Katso verkkoseminaari

EdTech ja ohjeet pandemian jälkeen

Lue transkriptio

0:03 

Amy Bennett Lightspeed Systems: stä: 

Hei kaikki. Kiitos, että olet täällä. Meillä on vielä joitain ihmisiä. Joten aloitamme keskustelun vain minuutissa. 

1:14 

Selvä, aloitetaan. Kiitos kaikille paikasta. No, sinä Ed-tekniikka ja ohjeet pandemian jälkeen. 

1:22 

Meillä on täällä trio asiantuntijoita, jotka ovat valmiita keskustelemaan vilkkaasti. 

1:29 

He jakavat kokemuksiaan ja antavat sinulle käytännön neuvoja, vievät meidät läpi viimeisen puolentoista vuoden aikana näkemänsä, mikä johtaa siihen, kuinka jokainen voi lähestyä Ed Tech -integraatiota ja olla älykkäämpi, kun opiskelijat palaavat takaisin kouluun seuraavaksi vuosi. 

1:47 

Sallikaa minun esitellä paneelimme. 

1:49 

Meillä on Chris Harrington, hän on Chrisin opetus- ja johtamisinstituutin perustaja, anna sille aalto. 

1:59 

Elizabeth LeBlanc, hän on opetus- ja johtamisinstituutin toimitusjohtaja ja Rob Chambers, menestyksen johtaja Lightspeed Systems: ssä. 

2:11 

Ja minä olen Amy Bennett, Lightspeed: n esikuntapäällikkö ja moderaattorisi tässä keskustelussa.

2:20 

Kutsun teidät kaikki osallistumaan konferenssiin. 

2:24 

Esitä kysymyksiä mennessämme. 

2:27 

Käytä vain kysymysruutua GoToWebinar-ohjauspaneelissa. Otamme heidät keskustelun läpi ja lopussa. 

2:35 

Hypätään heti sisään. 

2:37 

Kun pandemian isännöitsijöitä heitettiin monin tavoin vain käyttämään EdTechiä, joko enemmän tai eri tavoin, Chris, miten kuvailisit niitä pandemian alkukuukausia, joita Ed Tech käytti? Ja se todella hätätilanne, suunnittelematon tilanne. 

2:56 

CH: 

Joo. Kiitos, Amy, luulen mielestäni sananneen sen oikein. Meidät todella heitettiin asioihin, vai mitä? Ja tiedätkö, luulen, että löysimme itsemme, yhtäkkiä koulumme suljettiin, ja meidän täytyi tyytyä siihen, mitä meillä oli käytössämme, tekniikoilla, jotka olivat jo olemassa kouluissamme ja piirissämme . Joten monissa tapauksissa se oli joukko kannettavia tietokoneita, eikö? Ehkä jotkut Chromebookit tai jotkin muut laitteet, ja tiedät, että monet koulut ovat tänä päivänä 1–1, yksi laite jokaiselle opiskelijalle. 

3:29 

Joten nuo tietyt koulut ja piirit, tiedätkö, ne olivat paremmalla paikalla, mutta siellä oli paljon kouluja ja paljon opiskelijoita ja henkilökuntaa, joilla ei ollut omistettua tietokonetta, joka olisi liikkuva ja jonka he voisivat viedä kotiin. 

3:43 

Joten, se oli, uh, se oli pieni haaste. 

3:48 

Niillä kouluilla ja piireillä, joilla oli teknologialaitteita jo ennen koulun sulkemista, heillä oli usein digitaalista sisältöä tai muita digitaalisia resursseja, jotka he voisivat vain tavallaan siirtyä suoraan käyttämään näitä resursseja opiskelijoille etäopiskelun aikana. 

4:07 

Ja sitten tietysti jotkut niistä kouluista, joilla ei ollut tätä pääsyä, joo heidän täytyi tehdä ja monta kertaa se lähetti koulupaketteja kotiin, jaettuna bussilla tai koulun omaisuuksien noutopalveluilla. Ja tiedät, niin, luulen, että opettajat käyttivät paljon erilaisia sovelluksia koulutyön tai oppituntiensa ja lapsille suunnattujen aktiviteettiensa täydennyksenä. Tiedät kyllä. Joten siellä oli tavallaan erilainen resurssi, joka oli siellä, ja jälleen kaikki tekivät. 

4:46 

AB: 

Joo, luulen, että olet ehdottomasti oikeassa siinä, että siellä oli taajuuksia, ja se riippui siitä, mitä työkaluja heillä oli, kuinka monta laitetta heillä oli. Ryöstää, että työskentelet satojen, tuhansien piirien kanssa kuukausittain. Vastaako se sitä, mitä näet? 

5:02 

RC: 

Joo, kyllä. 

5:02 

Tarkoitan, että sinulla oli joitain kouluja, joista tiedämme, kuten Chris sanoi, olemme pitemmällä. He olivat 1: 1, heillä oli joitain noista resursseista paikallaan. 

5:12 

Oli sujuvampi siirtyminen. 

5:13 

Toiset, tiedän, olen työskennellyt koulujen kanssa, jotka vetivät tietokoneita pois ylimääräisestä kasasta, jonka oli tarkoitus olla menossa pois, ja yhtäkkiä suunnittelemme uudelleen ja yritämme saada nuo opiskelijat. Ja niin, tiedät, ehdottomasti koko spektrin siellä. 

5:31 

Mielestäni yksi muista asioista, joista näimme paljon, on, tiedät, vaikka jopa 1: 1-kouluilla oli tekniikkaa. 

5:42 

Se oli, tiedätkö, se ei ollut ensisijainen käyttötapa, eikö? Se oli täydennys varsinaiseen opetukseen ja kaikkeen muuhun. Ja tuo nopea vaihto nyt, tämä on yksityinen ensisijainen käyttöliittymäsi, maailmaan ja koulutukseesi, kaikkeen muuhun. 

5:59 

Jopa niille kouluille, jotka olivat valmistautuneet, se oli silti paljon kaaosta ja paljon, joka oli voitettava, kuten tapahtui. 

6:08 

Joo. Se todella muuttaa asioita Elizabethin suhteen, aion luovuttaa sen sinulle. Miltä se näyttää luokkahuoneessa. 

6:17 

Chris ja Rob puhuivat laitteista ja ohjelmistoista. 

6:20 

Se on kaikki opetusta ja oppimista varten. 

6:23 

Kuinka näit opettajien ilmeen luokkahuoneessa, eikö? 

6:28 

EL: 

Oikea ja anteeksi, innostuin erittäin hyvin, koska Rob, sinä annoit minulle tämän suuren johdon sellaiseen, mitä näit, eikö? Jos tekniikka oli perinteisesti tavallaan taustalla, se tuki opetusta ja oppimista, ja yhtäkkiä siitä tuli yhtäkkiä ainoa kanava, jolle pääset sekä suhde opettajaan että pääsy ikäisillesi tai opetussuunnitelmaasi, eikö? Joten, erittäin kriittinen, Ja kuten Chris sanoi, tiedät, että koulut ja piirit, jotka olivat parhaiten valmistautuneet tähän, olivat niitä, jotka olivat joko joko 1: 1 tai jo rakentaneet osan siitä. 

7:01 

Joten tiedät, että yksi asia, jonka näimme, oli tämä erittäin nopea siirtyminen purkkiin, voimmeko käynnistää tämän, eikö? Voimmeko jopa tuoda, kuten viikon sisällä, voimmeko siirtää koko luokkahuoneemme pilveen? Ja siellä oli tällainen pelottava pari hetkeä tai päivää, luulen, kaikille, kun olimme sellaisia, toimiiko tämä todella? Ja sitten oppimalla, että voimme paitsi tehdä sen, voimme myös tehdä sen todella hyvin. 

7:27 

Ja oli joitain tapoja, joilla se, tiedätkö, avasi joitain ovia ja keinoja, joita emme ole edes ajatelleet ennen, mikä voisi antaa ohjeita myöhemmin. 

7:34 

Tämä pandemia kesti jonkin verran niiden ensimmäisten hätäopetus- ja oppikuukausien jälkeen, joista keskustelitte. 

7:48 

AB: 

Oikeassa olet. Ehdota tätä evoluutiota, jonka me kaikki näimme eri tavoin. Yksi asioista, jotka koin työskennellessäni valonopeuskoulujen kanssa ja vanhempana, oli jotain, jota käytettiin tavallaan reuna-alueella jakamaan joitain tehtäviä. 

7:59 

Kun se oli eturintamassa, kaikkien oli muutettava käyttötapaansa, ehkä enemmän standardoituna, ehkä eri tavoin. 

8:07 

Tiedän, näen sinun nyökkäävän siellä, Elizabeth, puhu kuinka jotkut noista asioista kehittyivät kouluissa, joiden kanssa työskentelit. 

8:14 

EL: 

Oikein, hyvin, tarkoitan, se on hyvin samanlaista kuin sanoit, siitä tuli tavallaan etu- ja keskipiste eikä pikemminkin tämä asia, johon kiinnitin tavallaan huomiota. 

8:22 

Vanhempana, vaikka tiedätkin, tiesin, että lapseni käytti Google Classroomia, mutta myös koulussa joka päivä, se on hieno, eikö? Ja sitten yhtäkkiä sain todella hyvää Google Classroomissa vanhempana. 

8:35 

Mutta siellä oli tämä todella mielenkiintoinen, mielestäni pari asiaa. 

8:38 

Ensinnäkin, meidän piti olla todella valikoiva käyttämämme tekniikan suhteen, eikö? Kun olet luokkahuoneessa, se on tavallaan tahmea tekijä, eikö? Sinä opettajana, he todella helpottavat tätä kokemusta. Kun olet pilvessä, sinun on todella oltava hyvin varovainen missä ja milloin pyydät opiskelijoita jättämään oppimiskokemuksen, eikö? 

8:59 

Koska joskus he eivät pääse takaisin sisään. Joten mitä huomasimme kouluissa ja piireissä, joiden kanssa työskentelimme, Chris ja minä työskentelimme taas koulujen ja piirien kanssa koko maassa, joten melko laaja kirjo valmiuksia, erilaiset kontekstit, että he olivat käsitellä erilaisia haasteita, jotka pandemia toi heidän yhteisöilleen. 

9:17 

Heidän täytyi olla todella valikoiva siitä, missä, milloin ja miten he käyttivät tekniikkaa saadakseen oppilaat ja vanhempansa liialliseksi, luomaan eräänlaisen supertien, jos haluat. 

9:29 

Joten se oli hyvin selvää, kuinka sinun odotetaan sitoutuvan, kun oletetaan sitoutuvan, onko synkroninen asynkroninen, sitten myös mitä odotettiin hallitsemisesta ajan myötä. 

9:42 

Joten kaikki nuo asiat olivat tavallaan mukana teknologiavalinnoissa, joita näimme ihmisten tekevän. 

9:47 

Usein heistä tuntuisi siltä, että OK, aiomme käyttää näitä kolmea työkalua sen sijaan, että tiedät, että nämä 15 opettajaa sopivat tavallaan palkkaluokassa, OK, käytämme näitä kolmea, ja saada todella hyvä niissä ensin. 

10:01 

Ja niin, se oli mielenkiintoinen virtaviivainen opetus, jonka näimme tavallaan kokoontuneessa opettajissa suunnitellaksemme todella tehokkaan oppimisympäristön opiskelijoille jopa pilvessä. 

10:12 

AB: 

Hieman aaltoja. Kuten, lisää joukko ratkaisuja ja sitten standardoi alas ratkaisuihin, joilla on todella merkitystä. Vakioi, miten käytät niitä. 

10:20 

EL: 

No, ja saimme reaaliaikaisen, eikö? Kuten, kun sinulla on aikaa. Sinun täytyy todella selvittää, miten aiot käyttää niitä. 

10:27 

AB: 

Joo, joo, tarkalleen. Ja tiedätkö, luulen, että kaikki oppivat, kuten me saimme palautetta vanhemmilta. Palautteen saaminen opettajilta ja opiskelijoilta. Kuten, mikä todella auttaa täällä tilanteessa, joka, kuten Chris sanoi, on merkki, tee. 

10:43 

Toivottavasti tässä vaiheessa olemme kaikki oppineet make do -tilanteesta. Odotan erilaista kouluvuotta. 

10:52 

Ja se vie joitain noista opitusta ja soveltaa niitä uusilla tavoilla. 

10:56 

Chris puhuessasi ihmisten kanssa odottaa, että suurin osa kaikista opiskelijoista on kampuksella syksyllä tai suurin osa on kampuksella, syksyllä ja henkilökohtaisesti opetusta luokkahuoneissa. 

11:11 

Kuinka koulut voivat todella hyödyntää näitä oppitunteja tekniikan integroimiseksi? 

11:19 

CH: 

Mielestäni yksi asia, johon palaan, on se, kun Elizabeth sanoi, että tiedät, että hän on todella hyvä tekniikassa ja rakentaa sitä. 

11:28 

Ja luulen, että mitä aiomme nähdä koulujen kanssa, kun ne, kun he tulevat opettajina, palaavat takaisin uuteen lukuvuoteen. Opimme paljon viimeisen lukuvuoden aikana on todella mukaansatempaava kokemus, ja tiedät, nopeuttamalla teknologiaosaamistamme, tiedät, intensiivisen koulutuksen, jonka olemme kaikki käyneet, kokeiluversi ja sitten jopa virallinen ammattilainen kehitystä. 

11:50 

Ja luulen, että mitä aiomme nähdä täällä koulujen kanssa, kun he ovat opettajia lähestyessään uutta lukuvuotta, on, että on paljon opettajia, jotka aikovat ottaa osan näistä oppitunneista. 

12:01 

Ja he ovat ymmärtäneet, että on joitain todella hyviä asioita, jotka ovat todella toimineet minulle. Ja oli joitain voittoja, huolimatta kaikista kevään 2020 haasteista. Ja viimeisen lukuvuoden ajan, ja viemällä niitä eteenpäin. Ja tiedän, että on koulun johtajia, jotka järjestävät virallisesti opettajansa sen ympärille, mitä opimme viime vuonna? 

12:26 

Ja miten voimme viedä sen kohti tavoitteitamme tai opetustavoitteitamme? 

12:32 

Viimeinen, ennalta COVID. 

12:34 

Joten, jos pyrimme kohti oppimisen yksilöllistämistä, haluamme todella integroida tekniikan opiskelijoiden sitoutumisen lisäämiseksi. 

12:42 

Mitä asioita olemme oppineet näiden oppituntien avulla? 

12:46 

Ja nyt, uudet taidot, joita meillä on tekniikan kanssa, kuinka voimme viedä sitä eteenpäin? 

12:51 

Ja näiden suorien keskustelujen avulla voidaan kasvattaa koko piirihenkilöstöä tai rakennushenkilöstöä, siirtymällä samaan suuntaan, kohti näiden tavoitteiden saavuttamista. Ja se on jäsennelty tavalla. Ja tiedät, viime vuosi oli, tiedät, monille ihmisille, jotka olivat selviytymistä. Siellä on hengitys raitista ilmaa, jotta ihmiset voivat todella mennä tähän silmät auki, ja jonkinlainen ennakoiva ja järjestäytynyt lähestymistapa siihen. 

13:20 

AB: 

No, ja se on täydellinen. 

13:21 

Olemme luvanneet kaikille osallistujillemme täällä joitain näistä käytännön vinkeistä. Onko sinulla esimerkki niistä asioista, jotka olet kuullut toistuvasti ja joka jatkuu ensi vuonna? 

13:36 

Joo, tiedät, joskus jotkut asiat, jotka eivät käytä tekniikkaa tekniikan takia, on jotain, joka haluaa olla voimakas halu olla yhteydessä lapsiin kasvokkain. 

13:52 

Ja jotkut koulut, tiedätte, he tekivät niin tämän vuoden toisella puoliskolla, mutta kun olemme hyvin valikoivia tekniikan käyttämisessä, heidän on todella vaikutettava tekniikan avulla muotoilevampiin arvioihin, jotta voidaan todella selvittää, missä opiskelijat ovat ja mitä heidän on valmius on. 

14:11 

Ja se tulee olemaan jotain, joka tulee olemaan todella, todella tärkeää tänä vuonna, koska kun kuulemme lause oppimisen menetys ja missä ovat lapsemme, miten meidän on korvattava tai nopeutettava oppimista saadaksemme meidät sinne, missä odotimme olla tänä vuonna? 

14:27 

Ja mielestäni arvioinnit ovat avain tähän, ja miten voit käyttää tekniikkaa siihen. Luulen, että siitä tulee erityinen painopistealue monille kouluille ja piirille. Luulen, että näemme myös standardointitason. 

14:42 

Meillä oli jo keväällä 2020 meillä paljon Ed-teknologiayrityksiä, jotka tarjosivat paljon ilmaisia resursseja kouluille. 

14:52 

Ja siitä tuli todella ylivoimainen, ja koulun johtajat sanoivat tarpeeksi tarpeeksi, koska se tosiasiassa aiheutti kaaosta joissakin kouluissa. No, tarkoitettu ja mielestäni koulutusyhteisö arvostaa sitä hyvin. 

15:07 

Mutta olemme alkaneet nähdä koulujen nyt katsovan, tiedätkö, tarvitsemme todella LMS: n, koska se, mitä teimme viime vuonna, ei toiminut meille, joten tarvitsemme LMS: n tai tarvitsemme digitaalista sisältöä. 

15:18 

Tai meidän on standardoitava jotkut oppituntien tallennusohjelmistot, koska huomasimme, että se oli hieno resurssi, ja sitä voidaan käyttää, kun sitä käytetään oikein, se voi olla erittäin hyödyllistä lapsille. Mutta standardoidaan tämä. 

15:32 

Joten meillä ei ole kaikkia näitä erilaisia työkaluja ja resursseja, joita teknologiaosastomme on tuettava. Ja kaikki nämä erilaiset työkalut, joita opettajien on opittava käyttämään, tehkäämme siitä hieman virtaviivaisempi. 

15:44 

EL: 

Joo. 

15:45 

AB: 

Rob, tiedän, että olet puhunut kouluille juuri siitä, kuinka tehdä joitain standardointipäätöksiä. Kerro meille, kerro meille keskustelutyypit. 

15:56 

RC: 

Joo. 

15:56 

Mielestäni se on suoraan linjassa sen kanssa, mitä Chris sanoo, koska ja mistä puhuimme aiemmin. 

16:03 

Tarkoitan, että kun siirrymme, tiedät, että tekniikka oli myös täydennysosa. 

16:09 

Ei, no, tiedät, palataan kasvotusten opetukseen, jonka kaikki tunnistavat sinut. Emme voi menettää sitä, mitä meillä oli, koska asiat voivat muuttua hetkessä, ja meidän on oltava valmiita ja kaikki tämä. 

16:21 

Ja niin, he katsovat, tiedätkö, mitä työkaluja siellä on? 

16:27 

Mitä käytimme, mikä toimi ja pystymme katsomaan taaksepäin ja tunnistamaan, OK, tiedätkö mitä? 

16:35 

Hei, me liukastui läpi kolmella eri työkalulla, jotka ovat päällekkäisiä tällä alueella, ja kaksi täällä ja viisi täällä. Aivan sama. ja miten voimme siis saada tämän ehdokkaan standardisoitumaan, mutta katsomaan sitten, OK? Minulla on viisi työkalua, joilla kaikilla on päällekkäiset toiminnot. 

16:52 

Mitkä vaikuttivat? 

16:54 

Mitkä, mitkä ovat käyttäjän sitoutuneita? 

16:57 

Millä on adoptio, ja miten me seuraamme sitä ja toistamme sen, eikö? Koska sinä, haluat käyttää näitä työkaluja ja maksimoida nämä ponnistelut. Eikö? 

17:09 

Sekä tuen että ammatillisen kehityksen näkökulmasta, mutta myös ne, jotka toimivat tehokkaasti ympäristössäsi. 

17:17 

Koska tiedät, vain, tiedät, yksi työkalu, joka toimii hyvin yhdellä koulupiirillä, ei välttämättä sovi tarkalleen sinun. Joten, mitä voimme käyttää katsomaan ympäristöäsi, mikä oli käytössä? 

17:26 

Mitä, tiedät, ja rehellisesti, tiedät, kuten löysimme työskennellessämme koulujen kanssa, tiedämme, että koulut löysivät mitä he ovat, he tietävät, mitä he ovat ottaneet käyttöön ja jopa, ja päällekkäisyydet sovelluksissa, jotka ne ovat hyväksyneet siellä. 

17:40 

Mutta nyt kun he ottavat askeleen taaksepäin ja tekevät analyysia siitä ja katsovat tietoja, tiedätkö, he löytävät, OK, tässä on uusi käyttö enemmän, mitä en, eikö? 

17:51 

Ja ehkä jopa yksi niistä on todella hieno, tai, tiedät, niin, ja kaikki tämä, tiedät, aiheuttaa vaikeuksia sinun, sisäiselle henkilökunnallesi, opettajasi, mutta myös sinun, yhteisösi. 

18:03 

 Mielestäni takaisin alkuajoihin on vanhempana tässä, ja tiedät, tyttärelleni oli neljä erilaista hakemusta. Hänen piti käyttää kommunikoimaan opettajiensa kanssa, riippuen siitä, mikä luokka se oli. Ja tiedät, se vaikeuttaa sitä. Ja opiskelijoille se on vaikeaa, vanhemmat ja kaikki tämä. 

18:20 

Joten standardointi on, ja ymmärtäminen, mitä todellisuudessa oli käytössä ja mikä teki, mikä oli tehokasta, on iso osa sitä, miten autamme kouluja valmistautumaan tulevaan lukuvuoteen. 

18:33 

CH: 

Rob, jonka sanot olevan todella, todella tärkeää, minä, totta, tarkoitan, että se toistuu varmasti. Mielestäni on myös tärkeää tunnustaa tosiasia, että näin ei tapahdu yhdessä yössä. 

18:46 

Tämä vie aikaa. Luulen, että se tulee olemaan keskustelun painopiste kouluissa tulevana vuonna. 

18:53 

Toivon varmasti, että se on keskustelun painopiste, koska tämä todella asettaa sinut tulevaisuuden menestykseen. 

19:01 

Eikä meillä ollut paljon aikaa, viime lukuvuonna, todella prosessoida liian syvälle. 

19:09 

Tiedätkö, kaikki tämä standardointi, mitä meidän on tehtävä, tarkoitan, tunnen joitain kouluja, jotka vain ottivat nopeasti käyttöön oppimisen hallintajärjestelmät, vain koska he kokivat tarvitsevansa sitä. Mutta he eivät tehneet hienoa työtä käydessään läpi prosessin todella ilmaisemaan, mitä he tarvitsevat opetuksen näkökulmasta. 

19:22 

Ja luulen, että keskustelut menevät sinne. Luulen, että se on kumppanuus koulupiirin opetussuunnitelmien johtajien ja teknologiajohtajien välillä, jotta koko asia todella kiusataan. 

19:41 

RC: 

Joo, ehdottomasti, luulen, että se on yksi myönteisistä asioista, jotka olen nähnyt tulleen tästä, ja että sinulla todellakin on, kun näette näiden osastojen muodostuvan yhteen tavoilla, jotka heillä on, että heillä ei perinteisesti ole koulutusta. 

19:54 

Mielestäni se on hienoa. Koulut ovat huomanneet, että kun he tekevät, tiedä, tuo heidät yhteen, he voivat olla tarkoituksellisia, mutta myös liikkua nopeasti, ja asiat, joihin tiedät, perinteisesti kesti kauan, voidaan toteuttaa paljon, paljon nopeammin. Ja se on, se on hyvin positiivista, se on tullut tästä. 

20:15 

EL: 

Se on, ja ajatus, että tiedät myös koulun johtajana. Menin luomaan pääaikataulun seuraavalle vuodelle. Ja tajusimme, että olimme käyneet läpi viisi erilaista pääaikataulua viimeisten 18 kuukauden aikana, eikö? Suunnittelimme koulua viisi eri kertaa, viidellä eri tavalla, emmekä olleet siinä ainutlaatuisia. 

20:35 

Joten luulen, että ajatus siitä, että on aikaa, kuten sanoitte, no, meillä on todellakin ajan lahja tavalla, jota emme ole niin kauan, mietittävä, mitä haluamme pitää oppitunneista oppinut ja mitä emme halua koskaan tehdä enää? Että olemme, tiedäthän, OK, No, se ei toiminut. 

20:52 

Älkäämme koskaan palatko siihen uudelleen, eikö, mutta sitten oli joitain todella hienoja asioita, jotka tulivat ulos tästä ajasta, joten niiden pitäminen on todella huomaavaista. 

21:01 

Ja tällainen yhdistää mielestäni sen, mitä sanoitte, Chris ja Rob, siitä, että olette tietoisia ja pohdiskelevia nyt, kun meillä on tuo lahja. Mitä me pyydämme tekniikkaa tekemään ja mitä me pyydämme ihmisiä, eikö, ja hyödynnämmekö tekniikkaa siihen, mikä on todella, todella hyvää? 

21:21 

Autat meitä mittakaavassa, todella mahtavaa opetusta. 

21:24 

Sallimmeko sitten ja annamme ihmisille mahdollisuuden tehdä asioita, joissa ihmiset todella loistavat ja ovat erinomaisia? Eikö? Tutustuminen toisiinsa, yhteyden muodostaminen, digitaalisesti toimitettavan ohjeen merkitys. 

21:37 

Joten luulen, että se on todella. Luin eilen Tomin tai Nedin artikkelin ja hän puhui siitä, kuinka tämä ei ehkä ole valtavan muutoksen vuosi. Tämä saattaa olla vuosi, jolloin asetamme pohjan tuleville muutoksille, ja mielestäni se on todella tarkka ja todella hieno tapa kehittää tulevaisuutta. 

21:58 

AB: 

Yksi alueista, jossa näen kaikkien näiden asioiden olevan yhdessä, on ajatus yhteistyöstä ja yhteyksistä. 

22:08 

Chris, sanoit aiemmin jotain yhteyden muodostamisesta kasvotusten. 

22:11 

Se on numero yksi asia, kaikki odottavat myös opettajia, opiskelijoita, vanhempia, meitä kaikkia työntekijöinä ja työntekijöinä. 

22:20 

Mutta viimeisten 18 kuukauden aikana monet ihmiset ovat löytäneet uusia tapoja varmistaa, että he kommunikoivat hyvin vanhempien ja heidän oppilaidensa kanssa ja ehkä yhtenäisemmillä tai kokonaisvaltaisemmilla tavoilla. 

22:35 

Miltä tuo yhteistyön sekoitus näyttää, kun opiskelijat ovat enimmäkseen taas luokassa, mutta silti menevät kotiin joka ilta ja viikonloppuisin? 

22:45 

Mitä näet positiivisina tuossa oppimisessa? 

22:49 

Ehkä, Elizabeth. 

22:51 

EL: 

Vai niin. Hyvin. Juuri niin monta erilaista palaa kasvokkain olemisesta, mielestäni tämä on erittäin jännittävää. 

22:58 

Tarkoitan, kun opiskelijamme alkoivat tulla takaisin sisään, emme olisi voineet olla innostuneempia, jos Brad Pitt käveli huoneessa aivan kuten todella? Tiedät, kuten vain nähdäksesi viidennen luokkalaisen, jota et ollut nähnyt yli vuoden ja he ovat valtavat. 

23:10 

Joten on olemassa todella todellinen ihmisen yhteys, jonka haluamme ilmeisesti pitää edessä ja keskellä ja joka on mielestäni todella kriittinen. Tiedät, että tekniikassa oli hienoa, että se antoi meille mahdollisuuden pitää nämä yhteydet läpi pandemian, kuten nämä suhteet ovat ehjät, koska meillä on ollut tekniikkaa pysyä yhteydessä. Joten, kun opettajat ja opiskelijat tuntevat olevansa osa oppimisyhteisöä, korjauksia on tehtävä vähemmän, kun palaamme takaisin, vähemmän kulttuurirakennuksia, eikö? 

23:41 

Se on tavallaan tehtävä uudelleen tai tarkasteltava uudelleen. 

23:44 

Kun selvitämme miltä tämä uusi ei-siirtymä näyttää. Ja yhteistyökappale on mielestäni valtava, koska se oli jotain, jonka näimme koulujen ja piirien alkavan toimia todella hyvin. Ei alussa. kun olimme aivan kuin, kuinka voimme yksinkertaisesti muodostaa yhteyden, oikein ja kommunikoida? 

24:01 

Mutta myöhemmin ihmiset alkoivat sujua hyvin. Kuinka niin olen saanut luokkani yhteyden nyt. 

24:06 

Aivan, mikä on mahtavaa. Se on askel yksi. Kuinka alamme nyt rakentaa takaisin siihen rikkaaseen opetukseen, luovuuden, kriittisen ajattelun, opiskelijoiden on tehtävä aika tehdä yhteistyötä ja tehdä se tietysti kuin huoneessa tai koulurakennuksessa olevien aikuisten. yhdessä selvittääksemme, miten nämä järjestelmät todella toimivat yhdessä, jotta opiskelijat saisivat yhtenäisen oppimiskokemuksen. 

24:25 

Joten luulen, että siitä tulee jotain, vahvuus, jonka näimme syntyvän. 

24:30 

Ja jotain, jonka mielestäni näemme enemmän, vaikka kasvotusten on vaihtoehto, luulen, että lisää tekniikkaa hyödynnetään, jotta tämä rikas oppimiskokemus saataisiin kaikkien opiskelijoiden saataville. Joten se olisi toivo, eikö? 

24:43 

AB: 

Joo, mielestäni todella avain, se on pieni erottelu, jota jokainen opettaja ajattelee. 

24:53 

Ja tietää, mutta joskus olet kiireinen luokassa ja tiedät, että jotkut opiskelijat puhuvat enemmän kuin toiset. 

25:01 

Ja jotkut yleensä kuuntelevat ja käsittelevät, ja kun olet kaikki verkossa, se demokratisoi tilanteen hieman, jossa joku, joka on hiljaa luokassa, on hyvin äänellinen Zoom-chatissa tai LMS-keskustelussa tai muulla tavalla, se on jotakin , joitain muistutuksia kaikille oppilaille, omasta puolestasi, ja varmistamalla, että olemme yhteydessä eri tavoin kaikkialla. 

25:30 

EL: 

On hauskaa, sinun pitäisi tuoda se esiin. Koska Chris, meillä oli juuri kokous, jossa se oli, kirjaimellisesti vain tunti sitten, Amy istui ja se oli paljon keskustelua pöydällä, miten voimme hyödyntää tekniikkaa arvioidaksemme, missä opiskelijat ovat kuin he ovat '' tuletko sisään? 

25:45 

Ja sitten, miten suunnitellaan ohjeet, joihin jokainen voi päästä, se on rikastuttavaa ja auttaa myös korjaamaan aukot, joiden tiedämme olevan tulossa, oppimisen menetys, oppimisvajeet, kaikki nämä asiat eivät ole uusia, eikö niin. 

25:59 

He ovat vain, se on nyt paljon laajempi ongelma ja vaikuttaa opiskelijoiden erilaisiin väestötietoihin kuin olemme tottuneet näkemään aikaisempina vuosina, mikä on järkevää. 

26:07 

Joten en tiedä, halusitko hypätä sisään ja jakaa lisää siitä, Chris, mutta tiedän, että monet piirit ovat tulleet luoksemme menemään kuten miten murtaamme tämän. Aivan. 

26:16 

CH: 

Se on jännittävää. Teknologianäkymät ja miten se voi luoda tilan yhteistyölle, on niin avoin ja voi olla niin voimakas. Opetusharjoituksena ja strategiana luokkahuoneessasi. Virtuaaliluokkasi tai jopa kasvotusten, tarkoitan, että tekniikka on olemassa. Luulen, että yksi mieleni painavista asioista olen ollut mukana viime vuonna erilaisissa tutkimuksissa opiskelijoiden sitoutumisen, etäopiskeluympäristöjen ja opettajien turhautumisen vuoksi sosiaalisten emotionaalisten tarpeiden ympärillä. 

26:46 

Tällaisia asioita. 

26:51 

Ja yksi asia, jonka kuulen ja näen paljon, on se, että joillakin ihmisillä on suussaan todella huono maku tekniikasta. Koska asiat eivät sujuneet välttämättä haluamallaan tavalla, koska he eivät olleet valmistautuneet. Se ei vain ollut kulttuuria tai käytäntöä heidän koulussaan tai piirissään. 

27:08 

Mutta koska tämä tekniikka on olemassa ja se voi tehdä hämmästyttäviä asioita, mielestäni on viisasta, että koulun johtajat todella istuvat ja miettivät, mikä on tapa päästä todelliseen paikkaan koulujärjestelmässämme? 

27:23 

To, näiden tekniikan etujen ja lupausten toteuttamiseen. Ja sitten rakenna polku päästäksesi sinne, koska sitä voi olla vaikea tehdä. 

27:32 

Ja se vie jonkin verran, jotkut ammatillista oppimista, jotkut koulutusta, jotkut kokemuksia tämän tekemisestä. Ja varsinkin jos olet koulukulttuurissa, jossa todella kamppailit, koska tekniikan taitoja ei ollut siellä, missä sinulla ei ollut kaikkea tekniikkaa, sinne on oltava tarkoituksellisesti suunniteltu polku. Ja mielestäni se on asia, jonka koulun johtajien tulisi ottaa huomioon. 

27:57 

AB: 

Joten olemme kaikki kyllästyneitä kannettaviin tietokoneihimme, katsomme näyttöjä ja teemme kaikki keskustelut Zoomista, mutta se ei tarkoita, että laitat sen kaappiin. 

28:05 

Se on joku, jokin keskitie, Rob, tiedän, että olet katsellut tätä jo vuosia, laitteiden ja tekniikan kasvavaa käyttöä, ja kaikki tämä juurruttaa, no, mitä sinun on lisättävä siihen? 

28:21 

RC: 

Tarkoitan, että on todella vaikea noudattaa sitä, koska he ovat käsittäneet, tiedäthän, suurimman osan aiheista, jotka olisin sanonut. 

28:26 

Mutta luulen, että se on, tiedät, yksi keskeisistä asioista on, kuten olen puhunut koulujen kanssa, alusta asti. 

28:35 

Tiedät, kun olimme itse asiassa tiedossa vuosi sitten valmistautumalla tiedolle, lukuvuodelle 2021 ja, ja kaikki tämä on, että täällä on jossain määrin pysyä. Luulen kyllä. Kiinnostusta ja valtavaa jännitystä on valtavasti, ja tiedän, että olen taas toimistossamme ja erittäin innoissani palata ihmisten ja kaiken muun ympärille. 

28:58 

Ja tiedät, sama kouluissa, mutta myös tämä, tiedät, tämä ei ole kadonnut useista syistä. 

29:07 

Tarkoitan, että tulevaisuudessa on muita tapahtumia, olipa kyse säästä tai sairaudesta, tai yksinkertaisesti vain tiedät, että perheillä on tarpeita, joiden täytyy mennä virtuaaliseksi jonkin aikaa. 

29:21 

Tarkoitan, että tiedämme, että meillä on kouluja, jotka mielestäni ehkä vastustivat tätä aiemmin, ja nyt meidän on pitänyt tehdä se oikein, joten nyt olet asettanut yhteisösi, vanhempasi tähän tilanteeseen, jossa meillä oli työskennellä tällä tavalla puolitoista vuotta. 

29:38 

Ja nyt, tiedät, ja puhuin monien vanhempien kanssa puhuakseni monista kouluista ja heidän vanhemmistaan, jotka sanovat: OK, se on hienoa. 

29:45 

Se sopii paremmin myös tälle oppilaselleni tai sopii paremmin tähän tarpeeseen, joka meillä on, tiedätte, perheenä tai mitä tahansa. 

29:54 

Joten luulen, että tämä tarve joustaa luokkahuoneessa ja sieltä pois ei häviä. Ja niin, kyllä. 

30:04 

Tiedät kyllä. 

30:05 

Vaikka luulen, joo, meillä kaikilla on zoom-väsymys, ja kaikki tämä, mutta tätä, et voi vain laittaa tietokoneita takaisin kaappiin ja odottaa seuraavaa tapahtumaa. 

30:14 

Meidän on oltava tarkoituksellisia. 

30:16 

Toisin sanoen, hyvä uutinen on, että keskustelut, joita käyn koulujen kanssa, ovat kyse siitä, mikä toimi, mikä ei toiminut, mikä olisi voinut olla parempaa, mitä siellä tapahtui, että emme En tiedä, tiedät, tuo kaikki yhteen ja olette hyvin harkittuja siinä, mitä nuo, nuo seuraavat vaiheet tekevät. 

30:35 

AB: 

No, ja kaikki juuri sanomasi asiat sitovat sitä, mitä kaikki tietävät ihanteemme henkilökohtaisen oppimisen ja eriytetyn oppimisen sekä yksilöllisempien tarpeiden huomioon ottamisen kannalta. 

30:48 

Joten saimme kaatumiskurssin jossain määrin, mutta nyt minulla on työkalut tehdä se järjestelmällisemmällä tai älykkäämmällä lähestymistavalla. 

31:01 

Yksi asioista, joka on todella tärkeää, ja haluan varmistaa, että meillä on paljon aikaa puhua tästä, koska olemme osuneet siihen useissa vastauksissa täällä, on sosiaalinen emotionaalinen oppiminen. Opiskelijoiden ja henkilökunnan henkinen hyvinvointi, kun palaamme takaisin kouluun ensi vuonna, ja miltä se näyttää, hmm, Chris, miksi et aloita meitä. 

31:26 

Puhutaanpa siitä, kun opiskelijat palaavat takaisin henkilökohtaisesti, ja rakennamme oppitunneille, jotka olemme oppineet kaikesta tästä etäopetuksesta. 

31:36 

Mistä kouluista huolta on mielenterveyden ja sosiaalisen emotionaalisen hyvinvoinnin kannalta? 

31:45 

CH: 

Joo. Se koskettaa yhtä tutkimusta, johon olen osallistunut juuri nyt. Koulujen johtajat, yksi peruskouluista, ei ole ensisijainen asia, josta koulujen johtajat ovat huolissaan juuri nyt, mielenterveys. Se oli kasvava huolenaihe, kysymys, jopa ennen pandemiaa. 

32:03 

Mutta nyt, trauman kanssa, joka on jatkunut, se on liitetty COVID-19: een, ja kaikissa koulutuksen ja sosiaalistumisen häiriöissä, nimität sen, se on noussut huipulle vielä korkeammalle, ja tiedät, se on jotain mitä me uudestaan siitä, mitä näimme vuonna 2020, kun koulut suljettiin. 

32:24 

Kouluja oli paljon kaikin tavoin, ja ne todella lopettivat opetuksen, ja ne keskittyivät ensisijaisesti, varmista, että lapset ja perheet ovat kunnossa, saamme heidät yhteyteen, selvitämme missä he ovat. 

32:36 

Koska kun ajattelet Maslow'n oppijoiden tarpeiden hierarkiaa, kunnes täytät joitain näistä perustavanlaatuisimmista, turvallisuus- ja fysiologisista tarpeista, et aio oppia läpi, et aio kouluttaa lapsia. Joten se oli ensisijainen painopiste. 

32:52 

Ja, menee Elizabeth. 

32:55 

Ja autoin itse asiassa muutamia kouluja, heidän koulumallinsa syksyllä 2020, lukuvuodeksi 2021, ja sosiaalinen emotionaalinen oppiminen, ja mielenterveyteen keskittyminen sekä lasten ja perheiden kanssa pysyminen olivat jotain, mikä siirretty. En usko, että se menee pois. En todellakaan. 

33:14 

Ja tiedät, olemme maininneet henkilökohtaisen oppimisen muutaman kerran täällä tässä keskustelussa. 

33:20 

Yksi heistä, yksi henkilökohtaisen oppimisen vuokralaisista, oppii todella tuntemaan lapset ja ymmärtämään, mikä ajaa heitä intohimoihinsa. Tätä varten sinun on todella oltava yhteydessä lapsiin. 

33:32 

Ja luulen, että näemme, kun yhä useammat koulut pitävät sosiaalista emotionaalista yhteyttä lapsiin eturintamassa, se avaa oven myös henkilökohtaisemmalle oppimiselle. Yhdistettynä siihen, että kaikkien näiden juttujen kanssa, joista olemme puhuneet tekniikan kanssa, mielestäni meillä on todella hyvä resepti täällä. 

33:51 

Joten se on, se pysyy ehdottomasti prioriteettina. Ei epäilystäkään. 

33:54 

AB: 

Joo, luulen, että tiedät, kasvavan ensisijaisesti, koska ihmiset ovat huolissani, mielenterveyden kriisitiimin ovi on monella tapaa huonompi. 

34:03 

Joten, opiskelijat, palatessamme takaisin luokkahuoneisiin, Elizabeth, mitä neuvoja annatte opettajille, jotka ovat usein puolitoisen vuoden kuluttua nähneet joitain näistä opiskelijoista henkilökohtaisesti? 

34:17 

EL: 

Aivan. Voin kertoa sinulle, mitä löysimme, kun saimme kokeilla tätä vähän koulujen ja piirien kanssa, jotka avautuivat toivottamaan sinut tervetulleeksi opiskelijoille, jotka ovat käytettävissä henkilökohtaisesti oppimiseen. Ja se oli oikeastaan todella mukava tapa tehdä se, koska monissa tapauksissa heidän oli vielä tarjottava virtuaalinen vaihtoehto. 

34:34 

Joten voit tavallaan nähdä, miltä tämä saattaa näyttää. 

34:38 

Ja luulen, että joitain suuria asioita, missä tajusimme, että meidän on mentävä hitaasti, kuten, ei ole realistista odottaa, että opiskelijat eivät tule esiin pandemian takia ja ovat vain takaisin siellä, missä he olivat joko akateemisesti, sosiaalisesti tai emotionaalisesti. 

34:54 

Joten se on menossa hitaasti, ja sitten myös asetettava etusijalle uudelleen rakentaminen, ja varmistaa, että keskus. Ja sitten opetetaan myös nimenomaisesti niitä SEL-taitoja, tiedätte, eräänlainen niiden uudelleenkäynnistäminen, kuten vain tunteissa liikkuminen, tunteiden nimeäminen, kuvioiden tunnistaminen, kaikki tällaiset perusasiat. 

35:17 

Varmistaminen siitä, että me todella käymme läpi, ja mallintamalla ne opiskelijoille ja odottamalla heidän yrittävän käyttää niitä omassa kontekstissaan, ovat joitain asioita, joiden kanssa olemme työskennelleet kouluissa ja piireissä ja jotka teimme niin kaikkialla. 

35:27 

Itse asiassa tiedät, että puhumme henkilökohtaisesti, mutta oikeastaan ne, joiden kanssa Chris ja minä olemme työskennelleet, asettavat SEL-työn etusijalle kaiken tämän alussa. 

35:29 

He tekivät niin, olivatko opiskelijat virtuaalisia, olivatko he hybridimaisia vai olivatko he kasvotusten. Se oli tämä johdonmukainen pala, joka menee näiden muotojen läpi, eikö? 

35:46 

Mutta se luo johdonmukaisen oppimiskokemuksen ja johdonmukaisen oppimisyhteisön, koska mielestäni yksi muista asioista, joiden näemme, ovat opiskelijat muuttavat modaliteettia koko vuoden, eikö? 

35:57 

Saattaa olla perheitä, jotka, kuten tiedätte, kuten Rob sanoi monista eri syistä, tiedät joistakin perheistä, että lukiolaisen odotettiin yhtäkkiä olevan perheen elattaja. Heidän osa-aikatyössään tuli kriittinen perheen hyvinvoinnille sen sijaan, että se olisi vain eräänlainen hyvä asia tehdä. 

36:14 

Se oli valtava ja se oli priorisoitava. Suuri virtuaalinen oppiminen antoi monille opiskelijoillemme mahdollisuuden tehdä niin. 

36:21 

Tiedätte, opiskelijat, jotka huolehtivat vanhimmista, opiskelijat, jotka huolehtivat nuoremmista opiskelijoista, joka tapauksessa, monia erilaisia syitä ja erilaisia yhteyksiä, joiden kanssa perheet tulevat. 

36:30 

Miksi tekniikan välittämä koulutus ja kaikki sen muodot voivat olla todella kriittisiä auttamaan heitä saavuttamaan tavoitteensa. 

36:37 

Mutta mielestäni meidän on oltava valmiita siihen, että heidän muutoksensa, nämä tarpeet muuttuvat, eikö? 

36:43 

Kun alamme selvittää, mitkä ovat tosiasiallisesti käden pitkän aikavälin vaikutukset. Olemme tottuneet hyvin kaistanapuun, mutta nyt se on tavallaan, olemme hätätilan ohi. 

36:51 

Ja nyt olemme alkaneet miettiä hieman pidemmällä aikavälillä. Joten Rob, mielestäsi näemme, että monet opiskelijat tulevat tavallaan, kuten ehkä vuoden puolivälissä virtuaalisesta ympäristöstä. 

37:02 

Ja haluamme pystyä ajattelemaan eteenpäin, kuinka saada tämä siirtymä toimimaan heille hyvin, eikö? 

37:08 

Joten he palaavat takaisin asiaan, joka tuntuu tutulta, mikä on järkevää. 

37:13 

AB: 

No, ja se on todella hieno asia. 

37:16 

Mikään ei voi täyttää aukkoa kasvokkain tapahtuvassa vuorovaikutuksessa ja mitä voit oppia opiskelijasta ja kuinka voit todella ajatella heidän ainutlaatuisia tarpeitaan ja ainutlaatuista yhteyttä. 

37:31 

Mutta mielestäni yksi niistä asioista, joita voidaan pitää oppimana, ja jollain tavalla positiivinen koko tilanteelle ja tekniikan toteuttamiselle, on se, että on joitain aukkoja, jotka eivät tunnista . 

37:45 

Joko opiskelijoiden mielenterveyden ja Robin puhuessa tiedät, miten tekniikka voi todella olla kumppani kasvotusten ja sosiaalisen, emotionaalisen hyvinvoinnin ja opiskelijoiden mielenterveyden käsitteleminen. 

38:01 

RC: 

Ehdottomasti, tarkoitan, että olemme tehneet niin monien vuosien ajan, tiedät, täällä Lightspeed: ssä, ja olemme edelleen merkittävä painopisteemme ja joka on kasvanut, kun olemme vastaaneet asiakkaiden tarpeisiin viimeisen vuoden aikana ja puolikas. 

38:22 

Mutta tiedät lapset, 

38:27 

Teknologia on avain heidän viestintäänsä nykyään. 

38:28 

Minulla on itse lapsia, ja seuraan heidän tapaansa kommunikoida. 

38:36 

Ja tiedät heille, he sanovat puhuneensa jonkun kanssa. Ja se oli kaikki, tiedät, pikaviesti, tai, tiedät, jonkinlainen keskustelu tai mikä tahansa, ja tiedätkö minulle, että no, se ei ole keskustelua, sinä vain juttelit. Tai miten vaan. Mutta heille se on niin avain, eikö? 

38:52 

Ja niin, siellä tekniikka voi tulla esiin tässä ja siinä, ja sinulla on, tiedät, nuo resurssit. 

38:59 

Ja siellä tiedämme, olemme jälleen kerran pitkään auttaneet kouluja ja auttaneet suojelemaan, valvomaan ja hallitsemaan sitä, tekniikan käyttöä opiskelijoiden käsissä. 

39:08 

Mutta se on todella avain. Ja varsinkin kun katsomme opiskelijaa, mielenterveyden opiskelijaa ja henkilökunnan mielenterveyttä palaamassa tänä lukuvuonna. 

39:16 

Ja, että minulla on kyky olla osa ratkaisustasi, puhun nyt kouluille päivittäin, ja kuinka he voivat hyödyntää käytössä olevaa tekniikkaa ja antaa suuremman kuvan, eikö? Tarkoitan, kasvotusten on ihana. On hienoa, että meillä on se jälleen. 

39:41 

Mutta kerrottamalla nämä yhteen, jotta saat täydellisen kuvan, koska tiedät, he sanovat asioita tekniikan kehyksessä. 

39:50 

Olipa kyseessä pikaviesti tai jaettu asiakirja, tai tiedätkö, missä tahansa muussa paikassa, he voivat todellakin löytää sen viestimään siitä, että he eivät pidä kiinni perinteisistä menetelmistä. 

40:02 

Ja se on hienoa, mutta sinulla on oltava tämä kuva, ja voit seurata sitä ja hallita sitä ja tuoda sen sisään. 

40:11 

Joten kun rakennat tätä suhdetta opiskelijaan ja asetat, miltä henkilökohtainen personointi näyttää kyseiselle opiskelijalle. 

40:19 

Sinulla on tämä täydellinen kuva, sinulla on kasvotusten vuorovaikutus, mutta saat myös sen palan siitä, mitä tekniikassa on, ja ehkä asioita, joita he eivät sano ääneen. 

40:29 

EL: 

Rob, mielestäni se on valtava. Ja olen pahoillani, tiedän hyppäävän sisään, mutta puhuessasi ajattelin vain tavallaan kaikkia näitä eri tapoja, joita olen nähnyt tämän tapahtuvan, ja innostuin todella. Ja vain, mielestäni se on valtava pala, että me olemme osia, joita emme halua jättää taakseen. Koska he todella palvelevat opiskelijoita ja perheitä todella hyvin. 

40:51 

Ja jotkut näistä olivat asioita, kuten tekeminen, kuten perheemme rakastivat, että teimme puhelutietoja. 

40:56 

He olivat kuin, me haluamme, että joka vuosi, kuten, miksi, en tiedä, soitat meille koko lukukauden alussa, ja kysy meiltä, tiedätkö, miten meillä on, ja onko meillä tietokoneita . Se oli hienoa. 

41:06 

Joten se on kuin yksi kappale, jonka olemme kuulleet monista piiristä, kuten hei, oli hienoa saada vain wellness-tarkistus jokaisen oppimisjakson alussa. Eikö? Ja vain joku koulusta tietää enemmän perheestämme. Tiedän, näin opiskelijaryhmien, joissa kuten oppimisryhmässämme, opiskelijat olisivat pariksi toistensa kanssa, ja he olivat eräänlaisia kuin toistensa oppimisen valmentajat. Ja niin he tekisivät tekstin, kuten, tiedät, kuten, he asettaisivat tavoitteet ja sitten tekisivät toisilleen. kuten, tiedätkö, oletko saavuttanut oppimistavoitteesi tällä viikolla? 

41:36 

Ja tällaisen voiman asettaminen opiskelijoiden käsiin kirjautua sisään keskenään ja olla vastuussa toisilleen teknisellä välityksellä, josta he ovat tyytyväisiä, oli erittäin siistiä. 

41:45 

Olemme työskennelleet myös koulun kanssa, jolla oli eräänlainen kotitehtävä vihjelinja, ja meneminen sinne, missä se oli vain pari, jonka Google tekee. Se oli vain linkki, jonka jokainen opiskelija työskenteli kotona milloin tahansa. Klikkaa. 

41:57 

Sinun ei tarvinnut nostaa kättäsi luokassa ja sanoa: Hei, en ymmärrä sitä. 

42:00 

Tai tiedä, olkoon tuo lapsi, kaikki lapset tietävät, että kun opettaja sanoo: Ymmärrätkö, kaikki tietävät vastauksen kyllä, saivat sen täysin. Jatka eteenpäin. Eikö? Onko he tekevät vai eivät. 

42:11 

Joten tämä oli tapa, joka antoi heille mahdollisuuden saada sellaista kuin nimettömää apua, jota he eivät olisi pyytäneet, välttämättä kasvotusten. 

42:21 

Mutta teknisen kappaleen nimettömyys, anna heidän tavallaan mennä ja saada tarvitsemansa. 

42:26 

Joten mielestäni on paljon hienoja asioita, joita meidän pitäisi todella miettiä, ennen kuin siirrymme liian nopeasti eteenpäin. 

42:33 

Tiedämme, että pandemian opetuksen ja oppimisen helpotuksessa meidän pitäisi ehdottomasti jatkaa niiden asioiden louhimista, jotka tulivat esiin ja jotka toimivat todella hyvin. 

42:42 

AB: 

Se on oikeastaan molempien maailmojen parhaat puolet ja monin tavoin. 

42:45 

EL: 

Aivan, kyllä, ja molemmat, ei kumpikaan tai. 

42:49 

AB: 

Joo. 

42:50 

Mene eteenpäin, Chris. 

42:52 

CH: 

Joo, ajattelen, hmm, tiedätkö, mitä tekniikoita ja tekniikkaa käyttäviä käytäntöjä siirretään? Yksi koulupiiri, jonka kanssa työskentelimme, opettajat ja hallintovirkamiehet keväällä 2020, olivat hämmästyneitä siitä, kuinka heidän ulottuvuutensa kouluille ja heidän käyttämänsä videoneuvottelujärjestelmä perheiden kanssa antoivat oivalluksia perheen tapahtumista. 

43:15 

Ja pystyit, pystyit muodostamaan yhteyden helpommin ja tutustumaan lapsiin enemmän. Nyt he korostivat tätä, ja se oli tarkoituksellista. 

43:26 

Mutta ajattelen, mitä voimme tehdä online-oppimisympäristöissä. Tiedämme, että suhde on iso pala opetuksessa ja oppimisessa. Joten kun olet erotettu maantieteellisesti, koska olet verkkokurssilla, tai ehkä päätät olla virtuaalinen oppija, joka etenee nyt. 

43:45 

Koska opettajat ja ylläpitäjät ovat nopeasti kehittäneet taitojaan videoneuvottelutekniikan hyödyntämisessä, on nyt paljon helpompaa olla yhteydessä perheisiin, jotka eivät voi tulla kouluun konferenssiin. Mutta nyt voit vain työskennellä heidän kanssaan videoneuvottelun kautta heidän kotonaan, ja voit silti käydä luottamuksellisia keskusteluja heidän kanssaan. 

44:08 

Hmm, luulen, että se on yksi este, joka on poistettu tällaisissa keskusteluissa. 

44:13 

Ja on mielenkiintoista ajatella, ja tiedän itse asiassa, että se on pala, joka siirtyy eteenpäin. Koulut sijoittivat paljon rahaa verkkokameroiden ostamiseen henkilökunnalleen. Joten, olen varma, että he saavat jonkin verran käyttöä. 

44:32 

AB: 

Joo, rakastan todella ajatusta siitä, että vanhempainopettajien konferenssit voisivat jatkaa käytännössä. Jotkut näistä kotitehtävistä auttavat puhelinnumerot, jotka tekevät siitä helpommin saatavana useammalle perheelle, useammalle opiskelijalle ja useammalle oppijalle. 

44:46 

Se liittyy hieman joihinkin kysymyksiin, jotka tulevat tänne, ja siihen, miten aloitimme tämän keskustelun koulujen kanssa, jotka heittivät tekniikkaa ongelmalle. Ja sitten standardoimalla ja määrittämällä, mikä toimi. 

45:01 

Meillä on ollut pari kysymystä siitä, mikä on tämän teknologiapinon avain? 

45:08 

Millä on yksi alue, johon on keskityttävä, kun on kyse monin tavoin, tulee olemaan hybridi takaisin kouluun, vaikka opiskelijat ovat henkilökohtaisesti, etäopetusta on olemassa. 

45:22 

Joten annan teille jokaiselle mahdollisuuden käsitellä tätä kysymystä, mikä on, tiedätkö, mikä on tärkein pala hybriditekniikan rakentamiseksi? 

45:31 

Elizabeth, älä huoli, en aio aloittaa kanssasi. Voin kertoa, että ajattelet, annan sen Robille. 

45:37 

RC: 

Toivon, että minulla olisi vastaus, mene hakemaan tämä, oikein, ja se ratkaisee ongelman. 

45:42 

Mutta mielestäni suurin asia on linjassa sen kanssa, josta olemme täällä puhuneet, eli on tarkoituksellista, eikö? 

45:48 

Ota aikaa, koska meillä on nyt vähän aikaa tarkastella kaikkea mitä siellä oli, mikä oli käytössä, mikä toimi, mikä ei. 

45:58 

Suunnittele suunnitelman olevan, ei, tiedä, ettei tietokone palaa kaappiin. Kuten olemme puhuneet. 

46:07 

Tulee jonkinlaista tätä eteenpäin, mutta todellakin, maksimoi se. Ja voit oikein? Ja ei ole olemassa yhtä maagista työkalua, jonka uskon toimivan kaikissa ympäristöissä. Jokaisen koulun tarpeet ovat hieman erilaiset. 

46:19 

Yhteisön tarpeet, heidän opiskelijoidensa tarpeet, ja tuot kaiken yhteen, mutta mielestäni voit, voit katsoa, että se oli käytössä viimeisten 18 kuukauden aikana. 

46:34 

Kuten, tiedätkö, mitä työkalut toimivat, mikä ei, mikä sai adoptoinnin, mikä sai sitoutumisen? 

46:40 

Tiedätkö, mikä oli yksinkertaista minun, vanhempieni ja yhteisömeni, opettajien ja oppilaideni käyttää, tiedätkö, tavallaan kokoavat kaiken yhteen ja tekevät hyvin tarkoituksellisia valintoja.Ja hyvä uutinen on, että luulen, että minä Näen, että jotkut viettävät vähän aikaa keskusteluissa koulujen kanssa, mutta se olisi suurin neuvoni. 

47:01 

AB: 

Katso tietoja, kuuntele käyttäjiä ja ihmisiä, ja se tulee olemaan erilainen jokaiselle koululle. 

47:08 

Entä sinä, Chris, onko sinulla mitään lisättävää siihen, tai muita Tech Choice -neuvoja? 

47:14 

CH: 

Joo, tiedät, mielestäni laitteistolaitteiden omistaminen on perustavaa mitä tahansa tekemiselle tekniikan näkökulmasta. En, en aio valita sitä parhaaksi vaihtoehdoksi vain siksi, että mielestäni monet koulut ovat jo käsitelleet sitä jossain määrin. Vaikka meillä on vielä joitain eriarvoisuusongelmia Internet-yhteyden ja vastaavien suhteen, mutta se on mielestäni prosessissa. 

47:40 

Tässä on, mitä olen nähnyt viime vuoden aikana, ja se on jotain, joka todella lisääntyi pandemian kautta. Koulut ja piirit yrittivät sisällyttää opetukseensa digitaalista sisältöä, olipa kyseessä sitten virtuaalinen ympäristö tai kasvotusten. 

47:59 

Näemme arvoksi, että digitaalinen sisältö on jäsennelty siten, että lapset voivat nopeuttaa tai hidastaa oppimista tarpeen mukaan. 

48:07 

Ja se on tapa antaa lapsille erilaisia, yksilöllisiä reittejä ja henkilökohtaista oppimista siellä, missä koulut todella kamppailivat. Ja tämä oli suuri stressitekijä opettajille. 

48:18 

Vuonna 2020, kun koulut suljettiin, heidän oli luotava kaikki tämä digitaalinen sisältö. Ja se oli valtava, valtava ongelma. Ja vaikka heillä olisi suuria resursseja, jos heillä ei olisi alustaa, kuten Google Classroomia tai virallista LMS: ää, se oli heille vielä suurempi ongelma. 

48:36 

Joten luulen, että jos koulut jatkavat matkaa digitaalisen sisällön rakentamiseksi, jota voidaan käyttää virtuaalisessa ympäristössä tai kasvotusten, riippumatta siitä, missä lapsi opiskelee, missä muodossa tahansa. 

48:54 

Se on johdonmukainen opetussuunnitelma. Se voi olla tiukkaa. Se voi olla piirin standardien mukainen. 

48:59 

Ja sitten, tiedät, se luo paljon esteettömyyttä kaikille lapsille, kaikille oppijoille ja, hmm, ja luulen, että se on painopistealue, joka tulee olemaan prioriteetti kouluille, kuten mielestäni sen pitäisi olla. 

49:14 

AB: 

Joo, se on todella hieno asia, ja jonkinlainen valtava edistysaskel sen käytössä, joka hyödyttää kaikkia eteenpäin liikkuvia. Elizabeth, mitä sinun on lisättävä tähän neuvoon? 

49:26 

EL: 

Selvä, kerrosta tähän. Joten, se on, tavallaan, suunnittelemme sen. Luulen, että Rob teki loistavan perustuksen. 

49:32 

Chris, tulit takaisin tavallaan, OK, seuraava askel ja LMS. 

49:37 

Minun oli todella, niin, tämä tosiasiassa tulee lauseesta, jonka joku sanoi kauan sitten, johon palaan tavallaan. Oli kuin opetusteknologiassa ei olisi hopeamallia. 

49:48 

Mutta jos on, se olisi opettajia. 

49:51 

Ja vain siksi, että opettajat todella seisovat kuilussa tekniikan ja opiskelijakokemuksen välillä, he ovat todella silta. He tekevät niistä tapahtuman. 

50:02 

Ja he tekivät hämmästyttävää työtä viime vuoden aikana. Emme olisi voineet kysyä enempää opettajiltamme ja heidän tekemistään. 

50:10 

Ja mielestäni meidän on myös kaksinkertaistettava tämä. 

50:14 

Kuten todella sellainen kääriminen, ne ovat uupuneet. Toivottavasti heillä kaikilla on kesä sen kanssa ja he ovat palaamassa. 

50:20 

He oppivat myös valtavan määrän ja antoivat heille todella aikaa ja tukea ajatella mitä he oppivat, mikä tiedät, auttaa heitä pohtimaan, auttamaan heitä suunnittelemaan ja todella antamaan heille enemmän haluamaamme koulutusta ja tukea olimme tehneet aiemmin. 

50:37 

Kun tiesimme, että heitimme heidät sisään, ja tiesimme, etteivät he olleet valmiita tähän, eikö? 

50:41 

Tämä on tilaisuutemme palata tavallaan ja korjata ja tukea sekä antaa opettajillemme valtuudet todella räjäyttää katto siihen, millainen koulutus voi olla maassamme. Mielestäni se on valtava mahdollisuus. 

50:56 

Joten, neuvoni, kun olet tehnyt kaiken, mitä Rob ja Chris sanoivat, kääri sitten tavallaan kansasi, ihmiset ja varsinainen ohjaava henkilökunta. 

51:07 

Työskentele todella heidän tukemisessaan ja tämän tekniikan hyödyntämisessä, jotta saat todella mahtavia oppimiskokemuksia lapsille. 

51:16 

AB: 

Se on todella hyvä asia myös siellä, Elizabeth. Puhuimme opiskelijoiden sosiaalisesta, emotionaalisesta hyvinvoinnista ja mielenterveydestä. 

51:22 

Ja kun ajattelemme, ettemme voi unohtaa henkilökuntaa ja kaikkia opettajiamme, koko henkilökuntamme, he kaikki ovat myös käyneet läpi todella karkean puolitoista vuotta ja tehneet valtavia asioita. 

51:35 

Joten pidä heistä huolta, varo sitä ja kuuntele myös heitä. Tiedätkö, me puhumme siitä, mikä toimi, mikä tekniikka on tärkeintä ja mitä sinun tulisi pitää? 

51:45 

Ja neuvo jokaiselle, joka kuuntelee vietäväksi, on kysyä sitä ihmisiltäsi ja kuunnella myös heidän vastauksiaan. 

51:53 

Kuten Rob sanoi aiemmin, se ei tule olemaan sama jokaisessa koulussa. 

51:57 

Joten katso koulusi tiedot. Kuuntele koulusi ihmisiä, kaikkia näitä sidosryhmiä. 

52:06 

EL: 

Amy, lisää tähän, ja tiedän, että olemme lähestymässä aikaa, mutta haluaisin vain lisätä perheitä ja vanhempia sinne, koska pyysimme heitä tekemään kumppanuutta todella voimakkaasti kanssamme viimeisten 18 kuukauden aikana. 

52:18 

Ja luulen, että he haluavat sitä. 

52:21 

He tottuivat tiettyyn läpinäkyvyystasoon tietäen, mitä opiskelija työskenteli, ja tietäen odotukset. Ja ainakin paikoissa, joissa olemme tavallaan työskennelleet ja tukeutuneet hieman, olemme nähneet perheiden todella kannattavan esimerkiksi hei, haluamme pysyä mukana. Haluamme, että meillä on edelleen ääni. Tiedät, ja niin, tiedä, älä unohda myös vanhempia tai perheen sidosryhmiä. 

52:48 

AB: 

Joo. 

52:49 

Todella tärkeää tietää jotkut asiat, joita Rob sanoi aiemmin, myös siitä, että olemme avanneet tämän mahdollisuuden oppia uusia tapoja kommunikoida uusilla tavoilla. Et voi viedä sitä pois. 

53:02 

Joten selvittää oikeat asiat pitää. Uskon, että sen toinen osa on, että et voi odottaa opettajiesi, oppilaidesi, henkilökuntasi täällä, kaikkien tekevän. Rico on todella mukana hoidossa yhtäkkiä. Mutta tehdä paras, henkilökohtainen oppiminen ja paras etäopiskelu. 

53:20 

Joten on kyse kappaleen selvittämisestä, jotta molemmat pidetään. 

53:26 

Luit kaikenlaisia asioita takaisin kouluun ja palaamiseen normaaliin tapaan ja miltä se näyttää. 

53:35 

Tiedät kyllä. 

53:35 

Mielestäni se on erilainen normaali, se ei ole se, mitä kokimme viime vuonna, edellisenä vuonna tai viisi vuotta sitten. 

53:42 

On asioita, jotka jatkuvat, ja äskettäin tehty tutkimus osoitti, että 64% piirit katsovat takaisin kouluun henkilökohtaisesti, mutta vahvalla etäelementillä. 

53:57 

Koska he tarkastelevat kaikkia näitä asioita, joista olemme puhuneet, samoin kuin mitä uusien kantojen kanssa tapahtuu. 

54:03 

Viruksen loppu, tiedät, numero yksi oppitunti on todennäköisesti valmis mihin tahansa. Sitä me kaikki opimme puolitoista vuotta sitten, eikö? 

54:11 

Kuten, ole valmis mihin tahansa. 

54:17 

Viimeiset neuvot. Uh, tiedät, jatkamme tätä keskustelua muutaman viikon kuluttua. 

54:25 

Joten kaikille kuunteleville, liity meihin kuukauden lopussa. 

54:29 

Saat tästä sähköpostiviestin, kun katsot todella 1: tä. 

54:34 

Mitä se näyttää, miltä se näyttää, kun olemme enemmän henkilökohtaisia kuin etäisiä? 

54:40 

Tämä sama paneeli sekä muutama muu edustaja koulupiireistä. Toivomme, että liityt siihen. 

54:46 

Mutta johtaen siihen, mikä on yksi neuvo, jos joku työskenteli kuunnellessaan täällä, ja nyt he todella kiinnittävät huomiota? Viimeinen nouto, aloitamme tällä kertaa kanssasi, Chris. 

55:00 

CH: 

Viimeinen takeaway, mielestäni tämä on tämä on koulutus tulee aina olemaan ihmisten liiketoimintaa. 

55:07 

Ja meidän on keskityttävä ihmisiin, keskityttävä suhteisiin. Se menee suoraan Elizabethin opettajiin ja opettajien tukemiseen liittyvään asiaan. 

55:18 

Tapa mielestäni innovaatioihin tulevaisuudessa on ottaa tekniikka, joka sinulla on tai mitä sinulla voisi olla, ja hyödyntää sitä ihmisille parhaiten soveltuvilla tavoilla ihmisten hyväksi. 

55:31 

Tarkoittaa lapsia suoraan, mutta se keskittyy suhteisiin ja keskittyy ihmisiin ja antaa heille työkalut ja prosessit sen toteuttamiseksi. 

55:46 

AB: 

Hyviä neuvoja. 

55:47 

Elizabeth, haluatko lisätä sen? 

55:50 

EL: 

Joo. No, se tavallaan kulkee käsi kädessä, eli juhlia onnistumisia ja rakenna niitä, eikä niiden tarvitse olla valtavia. Oppimisen kiihdyttimellä on todella suuri hyppy, hyppy ja hyppy -kehys, jota he käyttävät. 

56:05 

Ja tiedät, että vain askel eteenpäin on edelleen askel eteenpäin. Se on parempi tänään kuin se oli eilen. 

56:12 

Joten todella löytää ja juhlia noita asioita. Ja katso sitten, kuinka rakentaa niitä. Sen ei tarvitse olla valtava ja ylivoimainen. Sinun ei tarvitse muuttaa koko koulutusjärjestelmää kahden seuraavan kuukauden aikana. 

56:26 

Jokainen askel paranee asteittain lapsille, joten se olisi minun neuvoni. 

56:32 

AB: 

Todella hienoja neuvoja. Rob, entä sinä? 

56:35 

RC: 

Ja minun mielestäni se liittyy siihen, mielestäni se oli upea rakennus siellä, aivan kuten Elizabeth sanoi edellisestä. Et menetä vauhtia, jonka saimme tästä. Tiedän, että olen ollut koulutuksen ja koulutusteknologian ympärillä luultavasti kauemmin kuin haluan myöntää, tällä verkkoseminaarilla. 

56:53 

Ja on asioita, joita olemme kauan halunneet, eikö? 

56:56 

Ja tämä on vienyt meidät sinne, se on tuonut tekniikan etualalle koulutuksessa. Siinä on asioita, joista vain puhumme. Tiedät, mikä on vanhempien lisääntynyt sitoutuminen tavoilla, joista olisin todennäköisesti haaveillut, kun olin piirini kanssa monta vuotta sitten. Joten älä menetä tätä vauhtia. 

57:20 

Jatketaan tätä ja muutetaan siitä positiivinen ja säilytetään asiat, jotka olemme saaneet siitä hyötyä, voittoina eteenpäin. 

57:32 

AB: 

Hyviä neuvoja, kaikki. Kiitos, Rob ja Elizabeth ja Chris kaikkien oivallusten jakamisesta. 

57:38 

Kiitos kaikille, jotka liittyivät kysymyksiin ja kuuntelivat kysymyksiä. Nähdään ensi kerralla. 

kuvakaappaukset työpöydällä ja mobiililaitteilla etäopiskeluohjelmistoja varten

Tässä on demo meille

Teetkö vielä tutkimusta?
Anna meidän auttaa! Varaa ilmainen esittely yhden tuoteasiantuntijamme kanssa saadaksesi vastaukset kaikkiin kysymyksiisi nopeasti.

mies istuu pöydällä kannettavalla tietokoneella katsellen Lightspeed-suodattimen kojelautaa

Tervetuloa takaisin!

Etsitkö ratkaisujemme hintatietoja?
Kerro meille piirisi vaatimuksista, niin teemme mielellämme mukautetun tarjouksen.

Kuvittele uudelleen inspiroitu ja interaktiivinen luokkahuone etä-, hybridi- ja henkilökohtaiseen oppimiseen. Lightspeed Classroom Management™ tarjoaa opettajille reaaliaikaisen näkyvyyden ja hallinnan oppilaiden digitaalisiin työtiloihin ja verkkotoimintaan.

  • Varmista, että kaikki opiskelijat käyttävät vain oikeaa verkko-opetussuunnitelmaa – juuri silloin, kun heidän on tarkoitus käyttää sitä.
  • Työnnä tarkistettujen opetussuunnitelmien linkit kaikille opiskelijoille samanaikaisesti.
  • Estä sopimattomat tai häiritsevät verkkosivustot ja sovellukset.

Varmista skaalautuva ja tehokas oppimislaitteiden hallinta. Lightspeed Mobile Device Management™ -järjestelmä varmistaa opiskelijoiden oppimisresurssien turvallisen ja turvallisen hallinnan sekä reaaliaikaisen näkyvyyden ja raportoinnin, jotka ovat välttämättömiä tehokkaan etäopiskelun kannalta.

  • Keskitetty, pilvipohjainen ratkaisu rajattomasti skaalautuviin laitteiden, sovellusten ja käytäntöjen hallintaan
  • Itsepalvelusovelluskirjasto, jossa opettajat ja opiskelijat
    voi käyttää ja asentaa hyväksyttyjä opetussuunnitelmia ja oppimistyökaluja
  • Ota etäkäyttöön, muuta ja peruuttaa satoja käytäntöjä ja koulutussovelluksia vähentäen samalla tyypillisiä seisokkeja ja kustannuksia

Estä itsemurhat, verkkokiusaaminen ja kouluväkivalta. Lightspeed Alert™ tukee piirin ylläpitäjiä ja valittuja henkilöitä edistyneellä tekoälyllä havaitsemaan ja raportoimaan mahdolliset uhat ennen kuin on liian myöhäistä.

  • Ihmisten arvostelu
  • Reaaliaikaiset hälytykset, jotka ilmoittavat mahdollisen uhan merkkejä
  • Toimi nopeasti ennen onnettomuuden sattumista.
  • Toimintalokit tarjoavat näkyvyyttä verkkotoiminnasta ennen merkittyä tapahtumaa ja sen jälkeen

Suojaa oppilaita haitalliselta verkkosisällöltä. Lightspeed Filter™ on luokkansa paras ratkaisu, joka toimii vankana esteenä sopimattomalle tai laittomalle verkkosisällölle ja varmistaa opiskelijoiden verkkoturvallisuuden 24/7.

  • Alan kattavin tietokanta, joka on rakennettu 20 vuoden verkkoindeksoinnin ja koneoppimisen kautta.
  • Varmista CIPA:n noudattaminen
  • Estä miljoonia sopimattomia, haitallisia ja tuntemattomia sivustoja, kuvia ja videoita, mukaan lukien YouTube
  • Pidä vanhemmat ajan tasalla Lightspeed Parent Portal™:n avulla

Saat täydellisen näkyvyyden opiskelijoiden verkko-oppimiseen. Lightspeed Analytics™ antaa piireille vankat tiedot kaikkien niiden käyttöönomien työkalujen tehokkuudesta, jotta ne voivat omaksua strategisen lähestymistavan teknologiapinoonsa ja virtaviivaistaa raportointia.

  • Seuraa koulutusteknologian käyttöönottoa ja käyttötrendejä, poista redundanssi ja lisää sijoitetun pääoman tuottoprosenttia
  • Seuraa sovellusten ja sisällön kulutusta helpottaaksesi varhaista käyttöönottoa ja tehokasta käyttöä
  • Arvioi riskejä näkemällä opiskelijoiden tietosuojan ja turvallisuuden noudattamisen