Right. 

14:29 

Mutta se oli, se jälkikoulun painopiste, joka tiedät, että kotitehtävät keskittyvät ja nyt se on ensisijainen. Joten miltä näytät, tiedätkö, miltä ympäristö näyttää koko ajan verkossa? Joten joo, me tiedämme, että se on, hotspotit menevät kotiin. 

14:44 

Se on hotspot busseilla, jotka pysäköidään lähiöihin tai ovat yhteistyössä yhteisön kanssa. Olen työskennellyt viime viikolla koulun kanssa, että autimme heitä aloittamaan käyttöönoton, koska heillä oli paikallinen sairaala antamaan heille tilaa, jonne lapset voisivat mennä ja käydä luentojaan päivän aikana. Joten, kaikki nämä haasteet ovat olemassa, ja kaikilla näiden lasten etäyhteyksillä on oltava pääsy kyseiseen sisältöön missä ja milloin tahansa. Ja siinä pilven voima voi todella tulla läpi, koska siellä on vain niin paljon haasteita, että meidän on nopeasti nostettava ja autettava, olipa kyseessä sitten liitettävyys, uudet laitteet tai laitteet. 

15:23 

Vain fyysinen tila. Kaikki nämä haasteet tekevät siitä todella vaikeaa. 

15:29 

Ja näen vain todella hienoja, luovia ratkaisuja, kuten tämä, sairaala tai tiedätte, bussit lähiöissä ja kaikki muu. Pelkkä tarjoaminen, pääsyn tarjoaminen ja se on jännittävää nähdä. Luulen, että valitettavat asiat ajavat meidät tänne, mutta se on todella muuttanut paljon siitä, mitä teemme kouluissa. 

15:48 

Millimetri, hmm. Joo, ehdottomasti. 

15:51 

Joten kaksoisnapsauttamalla hiukan digitaalista lukutaitoa. 

15:58 

Monica, puhuit joistakin asioista, jotka olivat alun perin haaste. Aivan, opettajien kanssa. Ja olen utelias, jos voit kyllä opettaa meille hieman enemmän siitä, miten piirisi auttaa opettajia siirtymään henkilökohtaisesti etäopetukseen, mitä siihen liittyy? Mitkä olivat ratkaisut, joita käytettiin? 

16:19 

OK, hienoa, joo, olin iloinen. Joten yksi asioista, Jälleen prosessien saaminen, ja löysin tämän paikallaan, yksi asia, jonka teimme, on, että meillä on ammattimainen oppimisyhteisö, joka on ollut käytössä viimeiset neljä vuotta. Ja hänen kollegansa Matthew ja tämän yhteisön tarkoitus on auttaa integroimaan tekniikka ohjaamon tyyppiseen koulupiiriin, kun tarkastelemme digitaalista muutosjaksoamme. 

16:43 

Ja se on oikeastaan mitä se on, kaikki tämän sateenvarjon alla, koulutukset, resurssit ja mahdollisuudet. Ja kaikki mitä teemme, seuraa ja on linjassa sen kanssa. Ja meillä on teknologian integraatioyhteyksiä, joiden kanssa meidän on työskenneltävä. Osa asioista, jotka haluamme opettajien pystyvän tekemään tekniikan kanssa. Joten tämä kehys ja kaikki tämä oli jo olemassa meille. Olemme itse asiassa, se on todella mitattu strategisessa suunnitelmassamme, koska tiedämme mitä mitataan, tehdään, joten mitä? pystyimme mittaamaan sen. Mutta opettajat, tiedät, me opimme, että olemme valmiita. Joten, se oli ensimmäinen asia, jonka teimme. Joten, kun muutimme ja muutimme, ensimmäinen asia, jonka teimme, oli OK, nyt sitoudut, ja loimme Macissa, yhdistät SharePoint-sivuston. Joten sinä menet, tiedät, että kaikki saavat kaikki tarvitsemasi tiedot. Ja niin kuin opettajien tulee selville, heillä oli huolta ja opetusteknologia tai tiede, jossa alue ja he todella raportoivat, katkoviivat ovat alueellisia superintendentteja. Joten he antavat kaiken tiedon periaatteista. 

17:44 

Joten tämä viestintärakenne antaa heille mahdollisuuden palata takaisin ja sanoa: OK, tämä tapahtui tällä alueella, ja tämä on asia. Joten saimme nopeasti tulla, sinulla on joukko resursseja, lahjakkuus, opettajani. Meidän on luotava ja jaettava se. Joten teimme paljon sitä. Oletko asunut planeetalla, joka liikkuu hyvin nopeasti ja tarjoaa opettajille tarvitsemansa tuen opiskelijoille? Joten, se oli yksi niistä, joita olemme jo valmistelleet. Joten he ovat suuria ehdollistavia ja vahvistavia ehtoja, ja niitä esiintyy opettajamme kanssa, mutta nyt oli aika todella katsoa pelaamista. Joten pystyimme, mikä auttoi meitä valtavasti työskennellessämme opettajien kanssa. Joten pyydämme valmistelua. Se oli avain. Lisään toisen avaimen, jonka mielestäni niin monet koulupiirit, kun tarkastellaan valmistautumista opettajille, se on valmistautumista järjestelmänvalvojille. 

18:36 

Vietimme niin paljon aikaa valmistaaksemme opettajiamme, ja tiedätkö, teknologian integraatio opettajille ja jopa periaatteiden näyttämisen, miten tekniikan integraatio opettajille näyttää, mutta meidän on käytettävä mielestäni paljon enemmän aikaa näyttämään järjestelmänvalvojille kuinka johtaa digitaalisessa ympäristössä. Kuinka he tekevät, mitä heidän on tehtävä, koska heidän ei tarvitse olla vain lehdistö, mikä johtaja ja ymmärtää tuo pala, mutta heillä on oltava myös vähän minua ja heitä. Laitteiden hallinnan suhteen tiedät, ja se oli iso osa sitä. Tiedät, ymmärrät miltä se näyttää, laitehallintajakso, omaisuudenhallintasykli sekä sinun ja rakennuksesi ja mitä tiedät yhteyksien suhteen. Tiedät, mitä tarpeita siellä on. 

19:18 

Joten he, vähän, ei niin paljon, että jotkut heistä tarkkailevat meitä, mutta kyse on työpaikoista, mutta kyllä, kiusaan, mutta luulen, että ajattelen kaikkialla, joten panostimme jonkin aikaa ja työskennellä rehtoriemme kanssa… ja oppia rehtoriltamme, jotta voimme jatkaa heidän tukemista. Koska jos he eivät ymmärrä eivätkä tiedä, he eivät voi mitenkään pystyä tukemaan opettajia, kun käymme läpi tämän ja kun länsimaiset. Joten ensimmäinen valmistelu näyttää siltä, kuin vain tarjoamalla vähimmäisresurssit. 

19:57 

Muistan, kun puhuimme aikaisemmin, sinä puhuit, ja mielestäni on todella mielenkiintoista, että kommentoit sitä, miten järjestelmänvalvojan rooli on, muuttuu ja tarvitsee muuttaa. Muistan, että mainitsit myös muutettavien opettajien roolin, koska tiedät, että heillä on pohjimmiltaan heidän ensimmäinen rivi, tiedät, teknisen tuen vanhemmille ja opiskelijoille. Mitkä ovat asioita, joista sinun on pitänyt tehdä, tiedät, tukea todellista tekniikkaa ja miten olet ajatellut, tiedät, miten olet ajatellut tuesta ja kuinka toimitat sen. 

20:34 

Tiedän meille, että valmistelen vain triagauspassia. Joten ajattelemme, kysy piiriltä 100 000 opiskelijaa, noin 9000 opetushenkilöstöä, opettajia ja ylläpitäjiä kysy opiskelijoilta ja heidän vanhemmiltaan. Meillä on kaikki tämä tulossa yhteen puhelinkeskukseen, ja olen täällä henkilökuntani kanssa, niin monta IT-henkilöstömme kanssa, niin monta kuin meillä on henkilöstö, emme voi mitenkään, tiedäthän, Bill. Se saattaa. Koska olen hyvin, hyvin avoin siitä, mitä tapahtui, ja mainitsin, tiedätkö, me, me, me, kyllä, vastaamme 10000 puheluun, mutta putosimme viisi. Ei, koska se oli vain kirjaimellisesti kuinka se sijoittuu niin nopeasti kuin pystymme, päästäksesi seuraavaan henkilöön. Ja joihinkin puheluihin Ranch Farm, en voi kirjautua. Joten unohdin salasanani, niin edelleen. Ja se todella tarvitsi todella syvällistä huomiota. Joten opiskelijoiden tuen arviointi on erittäin, erittäin tärkeää. 

21:31 

Opiskelijoiden vahvistaminen yritykseksi digitaalisen lukutaidon kannalta, miten voin ratkaista omat ongelmani? Meillä on siis virtuaalinen oppimisen tukisivusto, jolle olemme kehittyneet. Siinä sanotaan: Jaa kaikki perusasiat, mitä he tekivät, ja kaikki perusavaimet, laite, joihin meillä on yleensä loki ympäristöihin, joihin heidän on kirjauduttava sisään, perusohjeet näiden työkalujen käytöstä. Joten, se oli ensimmäinen asia, jonka teimme. Opiskelijoiden voimaannuttamiseksi meillä on tietysti jopa digitaalinen unelma heidän kanssaan. Joten halusimme varmistaa, että he olivat riittävän vahvoja kokeilemaan sitä, olivat joko kyseisissä asioissa, nopein henkilö, jonka he haluavat päästä opettajan luo. 

22:05 

Opettajiemme antaminen vain vaikeilla opiskelijoiden taidoilla varmistaa, ettei se ole myöskään opetusteknologiaongelma. Koska joskus, se oli tapa, jolla esiteltiin opiskelijoille, löysimme ongelmat varmistaen, että opettajat ymmärtävät sen, ja mielestäni heillä on valtuudet ratkaista asia. Joten kun he lähettävät heidät tietotekniikkaan, se opettaa itsevarmasti. OK, tämä on todella ongelma, tekninen ongelma. Ja se tulee meille, ja sitten tällä tavalla tuntuu, että kaikki eivät ole näitä suodattimia, ja saamme sen, ja voimme työskennellä. Ja tiedämme mitä he ovat tehneet. Ympärillä sen kanssa. Ja se on helpompaa, jos emme pysty ratkaisemaan ongelmaa. Joten me, Me, aloimme ottaa käyttöön. Koska se meille oli suuri haaste. Se oli hyvin kaoottista. Pelkästään yrittää vastata puheluihin, ja meillä oli paljon erityyppisiä tapoja toimittaa tukea, mutta se oli meille haaste, ja niin päätimme ja rasvat lähestyvät. 

22:55 

Joo, tämä on hieman väärä käsikirjoitus, mutta mielestäni sillä on merkitystä täällä olevalle yleisölle. 

23:00 

Yksi näkemistämme asioista oli kysyntä pilvikeskuksille kaikkialla Yhdysvalloissa, näillä suurilla alueilla, kuten Monica. 

23:14 

Missä oli niin paljon puheluja kykyyn ohjata puhelut ihmisten koteihin, missä tekninen tuki oli. Ja jopa monissa tapauksissa saadaan tarvittavat mittarit nopeasti. Mitkä olivat tärkeimmät saapuvat puhelut ja säästäneet sitten mitään tekstiviestejä, jotka vastaisivat salasanan vaihtoihin tai jopa chat-robotteihin pilvessä erittäin nopeasti auttaakseen kouluja käsittelemään joitain yleisimpiä ongelmiaan. 

23:46 

Anna ihmisten palata tarvittavaan painopisteeseen. Mikä on luokkahuone opettajien kanssa ja kaiken saaminen ylös. Koska luulen, mitä tapahtui, tiedät, ainakin maailmassani, vanhempasi puhelut ja auttoivat meitä. Olemme melko kaukana. Ja vain vähän Venäjän ja ulkomaiden politiikan välillä. Mutta yhtäkkiä he löysivät tämän määrän pandemian aikana. Ja tiedät, tarkoitan, juuri eilen, poikani lähettää minulle tekstiviestejä. Mikroni ei toimi. Eikö? Joten juoksin yläkertaan yrittämään selvittää, mitä tapahtuu. Mutta kaikilla ei ole paria tai kotona, tai vielä vähemmän ilmeistä, joka oli CTO. Ja Chromebookin kanssa ja selvitä, mikä siinä vikaa oli. 

24:28 

Tiedämme, että se on alue, jonka voimme nähdä tulevaisuudessa. 

24:32 

Kasvaa pilviaiheen suhteen vain siksi, että voit lähettää sen ylös ja alas. Joten olet vain pilvessä ja maksat vain siitä, mitä käytät. Joten jos puhelinkeskuksella on suuri kysyntä, voit siirtyä siihen suuntaan. Ja kun kysyntä laskee, maksat vähemmän. Ja luulen, että eettiset koulut sitten ovat suuntaan. Ja olemme nähneet suuria järjestelmiä, kuten LARC, ei ole kehittänyt useita puhelukeskuksia eri ryhmille, mukaan lukien mielenterveys ja sitten syötteesi takaisin metriikkaan ja kuka on onnellinen ja kuka ei onnellinen ja miten voimme tehdä paremmin. Joten halusin vain heittää sen sinne. 

25:12 

Luulen, että tiedät, se on teema, josta kuulen paljon tätä. 

25:18 

Tiedäthän, sanoisin, kun tämä ensimmäinen osui meihin, meitä oli paljon, kuinka pääsen seuraaviin kahteen viikkoon, seuraaviin kahteen kuukauteen tai tiedätkö, että saan olla koulussa? Mutta nyt puhumme niin monien koulujen kanssa, että tiedätkö, nämä eivät ole enää lyhytaikaisia ratkaisuja. Tämä tarkoittaa, että tämä muuttaa koulutusta ikuisesti. 

25:35 

Ja niin, ja tiedät, että käytössä olevat Monikers-ratkaisut palvelivat tätä tarvetta. Ja luulen, että tiedämme, että puhumme monista kouluista, että tiedätkö, että eteenpäin tämä on uusi todellisuus, jonkinlainen hybridikoulutus on olemassa ja ja siihen valmistaudutaan. 

25:53 

Joten luulen, että tiedät, käytä, tiedät, aloittaen, ei ole vielä liian myöhäistä tarkastella näitä ratkaisuja nyt, koska tämä vaikuttaa kouluihin ja koulujen tietotekniikkaan, tiedät, jatkat, Kuinka me, tiedämme, miten hallitsemme näitä laitteita? Kuinka saimme tuon sisällön? Kuinka teemme niin, että tiedät, pääsyn opiskelijaan ja yhteyden, että meillä ei ole rahaa antaa pistettä, tiedätkö, miten koulutamme rehtoreita johtamaan henkilöstöä, jota he eivät koskaan näe, ja kaikki että. Tarkoitan, että se on niin erilainen maailma kuin koulussa käydessäni, ja tiedän, että kuulemani teema on nyt, tämä ei muutu. Emme, emme palaa 100%: tä entiseen tapaan. 

26:33 

Joo, luulen, um, ei, puhuimme siitä aiemmin, tiedät, CTO: na, koulun johtajana, kun annat jollekulle työkalun, on todella vaikea saada sitä takaisin. Tämän kanssa olemme juuri. 

26:52 

Kyky tehdä ammatillista kehitystä kotona. No, koska meillä oli, olemme antaneet IT-työntekijöille mahdollisuuden työskennellä kotona, mikä ei todennäköisesti ole monissa tapauksissa tapahtunut paljon kouluissa. 

27:05 

Joten tiedät, että toinen alue, joka tietää, että näemme paljon kasvua ja saa sovellukset valitsemaan, on siinä kohdassa, jonka teimme aiemmin. 

27:18 

Yhteyksiä on paljon, tiedäthän, on yhteys- tai laiteongelmia, mutta kun olet ratkaissut ne, onko tietokonelaboratoriossa istuvia asioita, jotka on toimitettava opiskelijan kotiin Chromebookin kautta? Emme aio lähettää insinöörilaboratorioamme sinne, tiedät, emme voi tehdä niin ja niin. 

27:39 

Jotkut avohoidon suoratoistotyökaluistamme, joita näemme käyttävän paljon, kuten kaksi ylävirtaa, ovat tosiasiallisesti missä maksat, kun menet tietokonelaboratorioissa, joissa voit suoratoistaa projektijohtoa tavalla, jolla voit suoratoistaa AutoCADia, voit merkitä nämä asiat ulos, lapset Chromebookeilla. 

27:55 

Joten heillä ei ole vain yhteyttä ja heillä on laite, mutta he saavat saman tiukkuuden kuin heillä oli aikaisemmin ja antavat opettajien opettaa, tiedät, jo varhaisessa vaiheessa, tiedätkö, näin asioita, No, me Olemme menossa kouluun, mutta aiomme peruuttaa insinööritunnit. 

28:12 

No, tiedäthän, on hienoa muistaa, että pystymme tekemään etäopetusta, mutta ihminen, emme voi oman pääoman näkökulmasta ottaa pois lapsilta varsiluokkia. 

28:21 

Ja tiedät, etenkin tietyt lasten yhteisöt, osa niistä yhteisöistä, jotka sitä tarvitsevat eniten. Joten luulen, että tämä on hereillä hereillä, koska milloin tahansa, missä tahansa pääsy asioihin ei mene pois, ja siitä tulee todennäköisesti jotain, mitä koulupiirin odotetaan tarjoavan, koska tarjoamme wattia. Ja luulen, että todellinen tässä takapäässä voi olla iso haaste työkaluille. 

28:49 

Ja sanoisin päinvastoin. Aivan. Niiden tarjoamisen aloittaminen on todellista hyötyä kouluille, tiedätkö? että voit nyt esitellä nämä resurssit, ja luulen, Margaret, puhumme hieman eilen, ja alueilla, joilla ei voinut olla sitä ennen. 

29:01 

Joten luulen, että se on jännittävä tilaisuus, joka tulee ulos tästä varmasti. 

29:10 

Joo, haluan jatkaa sitä, sitä ajattelutapaa siitä, miltä koulutus näyttää tulevaisuudessa. 

29:16 

Mutta ensin aion siirtyä kahteen, palata kyselyyn ja tarkastella, mihin koulut haluavat näkyvyyttä. Joten ilmeisesti, kun lapset eivät ole enää rakennuksessa, menetät jonkin verran näkyvyyttä heidän toimintaansa ja heidän oppimiseensa. Joten kyselyyn vastanneiden mukaan he halusivat eniten näkyvyyttä opiskelijoiden verkkotoiminnasta, OK? Milloin he ovat verkossa ja mitä he tekevät? 

29:47 

Ja sitten, laitteen sijainti samoin kuin kaksi suurinta, ei halua lisätietoja. Joten, Monica, nykyisenä tietohallintojohtajana, suurena koulupiirinä, mihin haluaisit, että sinulla olisi enemmän näkyvyyttä, ja mihin sinulla on nyt näkyvyyttä, jonka sinusta tuntuu olevan kriittinen? Tarkastellessani tätä kaaviota luulen, että minä olin luultavasti silloin, kun otin kyselyn mukaan kuin tuhansia kertoja, kun tarkastelet opiskelijoiden verkkotoimintaa ja ennakkoluuloja, mikä on tarkalleen. Nämä ovat juuri ne kaksi asiaa, joihin haluamme näkyvyyden. Missä meillä oli pari ensimmäistä taistelua, emme pystyneet näkemään, mitkä laitteet tarkistettiin. 

30:38 

Koska meille, tiedätte, valmistautuminen, että olet valmis kouluun, tarkoittaa, että laitteet on valmisteltava ja me ja joka kesä poistamme puolueet, joita kutsumme Power Square -aukioksi. Ja me tarkistamme kaiken. En ole varma. Se on päivitetty korjaus ja se saattaisi käydä läpi kaiken tämän joka vuosi. No, laitteet, jotka olivat lukittuina koulussa, kun lähdimme, tiedäthän, voisimme yhtäkkiä päästä niihin ja valmistella niitä, eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Mutta luokat 6-12, oikea, mikä on puolet koulupiiristä. Ja suurin osa niistä opiskelijoista on yksi, jolla on suuri, noin 40 000 laitetta opiskelijoiden kanssa. Ja sitten keräämme laitteisiin vuoden lopussa, koska tiedät sosiaalisen etäisyyden, niin edelleen ja niin edelleen, vain kahdella kromosomilla. 

31:21 

Ja niin, hm, hänelle ja liian suuri riski. Joten meille piti työskennellä kyseisen opiskelijan kanssa, kirjautumme sisään ja yrittää saada heidät sitoutumaan ja tarkistamaan laitetta, antamaan heille johtajan, Näkyvyys siitä, että nämä laitteet toimivat, pystymme näkemään joitain työkaluja ja haluan sanoa, että tiedämme, että olemme Google Chrome, tiedät, piiri oppilaslaitteidemme kannalta R: n suhteen. Joten pystyimme käyttämään Google Consolea ja pitämään raportteja sieltä. Pystyimme tarkastelemaan todella liittovaltion ADFS: n palvelua, joten saimme mennä sisään ja nähdä, tiedätkö, opiskelijat kirjautuvat sinne. Mutta olisi ollut paljon parempi saada erityyppinen näkyvyys, johdonmukaisempi. 

32:07 

Kuten tiedämme, suurin osa opiskelijoista, olen kansallinen raportti, josta puhuimme, 20% opiskelijoistamme meni tähän mustaan aukkoon ajattelemattoman kevään aikana. ja heillä ei ole aavistustakaan. Mielestäni se oli vähän enemmän kuin henkilökohtaisesti. Meille oli hyvin, maanantaina, Noin 20% opiskelijoista yritimme selvittää, missä nämä lapset ovat. Ja tiedät, he saavat mitä tarvitsevat niin edelleen ja niin edelleen. Joten kun nukuimme valmistautua kesään, se oli todella iso meille yrittää selvittää, miten aiomme ottaa huomioon nämä laitteet, laitteen, terveyden sekä sen, mitä opiskelijat tekevät laitteilla. Ovatko he kihloissa? Joten verkkotoiminta on oikea kohta meille. Siksi se kuvaa niin täydellisesti mitä olemme, mihin tarvitsemme näkyvyyttä. Käytämme lukemattomia työkaluja, mutta olisi ollut hienoa käyttää yhtä työkalua, jotta voimme tarjota sen. 

33:02 

Sanon, onko kaikki tämä tapahtumassa. Minut tuotiin sisään, koska tietojohtajana on tietojohtaja. Joten olin joku vastuussa monista käynnissä olevista hankkeista. Ja yksi niistä oli liittolaisten ruokapalvelujen uusiminen. Käytämme kuten Speedia piirinä. Ja minun asiani oli saada tämä uusimaan. Joten ongelmiemme kanssa, ilman suodatinta, siirrymme eteenpäin, mutta minulla ei ollut tarpeeksi aikaa todella sukeltaa analytiikkaan. Ja nyt nyt katson NASAa, niin se olisi ollut erilainen tarina. Joten odotamme innolla työskentelyä valokytkimillä, jotka voivat saada minut vauhtiin ja muut asiat ovat hidastumassa, eikä tiimini todella näe. 

33:51 

Joten ja niin olemme puhuneet siitä, mikä ei ole tarvetta ja joka ei voisi elää ilman. Luulen, että se olisi tällainen työkalu. Meillä on oltava niin, jotta tiedämme mitä he tekevät ja nauhalaitteet ovat. Meillä on puhelinsoitto Clevelandilta. 

34:04 

Sen sijaan saamme neuvoja ja Cleveland oh, kuten neuvontapaikka ilmavoimissa, kuten tämä, tiedät vain, että pystymme todella näkemään, mitä tapahtuu, ja se on meille suurin pala. Joten tämä on erittäin tarkka kahden parhaan joukossa. 

34:20 

Minä, en, en, unohdin edes liittyneet liitteen aikana, tai jouduit ottamaan tietohallintojohtajan roolin odottamattomien koulun sulkemisten aikana, puhumaan paloletkusta juomisesta. Kuten mitä hullua aikaa, Monica. Kun puhuimme aiemmin, olit maininnut, ja ajattelin, että se oli todella mielenkiintoinen asia, tiedot, jotka haluat, että sinulla olisi ollut yhteisön odotusten ympärillä. Aivan. Ja voitko vanhemmista ja kylästä puhua vähän siitä? 

34:53 

Odotukset ja ajat. Olen pahoillani. Kaipasin aivan ensimmäisen. 

34:56 

Joo, vain, tiedät, tietojen suhteen, tiedät, kun olimme puhuneet aikaisemmin, olit maininnut, että osa tiedoista, joita haluat saada, on vain tavallaan ymmärtää ihmisten odotuksia siirryttäessä etäopetukseen. Joten toivoin, että voisit keskustella hieman enemmän siitä. 

35:14 

Yhteisömme odotusten ehdot, etsimme kyseistä päivää ja mitä sovelluksia he tarvitsivat, minkä tyyppistä tukea tarvittiin. Ja niin, jälleen, se palaa siihen, mitä me täällä sanomme, verkkosivusto, joten he jatkavat. Joten, kun puhumme… oppimisesta, uskon, vähän aikaisemmin, koska kosketin sitä seitsemää kohtaa ja edellistä kysymystä, mutta tiedät, että näet paljon enemmän vanhempia, jotka etenkin tietäen, maaliskuusta toukokuuhun kuka näki ja koki tarpeen ostaa lisää monimutkaisia oppimisputkia. 

35:52 

Joten me tiiminä haluamme tietää: mitä he ostavat ja miten he käyttävät näitä työkaluja? Mahdollisuus nähdä tämän tyyppinen data ja ymmärtäminen, mitkä ovat odotukset? Missä he tuntevat? piiri on jäänyt alle, jotta voimme näyttää heille, koska emme todellakaan työskentele kovasti yhteistyössä opetussuunnitelman ja opetuksen kanssa? Ilmeisesti lukitsemme askeleen ja kaiken tämän. Ja niin, että pystyn ohittamaan, en halua nähdä. Ja minä sanon: Tämä on mitä tapahtuu. Mutta tiedät myös, että meillä on suuri ja hyvin monipuolinen ELL-väestö. 

36:27 

Ja niin, kansainvälinen väestömme, ja niin monet perheistämme ja kansainvälisistä, kansainvälisistä perheistämme ymmärtävät heidän tarpeensa, koska päivän lopussa voimme kommunikoida heidän kanssaan ja vastata tarpeisiin. 

36:39 

Ja niin, tiedätkö mitä tapahtuu? niiden opiskelijoiden kanssa, joilla on nuo työkalut. Mitä he etsivät saadakseen apua, jotta he voivat jatkua sellaisissa asioissa, joita tiedämme, me katsomme vanhempia ja vain varmistamme, että yhteisömme ymmärtää, mitä he tarvitsevat, Tällaisia tietoja meidän on . Joten kun tarkastelen tätä luetteloa täällä, katson ehdottomasti, tiedätkö sivustojen online-toimintaa ja mitä sovelluksia? 

37:04 

He olivat kiireisiä, ja niin edelleen ja niin edelleen johtaa opiskelijoita. Jep. 

37:09 

Jep, on paljon järkeä. 

37:12 

Tšad, olisit ollut tuonut esiin sellaista, miten luulit koulutuksen muuttuvan, eikö? Kuten mitä, olemme tehneet paljon muutoksia kirjaimellisesti yhdessä yössä ja miltä tulevaisuus näyttää. Joten haluan palata siihen ja kaksoisnapsauttaa sitä aihetta, kysymystä koko paneelille, ja tiedätkö mitä, mitä sinä pidät K 12: n tulevaisuutena? ja tiedätkö, mitä täällä yöpyä? Kuinka asiat muuttuvat eteenpäin? 

37:39 

Mmm hmm, joo, joo, luulen, ROV-pisteisiin saakka, mielestäni koulut ovat aina olleet hyviä, ottaneet jotain tällaista ja tehneet siitä jotain todella positiivista. 

37:54 

Ja luulen, että olemme oikeastaan siellä, mihin olemme menossa, tiedä, sillä usean vuoden ajan luultavasti tämän webinaarin ihmiset näkivät minut läsnä. Laittaisin aina dian, jolla kouluilla on varaa, olevan hidas. 

38:09 

Tarkoitin sillä sitä, että kun olin teknologiajohtaja, varsinkin kun johtajana toimin, entisen kollegani sanon, haluan tämän lukemisohjelmiston. 

38:19 

Ja sanoisin: No, tiedätkö, voisin todennäköisesti tehdä sen, mutta tarvitsen resursseja. Tarvitsen jonkun toteuttamaan sen, tai tarvitsen rahaa, vai tarvitsenko tätä? Tai tee se. 

38:30 

Ja se oli aina viive, ja entisenä opettajana tiedän sen: kuten se hetki, jolloin opettaja tarvitsee jotain. 

38:38 

Meille tietohallintojohtaja ja tekninen osasto sekä Opetussuunnitelma-osasto toimittavat, on iso juttu. Ja luulen, että luulen, että mitä koulut ovat oppineet ja ottavat siitä, voit mennä nopeasti. Voit olla hyvin ketterä ja tehdä sen turvallisella tavalla. 

38:55 

Ja joo, on olemassa monia tapoja saada se aikaan. Mutta luulen, että päivän lopussa se on todella myönteistä kouluille ja kastikeille kouluille. 

39:08 

Joo, näen ajan, jolloin siirtyminen siitä, kuinka nopeasti, kuinka nopeasti ja kuinka turvallisesti voin siirtyä ihmisestä henkilökohtaisesta etäopetukseen, on todella positiivinen ja sillä on vaikutuksia muihin asioihin. Olin tekninen johtaja Texasinlahden rannikolla. Olemme kouluja suljetaan hurrikaanien takia. Kuulimme juuri, mitä tapahtui Louisianassa. Asun nyt Illinoisissa ja pian lumimyrskyjä. Ja niin, luulen, että kaikki tämä tekee oppimisen jatkuvuudesta todella paremman kaikille lapsille. Koska olemme, meidän on pitänyt tehdä tämä, varmasti, haluaisimme tehdä sen eri ympäristössä kuin me, mutta mielestäni se saa monet, monet koulut olemaan ketterämpiä tulevaisuudessa, ja se on todella jännittävää lapsille. 

39:58 

Joo. Olen samaa mieltä. 

40:00 

Tiedämme, näemme niin paljon, kuten tiedätkin, näemme itse asiassa kouluja, joiden kanssa puhuin, merkittävää lisääntymistä vanhempien sitoutumisessa. Hyvällä tavalla. He haluavat tietää, mitä heidän lapsensa tekevät. Kuinka, miten heitä opetetaan etänä. 

40:16 

Kuinka laitetta käytetään, tiedät, joskus se ei ollut edes ajatus, aivan aiemmin. Tarkoitan, että lyijykynä on koulun laite. He huolehtivat siitä. Lapset tekevät kotitehtäviä tai mitä tahansa. Mutta tämä siitä, mitä olen nähnyt puhuessani koulujen kanssa ja puhuessani täällä asuville yhteisöille, on vain merkittävä kasvu asioiden vanhempien sitoutumispuolella, ja se ajaa muutosta, koska nyt vanhemmat ovat mukana. He ovat nähneet, kuinka nopeasti koulut pystyvät sopeutumaan joihinkin näistä asioista. 

40:44 

Ja mukaasi, tietysti, lumimyrskyt eivät mene pois, tiedät, myrskyt. Ja tavoite olla menemättä pois, nämä, tiedät, nämä asiat tapahtuvat. 

40:53 

Että se on kaksi, estä, tiedä, tarjoa mahdollisuuksia opiskelijoille jatkaa sitoutumista ja jatkaa oppimista. 

41:01 

Tai tiedätkö, puhuin viime viikolla vanhempien kanssa, heillä on oppilaita, jotka vain ovat, oikeastaan, he kukoistavat tässä ympäristössä, jota he tekevät. Tiedät, tämä on tapa kouluttaa heitä, eli antaa heille työkaluja, joita heillä ei ollut ennen. 

41:15 

Ja luulen, että tässä voi olla todellinen voitto, kun otetaan huomioon, että kouluilla voi olla tämä, tämä joustavuus lähestymistavassa ja antaa opiskelijoille sen, mitä heidän on opittava. Tiedät, missä tahansa he ovat, milloin, milloin he tarvitsevat sitä. 

41:32 

Alanilla ei ollut kaikua ja hifiä kaikesta, mitä te molemmat juuri sanoitte. Mutta haluaisin lisätä myös, että hybridioppiminen on täällä jäädäkseen. Ja olen erittäin innoissani. Mypath Avenue, Nancy ja kynä. Ja opetus- ja opetuspala, vietin melko vähän aikaa, ja samoin, kun puristat itseäsi ja sanot, tämä on johtajuutta, mennään. Koska olemme tehneet tätä vuosia valmistautuessamme tähän, vuosia. 

42:02 

Joten, tiedät, meillä on, heti kun vanhemmat haluavat joustavuutta hallita lapsen oppimisympäristöä, sinulla on vain tämä. Joten tämä ei ole tarjota vanhemmille. Kuten juuri mainitsit, lisää vanhempien sitoutumista antaa heille enemmän hallintaa ja enemmän, tiedätkö? Melkein kuin oikeudenkäynti, mutta enemmän, sanotaan, lapsen ympäristössä, mutta myös mainoksen. Niiden pitäisi. Meillä on Flex-akatemiamme, joka on virtuaalisen oppimisen akatemiamme, nyt täydennysohjelma. Joten aukot on todella täytettävä, jos tiedät, missä se on täytettävä, mutta olet valmis. Etsimme kohti kohti täysivaltaista koulua, jatko-opiskelijoita, koska vanhemmat haluavat joustavuutta, he näkevät, että se voidaan tehdä. Ja joillekin opiskelijoille perinteinen kouluympäristö ei vain ole optimaalinen lähettää heille. Ja niin, olemme nähneet paljon tapaamme saada palautetta vanhemmilta ja kysymyksiä näiden linjojen mukaisesti, joten piirinä ja sitten tarkastelemme sitä palaa. 

42:59 

Ja sanon virka-ajan ennusteen. Luulen, että virtuaaliakatemia kouluna vanhentuu. Koska mielestäni jokaisesta lukiosta halutaan kyky vastata opiskelijoiden tarpeisiin. Olen antanut, sanon 10 vuotta. Joten, älä ole turvassa, mutta se on minun ennustukseni, näet virtuaaliakatemian käsitteen eräänlaisen katoamisen, koska se oletetaan ja imeytyy lukioon. Juuri tämän näen katsellessani ja tarkastellessani mitä eroa on vihamielisellä ja mitä teimme etäopetuksella? Ero sen välillä, mitä teemme virtuaaliakatemian kanssa, ei ole niin suuri ero. Joten on mielenkiintoista nähdä, mitä sen kanssa tapahtuu. 

43:38 

Mutta luulen ei. 

43:41 

Sillä parempana ja parempana, ei pahempana, opettaminen ja oppiminen ovat tehneet ja jatkavat syvällistä kehitystä. Olen odottanut tätä, niin, ja kylmän seurauksena, ja mielestäni olemme paljon parempia valitettaville. Vihaan olosuhteita, mutta osaan varmasti arvostaa haastetta, ja uskon, että koulutus, varsinkin Edge-tekniikka, ja koulutus, tulee olemaan paljon parempi sille. 

44:09 

Työturva, varmasti se. Selvä, aion siirtyä joihinkin yleisömme kysymyksiin, jos sinulla on kysyttävää, kirjoita ne vapaasti. Selvä, tämä kysymys on Chadille tai Robille. Muutimme pilviin tänä kesänä, mutta meidän on skaalattava. Kuinka voimme tehdä sen? 

44:34 

Hyvin? En tiedä vastausta siihen. Kummallakin tapaa. Tarkoitan, luulen. 

44:43 

Rob, tiedätkö, luulen voivani puhua asiakkaalle, sanoo, että valonopeus käyttää ABS: ää, ja luultavasti pystyn puhumaan tekniselle puolelle. 

44:51 

Sanoisin vain, haluan puhua kansanpuolelle todella nopeasti, ja annan pikemminkin työkalun, joten se on siistiä. Joo, ehdottomasti. 

44:59 

Joo, ihmiset sanovat minulle, noin 4,5 vuotta, olen nähnyt monien koulujen mittakaavan suureksi pilveksi, esittelee minulle avaintaitoa ammatillisena kehityksenä. 

45:12 

Jos haluat todella rakentaa säätiön, sinun on todella mietittävä, mikä on se, mitä teet sisäisten tiimiesi hyväksi, on IT-osasto, ja sitten todella ajatella suunnitelmaasi. Joten jälleen kerran, olen jo maininnut, hyödyntämään kokemusta muiden kanssa. 

45:31 

Toinen asia, jonka sanoisin, on tietää, löytää oikea strategia nykyiselle osastollesi. 

45:37 

Joten todellisuus on, että kaikkien ympäristö on erilainen. Kaikilla tulee olemaan jokin hybridipala kaikkien erilaisiin yhteistyöohjelmistoihin. Joten mieti, miten ympäristösi toimii. Kun aloitat joukkueen kouluttamisen noihin asioihin, jotka voivat toimia ympäristössäsi. Se on todella perusta. 

45:58 

Hienoa pilvitekniikassa on, että se tulee mittakaavassa. Se toimii. Se tulee olemaan ketterä, Know Netflix on todiste siitä. Oikeus kaikille. Joten että olemme kaikki kotona katsomassa Sierra Leonia, tiedät, että se perustuu tyypin asioihin. 

46:18 

Joten luulen, että annan Robin puhua tekniikan kanssa ja tavallaan, miten se asetetaan, mutta sinun täytyy saada myös ihmiset mukaan. Joo, ja tiedän, että Chad halusi puhua tekniikasta, mutta aion puhua myös täällä olevista ihmisistä, koska, rehellisesti sanottuna, tekniikka on helppoa, oikea. Tarkoitan, me, tiedämme, tekniikan, osaamme rakentaa palvelimia ja. Ja kyllä, on joitain vivahteita ja joitain asioita, jotka voimme oppia ja jotka alkavat hyödyntää palvelimettomia tekniikoita. Ja siellä on hienoja juttuja, joita voimme tehdä pilvessä. 

46:44 

Luulen kuitenkin, että katson, ja kumppanuus on sen vahvuus, joka on antanut meille mittakaavan. 

46:53 

Koska tiedätkö, katson, olemme olleet, olemme tehneet niin ja tehneet pilvipalveluja jo useita vuosia, ja opimme, kun tiesimme miltä mallimme näyttää, niin, tiedämme, OK, sinä tiedä, koulupäivä näyttää tältä. Viikonloppu näyttää tältä, OK, aiomme siirtyä kesään, se näyttää tältä ja sitten nosti koulun. Meidän ei tarvitse tehdä koulun rakentamista. 

47:14 

Ja ollakseni rehellinen, olimme täysin valmistautumattomia. En halua sanoa, että tiedämme, että olemme, olemme skaalanneet ja käsittelemme sitä, mutta emme olleet, emme olleet valmiita tuloksiin. Koska ne olivat niin erilaisia kuin käyttömalli, jonka olemme vuosien ajan nähneet pilvipalveluissamme. Koska nyt tämä ei ollut täydentävä jälkikoulu-juttu. Tämä oli verkossa koko ajan. Tiedätkö, Monica, kysymyksesi tai kommenttisi hotspotista. No, meillä oli sama asia, eikö? Tämä, meidän piti vuokrata ramppi, ja kumppanuus on se, mikä antoi meille mahdollisuuden tehdä niin, niin että tekniikka ja työkalut olivat paikallaan. 

47:46 

Mutta käyttöräjähdys ja käyttötavat olivat juuri toisin kuin mitä olemme aiemmin nähneet, ja mielestäni on avain kumppanin auttamiseen, ja keskustelimme päivittäin AWS-yhteyshenkilöidemme kanssa. . Tiedät, kun olemme menossa siihen menoon, OK, me näemme tämän, he näkevät tämän ja tekevät nämä muutokset. Joten loppujen lopuksi, vaikka käyttäjän malli ei ollut sellainen, mihin olimme varautuneet, se ei vaikuttanut loppukäyttäjiin. Koska meillä on tuo kumppanuus. Meillä oli tuo asteikko. Ja todella, luulen, että se on avain. 

48:17 

Teknologia tulee sen mukana. Tarkoitan, että tekniikka on siellä. Se on, tietysti, tietysti ohjeita näiden palvelujen toteuttamiseen, ja sellainen asia. 

48:26 

Mutta se todella varmistaa, että sinulla on kyseinen kumppanuus ja pystyt yhtäkkiä heräämään yhden päivän ja ymmärtämään, että käyttötapasi on 100% erilainen kuin ennen, ja miten otat sen huomioon? 

48:38 

Hmm, Hmm, Hmm. 

48:41 

Jep, ehdottomasti, kiitos Chad ja rab. 

48:45 

OK, seuraava kysymys: Kuinka laitteita hallitaan koulun jälkeen? Mitkä ovat parhaita käytäntöjä tähän? 

48:58 

Otan puukon. Olen pahoillani. Minun pitäisi. Koska standardoimme Googlessa, Google Chromessa, meille oli helpompaa pystyä sekvensoimaan ja hallita etänä. Joten voimme nähdä paljon malleja ja mitä suppilo opiskelijoiden kanssa ja mitä he tekevät. Ja ja jopa, tiedät, joitain ongelma-alueita. Joten myös työkalumme ovat virtuaalinen oppimisympäristö. Se pala myös. Joten saimme tarkastella laitteitamme ja yrittää vain saada käsityksen siitä, onko siellä patentteja. Joten mielestäni on tärkeää varmistaa, että valitset käyttöjärjestelmän, jolla on tämä ominaisuus, valitsemassasi laitteessa. Se oli valtava syy, joka valittiin. 

49:39 

Ongelmana oli, että kyky saada tällainen etäkäyttö, sitten hallita laitteita, tarkoitan, jopa testaamalla, testaamme juuri nyt ja voimme vain nähdä nämä toisen. Koulutuntien jälkeen. Tarkoitan jälleen kerran, että olet juuri puhunut ja sinulla on laitteet, sinulla on ohjelmisto, työkalut laitteiden tutkimiseen, mutta sinulla on oltava henkilökunta ja aikataulut. Sen varmistamiseksi, että jonkun, tiedät, aluksella, ja tosiasiallisesti, tiedät, tarkistamalla ja valvomalla laitteita, tuntien jälkeen, mutta tiedän myös, milloin katsot mitä, mitä, mitä, minkä tyyppisiä verkkosivustoja he käyttävät ja saada nämä tiedot? 

50:18 

Tiedän sen, että tarjoamme, että yhteistyössä Internet-palveluntarjoajan kanssa se antaa nämä tiedot, jotta voimme nähdä, mihin opiskelijat todella menevät tuntien jälkeen, ja tavallaan saamme siitä vilauksen. Saan mukavan nostoraportin poikalleni. Henkilökohtaisesti totean, että rakastan nähdä, että hänen ei pitäisi yrittää päästä ulos, jos hän on ollut jälleen tilaisuudessani sivustoilla. Ja niin, se on myös tärkeää saada arvio. 

50:46 

Aioin, se olisi minne olisin mennyt sen kanssa. Onko, tiedätkö, luulen, tiedät, juuri nyt, on vaikea sanoa, mitä on koulun jälkeen? Mikä on, koulunkäynnin aikana, ja näemme monia kouluja, joilla on tänään ratkaisunsa täysin asynkroninen toteutus. 

51:01 

Joten, tiedät, koulun jälkeen, koulussa, ei todellakaan vaikuta, ei vaikuta siihen, mutta mitä näemme, on paljon enemmän ajaa kyseisille tiedoille ja kyky analysoida näitä tietoja. ja auttaa ihmisiä. oikeisiin työkaluihin. Tiedät, ja Monica mainitsi aiemmin, että sinulla on vanhempia, jotka menevät ulos ja ostavat asioita, ja se on suuri perintö, että he ovat tekemisissä opiskelijoidensa kanssa. Mutta nähdessään myös, että hei, tässä on piirin resursseja, ja miten opastamme oppilaita myös heidän tuntemaan ja varmistamaan, että yhteisöt saavat tarvitsemansa pääsyn. Joten näemme, tiedät, että olet maininnut sen useita kertoja tässä puhelussa, mutta näemme vain paljon enemmän ajaa saada nämä tiedot. Ja tiedä miten niitä käytetään, kun niitä käytetään. Koska se. 

51:45 

Raja koulun ja koulun ulkopuolella tai koulun ulkopuolella on juuri täysin hämärtynyt juuri nyt. 

51:52 

Joo. 

51:53 

Jep. 

51:56 

Olisin pahoillani, jos en maininnut Monikaa. Puhuit siitä, mitä opiskelijat tekevät verkossa illalla. 

52:03 

Ja yksi niistä asioista, niille, tiedätkö, valonopeus, asiakkaat kuuntelevat, se kuuluu suodatusohjelmistoon, onko turvatarkastus, eikö? Missä se varoittaa sinua, jos opiskelijat ovat Googlessa, jotain itsensä vahingoittamista tai käyttäytymistä koskevaa. Joten halusin varmistaa, että soitat niihin asiakkaille, joilla ei ole tätä toimintoa, ja teemme sen mielellämme sinulle. 

52:31 

Selvä, seuraava kysymys: Onko tietosuojaongelmia, kun kouluverkossa ei ole laitteita, joista meidän pitäisi olla huolissamme? 

52:42 

Kaikesta vastauksesta mielestäni mielestäni kyllä, me kaikki, meidän on aina huolehdittava tietosuojasta ja opiskelijoiden tiedoista. Olemme tekemisissä erittäin arkaluonteisten, kriittisten tietojen kanssa, eikö? Lastemme tiedot, joten niiden tulisi aina olla huolta. Luulen, että tiedämme, on olemassa kaikenlaisia säännöksiä, jotka meidän on noudatettava siitä, onko kyseessä Copa, FERPA, tiedätkö kaikki nämä. 

53:05 

Ja se on mielestäni avain, kun tarkastelet niitä sovelluksia, jotka ovat käytössä ympäristössäsi, koska haluat kumppaneita, jotka ottavat sen hyvin vakavasti, joilla on asianmukaiset, tiedät, suojat, joilla on asianmukainen noudattaminen. Riippumatta siitä, onko olemassa, ei, onko kansainvälisiä vaatimustenmukaisuusvaatimuksia, siellä on, tiedät, valtion taso, kansallinen taso, jopa yhteisösi saattaa olla erikoistuneita vaatimuksia. Ja niin, tiedät, on todella tärkeää varmistaa, että kumppaneillasi on se paikallaan. Tai ne ovat sovelluksia, joita oppilaasi käyttävät. 

53:39 

yksi, ovatko he vaatimustenmukaisia? Ja sitten heidät käytetään oikein, jotta ne noudattavat tätä vaatimusta, eikö? Tarkoitan, ja niin se onkin, on yksi asia, josta vietin nyt paljon aikaa puhuessani kouluille. Enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Koska tiedät, kun lapset ovat luokkahuoneessa, sitä on paljon helpompi hallita. Mutta nyt, kun he ovat poissa ja jaettu, tiedät, että sinulla on mahdollisuus saada kyseinen näkyvyys ja tehdä nuo päätökset ja pystyä palaamaan luottavaisin mielin yhteisöösi. 

54:07 

Joten kyllä, meillä on vaiheet paikallaan, jotta opiskelijatietojen turvallisuus on erittäin tärkeää. 

54:16 

Joo. Kiitos, Rob, toinen kysymys, mielestäni tämä sopisi sinulle parhaiten. Kuinka voit nähdä opiskelijoiden verkkotoiminnan? 

54:24 

No, valonopeus voi varmasti auttaa sinua siinä. Jos asiakkaasi tänään tai jos olet, tiedät. Meillä on useita raportteja. Meillä on, tiedät, yksi asioista, joita teemme. Ja jälleen kerran, mahdollisuus hyödyntää AWS: n tehoa on niin, monet muut näistä raporteista ovat, nyt, tiedät, koontinäyttö ja toimintakelpoisia raportteja. Toisin kuin, kuten, rivien ja sarakkeiden taulukkonäkymässä, ja yrittää tulkita sitä. Tiedämme, että voimme tarjota sinulle sen. Olipa kyse tietysti tavallisesta suodattimesta, mutta myös siitä, että pääset käsiksi joihinkin näistä muista aiheista valon nopeuden analysointityökalun avulla ja pystyt tietämään, mitä sovelluksia käytetään, missä ne ovat käytetään ja miten ne vaikuttavat sinun, päivittäiseen. Ja jälleen kerran, tiedät, koska meillä on etuna ohjelmistomme sijainti laitteessa. 

55:13 

Voimme nähdä kaiken, mitä tapahtuu ja miten sitä käytetään pystyäksemme, vetämään niitä yhteen, näissä hallintapaneelissa toimivissa raporteissa, lahjoissa voit antaa Monicalle tai antaa sinulle työkalut, joita tarvitset näiden päätösten tekemiseen, tehdä nämä tietoiset päätökset ja toteuttaa toimet. 

55:33 

Kiitos, Rob. Joten on tullut useita kysymyksiä. Me puhuimme opettajien digitaalisesta lukutaidosta ja sen ammatillisesta kehityksestä ja lähestymistavoista. 

55:42 

Digitaalisen lukutaidon suhteen on paljon kysymyksiä opiskelijoille ja vanhemmille sekä siitä, miten siihen puututaan. Joten toivon, että Monica, sinä ja Chad pystytte puhumaan sen kanssa. Ylimmän 10 tunnin päivän poissa, luottamukseni. Aivan tavallaan vain napauttaa näyttöä ulos ja sano, hei. Tiedän meille, että se oli meille valtava, koska lähestymme digitaalista lukutaitoa ohjaamokouluissa, tietysti, opettajat ja henkilökunta, mutta katsot myös opiskelijaa, eikö? Todellinen digitaalinen unelmoija sekä yhteisö, johon vanhemmat kuuluvat. Joten, opettajat, puhuimme syttymisestä. Puhuit digitaalisesta unelmasta, joka oli suuntautuminen opiskelijoillemme, ja menneisyytemme vuoksi meillä on mitä me kutsumme Tech Cafesiksi. 

56:33 

Ja niin tämä tosiasiassa on, työskentelemme perhekumppanuusosastomme kanssa, ja niin heidän perhekumppanuutensa ja vanhempiensa tukiasiantuntijat kaikkialla piirissä, kaikissa kouluissamme, ja työskentelevät kaikkien koulujen kanssa, ja niin he tietävät ja ymmärtävät saada pulssi tarpeista. Vanhemmat ovat märät, tai he eivät ymmärrä, mistä tiedät, joten heillä on pääsy tietoihin hyvin sekä meihin. Mutta he saavat ensikäden. Ja niin me työskentelemme heidän kanssaan. 

56:59 

Ja esimerkiksi, olemme aina tehneet kahviloissa näyttämään heille, kuinka työkalujamme käytetään, ei ollut niin paljon, tiedätkö, niin paljon kiinnostusta tulossa, tulossa tähän kiireellisyyteen, melkein kiinnostus ei ollut kiireellisyys , mutta tällä kertaa oli ehdottomasti kiireellistä. 

57:15 

Ja kun näin oli, pystyimme, teimme useita webinaareja, tarkoitan joo, niiden kanssa, käyttämällä erilaisia verkkoneuvottelujen webinaarejasi ja tällaisia live-keskusteluja. Mitä? Tarkoitan, että voit tavoittaa melkein, meillä olisi nämä massiiviset, meillä kerralla 3000 vanhempaa. Ja he kaikki oppivat tarkistamaan kampuksen, joka on meidän SIS ja palkkaluettelomme, tarkistamaan opiskelijoiden arvosanat sekä miten tarkastella sitä, Katso edistymisraportti, arvosanat ja niin, mikä toimi hyvin meille. Eli suurin osa lapsista vain varmisti ymmärtävänsä sen. Tiedät kuinka käyttää työkaluja. Joten tätä lähestymistapaa käytimme, ja jatkamme jatkossakin, tarjoamalla näitä resursseja ja tekemällä yhteistyötä vanhempien kanssa lähinnä olevien lähteiden kanssa, ja olen varma, että täytämme heidän tarpeensa. Joten minun on mentävä sinne, kun katsot vanhempien PL: tä. 

58:08 

Sinun on ensin selvitettävä, mitä he tarvitsevat, jotta se olisi heille merkityksellistä, ja kun tartut siihen, niin se on helppo koota yhteen, sinulla on kaikki välineet koota yhteen, kaikki, tiedät, oppimismahdollisuudet ja kokemuksia vanhemmillemme ja yhteisöillemme. 

58:23 

Joo, ehdottomasti. Monica, toinen kysymys sinulle. Yhdistän tässä muutaman kysymyksen. yksi, miten piirisi on palannut koulusuunnitelmaan tähän mennessä, ja: mitä tekisit toisin jälkikäteen? 

58:40 

No, jos aiot mitata parasta koulusuunnitelmaa, olit taas koulussa. Ja kun opiskelijat ovat mukana. Joten, tarkastelimme tietojamme, ja minulle, olen, olen datatyttö, ja tarkastelemme tietoja. Meillä oli 90%, löysimme 90% opiskelijoistamme kirjautuvat sisään ja pääsevät ja järjestelmämme, Joten se oli askel numero yksi. Mutta menimme myös pidemmälle, kun opetan, aloitit työskennellä sen kanssa opiskelijoiden kanssa, ja milloin tarpeet olivat, ja jatka työskentelyä näiden opiskelijoiden kanssa. Joten, ja he pystyivät tavoittamaan ja tunnistamaan, kuka tiesi avun ja mitä meidän oli tehtävä. Joten tiedät, että tältä Markilta luulen, että olemme melko menestyviä, koska heti kun he ovat kelvollisia, ja tiedät, he oppivat ja eivät ole täydellisiä, Se ei ole täydellinen missään Yhdysvalloissa , mutta toisinaan kykenee muuttamaan ja niin kaukana ympäristössä. Ja on helppo yrittää vastata opiskelijoiden tarpeisiin. Mielestäni se on ollut erittäin onnistunut. 

59:35 

Joten sanoisin niin, ja minulla on tietoja, jotka osoittavat, että sitoutuminen on ehdottomasti olemassa, toisin sanoen. 

59:42 

Luulen, että haluaisin, tiedäthän, meillä on jälleen kerran laitteet paikallaan, meillä ei myöskään ollut suunnitelmaa yhteyden muodostamiseksi, ja toimitamme tämän varmistaaksemme, että voimme yrittää tyydyttää perheidemme ja opiskelijoiden tarpeet. Joten minun piti muuttaa mitä tahansa. Luulen, että yksi asioista, joihin keskitytään, olisi ollut tuki hieman enemmän. Laitimme, sijoitimme paljon strategioita tukeen, mutta joitain asioita, joita et vain voi suunnitella. Ja sitten, joillakin alueilla, jotka mielestäni olimme tienneet ja joista meillä on vain näkökulma, olisimme tehneet sen hieman eri tavalla. Esimerkiksi koko triagia ja asiat, jotka mainitsin aiemmin. Varmista, että se oli paikallaan, ja opeta sitten ymmärtämään heidän roolinsa. Ja tiedätkö, jotka ovat kaukana työkaluista, sekunnoin sen palan. Luulen, että se olisi auttanut meitä jo varhaisessa vaiheessa, tukikappaleen kanssa, on haaste, jonka saimme, kohtasimme tuen, joten palaan ehdottomasti takaisin ja vain tulisin todella, se saa meidät todella mieti uudelleen miltä tuki näyttää. 

1:00:44 

Ja kiireinen, koska haluan sanoa tämän, kun siirrymme takaisin jopa hybridioppimisympäristöön, ei perinteiseen, ymmärrä se, jotta hänen on tarkasteltava tukimalleja kaikilla puolilla. Tulet tapahtumaan. Joten emme ole erilaisia. Joten se on asia, jonka luulen tekevän toisin. Kun jotkut asioista, joissa kävin ilmiömäisessä työssä, suurin osa IT-osastoista alkoi, aloitimme maaliskuussa, ja he ovat pitäneet tätä täydessä tuomioistuimessa. Joten sanon sen. mutta uskon, että on joitain asioita, jotka tiedämme varmasti parantavan parannettua sivustoa. 

1:01:18 

Ja luulen, että viimeinen kappale oli Was SLS, koska mielestäni viimeiset käsiteltiin. Mutta sinä koskettit jotain, joka liittyy toiseen esiin tulleeseen kysymykseen. Ja tiedän, että se on tunne, jonka tietotekniikkaryhmät eri puolilla maata tuntevat, jos niihin puututaan osittain. Mutta jos pystyt laajentamaan sitä, IT-tiimimme on täynnä. Onko vinkkejä kuormituksen keventämiseen? Joten joistakin niistä malleista, joista puhuit tarvitsevasi siirtää tukimallit oikealle, voitko kaksoisnapsauttaa sitä hieman, puhua hieman enemmän? 

1:01:55 

Monet kädet tekevät työelämästä. Joten sinun on löydettävä tapa, voimistaa muita ja IT-alalla. Ja ehkä yhdestä, tiedät, sinä puhuit, ja luulen, että ymmärrät tämän, ja sinun on korjattava se, ja sinun on tiedettävä kaikki siitä ja on, ja se ei vain ole totta. Sinulla on edelleen erittäin tärkeä rooli. Mutta varmistaen kuitenkin, että ymmärrämme, että meidän on katsottava opettajiamme, ja valtuuttamaan heitä. 

1:02:22 

Joten jyrsijät on helppo poimia ja oppia, ja he näkevät ongelman, ja hieman, jos pystyn hetkeksi, todella nopeasti, kun työskentelin teknikoina asiantuntijoina keskikoulussa, minulla oli opettaja, joka… joka aamu ja joka aamu eikä hän voinut vastata sähköpostiin, ei voinut tulostaa, eikä hän voinut… eikä hän päässyt Netscape Communicatoriin, joten kerron ikäni. Joten, tilaa ja niin, joka aamu. Ja niin me kaikki tiedämme, että verkkopalvelut ovat tapahtumien lisäksi. Ja joka aamu, nuo pienet kelmut, menemme konepellin alle, kuulivat tuon ajankohdan tämän laajennuksen, hänen Cat Five -kaapelinsa ... Joten siinä tilanteessa hänellä ei ollut aavistustakaan joka päivä, että hänellä oli sama ongelma. Jos voimme saada opettajia, näytämme nyt, mihin he menisivät, ja sanot sen ylös ja annoit meille osan koulutuksesta, ja voimme tehdä sen monille opettajillemme, jotta he ymmärtäisivät perusasiat. 

1:03:15 

Koska monet ihmiset pelkäävät tekniikkaa, sillä on valtava ero heikon valon aikaansaamisessa ja jälleen kerran, jotta opiskelijoillemme annettaisiin voimaa, jotta he voivat käyttää voimaansa hyväksi. Ja niin, se on iso pala, joka todella minulle on vastaus. Lisäksi tarkastelemalla vielä innovatiivisempia, tiedän, Tšad mainitsi aiemmin. Puhuit chatroboteista, Ehdottomasti katsot, ei sellaisia mahdollisuuksia. Tarkastelemme samoja ongelmia uudestaan ja uudestaan. Se voidaan helposti ratkaista chatbotilla, jos joku kirjoittaisi tyypin, kysymyksen ja vastauksen ja siirtyisi eteenpäin. Ja sinun ei tarvitse odottaa ketään. 

1:03:53 

Joten, tiimimme tavoitteena on, ei pitäisi opettaa ja oppia potkia ja jatkaa vihaa. Joten haluat löytää mahdollisuuksia varmistaa, että annat nämä tiedot mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. 

1:04:10 

Anteeksi, olen mykistetty. piti tapahtua kerran webinaarin aikana, jonka joku teki. Se ei olisi koodin verkkoseminaarin verkkoseminaarikoodi tai puhu uudelle painikkeelle. 

1:04:19 

Joten, Monica esittää mahtavan huomautuksen, koska yksi asioista, jotka näemme, ja pilvestä oli aiemmin kysymys, olivat jutut, kuten chatbotit. Luulen, että joskus sitä ei voida saavuttaa. Sellainen koulu tuntuu niin hullulta, että meillä olisi koulu tai että vanhemmalla olisi kyky kirjoittaa. Se tuntuu melkein ylivoimaiselta aikaisemmin. 

1:04:43 

Luulen pilven kauneuden, ja mielestäni täällä oli toinen kysymys, onko pilvi sen arvoista, ei. 

1:04:52 

Se voi nousta ylös ja alas, kun sitä tarvitset. 

1:04:54 

Ja siellä on myös paljon, on myös paljon tietoa, joka tulee olemaan pilvessä, ja on enemmän tarkkoja tietoja, joita saat. Joten, tiedämme, jopa sellaisiin asioihin kuin mielipiteiden analyysi, voimme kuunnella. Tiedät, saapuvat puhelut, ja voimme sanoa, että tämä henkilö tuntuu turhautuneelta, meidän pitäisi tuoda heidät toiselle tasolle. Ehkä jopa äänityksessä ennen avainsanojen löytämistä. Ja olet kuin, Joo. Tämä voi olla alkamassa hieman korkeammalle. 

1:05:26 

Ensimmäisen tason tuki, kaikki nämä asiat voivat tapahtua, perustuu kaikki tietoihin, jotka voivat auttaa kouluja. Sinä vastaat tähän. 

1:05:35 

Ja päivän päätteeksi taas, mitä enemmän voit tehdä automatisoidusti, sitä enemmän keskittyy luokkahuoneeseen, ja se auttaa. Sitten se on teknologiaosaston tärkein asia. Siksi lähdin PFS: stä CTO: ksi, koska halusin rakentaa tiimin, joka tukee sitä, mitä opiskelijoiden on tiedettävä. Ei, sinä, tiedät, ei välttämättä R T. Joten. 

1:05:58 

Arktinen: kysymykseen, tiedätkö, pilvi on sen arvoinen. Luulen, että olemme nesteitä, joita tuli esiin. Olemme todella paksuja. 

1:06:05 

Ja ajan voima Koulut ovat, kaikki koulut olisivat ja laadukkaita ja mielekkäitä. Noin, monet ovat nyt, etkä tiedä, käytätkö…. Luulen, että Monica mainitsi Canvasin, kaikki nämä ovat pilviteknologioita. Ja niin ajattelemme ajan myötä. 

1:06:22 

Rakennamme siihen. 

1:06:25 

Sen kauneus on koko pyyhkäisyn ajan tekniikka, se koskee ihmisiä ja prosesseja, ja se antaa meille kaikille mahdollisuuden keskittyä enemmän opiskelijoihin, mitä haluamme tehdä, joten. 

1:06:37 

Joo. 

1:06:41 

Kiitos, Chad. Ja selaan läpi monia kysymyksiä. Kiitos, yleisö, näiden esille nostamisesta. Luulen, että olemme puhuneet monille heistä. 

1:06:51 

Hmm. 

1:06:55 

Rod, tämä on sinulle. Onko olemassa opetusohjelmia valonopeussääntöjen asettamisesta ja onko olemassa tapa luoda erilaisia rooleja henkilöstölle ja opiskelijoille? 

1:07:04 

Joo, ehdottomasti. Meillä on. 

1:07:06 

Paljon siitä, kuten tiedätte, eräänlaisena dokumentoituna meidän, yhteisön terveysportaalissamme, ja tiedätte, että annat sinulle joitain parhaita käytäntöjä. Meillä on ehdottomasti kyky hankkia kyseiset tiedot ja onko ne järjestelmistäsi vai Active Directorysta. Tai mistä tahansa saatat saada tietoja. Ja kyky erottaa nuo politiikat. 

1:07:28 

Ja se on, todennäköisesti, se on todennäköisesti aina ollut tärkeää. Mutta vielä enemmän nyt. Aivan. Sinä, ja se ei ole vain henkilökunta ja opiskelijat, eikö? Sinulla on lukiolaisia, sinun, yläasteen oppilaitasi, perusopiskelijoita, joilla on erilaiset pääsytarpeet ja pystyt yhdistämään kaiken yhteen. Meillä on, tiedätte, meillä on useita näitä asioita paikallaan. Voimme, voimme auttaa sinua siinä. Tavallaan antaa sinulle joitain parhaita käytäntöjä, tiedät, miten käsitellä henkilöstöä. Ja opiskelijat. Ehkä lukio vs. peruskoulu. Ja kaikki tämä. Joten yhteisömme aloitti sivuston, on hyvä lähtökohta sille, mutta kerro meille, jos tarvitset lisää apua. 

1:08:08 

Kiitos, Rob. Hyvä on. Luulen, että olemme viimeisen kysymyksemme edessä, Tšad, tämä on sinulle AWS: n näkökulmasta. Mitä et ennakoinut näiden muutosten kautta? 

1:08:28 

Tšad? 

1:08:29 

Muutama kerta yhdessä puhelussa. Anteeksi. 

1:08:32 

Joo, kuten Rob. Rob mainitsi. 

1:08:34 

Joten, Emma, anna minun soittaa sille kaikkien näiden puhelujen kautta. 

1:08:37 

Joten tiedät, asiat etenivät todella, todella nopeasti, joten korjaan osan tästä, olen jo puhunut. Tarkoitan, että emme todellakaan yksittäisiä kouluja paljon Amazonin ympärillä yhdistäneet Carlsonia. Nämä olivat asioita, joita käytimme, suuret yritykset. 

1:08:58 

Kouluilla on tällä välitön tarve tällaiselle jatkuvalle yhteydenpidolle heidän vanhempiensa, joidenkin kanssa, joita emme välttämättä ennakoineet. 

1:09:08 

Ja sitten toinen asia, jonka mielestäni puhuin jo positiivisista asioista, on tiedä, kuinka nopeasti koulujen tarvitsi liikkua, eikö? Joten tiesimme heidän tarvitsevan liikkua nopeasti, mutta mitä en aina tiennyt, ja sanon tämän, koska olin yksi, en ollut tunnettu nopeudesta, CTO, eikö? Joten, tarkoitan, luulen, että tiedät, siellä on koululautakunnan hyväksynnät tai strateginen suunnittelu. On monia asioita, joita tapahtuu, että useat CTO: t, ja minä istun… hallituksessa, huoneistossa, jossa on paljon CTO: ta, ja sanoin: Hei, olemme menneet asioista, jotka kesti meille kuusi kuukautta. kuusi päivää. Ja olemme siirtyneet asioista, jotka ovat 56, niistä asioista, jotka voimme tehdä kuudessa. Ja se on ollut erittäin mielenkiintoista, mutta jälleen kerran edelliseen näkökulmaan mielestäni se on todella opettanut meille, että voimme liikkua nopeasti, voimme olla ketterät, se on okei tai joskus otat tämän riskin. 

1:10:05 

Potentiaalisesti, täytä, jos hyödynnät pilvestä etkä pidä siitä, sammuta se. Koska sinun ei tarvitse maksaa siitä enää. Joten, voit tavallaan hypätä ulos ja mennä, OK, kokeillaan tätä. No, tämä toimii, voimme saada enemmän siitä, se ei toimi, kytketään pois päältä. Ja luulen, että nämä ovat kaksi asiaa, jotka todella hyppäsivät minuun. 

1:10:24 

Nyt, 66,5. Melkein seitsemän kuukautta. 

1:10:29 

Kiitos, joo, kiitos Chad. Arvostan sitä, että. Selvä, tämä on tänään päättynyt webinaari Marisa. Jos et halua mennä seuraavalle dialle, haluaisin kiittää paneelijoitamme heidän arvokkaiden näkökulmiensa jakamisesta ja kiitos kaikille teille liittymisestä meihin. Valonopeuden yhteystiedot ovat ruudulla. Siellä on myös URL-osoite lightpeed-järjestelmät dot com slash AWS, jolla on takaisin kouluun -tutkimusraportti, jota en maininnut koko webinaarin ajan, sekä aiempien verkkoseminaarien äänitteet, valkoiset kirjat ja muut resurssit sinulle. Joten, jos olet kiinnostunut, tarkista se. Ja hyvää päivää kaikille. Toivomme tapaavamme sinut seuraavalla verkkoseminaarilla. Kiitos. Kiitos.