Se på et webinar

Fra raketter til Lightspeed filter ™

Les transkripsjonen

0:04 (Amy Bennett fra Lightspeed Systems)

Hei alle sammen. Takk for at du ble med her i dag. Vi skal gi alle bare ett minutt til å komme inn og få lydsett, og så begynner vi snart. 

1:13 

Greit, vi har fortsatt noen som sildrer inn, men jeg vil være oppmerksom på alles tid. Så, la oss komme i gang. For de av dere som kommer for sent eller som blir avblåst på noen ringe nødsituasjonen vår, registrerer vi dette, og du får en e-postoppfølging omtrent en time etter at vi er ferdig med en lenke til opptaket, så kan fange alt du savnet. Du kan dele den med teamene dine, uansett hva du trenger å gjøre. 

1:41 

Hvis du har spørsmål, som vi går gjennom, bruk spørsmålsboksen i GoToWebinar panelet for å stille spørsmål. Vi vil svare på noen mens vi går. Vi har noen spørsmål og svar på slutten, og vi følger opp alle vi savnet. Til slutt, hvis du slutter eller når vi avslutter webinaret, har vi en veldig raskt undersøkelse. Hvis du tar deg tid til å bare svare på det ene øyeblikket, vil det hjelpe oss å sørge for at vi oppfyller dine behov på disse webinarene og alt annet vi gjør. Så i dag snakker vi om å flytte fra Raketts til Stafett. Mange av dere her i dag, så det viser at vi har riktig budskap til riktig tid. 

2:24 

Åpenbart, med alt som skjer i verden med covid, 

2:28 

Stafett tilstedes, et nytt alternativ som kan løse mange av utfordringene dere alle står overfor. Jeg er Amy Bennett, visepresident for markedsføring her på Lightspeed. Rob Chambers blir med meg og hjelper til med denne presentasjonen. 

2:43 

Han er vår Vis Pbosatt i kundesuksess, og Wjeg har vært på Lightspeed, begge vært på Lightspeed i over 10 år. Så, vi vet mye om din nåværende situasjon. Vi har sannsynligvis bidratt til å overføre deg fra total trafikkontroll til disse Raketts. 

3:03 

Så, vår, vår kunnskap om disse forskjellige situasjonene og utfordringene du står overfor med mobile enheter amd 1:programmer og alt dette vil bringe deg alt dette til deg i dag. Vi snakker med skoler og CTOer og kunder hele dagen hver dag. 

3:24 

Og åpenbart akkurat nå er klasserommet i endring. Hva skolen ser uts som er i endring. 

3:30 

Studentene er over hele verden, lærer hjemmefra, fra kjøkkenøyene og soverommene og hvor de kan. Og nei, vi har ikke en krystallkule for hvordan dette ser ut om høsten, men vi kan forutse at skolestart kan bli forsinket. 

3:54 

Det kan være et flertall fjernundervisning som fortsetter der vi er i dag. 

4:00 

Det kan være topper i viruset som krever at elevene går tilbake til fjernundervisning i en periode, eller kan det være noen forskjøvne timeplaner for å gi sosial distansering for å plassere ut studenter i klasserom. 

4:16 

Det vi ønsker å hjelpe deg med å gjøre er å forberede deg på hva som helst av disse scenariene du møter. Og egentlig, det vi har sett er at klasserommet har endret seg i årevis. Studentene har hatt flere enheter på skrivebordet sitt gjennom timene. De har hatt flere muligheter i 24/7 læring. Skoler legger i økende grad til disse 1 :1 programmer. 

4:42 

Covid har nettopp vært denne typen vilt, fartsfylt skifte i hvordan alt verktøyene du har begynt å implementere nå er veldig viktig. 

4:55 

Vi skal gjøre en avstemning her. 

4:59 

Har du studentenheter eller skoleeide enheter som er hjemme hos elevene akkurat nå? Ta et sekund å svare på det. 

5:19 

OK, fem sekunder til, jeg skal lukke det opp. 

5:33 

 dette stemmer definitivt overens hva vi har sett og hva jeg har vært hørsel, at skolene har mange enheter som nå er utenfor campus, hjemme hos studenter. 

5:45 

Jeg har snakket med mange skoler som, du vet, gjorde undersøkelser av foreldrene og samfunnene for å finne ut hvem som hadde enheter, hvem som trengte dem, for å finne ut hvordan de kunne lage hvilke enheter som helst. 

5:59 

De hadde, skala, prøver å veldig raskt rampe opp deres 1:1 programmer. 

6:05 

Men for de aller fleste av på skoler, selv om det ikke er en enhet for hver enkelt elev, er det skoleeide enheter hjemme, og det er det vi vil hjelpe deg med å løse. Rob, jeg vet at du har snakket med mange skoler enog hjelper dem med dette. Snakk om hvordan disse grunnleggende tingene kan hjelpe akkurat nå. 

6:28 

Ja, så, tror jeg, du vet, hadde vi gjort den avstemningen, vet du, mot begynnelsen av året, ville vi ha sett forskjellige resultater. 

6:38 

Jeg tror, du vet, skoler hadde enheter, men ikke så mange sendte dem hjem, tydeligvis at forandringen i verden har endret seg. 

6:50 

Klasserommet er som sagt sagt tatt hva som har skjedd, og bare dyttet det litt lenger. 

6:58 

Når jeg har snakket med skoler og de som enten har hatt en lett eller vanskeligere tid til overgangen, er dette noen av de viktigste tingene. Så når vi ser åpenbart enheter, du  kunne gi en student et apparat eller sørge for at de har et apparat i hendene som vil. 

7:17 

Gjør det du trenger å gjøre. Så, 

7:19 

Du vet, vi snakker med mange skoler som kanskje ikke var helt der med deres 1:1, eller ikke tidligere har sendt enheter hjem og i yngre klassetrinn, og så raskt skalert dem opp og gjort enhetene klare til å gå ut av døren, synes jeg er veldig viktig, og da jeg snakket med skolene som hadde overgang, 

7:40 

Det er de somkanskje de ikke sendte alle enhetene hjem, men de hadde verktøyene på plass og alt klart for å sende dem. Og så tror jeg, du vet, åpenbart, det er, thatten er nummer én. 

7:54 

Internett-tilgang er en det er en interessant utfordring som mange skoler jobber med. 

8:00 

Du vet, noen områder har, du vet, veldig, veldig høye prosentandel av internettilgang for skolene sine. Og andre har veldig, veldig lave. 

8:09 

Uansett om du vet at det kan være sosioøkonomiske problemer, kan det bare være tilgangsproblemer, hvis noen landlige samfunn fortsatt sliter med å få, du vet, pålitelig internettilgang til hvert hjem, og så, Jeg tenker å se på forberedelser for det 

8:28 

Hvordan skal du gjøre det og slags å ha det forbereded. Vet du, blir det hotspots? Skal det være, vet du, sentralisert Wi-Fi, tilgangspunkter, er hotspots i hjem? 

8:42 

Alt dette er strategier som skolene ser på. Og, og vite at de  være forberedt på det fremover. 

8:53 

Jeg tror trenden til skybaserte systemer har skjedd i mange år. Du vet, vi ser at skoler bruker det til, vet du, alt deres, vet du, slags viktige systemer tdisse dagene. Din økonomisystemet, studentinformasjonssystemet ditt, men 

9:09 

Når vi ser på å administrere dine mobile enheter, med tanke på det, vet du, jeg tror vi alle har hatt å takle dette raske skiftet også. 

9:20 

Administrere en enhet du ikke ser lenger enog ingen evne til å bringe den tilbake, vet du med, med alt hjemmeopphold og sosiale distansekrav og alt annet, du ikke har muligheten til å sette i gang den enheten. Og så, det virkelig bringer opp behovet for å ha en skybasert system der du kan administrere de enhet, enten det er, du vet, fra fysisk beholdning til enhetens tilstand, enhetens plassering til innholdet on enheten. 

9:54 

Og så, 

9:57 

Snakker mye, Jeg var faktisk bare på en telefon, ringte til skolen i går kveld om dataspørsmålet. 

10:04 

Du vet, vi er har nå å gjøre med en verden der studentene ikke kommuniserer med læreren sin på en daglig basis. 

10:11 

Jeg mener, det ga mange data du trengte før du gjorde detikke. Så, men nå, du  finne andre måter å få det, og, og så verktøy gjennom disse skybasert systemer som kan gi deg disse dataene, må du kjenne studentene våre på nettet. Jobber de? Har de tilgang til innholdet de trenger? Bruker de de riktige verktøyene? Du vet, ting som vi alle har håndtert fra, du vet, sikkerhetsmessig synspunkt og personvern, vet du, CIPA, COPPA, FERPA, selv om lovene som skolene må holde for ikke har endret seg bare fordi studentene ikke er der. Og , å ha alle disse dataene, vel vitende om at du bruker riktige verktøy og riktig sted til rett tid, og alt dette er sannsynligvis enda mer kritisk enn det var før. 

10:59 

Ja, Robert, ennår du snakker om det skybasert systemer, kan de drive disse dataene. De er veldig viktig for alt dette, og det er ikke bare filtrering og rapportering og tingene vi skal snakke om i dag. Du vet, skoler snakker om hvordan avgjørende det var at systemet deres var i skyen ellery hadde en LMS på plass som var i skyen. 

11:19 

Men en av de virkelige kjernene for å hjelpe skolene til å takle disse fire tingene er virkelig, og jeg har gjort massevis av kundeintervjuer, hvis du følger Lightspeed på sosiale medier har du sett hele min lille Zoom-chats med kundene våre. Og de snakker alle om tingene som var på plass som gjorde dette lettereSelvfølgelig, still, mange utfordringer og måter å forbedre dette på. 

11:46 

Men en av tingene jeg hører igjen og igjen og igjen, er bare takk og lov, vi flyttet til Stafett. Vi hadde det på alt enhetene våreen ting mindre å bekymre seg for, at enheter kan gå hjem, gå på skole, gå hvor som helst. 

12:02 

Og de kunne være sikre på at enhetene var beskyttet og filtrert, at de var det CJegPEn kompatibel, at studentene var trygge, og at de hadde den synligheten de trengte inn i alt de andre tingene. Kobler studentene til? Er de på enheter? Hva er blir brukt? How er vår LMS? De Stafett plattform og jegts evne til å jobbe hvor som helst, hvor som helst, akkurat som virkelig grunnleggende til det, og du vet, vi snakker om et skritt å komme foran kurven. 

12:38 

Jeg, vet du, jeg tror at dette virkelig kan være en av tingene, 

12:42 

One av kjerneelementene som hjelper deg om høsten, uansett hvor viruset fører oss, og uansett hvilken politikk skolen din må sette på plass, for å håndtere den for å holde kurven flat på viruset, ikke sant? Så bare å legge til den fleksibiliteten i hvordan du filtrerer og hvordan du beskytter studenter. 

13:02 

Vi skal snakke om noen av høydepunktene, og vi kommer til å hoppe inn i grensesnittet. 

13:07 

For noen av dere som ikke har sett det, skal vi ta en titt på noen av de nye tingene, men Rob, du vet, her legger dette bare noen av nøklene til hvorfor Stafett filter er en så smart løsning for høyre. Nå, tkjente seg litt om dette. 

13:23 

Ja, jeg tror dette, vet du, slags bånd til det vi begge har sagt, du vet, filtrering av campus og administrering av enhetene utenfor campus, administrering av innholdet, og deres tilgang var i mange tilfeller skolene følte mer hyggelig å ha, vet du, tidligere, vet du, der. 

13:43 

Men det er det nå, en må du ha, du vet, du må ha ledelsen av disse enhetene uansett hvor de er bfor den primære, vet du, vi har alle å gjøre med i dag, grunnskolen, er ikke sentralt. Og som Amy nevnte, vet du, vi snakker med skoler om deres strategier for høsten. 

14:04 

Jeg er høre mye snakk om en splitt du kjenner, A/B planla å ha færre studenter i klasserommet den gangen. 

14:14 

Og så her kan du ha en klassesituasjon der du har, du vet, halvparten av studentene som jobber hjemmefra og halvparten av studentene som jobber i klasserommet. Så å kunne gi en jevn opplevelse hvor de enn er, slik at læreren, du vet, det er om innholdet, men det handler også bare om å prøve å lette noe av stresset på læreren, ikke sant? Slik at de vet, hei, du vet, barna mine blir filtrert på samme måte hjemme og på skolen. Så, hvis de velger et innhold de vil vise, vil det være tilgjengelig for alle. 

14:45 

Så når du får det, vet du hvor som helst og hvor som helst de har tilgang. 

14:51 

Og å gi den konsistente opplevelsen er veldig veldig viktig, to enll av strategiene som implementeres i dag. 

14:59 

De Smart agents, vet du, vi er skal, vi skal snakke litt mer om dem. Men med disse egenskapene, vet du, på tvers av alle plattformene du distribuerer, jeg mener, igjen, å snakke med skoler som trekker ut enheter som, du vet, til og med kanskje gamle Windows-bærbare datamaskiner, som de ikke hadde brukt i en stund bde hadde fremdeles en inventar, eller iPads, eller hva det enn måtte være. Og så å kunne ha en jevn opplevelse på tvers av disse plattformene for å kunne gi den samme filtreringsregelensaog tilgang er en annen viktig del av, igjen, å lykkes, fordi du må nøye deg med enhetene du har. 

15:42 

Handlingsbar rapportering, gevinst, trenden her jeg ser er, du vet, rapportene er dataene vi har, vi har ikke det, det virkelige livet, du vet, ansikt til ansikt-interaksjon med studentene lenger. Og så, å ha disse rapportene og vite hva som skjer virkelig, hjelper igjen til både programmet, du vet, hvor du trenger å gjøre justeringer, men også, du vet, kanskje studenter som trenger hjelp, eller, du vet, kanskje ikke har ikke den pålitelige tilgangen. Du kan se hvem som er online. Hvem er det ikke? 

16:15 

Det er det er virkelig veldig, veldig nøkkel. Det siste punktet der, ingen maskinvare for å vedlikeholde den. I mange tilfeller kan ikke personalet gå på skolen for å engang vedlikeholde maskinvaren. Og så, du vet, du trenger en, en skybasert system som skal fungere uansett hvor du er. 

16:43 

Jeg tror kanskje Rob har kuttet ut. Kan noen stille spørsmålene hvis du kan høre Rob. 

16:53 

Så, nå er du tilbake, Jepp, OK. En gang til. Beklager det, mente ikke å kutte av. 

17:00 

Ja. 

17:01 

Så, ja, jeg var, jeg sa bare, du vet, det å ha, du vet, hvor som helst, når som helst skybaserte systemet handler ikke bare om, du vet, studentene på enhetene, men, du vet, det styring av systemet også. 

17:15 

Fordi, vet du, IT-personalet kommer ikke dit de kan ha hender på et apparat eller noe sånt. Trenger å administrere alt dette fra skyen. 

17:27 

Du vet, og Rob kuttet der ute et øyeblikk, vi gjør alt dette på en veldig lik måte som skolene og elevene opplever. 

17:37 

Og når du tenker på data, når du tenker på alle disse tingene, er det veldig vanskelig å kunne ha denne synkrone typen læring for skoler, som ofte ikke har så god internett som vi gjør i hjemmene våre. 

17:55 

Så å kunne ha disse agentene og ha det på plass og få den synligheten kan bare gi mye trygghet for at du vet, en slags videostreaming eller zooming eller bruk av Teams er, er bare litt for vanskelig enog du støter på aksjeutfordringer med den. Slik at synlighet, som Rob sa, bare blir så viktig. Når du har ikke lærere i et klasserom som går rundt og ser studentenheter, har du ikke enheter som kommer tilbake til nettverket ditt hver dag enog ofte har du ikke en mulighet for lærerne dine, eller hvem det enn er, å ha den ansikt-til-ansikt-skjermen til skjermtid med hver enkelt elev. 

18:39 

Og du vet, nøkkelen til alt dette er Smart agents, som Rob snakket om flere operativsystemer, og de forskjellige enhetene du trekker ut. 

18:51 

One av tingene er å kunne støtte flere operativsystemer, å kunne jobbe på tvers av din miks av enheter. En annen nøkkel der er at den har en mann i den midterste proxyen innebygd i den. Det dekrypteresing den sikre trafikken. Så du får synlighet og politikkontroller ydu trenger, på tvers av ting som Google og YouTube. Og når vi hopper i grensesnittet, skal vi vise noe av det hele. 

19:18 

Men det faktum at det fungerer når som helst, hvor som helst, og det ikke kan fjernes, får du bare den forsikringen om sømløs beskyttelse. Og vent, vi har et par spørsmål som kommer inn. Og jeg vil Rob snakke om noen av de viktigste forskjellene mellom agentene som mobile filtreringsagenter du sannsynligvis bruker sammen med Raketts og disse Stafett Smart agents. 

19:43 

Og Jeg tror at det et par av tingene blir fremhevet her, SSL, sømløsheten, at selv om studenter kommer tilbake på campus, er det den samme opplevelsen. 

19:57 

Rob, kan du, kan du markere noen av de tekniske forskjellene som gjør Smart agents? 

20:06 

Takk, Amy. Jeg håper jeg kommer igjennom OK nå. 

20:09 

Så jeg tror det første er at dekryptere SSL, det er egentlig, virkelig nøkkel til teknologien bak Smart agents og gjøre denne jevne overgangen. 

20:26 

Du vet, når det ikke bare er det at du vet, det fjerner IT-administrasjonen for å få tillitsertifikater på enheten, du vet, å måtte konfigurere PAC filer eller hva det måtte være med, med en annen strategi. 

20:43 

Fordi du igjen, i mange, mange tilfeller, ikke har muligheten til å få tak i enheten lenger, eller gjøre disse oppdateringene hvis du trenger det. 

20:51 

Men igjen, du vedlikeholder ikke en sentralisert proxy-server som kan kreve praktisk og den slags ting. Så, du forenkler både administrasjonen og administrasjonen av enheten. Så jeg tror det er en stor forskjell med agentene er, than Rakett agenter hadde ikke det, thatt innebygd dekrypteringsmotor.  De har selvfølgelig kjernefiltreringsfunksjonen, men du vil miste noe synlighet uten den proxy-komponenten. Så, de Smart agent virkelig bringer det inn i systemet. 

21:28 

Den andre, du vet, den andre tingen er, når vi ser på identitet, vet du, alt er knyttet til det skysystemet med Stafett. Du får den konsistente identiteten, en konsekvent politikk, og du vet det mens deny jobbet med Rakett og fungerer veldig bra, vet du, det brukte et slags begrep med cache-legitimasjon på enheten. Fordi du igjen antok at enheten kom tilbake til nettverket ditt for en tidsperiode, slik var ting tidligere. 

21:58 

Men, du vet, den Smart agent får Jegnside en litt annerledes og knytter seg til Stafett litt annerledes enn Rakett gjør det, og det er, igjen, fordi det er designet for mobility fra bakken og opp. Det er det er antar du at du kanskje aldri vil se disse enhetenes. Vi har skoler faktisk hvem er  

22:17 

Forhåndsdekket som var helt virtuelle skoler online, hvor de aldri så enheten faktisk i sin sentraliserte butikk, og så, du vet, systemet måtte utformes for å håndtere det. Det har overgått veldig godt til verden, at nå lever alle skoler med samme evner. 

22:36 

Så de Jeg tror de største forskjellene du kommer til å se. Igjen, den sømløse opplevelsen, en sømløs dekryptering, sømløs identitet. 

22:46 

At du vet når du leter etter et system som er designet fra grunnen av for mobile skytjenester. 

22:56 

Så, Rob, som forventet. Når vi begynner å snakke om Smart agentspørsmål begynner å komme inn om hva gjør du da enom enhetene og trafikken som du kan ikke sette en agent på hvordan vi løser det med Stafett? 

23:13 

Ja, så, vi har det vi kaller Stafett Rakett. Tslange av,du vet nå, på dette webinaret er allerede, Rakett ckunder, vil maskinvaren din være i stand til å oppdatere til denne versjonen av programvaren wsom overgår det 

23:30 

Det filteret fra en innebygd enhet inn og ut av linjen, agentliste filtrering etter enhetene dine. Og det gjør det først og fremst gjennom DNS-manipulering. Og du tror kanskje det, du vet, vel, dette er fint, og jeg vil bekymre meg for dette når enheter kommer tilbake om høsten eller hva det ennikke riktig for skolen din, men det er jeg  

23:56 

Egentlig implementering mye av Stafett Raketter sammen med kunder akkurat nå, fordi de bruker disse til å administrere hotspots i feltet. Du vet, du får et hotspot fra mobiloperatøren din, vet du? Enten det er Verizon eller Sprint eller AT&T eller T-Mobile, eller hvem det måtte være, får du dem og distribuerer dem, enten hjemme eller sentralisert, enog i de tilfellene, du ikke nødvendigvis kjenner enheten. Det kan være en BYOD-enhet, eller det kan være en gjesteenhet som festes. Og så, faktisk bruker Stafett Raketts med DNS-funksjonene, som peker på disse mobile hotspots, er veldig vanlig implementering vi har å gjøre med akkurat nå. 

24:40 

Så selv om selve enheten ikke dekkes av en agent, har vi fortsatt med BYOD og IOT å gjøre i dagens verden. 

24:50 

Rane, la oss ta opp et par spørsmål som kom inn om dette mens vi er her. Nummer én, avlytter dette alle DNS-spørsmål som ikke er rettet til Stafett? 

25:01 

Så, du ville gjort det i en kombinasjon av noen andre innstillinger. Så, som på et hotspot kan du konfigurere det. Så alle DNS-innstillinger blir dirigert tilbake til Stafett Rakett på nettverket ditt, vi har noen guider, og vi kan hjelpe deg, men en strategi om å blokkere alle andre DNS-forespørsler og håndheve alt til Stafett Rakett, vanligvis en ganske enkel konfigurasjon på brannmuren sette opp den funksjonaliteten. 

25:31 

Vel, og vi skal snakke på slutten om sommeren og akkurat nå implementeringsprogrammer som vi har, men det andre spørsmålet er egentlig baksiden av det, men også en implementering. Først og fremst vil jeg understreke her at vi gjør det samarbeid med skoler for å finne ut hvilke agenter og hvordan og hva du gjør med nettverket ditt, fordi dere alle er litt forskjellige. Men det andre spørsmålet som kom inn, Rob, er back til Smart agents. Kan de distribueres på enheter uten at studentene må komme tilbake på campus? 

26:06 

Ja, absolutt. Det er, du vet, en av tingene jeg nevnte, et slags tidligere eksempel da noen av de online charterskolene vi jobber med tidligere er, som aldri en gang så enheten, og så gjennom enhetsadministrasjonsverktøy, si administrering av mobile enheter, som Mobile Manager eller en annen som du kanskje bruker, kan du distribuere agentene eksternt. Så du trenger ikke å ha hands-on på enheten, og deretter når agenten kommers installerered, forresten, den håndterer alt sitt eget SSL-dekrypteringsoppsett og alt annet, slik at du ikke trenger å bekymre deg aom det, installerte de tillitsbeviset eller hva de måtte gjøre på den enheten. Så alt er automatisk og de kan skyves gjennom noen av disse masseutplasseringsverktøy som du har tilgjengelig. 

26:55 

Vi tar en til Stafett Rakett spørsmål før vi hopper inn i noen andre funksjoner. Robert, hvordan gjør det Stafett Rakett gi SSL-dekryptering? 

27:04 

Så det er, vet du, litt mer tradisjonell mann i midten for de enhetene der du trenger det. 

27:10 

Du vil konfigurere dem til å peke, vet du, som en fullmakt til Stafett Rakett og så ville det håndtere autentisering og dekryptering slik du trenger det. 

27:24 

Perfekt. Takk skal du ha. Vi er skal gå videre, du kan fortsette å stille spørsmålene dine der, og vi vil gjøre litt mer til slutt. Men det er så mye mer, vi vil snakke om og vise deg. 

27:34 

Det vi ser på her er nettaktivitetsloggen, enog jeg inkluderte dette fordi det er en ganske ny funksjon for Stafett og mange av dere, tror jeg har sett demoer for kanskje et år siden. Du var på en demo, eller du gjorde en eval, og dette er noe du ba om, og vi har gitt den omtrent som den aktivitetsrapporten i Raketts. 

27:59 

Det er en omfattende logg over alt som skjer som du kan filtrere som du kan søke feller den dype etterforskningens. 

28:09 

ENmye av vårt Stafett rapportering er utformet for å være visuell og handlingsbar og enkelt å deledwJegth overordnede og rektorer og den som trenger å se dem slik at de kan forstå. Men her gir vi denne detaljerte loggvisningen. At du kan gjøre all dyp analyse og dyp etterforskning vi trengte å gjøre. 

28:37 

Nok en rapport som virkelig setter Stafett bortsett fra det du er vant til i din Raketts og som du ba om er foreldrerapporter. Rob, fortell oss om det. Enda viktigere nå med enhetene hjemme, ikke sant? Ja, absolutt. Så slags som av den detaljerte nettaktivitetsrapporten, de ideen bak dette er en lettlest, lett å forstå report som du kan dele med samfunnet ditt. 

29:03 

Og igjen, i den verden vi er i dag, og enhetene er hjemme. Du har foreldre til å avhøre, du vet, er studentene mine på nettet, bruker de enheten til education? Du vet, det er noen ganger vanskelig å fortelle. 

29:16 

Jeg har en datter på videregående skole selv, og noen ganger, vet du  sørg for at hun er det faktisk gjør hennes arbeid. Og så, gir disse rapportene til foreldresamfunnet ditt, de kan vite, du vet, når studenten deres er online hva de bruker enheten til. Bruker de det til utdanningsformål? Gjør de det deres klasse arbeid? Eller bruker de mer av tiden sin på å gjøre noe annet på enheten? 

29:42 

Og så, dette er faktisk en som du vet hadde en god del Jegnterest pre covid, men har hoppet opp ganske mye, også. 

29:52 

Fordi du vet, du får flere og flere spørsmål fra foreldresamfunnet ditt, ettersom disse enhetene skal hjem. Du vet, mange skoler, kanskje ikke. Enheten er faktisk i hjemmet før, og nå har de måttet skynde seg å sende dem ut. Og så, dette hjelper deg med å svare på det spørsmålet til foreldresamfunnet. Og disse er automatiserte lettleste, du vet, sendte rapporter som kommer i e-posten deres, slik at det gjør det enkelt for den informasjonen å gå ut og kan avlaste noe av presset på IT og svare på disse spørsmålene. 

30:26 

Og om skolene hadde tatt-home srogrammer bderfor covid, eller om dette er første gang enheter er hjemme, as foreldre ser et utstyr som de ikke kjøpte i barna sine i hjemmet, vil de vite, hei, er det trygt? Hva skal studenten min til? Er dette lærerikt? Og dette gir bare den forsikringen til dem, og egentlig en måte å jobbe på. At vi har fått dekket det. Studentene dine er beskyttet. Vi har filtrering på plass. Så bare en skikkelig hodepine saver over hele linja. 

30:58 

En annen viktig rapporterings- og sikkerhetsfunksjon av Stafett at, du vet, skiftet til chøyt og være fokusert i chøyt, lar oss gjøre så mye mer sanntidsanalyse. Så når vi, vet du, går inn Raketts, på tvers av nettverk, på tvers av skoler over hele verden, 

31:21 

Og det er sikkerhetskontrollFør covid egentlig, very nylig, før vi alle Lukkd ned og begynte å jobbe hjemmefra, a rapporten kom ut 

31:33 

Det viste at selvmord blant unge mennesker var på et 30 år høy, og at yngre og yngre studenter, tenkte seriøst på selvmord. 

31:44 

Og nå er disse studentene isolert. De er avskåret fra andre støttesystemer, og fra venner, og sport, og utenomfaglig aktiviteter. 

31:58 

For alle sammen, når du tenker på skolens rolle i dette, blir elevene også avskåret fra, du vet, forbi en lærer eller en rådgiver i salen. Og å ha dem i stand til å gjøre denne visuelle anerkjennelsen llike, noen ting ser ut til å være feil, thei virker ikke synes happy. Jeg tror studenten er i krise. 

32:21 

Så uten den visuelle forbindelsen og den tiden på campus, er dette enda viktigere. 

32:26 

Det vi gjør er å bruke AI og maskinlæringsteknologi for sanntidsanalyse av følelsene bak studentene' aktiviteter. 

32:40 

Og så, som du ser der på høyre side på skjermen min, sender du sanntidsvarsler når det når et alvorlighetsnivå som noen trenger å handle. 

32:53 

Nå, jeg kjenner dere alle, for det meste er dette alle CTO-ene dine, nettverksadministratorer, teknologititler. Og jeg vet at du er veldig opptatt og tenkning: Jeger dette til og med jobben min? Jeg orket ikke alle disse? One av nøklene innebygd i dette er evnen til å ha delegert administrasjon. 

33:13 

Så, å få rådgivere, eller rektorer, eller hvem som helst andre, i skolens nettverk og økosystem, må varsles om disse. Du kan enkelt sette dem opp. 

33:27 

Og, som alt i Stafettalt tingene vi snakker om er konfigurerbare på et hierarkisk gruppenivå. Så du kan ha en annen sikkerhetskontrolladministrator for hver skole eller for forskjellige grupper. 

33:44 

Og en av tingene jeg vet Rob kommer til å snakke om litt senere, er måten vi kan integrere med studentinformasjonssystemet ditt eller enctive directory, eller Google Directory, eller hva det enn er. Alle disse nivåene du oppretter, kan du ha forskjellige administratorer. 

34:02 

Så det, det er egentlig et spørsmål om, du vet, det tar en landsby å holde studentene safe, og egentlig, vi lagt ned skoler i en enestående skifte i hvordan alle jobber og lærer og undervisning. 

34:18 

Vi gjorde det for å holde studentene trygge. Så nå lærer de online på skoleenhetene. Dette blir bare et enda mer kritisk stykke for skolene vi snakker med. 

34:30 

Herfra skal vi faktisk skifte til grensesnittet og bare vise et par ting. 

34:40 

Jeg vet at noen av dere har hatt demonstrasjoner av dette. Noen av dere har aldri sett det før, so, vi skal ikke gjøre en full demo i dag, men vi vil se på noen av høydepunktene i det. 

34:52 

Du får en følelse av hva vi egentlig snakker om, hvordan grensesnittet føles, en litt annen opplevelse enn bare å se skjermbilder der og lysbilder. 

35:02 

Så her er vi på Stafett Dashbord. 

35:08 

Tydeligvis kan du se når jeg går gjennom her at det er en veldig visuell dashboardopplevelse, og hvor vi designer dette for å kunne ta en rask titt og vite om du trenger å handle, vet, hei, hvorfor er aktivitet virkelig falt av gårsdag? De slags ting. 

35:30 

Men en av de andre viktige måter Dette er annerledes, slik vi rapporterer om denne kategorien. Liker aktivitet som YouTube i din Raketts i det web aktivitetslogg aktivitetsrapport. Nå kan jeg ikke huske hva det heter, an aktivitetsrapport. Du ser all YouTube-trafikken din. Du kan filtrere at du kan komme til det. 

35:54 

Men, Rob, dette er det mye annerledes og hva slags ting skolene har bedt oss om, ikke sant? Ja! Absolutt. Og vi skal vise dette i flere av rapportene. 

36:05 

Og Amy nevnte det tidligere, som du vet, tdisse er ment å være visuelle handlinger, og du ser at når vi går ned i YouTube-kategorien, yDu får mange detaljer om hva folk gjør på YouTube. Du vet, det er ikke bare, går deing inn på YouTube, but kan du se hvor mange videoer som blir sett på. Du vet, hvor mange visninger per bruker, du vet, den slags ting. Hva er de beste videoene dine som skjer, som skjer? Og du vet, i dette tilfellet ser vi, nummer én er Shakespeare, så det er sannsynligvis bra med utdannelsen prosess. 

36:43 

Nummer to er Fortnite, som kanskje ikke er så relevant for utdanningsprosessen, så kunne se det i farta, og se hvem som bruker disse videoene, blåse videoen her. 

36:56 

Hvis du trenger det, vet du hvor vi ser en betydelig økning i hjelpen til å administrere YouTube for skoler. Du vet, tror jeg, igjen, skolene brukte YouTube tungt før covid, men nå har den bare økt betydelig fordi du vet, video blir en så viktig del av hvordan vi er kommunisere med studentene våre og så, 

37:25 

Å vite hvordan YouTube blir brukt blir brukt riktig, og blokkerer tingene du ikke gjør 

37:32 

Need tilgang til å holde elevene på jobb mens de er på disse enhetene og prøver å gjøre skolearbeidet Jegs virkelig, virkelig, enda mer kritisk, igjen enn det var før, for igjen, vet du, vi fortsetter å komme tilbake til dette, but, du vet, du har ikke den læreren i klasserommet som ingen sanntid når eleven er ute av oppgaven. Du vet, vi må stole på rapportene og analysene vi har. 

37:57 

That fører oss virkelig rett inn i denne ideen om brukerrapportering. Det er en annen situasjon hvor den samme typen data var i yvåre Rakett logger, hvis du har mobilen agenter og ting på plass mens enheter er utenfor campus, 

38:16 

Men du vet, hvis du har 10,000 studenter for å få en brukerrapport om hver enkelt, lager du disse tilpassede rapportene med filtre here basert på systemintegrasjon, katalog, integrasjon, hva det enn er, enutomatisk får du per brukerrapporter, og dette er egentlig en grunnleggende del av hvordan Stafett er annerledes. Rane. 

38:45 

Ja, jeg skal begynne bare ved, deg vet, når vi snakker om å dele disse utenfor ITenog jeg vet det Jeg har snakket med mange av dere på denne samtalen, 

38:52 

Jeg vet da jeg var sammen med meg distrikt, wjeg vil bruke tid på å gjøre dette, du Kjenn wnår du vil trekke en brukerrapport i Rakettenog igjen, de var effektiv i mange år, 

39:02 

Jeg prøver ikke å snakke negativt om dem, but, vet du, det første vi identifiserte var enten IP-adressen eller brukernavnet, studentens kontonavn, ikke noe som alltid betydde noe for de utenfor teknologiriket. 

39:17 

Hvis du ser her, er navnet på toppen av dette Angie, du vet, dette er hentet fra, thhos bruker integrering. 

39:23 

Vi vet nøyaktig studenten vi snakker om, og deretter, du vet, rapportene gjør mye av det analyse for deg, så du vet, hvordan bruker Angie utdannelse tid, YouTube? Du kan se at disse er lette å lese og overlevere til noen utenfor IT, igjen, du vet, topp nettsteder, toppsøk, all denne informasjonen var tilgjengelig i Rakett, men ville ha tatt lang tid å kompilere den. 

39:50 

Nå er årsaken fordi med en påprem apparatet, vi bare, du vet, kunne ikke bygge det stort nok, ikke sant? Å gjøre disse sanntidsanalysene. Det ville du ikke 

40:01 

har vært fornøyd med oss Jegf hva vi måtte ha bedt om det apparatet. Men med dette vesenet chøytbasert, har vi den evnen til gjør den sanntidsanalysen. 

40:10 

Du har fortsatt detaljerte visninger, som Amy har en periode med tillatte blokkerte nettsteder, men du vet, vi har gjort dette igjen, lett å lese. Du vet, en av tingene her, Amy, hvis du trekker ned det fall ned liste, kan vi filtrere ut blokkerte eiendeler. Du vet, Facebook-logoen som er på hver side. Går alle virkelig?ing inn på Facebook? Eller laster de bare den logoen? 

40:34 

Og så, dette gjør igjen disse rapportene enkle å forstå, lette å se for de utenfor ITsavindu har tid til å jobbe med alle de nye utfordringene og problemene du har å gjøre med i dagens utdanningsverden. 

40:49 

Rob, vi kan sannsynligvis ikke snakke om SSL-dekryptering nok, og denne nedturen fremhever virkelig den, disse søkene og YouTube-videoens, nalt du kan't figur for å få den informasjonen. 

41:03 

Rett, når agenten er distribuert, Jegt håndterer all SSL-dekryptering. Så på din Rakett du har kanskje valgt å ikke ha SSL-dekryptering på grunn av utfordringene som fulgte med det, eller du gikk gjennom arbeidet for å distribuere trust sertifikater i PAC filer og alt annet du trengte å gjøre. Men med Stafett i Smart agents, når agentene er distribuert, har du all den synligheten. Du trenger ikke gjøre noe ekstra. Det kommer bare for deg automatisk. 

41:31 

En annen rapport, jeg vil se på, faktisk et dashbord og flere rapporter her, er Online Activity Dashboard. Og dette kom bare ut for et par uker siden. Det er et godt eksempel på hvordan produkt- og utviklingsteamene våre lytter til skoler og lager ting som løser utfordringene deres. 

41:53 

Og dette kom ut for bare et par uker siden, som svar på diskusjoner vi begynte å ha, og utviklerne våre begynte å ha med skolene for å finne ut, hva kan gjøre denne fjernundervisningen enklere for deg? 

42:08 

Og dette var det. Å vite hvem som logger inn, hvem er, og når? Hvor mye tjener de på skolen? Gjør de noe annet? 

42:20 

Rob, jeg vet du har vært. Du har snakket med folk som bruker dette. Hva slags tilbakemelding får du på denne informasjonen? 

42:28 

Ja, jeg mener 

42:29 

ting som, du vet, inaktive brukere nederst til høyre her og vet at disse studentene ikke har vært online nå, du vet, hvilke utfordringer som kan presenteres som må overvinnes. Kanskje den studenten ikke har tilgang til Internett eller ikke har tilgang til en enhet eller kanskje den studenten er er trenger mer hjelp eller du vet, i et antall ting kan, kan påvirke det. Men, vet du, å vite thans erdu vet, nesten, Jeg vet at det ikke er det akkurat det samme, men tilsvarende du vet, studenten har vært fraværende i tre dager. Du vet hva som skjer der. Og så har du den informasjonen i sanntid. Og igjen, vet du, vårt utviklingsteam gjorde en god jobb med å snu dette. Du vet, mye av disse dataene var i systemet, men det krevde tidligere at noen skulle lete etter det, og nå, når du svarer på det vi ser på i dag, vet du, og bygger ut et dashbord som dette. Så du vet igjen, med et øyeblikk wher enheten blir brukt. Du vet. 

43:29 

Igjen, studenter ikke online. 

43:31 

Studenter som ikke har vært aktive, bruker de det til pedagogiske formål, eller ikke, vet du, brukere etter tid dagens er en som er sopulær report, fordi, du vet, skoler prøver å bygge ut planene sine for å støtte samfunnet sitt, og elevene som vet når de er aktive på enheten, kan også være nøkkelen til det. Så, du vet, når trenger de å ha litt støtte tilgjengelig, eller lærere som kan svare på spørsmål eller hva det? 

44:03 

Vi har et par andre ting jeg vil vise i grensesnittet, men det er jeg skal hopp gjennom dem veldig raskt fordi vi kommer mot toppen av timen her. Robert, jeg gjorde en av disse webinarene, than samme Rakett til Stafett slags diskusjon for omtrent et år siden. Og jeg så igjennom notatene i går kveldognd vi gjorde en avstemning. Og den første tingen folk sa at de elsket med dem Rakett var detaljene i politikken. Så bare å se på noen av disse internettilgangene, 

44:38 

Mange av de samme tingene som du er vant til med Raketts, detaljnivået om hvordan du kan sette ting, de virkelig detaljerte kategoriene i databasen vår som gjør det enkelt å tillate pedagogiske spill og ikke voksenspill. 

44:56 

Alle de tingene du elsker ser litt annerledes ut, men de er her, og de kan alle settes, som jeg sa, av de forskjellige gruppene som er ditt hierarki er basert på. 

45:11 

Det samme med videoregler, snakket Rob med da vi så på rapporten fra YouTube om hvor viktig video blir i denne fjernundervisningssituasjonen. Og det er bare så mye mer vi kan gjøre for å gjøre YouTube trygt i dette Stafett miljø. 

45:27 

Du vet, begrenset modus og Smart Plegg, det er de tingene du klarte å gjøre i din Rakett. 

45:33 

Men å skjule sidefelt, skjule kommentarer, holde studentene virkelig fokusert på det faktiske innholdet og ikke alle de perifere tingene som kan være distraherende eller farlige eller upassende, muligheten til å virkelig tilpasse alt dette. Bare massevis av ekstra kontroll vi kan gi deg for ting som YouTube eller for sosiale medier eller alle disse tingene. 

46:03 

Jeg kommer til å gå tilbake til lysbildene våre her, og Rob skal snakke om noen av disse spesifikke forskjellene i hvordan Rakett fungerer og hvordan Stafett fungerer og, og hva de grunnleggende forskjellene er der. 

46:22 

Takk, Amy. Så jeg tror det første punktet der er virkelig nøkkel. Hvis du ser på, vet du, Rakett, den primære identifikatoren var IP-adressen som enheten brukte. 

46:35 

Stafett, det er den brukeren, og vi på en måte viste det i brukerrapporten, deres identitet er slags den sentrale delen av rapporteringen. Vi har snakket om, vet du, disse to neste punktene peker mye på at det hele er skybaserte, og agenter som jobber på og utenfor nettverket, i motsetning til en maskinvare du må vedlikeholde og skalere og bygge ut når endringene dine skjer i distriktet. Etter skolens regler kontra tidsplaner, har vi på en måte forenklet planleggingsfunksjonen basert på tilbakemeldinger fra mange skoler, men gir deg likevel muligheten til å ha forskjellige regler til forskjellige tider, slik du trenger i ditt miljø. 

47:18 

Administratorroller, vi, du vet, vi tok liksom den delegerte administratoren og deretter og tok den enda lenger med den og registrere, sden egentlig knytter seg til ditt, ditt hierarki og ditt miljø og innstilling, du vet, hvem som kan få tilgang til hva og kan de få tilgang til? Du vet, vi viste Safety Check tidligere. Du vet, kanskje visse mennesker har tilgang til disse dataene, og andre kan se andre rapporter i systemet, så du har veldig detaljerte kontroller over alt dette. 

47:47 

Så denne integrasjonen, tror jeg veldig stor. Du vet, vi fortsett å hente informasjon fra katalogen din, men igjen, få også den som sier informasjon slik at vi kan knytte studentene til de rette klassene og de riktige brukerne, de riktige retningslinjene. 

48:00 

Jeg tror det siste punktet jeg vil trekke frem til det, vet du, det Raketts slags dekket alt og i Stafett agenten er ditt primære filter og en av tingene som ikke er på lysbildet, men jeg vil snakke om, og jeg vet at vi skal snakke om implementering senere, men det er en overgang for å gjøre dette jevnt for deg slik at ettersom disse enhetene er på nettverket ditt kommer tilbake til nettverket ditt når du går over til Stafett, 

48:27 

De to systemene kan være klar over hverandre, so, det er ikke som deg  tror at dette er en, vet du, kritisk gjør alt på en gang, men vi har en implementeringsstrategi som lar deg lette det, fordi vi vet at du har mye på gang akkurat nå. 

48:46 

Rob, la oss bare snakke akkurat nå. Kan du fortelle oss om den overgangsprosessen? Og hva vi gjør eller implementeringer akkurat nå, hvordan det vil se ut. 

48:57 

Jada, så, mener jeg, fra et overgangssynspunkt, den siste utgivelsen av Rakett softe er det Stafett awarslik at når du begynner å distribuere dem Stafett agenter i ditt miljø, Rakett er klar over det og så bare lar Stafett håndtere filtreringen. 

49:14 

So, det gir deg litt tid til, du vet, til overgang. Du trenger ikke å bekymre deg for, fikk alle enhetene mine det på en gang, eller du vet, jeg har enheter som ikke har kommet tilbake til skolen ennå, og de har ikke blitt oppdatert. Så, hva det måtte være i ditt miljø, than Raketts vil være klar over det. Når det gjelder implementering, wJeg har implementeringsprogram som kjører hver uke nå for å hjelpe deg med å implementere produktet og går gjennom trinnene og tar det gjennom i en veldig du vet, enkel å følge enkel tilnærming med en ingeniør on linjen to slags tar deg gjennom den bitens. 

49:55 

Ja, og jeg mener, jeg tror det er nøkkelen der. Avhengig av hvilke operativsystemer, avhengig av nettverk, avhengig av flere ting, det vil være litt annerledes for hver av dere. Så det er tilpasset, men det er den totale prosessen. Og vi er gjør implementeringer for å hjelpe alle gjennom det. Rob snakk litt om prosessen for å bli gammel Rakett inn i en Stafett Rakett. 

50:21 

Ja, det er det faktisk pen rett fram. Mange av dere har sannsynligvis gjort en Flash-oppdatering på Rakett før. Som vi vet har du gått gjennom versjonene hos oss og oppdateringen til Stafett Raketter veldig mye det samme. Hovedforskjellen er at du også vil ta den ut av linjen på det tidspunktet, og du bruker bare administrasjonsgrensesnittet for å koble til nettverket ditt. 

50:46 

Men det er egentlig bare et spørsmål om å blinke det med den nye koden, aFor å bli med på det, er det litt konfigurasjonstrinn, Jegdet tar noen minutter whno du blir med på det Stafett Rakett til din Stafett chøyt eksempel. Og når du først har gjort det, er du i gang. Du har muligheter for å gjøre ting som å slå på autentisering eller brukerautentiserte retningslinjer, kanskje i gjestenettverket eller hvor det måtte være. 

51:16 

Rob, vi har flere spørsmål om YouTube og det knytter seg til det vi gjør med Stafett Raketts. Jeg mener beklager. Ikke YouTube, iOS. Kan du snakke om planene våre på iOS? 

51:29 

Ja. 

51:29 

 vi har fortsatt å prøve å kjøre iOS frem og overvinne du vet, sandkassen og typen av iOS for å bringe den opp til nivået til funksjonssettet i de andre enhetene. 

51:49 

Og så, hvis du vil, og jeg skal bli litt teknisk her, but når vi ser på filtreringsmulighetene og sier en Windows eller Mac-enhet, det er egentlig to komponenter til det, og vi snakket om dem earlie: der er den SSL-dekrypteringsmotor og den slags innebygde kjernefilter og de som fungerer sømløst sammen i disse agenter. 

52:12 

I iOS, hvor vi virkelig bruker den samme strategien, der vi har iOS-agenten, kan det være, du vet, presset gjennom MDM. Men vi bruker også Stafett Raketts i proxy-modus. For de iOS-enhetene, for de tingene der du trenger dekryptering og alt det der faktisk får presset gjennom MDM configuration. Så du trenger ikke ha hands-on på enheten, men du får det beste ut av begge deler, du kan bruke Stafett Rakett til gjør den dekrypteringsfunksjonen og Stafett agent til å fange alt der for å gi deg den fulle beskyttelsen og for dekrypteringsevne. 

52:53 

Takk, Rob. Jeg er ganske overrasket over dette spørsmålet, men vi har fått det flere ganger. Folk spør om de kan teste ut Stafett og Smart agents mens deres Rakett filtreringsmidler er på plass. 

53:09 

Jeg forestiller meg at det er fordi enheter er off Nettverk. Det er vanskeligere å fjerne end annonsed og gjør den testprosessen. Kan du snakke om en god praksis for det? 

53:20 

Ja. For beste praksis vil du fjerne det forrige filtreringsagenten på enheten, Windows, say, Windows- eller Mac Mobile-filteret. Hvis du hadde identifikasjonsagentene der, burde de ikke ha noen innvirkning. 

53:35 

Men å ha de to filtreringsmidlene på enheten kan føre til at du blir vanskeligs i ledelse, noe dobbeltfiltrering, og den slags ting. 

53:44 

Så, den beste fremgangsmåten ville være å fjerne Rakett filtreringsmiddel og erstatt det med Stafett middel. 

53:55 

Flott. Tusen takk. La oss gjøre et spørsmål til. Jeg liker å sørge for at jeg forlater alle fem minutter, så ta den lille undersøkelsen min og komme dit neste plikt. 

54:04 

Neste spørsmål. 

54:09 

Flere spurte nylig om innsamling av enheter for å skyve ut agentene. 

54:15 

Whatt omstendigheter ville det være nødvendig? Og for det meste, kan vi distribuere dem mens enhetene er hjemme? Når ville det kanskje ikke være tilfelle? 

54:24 

Jeg vil sannsynligvis si om du hadde gjort det en fjernkontroll MDM, ellerdu vet, ekstern administrasjonsfunksjon for disse enhetene. Men selv da vet du at jeg har jobbet med noen skoler som kanskje ikke hadde tenkt på MDM som et verktøy for å administrere Windows-enhetene sine tidligere. 

54:42 

Men det er ting du kan gjøre for automatisk å til og med registrere disse Windows 10-enhetene som de er ute i felten. Så du vet, det er det på en måte avhenger, ganske spesifikt av miljøet ditt, men det er verktøy og strategier som du til og med kan bringe dem til ekstern styring eksternt. 

55:03 

Slik at jeg tror det er noe du kan snakke med deg om. Et implementeringsteam kan snakke med deg om noen strategier der. 

55:11 

Men det kan faktisk ikke være behov selv om du ikke hadde blitt avvist management på disse enhetene. 

55:21 

Takk skal du ha. Takk, Rob, for alle disse svarene på alles spørsmål. Takk til alle som ble med oss i dag for at de tok en time ut av det jeg vet er en veldig travel tid for alle de store spørsmålene du stilte. Vi kom ikke til dem alle, men vi vil sørge for at du får oppfølging fra kontoadministratorer eller ingeniører, eller støtte eller hvor som helst som passer for dine spørsmål. Som jeg sa, vil jeg virkelig sette pris på det hvis du tar denne raske undersøkelsen som kommer til å dukke opp når du reiser. 

55:52 

Og hvis du er klar til å få et tilbud på Stafett, Jeghvis du ikke har det, eller implementeringshjelp. Hvis du har Stafett men har ikke rullet den ut, og du stoler på din Raketts, 

56:05 

Enten av disse tingene kan du fortelle oss i undersøkelsen, og vi vil følge opp eller sende en e-post til kontoansvarlig eller salg på LightspeedSystemer.com. 

56:16 

Og hvis du ikke husker alt dette, klikk svar på e-postene jeg har sendt deg for å invitere deg til dette, og følg opp at med e-posten som inkluderer opptaket, kan du bare svare til meg, så hjelper jeg deg med å få deg til rett sted også. 

56:29 

Tusen takk alle sammen. Ha en flott dag.