Katso verkkoseminaari

1: 1 Pandemian jälkeen: Mitä nyt?

Lue transkriptio

1:46 

Amy Bennett Lightspeed Systems: stä:

Tervetuloa kaikki osallistumaan pandemian jälkeisen keskustelumme toiseen osaan, 1-1, nyt mitä? 

1:57 

Ensimmäisessä osassa pari viikkoa sitten keskityimme opetukseen. 

2:02 

Tänään puhumme laitteista. 

2:05 

Yli 50 miljoonaa laitetta toimitettiin K-12-kouluun vain pandemian ensimmäisten 12 kuukauden aikana. 

2:13 

Se ylitti selvästi odotukset, joita koulut odottivat ostavansa. 

2:18 

Se todella nopeutti edistymistä kohti koulujen suunnittelemaa 1-1, mutta eteneminen vauhdilla ei todellakaan johtanut siihen. 

2:30 

Joten nyt, tässä olemme, sinulla on enemmän laitteita kuin koskaan ennen. 

2:36 

Mitä teet heidän kanssaan? Kuinka saat niistä kaiken irti? 

2:39 

Siitä aiomme puhua tänään. 

2:42 

Olen Amy Bennett, Lightspeed Systems: n esikuntapäällikkö ja tämän keskustelun moderaattori. 

2:49 

Tapaamme paneelimme. 

2:52 

Meillä on Chris Herrington ja Elizabeth LeBlanc. 

2:55 

He ovat opetus- ja johtamisinstituutista, tervetuloa takaisin. 

3:00 

Olemme myös mukana tällä viikolla, Nicole Allien. 

3:05 

Hän on kotoisin Caddon seurakunnan kouluista, joissa hän on opetusteknologi ja Lauren Speiser, hallituksen hyväksymä lastentarhanopettaja. 

3:16 

Tervetuloa kaikki. 

3:18 

Paneelimme lisäksi haluamme varmistaa, että olette kaikki mukana keskustelussa. 

3:24 

Joten kysy kysymyksiä, lisää ajatuksiasi ja käytä GoToWebinar -paneelisi kyselyruutua. 

3:31 

No, aloitetaan todella, jotta pääset alkuun osallistumaan. 

3:36 

Aloitamme kyselyllä: Kuinka kauan piirisi on ollut 1-1? 

3:44 

Valitse yksi näistä vastauksista antaa sinulle vain muutaman sekunnin aikaa täyttää tämä. 

4:01 

Selvä, vielä viisi sekuntia saadaksesi vastauksesi. 

4:12 

Katsotaan mitä meillä on. 

4:16 

Koulujemme 25% ei siis ole vielä paikalla, ei 1-1. 

4:21 

Mutta 50% on saavuttanut 1-1 viimeisten 0-2 vuoden aikana, mikä on todella ajoitus, joka vastaa sitä, mitä olemme kaikki kokeneet pandemian kanssa. 

4:34 

Joten Chris ja Liz, aloitetaan kanssasi. 

4:36 

Tiedän, että työskentelet satojen koulujen kanssa eri puolilla maata, ympäri maailmaa. 

4:42 

Vastaako se näkemääsi? Oliko piirit jo 1-1? 

4:47 

Hyppäsivätkö he siihen pandemian aikana ja sen vuoksi? Mitä näit? 

4:55 

CH: 

Kiitos Amy. Arvosta sitä, että olet täällä tänään. Mielestäni kyselyn tulokset edustavat melko paljon sitä, mitä näemme eri puolilla maata, 1–1 aloitteen osalta. Työssämme opetus- ja johtamisinstituutissa meillä on taipumus työskennellä enemmän sellaisten koulujen kanssa, joilla on joko 1-1 -aloite tai jotka ovat hyvin matkalla, koska keskitymme todella paljon siihen, mikä on seuraava askel 1: n jälkeen 1 aloitteeseen. 

5:23 

Työssämme kuitenkin törmäämme moniin kouluihin, joilla ei ole 1-1 -aloitetta, ja siihen on useita eri syitä. 

5:32 

Joskus se johtuu vain siitä, että heillä ei ole yhteisön tukea tai heillä ei ole taloudellisia resursseja tai heillä ei ole sisäistä henkilöstöä, joka voi tukea sitä. Mutta tiedätte, 1–1 ohjelmaa on ollut olemassa jo vuosia, ja luulen, että siksi näemme paljon kouluja, kuten näitte kyselyssä, 4–6 vuotta ja jopa pidempään, jotkut koulupiirit ovat olleet mukana 1–1 ohjelmassa. 

6:00 

EL: 

Ja vain lisätäksemme sen, mitä näimme kaikissa Amyn kanssa työskentelevissä kouluissa ja piireissä, olivat ne, jotka olivat menneet 1-1 tai varmasti paljon paremmassa kunnossa siitä, onko pandemia kuin ne, jotka joutuivat ystävällisesti alusta alkaen, kuten tiedät, kuten voit odottaa. 

6:19 

Mutta toinen asia, jonka havaitsimme todella mielenkiintoiseksi, ja mielestäni on sellainen taululta näyttävä pala, jonka kanssa meidän on nyt käsiteltävä, on se, että jopa paikoissa, joissa ajattelimme paperilla, olimme täysin 1: 1. 

6:32 

Ymmärrämme, että ne ovat edelleen aukkoja. Vielä oli opiskelijoita ja perheitä, joita aloite ei tavoittanut eri syistä, ehkä useita oppilaita kotona tai kilpailevat kodin tarpeet laitteen suhteen. Tai tiedätkö, he ovat alipalveluja Internet -yhteydelle. 

6:50 

Joten on vielä tehtävää, jotta voisitte todella varmistaa, että tämä aloite todella iskee ja palvelee kaikkia oppilaita tasolla, joka mahdollistaa heidän pääsyn korkealaatuiseen opetukseen, jota olemme myös työskennelleet kahden viime vuoden aikana, oikeus toimittaa käytännössä hybridi ja henkilökohtaisesti. 

7:09 

Joten vain lisätäksemme tähän, löysimme paljon, kun aloitimme koulujen ja piirien tukemisen tällä tavalla. 

7:21 

AB: 

Anteeksi, olin tietysti mykistetty. Se on yksi niistä asioista, jotka tapahtuvat ainakin kerran joka kerta. Nyt se on poissa tieltä. 

7:28 

Se on todella hieno pointti. Se, tiedättekö, se ei ole myöskään kerran tehty. Se ei ole laitteiden ostaminen, ja olet valmis. Siihen mahtuu muutakin. 

7:36 

Ja tämä edistyminen 1: een on edistystä, ensinnäkin, mutta sitten jatkuvaa. 

7:42 

Nicole, tiedän sen, että te Caddossa tunsitte olevanne lähellä 1-1 pari vuotta sitten, ennen kuin tämä tapahtui. Mitä todella näitte ja koitte, kun tulitte siihen? 

7:53 

EI: 

Kyllä, luulimme, että meillä oli suunnitelma valmiina ennen pandemiaa. Olimme 1-1. Luulimme olevansa paljon lähempänä kuin olimme. 

8:01 

Ja sitten huomasimme, että emme olleet, tiedätte, meidät heitettiin sellaiseen tilanteeseen kuin kaikki muut Yhdysvalloissa ja kaikkialla maailmassa, ja katsoimme kaikkea, mitä meillä oli, ja ajattelimme, ei, ei. 

8:15 

Ei, tämä ei toimi, näitä ei päivitetä. Meidän on tehtävä virkistävää. 

8:19 

Emme ole missään lähellä sitä, missä meidän pitäisi olla. Ja meidän piti sanoa, OK, tämä on kolmen hengen perhe, joten sinun on jaettava kotiin lähettämäsi laite kanssasi. Ja meidän piti olla vain luovia, kun saamme laitteita oppilaillemme, koska emme todellakaan ole siellä, missä luulimme olevan meidän. 

8:37 

AB: 

Joten menit ja keksit sellaisia suunnitelmia, jotka näyttävät eräänlaiselta perheeltä perheelle. Hyppäsitkö myös laitteiden tilaamiseen tai laitteiden löytämiseen kaapista? 

8:49 

EI: 

Ehdottomasti meidän piti hypätä tilauslaitteiden päälle ja tietysti joudumme jonoon jokaisen muun kouluryhmän takana, joka joutui tilaamaan laitteita. Mutta kyllä, etsimme kaappeja ja kirjastojen takana olevia varastotiloja, mistä tahansa löysimme jotain. Etsimme ja käytimme niitä. 

9:09 

AB: 

Ja sinusta tuntui, että olit melko hyvin valmistautunut melko pitkälle. Lauren, olisit sanonut olevani vähemmän. Et ollut 1-1 ennen pandemiaa. Millainen kokemus se oli sinulle? 

9:22 

LS: 

Meillä oli siis laitteita koulussa. Nyt se ei ollut 1-1, mutta meillä oli tarpeeksi. Aloitimme tykkäyksillä, Macilla ja pöytäkoneilla. Ja sitten olimme itse asiassa siirtymässä Dellsiin ja Chromebookeihin juuri ennen pandemiaa. Sitten pandemia iski, ja K -6 -opiskelijoillamme oli kohtuullinen määrä Chromebookeja. 

9:44 

Joten he pystyivät hankkimaan laitteita aikaisin. Mutta sitten joo, jäimme jotenkin jumiin kaikkien muiden koulujen ja piirien kanssa, jotka ostivat Chromebookeja. Vanhempia luokkia oli siis odotettava vähän. Onneksi monilla opiskelijoilla oli jo kotona asioita, joita he pystyivät hyödyntämään. Ja sitten kuluneen vuoden aikana olemme olleet täysin 1: 1. 

10:08 

Kaikilla oli Chromebookit, joten olimme tavallaan rakentamassa sitä eteenpäin. 

10:12 

Mutta sanon, kuten piirillämme oli jo tavallaan ollut todella hyvä suunnitelma tekniikan käytön suhteen. Joten meillä ei ollut 1: 1, mutta heillä oli jo paljon digitaalisia resursseja, joita oppilaamme käyttivät luokkahuoneessa. Joten siitä oli hyötyä, mutta se ei ollut täysin nollapiste, aloittaen tyhjästä. 

10:30 

Joten luulen, että se auttoi hieman, mutta se oli, tarkoitan, että se oli silti uutta oppia käyttämään näitä erilaisia laitteita. Minusta tuntuu, että minulle opettajana yksi suurimmista haasteista oli, että minulla on MacBook, mutta kaikilla oppilaillani oli Chromebookit. Joten vaikka yritin auttaa heitä, se oli kuin, missä sinun aloituspainike on, koska omani on hieman erilainen, kuten se oli minulle vaikea osa. 

10:50 

AB: 

Joo. Se on siis haastavaa. Luokkaopettajana yrität, lähinnä lastentarhanhoitajia, yrittää auttaa heitä eikä sinulla ole samaa kokemusta kuin heillä. 

11:00 

Kuulemme myös monista kouluista enemmän tekniikan ja opetusteknologian haasteista ja siitä, miten päivität niitä, hallitset niitä, tarjoat teknistä tukea vanhemmille, kaikkea muuta. 

11:12 

Päädyitkö laajempiin laitteisiin, kuin olisit odottanut näiden kaappien takia, Nicole, miten selvisit siitä? 

11:21 

EI: 

Ehdottomasti. 

11:22 

Ja nyt, ja sanon tämän opetusteknologian puolelta, perustimme itse asiassa neuvontapalvelun numeron vanhemmille ja opiskelijoille. 

11:31 

Meillä oli toinen asia opettajille. Lähetimme nyt myös kyselyn: Onko sinulla jo laitetta kotona? 

11:39 

Koska jos heillä oli kotona laite, jota he pystyivät käyttämään, voisimme antaa laitteen koululta jollekin muulle, jolla ei vain ollut sitä. 

11:49 

Joten meillä oli varmasti sekapussi. Yritämme saada K-2-oppilaamme iPadille, 3-5, Chromebookien kanssa. 

11:59 

Vanhetessaan heillä on kannettavat tietokoneet, 6–12, joitain Chromebookeja myös lukiossa, mutta joo, meillä oli oppilaita pöytäkoneilla kotona. Opiskelijat omistavat Mac -kirjojaan, ja tarkoitan kaikkea, ja meidän osastona oli selvitettävä. 

12:14 

Googletimme paljon. 

12:16 

Koska jos se ei ollut laite, joka meillä jo oli, meidän piti selvittää, mistä painikkeesta he puhuvat, voitko FaceTime me, jotta voin nähdä, mitä katselet? Tiedätkö, se oli mielenkiintoista, 

12:25 

AB: 

Aivan, ja sitten tarjoat teknistä tukea uudella tavalla suurimman osan tuestasi, jossa opiskelijat tulevat toimistoon tai toimittavat jotain. 

12:38 

Siellä on paljon haasteita. Liz, kun autat kouluja laatimaan suunnitelmiaan ja selvittämään kaiken tämän, tiedän, että neuvot, jotka olen lukenut monille kouluille, ovat olleet, se vain helpottaa opettajiasi, jos olet kaunis yhteensopiva käyttöjärjestelmän tai laitteen kanssa. 

12:57 

Sanoitko sinä sen ja miten se muuttui, kun neuvoit heitä, esimerkiksi, tarvitset vain laitteita, ja voit saada sen toimimaan seuraavasti. 

13:06 

EL: 

Oikein? Tarkoitan kyllä. Joten on olemassa ihanteellinen tapaus, eikö? 

13:12 

Chris ja minä vitsailemme parhaalla mahdollisella tavalla. Saamme puhelun ennen kuin tämä piiri on käynnistänyt 1: 1 -laitehankkeen, ja se on parasta aikaa, pandemia, siitä huolimatta, eikö? Parhaina aikoina haluamme, että tämä on jotain hyvin harkittua, ja Chris todella onnistuu tapaamaan piirin johtajia ja auttaa heitä todella kehittämään näkemystään. 

13:34 

Miltä he haluavat opetuksen ja oppimisen näyttävän. 

13:38 

Ennen kuin pääsemme edes kysymykseen siitä, millainen laite, millainen opetussuunnitelma, millainen toimitus, millainen käyttöönotto tulee olemaan, millaista opettajien opettajaa tarvitaan tämän tehostamiseksi? Mutta meillä on todellakin sellaisia kahdeksan eri reittiä, joita ohjaamme piirit, ja aika laskeutua heidän kanssaan. Ja jälleen, tämä on ihanteellinen tapaus. 

13:58 

Tiedätkö, mitä pandemian aikana tapahtui enemmän ja mitä usein tapahtuu, on se, että saamme puhelun sen jälkeen, kun he ovat julkaisseet 1: 1 ja vaikutus ei ole olemassa. He eivät näe merkittäviä muutoksia opiskelijoiden saavutuksissa tai kasvussa. Tai tiedätkö, sillä ei ole vielä muutosvaikutusta, ja se johtuu yleensä siitä, että tällaista todella tahallista työtä ei tehty aiemmin. 

14:21 

Ja Chris, voin antaa sinun puhua hieman enemmän. 

14:24 

Koska usein sinä olet sellainen, joka auttaa heitä menemään hieman taaksepäin ennen kuin he voivat mennä eteenpäin. 

14:33 

Ja tietysti pandemian aikana tuo aika, se todella syvä, heijastava aika, ei ollut luksusta, jonka kuulimme. Olemme toiveikkaita. 

14:39 

Ajattelen puolestani ja sitten puhun Chrisille, mutta osa siitä nyt, mikä on se hidastuminen ja heijastuminen, kuten miltä me haluaisimme opetuksen todella näyttävän nyt, kun meillä on aikaa suunnitella se asianmukaisesti, ja tehokkaasti, Chris, mitä kaipasin? Ja puhun paljon roolistasi. 

15:00 

CH: 

Joo. Koko ajatus ottaa muutaman askeleen taaksepäin ja kun tulemme sisään ja työskentelemme koulupiirin kanssa, kun he ovat jo aloittaneet, he siirtyvät polkua pitkin. Se on hankalaa. Joskus sinulla on sekoitus erilaisia laitteita ja erilaisia käyttöjärjestelmiä, kuten Nicole viittasi ja kokematon itse, ja se luo vain esteitä, jotka sinun on voitettava. 

15:24 

Ja kun olin teknologiajohtajana koulupiirissä takaisin eri elämään, menimme tarjousreitille, tuo oma laitteesi, ja siitä tuli nopeasti meille pieni painajainen. 

15:37 

Ei voi sanoa, että se voi toimia, mutta se oli meille todella vaikeaa, koska meillä oli kaikki nämä erilaiset laitteet ja olimme niin valmiita tarjoamaan teknistä tukea kaikille. Joten se todella häiritsee asioita ja rehellisesti ennemmin tai myöhemmin, ne lapset, jotka käyttivät kodin laitteitaan, he lopulta sanoivat: Haluan vain koululaitteen, koska tiedän, että se toimii, sillä on ohjelmisto, joka Tarvitsen. Ja kun saat asiat standardoitua siellä, se helpottaa paljon tekniikkaosastosi elämää. 

16:06 

Se tekee opettajista paljon helpompaa, koska nyt heidän ei tarvitse tarjota tiettyä tekniikan tukea kaikille näille eri laitteille, mikä vie rehellisesti sanottuna paljon aikaa lasten kanssa työskentelystä ja oppimisesta. Joten, se on todella tärkeä asia, jonka esittelit siellä, Amy, johdonmukaisesta käyttöjärjestelmästä, että jonkinlainen standardointi. 

16:22 

AB: 

No, ja te molemmat osuitte eroon ihanteen ja todellisuuden välillä, ja tämä on kuilu, jonka kaikki kohtaavat nyt, ja tiedätte, jopa ihanteessa, olen puhunut monille kouluille, jotka haluavat jonkin verran standardointia. 

16:48 

Ehkä kaikki on lastentarhanhoitajia iPadilla ja yläaste on erilainen, tai se on luokan tai luokan tai joidenkin asioiden sijasta luokkien sekoitus, mutta riippumatta siitä, että koulut katsovat jonkinlaista yhdistelmää. 

17:02 

Mitä sitten, mitä neuvot kouluille sen suhteen, miten saat kaiken tämän toimimaan? 

17:07 

Näyttää siltä, että LMS oli suuri asia, joka tuli esiin pandemian alussa. 

17:11 

Tarvitsemme esimerkiksi tavanomaisen paikan ja tavan jakaa tiedostoja, koska nyt meillä on kaikenlaisia laitteita, mitkä ovat perustyökalut, jotka tekevät kaiken toimivan? 

17:24 

CH: 

Minä soitan uudelleen, en halua höpöttää koko ajan täällä, mutta kyllä, tiedätte, mitä me koemme, ja jälleen kerran, Nicole, luulen, että elät tämän ensikäden, kun sinut heitetään tilanne, kuten koulujen sulkeminen ja kaiken tekniikan turvaaminen, eikä sinulla todellakaan ollut aikaa, jonka odotit pystyvänsi suunnittelemaan kaiken tämän. Asiat voivat olla todella vaikeita. 

17:49 

Mutta sanoisin, Amy täydellisessä maailmassa, jos sinulla on keskustelu siitä, miltä haluamme opettamisen ja oppimisen näyttävän tulevaisuudessa, ja sitten alat tukea tekniikan osia, jotka todella tukevat sitä, se on oikea tapa. Sen tekeminen kestää jonkin aikaa. Se ei tarkoita, että kestää yleensä noin vuoden, ennen kuin voimme työskennellä koulupiirin kanssa saadaksemme heidät paikkaan, jossa he voivat nyt aloittaa laitteiden ostamisen tahallisesti. Jos heillä on jo se, meidän on selvästikin, kuten puhuimme, jotenkin pärjättävä siellä, missä olemme. 

18:19 

Mutta kun tiedät, mitä yrität saavuttaa opetuksellisesti, voit löytää sinulle sopivat laitteet. 

18:26 

Ja kun sinulla on nämä laitteet, voit tarkastella digitaalisen sisällön yhteensopivuutta ja LMS -yhteensopivuutta. 

18:35 

Ja myös mahdolliset opiskelijoiden tietojärjestelmät. Tai opiskelijoiden arviointijärjestelmät opiskelijoiden saavutustietojen seuraamiseksi. 

18:44 

Kun kaikki nämä asiat on integroitu yhteensopimattomaksi, silloin voit todella alkaa nähdä joitakin etuja ja innovaatioita opetus- ja oppimisprosessissasi. 

18:53 

AB: 

Mielestäni se on loistava pointti työskennellä taaksepäin ajatellen, mitkä ovat todelliset tavoitteesi, jotka tekevät kaiken yhdessä. Ja sitten siihen ei liity pelkästään ohjelmisto, ei vain tekniikka, vaan jotkin prosessit ja Nicole, sinä ja minä puhuimme siitä, miltä se näyttää laitteiden kotiin viemiseltä? 

19:13 

Kerro minulle, kerro kaikille vähän siitä, mitä teit ennen pandemiaa pandemian aikana, ja miltä se näyttää ensi vuodelle kouluun jäävien laitteiden ja kotiseutujen suhteen. 

19:25 

EI: 

Joten ennen pandemiaa emme todellakaan ottaneet laitteita kotiin. 

19:30 

Luulen, että meillä on 58 koulusivustoa, joten olisi voinut olla lainaus tai kaksi, jossa sanottiin: hei, olemme valmiita ja nämä lapset voivat viedä tavaransa kotiin, tiedät ehkä enemmän lukiossa, mutta pandemiaa, meillä ei ollut kaikkea lähettää kotiin. 

19:46 

Meillä oli, tiedätte, kuten sanoimme, otimme vain kaiken kaapista, varastosta, kirjastosta, luokkahuoneista, kärryistä, emme koskaan nähneet kärryä niin nopeasti hajoamassa, ennen kuin tiedätte, maaliskuussa kaikki irti siitä. 

19:58 

Mutta he, he veivät heidät kotiin, he tulivat hakemaan heidät, he tarkastivat heidät ja veivät heidät kotiin? 

20:04 

Kun kesä osui, saimme heidät takaisin, tiedätkö, he tulivat takaisin, he tarkistivat heidät takaisin, olemme saaneet tai emme ehkä saaneet kaiken, jonka lähetimme takaisin, ja se on OK. 

20:16 

Joten koulut, jotka aloittavat uudelleen, saavat nämä laitteet takaisin, he saavat, jokaisella oppilaalla on omistamiaan laitteita, ne tarkistetaan, he matkustavat ja katsovat, missä olemme tänään. 

20:26 

Mitä uutiset tänään sanovat, en tiedä, että voimme aloittaa koulun ja kahden viikon kuluttua olla enää koulussa. Joten haluamme, että laitteet matkustavat ja lähtevät. Ja haluamme heidän pystyvän käyttämään niitä ja valmiina lähtöön, tiedätte, hetkessä. 

20:41 

Joten meille he tulevat kouluun ja sieltä, ja kesällä heidät tarkistetaan takaisin meihin ja me teemme heille kaikki tarvittavat asiat. 

20:51 

Ja tiedät, virkistä ne, katso niitä, katso, onko meidän tarpeen korjata jokin niistä ja kaikki sellaiset tavarat. 

20:57 

Mutta suunnitelma on lähettää ne. 

21:01 

AB: 

Kuvittelen, että jotkut asiat, jotka estivät sinua lähettämästä laitetta kotiin, kuten ne eksyvät sinne, rikkoutuvat. Kuinka aiomme pitää heidät sanomassa, miten kaikki nämä asiat toimivat? 

21:12 

Sinun oli vain selvitettävä se ja käsiteltävä sitä. 

21:14 

Ja nyt kun sinulla on ollut, nyt kun sinulla on, voit todella siirtyä eteenpäin, tästä syystä me teemme sen, tässä on miltä se näyttää, tässä on miten tehdä siitä todella hieno. 

21:23 

Tämä 24–7-oppimismahdollisuus, ei lapset laitteilla, 24–7, mutta mahdollisuus. 

21:31 

Liz, mihin aiot hypätä? 

21:33 

EL: 

En todellakaan tarkoita sitä, että sinä moderoit loistavasti, Amy. 

21:38 

Minulla on Nicolelle jatkokysymys, joka oli eräänlainen, kuten puhuitte, ajattelin aiemmin, että olitte vain esimerkki, mielestäni paljon sellaisista luovista ratkaisuista, joita me kaikki tulimme kanssa. Ja tiedätkö, että ne toteutettiin band-apuna, eikö? 

21:53 

Keksimme nämä ratkaisut erittäin nopeasti, koska niitä tarvittiin. 

21:57 

Hm, mutta ihmettelin, mitä niistä piiristäsi olisi pitänyt, tai se voisi olla asioita, joita kasvatat seuraavaksi vuodeksi. Olitko asioita, joita teit toimivana band-apuna, joita pidät prosessissasi? 

22:11 

Ja toivon, että se oli kunnossa, Amy? 

22:13 

AB: 

Tottakai. 

22:16 

EI: 

Luulen, että yksi niistä asioista, jotka meidän piti ehdottomasti tehdä nauha -apuna, tiedätte, heitämme laitteita, joita ihmiset, mutta meidän oli päästävä hyvin nopeasti jonkinlaiseen sopimukseen. koulussa, vanhemmassa tai koulussa tai oppilaalla tai millä tahansa. tämä laite on laina sinulle. 

22:35 

Tällainen asia meidän oli pakko, meidän oli saatava heidät allekirjoittamaan, ja olemme tietysti uudistaneet sopimuksen. 

22:40 

Olemme nähneet joitain asioita, kuten oi, tämä on palannut säröillä olevan näytön kanssa tai tämä keksinyt kadonneet avaimet tai mitä tahansa, joten meidän on täytynyt uudistaa sopimuksemme. Mutta tämä oli yksi asia, jota meidän oli ehdottomasti ajateltava, kuten myös koulujärjestelmän ja vanhempien välinen sopimus. 

23:00 

Toinen asia, joka meidän piti tehdä, oli keksiä tapa, jolla nämä opiskelijat, joilla ei ollut Internet -yhteyttä, voivat käyttää laitetta tapaamiseen opettajansa kanssa tai mitä tahansa. 

23:13 

Joten meidän oli ostettava kuumia paikkoja ja lähetettävä ne maaseudulle ja annettava näiden oppilaiden lainata nämä kuumat paikat. 

23:22 

Meidän piti myös, meillä oli kumppanuus paikallisen Internet -palveluntarjoajan kanssa tuetun hinnoittelun tarjoamiseksi opiskelijoillemme, joilla ei ollut varaa Internet -palveluun. Nämä ovat siis asioita, joita teemme edelleen. 

23:32 

Yritämme edelleen, sinulla on yhteisömme ja kumppanuuksia sen kanssa, ja pystymme tarjoamaan sellaista. 

23:38 

Se on jotain, mitä meidän on jatkettava näiden oppilaiden hyväksi. 

23:43 

AB: 

Nämä edistysaskeleet useiden opiskelijoiden yhteyksissä ovat mielestäni yksi niistä asioista, joita on hienoa nähdä jatkuvan. 

23:53 

Ei ole väliä palaavatko oppilaat kouluun vai eivät. Se vain avasi niin paljon mahdollisuuksia, niin paljon pääomaa kaikkialla. 

24:01 

Lauren, puhu joistakin niistä asioista, joihin Nicolle osui sinun näkökulmastasi, etenkin kun ajattelee lastentarhanopettajaa, lastentarhanopettajia ja laitteiden viemistä kotiin. 

24:11 

Miltä se näytti? Ja mitä oppitunteja teillä oli? 

24:17 

LS: 

Joten yksi asia, jonka halusin mainita, oli puute kuten band-aid-asia, ja yksi asia, jonka mielestäni olemme oppineet tämän kautta, oli vain olla yhteydessä perheisiin. Nyt tietysti opettajana yrität aina tavoittaa perheitä, mutta aina on muutamia, joita et voi saada käsiin. Mutta sinulla on aina asiat hyvin, heidän lapsensa tulevat kouluun, kuten valitettavasti on tapahtunut romahdus, mutta kuten heidän lapsensa on edelleen täällä ja oppii edelleen, mutta pandemian aikana emme saaneet kiinni joistakin perheistä emmekä tietää missä he olivat karanteenissa. Joten haastavaa on löytää keinot hankkia heille Chromebook. Ja minusta tuntuu, että meillä on hieman parempi suunnitelma. 

24:53 

Tarkoitan, oli vielä vanhempia ja kesti jonkin aikaa päästä heihin, ottaa heihin yhteyttä, ja meillä oli ihmisiä, kuten esikuntamme henkilökunta, jotka todella ajavat ihmisten koteihin nähdäkseen, asuvatko he siellä. Meillä oli kääntäjiä. Meillä oli paljon erilaisia resursseja, joita mielestäni aiomme hyödyntää enemmän. Joten nyt, jos tiedät, koputa puuta, tämä ei tapahdu uudelleen, mutta tiedät, jos tämä tapahtuisi, jälleen, varmistaen, että voimme todella päästä näiden perheiden oppilaisiin nopeammin. 

25:20 

Joten se oli kuin yksi iso bändidata, jota olemme työstäneet, mutta siltä osin kuin 1-1 näyttää tulevaisuudessa. Joten tällä hetkellä olemme edelleen 1-1 jälleen, ennen K-12 kesän aikana. Opiskelijamme saivat halutessaan pitää Chromebookinsa. Niitä lainataan edelleen heille. Se on tarkistettu heille, se on heidän tilinsä alla. Jotkut vanhemmat päättivät palauttaa heidät takaisin kesän aikana, jos he eivät halunneet olla vastuussa heistä tai he eivät asuneet piirissämme. He käänsivät ne sisään. 

25:48 

Mutta kuten jotkut tämän vuoden opiskelijoistani, he olivat kesäkoulussa, ja piirissämme se olisi voinut olla henkilökohtaisesti tai virtuaalisesti. Joten he, jotkut heistä käyttivät sitä kesäkoulussa. Jotkut käyttävät sitä muihin tarkoituksiin. Mutta tulevat lastentarhalaiset. jos he eivät olleet piirimme esikouluohjelmassa, he saavat Chromebookit. He yrittävät edelleen selvittää, miltä se näyttää, jos se jää kouluun alkuvuodesta, jos hänet lähetetään kotiin. Henkilökohtainen mieltymykseni on kuin ensimmäinen kuukausi, kuten pitää se kouluissa, jotta voimme opettaa heille sen käyttöä ja sellaisia asioita. Mutta jälleen kerran, en tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, ja se on myös pelottavaa ajatella, joo, he menevät kotiin yhden viikonlopun aikana, ja sitten se voi olla poissa pari viikkoa, kuukaudet. Yritetään löytää paras ratkaisu, mutta se on vaikeaa, varsinkin kun nuoremmat opiskelijat vain pitävät heidät mukanaan vain raskasta reppua, kuten nämä reput ovat raskaita. Sinä tiedät, että olin yllättynyt, Chromebookit eivät tunnu raskailta, mutta laitat sen pienen lapsen reppuun, se on aivan yhtä voimakasta. 

26:45 

Joten kyllä, on vielä joitain niistä asioista, jotka sinun on käsiteltävä. Ja myös, aivan kuten molempien tietokoneen turvaosa, mutta opiskelijoiden turvallisuus. Meillä on paljon kävelijöitä, kuten on pelottavaa ajatella, että heidän kanssaan kävelee viisivuotias, digitaalinen laite repussaan. Joten asiat olivat edelleen tavallaan tasoitettavissa. 

27:02 

AB: 

Joo, paljon mietittävää. Ja tiedät, että puhut siitä, että vihaisit lähettää oppilaita kotiin ilman laitetta, ja sitten he tarvitsevat sellaisen maanantaina. 

27:14 

Mielestäni opetus, jonka monet ihmiset saivat 16 kuukautta sitten maaliskuussa 2020, oli valmistautua kaikkeen. Se on parasta, mitä voit tehdä. 

27:26 

Ja vihaat olla takaisin pöydässä ja jakamassa Chromebookeja, joiden tiesimme tapahtuvan. Kuinka paljon varianssit vaikuttavat teille kaikille kouluun suunnittelemiseen. 

27:40 

Pari kuukautta sitten kaikki olivat innoissaan palaamisesta henkilökohtaisiin luokkahuoneisiin. 

27:46 

Suunnitteletko todella 100%: tä, näyttääkö se hieman erilaiselta tällä hetkellä vaihtelun kanssa? 

27:52 

Lauren, nyökkäät, joten mene ensin. 

27:55 

LS: 

Aioin vain sanoa suunnitelmamme juuri nyt, ja taas tämä voi muuttua, tunnissa, mutta suunnitelmana on, että olemme edelleen täysin, takaisin perinteiseen kouluun, henkilökohtaisesti . Nyt piirillämme on K-6 tai pre-K-6-vaihtoehto, että ne voivat olla digitaalisia, mutta he, se olisi kuin erillinen kokonaisuus, ja se on kuin koko vuoden sitoutuminen. 

28:18 

Suunnitelmana on kuitenkin, että olemme henkilökohtaisesti, ja meillä on jälleen 1–1 laitetta, mutta pidämme peukkuja, emme ole Google Meetissä. Mutta meidän on valitettavasti katsottava, mitä tapahtuu. 

28:32 

AB: 

Entä Caddo, Nicole? 

28:35 

EI: 

Olen Laurenin kanssa, tiedät, asiat voivat muuttua tunnissa. Tällä hetkellä suunnitelmamme on palata kouluun. 

28:42 

Meillä, kuten Laurenilla, on eräänlainen virtuaalinen vaihtoehto kullekin palkkaluokalle, joten tiedätte, se on meidän suunnitelma. 

28:51 

Toivottavasti pysyy samana. 

28:55 

AB: 

Joten, olemme kuulleet teistä kahdesta, aiomme selvittää, mitä osallistujamme suunnittelevat tulevalle lukuvuodelle. Mitä vaihtoehtoja piirisi tarjoaa oppimiselle? 

29:07 

Palaa kouluun täysin henkilökohtaisesti, etävirtuaalina tai hybridinä. Voit valita yhden tai useamman näistä. 

29:24 

Annetaan vielä viisi sekuntia. 

29:35 

Okei, osallistujamme, kuten Nicole ja Lauren, suunnittelevat todella henkilökohtaista oppimista ja saavat opiskelijat takaisin luokkahuoneeseen. 

29:44 

Sitä kaikki toivovat täällä, ja joitakin vaihtoehtoja etäisemmälle ja virtuaalisemmalle tai hybridille. 

29:53 

Mielestäni kannattaa puhua siitä, mikä ero näiden vaihtoehtojen välillä on. 

29:58 

Hybridi ja kaukosäädin, Lauren ja Nicole puhuivat miltä se näyttää heidän kouluissaan, mutta Chris, sinä selitit sen todella hyvin. Kerro meille siitä. 

30:08 

CH: 

Joo, niin, ja noissa kyselyn tuloksissa minusta tuntuu, että edustamme keskusteluja, Elizabeth ja minulla on kouluja, joissa kaikki todella kaipaavat tätä palaamista henkilökohtaiseen oppimiseen, meillä on niin paljon hyvin kasvokkain, näemme kuitenkin, että jotkut koulut ovat, jotkut perheet ovat sanoneet, tiedätkö, tämä verkko-oppiminen todella toimii minulle ja perheelleni. Joten nyt on kouluja, jotka tehostavat pyrkimyksiään tarjota yhä enemmän näitä täysin virtuaalisia vaihtoehtoja. Tiedät siis, että sinulla on lapsia, jotka tulevat takaisin kasvotusten. Jotkut perheet ja lapset haluavat olla täysin verkossa, ja jotkut koulut tekevät tätä hybridiasiaa. 

30:51 

Tarkoitan tällä sitä, että he antavat lapsille joitakin vaihtoehtoja, voit käydä joitain henkilökohtaisia kursseja ja joitain verkkokursseja, tai, ja tästä on joitain palasia, jossa keskustelua annetaan joidenkin opiskelijoiden tulevat vain heidän tarvitsemilleen kasvotusten kursseille, ja se voi tarkoittaa vain kahta päivää viikossa. 

31:11 

Luulen, että nämä vaihtoehdot ovat vähemmistössä vain siksi, että niitä on vaikea tehdä, ellei sinulla ole sellaista rakennetta. Kuten Elizabethilla on koulu, jossa hän työskentelee, jossa hänellä on sellainen hybridivaihtoehto sisäänrakennettu, se on vain osa heidän DNA: taan. 

31:27 

Mutta luulen, että koulu on kuitenkin ymmärtänyt, että meidän on oltava valmiita kaikkeen. 

31:36 

Joten vaikka heillä on nämä eri vaihtoehdot, heidän mielessään on jotain, tiedäthän, koulun johtajat ajattelevat, että tiedät. Asiat voivat muuttua uudelleen. 

31:45 

Ja tähän asti he ovat käyneet näitä keskusteluja siitä, onko meillä maskeja vaadittu vai ei? 

31:54 

CDC: n viimeisimpien ilmoitusten myötä voin vain kuvitella stressaavia ja stressaavia keskusteluja, joita käydään koulupiireissä tällä hetkellä, mutta siihen kohtaan, joka tehtiin aiemmin, tiedä vaihtoehdot ja tiedät, se on ei tiedetä miltä asiat näyttävät. 

32:14 

Tiedän tosiaankin, että koulujen johtajat ajattelevat, että meidän on oltava valmiita palaamaan täysin digitaaliseen maailmaan, joten nämä muut vaihtoehdot, hybridi ja verkko, lisääntyvät suuresti vuoden edetessä. 

32:29 

AB: 

Aioin antaa sen sinulle Elizabeth, niin hyvä, hyppää sisään. 

32:33 

EL: 

Anteeksi, ymmärrän, millainen olen Amy, innostuin. Ajattelin vain sanoa, että se näyttää siltä, mitä näemme, koska olimme kohdanneet kaikki nämä erilaiset mallit aiemmin, eikö? Kuten hybridi, tiedät henkilökohtaisesti eri virtuaaliasteen. 

32:53 

Näyttää siltä, että nyt näemme, että koulut ja piirit haluavat apua näiden toimimiseen jollakin tavalla, jotta opiskelija voi oppilaiden näkökulmasta saada johdonmukaisen yhtenäisen kokemuksen koulun sisäisestä oppimisesta kaikissa olosuhteissa, oikein? Joten he voivat siirtyä jotenkin virtuaalimallista hybridimalliksi. Henkilökohtaisesti ilman täydellistä häiriötä, minkä me koemme. Mutta tiedätkö, teimme ne kaikki, mutta teimme ne tavallaan peräkkäin. 

33:22 

Tämä on enemmän samanaikainen malli, jonka toivon kehittyvän, ainakin jotkut kouluilta ja piiriltä saamamme pyynnöt on toteutettu auttamaan heitä rakentamaan jotain todella joustavaa kaiken tämän suhteen. 

33:35 

Ja sellaista kallistumista sanoisin tähän sekä joustavuuden tarpeeseen yksittäisen opiskelijan tasolla, ymmärtäen, että perheen dynamiikka saattaa muuttua ja että pandemia vaikuttaa eri tavoin oppilaisiin. 

33:47 

Ja niin se joustavuus, josta Chris puhui, oli valtava. 

33:51 

Mutta sitten myös, mielestäni, sellainen, todella kallellaan sekoitettuna, tämä ajatus siitä, että hei, mitä opiskelija tarvitsee meiltä, kuinka paljon aikaa he tarvitsevat kampuksella. 

34:02 

Sen ei ehkä tarvitse sopia viiteen päivään viikossa, kello kahdeksasta neljään. 

34:08 

Tiedämme, että perinteinen malli, joka on todella lukittu niin pitkään, hajosi viime vuonna, ja vastustetaan esimerkiksi sen yhdistämistä ja sellaista kuin, oh, tämä on tämä, mitä palaamme kohteeseen. Oikein? 

34:20 

Näemme paljon enemmän vaihtelua ja mitä ihmiset keksivät, mikä on todella hienoa, koska se etsii enemmän opiskelijakeskeistä oppimista. 

34:28 

AB: 

Se on asia, jota yritykset etsivät, eikö? 

34:31 

Tämän ovat kaikki kokeneet, ja kuten Chris sanoi, hybridisekoitus on vaikein. 

34:39 

Näetkö sen enemmän yläasteilla vai toimiiko se Laurensin päiväkoteilla? 

34:49 

EL: 

Tarkoitan, olen nähnyt sen toimivan, ei erityisesti Laurenin päiväkoteille, vaan muille. Itse asiassa jotkut hienoimmista ja söpöimmistä malleista, jotka olisivat olleet, kuten miten rakentaa oppimiskokemus? Mutta houkutteleva lastentarhalainen, se on virtuaalinen tai hybridi. 

35:07 

Ja ne, jotka olemme nähneet ja jotka ovat olleet menestyksekkäimpiä, ovat eräänlaisia, palatakseni pointtiin, Nicole, eri tavalla. 

35:13 

Tämä yhteisökappale on ollut todella suuri. Ja heidän kokemustensa käyttö on ollut todella valtava. 

35:18 

Joten tarkoitan, että voit rakentaa malleja, jotka todella kutsuvat heidät menemään keittiöön, hankkimaan nämä viisi asiaa. Ja nyt teemme kaikki kokeita tieteen hyväksi. 

35:30 

Joten opetin ensimmäistä ja toista luokkaa luokkahuoneessa. Joten se on todella, se on paikka, josta olen todella innoissani. Tiedämme siis, että se voi tapahtua, että olemme nähneet sen tapahtuvan tehokkaasti. 

35:40 

Mutta tiedätte, palatakseni siihen, mitä ihmiset, mitä näemme suuremmalla tasolla, ja, Chris, tiedätte, ne koulukoulumallit ovat todella mitä tulee ulos. 

35:50 

Ymmärtäessään, että haluamme pitää oppilaamme ja perheemme yhteydessä toisiinsa, he ovat osa oppimisyhteisöämme, vaikka heidän tarpeensa olisivatkin todella erilaisia, eikö? Emme siis halua vain olla, tarjoamme vain henkilökohtaisesti. 

36:01 

Useimmat ihmiset yrittävät tarjota perheilleen jotain muuta vaihtoehtoisena vaihtoehtona hybridi, tai olkoon se sitten täysin virtuaalinen, ja kysyntä, kuitenkin, mitä näemme, vain perheiden laajat yleistykset, ovat yleensä keskikoulusta korkeaan koulu. 

36:21 

Useimmat perheet ovat innostuneempia saadessaan nuoremmat oppijansa olemaan henkilökohtaisesti silloin, jotta he voivat sosiaalistua. Joten en tiedä onko se, Lauren vai Nicole, jos sellainen, jos näet myös sen. 

36:31 

EI:  

Kyllä, teimme varmasti, mutta peruskoulumme oli kokopäiväinen, K-5. Ja sitten 6-8: lla oli hybridimalli. He tapasivat kasvokkain neljä päivää viikossa, he olivat virtuaalisia perjantaina ja he rakastivat sitä, kuten se oli, se oli todella hienoa heille. 

36:58 

Näin me näimme, enkä tiedä täydellisiä suunnitelmia siitä, mitä aiomme tehdä tulevana lukuvuonna, mutta en olisi yllättynyt, jos tämä olisi vaihtoehto, koska he todella tekivät niin. 

37:12 

AB: 

Sinä nyökkäät, Lauren. Entäpä päiväkodit? 

37:16 

LS: 

Niin, niin kuluneen vuoden aikana koko piirimme, nyt he erottivat, kuka aikoi mennä henkilökohtaisesti, tavallaan ensin ja muutti meidät, ja mutta teimme hybridin noin maaliskuussa, melkein vuosi, sulkemisen jälkeen, tulimme ja teimme hybridiä, ja tiedätte, se oli ehdottomasti haastavaa. 

37:31 

Mutta luulen, että monet perheet valitsevat tulevalle vuodelle henkilökohtaisesti. 

37:42 

Minulla oli pari opiskelijaa tai lastentarhani viime vuonna ja he menevät ensimmäiselle luokalle, jotka aikovat suorittaa virtuaalikoulun. 

37:50 

Enemmän, kuten terveysongelmia, kuten heidän omalla lapsellaan oli samanlaisia terveysongelmia, mutta mielestäni iso pala nuorempien luokkien kanssa on lastenhoitopala. Sinun täytyy saada joku heidän kanssaan ja aivan oikein. Joo, ei, viisivuotias pitäisi jättää yksin, ja luulen, että se on myös suuri osa siitä, että perheet eivät voi jäädä kotiin, eivät siksi, että he eivät halua, mutta he vain voivat jäädä kotiin lastensa kanssa. Keskiasteen ja lukion aikana he voivat olla hieman itsenäisempiä. 

38:18 

Ne voivat olla itsessään helpompia kuin 4 tai 5, 6 -vuotiaat. 

38:26 

AB: 

Voit tehdä paljon Zoomin ja Google Meetin kautta, mutta et lastenhoitoa, 5 -vuotiaat, eikö? Olemme saaneet Laurenilta muutaman kysymyksen. 

38:35 

Ihmiset halusivat tietää, miten sait sen toimimaan nuorten opiskelijoiden kanssa, työkaluja, temppuja ja vinkkejä. 

38:44 

Kuinka pidät viisivuotiaan oppimisen tietokonenäytöllä? 

38:49 

LS: 

Ensimmäinen asia, jonka haluan sanoa, koska tiedän, että monet ihmiset ajattelevat, että, päiväkoti, tämän on täytynyt olla kamalaa. Siitä tulee hullu. Minusta tuntuu, että päiväkodin erityispiirre on, että he ovat ensimmäistä vuotta koulussa. Kuten, kyllä, meillä on joitakin lapsia esikoulusta, kyllä, he ovat lastenhoidossa, mutta se on heidän ensimmäinen kokopäiväinen vuosi, tiedätte, seitsemän tuntia viisi päivää viikossa. Joten minusta tuntuu, että oppilaani eivät tienneet, mitä he puuttivat, koska koko päivän on uutta, oli Google Meet. Nyt en sano, että se on hieno asia. 

39:17 

Mutta minusta tuntuu, että heillä oli vielä ensimmäinen kouluvuosi. Se ei vain ollut heidän sisaruksillaan. Joten en usko, että se oli paljon a mutta he eivät pitäneet, he eivät todellakaan tienneet mitään muuta. 

39:35 

Ja minusta ja minusta tuntuu siltä, että piirini halusi, että olimme hyvin tarkoituksellisia opettamistamme kohtaan. Kuten minäkin, opetin edelleen samoja asioita. Käytämme edelleen samaa lukemista, opetussuunnitelmaa, samaa matematiikan opetussuunnitelmaa. Se oli vain digitaalista, joten kuten, kyllä, olemme digitaalisia työkaluja, joten se ei ole hieman käytännönläheistä, mitä kaipasin kovasti, ja yritimme parhaamme. Voisimme tehdä nämä käytännön asiat. Yritimme sanoa, että OK, hanki päiväkirja, hanki kuiva pyyhkäisytaulu. Et voi aina taata, että opiskelijalla on tämä. 

40:05 

Mutta luulen, että se teki tästä vuodesta vielä normaalin vuoden paremman sanan puutteen vuoksi, koska he eivät vieläkään saaneet päiväkodin opetussuunnitelmaa, he tapasivat edelleen toisiaan, he olivat hämmästyttäviä tänä vuonna, kuin he mykistäisivät itsensä. He puhuisivat. Laitoin ajastimen päälle, kun olimme siirtymässä, ja he vain puhuivat keskenään. Minusta tuntuu, että yhteisömme oli melkein vieläkin vahvempi, vain siksi, että, kuten näimme heidän sisaruksensa, näimme heidän lemmikkinsä. Näimme äidin ja isän, isoäidin, kuten, me vain tapasimme heidän perheensä, jossa emme perinteisellä tavalla pystyisi nousemaan ylös, koska taas monet perheet työskentelevät, eivätkä he voi tulla sisään. en kuule mitä opettaja sanoo. He eivät voi. 

40:46 

He eivät tiedä, miten selitämme asioita. Tarkoitan siis, että se ulottuu kokonaisuuteen, tiedätte, yhteiseen ydinkeskusteluun siitä, että perheet eivät tiedä, miltä standardit näyttävät. 

40:54 

Ja niin paljon kuin voimme tehdä, tiedätte, takaisin kouluiltoihin, voimme järjestää nämä kokoukset, kun meillä on vanhemmat, vain kuulemme sanomamme. 

41:01 

Minusta tuntuu, että minulla oli tänä vuonna todella hyvä suhde perheeni ja oppilaitteni kanssa, jonka toivon siirtyvän tuleviin vuosiin. 

41:10 

Ja palatakseni kaikkien kysymykseen kaltaisista, työkaluista, kuten, rehellisesti, käytämme melko paljon samankaltaisia työkaluja kuin minä luokkahuoneessa, mutta pidimme silti näitä liiketaukoja. Minusta tuntuu melkein siltä, että minun olisi ollut helpompi olla kuin, OK, näen, että me tulemme heilumaan. Laitetaan go nuudeli päälle. Tehdään mitä mieluummin? Tekisitkö mieluummin tämän? Harrastatko sitten hyppyjä? Haluatko mieluummin tehdä tämän ja teemme, tiedät kyykkyjä? Kun luokkahuoneessani haluan laittaa Go -nuudelin päälle, se on kuin, OK, nyt kytken projektorin, kytke johto ja sitten kestää kolme ylimääräistä minuuttia. rullaa lattialla. 

41:46 

Tarkoitan, se oli vain tarkoituksellista tekemistämme, mutta myös jälleen vain hauskaa heidän kanssaan. Minulla oli esimerkiksi pehmoeläimiä vieressäni. Koirani tuli sisään, se oli vain, se oli silti hauskaa aikaa. 

41:58 

AB: 

Rakastan sitä, että korostat niin monia positiivisia asioita, niin monia asioita, jotka sait tästä kokemuksesta, joita sinulla ei olisi ollut ennen, sitä huippua, opiskelijoiden elämään. 

42:08 

Uusi tapa ymmärtää, kuten he kokonaisina ihmisinä perheineen, lemmikkinsä ja kaikki heidän ympärillään. 

42:16 

Kuulemme todella samankaltaisen asian aiheesta, haluan varmasti osua, koska se tulee koko ajan esille, mikä on opiskelijoiden turvallisuus, mielenterveys, nämä huolenaiheet. 

42:27 

Koska kun emme nähneet opiskelijoita henkilökohtaisesti, oli helppo olla huolissaan. Kuten, en saa sitä kasvojen aikaa, en kävele käytävällä neuvonantajan ohi. 

42:38 

Mutta monet koulut ovat nähneet sen, että tekniikka ja työkalut antavat heille lisätietoa siitä, että luultavasti se on paras kokonaan, mutta se on toinen näkemys, joka kouluilla on. Nicole, tiedän, että olette kokeneet paljon tästä. Kerro meille, miltä se näyttää sinulle Caddossa. 

42:58 

EI: 

Voin sanoa, että maaliskuu 2020 toi meille paljon opiskelijoiden turvallisuuteen liittyviä huolenaiheita. Meillä oli luultavasti normaali määrä kuin kaikilla muilla. 

43:10 

Ja kun kaikki menivät kotiin, näimme oppilasturvajärjestelmässämme paljon asioita. 

43:17 

Meidän piti puhua monien opiskelijoiden kanssa, saada paljon oppilaita yhteyttä ohjaajiin, koska he eivät tulleet kouluun joka päivä. 

43:26 

Ja jotkut asiat, joita he sanoisivat, on, että en näe ketään, olen jumissa tässä talossa ilman ketään, mutta äiti ja isä, koira ja veli ja minä emme pidä veljeni ja tiedät, haluan vain mennä tapaamaan ystäviäni. 

43:39 

Ja näin, en voinut edes antaa sinulle hyvää prosenttiosuutta, mutta se oli paljon normaalia korkeampi. 

43:49 

Uskomme, että se, että oppilaamme pystyivät pitämään laitteita kotona heidän kanssaan, ja että oppilasjärjestelmämme pystyi tunnistamaan tekemiään toimintoja, kirjoittamiaan tai sanomiaan tai kirjoittamiaan asioita, joita he googlettivat ja etsivät, todella auttoivat meitä. 

44:09 

Luulen, että ilman siirtymistä kohti 1: tä, mielestäni meillä olisi voinut tapahtua katastrofaalisia tapahtumia yhteisössämme. Vastasinko kysymykseesi? 

44:24 

AB: 

Kyllä, te teitte ja puhutte jonkinlaisen tämän toiminnan seurannasta, joka oli erittäin huolestuttavaa. Olemme kaikki lukeneet mielenterveyskriisiä käsitteleviä artikkeleita, jotka vain laajenevat pandemian aikana aikuisille ja lapsille eristyksen ja masennuksen ja kaiken muun kautta. 

44:45 

Olen utelias, jos koet jotain, joka liittyy Laurenin sanomaan, missä otat nämä tiedot ja tavoitat vanhemmat, ja se rakentaa vahvempia yhteyksiä ja yhteisöä siinä, että se voi olla positiivista.  

45:04 

EI: 

Teimme, meidän oli otettava yhteyttä moniin vanhempiin. Yhdistimme paljon sitä, kuten sanoin, paljon neuvonantajia oli yhteydessä, paljon opiskelijoita. Ja he pystyivät tavallaan pysymään heidän kanssaan ja, ja tiedätte, puhumaan heidän kanssaan päivittäin tai viikoittain tai mitä tahansa he ovat perustaneet. 

45:16 

Tämä sai meidät myös jatkamaan ja hankkimaan uuden sosiaalisen emotionaalisen oppimisohjelman ensi vuodeksi. Niinpä ensi lukuvuonna opiskelijoillamme on 20 minuuttia päivässä uudessa sosiaalisen tunneopetuksen ohjelmassa. 

45:31 

Koska me, tiedätte, he ovat sitä, mistä on kyse, tiedätte, me tulemme hakemaan heitä. 

45:39 

Ja niin, haluamme pitää heidät turvassa ja haluamme varmistaa, että voimme tehdä kaikkemme sen eteen. 

45:45 

Joten tämä on yksi asia, jota pieni turvajärjestelmämme kehotti, on meidän tehdä se. 

45:54 

AB: 

Kun olemme eräänlainen viimeisten 10, 15 minuutin aikana täällä, ajattelemalla mistä aloitimme, mikä on kaikki nämä laitteet, mitä nyt? 

46:04 

Ja yksi kaikista vastauksista kuultavista teemoista on, että meillä on laitteet, mutta sinun on otettava muutama askel taaksepäin ja mietittävä, miksi sinulla on ne ja mitkä ovat tavoitteesi. 

46:17 

Kaikki nämä asiat, siirtyminen siihen, mitä toivomme, on henkilökohtainen lukuvuosi, mutta kuka tietää, ja olemme valmiita kaikkeen. 

46:25 

Haluan kuulla yhden neuvon, jota kaikilla on kouluille, olitpa sitten käyttämässä laitteita tai huolehtimassa mielenterveydestä tai mistä tahansa näistä aiheista. 

46:37 

Enkä ole kuullut Chrisistä vähään aikaan. Aloitamme siis kanssasi. 

46:44 

CH: 

Hei, Amy. Kiitos. Eli yksi vinkki. 

46:49 

Sanoisin, että erityisesti koulujen johtajille, että tavoitteena on tuoda paljon tekniikkaa koulupiiriinne ja toteuttaa esimerkiksi 1: 1 -ohjelma, ettei laitteita ole. Se on työkalu, joka vie sinut jonnekin muualle, ja ajattelemme, mitä teemme täällä koulutuksessa, yritämme saavuttaa, yritämme tavoittaa jokaisen lapsen, eikö? 

47:17 

Ja yritämme antaa lasten kasvaa ja liikkua tavalla, joka todella toimii heille. Siellä on paljon erilaisia oppimistyylejä. Paljon erilaisia intressejä, erilaisia intohimoja ja paljon erilaisia henkilökohtaisia tavoitteita. 

47:34 

Koulujen johtajat ovat yrittäneet vuosia, ja se on tulossa yhä todellisemmaksi ja kuulemme yhä enemmän oppimisen personoinnista. 

47:41 

Ja 1: 1 -aloitteen kehittäminen tai toteuttaminen on kuin edeltäjä juuri sen tekemiselle. Se avaa niin monta ovea ja tarjoaa paljon enemmän vaihtoehtoja, jotta lapset voivat puhua ja valita. 

47:58 

Mutta sitten myös opettajille ja kaikille muille aikuisille, että he todella käyttävät oppilastietoja ohjaamaan osaa opetuksesta ja auttavat oppilaita omistamaan oman koulutuksensa ja muodostavat erilaisia yksilöllisiä polkuja. Muista siis, että se on työkalu. 

48:16 

Ja missä olemme nähneet koulujen pysähtyvän monin tavoin tekniikan avulla. 

48:22 

He tuovat 1: 1 -aloitteen piirilleen, mutta he keskittyvät tekniikkaan ja laitteiden käyttöön. Kyllä, se on tärkeää, mutta miksi? Joten yksi niistä asioista, joita suosittelen, on se, että kun siirryt eteenpäin ja tarjoat ammatillista kehitystä opettajille, keskity pedagogiikkaan ja opetustavoitteisiin. 

48:43 

Ja sitten teknologiakappaleet tulevat siihen, eivät välttämättä keskity siihen, miten kaikkea tekniikkaa käytetään ja miten sitä käytetään opetukseen. 

48:53 

AB: 

Se on loistava neuvo. 

48:56 

Ajatellen kaikkea inspiraatiota, jonka Chris sai siellä, Lauren, mennään se luokkahuoneeseen. Täällä kuuntelee joukko opettajia. 

49:03 

Mitä, mitä suosittelisit heille? 

49:07 

LS: 

Sanoisin rehellisesti, että aloita pienestä, kuten silloinkin, kun olimme täysin virtuaalisia, pidän todella Google Meetin lisäksi todellakin vain kolmea erilaista digitaalista resurssia oppilaitteni kanssa. Joten en vain pidä nimen pudottamisesta, mutta tiedät, että käytän päärynälakkaa. Käytän, meillä oli Wixy ja käytän myös Jamboardia, jossa haluan valita kolme. Opetan nimenomaan yhden heistä, ja käytämme niitä useita viikkoja eri asioihin. Ja sitten antaisin opiskelijoille mahdollisuuden valita. Haluatko tehdä tämän Jamboardilla vai Wixy: llä? Ja minusta tuntuu, että menen eteenpäin, suunnittelen silti sitä, mutta sitten myös henkilökohtaisesti, kuten, voit tehdä tämän julisteen värikynillä ja tussilla. Mutta jos et halua tehdä sitä, voit tehdä sen sekoittamalla. Se on hyvä. En välitä, näytät silti ymmärtäväsi. Joten kyllä, sinulla on digitaaliset työkalut, jotka rakastan tekniikkaa, mutta sinun ei tarvitse tuntea, että sinun on opittava kaikki mahdolliset asiat, eikä oppilaidesi tarvitse ajatella kovin pieniä asioita. 

50:03 

Ajattele, tiedätkö, mistä oppilaani nauttisivat, mutta myös sellaisesta, jota oppilaani voivat käyttää jossain vaiheessa itsenäisesti. 

50:11 

Joten, jälleen, lastentarhalapseni pystyivät kirjautumaan Wixyyn, luomaan oman julisteensa sinne tai suunnittelen oppilaitteni valitsemaan, haluatko vain käyttää kynää paperilla? Anna mennä, se on ihan ok. 

50:22 

Joten aloita pienestä äläkä syytä itseäsi tai tuomitse itseäsi, jos haluat, että käytämme tekniikkaa vain kerran tai kahdesti. Kuten, se on hyvä. He eivät tarvitse sitä koko ajan. 

50:32 

He eivät tarvitse sitä, ei koskaan. Mutta he eivät myöskään tarvitse sitä. Tiedät kyllä. Jälleen kahdeksan tuntia päivässä ei sopinut ilman mielikuvitusta. 

50:41 

AB: 

Rakastan sitä, että olet puhunut viimeisten 50 minuutin aikana niin paljon valinnoista, että annat oppilaillesi toiminnassa, jonka he tekevät saadakseen heilutuksensa pois tai työkaluun, jota he käyttävät tehtävän suorittamiseen. 

50:54 

Ja mielestäni se on todella hyvä neuvo, kun aloitat pienestä ja käytät tekniikkaa yhtenä niistä työkaluista, joilla voit antaa päiväkoteille mahdollisuuden tai he voivat valita toisen työkalun, jos se toimii paremmin. 

51:06 

Se on loistava neuvo. Entä sinä Liz? Mitä neuvoja sinulla on osallistujillemme tänään? 

51:11 

EL: 

Voi vain, kyllä. Joten yhdistääkseen sen, mitä Lauren ja Chris sanoivat, tekniikka ei ole se, tiedätte, se ei ole itsetarkoitus. Sen avulla voimme tehdä tämän valinnan ja personoinnin laajassa mittakaavassa, eikö? 

51:26 

Sen ansiosta Lauren haluaa tavoittaa ja olla yhteydessä kaikkiin näihin lastentarhalaisiin eri tavoilla, joilla he tarvitsevat häntä tekemään niin. Joten minusta mielestäni se palaa tuntemiseen, olet kuullut minun sanovan aiemmin, kuten suhde on keskellä. 

51:40 

Aivan, tekniikka on: millainen mahdollistaa näiden suhteiden rakentamisen ja ylläpitämisen virtuaalisen tai hybridisekoituksen tai henkilökohtaisen opetuksen kautta. 

51:51 

Joten luulen, että se on edelleen teidän, sanoisin vain, että koulupiirien johtajat ja valtion johtajat, kun ajattelette jonkinlaisia opetussuosituksia, miettikää mitä tekniikka, mitä haluatte tekniikan tekevän? Missä tekniikka on hyvä? 

52:05 

Ja sitten varmistetaan, että ihmisillä on aikaa tehdä kaikki uskomattomat asiat, joissa ihmiset ovat hyviä. 

52:13 

Kuten tutustuminen toisiinsa ja yhteyden muodostaminen ja näiden jatkuvien oppimissuhteiden pitäminen käynnissä, koska se on mielestäni todella suloinen paikka, eikö? Se on tavoite. 

52:22 

Tämän haluamme nähdä eri puolilla, että nämä asiat toimivat yhdessä molempien maailmojen parhaiden puolien tuomiseksi. 

52:31 

AB: 

Nicole, opetusteknologina, sinä todella istut siellä näiden kahden asian välissä, eikö? 

52:37 

Sinä ajattelet tekniikkaa, mutta aina siitä, miten se muokkaa ja parantaa opetusta ja oppimista? Miten voimme integroida sen tehokkaasti? 

52:47 

Mitä sitten? mitä neuvot osallistujillemme tänään? 

52:52 

EI: 

Tarkoitan, kuinka kauan meillä on, tiedätkö? 

53:00 

Meille numero yksi on, että meidän on opetusteknologina tai osastollamme varmistettava, että meillä on aikaa ja kärsivällisyyttä todella istua ja opettaa kaikkia opettajiamme, kaikkia näitä uusia työkaluja. 

53:14 

Koska meidän ei tarvinnut vain antaa laitteita. Meidän piti hakea LMS. 

53:20 

Perustimme LMS: n kuudessa viikossa. Tarkoitan, se oli nopea. 

53:26 

Meidän piti opettaa jokaiselle opettajalle, miten sitä käytetään. Kuinka luoda kurssi ja tehdä kaikki siihen liittyvä. 

53:35 

Ja niin, ole kärsivällinen, tiedäthän, ole kärsivällinen. 

53:40 

Kaikki eivät opi samaan tahtiin, tiedäthän, me kaikki opimme eri tavoin. Aivan kuten vauvamme luokkahuoneessa, joten ole kärsivällinen kaikkien kanssa ja varmista, että sinulla on tarpeeksi aikaa, ennen kuin heität heille jotain. 

53:54 

Ja sitten toinen asia on, että meidän on nyt työskenneltävä sen ylläpitämiseksi ja ylläpitämiseksi, mitä olemme saaneet, tiedätte, meillä on kaikki nämä upouudet laitteet. 

54:04 

Joten nyt meidän on aloitettava takaisinosto -ohjelmien tarkastelu, koska haluamme pystyä ylläpitämään niitä ja ylläpitämään niitä, koska tiedätte, että mitä näimme ennen, meillä oli paljon asioita, jotka meidän oli päivitettävä. 

54:16 

Joten meidän on suunniteltava tällaisia asioita varmistaaksemme, että kolmen vuoden kuluttua tavaramme toimivat edelleen. Laitteemme toimivat edelleen, ja voimme edelleen käyttää niitä. 

54:26 

Joten se olisi opetusteknologian tasolla minun neuvoni. 

54:33 

AB: 

Puhuit siellä ammatillisesta kehityksestä, ja se herätti kysymyksen, kerro meille, miltä ammatillinen kehitys näytti viime kesänä verrattuna tähän kesään? Olitko henkilökohtaisesti? Teetkö sitä kaukosäädintä? 

54:46 

Miten saat nämä opettajat valmiiksi seuraavaksi? 

54:51 

EI: 

Meillä oli siis vain muutama henkilökohtainen koulutus viime kesänä. 

54:58 

Suurin osa niistä tehtiin Zoomin kautta. 

55:01 

Ja joku puhui aiemmin kaikista laatikoista, jotka tulevat kaikkien ihmisten kanssa. 

55:07 

Ja kirjautumisesi kuten 100 ihmistä, Zoomissa, se on jotenkin vaikea tehdä, mutta nyt teemme LMS: n kautta, olemme, olemme luoneet omatempoisia kursseja. 

55:19 

Joten teimme kyselyn, hei, mitä tarvitset? 

55:22 

Ja olemme luoneet itsenäisiä kursseja kaikelle, mitä opettaja voi tarvita. 

55:26 

Ja tietysti vuoden aikana, viimeisten 16 kuukauden aikana, olemme luoneet videon videon jälkeen, videon jälkeen meillä on YouTube-kanava, jossa he voivat vain mennä ja napsauttaa aihettaan ja napsauttaa kahden minuutin videota jostakin . 

55:38 

Mutta ammatillisen kehityksen vuoksi teemme pääasiassa omatempoisia kursseja LMS: n kautta. 

55:47 

EI: 

Hienoa kiitos. Tiedä se täydellinen, Lauren, meillä on sinulle kysymys. 

55:52 

Olitko päiväkotisi näytöllä ja jakoit videota koko päivän? Mitä teit, kun he sammuttivat ne? Kuinka teit sekoituksen siitä? Puhuit, luulen, että se oli Google Meet. 

56:04 

LS: 

Joten kun aloitimme tämän lukuvuoden, tietokoneella oli vähän vähemmän aikaa, se oli silti melko hyvä määrä. Välissä oli taukoja, kuten päivän sisällä, joten aloitimme kuin koko ryhmä, ja sitten meillä olisi matematiikka. 

56:20 

Ja sitten meillä olisi koko ryhmän lukuaika, ja sitten meillä olisi lukuryhmiä. Joten, tiedätte, oli näytön ulkopuolella aikaa, jolloin he harjoittivat itsenäistä toimintaa, osalla lukuohjelmassamme oli tarinoita, joita he voivat kuunnella verkossa ja jotka voivat lukea verkossa. Taukoja oli siis paljon. 

56:35 

Mutta kun muutimme kaivantoja hybridiksi, olimme melko vakaat verkossa hyvissä ajoin, kuten kuusi tuntia. Siellä oli jälleen pieniä taukoja, oli lounas ja tauko, mutta kuten aiheeseen liittyvä taide oli verkossa. 

56:46 

Tarkoitan, että sinulla oli todellinen koulu, joten olet vain kahlittu tietokoneeseen. 

56:54 

Mikä oli suuri, opettajat ja opiskelijoiden näkökulmasta saivat paljon palautetta, onneksi, kun olimme hybridissä, lapset, jotka olivat henkilökohtaisesti kanssamme, pystyimme saamaan heille vielä enemmän näytön taukoja, koska Voisin projisoida näytöllä, tiedän, että se ei vieläkään ole täydellinen huutotauko, mutta ainakaan ne eivät olleet 10 tuumaa näytöstä. Mutta sitä odotamme tänä vuonna, kun emme saa osaa. Mutta joo, se oli valtava, negatiivinen puoli tässä, mutta se ei ollut paljon näyttöaikaa. 

57:25 

AB: 

Kommenttisi hybridistä ovat todella mielenkiintoisia, koska sinulla oli joitakin oppilaita luokkahuoneessa ja osa verkossa, ja luokkahuoneen oppilaat katsoivat laitteitaan, eikö? 

57:38 

Joten sinä opetat kaikille kerralla, mutta sinulla on oppilaita eri paikoissa, siksi Chris sanoi, että se on vaikein malli, olen varma, hmm, jos sinun täytyy mennä hybridiin syksyllä , onko se sama malli, jota suunnittelet, vai tiedätkö jo? 

57:57 

LS: 

Minä en tiedä. Tarkoitan, olen todella sitä mieltä, että koko keskittyminen ja suunnittelu juuri nyt on vain, kuten täysin henkilökohtaisesti. Ja sitten myös se digitaalinen malli. Olettaisin, että jos meidän täytyisi tehdä jonkinlainen hybridi, olipa kyseessä sitten lumipäivä, tai jälleen, jos siitä tulee, tiedätte, äärimmäinen tai vielä äärimmäisempi, sanoisin, olettaisin, että sillä olisi palataksemme siihen, syy siihen, miksi olimme tänä vuonna, oli tämä, koska he eivät halunneet vaihtaa opettajia. Koska se ei ollut yksi muista ajatuksista, voisin opettaa virtuaalisia lapsia, ja sitten Nicole saisi henkilökohtaiset lapset. Mutta silloin sinulla oli jo nämä yhteydet opettajaasi, he eivät halunneet vaihtaa lapsia. Se oli siis suuri este. Meillä oli kiertotie. 

58:39 

AB: 

Joo. Tarkoitan, että olemme valmiita kaikkeen. Tulemme olemaan joustavia, se on yksi muista asioista, joita on tullut paljon esille. 

58:47 

Liz, annan sinun jättää meille joitain ajatuksia siitä, mitä tämä hybridi on, mitä suosittelet kouluille, jos he katsovat hybridiä ja miten se todella toimii, tiedän, että sinulla on kokemusta työskentelystä koulujen kanssa ei ole juuri sitä. 

59:01 

EL: 

Aivan, niin, mitä olemme todella nähneet, ihmiset ovat kiinnostuneita erilaisista tavoista saada opiskelijat kampukselle ja virtuaalisesti, mutta toivoa on ainakin toistaiseksi keskusteluissamme, ja Chris hyppää sisään, jos väärin.  

59:17 

Toivon, ettei ole ollut samanaikaista mallia, jossa opettajan on osallistuttava, sekä henkilökohtaisiin että kotona oleviin oppilaisiin, ja palautetta opettajilta ja perheiltä, joissa se oli tavallaan epäoptimaalinen kaikille. 

59:28 

Se ei oikeastaan hyödyntänyt mitään tekniikan etuja, paitsi että pystyimme tekemään sen ja pitämään asiat käynnissä, ja se säilytti jonkin verran johdonmukaisuutta suhteiden ja aikataulujen kanssa. 

59:44 

Ja tarkoitan, että siihen oli syitä. Joten ehdotan, että kun katsomme eteenpäin, ajattelemme hybridiä, ei välttämättä niin, että kutsumme sitä siltaopetukseksi, oli yksi termistä, jonka olemme kuulleet oikein. 

59:58 

Se, että opettaja ei ole se silta välttämättä kotiopetuksen ja koulun sisäisen opetuksen välillä, ja yrittää löytää luovia tapoja nyt, kun meillä on aikaa, ylellisyyttä, jota meillä ei ollut oikeutta sekoittaa pikemminkin kuin yhdistää, jos se on järkevää . 

1:00:14 

AB: 

Täysin tekee. 

1:00:15 

Olemme tunnimme lopussa. Se on lentänyt ohi. Kiitos kaikille paneelimme erinomaisista näkemyksistä ja neuvoista. Kiitos kaikille osallistujille, jotka kuuntelivat ja vastasivat kysymyksiinne. 

1:00:28 

Kun lähdet webinaarista, siellä on lyhyt kysely, jos täytät sen, olisimme kiitollisia. Se auttaa meitä varmistamaan, että toimitamme haluamasi sisällön ja haluamallasi tavalla eteenpäin. 

1:00:38 

Kiitos kaikille. Hyvää päivän jatkoa.