Se et webinar

Fra raketter til Lightspeed Filter ™

Læs udskriften

0:04 (Amy Bennett fra Lightspeed Systems)

Hej allesammen. Tak fordi du kom med os her i dag. Vi giver alle kun et minut mere til at komme ind og få deres lydsæt, og så starter vi snart. 

1:13 

Okay, vi har stadig nogle mennesker, der kaster ind, men jeg vil være opmærksom på alles tid. Så, Lad os komme igang. For dem af jer, der kommer sent eller bliver afbrudt på nogle kalder vores nødsituation, optager vi dette, og du får en e-mail-opfølgning omkring en time efter, at vi er færdige med et link til den optagelse, så du kan fange alt, hvad du savnede. Du kan dele det med dine teams, uanset hvad du skal gøre. 

1:41 

Hvis du har spørgsmål, som vi går igennem, skal du bruge spørgsmålsfeltet i GoToWebinar panel til at stille spørgsmål. Vi svarer nogle, når vi går. Vi får nogle spørgsmål og svar i slutningen, og vi følger op på alt, hvad vi savnede. Endelig, hvis du forlader eller når vi afslutter webinaret, har vi en virkelig hurtig undersøgelse. Hvis du tager dig tid til bare at svare på det ene minut, hjælper det os med at sikre, at vi opfylder dine behov på disse webinarer og alt andet, vi gør. Så i dag taler vi om at flytte fra Rakets til Relæ. En hel del af jer her i dag, så det viser, at vi har det rigtige budskab til det rigtige tidspunkt. 

2:24 

Det er klart, at alt foregår i verden med covid, 

2:28 

Relæ til stedes, en ny mulighed, der kan løse mange af de udfordringer, som I alle står over for. Jeg er Amy Bennett, vicepræsident for marketing her på Lightspeed. Rob Chambers slutter sig til mig og hjælper med denne præsentation. 

2:43 

Han er vores Vis Pbosiddende i kundesucces, og wjeg har været ved Lightspeed, begge været ved Lightspeed i over 10 år. Så, vi ved meget om, hvad din nuværende situation er. Vi har sandsynligvis hjulpet med at skifte dig fra total trafikkontrol til disse Rakets. 

3:03 

Så, vores, vores viden om disse forskellige situationer og de udfordringer, du står over for med mobile enheder amd 1:programmer og alt dette vil bringe alt dette til dig i dag. Vi taler med skoler og CTO'er og kunder hele dagen hver dag. 

3:24 

Og lige nu er det kun klasselokalet, der ændrer sig. Hvilket skoleudseendes som at ændre sig. 

3:30 

Studerende er overalt i verden, lærer hjemmefra, fra køkkenøer og soveværelser og hvor de kan. Og nej, vi har ikke en krystalkugle til, hvordan det ser ud om efteråret, men vi kan forudse, at der kan være forsinket skolestart. 

3:54 

Der kan være et flertallet af fjernundervisning, der fortsætter hvor vi er i dag. 

4:00 

Der kan være toppe i virussen, der kræver, at eleverne vender tilbage til fjernundervisning i en periode, eller er der muligvis nogle forskudte klasseplaner, der giver social afstand til at rumme studerende i klasseværelser. 

4:16 

Hvad vi vil hjælpe dig med at gøre er at forberede dig på de scenarier, du står over for. Og virkelig, hvad vi har set er, at klasselokalet har ændret sig i årevis. Studerende har haft flere enheder på deres skriveborde gennem timen. De har haft flere muligheder i 24/7 læring. Skoler tilføjer i stigende grad disse 1 :1 programmer. 

4:42 

Covid har netop været denne slags vilde, hurtige skift i hvordan alt af disse værktøjer, som du er begyndt at implementere nu er virkelig vigtigt. 

4:55 

Vi skal lave en afstemning her. 

4:59 

Har du elevenheder eller skoleejede enheder, der er hjemme hos eleverne lige nu? Brug et øjeblik på at svare på det. 

5:19 

OK, fem sekunder til, jeg lukker det op. 

5:33 

 dette matcher bestemt hvad vi har set, og hvad jeg har været høring, at skoler har mange enheder, der nu er uden for campus, hjemme hos studerende. 

5:45 

Jeg har talt med mange skoler, som, du ved, foretog undersøgelser af forældrene og samfundene for at finde ud af, hvem der havde enheder, hvem der havde brug for dem, for at finde ud af, hvordan de kunne fremstille alle enheder. 

5:59 

De havde, skala, forsøger at virkelig hurtigt rampe op til deres 1:1 programmer. 

6:05 

Men for det store flertal af skoler, selvom det ikke er en enhed til hver enkelt studerende, er der skoleejede enheder derhjemme, og det er det, vi vil hjælpe dig med at løse. Rob, jeg ved, du har talt med mange skoler -enog hjælper dem med dette. Tal om, hvordan disse grundlæggende kan hjælpe lige nu. 

6:28 

Ja, så jeg tror, du ved, vi havde gjort den afstemning, ved du, mod begyndelsen af året, ville vi have set forskellige resultater. 

6:38 

Jeg tror, du ved, skoler havde udstyr, men ikke så mange sendte dem hjem, selvfølgelig, at forandringen i verden har ændret sig. 

6:50 

Klasselokalet er, som du sagde, lidt taget hvad der er gået, og skubbede det bare lidt længere. 

6:58 

Da jeg har talt med skoler og dem, der enten har haft en let eller sværere tid til overgangen, er dette nogle af de vigtigste ting. Så når vi ser tydeligt enheder ud, dig skal være i stand til at give en studerende en enhed eller sørge for, at de har en enhed i deres hænder, der vil. 

7:17 

Gør hvad du har brug for. Så, 

7:19 

Du ved, vi taler med mange skoler, der måske ikke var helt der med deres 1:1, eller ikke tidligere havde sendt enheder hjem og i yngre klasser, og så hurtigt skaleret dem op og gjort disse enheder klar til at gå ud af døren, synes jeg er virkelig nøglen, og da jeg talte med de skoler, der havde en lettere overgang, 

7:40 

Det er dem, dermåske sendte de ikke alle enhederne hjem, men de havde værktøjerne på plads og alt klar til at sende dem. Og så tror jeg, du ved selvfølgelig, det er, that er nummer et. 

7:54 

Internetadgang er en det er en interessant udfordring, som mange skoler arbejder med. 

8:00 

Du ved, nogle områder har, du ved, meget, meget høje procentdele af internetadgang for deres skoler. Og andre har meget, meget lavt. 

8:09 

Uanset om du ved, det kunne være socioøkonomiske problemer, kunne det bare være adgangsproblemer, hvis nogle landdistriktssamfund stadig kæmper med at få, du ved, pålidelig internetadgang til hvert hjem, og så, Jeg tror at se på forberedelsen til det 

8:28 

Hvordan vil du gøre det og slags at have det forbereded. Ved du, bliver det hotspots? Bliver det, du ved, centraliseret Wi-Fi, adgangspunkter, er hotspots i hjem? 

8:42 

Alt dette er strategier, som skolerne ser på. Og ved at vide, at de skal være forberedt på det fremadrettet. 

8:53 

Jeg tror, at tendensen til skybaserede systemer har fundet sted i mange år. Du ved, vi ser skoler bruge det til, du ved, alt af deres, du ved, slags nøglesystemer tdisse dage. Jeres det finansielle system, dit elevinformationssystem, men 

9:09 

Når vi ser på at styre dine mobile enheder i betragtning af det, ved du, jeg tror, at vi alle også har haft at gøre med dette hurtige skift. 

9:20 

Administration af en enhed, som du ikke kan se længere -enog ingen evne til at bringe det tilbage, du kender med, med alt hjemmeophold og sociale distanceringskrav og alt andet, du har ikke evnen til at sætte hands-on på den enhed. Og så, det virkelig bringer behovet for at have en sky opbaseret system, hvor du kan administrere det enhed, hvad enten det er, du ved, fra fysisk beholdning til enhedens tilstand, enhedens placering til indholdet on enheden. 

9:54 

Og så, 

9:57 

Taler meget, Jeg ringede faktisk til skolen i går aftes om dataspørgsmålet. 

10:04 

Du ved, vi er nu beskæftiger sig med en verden, hvor elever ikke interagerer med deres lærer dagligt. 

10:11 

Jeg mener, det leverede en masse data, som du havde brug for, før du gjorde detikke. Så, men nu, dig skal find andre måder at få det, og, og så værktøjer igennem disse skybaseret systemer, der kan give dig disse data, skal du kende vores studerende online. Arbejder de? Har de adgang til det indhold, de har brug for? Bruger de de rigtige værktøjer? Du ved, ting, som vi alle har behandlet fra, du ved, sikkerhedssynspunkt og databeskyttelse med, du ved, CIPA, COPPA, FERPA, selvom de love, som skoler skal holde, ikke har ændret sig, bare fordi de studerende ikke er der. Og , at have alle disse data, vel vidende at du bruger de rigtige værktøjer og det rigtige sted på det rigtige tidspunkt, og alt dette er sandsynligvis endnu mere kritisk end det var før. 

10:59 

Ja, Robert, -ennd, ved du, når vi taler om skybaseret systemer, kan de drive disse data. De er virkelig vigtigt for alt dette, og det er ikke kun din filtrering og din rapportering og de ting, vi skal tale om i dag. Du ved, skoler taler om hvordan afgørende det var, at deres system var i skyen eller iy havde en LMS på plads i skyen. 

11:19 

Men en af de rigtige kerner til at hjælpe skoler med at håndtere disse fire ting er virkelig, og jeg har lavet masser af kundeinterviews, hvis du følger Lightspeed på sociale medier har du set al min lille Zoom-chats med vores kunder. Og de taler alle om de ting, der var på plads, der gjorde det lettereSelvfølgelig, still, en masse udfordringer og måder at forbedre dette på. 

11:46 

Men en af de ting, jeg hører igen og igen og igen, er bare gudskelov, vi skiftet til Relæ. Vi havde det på alt af vores enhederen ting mindre at bekymre sig om, at enheder kan gå hjem, gå i skole, gå hvor som helst. 

12:02 

Og de kunne være sikre på, at enhederne var beskyttet og filtreret, at de var CjegPEn kompatibel, at eleverne var i sikkerhed, og at de havde den synlighed, de havde brug for alt af de andre ting. Forbinder studerende? Er de på enheder? Hvad er bliver brugt? How er vores LMS? Det Relæ platform og jegts evne til at arbejde hvor som helst fra hvor som helst til hvor som helst, ligesom virkelig grundlæggende til det, og du ved, vi taler om et skridt at komme foran kurven. 

12:38 

Jeg, du ved, jeg tror, at dette virkelig kan være en af tingene, 

12:42 

One af de kerneelementer, der hjælper dig om efteråret, uanset hvor virussen fører os, og uanset hvilke politikker din skole skal indføre for at håndtere det for at holde kurven flad på virussen, ikke? Så bare tilføj den fleksibilitet til, hvordan du filtrerer, og hvordan du beskytter studerende. 

13:02 

Vi skal tale om nogle af højdepunkterne, og vi hopper ind i grænsefladen. 

13:07 

For nogle af jer, der ikke har set det, vil vi se på nogle af de nye ting, men Rob, ved du, her indeholder dette bare nogle af disse nøgler til hvorfor Relæ filter er sådan en smart løsning til højre. Nu, tAlked om dette lidt. 

13:23 

Ja, jeg tror dette, du ved, slags bånd til det, som vi begge har sagt, ved du, filtrere fra campus og administrere disse enheder fra campus, administrere deres indhold, og deres adgang var i mange tilfælde, skoler følte mere dejligt at have, du ved, tidligere, du ved, der. 

13:43 

Men det er det virkelig nu -en skal du have, du skal have styring af disse enheder, uanset hvor de er bfor den primære, ved du, vi har alle sammen at gøre med i dag, den primære uddannelse, er ikke et centralt sted. Og som Amy nævnte, ved du, vi taler med skoler om deres strategier for efteråret. 

14:04 

Jeg er høre en masse snak om en split du kender, A/B planlagde at have færre studerende i klasseværelset på det tidspunkt. 

14:14 

Og så her kan du have en klassesituation, hvor du har, du ved, halvdelen af de studerende, der arbejder hjemmefra, og halvdelen af de studerende, der arbejder i klasseværelset. Så at være i stand til at give en ensartet oplevelse, uanset hvor de er, så læreren, du ved, det er om indholdet, men det handler også bare om at forsøge at lette noget af stresset på læreren, ikke? Så de ved, hej, ved du, mine børn filtreres på samme måde derhjemme og i skolen. Så, hvis de vælger et stykke indhold, som de vil vise, vil det være tilgængeligt for alle. 

14:45 

Så når du får det, ved du hvor som helst, ethvert sted de måtte have adgang. 

14:51 

Og det er virkelig meget vigtigt at give den ensartede oplevelse, to -enll af de strategier, der implementeres i dag. 

14:59 

Det Smart agents, du ved, vi er vil, vi skal tale lidt mere om dem. Men ved at have disse muligheder, ved du på tværs af alle platforme, som du implementerer, jeg mener igen at tale med skoler, der trækker enheder ud, som du måske endda måske gamle Windows-bærbare computere, som de ikke havde brugt i et stykke tid bde havde stadig en beholdning eller iPads eller hvad det end måtte være. Og så at være i stand til at have en konsistent oplevelse på tværs af disse platforme for at kunne levere den samme filtreringsregelsand adgang er en anden vigtig del af igen at gøre denne succes, fordi du bliver nødt til at nøjes med de enheder, du har. 

15:42 

Handlingsbar rapportering, vinde, trenden her, jeg ser, er, du ved, rapporterne er de data, vi har, vi har ikke det, det virkelige liv, du kender, ansigt til ansigt interaktion med studerende længere. Og så, at have disse rapporter og vide, hvad der virkelig foregår, igen hjælper til både programmet, du ved, hvor du har brug for at foretage justeringer, men også, du ved, måske studerende, der har brug for hjælp, eller, du ved, måske ikke har ikke den pålidelige adgang. Du kan se, hvem der er online. Hvem er ikke. 

16:15 

Det er det det er virkelig meget, meget nøgle. Det sidste punkt derude, ingen hardware til at vedligeholde det. I mange tilfælde kan personalet ikke gå på skolen for selv at vedligeholde hardwaren. Og så ved du, du har brug for en, en skybaseret system, der skal arbejde, uanset hvor du er. 

16:43 

Jeg tror måske Rob har skåret ud. Kan nogen stille spørgsmålene, hvis du er i stand til at høre Rob. 

16:53 

Så nu er du tilbage, ja, OK. Igen. Undskyld det, menede ikke at afskære. 

17:00 

Ja. 

17:01 

Så ja, jeg var, jeg sagde bare, du ved, at have, du ved, hvor som helst, når som helst skybaseret system handler ikke kun om, du ved, eleverne på enhederne, men, du ved, det styring af systemet også. 

17:15 

Fordi, ved du, at it-personalet ikke vil hen, hvor de kan have hænder på et apparat eller noget lignende. Behov for at styre alt dette fra skyen. 

17:27 

Du ved, og Rob skar derude et øjeblik, vi gør alt dette på en virkelig lignende måde, som skoler og studerende oplever. 

17:37 

Og når du tænker på data, når du tænker på alle disse ting, er det virkelig svært at være i stand til at have denne synkrone form for læring for skoler, der ofte ikke har så god internetadgang som vi gør i vores hjem. 

17:55 

At være i stand til at have disse agenter og have det på plads og få den synlighed kan bare give en masse sikkerhed for, at du ved, en slags videostreaming eller zoom eller brug af Teams er, er bare lidt for svært -enog du løber ind i kapitaludfordringer med det. Så synlighed, som Rob sagde, bliver bare så nøglen. Hvornår du har ikke lærere i et klasseværelse, der går rundt og ser studerende enheder, har du ikke enheder, der kommer tilbage til dit netværk hver dag -enog ofte har du ikke mulighed for, at dine lærere eller hvem det end er, har den ansigt til ansigt-skærm til skærmtid med hver enkelt elev. 

18:39 

Og du ved, nøglen til alt dette er Smart agents, som Rob talte om de flere operativsystemer og de forskellige enheder, du trækker ud. 

18:51 

One af tingene er at kunne understøtte flere operativsystemer og være i stand til at arbejde på tværs af din blanding af enheder. En anden nøgle der er, at den har en mand i den midterste proxy indbygget i den. Det dekrypteresing den sikre trafik. Så du får synlighed og politikkontrol ydu har brug for på tværs af ting som Google og YouTube. Og når vi hopper ind i grænsefladen, skal vi vise noget af det hele. 

19:18 

Men så, det faktum, at det fungerer når som helst, hvor som helst, og det ikke kan fjernes, får du bare den sikkerhed for problemfri beskyttelse. Og vent, vi har et par spørgsmål, der kommer ind. Og jeg vil Rob tale om nogle af de vigtigste forskelle mellem de agenter, som mobile filtreringsagenter, som du sandsynligvis bruger sammen med din Rakets og disse Relæ Smart agents. 

19:43 

Og Jeg tror, at hvad et par ting er fremhævet her på SSL, sømløsheden, at selvom studerende kommer tilbage på campus, er det den samme oplevelse. 

19:57 

Rob, kan du, kan du fremhæve nogle af de tekniske forskelle, der gør Smart agents? 

20:06 

Tak, Amy. Jeg håber, jeg kommer igennem OK nu. 

20:09 

Så jeg tror, den første ting er, at dekryptere SSL, det er virkelig, virkelig nøgle til teknologien bag Smart agents og gøre denne glatte overgang. 

20:26 

Du ved, når det ikke kun er det faktum, at du ved, det fjerner it-styringen for at få tillidscertifikater på enheden, du ved, at skulle konfigurere PAC filer eller hvad der måtte være med, med en anden strategi. 

20:43 

Fordi du igen ikke har mulighed for i mange, mange tilfælde at få fat i enheden længere eller foretage disse opdateringer, hvis du har brug for det. 

20:51 

Men også igen vedligeholder du ikke en central proxyserver, der muligvis kræver hands-on og den slags ting. Så, du forenkler både din ledelse og styringen af enheden. Så jeg synes, det er en stor forskel med agenterne er, than Raket agenter havde ikke det, that indbygget dekrypteringsmotor.  de har naturligvis kerne niveau filtrering kapacitet, men du vil miste en vis synlighed uden at proxy komponent. Så, det Smart agent virkelig bringer det ind i systemet. 

21:28 

Den anden, du ved, den anden ting er, når vi ser på identitet, ved du, det hele er bundet til det sky-system med Relæ. Du får den konsistente identitet, en konsekvent politik, og det ved du, mensy arbejdede på Raket og fungerer meget godt, ved du, det brugte et slags koncept med cache-legitimationsoplysninger på enheden. Fordi du igen havde en antagelse om, at den enhed kom tilbage til dit netværk for en tidsperiode, sådan var det tidligere. 

21:58 

Men, du ved, den Smart agent får jegnside -en lidt anderledes og hænger sammen med Relæ lidt anderledes end Raket gør, og det er igen, fordi det er designet til mobildet er fra jorden op. Dens dens antagelse er, at du måske ikke nogensinde ser denne enheds. Vi har skoler faktisk hvem er  

22:17 

Foruddækket, der var helt online virtuelle skoler, hvor de aldrig så enheden faktisk i deres centraliserede butik, og så skulle du vide, at systemet skulle designes til at håndtere det. Det har overgået meget godt til verden, at alle skoler nu lever med de samme muligheder. 

22:36 

Så de Jeg tror, er det de største forskelle, du vil se. Igen, den sømløse oplevelse, en problemfri dekryptering, problemfri identitet. 

22:46 

At du ved når du leder efter et system, der er designet fra bunden til mobile skytjenester. 

22:56 

Så Rob, som forventet. Når vi først begynder at tale om Smart agents spørgsmål begynder at komme ind om hvad gør du så -enom enhederne og den trafik, som du kan ikke sætte en agent på, hvordan vi løser det med Relæ? 

23:13 

Ja, så, vi har det, vi kalder Relæ Raket. Tslange af,du kender nu, på dette webinar er allerede, Raket ckunder, din hardware vil alle kunne opdatere til denne version af softwaren whvilke overgange der 

23:30 

Det filter fra en indbygget enhed ind og ud af linjen, agentlistefiltrering efter dine enheder. Og det gør det primært gennem DNS-manipulation. Og du tror måske, at du ved godt, dette er rart, og jeg vil bekymre mig om dette, når enheder kommer tilbage om efteråret eller hvad det end jegdet er ikke rigtigt for din skole, men det er jeg  

23:56 

Faktisk implementering en masse Relæ Raketer sammen med kunder lige nu, fordi de bruger dem til at styre de hotspots, der er i marken. Du ved, du får et hotspot fra din mobiludbyder, ved du det? Uanset om det er Verizon eller Sprint eller AT&T eller T-Mobile, eller hvem det end måtte være, får du dem og distribuerer dem, enten hjemme eller centraliseret, -enog i disse tilfælde, dig kender ikke nødvendigvis enheden. Det kan være en BYOD-enhed, eller det kan være en gæsteenhed, der vedhæftes. Også, faktisk bruger Relæ Rakets med DNS-funktionerne, der peger på disse mobile hotspots, er meget almindelig implementering, vi har at gøre med lige nu. 

24:40 

Så selv når selve enheden muligvis ikke er dækket af en agent, har vi stadig at gøre med BYOD og IOT i dagens verden. 

24:50 

Røve, lad os tage fat på et par af de spørgsmål, der kom ind om dette, mens vi er her. Nummer et, aflytter dette alle DNS-forespørgsler, der ikke er rettet til Relæ? 

25:01 

Så, du ville gøre det i en kombination af nogle andre indstillinger. Så, som på et hotspot kan du konfigurere det. Så alle DNS-indstillinger dirigeres tilbage til Relæ Raket på dit netværk har vi nogle guider, og vi kan hjælpe dig, men en strategi til grundlæggende at blokere alle andre DNS-anmodninger og håndhæve alt igennem til Relæ Raket, normalt en ret simpel konfiguration på din firewall-dåse opsæt denne funktionalitet. 

25:31 

Nå, og vi taler i slutningen om sommeren og lige nu implementeringsprogrammer, som vi har igang, men det andet spørgsmål er virkelig bagsiden af det, men også en implementering. Først og fremmest vil jeg understrege her, at vi gør det arbejde med skoler for at finde ud af, hvilke agenter og hvordan og hvad du gør med dit netværk, for I er alle lidt anderledes, men det andet spørgsmål, der kom ind, Rob, er back til Smart agents. Kan de indsættes på enheder uden at få studerende til at komme tilbage på campus? 

26:06 

Ja, absolut. Det vil sige, du ved, en af de ting, jeg nævnte, lidt af et tidligere eksempel, når du ved, nogle af de online charterskoler, som vi arbejder med tidligere, stadig er, der aldrig engang har set enheden og så gennem enhedsadministrationsværktøjer, sige styring af mobilenheder, som Mobile Manager eller en anden, som du muligvis bruger, kan du distribuere agenterne eksternt. Så du behøver ikke at have hands-on på enheden, og derefter når agenten kommers installereredforresten håndterer den al sin egen SSL-dekrypteringsopsætning og alt andet, så du behøver ikke bekymre digom det, installerede de tillidscertifikatet eller hvad de måtte gøre på den enhed. Så alt er automatisk og de kan skubbes igennem nogen af dem masseudrulningsværktøjer, som du har til rådighed. 

26:55 

Vi tager en mere Relæ Raket spørgsmål, før vi hopper ind i nogle andre funktioner. Robert, hvordan gør det? Relæ Raket give SSL-dekryptering? 

27:04 

Så det er, ved du, lidt mere traditionel mand i midten for de enheder, hvor du har brug for det. 

27:10 

Du ville konfigurere dem til at pege, ved du, som en proxy til Relæ Raket og så vil det håndtere godkendelsen og dekryptering som du har brug for det. 

27:24 

Perfekt. Tak skal du have. Vi er vil kom videre, du kan fortsætte med at stille dine spørgsmål derinde, og vi gør noget mere i slutningen. Men der er så meget mere, vi vil tale om og vise dig. 

27:34 

Hvad vi ser på her er webaktivitetsloggen, -ennd Jeg inkluderede dette, fordi det er en ret ny funktion til Relæ og mange af jer, tror jeg har set demoer måske for et år siden. Du var på en demo, eller du gjorde en eval, og det er noget, du bad om, og vi har leveret det meget som den aktivitetsrapport i din Rakets. 

27:59 

Det er en omfattende log over alt, hvad der foregår, som du kan filtrere som du kan søge feller den dybe efterforsknings. 

28:09 

ENmeget af vores Relæ rapportering er designet til at være visuel og handlingsbar og let delbardwjegth superintendenter og rektorer og den, der har brug for at se dem, for at de kan forstå. Men her leverer vi denne detaljerede IT-visning. At du kan udføre al den dybe analyse og dybe efterforskning, vi havde brug for. 

28:37 

En anden rapport, der virkelig sætter Relæ bortset fra hvad du er vant til i din Rakets, og som du bad om, er forældrerapporter. Rob, fortæl os om det. Endnu vigtigere nu med enhederne derhjemme, ikke? Ja, absolut. Så slags ligesom af den detaljerede webaktivitetsrapport det ideen bag dette er en let at læse, let at forstå report, som du kan dele med dit samfund. 

29:03 

Og igen i den verden, vi er i dag, og enhederne er hjemme. Du får forældre til at afhøre du ved, er mine elever online, bruger de enheden til education? Du ved, det er undertiden svært at fortælle. 

29:16 

Jeg har selv en gymnasiedatter, og nogle gange ved du det skal sørg for at hun er faktisk gør hendes arbejde. Og så, leverer disse rapporter til dit forældresamfund, de kan vide, du ved, når deres studerende er online, hvad de bruger enheden til. Bruger de det til uddannelsesformål? Gør de det deres klassearbejde? Eller bruger de mere af deres tid på at gøre noget andet på enheden? 

29:42 

Og så, dette er faktisk en, som du ved, havde en hel del jegnterest pre covid, men har sprang også en hel del op. 

29:52 

Fordi, ved du, du får flere og flere spørgsmål fra dit forældre samfund, da disse enheder skal hjem. Du ved, mange skoler havde måske ikke. Enheden er faktisk i hjemmet før, og nu har de været nødt til at skynde sig at sende dem ud. Og så, dette hjælper dig med at besvare dette spørgsmål til dit forældre samfund. Og disse er automatiserede let at læse, du ved, sendte rapporter, der kommer i deres e-mail, så det gør det let for disse oplysninger at gå ud og kan aflaste noget af presset på IT og besvare disse spørgsmål. 

30:26 

Og om skoler havde taget-home srogrammer bderfor covid, eller om dette er første gang enheder er hjemme, as snart forældre ser en enhed, som de ikke købte i deres børns hænder i deres hjem, vil de gerne vide, hej, er det sikkert? Hvad skal min studerende til? Er dette uddannelsesmæssigt? Og dette giver bare den forsikring til dem, og virkelig en måde at arbejde uden. At vi har fået det dækket. Dine studerende er beskyttet, vi har filtrering på plads. Så bare en rigtig hovedpine saver over hele linjen. 

30:58 

En anden vigtig rapportering og sikkerhedsfunktion af Relæ at, du ved, skiftet til chøjt og fokuseret i chøjt, lader os lave så meget mere realtidsanalyse. Så når vi, ved du, går ind Rakets, på tværs af netværk, på tværs af skoler over hele verden, 

31:21 

Og det er sikkerhedskontrolFør covid virkelig, very for nylig, før vi alle tætd ned og begyndte at arbejde hjemmefra, a rapporten kom ud 

31:33 

Det viste, at selvmord blandt unge var på en 30 år højt, og at yngre og yngre studerende tænkte alvorligt over selvmord. 

31:44 

Og nu er disse studerende isoleret. De er afskåret fra andre supportsystemer og fra venner og sport og ekstracurricular aktiviteter. 

31:58 

For alle sammen, når du tænker på skolens rolle i dette, er eleverne også afskåret fra, ved du, at passere en lærer eller en rådgiver i hallen. Og at have dem i stand til at gøre denne visuelle genkendelse lligesom nogle ting synes at være forkert, thej synes ikke synes happy. Jeg tror, at den studerende er i krise. 

32:21 

Så uden den visuelle forbindelse og den tid på campus er dette endnu vigtigere. 

32:26 

Hvad vi laver er at bruge AI og maskinlæringsteknologi til realtidsanalyse af følelserne bag studerende'' aktiviteter. 

32:40 

Og så, som du ser der på højre side på min skærm, sender advarsler i realtid, når det når et alvorlighedsniveau, som nogen har brug for at handle. 

32:53 

Nu kender jeg jer alle, for det meste er disse alle CTO'er, netværksadministratorer, teknologititler. Og jeg ved, du er virkelig travlt og tænker: ier det endda mit job? Jeg kunne ikke håndtere alle disse? One af nøglerne indbygget i dette er evnen til at have delegeret administration. 

33:13 

Så at få rådgivere eller rektorer eller hvem som helst andet i skolens netværk og økosystem skal advares om disse. Du kan nemt konfigurere dem. 

33:27 

Og som alt i Relæalt af de ting, vi taler om, kan konfigureres på et hierarkisk gruppeniveau. Så du kan have en anden sikkerhedstjekadministrator for hver skole eller for forskellige grupper. 

33:44 

Og en af de ting, som jeg ved, at Rob vil tale om lidt senere, er den måde, vi kan integrere med dit elevinformationssystem eller dit -enctive directory eller Google Directory eller hvad det nu er. Alle disse niveauer, du opretter, kan du have forskellige administratorer. 

34:02 

Så det er virkelig et spørgsmål om, du ved, det tager en landsby at holde eleverne safe, og virkelig, vi lukkede skoler i en hidtil uset skift i, hvordan alle arbejder og lærer og undervisning. 

34:18 

Vi gjorde det for at holde eleverne sikre. Så nu lærer de online på skoleenhederne. Dette bliver bare et endnu mere kritisk stykke for de skoler, vi taler med. 

34:30 

Herfra skal vi faktisk skifte til grænsefladen og bare vise et par ting. 

34:40 

Jeg ved, at nogle af jer har haft demoer om dette. Nogle af jer har aldrig set det før, so, vi vil ikke lave en komplet demo i dag, men vi vil se på nogle af højdepunkterne i det. 

34:52 

Du får en fornemmelse af, hvad vi virkelig taler om, hvordan grænsefladen føles, en lidt anden oplevelse end bare at se skærmbilleder der og dias. 

35:02 

Så her er vi på Relæ Dashboard. 

35:08 

Det er klart, du kan se, som jeg går igennem her, at det er en meget visuel dashboard-oplevelse, og hvor vi designer dette for virkelig at kunne se hurtigt og vide, om du har brug for at handle, vide, hej, hvorfor er aktivitet virkelig faldt i går? De slags ting. 

35:30 

Men en af de andre centrale måder Dette er anderledes, hvordan vi rapporterer om denne kategori. Ligesom aktivitet som YouTube i jeres Rakets i det web aktivitetslog aktivitetsrapport. Nu kan jeg ikke huske, hvad det hedder, an aktivitetsrapport. Du får vist al din YouTube-trafik. Du kan filtrere, at du kan komme til det. 

35:54 

Men, Rob, det er det meget anderledes og den slags ting, som skoler har bedt os om, ikke? Ja! Absolut. Og vi skal vise dette i flere af rapporterne. 

36:05 

Og Amy nævnte det tidligere, som du ved, tdisse er beregnet til at være visuelle handlingsrapporter, og du kan se, at når vi går nærmere ind på YouTube-kategorien, yDu får mange detaljer, hvad du gør på YouTube, ved du. Du ved, det er ikke bare, går deing ind på YouTube, bdu kan se, hvor mange videoer der ses. Du ved, hvor mange visninger pr. Bruger, du ved, den slags ting. Hvad er dine bedste videoer, der er, der sker? Og du ved, i dette tilfælde ser vi det, nummer et er Shakespeare, så det er sandsynligvis godt med det uddannelsesmæssige behandle. 

36:43 

Nummer to er Fortnite, som muligvis ikke er så relevant for uddannelsesprocessen, so at kunne se det i farten og se, hvem der bruger disse videoer, bLås videoen lige her. 

36:56 

Hvis du har brug for det, skal du vide, hvor vi ser en betydelig stigning i assistance til administration af YouTube til skoler. Du ved, jeg tror, igen, at skoler brugte YouTube meget før covid, men nu er det lige steget markant, fordi du ved, video bliver en så vigtig del af, hvordan vi er kommunikere med vores studerende og så, 

37:25 

At vide, hvordan YouTube bruges, bruges korrekt og blokerer de ting, som du ikke gør 

37:32 

Need adgang til at holde eleverne under opgave, mens de er på disse enheder og prøver at udføre deres skolearbejde jegs virkelig, virkelig, endnu mere kritisk, end det var før, for igen, ved du, vi bliver ved med at vende tilbage til dette, bUh, du ved, du har ikke den lærer i klasselokalet, der ikke har nogen realtid, når den studerende er ude af opgaven. Du ved, vi er afhængige af de rapporter og den analyse, vi har. 

37:57 

That fører os virkelig lige ind i denne idé om brugerrapportering. Det er en anden situation, hvor den samme slags data var i yvores Raket logfiler, hvis du har mobilen agenter og ting på plads, mens enheder er uden for campus, 

38:16 

Men du ved, hvis du har 10,000 studerende for at få en brugerrapport om hver enkelt, opretter du disse brugerdefinerede rapporter med filtre here baseret på din systemintegration, din mappe, integration, hvad det end er, -enutomatisk får du per brugerrapporter, og dette er virkelig en grundlæggende del af hvordan Relæ er anderledes. Røve. 

38:45 

Ja, jeg starter lige ved, dig ved, når vi taler om at dele disse uden for IT-enog jeg ved det Jeg har talt med mange af jer om dette opkald, 

38:52 

Jeg ved, hvornår jeg var sammen med min distrikt, wJeg vil bruge tid på at gøre dette, du ved, den wnår du ville trække en brugerrapport i Raket-ennd, igen, de var effektiv i mange år, 

39:02 

Jeg prøver ikke at tale om dem negativt, bu, du ved, det første, vi identificerede, var enten IP-adressen eller brugernavnet, den studerendes kontonavn, ikke noget, der altid betød noget for dem uden for teknologiområdet. 

39:17 

Hvis du ser her, er navnet øverst her Angie, du ved, dette er trukket fra, thhos brugeren integration. 

39:23 

Vi kender nøjagtigt den studerende, som vi taler om, og så du ved, rapporterne gør meget af det analyse for dig, så ved du, hvordan bruger Angie uddannelse tid, Youtube? Du kan se, disse er lette at læse og aflevere til nogen uden for IT, igen, du ved, topwebsteder, topsøgninger, al denne information var tilgængelig i Raket, men ville have krævet en betydelig tid til at kompilere den. 

39:50 

Nu er årsagen fordi med en tændtforreste apparat, kunne vi bare, du ved, ikke bygge det stort nok, ikke? At lave disse realtidsanalyser. Det ville du ikke 

40:01 

har været tilfredse med os jegf hvad vi ville have været nødt til at bede om det apparat. Men med dette væsen chøjtbaseret, har vi den evne til lav den realtidsanalyse. 

40:10 

Du har stadig de detaljerede synspunkter, ligesom Amy har en periode med tilladte blokerede sider, men du ved, vi har gjort dette igen let at læse. Du ved, en af tingene her, Amy, hvis du trækker det ned drop-down liste, er vi kan filtrere blokerede aktiver ud. Du ved, Facebook-logoet, der findes på hver side. Er alle virkelig gåing ind på Facebook? Eller indlæser de bare det logo? 

40:34 

Og så, dette gør virkelig igen disse rapporter lette at forstå, lette at se for dem uden for ITsavindu tid til at arbejde på alle de nye udfordringer og problemer, som du har at gøre med i nutidens uddannelsesverden. 

40:49 

Rob, vi kan sandsynligvis ikke tale nok om SSL-dekryptering, og denne nedrulning fremhæver virkelig den, disse søgninger og YouTube-videoens, nalt hvad du kan't figur for at få disse oplysninger. 

41:03 

Når agenten er implementeret, jegt håndterer al SSL-dekryptering. Så på din Raket du har muligvis valgt ikke at have SSL-dekryptering på grund af de udfordringer, der fulgte med det, eller du gik igennem arbejdet med at implementere trustcertifikater i PAC filer og alt andet du behov for at gøre. Men med Relæ i Smart agents, når agenterne er implementeret, har du al den synlighed. Du behøver ikke gøre noget ekstra. Det kommer bare automatisk til dig. 

41:31 

En anden rapport, jeg vil se på, faktisk et dashboard og flere rapporter her, er Online Activity Dashboard. Og dette kom lige ud for et par uger siden. Det er et godt eksempel på, hvordan vores produkt- og udviklingsteam lytter til skoler og skaber de ting, der løser deres udfordringer. 

41:53 

Og dette kom ud for blot et par uger siden som svar på diskussioner, vi begyndte at have, og vores udviklere begyndte at have med skoler for at finde ud af, hvad kan gøre denne fjernundervisning lettere for dig? 

42:08 

Og det var det. At vide, hvem der logger ind, hvem er, og hvornår? Hvor meget laver de i skolen? Gør de noget andet? 

42:20 

Rob, jeg ved, du har været. Du har talt med folk, der bruger dette. Hvad er den slags feedback, du får om disse oplysninger? 

42:28 

Ja, jeg mener 

42:29 

ting som, du ved, inaktive brugere nederst til højre her, vel vidende at disse studerende ikke har været online nu, du ved, hvilke udfordringer der kan præsenteres, der skal overvindes. Måske har den studerende ikke internetadgang eller har ikke adgang til en enhed eller måske den studerende er er har brug for mere hjælp eller du ved, i et nummer af ting kunne, kunne have indflydelse på det. Men du ved, vel vidende thans erdu ved, næsten, Det ved jeg ikke præcis det samme, men svarende til dig ved, at den studerende har været fraværende i tre dage. Du ved, hvad der er, hvad der foregår der. Og så har du disse oplysninger i realtid. Og igen ved du, vores udviklingsteam gjorde et godt stykke arbejde med at vende dette om. Du ved, meget af disse data var i systemet, men det krævede tidligere, at nogen skulle lede efter detog nu, når du reagerer på det, vi ser på i dag, ved du, ved at opbygge et instrumentbræt som dette. Så ved du igen, med et overblik wher enheden bruges. Du ved. 

43:29 

Igen studerende ikke online. 

43:31 

Studerende, der ikke har været aktive, bruger de det til uddannelsesmæssige formål eller ej, ved du, brugere Med tiden dagens er en der er sopulær report, fordi skoler forsøger at opbygge deres planer om at støtte deres samfund, og deres elever, der ved, hvornår de er aktive på enheden, kan også være nøglen til det. Så ved du, hvornår har de brug for en vis support, eller lærere kan svare på spørgsmål eller hvad det end er. 

44:03 

Vi har et par andre ting, jeg vil vise i grænsefladen, men jeg er vil hop gennem dem virkelig hurtigt fordi vi nærmer os toppen af timen her. Robert, jeg lavede et af disse webinarer, than samme Raket til Relæ slags diskussion for omkring et år siden. Og jeg kiggede igennem noterne i går aftesognd vi lavede en afstemning. Og det første, som folk sagde, at de elskede ved deres Raket var det detaljerede i politikkerne. Så bare se på nogle af disse internetadgang, 

44:38 

Mange af de samme ting, som du er vant til Rakets, detaljeringsniveauet for, hvordan du kan indstille tingene, de virkelig detaljerede kategorier i vores database, der gør det let at tillade uddannelsesmæssige spil og ikke voksne spil. 

44:56 

Alle de ting, du elsker, ser lidt anderledes ud, men de er her, og de kan alle indstilles, som jeg sagde, af de forskellige grupper, der er dit hierarki, er baseret på. 

45:11 

Samme med videoregler, Rob talte med, da vi kiggede på rapporten fra YouTube om, hvor vigtig video bliver i denne fjernundervisningssituation. Og der er bare så meget mere, vi kan gøre for at gøre YouTube sikkert i dette Relæ miljø. 

45:27 

Du ved, begrænset tilstand og Smart Plæg, det er de ting, du var i stand til at gøre i din Raket. 

45:33 

Men at skjule sidebjælker, skjule kommentarer, holde eleverne virkelig fokuseret på det faktiske indhold og ikke alle disse perifere ting, der kan være distraherende eller farlige eller upassende, evnen til virkelig nemt at tilpasse alt dette. Bare masser af ekstra kontrol, vi kan give dig til ting som YouTube eller til sociale medier eller alle disse ting. 

46:03 

Jeg kommer tilbage til vores dias her, og Rob vil tale om nogle af disse specifikke forskelle i, hvordan Raket fungerer og hvordan Relæ værker og, og hvad de grundlæggende forskelle er der. 

46:22 

Tak, Amy. Så jeg tror det første punkt er der virkelig nøgle. Hvis du ser på, ved du det Raket, den primære identifikator var den IP-adresse, som enheden brugte. 

46:35 

Relæ, det er den bruger, og vi slags viste det i brugerrapporten, deres identitet er en slags den centrale del af rapporteringen. Vi har talt om, du ved, disse to næste punkter peger meget på, at det hele er skybaserede og agenter, der arbejder på og uden for netværket, i modsætning til et stykke hardware, som du skal vedligeholde og skalere og opbygge, når dine ændringer sker i distriktet. Efter skolens regler i forhold til tidsplaner har vi slags forenklet planlægningsfunktionen baseret på feedback fra mange skoler, men giver dig stadig den mulighed for at have forskellige regler på forskellige tidspunkter, som du har brug for i dit miljø. 

47:18 

Administratorroller, vi, du ved, vi tog lidt den delegerede administrator og derefter og derefter tog det endnu længere med det og indskrive, sdet virkelig knytter sig til dit, dit hierarki og dit miljø og indstilling, du ved, hvem der kan få adgang til hvad og kan de få adgang til? Du ved, vi viste sikkerhedskontrol tidligere. Du ved, måske har visse mennesker adgang til disse data, og andre kan se andre rapporter i systemet, så du har meget detaljerede kontroller over alt dette. 

47:47 

Så denne integration, tror jeg, er rigtig stor. Du ved, vi fortsæt med at hente oplysninger fra din mappe, men igen, også få det der siger information, så vi kan knytte de studerende til de rigtige klasser og de rigtige brugere, de rigtige politikker. 

48:00 

Uh, jeg tror det sidste punkt, jeg vil fremhæve for det, ved du, det Rakets slags dækket alt og i Relæ agenten er dit primære filter og en af de ting, der ikke er på diaset, men jeg vil tale om, og jeg ved, at vi vil tale om implementering senere, men der er en overgang for at gøre dette glat for dig, så da disse enheder er på dit netværk kommer tilbage til dit netværk, når du skifter til Relæ, 

48:27 

De to systemer kan være opmærksomme på hinanden, so, det er ikke som dig skal tror, at dette er en, du ved, kritisk gør alt på én gang, men vi har en implementeringsstrategi, der giver dig mulighed for at lette det, fordi vi ved, at du har meget i gang lige nu. 

48:46 

Rob, lad os bare tale lige nu. Kan du fortælle os om denne overgangsproces? Og hvad vi laver eller implementerer lige nu, hvordan det ser ud. 

48:57 

Sikker på, så mener jeg, fra et overgangssynspunkt, den seneste udgivelse af Raket softe er Relæ awarså når du begynder at implementere dem Relæ agenter i dit miljø, Raket er opmærksom på det og lader så bare Relæ håndter filtreringen. 

49:14 

So, det giver dig lidt tid til, du ved, til overgang. Du behøver ikke bekymre dig om, fik alle mine enheder det på én gang, eller ved du, jeg har enheder, der endnu ikke er kommet tilbage i skole, og de er ikke blevet opdateret. Så, hvad det måtte være i dit miljø, than Rakets vil være opmærksom på det. Med hensyn til implementering, we har implementeringsprogram, der kører hver uge nu for at hjælpe dig med at implementere produktet og leder dig gennem trinnene og tager det igennem i en meget du kender, nem at følge let tilgang med en ingeniør on linjen to slags tager dig igennem det stykkes. 

49:55 

Ja, og jeg mener, jeg tror, det er nøglen der. Afhængigt af hvilke operativsystemer, afhængigt af dit netværk, afhængigt af flere ting, det vil være lidt anderledes for hver af jer. Så det er det tilpasset, men det er den samlede proces. Og vi er gør implementeringer for at hjælpe alle igennem det. Rob taler lidt om processen til at blive gammel Raket ind i en Relæ Raket. 

50:21 

Ja, det er det faktisk smuk ligetil. Mange af jer har sandsynligvis foretaget en Flash-opdatering på din Raket Før. Som vi ved, er du kommet igennem versionerne hos os og opdateringen til Relæ Raket's er meget ens. Den største forskel er, at du også tager det ud af linjen på det tidspunkt, og du bruger kun ledelsesgrænsefladen til at oprette forbindelse til dit netværk. 

50:46 

Men det er virkelig bare et spørgsmål om at blinke det med den nye kode, aDerefter er der en lille smule konfigurationstrin ved at slutte sig til det, jegt tager et par minutter whda du slutter dig til det Relæ Raket til din Relæ chøj instans. Og når du først har gjort det, er du i gang. Du har muligheder for at gøre ting som at aktivere godkendelse eller brugerautentificeret politik, måske på dit gæstenetværk eller hvor det måtte være. 

51:16 

Rob, vi har flere spørgsmål om YouTube, og det hænger sammen med, hvad vi laver med Relæ Rakets. Jeg mener undskyld. Ikke YouTube, iOS. Kan du tale om vores planer på iOS? 

51:29 

Ja. 

51:29 

 vi har fortsat med at prøve at køre iOS frem og overvinde du kender, sandboxing og slags karakter af iOS for at bringe det op på niveauet for funktionssættet i de andre enheder. 

51:49 

Og så, hvis du vil, og jeg er vil få lidt teknisk her, but når vi ser på filtreringsmulighederne og siger -en Windows eller Mac-enhed, der er virkelig to komponenter til det, og vi talte om dem earlie: der er den SSL-dekrypteringsmotor og den slags indbyggede kernefilter og dem, der fungerer problemfrit sammen i dem agenter. 

52:12 

I iOS, hvor vi virkelig bruger den samme strategi, hvor vi har iOS-agenten, kan det, du ved, skubbes igennem din MDM. Men vi bruger også Relæ Rakets i proxy-tilstand. For disse iOS-enheder, for de ting, hvor du har brug for dekryptering og alt det der faktisk får skubbet igennem din MDM configuration. Så du behøver ikke at have hands-on på enheden, men du får det bedste ud af begge dele, du kan bruge Relæ Raket til gøre det dekryptering kapacitet og Relæ agent til som fangsten derude for at give dig den fulde beskyttelse og for dekrypteringsfunktion. 

52:53 

Tak, Rob. Jeg er lidt overrasket over dette spørgsmål, men vi har fået det flere gange. Folk spørger, om de kan teste Relæ og Smart agents mens deres Raket filtreringsmidler er på plads. 

53:09 

Jeg forestiller mig, at det er fordi enheder er off netværk. Det er det sværere at fjerne end annonced og gør denne testproces. Kan du tale om en bedste praksis for det? 

53:20 

Ja. For bedste praksis skal du fjerne det tidligere filtreringsagent på enheden, Windows, say, Windows- eller Mac Mobile-filteret. Hvis du havde identifikationsagenterne der, skulle de ikke have nogen indvirkning. 

53:35 

Men hvis du har de to filtreringsmidler på enheden, kan det medføre vanskeligheders i ledelse, noget dobbeltfiltrering og den slags ting. 

53:44 

Så, den bedste praksis ville være at fjerne Raket filtreringsmiddel og udskift det med Relæ agent. 

53:55 

Store. Mange tak. Lad os gøre endnu et spørgsmål. Jeg kan godt lide at sørge for, at jeg forlader alle fem minutter, så tag min lille undersøgelse og kom derhen næste pligt. 

54:04 

Næste spørgsmål. 

54:09 

Flere mennesker spurgte for nylig om indsamling af enheder for at skubbe agenterne ud. 

54:15 

Whvilke omstændigheder ville det være nødvendigt? Og for det meste kan vi distribuere dem, mens enhederne er hjemme? Hvornår ville det måske ikke være tilfældet? 

54:24 

Jeg vil sandsynligvis sige, hvis du havde -en fjern MDM ellerdu ved, fjernstyringsfunktion for disse enheder. Men selv da ved du, jeg har arbejdet med nogle skoler, der måske ikke tidligere havde tænkt på MDM som et værktøj til at styre deres Windows-enheder. 

54:42 

Men der er ting, du kan gøre for automatisk selv at tilmelde disse Windows 10-enheder som de er ude i marken. Så du ved, det er det lidt afhænger, specifikt af dit miljø, men der er værktøjer og strategier, som du endda kan bringe dem i fjernstyring eksternt. 

55:03 

Så jeg tror, det er noget, som du ved, vi kan tale med dig om. Et implementeringsteam kan tale med dig om nogle strategier der. 

55:11 

Men der er muligvis ikke et behov, selvom du ikke havde afvist noget eksisterende management på disse enheder. 

55:21 

Tak skal du have. Tak, Rob, for alle disse svar på alles spørgsmål. Tak til alle, der sluttede sig til os i dag for at tage en time ud af, hvad jeg ved, er en virkelig travl tid for alle de store spørgsmål, du stillede. Vi nåede ikke til dem alle, men vi vil sørge for, at du får opfølgninger fra kontoadministratorer eller ingeniører eller support eller hvor som helst, der passer til dine spørgsmål. Som jeg sagde, vil jeg virkelig sætte pris på det, hvis du tager denne hurtige undersøgelse, der kommer til at dukke op, når du forlader. 

55:52 

Og hvis du er klar til enten at få et tilbud på Relæ, jeghvis du ikke har det eller implementeringshjælp. Hvis du har Relæ men har ikke rullet det ud, og du stoler på din Rakets, 

56:05 

En af disse ting kan du fortælle os i undersøgelsen, og vi vil følge op eller e-maile din kontoadministrator eller salg på LightspeedSystemer.com. 

56:16 

Og hvis du ikke kan huske alt dette, skal du klikke på svar på de e-mails, som jeg har sendt dig for at invitere dig til dette, og følge op med e-mailen, der inkluderer optagelsen, kan du bare svare til mig, så hjælper jeg dig også med at få det rigtige sted. 

56:29 

Mange tak. Hav en god dag.