Se et webinar

Fjernundervisning: dataindsigt og bedste praksis

Læs udskriften

0:06 (Eileen Shihadeh, CMO)

Hej til alle, der er på. Vi ser, at der er flere mennesker i færd med at blive medlem. Vi kommer i gang om bare et par minutter. 

1:23 

Okay. Hej alle sammen, og tak fordi du tilmelder dig dagens webinar. Jeg er Eileen Shihadeh, CMO hos Lightspeed Systems, og jeg har fornøjelsen af at lette dagens panel, diskussion, hvor vi vil tale om nogle af de unikke udfordringer, kreative løsninger og bedste praksis med fjernundervisning. 

1:42 

Bare et par noter, før vi kommer i gang. Senere i webinaret vil vi behandle spørgsmål fra publikum. Så du er altid velkommen til at indtaste spørgsmål i chatboksen. 

1:53 

Og også, vi sender dig en optagelse af dette webinar via e-mail senere i dag. Så hvis du gerne vil besøge denne session igen, kan du gøre det. 

2:02 

Så uden videre er jeg begejstret for at introducere vores ansete panel i dag. slutter sig til os. Vi har Monica Davis, der er CIO i de cab School District i Georgia, der tjener over 101.000 studerende i 132 skoler. Rob Chambers, der i øjeblikket er lightpeed, vicepræsident for kundesucces, tidligere teknologidirektør i Rosedale USD, og som har været medlem af bestyrelsen i flere år. 

2:32 

Og læge Chad Stevens K 12 pædagogisk leder hos AWS. Tidligere CTO ved… ISD, og før det, en tidligere rektor, så dyb, dyb K 12-ekspertise og rødder der. 

2:46 

En slags indramning af diskussionen, jeg ville dele et par datapunkter fra en undersøgelse, vi gennemførte sidste måned med over 260 K 12 distriktsledere. 

2:57 

Marissa, hvis du kan gå til næste dias, tak. Så et af spørgsmålene var de største udfordringer for skolegang, og hvad tech-teams så. Digital læsefærdigheder var den største udfordring, som respondenterne citerede for deres tilbage til skoleprep. Og så rangerede digital egenkapital også nummer ét med over en femtedel af respondenterne og antallet af enheder, hvilket jeg synes ikke er nogen overraskelse for os, da enhedsmangel fortsat er en udfordring. 

3:33 

Med hensyn til, ved du, handlinger holdene tager i deres løsninger, naturligvis, at købe yderligere enheder kom på nummer et, men interessant nok var faglig udvikling med fokus på lærere og lærte at lære dem om fjernundervisningsværktøjer og strategier, var antallet en handling, som distrikterne foretog. Derudover skiftede ting, som du ville forvente, tjenester til skyen. Web til at udfylde installation, vil filtrere, også skybaseret, og vi har hørt ting som at justere deres netværk og værktøjer til at understøtte flere operativsystemer, da de erhvervede nye enheder. De har muligvis også implementeret nyt operativsystem med disse enheder. 

4:19 

Så, Monica, bemærkede jeg i dine LinkedIn-indlæg, dit samarbejde med andre distriktsledere i Atlanta-området for at strategisere tilbage til skoleløsninger og et andet indlæg om dit arbejde med at bygge bro og bygge bro mellem den digitale kløft. Så jeg håber, du kan sparke os ved at fortælle lidt om de udfordringer, du og dit team står over for, og hvordan du nærmer dig dem. 

4:42 

Sikker på, God eftermiddag, alle sammen. Som skoledistrikt, ved du, er den digitale kløft ikke ny og skjult gjorde det stort set en rockstjernefølelse af at være irrelevant for os alle. Men den digitale kløft har altid været der. Og add district har fokuseret på egenkapital, digital egenkapital for at tackle den digitale kløft. Wow, siden 20 17 startede vi med det digitale Dreamless-program, som er digital afløb var vores studerende, og det er vores ønske om at give vores studerende mulighed for at tænke, lære, evaluere, skabe dig, der kender i en verden, at de bliver nødt til at bor i, hvilket kræver digitalt statsborgerskab. Læsefærdigheder, du ved, alle de store ting, som vi ofte taler om. Så det er vores program til vores studerende og parker og enhederne og levere disse enheder til vores studerende. 

5:32 

Så vi, vi har haft en, 1 til 1 for vores lønklasse 6 til 12, og vi havde en 2 til 1 for, til løb, før K til fem, så vi har et forspring. Vi havde også et partnerskab med Sprint en million. De leverede hotspots til vores studerende. Det var virkelig et kendetegn, fordi vores netværk naturligvis rummer enhederne. Så når du ser på alt dette, gjorde vi alligevel arbejdet hen imod det alligevel, så når vi skulle afdække det, og selvfølgelig er vi nødt til at justere igen og springe ud. Men i planlægningen i løbet af sommeren til efteråret var vores prioriteter, hvad enten det var det samme, så for os handlede det egentlig kun om skalering som et distrikt, mere fordi vi allerede havde mange af disse fonde på plads, vi havde omkring 60.000 enheder, allerede, videnskab er nogen sommerklasser, studerende, nogen i skolerne. 

6:26 

Vi vidste, at vi var nødt til at nærme os omkring 30.000 mere, end vi gjorde, fordi vi ønskede at blive en systemisk 1 til 1, hvilket er, når alle stod over for, hvordan får vi en italiensk enhed? Så selvfølgelig forbindelse. Vi var nødt til at gå ud over lektier. Så når du kigger på enhederne, hotspotsne, tænkte vi på gashåndtaget efter så længe, fordi du ved, det var ikke beregnet til at blive brugt hele dagen. Så brugen af enheden pokker kæder. Så vi var nødt til at arbejde med vores leverandører end afdelinger. og heldigvis spurgte, i stedet for Georgien, var Department of Education i stand til at hjælpe os med det. Men dybest set købte vi Hotspots til 3000 familier. Og så giver vi dem også internetforbindelse. Så det var også en prioritet for os. Og så var det næste stykke naturligvis et stykke digital læsefærdighed, fordi du kan have enheden. Du har hotspots, men hvis du ikke har noget at se på. 

7:17 

Så vi fik vores virtuelle læringsmiljø, men vi skal også se på digital læsefærdighed. Jeg så det som et af datapunkterne, og det er så sandt for os. Digital læsefærdighed var kritisk. Heldigvis har vi arbejdet med vores lærere for at give det. Det ved du, disse oplysninger, som understøtter, når vi bevæger os fremad. Men jeg har aldrig været så mange af vores lærere vil forberede sig. Vi er bare nødt til at forbinde et par tanker og sige, OK, alle rolige, husk nu, når vi, og de er ligesom, åh, ja, så vi havde mange aha-øjeblikke med vores lærere, men arbejdede også med familier eller hvad det nu kaldes, landsbyerne gør det var ikke altid mor og far. Det var det. Det kunne være anti, det kunne være bedstemor, det skulle være naboen ved siden af, der holdt alle børnene, så forældrene kan arbejde. Så vi var nødt til at arbejde med meget af det i vores, i vores samfund. Så det er vores prioriteter, når vi går i skole. Og til sidst var den digitale læsefærdighed, tror jeg, vores største udfordring. Den anden var bare at få enhederne, forsyningskæden. 

8:15 

Var en udfordring for os, men jeg ville bare afslutte dette, ved du, mine kommentarer talte bare om vores virtuelle læringsmiljø, og som er en samling distrikter om de skybaserede værktøjer. Så for os var vi allerede begyndt at flytte alle vores værktøjer, og så en sky, men det er som at kalde enhedens agnostiske miljø. Og så det var yderst nyttigt, for selv spinding af disse værktøjer var det forretning som normalt for os. 

8:40 

Millimeter, mm hmm. Tak, Monica. Ja. Mange distrikter måtte hurtigt skifte deres programmer til skybaseret chad i din oplevelse som K 12-leder hos AWS og tidligere CTO. Hvordan synes du, at distrikter skal bygge et skybaseret program, der kan, der kan vokse og skalere? 

8:59 

Ting som jord og Marga All lyder fantastisk. Fantastisk at se dit badeværelse. 

9:06 

Så ja, du ved, jeg tror, det at tænke på er, det, jeg tænker på, når vi tænker på skoler, er, at skyer stadig er en meget transformerende mulighed. Men det er en rigtig godt slidt sti, en masse Mange virksomheder bruger Cloud på en stor måde. Elektrolytter er mange skoler, mange af vores institutioner, og så det første, jeg altid kan lide at tænke på, er, at folk er gået foran dig, så du lærer af dem og lader os hjælpe dig. 

9:36 

Prikker og find folk, der allerede har udført denne type arbejde. Og så ved du, jeg opfordrer virkelig ledere, når jeg taler med dem, er hvor så du mangler, mens du skifter til fjernundervisning? 

9:47 

Jeg mener, der er, der er slags to spørgsmål. 

9:52 

Kan du fungere som en, din skolefunktion og fjernindlæring sker? Du holder ud med rektor og alle disse ting i Kenya-afdelinger, fungerer, fremmer læring. Så nogle gange tænker vi på skolestykket, men ved du, som en tidligere CTO og min teamfunktion, kan jeg komme til de værktøjer, jeg har brug for for at få arbejdet gjort i læseplaninstruktionen, holdauktion eller alle disse værktøjer fortjeneste, hvis der var huller i det. Det er virkelig her din risiko for læringskontinuitet kommer, og så bliver det en situation. 

10:21 

Hvordan kan jeg så, hvordan kan jeg komme til det punkt, hvor jeg kan vende kontakten, og jeg er, og jeg ved, at når jeg siger, OK, vi skal gå fjernundervisning, det hele fungerer, og det kan ske hurtigt og sikkert. 

10:36 

Så du ved, jeg tror, at have en cloud first-strategi virkelig hjælper skoler med at skalere hurtigere.  

10:42 

Men det reducerer også forstyrrelser, men det er også rigtig godt. normale operationer, tror jeg. Mens Monica søger, har du disse værktøjer før, og så hun var i stand til at minde alle, hej, vi har gjort, vi har gjort dette, det skete i dette fysiske rum, og det skal ske i dette fysiske rum. Men dette er et nyt, og vi har det. Så tænk på din strategi. 

11:07 

Jeg kan godt lide at tale med ledere og opfordre dem til at huske på, at sky ofte handler mere om mennesker og kultur, det drejer sig om teknologien. Teknologien kan være mange forskellige steder, men men folk, lærere, administratorer, afdelingens, instruktionsledere, er virkelig dem, der kommer bagved. Og du er lidt nødt til at opbygge den kultur. 

11:29 

Så du skal have et stort engagement i træning. Du ved, om det er uddannelse for lærere, som Monica nævnte, men træning for dine teknologiprodukter, når du bevæger dig ind i skymiljøet, skal du ikke efterlade dem. Selvom der er mange ting, der er meget ens i skymiljøet. 

11:45 

Du vil sikre dig, at dine teknologier understøtter, ting har det, de har brug for. 

11:50 

Og så opfordrer jeg bare folk til at opbygge slags kort-, mellem- og langsigtede strategier og lade de mindre migrationer til skyen eller danne din lov. Dine længere større. Jeg tror ofte, det er virkelig overvældende. Alt kommer tidligt til dig. Skoler reagerede, vores kunder var virkelig overvældende. Tykkelsen trådte tilbage og sagde, OK, ja, lad os bare arbejde på denne ene ting. 

12:17 

Vi bliver virkelig gode til denne ene ting, og dette vil informere om de beslutninger, du måske træffer senere. Det kunne være en stor ting. 

12:24 

Men lad os bare, lad os bare arbejde på denne. Problem, du har nu. Se hvordan sky kan hjælpe der og derefter slags hjælp til at opbygge planen. 

12:33 

Så det er virkelig nogle af de råd, jeg får folk til at tænke over, hvordan man dyrker det. Så små, babytrin. Du spiser elefanten. en bid ad gangen. 

12:43 

Det er en, det er en god påmindelse, Tchad. Jeg tror, at dette er en meget stressende tid for mange mennesker. Så modig, tager tingene et skridt ad gangen. 

12:56 

Monica taler også om egenkapital, og jeg ville gerne cirkulere igen, du ved, et af de største problemer, som vi alle er opmærksomme på, er manglen på de nødvendige enheder, især Chromebooks, som mange distrikter bruger, Rob, du er arbejder med distrikter hver eneste dag over hele landet. Hvad er nogle af de kreative løsninger, du har set omkring enheder og tilslutningsmuligheder? 

13:18 

Ja. Vi ser alle mulige mangler, og Monica er rettet, du ved, nogle af disse bekymringer, men du ved, begyndende med enheder, og du ved, jeg tror, du har skoler, der måske havde en foretrukken platform, eller du ved måske 1 eller 2 foretrukne platforme, og det har de været nødt til at skifte. du ved, der, på grund af forsyningskædens behov. Der er grundlæggende at købe enhver enhed, de kan, der er tvunget, IT til at bevæge sig hurtigt. Og gren og områder, som de måske ikke var fortrolige med. Og så har jeg brugt meget tid på at hjælpe kunderne med at forstå, du ved, hvordan man konfigurerer en ny platform. 

13:54 

Eller ved du, de tager enheder, der er, ved, måske specialiseret brug, eller, du ved, vognenheder, der var, blev brugt til igen et specielt formål eller et specielt klasseværelse. Og nu ruller vi dem ud til studerende. Og så er de nødt til at skifte fra en enhed, der måske, ved du, noget stationært er noget fokuseret i et skolemiljø til nu, ved du, at det bruges eksternt, og hvad er forberedelsen til det? Men så ved du, Monica nævnte, du ved, hotspots og egenkapitalen, men så meget arbejder vi sammen med skoler i årevis med et mobilprogram, Right. 

14:29 

Men det var, det var det efterskolefokus, du ved, det hjemmearbejdsfokus, og nu er det primært. Så hvordan ser du ud, ved du, hvordan ser det miljø ud til at gå online hele tiden? Så ja, vi er, du ved, det er, det er hotspots, der går ind i hjemmet. 

14:44 

Det er hotspots på busser, der er parkeret i kvarterer eller samarbejder med samfundet. Jeg har arbejdet med en skole i sidste uge, hvor vi hjalp dem med at implementere dem, fordi de havde et lokalt hospital for at give dem plads, hvor børnene kunne gå og tage deres klasser i løbet af dagen. Så der er alle disse udfordringer, og al denne fjernforbindelse hos disse børn skal have adgang til dette indhold når som helst og hvor som helst. Og det er, det er virkelig hvor, du ved, skyens kraft kan komme igennem, fordi der bare er så mange udfordringer, at vi er nødt til hurtigt at løbe op og hjælpe, hvad enten det er tilslutningsmuligheder, nye enheder eller enheder. 

15:23 

Bare fysisk rum. Ved du, alle disse udfordringer gør det virkelig vanskeligt. 

15:29 

Og jeg ser bare, virkelig gode, kreative løsninger som denne, hospitalet, eller, du ved, busser i kvartererne og alt det der. Bare at give, give den adgang, og det er, det er spændende at se. Du ved, jeg antager uheldige ting at køre os her, men det har virkelig forvandlet meget af det, vi laver i skolerne. 

15:48 

Millimeter, hmm. Ja, absolut. 

15:51 

Så dobbeltklik lidt på det digitale læsefærdighedsaspekt. 

15:58 

Monica, du talte om nogle af de ting, der, der oprindeligt var en udfordring. Lige sammen med lærerne. Og jeg er nysgerrig, hvis hvad der var involveret, hvis du kan gå lidt igennem lidt mere om, hvordan dit distriktshjælpelærere gør det skift fra personligt til fjernundervisning Hvad var nogle af de løsninger, der blev anvendt? 

16:19 

OK, godt, ja, det var jeg glad for. Så en af tingene, igen, at have processer, og jeg fandt dette på plads, en af de ting, vi gjorde, er, at vi har et professionelt læringssamfund, der har været på plads i de sidste fire år. Og hans kollega, Matthew, og formålet med dette samfund er at hjælpe med integrationen af teknologi i førerhuset som skoledistrikt, når vi ser på vores digitale transformationsperiode. 

16:43 

Og det er virkelig, hvad det er, alt under den paraply af, af træning og ressourcer og muligheder. Og alt hvad vi gør, følger og er tilpasset det. Og vi har teknologintegrationsforbindelser, som vi skal arbejde med. Du ved, en del af de ting, som vi ønsker, at lærere skal kunne gøre med teknologien. Så denne ramme og alt dette var allerede på plads for os. Vi har faktisk målt det i vores strategiske plan, fordi vi ved, hvad der måles, bliver gjort, så hvad? vi var i stand til at måle det. Men lærerne, du ved, vi lærer er, at vi er forberedte. Så det er den første ting, vi gjorde. Så da vi flyttede og skiftede, var det første, vi gjorde, OK, nu forpligter du dig, og vi oprettede på en Mac, du forbinder SharePoint-websted. Så dette er hvor du går, ved du, at alle går til alle de oplysninger, du har brug for. Og så som tingene vil komme op med lærere, der havde bekymringer og instruktions teknologispecialist eller en videnskab, hvor region og de faktisk rapporterer, har stiplede linjer regionale tilsyn. Så de giver al information fra principperne. 

17:44 

Så kommunikationsstrukturen giver dem mulighed for derefter at komme tilbage og sige, OK, dette foregik i denne region, og dette er et problem. Så vi var i stand til hurtigt kommer, du har en Crowdsource, talent, mine lærere. Vi er nødt til at oprette og dele det. Så vi gjorde meget af det. Har du boet på en planet, der bevæger sig meget hurtigt og giver lærerne det, de havde brug for for at støtte de studerende? Så det var en af de, vi allerede har forberedt dem på. Så de er store konditionering og styrker konditionering og forekommer hos vores lærere, men nu var det tid til virkelig at se på at spille spillet. Så det kunne vi, det hjalp os enormt, når vi arbejder med vores lærere. Så vi spørger forberedelsen. Det var nøglen. Jeg vil tilføje en anden nøgle, som jeg tror, så mange skoledistrikter, når man ser på forberedelse til lærere, er det forberedelse til administratorer. 

18:36 

Vi brugte så meget tid på at forberede vores lærere, og du ved teknologintegration for lærere og endda vise principper, hvordan teknologintegration for lærere ser ud, men vi er nødt til at bruge meget mere tid, tror jeg, på at vise administratorer, hvordan man leder i et digitalt miljø. Hvordan gør de, hvad skal de gøre, fordi de ikke kun skal være en presse, hvad, en instruktionsleder og forstå det stykke af det, men de skal også have en lille smule om mig og dem. Med hensyn til styring af enhederne ved du, og at det var en stor del af det. Du ved, forstår hvordan det ser ud, den enhedsadministrationscyklus, aktivadministrationscyklus og din og dine bygninger, og hvad ved du med hensyn til tilslutningsmuligheder. Du ved, hvad behovene er der. 

19:18 

Så de, lidt, ikke så meget, at nogle af dem holder øje med os, men det handler kun om job, men ja, jeg driller, men antag, jeg tænker overalt, så vi investerede lidt tid og arbejde med vores rektorer ... og lære af vores rektor, så vi kan fortsætte med at støtte dem. For hvis de ikke forstår, og de ikke ved det, er der ingen måde, de vil være i stand til at støtte lærerne igennem, når vi bevæger os igennem dette, og når det er vestligt. Så første forberedelse ser det sådan ud end blot at levere som minimumsressourcer. 

19:57 

Jeg husker, da vi talte tidligere, talte du om, og jeg synes det er virkelig interessant, at du kommenterer, hvordan administratorens rolle er, ændrer sig og skal ændres. Jeg husker, du nævnte også rollen som lærere, der har brug for at ændre sig, fordi du kender, i det væsentlige der, deres første linje, du ved teknisk support til forældrene og de studerende. Hvad er nogle af de ting, du har været nødt til at gøre fra, du ved, understøtter den faktiske teknologi, og hvordan du har tænkt over, du ved, hvordan du har tænkt på den støtte, og hvordan du leverer den. 

20:34 

Jeg ved for os, bare forbereder triaging pas. Så vi tænker på, spørg distriktet 100.000 studerende, cirka 9000 instruktionsmedarbejdere, lærere og administratorer spørger eleverne og deres forældre. Vi har alt dette kommer ind i et callcenter, og jeg er her sammen med mit personale, så mange med vores it-personale, så mange som vi har på personalet, er der ingen måde, vi kan, ved du, Bill. Det kan. For jeg er meget, meget gennemsigtig med hensyn til hvad der skete, og jeg nævnte, du ved, vi, vi, vi, ja, vi besvarer 10000 opkald, men vi droppede fem. Nej, for det var bare bogstaveligt talt om, hvordan det vil rangere så hurtigt som vi kunne, for at komme til den næste person. Og nogle af opkaldene Ranch Farm, jeg kan ikke logge ind. Så jeg har glemt min adgangskode, osv. Og det krævede virkelig dyb opmærksomhed. Så triaging support til studerende er meget, meget vigtigt. 

21:31 

Empowering studerende som en virksomhed med hensyn til digital læsefærdighed, hvordan arkiverer jeg mine egne problemer? Så vi har et virtuelt læringssupportsted, som vi har spundet op til. Det siger, Del alt det grundlæggende, om hvad de lavede, og alle de grundlæggende nøgler, enheden, som vi normalt har en log ind i miljøerne, de skal logge på, grundlæggende anvisninger om, hvordan man bruger disse værktøjer. Så det er den første ting, vi gjorde. For at styrke vores studerende har vi selvfølgelig en digital drøm med dem selvfølgelig. Så vi ønskede at sikre os, at de var stærke nok til at prøve det, enten var på spørgsmål af det, den hurtigste person, de vil komme til læreren. 

22:05 

At give vores lærere mulighed for, bare med grundlæggende problemer med elevernes færdigheder, for at sikre, at det heller ikke er et undervisningsteknologisk problem. For nogle gange var det den måde, som blev præsenteret for de studerende, som vi fandt på problemerne og sørgede for, at lærerne forstår det, og jeg tror, de har beføjelse til at løse problemet. Så når de sender dem til IT, lærer det selvsikker, OK, dette er virkelig et problem, et teknisk problem. Og det kommer til os, og så på den måde føles det, det er ikke alle disse filtre, og vi får det, og vi kan arbejde med. Og vi ved, hvad de har gjort. Med rundt med det. Og det er lettere for os ikke i stand til at løse problemet. Så det er det, vi, vi, vi begyndte at få på plads. Fordi det for os var det en stor udfordring. Det var meget kaotisk. Bare at prøve at besvare opkaldene, og vi havde mange forskellige måder at indsende til support på, men det var en udfordring for os, og det er sådan, vi løste og fedt tilgang. 

22:55 

Ja, dette er et lidt off script, men jeg synes, det er relevant for publikum her. 

23:00 

Du ved, en af de ting, vi så, var et krav til, du ved, skykontakcentre i hele USA i disse store distrikter, som Monica. 

23:14 

Hvor der var en sådan mængde opkald til evnen til at dirigere opkaldene til folks hjem, hvor den tekniske support var. Og selv mange sager får hurtigt de metrics, som vi har brug for. Hvad var de vigtigste opkald, der kom ind til og derefter skånede ingen tekst-hotlines, der svarede på ændringer af kodeord eller endda chatbots i skyen super hurtigt for at hjælpe skoler med at håndtere nogle af deres mest almindelige problemer tillader det. 

23:46 

Lad folk komme tilbage til det fokus, de havde brug for. Hvilket er klasselokalerne med lærere og får det hele op. Fordi jeg tror, hvad der skete, er, ved du, i det mindste i min verden, dine forældres telefonopkald og hjalp os. Vi er ret langt. Og få mellem Rusland og udlandet politik. Men pludselig fandt de dette nummer under pandemien. Og du ved, jeg mener, lige i går, sender min søn mig en sms. Min mikrofon fungerer ikke. Ret? Så jeg løb ovenpå for at prøve at finde ud af, hvad der foregik. Men ikke alle har et par eller i hjemmet, eller meget mindre tydeligt, at det var CTO. Og med Chromebook og find ud af, hvad der var galt med den. 

24:28 

Du ved, det er et område, som vi kan se i fremtiden. 

24:32 

Væk med hensyn til skyemnet, bare fordi du kan sende det op og ned. Så du er kun i skyen og betaler kun for det, du bruger. Så hvis der er et stort krav til det callcenter, kan du gå i den retning. Og når efterspørgslen falder, betaler du mindre. Og jeg tror, det er den retning, som etiske skoler siden. Og vi har set store systemer som LARC, ingen spin-up flere call-centre til forskellige grupper, herunder ting som mental sundhed, og så feeds dine feed tilbage til målingerne, og hvem der er glad og hvem der ikke er glad, og hvordan vi kan gøre det bedre. Så ville bare smide det derinde. 

25:12 

Jeg tror, du ved, det er temaet, at jeg hører meget om dette. 

25:18 

Ved, jeg vil sige, når dette første gang ramte os, at vi var meget af det var, hvordan kommer jeg til de næste to uger, de næste to måneder, eller, ved du, får være på skolen? Men nu taler vi med så mange skoler, at du ved, at dette ikke længere er kortsigtede løsninger. Dette er, dette ændrer uddannelse for evigt. 

25:35 

Og så, og du ved, Monikers peger på løsninger, der var på plads, tjente dette behov. Og jeg tror, du ved, vi taler om mange skoler, at du ved, fremadrettet dette, dette er den nye virkelighed, en eller anden form for hybriduddannelse vil eksistere og og være forberedt på det. 

25:53 

Så jeg tror, du ved, bruger, du ved, start, det er ikke engang for sent at se på disse løsninger nu, for dette vil påvirke skoler og skoler IT, du ved, fremadrettet, hvordan ved vi, hvordan administrerer vi disse enheder? Hvordan fik vi det indhold? Hvordan får vi det, du ved, adgang til den studerende og den forbindelse, at vi ikke har penge til at give et point af, du ved, hvordan træner vi rektorer til at styre et personale, som de aldrig ser, og alle at. Jeg mener, det er sådan en anden verden end da jeg var i skolerne, og jeg ved, at temaet jeg hører nu er, dette er, dette ændrer sig ikke. Vi er ikke, vi går ikke tilbage 100% til den måde, vi var før. 

26:33 

Ja, jeg tror, um, nej, vi talte om det før, du ved, som CTO, som skoleleder, når du giver nogen et værktøj, er det virkelig svært at få det tilbage. Med dette har vi bare. 

26:52 

Du ved, evnen til at gøre professionel udvikling derhjemme. Fordi vi havde, har vi givet it-medarbejdere mulighed for at arbejde hjemmefra, hvilket sandsynligvis i mange tilfælde ikke var noget der skete meget i skolerne. 

27:05 

Og så ved du, det andet område, der ved, at vi ser meget vækst og får applikationer til at vælge, er der til det punkt, vi lavede tidligere. 

27:18 

Der er masser af tilslutningsmuligheder, ved du, der er forbindelsesproblemer eller enhedsproblemer, men når du først har løst dem, er der ting, der sidder i et computerlaboratorium, der skal leveres til en studerendes hjem over en Chromebook? Vi sender ikke vores ingeniørlaboratorium ud til det, som du ved, vi kan ikke gøre det og så. 

27:39 

Nogle af vores ambulante streamingværktøjer, som vi ser, bruger meget som opstrøms to, er virkelig hvor du betaler, mens du går på computerlaboratorier, hvor du kan streame projekt, så du kan streame AutoCAD, du kan strenge disse ting ud, børn på Chromebooks. 

27:55 

Så ikke kun er de tilsluttet og har en enhed, men de får den samme strenghed, som de havde før, og tillod lærerne at undervise, du ved tidligt, du ved, jeg så ting som, ja, vi Vi går i skole, men vi annullerer ingeniørundervisning. 

28:12 

Nå, du ved, det er dejligt at huske, at vi er i stand til at foretage fjernundervisning, men mand, fra et ligevægtsmæssigt synspunkt kan vi ikke fjerne stammeklasser fra børn. 

28:21 

Og du ved, især visse samfund, af børn, ved, dele af de samfund, der har mest brug for det. Så jeg tror, det er her for at holde sig vågen, at når som helst, hvor som helst, adgang til ting ikke vil forsvinde, og det sandsynligvis bliver noget, som forventes af skoledistriktet at give, fordi vi leverer watt. Og jeg tror, ægte på den bageste ende kan være en stor udfordring for værktøjer. 

28:49 

Og jeg vil sige det modsatte er sandt. Ret. At begynde at give dem er en reel fordel for skoler, ved du? at du nu kan introducere disse ressourcer, og jeg tror, Margaret, vi taler lidt om i går og i de områder, der ikke kunne have det før. 

29:01 

Så det tror jeg, det er en spændende mulighed, der helt sikkert kommer ud af dette. 

29:10 

Ja, jeg vil fortsætte det, den tankegang om, hvordan uddannelse vil se ud i fremtiden. 

29:16 

Men først skal jeg springe over til to, tilbage til undersøgelsen og se på, hvad skoler vil have synlighed i. Så selvfølgelig, når børnene ikke længere er i bygningen, mister du noget synlighed i deres aktivitet og deres læring. Så hvad vores respondents respondenter sagde, at de mest ønskede synlighed var studerendes online aktivitet, OK? Der, hvornår er de online, og hvad laver de? 

29:47 

Og så, enhedens placering såvel som de to største, ingen ønsker om yderligere data. Så Monica, som nuværende CIO, det store skoledistrikt, hvad er det, du ønsker, du havde mere synlighed til, og hvad er det, du har synlighed til nu, at du føler, at det er kritisk? Ser jeg på denne graf, tror jeg, det var mig, sandsynligvis da jeg tog undersøgelsen som tusinder af gange, når man ser på studerendes online aktivitet og bias placering, det er Præcis. Det er nøjagtigt de to ting, som vi ønsker, er, at vi har brug for synlighed i. Hvor vi havde et par indledende kampe, der ikke kunne se, hvilke enheder der blev tjekket ud. 

30:38 

Fordi for os ved du, at forberede dig på at være klar til skole betyder, at enhederne skal klargøres, og vi og hver sommer fjerner vi de forstyrrelser, hvad vi kalder Power Square. Og vi tjekker alt. Jeg er ikke sikker. Det er opdaterede reparationer, og det kan være, at det gik gennem alt det hvert eneste år. De apparater, der var låst i skolen, da vi gik, ved du, pludselig kunne vi komme til dem og forberede dem, og der var ikke noget problem. Men enhederne til 6. til 12. klasse, højre, hvilket er halvdelen af skoledistriktet. Og de fleste af disse studerende er dem, der har en 1 til 1 med en stor, omkring 40.000 enheder med studerende. Og så samler vi derefter på enheder i slutningen af året, fordi du kender social afstand, så videre og så videre, med kun to kromosomer. 

31:21 

Og så, um, for ham og for meget af en risiko. Så for os var vi nødt til at arbejde med den studerende, logge ind og prøve at få dem engageret og kontrollere enheden, Giv dem instruktøren, have den synlighed at vide, at disse enheder fungerede, At kunne se nogle værktøjer og lad mig sige det, du ved, vi er Google Chrome, du ved, distrikt med hensyn til vores studerende enheder i form af R, så vi var i stand til at bruge Google Console og køre rapporter derfra. Vi var i stand til at undersøge, hvordan vi virkelig servicerer det fødererede jeg er ADFS, så vi kunne gå ind og se, du ved, studerende logger ind der. Men det ville have været meget bedre at have en anden type synlighed, mere konsekvent. 

32:07 

Som vi ved, gik de fleste af de studerende, jeg, den nationale rapport, der talte om, 20% af vores studerende til dette sorte hul i den tankeløse forårstid. og de aner ikke. Jeg synes, det var lidt mere end det personligt. For os var det godt mandag ca. 20% af de studerende, som vi prøvede at finde ud af, hvor er disse børn. Og du ved, de får, hvad de har brug for, så videre og så videre. Så da vi sov for at forberede os på sommeren, var det virkelig stort for os at prøve at finde ud af, hvordan vi skal redegøre for disse enheder, enheden, helbredet samt hvad de studerende laver på enhederne. Er de forlovede? Så online-aktiviteten er lige ved punktet for os. Derfor er det sådan en perfekt skildring af, hvad vores, hvad vi havde brug for synlighed til. Vi bruger et utal af værktøjer, men det ville have været dejligt at bruge et værktøj for at kunne levere det. 

33:02 

Jeg vil sige, har alt dette sket. Jeg blev bragt ind, som Chief Information Officer har Chief Information Officer. Så jeg var ansvarlig for mange projekter, der var i gang. Og en af dem var fornyelsen af allierede Food Services. Vi bruger ligesom Speed som et distrikt. Og så min ting var at få dette fornyet. Så med vores problemer uden filter går vi fremad, men jeg havde ikke nok tid til virkelig at dykke ned i analyserne. Og så nu kigger jeg på NASA dette, så ville det have været en anden historie. Så vi glæder os til at arbejde med en lysafbryder, der kan bringe mig op i hastighed, og andre ting går langsommere og ikke for, at mit team virkelig kan se. 

33:51 

Så og så har vi talt om, hvad der ikke er et behov, og som ikke kunne leve uden. Jeg tror, det ville være et sådant værktøj. Vi er nødt til at have det, så vi ved, hvad de laver, og båndudstyr er. Vi har et telefonopkald fra Cleveland. 

34:04 

I stedet får vi råd og Cleveland åh, ligesom rådgivningssted i luftvåbenet, som dette, du ved, bare virkelig kan se, hvad der foregår, og det er det største stykke for os. Så dette er ekstremt nøjagtigt med hensyn til de to øverste. 

34:20 

Jeg gjorde det ikke, det gjorde jeg ikke, jeg glemte, at det endda sluttede sig til under annekset, eller du var nødt til at påtage sig rollen som CIO under uventede skolelukninger, tale om at drikke af en brandslange, ikke sandt. Ligesom, hvad en skør tid, Monica. Da vi talte før, havde du nævnt, og jeg syntes, det var et rigtig interessant punkt, data, som du ønsker, du havde haft omkring samfundets forventninger. Ret. Og om forældrene og landsbyen, kan du tale lidt om det? 

34:53 

Forventninger og tidspunkter. Undskyld. Jeg savnede det allerførste. 

34:56 

Ja, bare, du ved, med hensyn til dataene, ved du, da vi havde talt tidligere, du havde nævnt, nogle af de data, som du ønsker du havde, er bare lidt at forstå folks forventninger, når vi skifter til fjernundervisning. Så jeg håbede du kunne chatte lidt mere om det. 

35:14 

Forudsætningsvilkår for vores samfund, vi så på den særlige dag, og hvilke applikationer de havde brug for, hvilken type support der var behov for. Og så igen går det tilbage til det, vi siger her, websted, så de fortsætter. Så når vi taler om… læring, tror jeg, lidt tidligere, fordi jeg rørte ved det punkt syv og det forrige spørgsmål, men ved du, du ser meget flere forældre, som især ved at vide, fra marts til maj, der så og følte behovet for at købe flere læringsrør komplekse læringsværktøjer. 

35:52 

Og så vil vi som et team gerne vide: hvad køber de, og hvordan bruger de disse værktøjer? At kunne se den type data og forståelse, hvad er forventningerne? Hvor føler de sig? distriktet er faldet kort, så vi kan vise dem, fordi vi faktisk ikke arbejder tungt i samarbejde med læseplaner og instruktion? Vi låser naturligvis trin og alt dette. Og så, at være i stand til at passere, vil jeg ikke se. Og jeg siger, dette er, hvad der foregår. Men du ved også, at vi har en stor og meget forskelligartet ELL-befolkning. 

36:27 

Og så, vores internationale befolkning og så mange af vores familier og vores internationale, internationale familier, der forstår deres behov, for i slutningen af dagen vil vi være i stand til at kommunikere med dem og imødekomme behovene. 

36:39 

Og så ved hvad der foregår med? med de studerende, der har disse værktøjer. Hvad ser de på for at få hjælp, så de kan fortsætte med at vare i de slags ting, som du ved, vi vil se på forældre og bare sørge for, at vores samfund forstår, hvad de har brug for, det er den type data, vi har brug for . Så når jeg ser på denne liste her, ser jeg helt sikkert på, ved du, med websteder online aktivitet og hvilke applikationer? 

37:04 

De havde travlt, så videre og så videre fører eleverne. Ja. 

37:09 

Ja, giver meget mening. 

37:12 

Tchad, du havde haft, at du havde rejst den slags, hvordan du troede, at uddannelse ville skifte, ikke? Ligesom, hvad, vi har foretaget en masse ændringer, bogstaveligt talt natten over, og hvordan fremtiden ser ud. Så jeg vil se det igen, og, og dobbeltklikke på det emne, spørgsmål til hele panelet, og ved du hvad, hvad ser du som fremtiden for K 12? og ved du, hvad er der for at blive? Hvordan tingene vil skifte fremadrettet? 

37:39 

Mmm hmm, yeah, Yeah, I think, to ROVs point, I think schools have always been good, taking something like this and make it into something really positive. 

37:54 

Og jeg tror, det er virkelig, hvor vi er på vej, ved i mange år, sandsynligvis blev folk på dette webinar set mig til stede. Jeg ville altid lægge det dias, som skoler har råd til at være langsom. 

38:09 

Og hvad jeg mente med det var, da jeg var CTO, især fra at være rektor, ud af en tidligere kollega, siger, jeg vil have denne læsningssoftware. 

38:19 

Og jeg vil sige: Nå, du ved, jeg kunne sandsynligvis gøre det, men ved du, jeg har brug for nogle ressourcer. Jeg har brug for nogen til at implementere det, eller jeg har brug for nogle penge, eller har jeg brug for det? Eller gør det. 

38:30 

Og det var altid en forsinkelse, og som tidligere lærer ved jeg det: som det øjeblik, hvor en lærer har brug for noget. 

38:38 

For os er CIO og Tech-afdelingen og Curriculum-afdeling Beyond leverer en big deal. Og jeg tror, jeg tror, hvad skoler har lært og vil tage ud af dette er, du kan gå hurtigt. Du kan være meget adræt, og du kan gøre det på en sikker måde. 

38:55 

Og ja, der er mange måder at få det gjort på. Men jeg tror, i slutningen af dagen vil det være virkelig positivt for skoler og saucy skoler. 

39:08 

Ja, jeg ser et tidspunkt, hvor skiftet af hvor hurtigt og hvor hurtigt og hvor sikkert kan jeg skifte til en person fra personligt til fjernundervisning, vil være virkelig positiv og vil have indflydelse på andre ting. Du ved, jeg var CTO på Texas Gulf Coast. Vi er skoler, der lukkes for orkaner. Vi har lige hørt, hvad der skete i Louisiana. Jeg bor nu i Illinois og snart snestorme. Og så tror jeg, at alt dette vil gøre kontinuiteten i læringen virkelig bedre for alle børn. Fordi vi har været nødt til at gøre dette, helt sikkert ville vi elske at have gjort det i et andet miljø end os, men jeg tror, det vil få mange, mange skoler til at være mere adræt i fremtiden, og det er virkelig spændende for børn. 

39:58 

Ja. Jeg er enig. 

40:00 

Vi ved, vi ser så meget, som du ved, vi ser faktisk skoler, talte jeg med, en betydelig stigning i forældrenes engagement. På en god måde. De vil vide, hvad deres børn laver. Hvordan, hvordan de uddannes eksternt. 

40:16 

Hvordan den enhed bruges, ved du, nogle gange var det ikke engang en tanke lige før. Jeg mener, blyanten er ud, som skolens enhed. De bekymrer sig om det. Børn laver deres lektier eller hvad som helst. Men dette fra det, jeg har set i at tale med skoler og tale til samfundene her, er bare en betydelig stigning på forældrenes engagement side af tingene, og det vil føre til forandring, for nu er forældrene forlovet. De har set, hvor hurtigt skoler er i stand til at tilpasse sig nogle af disse ting. 

40:44 

Og imødekomme, du ved, til dit punkt, snestorme, går ikke væk, du ved, storme. Og målet for ikke at gå væk, disse, ved du, disse ting vil ske. 

40:53 

At det vil, to, forhindre, ved du, give muligheder for, for studerende at fortsætte det engagement og fortsætte denne læring. 

41:01 

Eller ved du, jeg talte med forældre i sidste uge, de har studerende, der faktisk bare er, de trives i dette miljø, de laver. Du ved, dette er en måde at uddanne for dem på, det er at give dem værktøjer, de ikke havde før. 

41:15 

Og jeg tror, at du ved, det er her, den virkelige gevinst ud af dette kan være, idet skolerne kan have det, den fleksibilitet i den tilgang og give vores studerende det, de har brug for at lære. Du ved, uanset hvor de er, hvornår, når de har brug for det. 

41:32 

Alan havde ikke noget ekko og hi-fi alt, hvad jer lige sagde. Men jeg vil også tilføje, at hybrid læring er kommet for at blive. Og jeg er meget begejstret. Mypath Avenue, ting Nancy og pen. Og det pædagogiske stykke og instruktionsstykket brugte jeg en hel del tid, og så godt som du klemmer mig og siger, dette er ledelsesmæssigt, lad os gå. Fordi vi har gjort dette i årevis for at forberede os på det i årevis. 

42:02 

Så, um, du ved, vi har, så snart de forældre, der ønsker fleksibilitet til at kontrollere barnets læringsmiljø, har du bare dette. Så dette er ikke for at give forældre. Som du lige har nævnt, mere forældrenes engagement for at give dem mere kontrol og mere, ved du? Næsten som retssagen, men mere, sig, i et barns miljø, men også at have en annonce. De burde. Vi har vores Flex-akademi, som er vores Virtual Learning Academy, er et supplerende program lige nu. Og så udfyld virkelig hullerne, hvor du ved, hvor det skal udfyldes, men er klar. Vi ser på at bevæge os mod at blive en fuldskole skole, studerende, fordi forældre vil have fleksibilitet, de ser, at det kan gøres. Og for nogle elever er den traditionelle skoleindstilling bare ikke den optimale send dem. Og så har vi set meget af vores måde at få feedback fra forældre og spørgsmål i denne retning, så som et distrikt, og så ser vi på det stykke. 

42:59 

Og jeg vil sige forudsigelse om fast ejendom. Jeg tror, at det virtuelle akademi som skole bliver forældet. Fordi jeg tror, at enhver gymnasium ønskes at have den evne til at imødekomme vores elevers behov. Jeg har givet, jeg siger 10 år. Så vær ikke sikker, men det er min forudsigelse, du vil se begrebet Virtual Academy slags forsvinde, fordi det vil blive antaget og absorberet i gymnasiet. Det er netop det, jeg ser, når jeg ser og ser på, hvad der er forskellen mellem fjendtlig og hvad vi gjorde med fjernindlæring? Og forskellen mellem, hvad vi laver med det virtuelle akademi, er ikke så stor forskel. Så det bliver interessant at se, hvad der sker med det. 

43:38 

Men jeg tror nej. 

43:41 

For, til bedre og bedre, ikke værre, har undervisning og læring skabt og vil fortsætte med at gøre en dybtgående udvikling. Jeg har ventet på dette, Så og som følge af kulde, og jeg tror, vi er meget bedre for uheldige. Jeg hader omstændighederne, men kan bestemt sætte pris på udfordringen, og jeg tror, at uddannelse, især Edge-teknologi og uddannelse, vil være meget bedre for det. 

44:09 

Jobsikkerhed, helt sikkert det. Okay, jeg vil flytte ind på nogle spørgsmål fra vores publikum, et publikum, hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive dem. Okay, dette spørgsmål til Tchad eller Rob. Vi flyttede til skyen i sommer, men vi skal skaleres. Hvordan gør vi det? 

44:34 

Godt? Jeg ved ikke noget svar på det. Begge veje. Jeg mener, tror jeg. 

44:43 

Rob, ved du, jeg tror jeg kan tale med en kunde, siger lightspeed bruger ABS og kan sandsynligvis tale til den tekniske side. 

44:51 

Jeg vil bare sige, jeg vil tale med folkesiden rigtig hurtigt, og jeg vil hellere lade værktøjet, så det er sejt. Ja, absolut. 

44:59 

Ja, siger folk til mig, omkring 4,5 år, jeg har set mange skoler skaleret til stor sky, præsenterer nøgleevnen for mig som professionel udvikling. 

45:12 

Hvis du virkelig vil oprette et fundament, skal du virkelig tænke på, um, hvad du laver for dine interne teams er IT-afdelingen og derefter virkelig tænke på din plan. Så igen, jeg har allerede nævnt, udnyt oplevelsen med andre. 

45:31 

Den anden ting, som jeg vil sige, er, ved, find den rigtige strategi til din nuværende afdeling. 

45:37 

Så virkeligheden er, at alles miljø er anderledes. Alle vil have noget hybrid-stykke til alles forskellig samarbejdssoftware. Så tænk virkelig på, hvordan dit miljø fungerer. Du ved, når du begynder at træne dit team på disse ting, kan det fungere i dit miljø. Det er virkelig grundlaget. 

45:58 

Den store ting ved cloud-teknologien er, at den skaleres. Det kommer til at arbejde. Det bliver smidigt, det ved Netflix, at det er et bevis. Ret til alle. Så vi alle er hjemme og ser på Sierra Leon, det ved du, det er drevet af typen ting. 

46:18 

Så jeg tror, jeg vil lade Rob tale med teknologien og hvordan man indstiller det, men du skal også have folkene del. Ja, og jeg ved, at Tchad ville tale om teknologien, men jeg vil også tale lidt om folk her, fordi teknologien ærligt talt er let, rigtigt. Jeg mener, vi, vi ved, teknologien, vi ved, hvordan man bygger servere og. Og ja, der er nogle nuancer og nogle ting, vi kan lære og begynde at drage fordel af serverløse teknologier. Og der er seje ting, vi kan gøre i skyen. 

46:44 

Men virkelig tror jeg, hvad jeg ser på, og styrken ved det, der har gjort det muligt for os at skalere, er det partnerskab. 

46:53 

Fordi ved du, jeg ser, vi har været, vi har gjort dette og udført skytjenester i flere år nu, og vi lærte, da vi vidste, hvordan vores mønster ser ud, ikke, vi ved, ok, du ved, skoledag, ser sådan ud. En weekend ser sådan ud, OK, vi falder ind i sommeren, den vil se sådan ud og rampede derefter en skole op. Vi behøver ikke at gøre for at styrke en skole. 

47:14 

Og for at være ærlig var vi helt uforberedte. Jeg vil ikke sige det fra en, ved du, vi har, vi er skaleret, og vi håndterer det, men vi var ikke, vi var ikke forberedt på, hvad resultaterne blev. Fordi de var så forskellige end det brugsmønster, som vi har set i årevis i vores Cloud-tjenester. For nu var dette ikke en supplerende Afterschool-ting. Dette var online hele tiden. Du ved, Monica, dit spørgsmål eller din kommentar om hotspots. Vi havde den samme ting, ikke? Dette måtte vi leje rampe op, og det partnerskab er det, der tillod os at gøre det, så teknologien og værktøjerne var på plads. 

47:46 

Men brugseksplosionen og brugsmønstrene var i modsætning til alt, hvad vi har set før, og jeg synes, det er nøglen til at have en partner, der hjælper dig, og vi havde, du ved, tror jeg, daglige diskussioner med vores AWS-kontakter . Ved du, når vi går ind i det, OK, vi ser dette, de ser dette og foretager disse justeringer. Så i sidste ende, selvom brugerens mønster ikke var noget, vi var forberedt på, påvirkede det ikke vores slutbrugere. Fordi vi har det partnerskab. Vi havde den skala. Og virkelig, det tror jeg, det er nøglen. 

48:17 

Tech tech følger med det. Jeg mener, teknologien er der. Det er, du ved selvfølgelig, vejledning om, hvordan man implementerer disse tjenester, og den slags ting. 

48:26 

Men det sørger virkelig for, at du har det partnerskab, og at du pludselig kan vågne op en dag og indse, at dit brugsmønster er 100% anderledes end det, det var før, og hvordan kan du rumme det? 

48:38 

Hmm, Hmm, Hmm. 

48:41 

Ja, absolut, tak Tchad og rab. 

48:45 

OK, næste spørgsmål, hvordan håndterer vi enheder efter skoletid? Hvad er bedste praksis for det? 

48:58 

Jeg tager et stik. Undskyld. Jeg skulle. Ved, for os, fordi vi standardiserer på Google, Google Chrome, var det lettere for os at være i stand til at rækkefølge og administreres eksternt. Så vi kan se mange af mønstrene, og hvad der er tragten med studerende, og hvad de laver. Og, og endda, du ved, nogle af problemområdet. Så også med vores værktøjer er virtuelt læringsmiljø. Det stykke også. Så vi var i stand til at se på vores enheder og bare forsøge at få en forståelse af, om der var nogen problemer med patenter der. Så jeg tror, at det er vigtigt at sikre, at du vælger et operativsystem, der har den kapacitet, i den enhed, du vælger. Det var en kæmpe grund, der blev valgt. 

49:39 

Problemet var, at evnen til at have den type fjernadgang og derefter styre enhederne, jeg mener, selv med test, tester vi lige nu, og og bare at kunne se dem andre. Efter skoletiden. Jeg mener, igen, du talte lige om, og du har enhederne. Du har softwaren, værktøjerne til at se på enhederne, men du skal have personale og planlægningen. For at sikre, at nogen er, du kender, ombord og faktisk, du kender, gennemgår og overvåger enheder efter timer, men jeg ved også, hvornår du ser på hvad, hvad, hvad, hvilke typer websteder de åbner, og og får disse oplysninger? 

50:18 

Jeg ved, at vi leverer det med vores engagement med internetudbyder, at disse data, så vi kan se, hvad studerende rent faktisk går ind efter timer og lidt får et glimt af det. Jeg får en dejlig løftningsrapport til min søn. På en personlig note elsker jeg at se, at det er nøjagtigt, hvis han har været på min chance, igen på websteder, at han ikke skulle prøve at komme ud. Og det er også vigtigt at have en vurdering. 

50:46 

Jeg skulle, det var her, jeg ville være gået med det, er, ved du, jeg tror, du ved lige nu, det er svært at sige, hvad der er efter skoletid? Hvad der er, er i løbet af skolen, og vi ser mange skoler, der har, du ved, helt asynkrone implementeringer af deres løsning i dag. 

51:01 

Så ved du, efter skole, i skole, påvirker det virkelig ikke det, men det vi ser er, at det er meget mere drivkraft for disse data og at være i stand til at analysere disse data. og hjælpe folk. til de rigtige værktøjer. Du ved, og Monica nævnte tidligere, du har forældre, der skal ud og købe ting, og det er en god arv, at de er forlovet med deres elever. Men også at se det, hej, her er ressourcer, som distriktet har, og hvordan guider vi de studerende til dem også, at vide og sørge for, at samfundene får den adgang, de har brug for. Og så vi ser, du ved, du har nævnt det flere gange under dette opkald, men vi vil bare se så meget mere af et drev til at have disse data. Og ved, hvordan de bruges, når de bruges. Fordi det. 

51:45 

Grænsen mellem i skolen og uden for skolen eller efter skoletiden er bare helt sløret lige nu. 

51:52 

Ja. 

51:53 

Ja. 

51:56 

Jeg ville være uvillig, hvis jeg ikke nævnte Monika. Du talte om, hvad elever laver online om aftenen. 

52:03 

Og en af tingene for dem, ved du, lysspeed, kunder, der lytter, det er det der er inkluderet i filtreringssoftwaren, er sikkerhedskontrollen, ikke? Hvor det advarer dig, hvis studerende googler, noget omkring selvskade eller angående adfærd. Så jeg ville sørge for, at for de kunder, der ikke har tændt for det, ringe ind, så gør vi det gerne for dig. 

52:31 

Okay, næste spørgsmål: Er der problemer med databeskyttelse, når enheder ikke er på skolens netværk, som vi skal være bekymrede for? 

52:42 

Fra alt svaret, fra mit synspunkt, tror jeg, ja, vi alle, vi skal altid være optaget af databeskyttelse og studerendes data. Vi har at gøre med nogle meget følsomme, kritiske data, ikke? Oplysningerne om vores børn, så det skal altid være et problem. Jeg tror, du ved, der er, der er alle slags regler, vi skal holde, hvad enten det er Copa, FERPA, du kender alle disse. 

53:05 

Og jeg tror, det er nøglen, når du ser på de applikationer, der er i brug i dit miljø, fordi du vil have partnere, der tager det meget alvorligt, der har den rette, du kender, beskyttelser på plads, der har korrekt overholdelse på plads. Uanset om der er nej, der er internationale krav til overholdelse, er der, du ved, statsniveau, nationalt niveau, selv dit samfund kan have specielle krav til det. Og så ved du, det er virkelig nøglen at sikre, at dine partnere har det på plads. Eller det er de applikationer, som dine studerende bruger. 

53:39 

en, er de, er de kompatible? Og så er de indsat korrekt til at matche denne overholdelse, ikke? Jeg mener, og sådan er det, det er en ting, jeg brugte meget tid på at tale med skoler om nu. Mere end mere end nogensinde. Fordi du ved, når børnene er i klasseværelset, er det meget nemmere at kontrollere. Men nu, når de er ude og distribueret, ved du, at være i stand til at have den synlighed og træffe disse beslutninger og og være i stand til trygt at vende tilbage til dit samfund. 

54:07 

Så ja, vi har trinene på plads for at holde, at studerendes data er sikre, er ekstremt vigtigt. 

54:16 

Ja. Tak, Rob, endnu et spørgsmål, jeg tror, denne ville være bedst egnet til dig. Hvordan kan du se studerendes online aktivitet? 

54:24 

Nå, lightspeed kan bestemt hjælpe dig med det. Hvis din kunde i dag, eller hvis du er, ved du det. Vi har en række rapporter, ved du. Vi har, du ved, en af de ting, vi gør. Og igen, at være i stand til at udnytte kraften i AWS er så, mange flere af disse rapporter er, er nu, du ved, dashboard og handlingsmæssige rapporter. I modsætning til ligesom langs regnearkvisningen af rækker og kolonner og forsøger at dechiffrere det. Du ved, vi er i stand til at give dig det. Uanset om det er, ved du, slags i det traditionelle filter, men også at komme ind på nogle af disse andre emner med, med lyshastighedsanalyseværktøjet og at kunne vide, du ved, hvilke apps der er i brug, hvor de er bliver brugt, og hvordan disse påvirker din, din dag-til-dag. Og igen ved du, på grund af hvor vores software sidder på enheden, har vi fordelen. 

55:13 

Vi kan se alt, hvad der sker, og hvordan det bruges til at kunne, du ved, trække dem sammen, i disse dashboard-handlingsrapporter, gaver, du kan give Monica eller give dig de værktøjer, du har brug for til at træffe disse beslutninger, træffe disse informerede beslutninger og tage denne handling. 

55:33 

Tak, Rob. Så der er flere spørgsmål, der er kommet rundt. Du ved, vi talte om digital læsefærdighed for lærere og den professionelle udvikling og fremgangsmåder der. 

55:42 

Der er mange spørgsmål omkring digital læsefærdighed for studerende og forældre, og hvordan man tackler det. Så jeg håber Monica, du og eller Tchad kan, kan tale med det. Øverst 10 timers dage ud, min tillid. Bare slags bare tryk let på skærmen og sig, hej. Jeg ved for os, at det var enormt for os, fordi vi nærmer os digital læsefærdighed i førerhusskolerne, selvfølgelig, lærere og personale, men du ser også på den studerende, ikke? Faktisk digital drømmer såvel som det samfund, hvori forældrene inkluderer. Så lærerne, vi talte om antændes. Du talte om, at den digitale drøm var orientering for vores studerende, og for vores fortid har vi det, vi kalder Tech Cafes. 

56:33 

Og så er det faktisk, vi arbejder med vores familieengagementafdeling, og så er deres familieengagement og forældresupport-specialister i hele distriktet og alle vores skoler og arbejder med alle vores skoler, og så ved de, og de forstår og har pulsen på, hvad behovene er. Forældrene er våde, eller de forstår ikke, hvor du ved, så de har adgang til informationen så godt som os. Men de får en førstehånds. Og så arbejder vi sammen med dem. 

56:59 

Og for eksempel dette, vi har altid gjort caféerne for at vise dem, hvordan de bruger vores værktøjer, var ikke så meget, du ved, så meget interesse der kommer, kommer ind i denne presserende situation, næsten en interesse, der var ikke hasten , men der var bestemt presserende denne gang. 

57:15 

Og da det var tilfældet, kunne vi, vi gennemførte flere webinars, jeg mener, ja, med, ved hjælp af dine forskellige webkonferencewebinarer og live samtaler som denne. Hvad? Jeg mener, du kan nå stort set, vi ville have disse massive, vi på en gang 3000 forældre. Og de lærte alle, hvordan man tjekker for Campus, som er vores SIS og karakterbog, kontrollerer elevernes karakterer samt hvordan man ser på det. Se på statusrapporten, karakterer og så, der fungerede smukt for os. Det er, de fleste af børnene sørgede bare for, at de forstod det. Du ved, hvordan man bruger værktøjerne. Så det er den tilgang, vi valgte, og vi fortsætter, vil fortsætte med at give disse ressourcer og samarbejde med de kilder, der er tættest på forældrene, og jeg er sikker på, at vi vil opfylde deres behov. Så det er for mig, hvor du skal hen, når du kigger på PL for forældre. 

58:08 

Du skal først finde ud af, hvad de har brug for for at gøre det relevant for dem, og når du først har taget fat på det, så er det let at trække sammen, du har alle værktøjerne til at trække sammen, alt det, du kender, læringsmuligheder og oplevelser for vores forældre og samfund. 

58:23 

Ja, absolut. Monica, et andet spørgsmål til dig. Jeg vil kombinere et par spørgsmål her. det ene, hvordan har dine distrikter tilbage til skoleplanen fungeret hidtil, og til: hvad ville du gøre anderledes, set i bakspejlet? 

58:40 

Nå, hvis du skal måle den bedste skoleplan, var du tilbage i skolen. Og som studerende er forlovet. Så vi så på vores data, og for mig er jeg en datapige, og vi ser på vores data, vi havde 90%, vi fandt en 90% af vores studerende, der logger ind og har adgang og vores systemer, så det var trin nummer et. Men vi gik også endnu længere, mens jeg underviser, begyndte du at arbejde med det med vores studerende og tidspunktet for, hvad behovene var, og fortsæt med at arbejde med disse studerende. Så, og de var i stand til at nå ud og identificere, hvem der kendte assistancen, og hvad vi havde brug for. Så ved du, ud fra det, fra det Mark, jeg synes, vi er ret succesrige, for så snart en værdig, og du ved, de lærer og er ikke perfekt, er den ikke perfekt overalt i USA , men til tider som at være i stand til at skifte og så fjerntliggende miljø. Og det er let at forsøge at imødekomme vores studerendes behov. Jeg synes, det har været meget succesfuldt. 

59:35 

Så jeg vil sige det, og jeg har data viser, at dette engagement helt sikkert er der med hensyn til at gøre noget anderledes. 

59:42 

Jeg tror, jeg ville, ved du, vi har igen enhederne på plads, vi havde heller ingen plan for forbindelse, og vi sender dette for at sikre, at vi kunne forsøge at imødekomme vores familiers og vores studerendes behov. Så jeg var nødt til at ændre noget. Jeg tror, at en af de ting, der vil fokusere på, ville have været støtte lidt mere. Vi satte, vi placerede mange strategier for at adressere support, men nogle ting, du bare ikke kan planlægge for. Og så med nogle områder, som jeg tror, som vi havde kendt og virkelig bare har et perspektiv på, ville vi have gjort det lidt anderledes. For eksempel triaged det hele og ting, jeg nævnte tidligere. Sørg for, at det var på plads, og lær derefter forstå deres rolle. Og du ved, hvem der er langt som værktøj, jeg udstikker det stykke af det. Jeg tror, at det ville have hjulpet os tidligt med, med supportstykket, er den udfordring, vi har modtaget, vi stødte på med støtte, så det er det, jeg bestemt vil vende tilbage og bare lidt kommer faktisk, det får os til overveje, hvordan support ser ud. 

1:00:44 

Og de travle, fordi jeg vil sige dette, da vi bevæger os tilbage selv i et hybrid læringsmiljø og ikke traditionelt, skal du forstå det, så han bliver nødt til at revidere supportmodellerne over hele linjen. Du vil ske. Og så er vi ikke anderledes. Så det er den ting, som jeg tror, jeg ville have gjort anderledes. Da nogle af de ting, jeg deltog i et fænomenalt job, startede de fleste IT-afdelinger, startede vi i marts, og de har kørt en fuld domstolstryk på dette. Så jeg vil sige det. men jeg tror, at der er nogle ting, som vi ved helt sikkert kan forbedre et mere forbedret websted. 

1:01:18 

Og jeg tror, at det sidste stykke var SLS, fordi jeg tror, de sidste par adresserede. Men du rørte faktisk ved noget, der er relateret til et andet spørgsmål, der er kommet ind. Og jeg ved, det er en stemning, som, du ved, it-teams overalt i landet føler, hvis de delvist behandles. Men hvis du kan udvide det, er vores it-team oversvømmet. Nogle tip til at lette deres belastning? Så nogle af de modeller, som du talte om, havde brug for at skifte til højre for supportmodellerne. Kan du dobbeltklikke på det lidt, tale lidt mere? 

1:01:55 

Mange hænder gør arbejdslivet. Så du er nødt til at finde en vej til, at styrke andre og i IT. Og måske på en, ved du, du talte om, og jeg tror, at du forstår dette, og du er nødt til at ordne det, og du skal vide alt om det og er, og det er bare ikke sandt. Du har stadig en meget vigtig rolle. Men at sørge for, at vi forstår, at vi er nødt til at se på vores lærere og styrke dem. 

1:02:22 

Så gnaverne er lette for dem at samle op og lære, og de kan se et problem, og lidt, hvis jeg kan et øjeblik, virkelig hurtigt, da jeg arbejdede som teknologspecialister i mellemskolen, havde jeg en lærer, der ... hver morgen og hver morgen, og hun ikke kunne svare på e-mail, ikke kunne udskrive, og hun ikke kunne ... og hun ikke kunne komme til Netscape Communicator, så jeg fortæller min alder. Så plads og så hver morgen. Og så ved vi alle, at det er netværkstjenester oven på, hvad der sker. Og hver morgen hørte de små skurke, vi går under emhætten, dette plugin, hendes Cat five-kabel ..., på det tidspunkt. Så når det var tilfældet, havde hun ingen anelse om hver dag, hun havde det samme problem. Hvis vi kan få lærere, skal vi nu vise, hvad de ville gå i, og du siger det op og gav os noget af uddannelsen, og vi kan gøre det for mange af vores lærere, bare så de forstår grundlæggende. 

1:03:15 

Da mange mennesker er bange for teknologien, vil det gøre en enorm forskel med hensyn til at lave svagt lys og igen styrke vores studerende, så de kan bruge deres kræfter for godt. Og så, det er et stort stykke, der virkelig for mig, det er her svaret ligger. Også ved at se på nogle endnu mere innovative, ved jeg, Tchad nævnte tidligere. Du talte om chatbots, bestemt at se på, ingen muligheder sådan. Vi ser på de samme problemer igen og igen. Det kan let løses ved chatbot, ved du, hvis nogen skulle skrive typen, spørgsmålet og besvare svaret og gå videre. Og det behøver du ikke vente på nogen. 

1:03:53 

Så vores teams mål er at, bør ikke undervisning og læring sparkes og fortsætte hader godt. Så du vil finde muligheder for at sikre dig, at du giver disse oplysninger så hurtigt som muligt og effektivt som muligt. 

1:04:10 

Beklager, jeg slår ikke lyden af. måtte ske en gang under webinaret, som nogen gjorde. Det ville ikke være en kode webinar webinar kode eller tale med den nye knap. 

1:04:19 

Så Monica gør et fantastisk punkt, fordi en af de ting, vi ser, og der var et spørgsmål tidligere om Cloud, var ting som chatbots. Jeg tror undertiden, at vi synes, det er uopnåeligt. For en skole som den virker som så skør, at vi ville have en skole, eller at vi ville have en forældres mulighed for at sende en sms. Det virker næsten overvældende for mit punkt tidligere. 

1:04:43 

Jeg tror skyens skønhed, og jeg tror, der var et andet spørgsmål her om, er sky det er værd, nej. 

1:04:52 

Det kan gå op og ned, når du har brug for det. 

1:04:54 

Og der er også en masse, der er også en masse data, der følger med at være i skyen, og der er mere detaljerede oplysninger, du kan få. Så ved du, selv til ting som sentimentanalyse, ved du, vi kan lytte. Du ved, opkaldene kommer ind, og vi kan sige, ja, denne person virker lidt frustreret, vi skal bringe dem til niveau to. Måske, selv på optagelsen, før der er nøgleord. Og du er ligesom, Ja. Denne kan være at starte lidt højere. 

1:05:26 

Niveauet support, der er alle disse ting, der kan ske, er alt baseret på data, der kan hjælpe skoler, du svarer på dette. 

1:05:35 

Og i slutningen af dagen igen, jo mere af det du kan få gjort på en automatisk måde, jo mere fokuseret på klasselokalet, og det hjælper. Så er det det vigtigste ved teknologiafdelingen. Det er derfor, jeg forlod PFS og bliver CTO, fordi jeg ville bygge det hold, der understøttede det, de studerende har brug for at vide. Ikke, du, ved, ikke nødvendigvis R T. Så. 

1:05:58 

Arktis: til spørgsmålet om, ved du, det er sky det værd. Jeg tror, vi er væsker, der kom op. Du ved, vi er virkelig tykke. 

1:06:05 

Og den kraft af tid, som skoler er, ville alle skoler være og en kvalitet og meningsfuld måde. Omkring mange, mange er nu, og du ved ikke, om du bruger…. Jeg tror Monica nævnte Canvas, det er alle skyteknologier. Og så tror vi over tid. 

1:06:22 

Vi bygger videre på det. 

1:06:25 

Skønheden ved det er, at hele teknologien fungerer, det handler om mennesker og processer, og det giver os alle mulighed for at fokusere mere på studerende, hvilket er det, vi vil gøre, altså. 

1:06:37 

Ja. 

1:06:41 

Tak, Tchad. Og jeg ruller gennem mange spørgsmål. Tak, publikum, for at bringe disse op. Jeg tror, vi har adresseret mange af dem. 

1:06:51 

Um. 

1:06:55 

Rod, denne er til dig. Er der vejledninger i, hvordan man opretter lightspeed-regler, og er der en måde at etablere forskellige roller for personale og studerende på? 

1:07:04 

Ja, absolut. Vi har. 

1:07:06 

Meget af det, som du ved, slags dokumenteret i vores, i vores community-sundhedsportal, og du ved, giver dig nogle bedste fremgangsmåder omkring det. Vi har absolut evnen til, du ved, at trække disse data ind, og om det er fra dit sys eller fra din Active Directory. Eller hvor som helst du får disse data. Og at kunne differentiere disse politikker. 

1:07:28 

Og det er virkelig, sandsynligvis, Det har sandsynligvis altid været vigtigt. Men endnu mere nu. Ret. Dig, og det er ikke kun personale og studerende, ikke? Du har dine gymnasieelever, dine, dine mellemskoleelever, grundstuderende, der har forskellige adgangsbehov og er i stand til at binde alt det sammen. Vi har, du ved, vi har en række af disse ting på plads. Vi kan, vi kan hjælpe dig igennem det, slags give dig nogle bedste praksis omkring, du ved, hvordan man håndterer personale. Og studerende. Måske gymnasiet versus elementært. Og alt dette. Så vores samfund startede som et sted, er et godt udgangspunkt for det, men lad os vide, hvis du har brug for mere hjælp. 

1:08:08 

Tak, Rob. I orden. Jeg tror, vi er ved vores sidste spørgsmål, Tchad, denne er til dig fra et AWS-perspektiv. Hvad forventede du ikke gennem dette, ved du, disse ændringer? 

1:08:28 

Tchad? 

1:08:29 

Få gange i et opkald. Undskyld. 

1:08:32 

Ja, som Rob. Rob nævnte. 

1:08:34 

Så Emma, lad mig kalde det gennem alle disse opkald. 

1:08:37 

Så du ved, tingene gik rigtig, rigtig hurtigt, og så jeg løser noget af dette, jeg har allerede talt om. Jeg mener, vi forbandt virkelig ikke individuelle skoler meget omkring Amazon vores Carlson. Det var ting, vi brugte det, store virksomheder. 

1:08:58 

Skoler har i dette øjeblikkelige behov for denne form for konstant kontakt ville være tilfældet for deres forældre, med nogle, som vi ikke nødvendigvis forventede. 

1:09:08 

Og så, den anden ting, som jeg tror, jeg allerede har talt med om det positive, er, ved, den hastighed, hvormed skoler skulle bevæge sig, ikke? Så vi vidste, at de havde brug for at bevæge sig hurtigt, men hvad jeg ikke altid vidste, og jeg vil sige dette, fordi jeg var en, jeg var ikke kendt for min hastighedsfunktion, CTO, ikke? Så jeg mener, jeg tror, du ved, der er skolebestyrelsesgodkendelser eller strategisk planlægning. Der er mange ting, der sker, at flere CTO'er, og jeg sidder i bestyrelsen for…, en lejlighed med mange CTO'er og sagde, Hej, vi er gået fra ting, der før tog os seks måneder, disse ting i seks dage. Og vi er gået fra ting, der er 56, de ting, vi måske gør ved seks ud. Og det har været meget interessant, men igen, til mit tidligere punkt, tror jeg, det har virkelig lært os, at vi kan bevæge os hurtigt, vi kan være smidige, det er OK, eller lejlighedsvis vil du tage den risiko. 

1:10:05 

Potentielt udfyld, hvis du udnytter, er du skyen, og du ikke kan lide den, skal du bare slukke for den. Fordi du ikke længere skal betale for det. Og så kan du lidt springe ud og gå, OK, lad os prøve dette. Åh, godt, dette fungerer, vi kan få mere af det, det virker ikke, lad os slå det fra. Og så jeg tror, det er to ting, der virkelig sprang ud på mig. 

1:10:24 

Nu 66,5. Næsten syv måneder. 

1:10:29 

Tak, ja, tak Tchad. Jeg sætter pris på, at. Okay, ja, dette afslutter vores webinar i dag, Marisa. Hvis du ikke har noget imod at gå til næste dias, vil jeg gerne takke vores paneldeltagere for at dele deres værdifulde perspektiver og tak til jer alle for at være med. Kontaktoplysninger for lightspeed er på skærmen. Der er også en URL der lyshastighedssystemer dot com skråstreg AWS, som har rapporten tilbage til skoleundersøgelse, som jeg ikke citerede i hele webinaret, samt optagelser af tidligere webinars og hvidbøger og andre ressourcer til dig. Så hvis du er interesseret, så tjek det. Og have en vidunderlig dag, alle sammen. Og vi håber at se dig på det næste webinar. Tak skal du have. Tak skal du have.